hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. augusztus 21. hétfö 
Sámuel, Hajna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Szerviz -

A karburátor beállítása

(Kéri Laci & Lipták Attila - 2007-10-05)

A fórumokon sokszor írnak a motor nem megfelelő viselkedéséről, és kínkeserves hibakeresési procedúrákról. Ezeknek a hibáknak a nagy része olyan, ami a karburátor helyes beállításával orvosolható, de ha nem is ez a probléma, akkor is bármilyen más hiba felderítésének előfeltétele, a porlasztó helyes működése.

Jó a tárcsafék ha jó

(Kovács Péter - 2004-07-01)

Bizonyára mindenki felfedezte már, hogy kedvenc ETZ-jén elöl tárcsafék van :) (aki nem az forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez). Bizonyára ti is nagy örömmel fogadtátok ezt a tényt első pillantásra, és mindaddig örültetek is neki, mígnem egy szép nyári napon elkezdett koncertezni a cucc, és nem Mozartot nyomott, hanem fülsiketítő vinnyogást, karistolást, meg ilyesmi. Ezután a tárcsa felülete színes csíkokkal díszült.

Bizony ez típushiba. Sajna a tárcsafék, bár hatásfoka jó, és a konstrukció is félig, a rossz fél elviszi a jó okozta örömet. Mivel az én picikémen is volt vele sok gond, gondoltam az összegyűjtött technikai tapasztalataim lefirkantom, hogy nektek kevesebb szívás után működjön a dolog.

A 250-es ETZ gyújtása

(Kovács Péter - 2004-06-21)

Azt hiszem a régebbi kétütemű motorok egyik általános gyengéje az elektronikai megoldásokban rejlik. Ez alól bizony szeretett ETZ-nk sem kivétel.

Ebben a kis cikkecskében szeretném leírni, hogyan tudja bárki , s a lényeg, hogy tényleg bárki otthon beállítani kedvencét, hogy kedve szerint doromboljon, és teljesítsen is a fogyasztás mellé.

A következőkben leírt dolgok általános érvényűnek tekinthetők minden ETZ-re, tehát nem csak a 250-es re, bár én ezen teszteltem.

ETZ - A hátsó rugóstag szerelése

(Tesho - 2004-02-13)

Mivel többeknél is felmerült a hátsó rugóstag szervizelése a nem kielégítő csillapítás, olajfolyás stb miatt, közzéteszem a saját tapasztalataimat. Sokan idegenkednek a rugóstag szétszedésétől, mert a szakirodalom a legtöbb esetben nem részletezi vagy szervízt ajánl, a gyári célszerszámra hivatkozva...

ETZ 250 - Szimeringcsere az első teleszkópban

(PeetAir & HyGy - 2003-04-14)

Mivel sokakat érdekelt a téma és már nálunk is esedékes volt egy szimering csere az első teleszkópban, úgy gondoltuk összekötjük a kellemest a hasznossal és megörökítjük a folyamatot az utókornak.


előző oldal1 2 következő oldal

:: Fórumok ::
Jawa (26982)
Motoros túra (17438)
Pannónia (6538)
MZ (48810)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu