hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. június 28. szerda 
Levente, Irén

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 49 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

szsrobert
válasz erre | email2017-05-20 19:44:55
a 150es 5ben porog 100nal 6000et.
Elvileg ha 500-1000 fordulatot emelsz a munkafordulatszamon az atomloknek es kipufogonyiladnak is picit magasabbank kene lennie.
En inkabb egy bekes teljesitmenyu de jo hatasfoku es keveset fogyaszto MZre vagyok.
sorszám: 2442 (146296)
(előzmény: astro77joe, 2017-04-10 03:07:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-11 19:18:35
Hát ezt így nem mondja meg senki, hogy milyen gyertya kell bele, csak annyit mondtam, hogy általában nagyobb hőértékű. De egyszer húzd neki kicsit tartósabban és utána nézd meg a színét. Ha nem fehéredik ki, akkor rendben.

Két furcsaság van abban amit írsz.
Az egyik a gyújtás. 2T motornál kis és nagy fordulaton/terhelésen kisebb előgyújtás kell. A közepes fordulatra pedig nagyobb. Ha a gyári fordulatszám fölé akarsz menni, akkor értelemszerűen kisebb előgyújtás kell a gyárinál.

A másik pedig, hogy ugyanakkora fúvókával ugyanazzal a beállítással jó, mint gyárilag. Ha hozzányúlsz ez a ritkán szokott így lenni. Hiszen ha jobb az öblítés, akkor több levegőt szív. (Azonos fordulaton ugyanannyi idő alatt, mint a tuning előtt) Tehát a porlasztóban az áramlás teljesen más lesz.
Ráadásul olyan fordulatra optimalizálod, amit gyárilag el sem ér. Szóval enyhén szólva is furcsa, hogy ugyanazzal a beállítással jó, mint azt a gyárban megálmodták. De persze nem lehetetlen, csak nem így szokott lenni.
sorszám: 2441 (146161)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-04-10 03:10:30
Köszi a választ! Most NGK BPH7-es gyartya van benne, ami tudtommal közepes hőértékű. Érdemes bele raknom a 8-as hőértékű gyertyát? Azt már kerti gépekbe ajánlják, nekem a robi55-ben van olyan.
sorszám: 2440 (146154)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-04-10 03:07:03
Sikerült életre kelteni a gépet! Az utángyártott szép krómozott kipufogót leszedtem és felraktam az eredeti gyári, de tiszta rozsda kipufogót, és megindult a motor. Egész délután karburáltam, estére meg is lett a legjobb beállítás. :) Most negyedikben kihúzatom 6000-ig és akkor megy 100-at, majd rakom ötösbe. Most jobban gyorsul, nem akad meg egyik fordulaton sem. Amikor elég hosszú volt az út, kihúzattam 7000-ig, de ott akkorát rántott, hogy majdnem leestem előre felé a motorról. Érdekes, hogy a subertű ott a legjobb, ahol az eredeti hengerrel is, a benzinszint is a gyári értéken a legjobb és a gyári 120-as fúvókával megy a legjobban. Az előgyújtást viszont nagyobbra kellett vennem 3mm-re a határra. Most nagyon jól megy! Alacsony fordulaton is szépen motorozható és húzni is lehet neki... meg is lepődtem milyen jó lett. A gyári kipufogó ugye! Holnap felrakom az 5 centivel rövidebb könyököt és újabb próba. :)
sorszám: 2439 (146153)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-09 14:22:15
Egy 2T motor működése ennél jóval bonyolultabb. Inkább a sok apró változás a célravezető, mint hogy egy helyen brutálisan belenyúlsz, a többit meg hagyod ahogy volt. Szóval, ha a szívó/kipufogó oldalhoz nem nyúlsz hozzá, pusztán a 4 felömlő nem sokat hoz a konyhára. Ha pedig úgy lett megoldva, hogy valahol 6,5e fordulatnál jönne meg az erő, akkor mindent úgy kell beállítani, hogy oda optimalizáld.

Szóval, ha feltételezzük, hogy nem tévedett a srác, a hengert jól megcsinálta, és tényleg 6-7e között van a teljesítmény csúcsa. Akkor egyszerű eszközökkel is tudsz rajta javítani.
Próbálj kisebb előgyújtást állítani neki, illetve ha gyári kipufogót használsz, akkor legalább levágni a könyökből pár centit, hogy közelebb kerüljön a dob a hengerhez.
Ez mind jót tesz a fordulatszám eléréséhez, ahol majd megjön a kraft. (Ha tényleg jó a henger)

És kérdésedre válaszolva, kis fordulaton akár rosszabb is lehet, mint a gyári, de 5000- nél azért már élednie kellene. Magyarul egy tuningolt motort pörgetni kell, mert amúgy nem megy.
A gyertyát pedig figyeld, mert nagy teljesítmény= nagy hő. Alapból egyel nagyobb hőértéket tegyél bele, mert ha felizzik önálló életre kel és végül kilukadhat a dugó is, ami nem kellemes.
sorszám: 2438 (146151)
(előzmény: astro77joe, 2017-04-09 02:43:12)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-04-09 02:43:12
Megtörtént a 150-es etz henger átalakítása! A tartalék hengeremet négy felömlősre faragta egy srác, akit nagyon dicsértek itt a közelben. A kérésem szerint nem sokat tolt rajta, csak 6-7-ezres fordulatszámra tervezte. Egyenlőre gyári kipufogó van a gépen. Beszereltem, beállítottam a prés hézagot a javasolt értékre. Majd időt nem kímélve bekarburáltam. Az összes subertű magasságot kipróbáltam az összes nálam lévő főfúvókával (100,105,115,120,130) és a benzint szintet is állítgattam, mindent szisztematikusan, amíg az összes variáció sorra nem került. Minden változtatás után motoroztam vele. Megtaláltam a legjobb beállítást, de így is csak annyira lett jó, mint az eredeti hengerrel. :( Azt szeretném kérdezni a nálam tapasztaltabbaktól, hogy egy ilyen átalakítás után nem kellene kicsit jobban húznia a motornak az 5000-es fordulat felett is?
sorszám: 2437 (146150)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-19 22:59:16
Sziasztok! Van egy 150-es etz-m, amit elég sokat hajtok és így tíz év után elgondolkodtam, hogy lehetne-e rajta fejleszteni kicsit. Építettem bele elektromos gyújtást és led-es indexet. Azt szeretném megtudni, hogy Balassagyarmat környékén tudtok-e valakit, aki a 150-es hengeremet felfúrja 180-ra? Vagy Pesten ki tudná ezt megcsinálni nekem? Még azt szeretném kérdezni, hogy a négy felömlős hengerek miben tudnak többet? Nagyobb erő, nagyobb fordulatszám? Gyári karbival és kipufogóval érdemes egyáltalán a 4 felömlőben gondolkodni? Előre is köszönöm a válaszokat!
sorszám: 2436 (145339)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-29 18:52:47
Nekem a Jawa-n kettő van, az oldalamon van róla fotó.
sorszám: 2435 (143647)
(előzmény: Atilla, 2014-12-29 14:28:18)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:28:18
Én kihajítottam belőle mindet. Van 1db biztosíték az akkun és kész. Tudom, hogy ez nem 100%, de 30 év alatt egy biztosíték sem ment ki. Ha valami van, majd az az egy kimegy és kész.
sorszám: 2434 (143642)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-22 19:18:30)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-22 19:18:30
Atom biztos megoldás, nekem is ilyen van már vagy 10 éve.
sorszám: 2433 (143588)
(előzmény: telectronid, 2014-12-21 14:15:39)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-21 14:15:39
A régi biztosíték tartóról letörtek a kivezetések, használtban nem lehet jót találni, egy új meg kb. 1000 Ft, ezért ezt alkottam ma : http://telectronic.hu/lomtar/etz/biztositek.jpg
sorszám: 2432 (143587)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-12-20 17:17:50
Ja.
Kis méretű vellanymotor(be tudjuk építeni), és "ajándékba kapott" Li pakk, vagy 18650-es cellák.:)
sorszám: 2431 (143580)
(előzmény: Keri, 2014-12-19 17:41:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-12-20 17:14:45
Karácsonykor "Mennyből az angyal" helyett "Űrből az MZ eljött hozzátok pásztorok"-os fogunk énekelni. :-)
sorszám: 2430 (143579)
(előzmény: Atilla, 2014-12-18 21:02:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-19 17:41:27
Logikus, nem? :D

Arról van szó hogy ezek a nagy teljesítményű akkuk a helikopterben csak 100-200 töltést bírnak, de nem mennek tönkre, csak már nem tudnak olyan nagy áramot leadni ami szükséges.
Ekkor még repülőben szokták használni mert az sokkal takarékosabb, de nekem nincs repülőm csak motorom szóval abba kéne bele aplikálni. Ráadásul elbírja az önindítót...milyen menő lenne már önindítós TS...vagy mondjuk egy hibrid TS :D najó megyek lefeküdni :D
sorszám: 2429 (143573)
(előzmény: Atilla, 2014-12-18 21:01:07)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-18 21:02:05
Ha az lennék, már tuti ledobtam volna egyet... :-D
sorszám: 2428 (143563)
(előzmény: szsrobert, 2014-12-18 20:15:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-18 21:01:07
Szóval akarsz egy kis akkumulátort, amit nem a motorba teszel, hanem kisütött állapotban hordod a zsebedben, és a motorindítás előtt 20 percen belül fel kell töltened. És persze ezt a nyüstölést sokáig kell hogy bírja...
Így már értem! :-D
sorszám: 2427 (143561)
(előzmény: Keri, 2014-12-18 08:09:06)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-12-18 20:15:14
Úrhajós vagy? :-)
sorszám: 2426 (143560)
(előzmény: Atilla, 2014-12-16 20:18:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-18 08:09:06
1. Mert van.
2. Mert elfér a zsebemben.
3. 20perc alatt fel lehet tölteni.
4. jóval tartósabb mint az ólom akku.

sorszám: 2425 (143554)
(előzmény: Atilla, 2014-12-16 20:22:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-16 20:22:17
Ehhez a témához nem nagyon értek, de amit főleg nem értek benne, hogy minek akarsz te erre a célra teljesen alkalmatlan akkut a motorodba?
sorszám: 2424 (143547)
(előzmény: Keri, 2014-12-16 12:01:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-16 20:18:56
Én azt a 150-est le tudnám dobni olyan helyről is, ahol úgy felgyorsul, hogy elég a légkörben! :-)
sorszám: 2423 (143546)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-12-16 18:07:57
Bármelyik 150-es TS tud 150km/h-t. Csak egy szivar alakú áramvonalas testbe kell szerelni.

50ccm 196km/h: http://www.focus.de/fotos/h-p-mueller-im-fliegenden-liegestuhl-auf-einem-salzsee-in-utah-er_mid_27878.html

http://www.nsumotor.onlinehome.de/baumm.htm

BAUMM I wurde von einem 49 ccm-Zweitaktmotor mit 3,4 PS angetrieben und erreichte eine Höchstgeschwindigkeit von 127 km/h. Im BAUMM II kam ein 98 ccm-Viertaktmotor mit 7,2 PS zum Einsatz mit dem 178 km/h erzielt wurden.

Am 29. 5. 1956, dem einjährigen Todestag Gustav Baumms, startete H. P. Müller mit BAUMM III auf dem Hockenheimring (Foto links) und verbrauchte 1,13 l/100 km Kraftstoff bei einer Durchschnittsgeschwindigkeit von 100 km/h.

50 ccm Zweitaktmotor mit Rotationskolbenkompressor (Photo) System Wankel. Dieser Kompressor war ein Zwischenprodukt auf dem Weg zum Drehkolbenmotor DKM. Mit 13,5 PS wurden maximal 196 km/h erreicht.





sorszám: 2422 (143544)
(előzmény: Árpád, 2014-12-15 18:18:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-16 14:06:34
Kis ügyességgel meg lehet talpalni a feszültség korlátozó ic-t úgy hogy tudjon 10 ampert. Tranyóval mindenképp, de mennie kell fettel is. Ára korlátra pedig fenntartom hogy tökéletesen elég a reed.
Én mintha láttam volna nagy áramra is kis nyitófeszultsegû schottkyt. (Talán végre eltaláltam a helyesírását) némelyik számítógép tápban van ilyen.
Két dió, egy tranyó, egy három lábú ic, egy reed egy két menetel, pár ellenállás nem hiszem hogy bonyolultnak számítana. De már gondolkodom egyszerûbbön is. Pl a reedet lehetne irány kapcsolóként is használni az áram korlát mellett. Töltő be menete mehetne közvetlenül a dinamóra, azon keresztül úgyse folyna vissza az áram . Akkor márcsak egy ic, egy tranyó, egy reed, két ellenállás.
sorszám: 2421 (143539)
(előzmény: Keri, 2014-12-16 12:01:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-16 12:01:00
Helikopteremhez olyan aksik vannak ami 2,2Ah de 80A-ert tud leadni és 10A-al lehet tölteni :D Nagyon durva, a Hondám beindult róla, pedig elég kicsi.
Nem is vészesen drága, 15€ért vettem.

Shottky nyitófeszültsége ekkora áramoknál ugyan úgy 0,6V csak gyorsabb.
Kis áramúból találtam alacsonyabb nyitófeszültségűt.

És igen, nekem is ez a fajta bonyolult megoldás jutott eszembe :D
Áramkorlát mindenképpen kell a töltéshez, nem a feszültség korlátozás a gondom, hanem az, hogy 10A-es áram és feszültség korlátozó IC nincs.
sorszám: 2420 (143538)
(előzmény: Árpád, 2014-12-16 11:29:59)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-16 11:29:59
Pár tized volt veszteséggel megoldható a dolog.
Az aksi és a hálózat közé kell egy shotky. Az talán nem nyúl le túl sok feszt. A töltő és a dinamó közé is kell estleg. Szerintem a két shotky kevesebb feszültséget ejt mint egy szilícium. Ha hozzá vesszük a töltőt is, talán belefér a dolog.
Az más kérdés hogy melyik liion bír ki akkora áramot. Valamint az is kérdés hogy érdemes e ilyesmit motorba tenni.
Fesz korlátozásra van többféle ic, kicsi maradék fesszel is. Esetleg fetes véggel megerősítve az áram miatt . Áram korlátra talán elég egy reed relé pár menetes tekerccsel. Első ránézésre nem tűnik bonyolultnak a cucc.
sorszám: 2419 (143537)
(előzmény: Keri, 2014-12-16 07:58:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-16 07:58:53
Na, ha már Árpád is felbukkant, bedobok egy témát.

LiIon akkut hogy lehetne használni az ólmos helyén?
Nyilván kell egy vezérlő áramkör.
Ötleteim vannak erre, de eddig csak túlbonyolítottat tudtam kitalálni. Kell lennie egyszerűbb módszernek is.

Ugye a LiIon nem bírja a túlfeszültséget és a túláramot sem. Tehát kell egy töltő feszültség és áram korlát, de a dinamó áramát nem korlátozhatom, mert akkor a fogyasztókra meg kevés lenne.
sorszám: 2418 (143536)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-15 21:07:54
:)))))
Olyan 200-250km/h szokott lenni
sorszám: 2417 (143535)
(előzmény: Árpád, 2014-12-15 18:18:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-15 21:07:08
Spurira gondolsz?
Attól sem megy 150-et :)
Etanol többet dob a végsebességen.
sorszám: 2416 (143534)
(előzmény: telectronid, 2014-12-15 17:49:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-15 18:18:56
Szerintem igenis képes a TS 150-re. Sőt még többre is.
Ha ismerném a profiljából eredő eggyuthatót, ki tudnám számolni a végsebességét.
Amikor egy kellően magasan szálló repulőből kidobják.
sorszám: 2415 (143533)
(előzmény: Keri, 2014-12-15 16:16:45)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-15 17:49:18
Hmmm, "adalék" az nekem is van benne.
sorszám: 2414 (143532)
(előzmény: Keri, 2014-12-15 16:16:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-15 16:16:45
150-et csak a gyári megy, de volt egy haverom amelyik belerakott Trabant dugattyút, meg 6 gyűrűt, egy fél disznót, és festék hígítóból, román ánizs likőrből, meg lefolyótisztítóból kevert magának valami spéci üzemanyagot, na hát neki az egyik ismerősének az apja mondta, hogy látott olyan embert gyerekkorában, aki hallotta hogy ment az 180-at is ;-))))
sorszám: 2413 (143530)
(előzmény: Atilla, 2014-12-14 23:35:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-14 23:35:14
Kezdődik! :-D
Unalmas is volt már a sok 140-et megy a 250-es ETZ szöveg...
Üde színfolt a 150-el suhanó 150-es.
sorszám: 2412 (143522)
(előzmény: szsrobert, 2014-12-14 22:37:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-14 23:31:48
Szerintem annak csúnya vége lesz, ha a két henger között rontod a hűtést.
sorszám: 2411 (143521)
(előzmény: telectronid, 2014-12-14 18:51:15)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-14 23:30:04
EZ az általam emlegetett MZ múzeum!
Ez az az gép amiről beszétem!
sorszám: 2410 (143520)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-14 08:15:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-12-14 22:37:28
Lehet, hogy megy 150-et a kis ETZ, de meddig?
sorszám: 2409 (143518)
(előzmény: telectronid, 2014-12-13 19:14:49)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-14 18:51:15
Igen valami ilyesmi:
http://farm8.staticflickr.com/7094/7070935005_4312a76129_o.jpg

Itt is látható, hogy a két hengerből már le van szedve egy kicsi, de csak pont annyi, hogy a blokkszélek összeérjenek, de ettől még jobban össze lehet tolni, egészen az átömlőkig le lehet marni a blokkot ami 3-3 cm így a két henger 6cm-el közelebb lehet egymáshoz. Mondjuk ez némi hűtésbeli problémát is felvet, de ezen majd akkor agyalok, amikor ez előjön (ha előjön).
sorszám: 2408 (143516)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-14 08:15:22)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-14 08:15:22
23. kép
sorszám: 2407 (143512)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-14 08:12:50)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-14 08:12:50
Valami ilyesmire: https://www.google.hu/search?q=mz+500&biw=1271&bih=859&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fDWNVI66IaGeywOowIDwBw&ved=0CB4Q
gondoltál?
sorszám: 2406 (143511)
(előzmény: telectronid, 2014-12-13 19:14:49)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2014-12-13 21:07:39
Az én 150 -esetzm is megy mint állat :)
Vagy százat!!De olyankor az étvágya is megjön rendesen ám!
sorszám: 2405 (143510)
(előzmény: telectronid, 2014-12-13 19:14:49)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-13 19:14:49
Hehe, akitől én vettem az ETZ250-et hát Ő azt mondta, hogy az 180-at ment.
A dugattyú szét volt benne reszelve mint állat 2 gyűrű volt rajta és induláskor nagyon lusta volt, majd egy bizonyos fordulatnál, tényleg egészen jól megindult. De szerintem még a 120-at sem tudott.
DE ami a lényeg, hogy azt nem fogta fel, hogy a rajta lévő 16-os kerekekkel ugyanakkora sebesség mellett többet mutat a kmóra.

Egyébként 1987-ben a CZ350-em 150-et ment az M7-esen. Mindenki lehurrogott hát az nem lehet, meg csalt az óra, meg hülye vagyok.
Én nem tudom, de az ETZ 250-ek 1-2 km alatt lemaradtak, és a Velencei tótól Budapestig 3 autó előzőtt meg összesen azok is nyugatnémetek voltak és mentek mint a barom.

Ja, a múltkor meg járt nálam egy etz150-es motorral egy ember aki azt mondta, hogy neki bizony 150et megy a motorja.
Hát gondoltam, mindenki azt mond amit akar.

Az sem mindegy, hogy hány kg a motorekerékpár vezetője.
sorszám: 2404 (143508)
(elözmény: Keri, 2014-11-17 23:20:54)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-19 20:24:06
Ebben nem értünk egyet, de ezt már megbeszéltük párszor. :-)
sorszám: 2403 (143401)
(előzmény: szsrobert, 2014-11-19 20:04:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-11-19 20:04:50
Ez valami vicc?

Gazdaságos közlekedés: állandó 50-nel szüttyögni. Akkora élvezet, mint egy 1000-es autó egy 5000-es helyett.

Élvezetes közlekedés: erős gyorsulás, erős fék, erős centrifugális erő kanyarokban. Ezeket nem egy 1500 alatti motortól kapjuk meg, akkor sem, ha sokat ad a karbi. :-)
sorszám: 2402 (143399)
(előzmény: Atilla, 2014-11-19 18:21:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-19 18:21:46
Kevest adó karbi...
Azzal nagy élmény lehet közlekedni! :-)
sorszám: 2401 (143398)
(előzmény: szsrobert, 2014-11-19 16:59:04)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-11-19 16:59:04
A Skodában a kisebb fogyasztása az előnye.
Bár keveset adó karbival a Lada sem kér sokat.
sorszám: 2400 (143396)
(előzmény: Atilla, 2014-11-18 19:34:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-11-19 16:58:00
Elvileg tovább is tarja nyitva a szelepet, kevésbé kellene hegyesnek lennie...bár ez az alkalmazott szelepnyitogatási kialakítástól is függ.

Ja, én is 3 csapágyra gondoltam.
Valaki anno írta, hogy mindig szétrepült a tuning Skoda blokkja. Vett bele jó olajat, utána bírta.
sorszám: 2399 (143395)
(előzmény: Keri, 2014-11-18 18:43:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-18 21:18:50
Sokat jártam motorral is Debrecenbe, egészen 0 fokig, de akkor fázott meg a térdem amikor átnyergeltem Skodára...ez mindent elmond :D
sorszám: 2398 (143391)
(előzmény: Atilla, 2014-11-18 19:34:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-18 19:34:50
Volt nekem is 120-as skodám. Nem volt rossz, csak nem fűtött, nem ment gyorsan, meg nem ment egyenesen. Na és nem fért a csomagtartóba szinte semmi. Egyébként az enyém megbízható volt, annak ellenére, hogy tényleg volt benne pár komolytalan megoldás.
sorszám: 2397 (143390)
(előzmény: Keri, 2014-11-18 18:46:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-18 18:46:56
Ja és nekem nem ette se a vizet se az olajat. Motor az elég megbízható volt. A futóművet kellet évente cserélni. Nagyon tisztán járt. VOlt aki turbót rakott rá :D azt is bírta, volt is a Totalcar-ban egyszer.
sorszám: 2396 (143388)
(előzmény: szsrobert, 2014-11-18 17:29:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-18 18:43:40
Fizikailag is hegyesebb, mert ugyan annyi idő alatt jobban kinyit.
Felső fordulatszám tartományban odarak. Nálam pl 5000-ig húzott és 6000-ig pörgött az eredetivel. A módosítással 6000ig húzott és 7000-ig pörgött, bár annak már nem volt értelme.

Főtengelyem meglepően jól bírta. Én is olvastam hogy a 3 csapágyas megoldás miatt nem bírja, de bírta. A vezérműláncot és az öntöttvas hengerfejet kellet időnként cserélnem :)
sorszám: 2395 (143387)
(előzmény: szsrobert, 2014-11-18 17:29:08)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-11-18 17:34:15
Gyerekként sem értettem ezt az én MZ-m 150-et is játékot. Ha a 100-at bírja kis fogyasztással, akkor jó.

Ha anno hozzájutottak volna az 1000-es négyhengeresekhez, eszükbe se jutott volna 250-essel erőlködni.

Hasonló játék az én Simsonom 100-at megy, ami a fogyasztása és az élettartama miatt szintén nem előnyös, jó minőségű tartós alkatrészekből építve pedig drága. A 100 a Simson futóművével és fékjével...hát kb. mint az MZ 150-nél. :-)
sorszám: 2394 (143386)
(elözmény: Keri, 2014-11-17 23:20:54)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2014-11-18 17:29:08
A sporttengely hegyes?
Vagy a felső tartománybeli nyomatéknövekedésre érted a hegyest?
A Skoda főtengelycsapágyazás sem barátja a kemény hajtásnak és magas fordulatszámnak.
Az S100 egyszer ment 120-at. Utána hengerfejtömítés-csere. A kuplungtárcsa súrlódófelülete leszakadt egy nagyon enyhe téli havas driftnél(kb. Lada 3-ban terhelés), engedte az olajat a keréknél...a Lada strapabíróbbnak tűnt. Ettől függetlenül serettem az S100-as "páncélautót", ami a kipu mögött fekete koromfoltot rajzolt a garázs ajtójára. :-)
sorszám: 2393 (143385)
(elözmény: Keri, 2014-11-17 23:36:30)

 
  Összesen: 49 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17387)
Jawa (26959)
MZ (48715)
Pannónia (6537)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu