hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. augusztus 21. hétfö 
Sámuel, Hajna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 169 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Árpád
válasz erre | email2017-08-21 09:11:28
Én elvagyok a négyessel. Én csak a nulláson érzem magam szarul, de ott meglehetősen. Tudom, alkalmazkodjak hozzá...
De szüljön annak az anyja sünt aki így alakította ki. Nem is megyek rá, csak ha hülyeségből rátévedek, vagy nagyon nem tudom kikerülni.
Amúgy én jól megvagyok az utakon. csak másodpercekre dühöngök egy-egy veszélyesebb helyzet után. Azaz óránként egy perc ha megvan a rosszból. Szerintem így még megéri.
Csak amikor objektíven és ülve vagy gyalogosan kerül szóba a helyzet, akkor foglalkozok a közlekedési morállal. Amikor motorozok, akkor vagy a motorral, vagy a tájjal vagyok elfoglalva. Vagy az jár az eszembe hogy milyen jó helyre megyek. Ugyanis munkába járni nem használom a motort. Csak kellemes helyekre visz a kétkerekű.
Szóval én így finomítanám a dolgot: Akkor adjam vissza a jogsit ha folyamatos streszt jelent a közlekedés. Akkor tényleg vissza kell adni mert egészség károsító a helyzet.
sorszám: 8414 (146638)
(előzmény: Keri, 2017-08-21 06:56:58)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-21 07:36:22
Te kész vagy ezzel a Háborúval!
DDDDD
Jó utat!
Teknőc
sorszám: 8413 (146637)
(előzmény: Keri, 2017-08-21 06:56:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-21 06:56:58
Erről van szó!
Más nézőpont, de egyetértünk :)

...most meg megyek háborúzni motorral.
Bp-Püspökladány 4-es út...ez az útszakasz az egyetlen amitől félek :)))))))
sorszám: 8412 (146636)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-20 19:35:47)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-21 05:22:49
beszülünk,= beszélünk.
DDDDD
Teknőc
sorszám: 8411 (146635)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-20 19:35:47)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-20 19:35:47
Nekem sincs.
S nem háború.
Ezt most totál kisarkítod.
Élek, megvagyok.
Nézek, látok.
Véleményt formálok, mint te is.
Sőt, forgalom ritmusa:
Egy meló miatt majdnem lett egy jó kis mopedem. Tetszik.
S biztonságosnak ítéltem meg.
Napi használatban, forgalomban...
Igen, mindig alkalmazkodok, figyelek. S tudomásul veszem a tényeket.
Azaz: -Adott a környezet. Alkalmazkodj! Ha nem tudsz, az nem a környezet hibája!-
Pontosan. Figyelek, tapasztalat, s alkalmazkodás.... ;) :)
Azonosan beszülünk, csak más a szemszög.
De ez nem baj. S nem háború semmi se.
DDDD
Teknőc
sorszám: 8410 (146631)
(előzmény: Keri, 2017-08-20 09:03:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 18:55:48
esetleg
mofaker.hu
Nekik is vannak MZ alkatrészeik
sorszám: 8409 (146630)
(előzmény: henrik, 2017-08-20 14:08:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 18:51:02
Az a dugattyúgyűrű műanyagból?
Hátsóhoz nem tudok, de itt érdeklődj:
https://futarmotorosbolt.hu/index.php?cPath=41_293

Én esztergálnék POM vagy PA műanyagból.
sorszám: 8408 (146629)
(előzmény: henrik, 2017-08-20 14:08:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 18:44:13
Kiforgathatod a szavaim és megsértődhetsz, de egy dolgon gondolkodj el.

Nem nekem van problémám a forgalommal.
sorszám: 8407 (146628)
(előzmény: Árpád, 2017-08-20 10:52:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 17:58:13
Nem, az utaknak a vezetni tudoknak van joga felmenni.
sorszám: 8406 (146627)
(előzmény: Árpád, 2017-08-20 10:52:15)

 
 
henrik
válasz erre | email2017-08-20 14:08:47
Udv.Olyan kérdésem lenne hogy Etz hátsó teleszkopomon össze van törve a dugatyuszaron lévő dugatyu belsejében amik voltak ezt hogy lehet javítani vagy hol lehet kapni hozzá alkatrészt? Köszönöm!Címet kerek.
sorszám: 8405 (146626)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-20 10:52:15
Szóval nyugodjak bele hogy az utakra csak a felelőtlenül száguldozóknak van joguk felmenni. A KRESZT, az útviszonyokat szarjuk le. Aki kátyús úton, nagy forgalomban nem megy 80al az ötven helyett, aki nem szereti hogy motorját az előírt egy jármű szélesség helyett tíz centire előzgetik, az öregesen vezet. Alkalmazkodjak.. Hát nem. Inkább tovább küzdök egy olyan országért ahol törvények vannak és be is tartatják azokat. Nem akarok indiai vagy török közlekedést.

Gondolom, nem szeretnél gyerekeket. Nem igazán jó a gyereknevelés szempontjából ha az apa vagy börtönben ül, vagy halott. Nézd meg a baleseti statisztikákat, Nem véletlenül magas a balesetek száma hazánkban. És nem, a baleseteket álltalában nem a poroszkálók okozzák, hanem azok akik túlbecsülik lehetőségeiket.
sorszám: 8404 (146625)
(előzmény: Keri, 2017-08-20 08:54:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 09:03:26
A közlekedés kultúra ott kezdődik, hogy nem háborúnak tekinted a közlekedést.
Lehet lassan is menni ha ezt akarod, de ettől még tudni kell alkalmazkodni.

Nekem nincs gondom a közlekedéssel.
Ezen gondolkodj el ;-)
sorszám: 8403 (146624)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-19 17:16:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-20 08:54:48
Bocs, de ha úgy érzed, hogy eltaposnak, akkor igen. Add vissza a jogsid.
Nagyapám is visszaadta amikor már nem érezte magát biztonságban a forgalomban. Igen, ő is mást hibáztatott, de mi láttuk hogy mennyire életveszélyesen öregesen vezet.
Én bringával is tudok úgy közlekedni hogy ne kelljen félnem.

Adott a környezet. Alkalmazkodj! Ha nem tudsz, az nem a környezet hibája!
sorszám: 8402 (146623)
(előzmény: Árpád, 2017-08-19 17:14:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-19 17:18:14

Egyetértek...

Élni, s élni hagyni...!!

Aki meg a forgalom ritmusával saját magát(EGOJÁT) magyarázza,.. No Comment!
Teknőc
sorszám: 8401 (146622)
(előzmény: Árpád, 2017-08-19 17:14:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-19 17:16:29
Ismétlem:
-Avagy szándékosan nem veszel róla tudomást. Inkább.-
(ezt megerősítetted) :)

De ez csak rövid távon, egy ideig megoldás. (Hosszabb távon csak feltórlódik, nagyobb, több lesz.)

Ettől még nem oldódik meg, hanem inkább elkerülöm. Az már egy fokkal jobb, de nem tökéletes megoldás.
Kéne jobb..De mi?

S ez a lényeg, nem az elvi kérdés, becsukom a szemem, akkor nem lesz gond. Mint ahogy az elkerülés se jó. :)

Az meg ha figyel az ember, igyekszik elkerülni a problémát. S nem keresem. Így is sok a probléma, s pont mi teszük a másikkal.
Ha gondolnák egymásra, belátással, főleg, -hogy a másik is ott él mellettünk- S tisztelnék, megbecsülnék,- na jó, csak elfogadnák, már akkor is mennyit mennék előre, mint a forgalom ritmusa elv mögé saját hibás ego mögé bújni. Képzeld, a két öreg, szépen elment, saját tempójában, oda is értek. S nem foglalkoztak a forgalom ritmusával. Éltek, közlekedtek, s nem akartak senkinek megmondani, sem dudálni hogy mentek, milyen forgalom ritmusával.
Erről egy másik kis stori:
https://youtu.be/r_WmoBfFMZg
Teknőc
sorszám: 8400 (146621)
(előzmény: Keri, 2017-08-19 12:03:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-19 17:14:01
Nem teljesen osztom a véleményed. Kultúráltabb országokban talán így lenne.
De nálunk...
Vegyük például a Gyömrői utat. Ötvenes lenne, de majd mindenki 80-90el megy. Én csak a szokott hetvenemmel. Jó szar az út felülete is csomó helyen. Most akkor én adjam vissza a jogsimat mert nem tudom felvenni a ritmust? De rosszabb a helyzet a Nemesen. Ott esténként száz a divat az ötven helyett. Persze hogy ott is csak poroszkálok(szintén 70), az autók meg életveszélyes közelségben előzgetnek. Ráadásul ha nincs szerencsém, meg is büntetnek gyorshajtásért.
Összegezve: Aki nem akarja csokorra szedni a gyalogosokat, nem akar csak ritkán büntetést fizetni, az adja vissza a jogsiját. Ez igaz az autópályára is. Nem tudtunk még a cimborával úgy menni pályán száz kilométert hogy ne előzött volna minket legalább ötven autó százhatvannal. Tehát a cimbora is adja vissza a jogsiját mert csak ritkán megy százötvennel (130 helyett).
Én azt mondom, a megengedett sebességet csak kicsit túllépőknek azért nem kellene visszaadniuk a jogsijukat. Végül is, mi tartjuk be majdnem a szabályokat, miért mi szívjunk? De én még a határokat pontosan betartókat se tudom megkövezni.
Végig gondoltam a dolgot. Nem fogok hetvennél gyorsabban menni városban ötven helyett, néha csak hatvannal, a jogsimat is megtartom. Legfeljebb eltaposnak.
sorszám: 8399 (146620)
(előzmény: Keri, 2017-08-19 12:03:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-19 12:03:25
Hibás a felfogásod. Keresed magadnak a problémát, akkor találni is fogsz.

Közlekedj úgy hogy ne zavarj másokat. Ez a forgalom ritmusa. Ha túl lassan mész és feltartod a sort, vagy furakszol és letolsz mindenkit, az sem ritmus.
sorszám: 8398 (146619)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-18 07:59:29)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-18 07:59:29
Hm..
Forgalom ritmusa..
Ez egy nagyon szubjektív fogalom..
S általában mindig a gyorsabban hajtó mondja ezt:
(Néhány magyarázat, más hsz.-ek, dumák alapján osztályozva)

1.Lehet menni 120-km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s szidom őket.
DDD

2. Lehet menni 130-140-km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s szidom őket.
Sőt, majd megmutatom nekik, milyen bénák..
Nem vagyok önjelölt rendőr, de a gyorshabban haladóknak is megmutatom, hogy kell menni.
Igazi kispolgár vok, tudom én a kresszt. Megmutatom…

3. S lehet menni 160-180km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s le akarom előzni őket.
Meg akarom mutatni, hogy a többiek életképtelenek, s igen, egyetértek veled, adják vissza mind a többiek a jogsijukat, alkalmatlanok, mert csak itt feltartanak.. Nyomorultak.
Villogok, integetnek, Csírák.
-Annyi hogy figyelni kell másra, együtműködni a többi közlekedővel és nem háborogni, ha ő gyorsabban akar menni az autópályán mint ahogy mi.-
Ezzel egyetértek.
-Bunkó furakodó 1000ből 1, szóval ha valaki többel találkozik, szerintem benne van a hiba.-
Avagy szándékosan nem veszel róla tudomást. Inkább.
Senkiben nincs hiba, de látni, nézni, figyelni kell. S az hogy én akárhányszor nézem, utazok autópályán, 300km-enként kb. 5-7 esetet jegyzek fel, ami még nem is velünk történik, hanem előttünk, vagy a másik sávban más autóssal.
Számomra a legdurvább az amikor papa, mama megy az autópályán 60-70 km/h-val, hunyorogva, sőt, volt hogy mami tartotta a szemüveget a papi előtt, egy másik esetben Kecsónál ….
Azt hittem, nincs ilyen.. De a való élet megcáfolt itt is.
Persze, én az anyós ülésen jókat nézelődök, s talán ezért észlelek többet? -lehet.
De ez nem jelenti hogy nem megyünk 120-130 km/h-val autópályán... De ezek szerint nem ez a forgalom ritmusa, hanem 150 s a feletti villogás... ;) :) Legyen... DDDD
Teknőc
sorszám: 8397 (146617)
(előzmény: Keri, 2017-08-17 19:51:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-18 06:53:29
Ilyesmi velem is volt.
Városban mentem a CB-vel. Nem gyorsan de elmentem egy ilyen önjelölt versenyző mellett a tudtomon kívül. Aztán pirosra váltott a lámpa és fékeztem. Egyszer csak hallom a nagy csikorgást közvetlenül mögöttem, meg látom hogy a gyalogosok ugrálnak szét előlem, na mondom itt nem nézegetem a tükröt, kuplung, váltó, csutkagáz, ez volt a szerencsém mert visszanéztem és a zebra közepén állt, az én sávomban.

Másik meg mellém jön és versenyezni akart, meg rám húzogatta a kormányt, ablakon hallottam hogy ő ezt tök poénosnak gondolja. TS125-el voltam. Esélyem sem volt otthagyni, de a fékem jó, szóval nyomtam egy féket és megfordultam, majd első mellékutcában leborítottam.
sorszám: 8396 (146616)
(előzmény: Atilla, 2017-08-17 20:42:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-18 06:43:42
Ja ez a közeli besorolás tényleg gyakori. Románok tudják érdekesen művelni. Volt olyan hogy ha nincsenek motoros reflexeim és talpalok bele a fékbe időben, akkor lazán nekem jön.

Múltkor én is összefutottam egy önkéntes rendőrrel az M0-án.
Priust kivittem terheléses mérésre, mert volt egy kis vízpumpa hibám. Na ott mondjuk toltam neki 150-el hogy melegedjen a víz, mert a hiba nem mindig jött elő. Viszonylag ritkás forgalom, önkéntes rendőr bejön a belső sávba, lassítok, majd amikor láttam, hogy előtte senki, sebessége gyök2, kamion jó messzi még, laza mozdulattal kikerülöm. Elkezdi nyomni a gázt, hogy beszoruljak a kamion mögé. Azt cseszte el hogy nekem fokozat mentes az erőátvitelem, nem kell vissza váltonom. Ha padlózom nekem 0 és 180km/h között végig ott van a 100LE a keréken, hiába erősebb az autója, váltania kell, és szépen el is maradt. Ott villogott mögöttem, meg távolodva dühöngött...én csak mosolyogni tudtam ezen a barmon :)

Új CBR-el viszont nem tudom mitől, de elképesztően takarodnak előlem az emberek, pedig direkt nagyon kulturáltan igyekszem vezetni, nem pörgetem, nem vágódók be senki mögé nagy sebességgel, nem furakszom. Még a CB750-eshez képest is, pedig kb ugyan akkora, hangjuk is hasonló, teljesítményük sem különbözik túlzottan.
Viszont nagyon agresszív kinézete lehet a tükörből a LED reflektornak és a matt fekete burkolatnak :D
sorszám: 8395 (146615)
(előzmény: Atilla, 2017-08-17 20:26:53)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-08-17 20:42:04
Jut eszembe! Jó 10-15 éve egyszer előfordult, hogy satuféket nyomtak előttem, mert én motoroztam, a hülyegyerek autós meg mint kiderült azt hitte versenyzünk.
Arra tisztán emlékszem, mert durva volt! Az egy Subaru volt. Tök jó ütemben ment én meg mentem utána motorral, egyszer csak nyomott egy padló féket a tök üres úton. Satuztam én is, de volt helyem kikerülni, így inkább elmentem, mint megpróbáljak megállni mögötte. Mikor melléértem, hallom, hogy már ordít az autó és persze épphogy kielőztem, rám állt fél méterre.
Nem volt egy acélos Subaru, mert menekülésből húztam egy kövéret és nagyon lemaradt, de addig rendesen féltettem az életem!
A legdurvább, hogy beértünk a városba, utolért és integetett vigyorogva feltartott hüvelykujjal, hogy fasza volt! Hát szerintem nem annyira...
Nem tudom leírva mennyire megy át a szitu, de ez volt a legdurvább idióta, akivel életemben találkoztam az utakon.

Mint írtam, szerencsére mostanában sokkal normálisabban közlekednek az emberek, mint 10-20 évvel ezelőtt.
sorszám: 8394 (146614)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-08-17 20:26:53
Én nagyon sokat megyek, havi 5-6 ekm körül. Nagyrészt autópályán és ráadásul egy nem túl acélos teljesítményű autóval. Ezen a héten is páran rámhúzták a kormányt (mert minek tükörbe nézni sávváltáskor), ez szinte mindennapos. A rossz ütemben közlekedők is mindenaposak. de ez annyira nem zavar, én is tévedtem már életemben.
Engem az önkéntesrendőr típus tud kiakasztani.
Azt a fajtát rühellem.

Pár hónapja villogtak le a külső sávból, pedig tök ártatlan voltam, és még enyhén gyorshajtottam is.
Az végül is visszatekintve vidám volt, de akkor felbaszta az agyamat :-)
Az M0 végén az M1 felé haladtam. Ott van egy olyan sáv, ahol felhajtanak a pályára, majd nem szűnik meg, hanem a sávból lehajtó lesz, ezért elég hosszú.
Ezen a szakaszon haladtam a külső sávban, elég enyhe forgalomban. Mire utolért az önkéntesrendőr (Nem tudom megerősíteni a sztereotípiákat, mert nem tudom milyen autóval volt) és gondolta, hogy most jól megnevel. Ezért ahelyett, hogy bement volna az egyébként tök üres belső sávba, beállt mögém jó közelre villogni.
Konstatáltam, hogy ez hülye, majd pár száz méter után a kijáratnál elfogyott a kanyarodósáv, a hülyéje meg rájött, hogy én valójában a külső sávban megyek nem a középsőben, úgyhogy bement a belsőbe és simán kielőzött. Majd a sávba visszatéréskor látványosan jó közel jött vissza elém, hogy érezzem a törődést és fékeznem kelljen.
Na az ilyen az idióta, bármennyivel is megy!
Ha simán bemegy egy sávot és elment volna mellettem, nyert volna vagy 2km-t. Nem veszélyeztet senkit és ment volna ő is és én is nyugodtan tovább. Függetlenül attól, hogy én tévedtem e, vagy nem, mire jó izmozni?

Szerencsére egyre ritkábban találkozok ilyennel, mintha kezdenének kihalni!
sorszám: 8393 (146613)
(előzmény: Keri, 2017-08-17 19:38:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-17 19:51:19
Vagy ha valaki nem bírja a forgalom ritmusát, lehet vissza kéne adni a jogsit, mert alkalmatlan a vezetésre.

Fura, velem miért nincs ilyen eset? 130 már gyorsnak számít, gyakorlatilag folyamatosan a belsőben kell menni, de ha látom hogy jön mögöttem egy gyorsabb kihúzódok, ha nincs senki a külsőben, kihúzódok, ha véletlenül utolér persze hogy közel van, de amikor látják hogy úgy sem tudok lehúzódni akkor soha nem veszélyesen, csak simán utolért.

Mentem én 120-as Skodával, Opel Astrával is, azok nem épp erőbajnokok, de azzal sem voltak ilyen problémáim. Annyi hogy figyelni kell másra, együtműködni a többi közlekedővel és nem háborogni, ha ő gyorsabban akar menni az autópályán mint ahogy mi.
Bunkó furakodó 1000ből 1, szóval ha valaki többel találkozik, szerintem benne van a hiba.
sorszám: 8392 (146612)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-17 14:24:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-17 19:43:56
Alacsony tempós tötymörgés jobban fáraszt, már csak az eseménytelensége miatt is. A tempó élvezetes, fenn tartja a figyelmet. Nem fáradok el sűrűbben ettől. Azonos idő közönként fog elzsibbadni a seggem, sőt ha nincs tempó, akkor előbb fog zavarni.
sorszám: 8391 (146611)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-17 13:11:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-17 19:38:51
Mellesleg időt is nyerek :)
Azon felül, nagyrészt csak akkor másznak bele az ember seggébe, ha megtehetné hogy kimegy, de nem húzódik jobbra.
Az a fajta bunkó, aki ha kell ha nem tol, és villog elég ritka.
Manapság a BMW-s száguldozók is legfeljebb messziről villantanak, jelzés értékűen hogy gyorsan jönnek, szeretnének menni, ha bent felejtettem magamat a belső sávban.

Azt sokkal jobban utálom, hogy jövök, és a kinti sávból nem jön ki időben, hanem megvárja amíg odaérek és 90-el behúz elém...aztán hőbörög, hogy a sok bunkó a seggébe ragad, meg villog.
Egyrészt ha időben bejön, jelez, lelassítok és megvárom míg előz.
Másrészt ha már volt olyan béna hogy utolért egy kamiont, és le is fékezett, akkor várja már meg míg elmegyek.
De ugye ez simán mazsola, nem szándékosan hülyék, és nem is zavarna ha nem hőbörögnének aztán ilyen cikkekben :D
sorszám: 8390 (146610)
(előzmény: Atilla, 2017-08-17 11:53:16)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-17 14:26:38
Bocsi, valamiért duplikált nálam most minden. Túl sok program fut(ott) nálam.
Nem vírus. :)
Teknőc
sorszám: 8389 (146609)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-17 14:24:21)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-17 14:24:21
Persze, hogy nem azért..
De ez a feltételezés még mindig jobb, mint a valóság, a tény.
Mert csupán rosszindulat, kicsinyesség, s ki ha én nem...nehogymá.. Szomszéd is ennyivel megy... Meg a forgalom ritmusa.. Meg tudok, más nem..Ne is élj, ha én létezem, nem hogy itt menj előttem..
No, ez a baj. csak kimondtam. Mint ahogy kimondtad, leszarják más életét, biztonságát. Viszont lehet hogy épp az Ő feleségével, édesanyjával, édesapjával -Valaki más- pont ugyanezt teszi, később, vagy hamarább. S mikor már baleset lesz- lett,, akkor meg szidja az illetőt, közben azt hiszi, hogy ő tökéletes... Pedig nem. Be kén látni, s figyelembe venni a többi létező embert, s életét, belátással.
Nos,, itt kezdődik az emberi gondolkodás... Élni, s élni hagyni más létet, tisztelettel bánni. Mert te is lehetsz öreg, ha megéled, lehetsz beteg, segítséget kérő, stb. Embernek válni, s maradni. Nehéz ezt belátni. Inkább be kell magyarázni a gyorshajtást, forgalom ritmusát, s saját ego fényezését, vagy saját eszköz-kocsi teljesítmény bemeszelését. De biztos hogy-csak- ezért?Egy ponton tovább nincs visszaút, se az, hogy sajnálom... egy életünk van, kár elrontani néhány perci gyorshajtásért, kicsinyes önzésért.
Teknőc
Teknőc
sorszám: 8388 (146608)
(előzmény: Atilla, 2017-08-17 13:48:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-08-17 13:48:17
Tudom mit fejteget, elolvastam.
Csak ismételni tudom magam, hibás az alapkoncepciója. Nem akarnak hamarabb odaérni azok akik így vezetnek. egyszerűen ők ezt így szeretik! A furakodással, a nulla követési távolsággal és a levillogással.
Ennyi. Leszarják a fogyasztást, az érkezési időt, meg a balesetveszélyt is. Nem fognak elgondolkodni, mert nem azért csinálják ezt, amit a cikk fejteget.
sorszám: 8387 (146607)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-17 13:11:17)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-17 13:11:17
Nem is arról van szó.
Az egy kifejtés pusztán..
Próbálja megfejteni a villóógós s.gg-effektust, amikor csak azért is..- nem hagyom magam elv mögött mi lehet..?
;) :)

Más fórumról idézve cikkről vélemény:

Minden szava igaz.

Idén nyáron volt szerencsém úgy 3000 km-t autópályázni (6 országban) és az alábbi megállapodásokra jutottam:



1. Magyarországon divat bejönni a másik seggébe. Hiába mentem néha 140-el, akkor is bejöttek a seggembe. Ha előztem 4 vonatozó kamiont, akkor is. Nem tudom, ilyenkor mit gondol? Hogy kimegyek a két kamion közötti 2 méteres részbe?

2. Hosszú távon nem az átlagsebesség számít, hanem az, hogy minél kevesebbszer állj meg. Aki siet az hamarabb elfárad vagy hamarabb kifogy a benzinből, tehát gyakrabban kell pihennie vagy tankolnia, ez eltart 10-20 percig, azalatt mindent elveszít, amit a nagy sebességgel nyert.

Tudom, mert kipróbáltam, hogy a napi 6-800 km-t hogyan tudom gyorsabban teljesíteni. Egyik nap mentem 150-160-al, másik nap 110-130-al és utóbbi sem tartott tovább, de kevesebb benzint kellett vennem és kevesebbszer kellett megállnom. Hosszú távon ezért nem nyersz vele semmit, rövid távon meg a rövid táv miatt.

Olyan viszont volt, hogy egy közelgő esőfelhő elől kitértem és gyorsan mentem 10-20 percig, az belefér. De akkor sem lehet villogni meg letolni másokat...

Konkrétan erről van benne fejtegetés...
Teknőc
sorszám: 8386 (146606)
(előzmény: Atilla, 2017-08-17 11:53:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-08-17 11:53:16
De ez így nem igaz. Alapvető tévedése a cikknek, hogy valójában nem azért hajt az ember gyorsan, mert azzal időt nyer!
sorszám: 8385 (146604)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-17 08:57:48)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-17 08:57:48
Jó cikk..
S igaz is..
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2017/08/16/mennyit_nyersz_vele/
Teknőc
sorszám: 8384 (146603)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-09 09:47:08
Nehéz döntés...
http://ontherun.blog.hu/2017/08/08/kell_egy_lo#
Hm. Megadott paraméterek tekintetében...
2017 Ktm duke 390..?
Teknőc
sorszám: 8383 (146589)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-07-26 11:48:27
Szép túra, életre szóló kaland egy 125-tel!
https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-1-resz/

https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-2-resz/

https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-3-resz/

https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-4-resz/

https://hegylakok.hu/2017/05/provance-kismotor-motorostura/

https://hegylakok.hu/2017/05/andorra-kismotor-nagy-kaland/

https://hegylakok.hu/2017/05/kismotor-tura-spanyolorszag/

https://hegylakok.hu/2017/05/kismotor-lisszabon/

https://hegylakok.hu/2017/06/gibraltar-kismotor/

https://hegylakok.hu/2017/06/gibraltar-kismotor-2/

https://hegylakok.hu/2017/06/kismotor-ronda-spanyolorszag/

https://hegylakok.hu/2017/06/kismotor-toledo-malaga/

https://hegylakok.hu/2017/07/kismotor-belgium-motorostura/

Teknőc
sorszám: 8382 (146527)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-07-26 10:00:49
https://hegylakok.hu/2017/07/ismet-olajjal-locsoltak-fel-sirokra-vezeto-utat/
:(
Teknőc
sorszám: 8381 (146526)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-07-03 20:27:14
;):)
Helyre jövünk, motorokkal együtt, s megyünk. Viszont a hétvégén ismét megyek, Tokod, Esztergom.... De remélem, Péntek és Szombat reggel lesz valaki ismerős a Dorozsmai kempingben, kinézek, beszélgetni, ha tudok. Utána öltözök csinosba, hajón, rendezvényen, öltöny, nyakkendő...ez jutott, nem motor. Majd, lesz az is. remélem. :)
Csak úgy csöndesen.
Teknőc
sorszám: 8380 (146452)
(előzmény: Árpád, 2017-07-03 16:50:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-07-03 16:50:07
Én is szeretek falusi utakon andalogni, de a ritkán járt települések közötti utakat is kedvelem. 80 felett akkor se megyek ha nem szédülök éppen és autóúton haladok. Szeretem látni a tájat. Időm pedig van elég általában, különben el sem indulok.
A jawás túrák elég eseménytelenek szoktak lenni. Mivel kedvelem a jószágot, sűrűn átnézem, és elég strapabíró is. Az a néhány útszéli szerelés azért van mert kevés nálam pechesebb ember létezik. De annyi szerelgetés még kell is, hozzátartozik a hangulathoz. Mint ahogy az eltévedések is. Nem is igazi a túra ha annyi kilométert megyek amennyi a térkép szerint szükséges.
Ideges ember ne motorozzon.
sorszám: 8379 (146451)
(előzmény: Teknőc, 2017-07-03 11:18:07)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-07-03 11:18:07
Mások számára- érthetőbb részletek:
(Bemásolom)

„Egyre jobban kedvelem a lassan, lassu geppel poroszkalast, es nagy orom olvasni a hasonloan elmerottyant (mar bocs) emberekrol, akik komoly tavokat motoroznak le. (Pl a babettas csapat le delre? Vagy az Austral hazaspar, akik vegigmentek Alaszkabol Tierra del Fuegoig 2 CT110-esen...? ) Nemreg dolgom volt Budapesten, ezert elmotoroztam odaig egy CZ175-on. (en ezeket szeretem) Krakkobol. 11 ora alatt. :D Haza is hozott. Aztan elszallt a dinamo. :D
Szerintem is nagyon kellemes 50-70 kozott csettegni kis falusi (mellek-bekoto-al) utakon, ahol csak a falujaro busz meg a szippantoskocsi csortet….”

Bizony, jó móka..
Teknőc
sorszám: 8378 (146450)
(előzmény: Teknőc, 2017-07-03 07:48:09)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-07-03 07:48:09
hzoltaan!
Olvastam a legutóbbi hsz-edet a totalbike-on.... Le a kalappal! Egyre szimpatikusabb krapek vagy, jó volna egyszer összeakadni!
Hasonszőrű elveket vallok én is...
Teknőc
sorszám: 8377 (146449)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-28 15:33:25
Olvasgatok,sziesztázok légkondi alatt.. :)
http://moped.blog.hu/2014/10/23/mire_jo_a_moped
http://tesztmotor.hu/ti_irtatok_mire_jo_a_moped/
Lassan vége H. Béni túrabeszámolójának is:
https://hegylakok.hu/2017/06/kismotor-toledo-malaga/
Ez volt a 13. rész, már csak egy fejezet van hátra…
Teknőc
sorszám: 8376 (146423)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-13 08:48:45
Sok sikert!
https://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/amit_az_ot_vizsgarol_tudni_kell-5450
https://www.sportmotor.hu/magazin/veteran-muzealis-minosites-vizsga
Teknőc
sorszám: 8375 (146383)
(előzmény: Keri, 2017-06-13 08:07:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-13 08:07:50
OT vizsgát csinált valaki innen?
Gondolkodom, hogy a TS-t és a CB-re is megcsinálom. Nem mintha nagyon kéne, de ez egy jó életcél, és ha független bizottságnál tudom elérni, hogy szeretett és nyugdíjba vonult motorjaimat szépnek titulálja, nem csak az én atyai szemem mondja, akkor azért az mégiscsak jó érzés.
sorszám: 8374 (146382)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-09 22:17:40
LaciK.. nos, erre magamtól is rájöttem...
Olvasván, a motor, a hsz stílusa azonos volt.. ;) :)
Teknőc
sorszám: 8373 (146375)
(előzmény: Keri, 2017-06-09 20:48:39)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-09 22:16:15
Így van..
Teknőc
sorszám: 8372 (146374)
(előzmény: Árpád, 2017-06-09 21:44:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-09 22:15:03
4 próba...
No írtam egy hsz.-t de ezt elnyelte.. Lényeg, hogy heti 70-80 óra alap helyett sztem a 40 nagyon jó, s emberi bánásmódot kapok nap, mint nap.Emberi bánásmódot,-emberként bánnak velem. Az órabérem változatlan, viszont nem havi 210-240 órát dolgozok ténylegesen, hanem tényleg 8 órás vok. Saját iroda, asztallal, korlátozott nettel...Saját szobában, ágyamban alszok, nincs éjszakázás tehát, stb-stb. fura mindez. De jó. A végén úgy elpuhulok, hogy kell derékalj, vagy rosszabb, csak ágy és faház kényelme kelleni fog... vagy mi... ;) :) A Mellék munka nem jön sztem össze, túl nagy a csönd. Nem baj, hogy nem leszek bömös, nem én vok. Valamint a mások megfelelésének a része is benne van. Tény, ezzel sem fogok megfelelni, senkinek.. Mert női motor, kezdő motor, műmájer propelleres, -Kis görcs- motor.. stb. Magamnak kell hogy jó legyen, s így se, úgy se felelek meg, maradok annak, ahogy nekem jó.. Kis duke jó lesz nekem.. ,Teknőcnek... :) aztán majd kiderül, tényleg mi lesz velem...
Teknőc
sorszám: 8371 (146373)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-06-09 21:44:24
Izlések és pofonok...:)
Nekem a 12 órás volt a halálom. Annál még a 16 órást is jobban bírtam.
Most egy kicsit elterjedt a környéken hogy halálomon vagyok. Így nagyon úgy néz ki hogy nem mernek felvenni ősszel a rendszergazdás helyre. Máshova sem a kerületben.Ezért egy kerülettel odébb bevállalok egy határozott időtartamú napközis állást egy évre. Heti huszonkét óra. Nettó havi 176 ezerért nem olyan rossz bolt. A napi négy-öt órát csak kibírom valahogy. :) Ha ez bejön. Jövőre pedig majd csak lesz valami megint.:) Tizenkét órázni biztos nem fogok. Biztos? ... :)
sorszám: 8370 (146371)
(előzmény: Keri, 2017-06-09 20:48:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-09 20:48:39
Hát nem is tudom. 12 órás munkarend mellet én nagyon élvezem hogy két napig itthon vagyok. 8 órástól be is kattannék most :)

A cikket én is kommenteltem LaciK néven. :)
sorszám: 8369 (146369)
(előzmény: Teknőc, 2017-06-07 08:14:00)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-07 08:14:00
Ez is jó cikk, főleg a hozzászólások, az se kutya.. :)
https://hegylakok.hu/2017/05/motorostura-szervezes/#disqus_thread

Ja, s igen, gyakran vagyok irodában is, gép mellett...Belvárosban... :) De ez csak átmenet, még lehet hogy terepre kerülök... Oda jobban illenék, de azért itt se rossz. :) Igyekszem megtanulni a 8 óra munkaidőt, és a 8 óra alvást. Ja, s fura, hogy van némi szabadidőm is.. Tök jó, de fura ez még nekem.
Teknőc
sorszám: 8368 (146364)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-07 05:31:31
Hm, hogy is fogalmazzam..?
Elvileg, belföldi,rövid távú motoros futár..Vagy minek nevezem. Őszintén, kicsi esély, hogy megkaphassam. Pedig, még megkockáztatnám akár főállásnak is. De ne menjek előre. Még megkapni is (-nagyon-nagyon)kétséges.Vannak jobb pályázók is, öszintén. Mindenesetre új utakat járok, új munkát is keresek.Jelenleg. Szeretnék családot, s csak utána a munka,(néha most is jó volna egy masszív kis motor, főleg városi, és városközi távokra, hát még később,..?) olykor egy minimalista kis motorozás, kikapcsolódásnak, ha kiakarok kapcsolódni, egyedül.(évi 3 alkalom, pár napra) Túl sok miindent vesztettem, hogy lássam, mi is maradt ki az életből, s mi az igazi boldogság... S az a legszebb, hogy azt se tudom, holnap mi lesz, csak álmodozom, és küzdök. S fogalmam sincs, hogy tényleg mi lesz velem..Valóságban. Annyit tudok, hogy most is néha futárkodom, s lehet hogy később is jó volna valami jármű.(gyalog és tömegközlekedés nem olyan jó, mint egy kismotor hatékonysága) Bár egyre inkább autó felé hajtanak, mint a melóhely, mint a feleségem, -család tekintetében. De éltem egyik része vonzódik a kétkerék felé, s látom még lehetőségét, célját, boldogságát vele. De majd kiderül mi lesz még.
Teknőc
sorszám: 8367 (146363)
(előzmény: Keri, 2017-06-06 18:32:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-06 18:32:26
Mi lesz a meló? Ha lehet tudni.
sorszám: 8366 (146361)
(elözmény: Teknőc, 2017-06-06 08:24:48)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-06 12:10:40
jó cikk!
https://www.sportmotor.hu/magazin/gianni-favaron-trofeo-motorline
Teknőc
sorszám: 8365 (146360)

 
  Összesen: 169 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (26982)
Motoros túra (17438)
Pannónia (6538)
MZ (48810)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu