hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. szeptember 22. szombat 
Móric

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 978 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

daranyi68
válasz erre | email2018-09-10 20:33:12
Etanol miatt megy gajra a benzin.Az OMV prémium benzinben etanol helyett ETBE ( etil-tercier-butil-éter) nevű adalékot raknak. Tudtommal a MOL is ezt használja.A többit nem tudom.
sorszám: 48878 (147048)
(előzmény: Keri, 2018-09-10 07:33:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-09-10 07:37:09
Őszitén nem tudom mi a jó megoldás.
Régen a félig tankolt tartály belsejénél a benzinszint felett volt rozsdás...most alatta :(
Az már szinte alap hogy leeresztem a karburátort, nem csak kijáratom, különben pár hónap alatt is károkat okoz.

Szóval én mostanában teljesen leeresztem a tankot is. Szerencsére száraz pincében tartom a motorjaim, így a párakicsapódás kevésbé kockázat mint a benzin savasodása.
sorszám: 48877 (147047)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-09-10 07:33:59
Ez biztos?
Én úgy tudom csak a repülőbenzin amibe kifejezetten tilos etanolt rakni. (~800forint literje, és csak reptereken lehet kapni)
Mindenképpen tájékozódjatok adott üzemanyag esetén, hogy ez tényleg így van e.
sorszám: 48876 (147046)
(előzmény: daranyi68, 2018-09-09 17:53:15)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2018-09-09 17:53:15
Egyetértek!A prémium benzin lényeges,mert abban nincs etanol.
sorszám: 48875 (147045)
(előzmény: Atilla, 2018-09-08 19:06:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2018-09-08 19:06:01
Az én módszerem a tele tank. Szigorúan valamilyen prémium üzemanyaggal, bele pedig egy adag molibdén-diszulfid. A karburátort pedig kijáratom üresre.
Azóta nincs tavaszi pucolás, csak kinyitom a csapot, feltelik benzinnel az úszóház és úgy indul, mintha tegnap állítottam volna le. Ráadásul a tank belülről gyönyörű egyszínű fekete réteget kapott, ami kitart nyáron is. Semmi rozsda!
Régen próbáltam több módszert én is, de ez nagyon bevált.
sorszám: 48874 (147044)
(előzmény: astro77joe, 2018-09-08 02:34:16)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-09-08 02:34:16
Sziasztok!
Szerintetek hogy jobb elrakni télire a motort, teljesen üres tankkal és kijáratott karbival, vagy tele tankkal és havonta egyszer negyed órára beindítva?
sorszám: 48873 (147043)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-09-03 01:30:44
Köszönöm! Tényleg súlyos, hogy csak nehezen tud megtartani egy járművet az ember, ha nem akarja használni és fizetni a kötelezőket, de megválni sem akar tőle.
sorszám: 48872 (147040)
(előzmény: Keri, 2018-09-02 08:03:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-09-02 08:03:54
Oldtimereztetni kell ha olyan állapotú.

Vagy ki lehet vonni a forgalomból mint oldimer alap, igaz most azt is levitték 5 évre a rohadékok.
Mindent kitalálnak hogy lehúzzák az embert.
Esetleg átírod asszony nevére, és nem fizettek semmit, ha meg kell, akkor visszaíratod és tiszta lappal indulsz.
sorszám: 48871 (147039)
(előzmény: astro77joe, 2018-09-01 22:10:09)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-09-01 22:10:09
Tudja valaki hogy lehetne megtartani ezt a motort, hogy nem használom és nem kell biztosítást?
sorszám: 48870 (147038)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-09-01 22:08:50
Akkor lehet inkább megtartom. Tavaly 50ezret költöttem rá és előtte is jó állapotban volt.
sorszám: 48869 (147037)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2018-09-01 21:38:58
Szia!
13-150 ezer között tartom valószínűnek.De még ennyiért is sokáig fogsz várni az igazi vevőre.Az enyém másfél év után ment el 110 ezerért.A fényezése gyári volt.
sorszám: 48868 (147036)
(előzmény: astro77joe, 2018-08-31 07:40:50)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-08-31 07:40:50
Sziasztok! Nemrég volt egy kis baleset félém és már nem tudok rendesen felszállni az etz-re. Tizenkét éve használom, de most megválnék tőle. Érdekelne hogy manapság mennyiért lehet eladni a kis etz-ket. Azt látom hogy mennyiért hirdetik, de nem tudom mennyit adnak érte ténylegesen az emberek. Kék szuínű, 150-es etz, új gumikkal, elektromos gyújtással, új gumi alkatrészek és üléshuzat, új aksi van benne , a henger tavaly volt fúratva, még bejáratós. Van rajta koffer, ledes indexek és új bovdenek, de nem az utángyártott vackok, hanem egyedi gyártás, direkt erre a gépre. Szép a fényezése. Mennyiért menne el szerintetek?
sorszám: 48867 (147035)

 
 
furfarag
válasz erre | email2018-08-22 22:38:55
És igen,megszereztem. Most már nekem is van MZ m.:-))) 1980-as évjáratú 250/1 :)))
sorszám: 48866 (147033)

 
 
csaprago
válasz erre | email2018-08-21 16:10:28
Mi lehet a hiba oka? Kis ts-ről van szó. Már nem az első eset, hogy megszorul a megszakító a tengelyén. Több helyről vásárolt, más jelölésűek is. Tegnap 270 kilométeren 2 adta meg magát. A melegedéshez köze lehet. Olaj van a filcen.
sorszám: 48865 (147032)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2018-08-05 14:27:29
Ez a 251eshez van, de a nyomatékokkal, módszerekkel segítség lehet, még ha nem is teljesen ugyanaz. https://www.youtube.com/watch?v=6ptXHE2i0x0
sorszám: 48864 (147013)

 
 
Suszuf
válasz erre | email2018-07-27 12:01:10
Sziasztok! Mz 250/1 blokk összerakásában kérnék segítséget.
sorszám: 48863 (147011)

 
 
furfarag
válasz erre | email2018-06-27 20:10:31
Ott a pont!:-)
sorszám: 48862 (146957)
(előzmény: Keri, 2018-06-27 18:41:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-06-27 18:41:00
250/1
sorszám: 48861 (146956)
(előzmény: astro77joe, 2018-06-27 07:23:35)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-06-27 07:23:35
Mi az a perkó? Tényleg nem tudom.
sorszám: 48860 (146954)

 
 
furfarag
válasz erre | email2018-06-26 17:15:04
Sziasztok.Felújítandó perkót vennék,normális áron.Ha tudtok valami megoldást,légyszi szóaljatok.Köszi.
sorszám: 48859 (146953)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-06-25 09:34:28
Szerencsére nem sok elektromos kontaktus és kenést igénylő alkatrész van a karburátorban :D

A 2T olaj felveszi a vizet és korróziót okoz, meg eleve az rohadt bele a karburátorba. Akkor már inkább váltó olajat érdemes használni kis mennyiségben, vagy fegyver olaj is nagyon jó, nem drága az sem.

Amúgy a WD40 kiszorítja a vizet, és meggátolja a korróziót. Nem kell annyit fújni rá hogy tocsogjon, akkor nem lesz trutyis. Sőt azért szeretem, mert ettől nem lesz trutyi.

Nem lép reakcióba semmivel a karbiban. Tapasztalat :)
Petróleum van benne. Amelyik tömítés azt nem bírja az a benzinre sem alkalmas.

Kenésre is jó, csak 2 hetente újra kell fújni, mert kiszárad. Ez valahol hátrány, valahol előny.
sorszám: 48858 (146951)
(előzmény: astro77joe, 2018-06-24 12:40:55)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2018-06-24 12:40:55
Sziasztok!
Hát, én a wd40-ben régóta nem bízok meg, ugyanígy jártam sok-sok évvel ezelőtt én is. 20 év használat után biztosan mondhatom, hogy csak ideiglenes hibaelhárításra való. Gyorsan javíthat elektromos kontaktust, olajozhat is és még csavarlazítónak is jó, de csak ideiglenesen. A gumi/szilikon és műanyag alkatrészeket tönkreteszi. Az adalékok elpárolgása után az olajzó/kenő képessége is nulla lesz, mert beleszárad mindenbe. Összeragad tőle minden. A kontakt javító hatása is csak ideiglenes, mert pár nap múlva már csak ragacsos olajszerű anyag marad utána és akkor már inkább rontja az elektromos kontaktust. Néhány hónap elteltével sötétes barna ragacsos valami marad belőle. Szerintem motorkerékpárokhoz, főleg a benzintankba és a karburátorba nem érdemes rakni. A benzinadalékokkal is ki tudja milyen kapcsolatba lép. Ha konzerválni akarnék, én inkább 2T motorolajat permeteznék a fémre, a gumira és műanyagra meg szilikont.
sorszám: 48857 (146949)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-06-22 07:12:49
Nem tudom hogy újabb csodálatos adaléknak köszönhető e de két hónapja mentem az ETZ-vel, most meg már nem indult.
Kemény gyanta és rohadás alakult ki ennyi idő alatt a tankban, karburátorban benzincsapban.
Takaríthattam az egészet. Most szárazon (WD40-el kezelve) raktam el az egészet.
Katasztrófa ez az etanolos benzin.
sorszám: 48856 (146948)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2018-05-19 20:56:17
Üdv. Eladósorba került az Mz-m.
Ha érdekel valakit:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/etz_150/mz_etz_150-12969764
sorszám: 48855 (146889)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-05-19 16:34:52
A gyárilag plombált lehetőség???
A belső csatornák ledugózását ki ne nyisd :)
Itt balra a szervizrovatban találsz leírást. Nem konkrétan a csatosról, de lényeg ugyan az mindegyiken. A paramétereket keresd ki a tiedhez.
sorszám: 48854 (146888)
(előzmény: motopeti, 2018-05-19 01:15:29)

 
 
motopeti
válasz erre | email2018-05-19 01:15:29
Sziasztok!
Légyszíves valaki írja le nekem széepn, hogy ETZ csatos karbit hogyan kell szakszerűen beállítani, beleértve a gyárilag blombált állítási lehetőségeket is (valami nem kerek). Előre is köszönöm a segítséget, széles utat, gumifákat!
sorszám: 48853 (146886)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2018-04-09 09:39:45
értem. Nálam is ez lenne.
Ez van.
Teknőc
sorszám: 48852 (146835)
(előzmény: daranyi68, 2018-04-06 13:35:49)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2018-04-06 13:35:49
Szigorúan motor! De hogy hányan? talán a feleségem jön velem mint utas.Mostanság szólóban gurulok.
sorszám: 48851 (146834)
(előzmény: Teknőc, 2018-04-03 12:16:45)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2018-04-03 12:16:45
Jól teszed. tök jó..Családi motorozás, avagy autó? Család, motor, társaság... :)
Hm. Ha jól alakul, akkor talán Júniusban, sétálok már ismét. Idény sztem megint kimarad, fogalmam sincs. Az mz szerintem nem fog kiállni többet velem. Fél év kellett ahhoz, hogy lejussak a garázshoz. Jelenleg ennyi telt most tőlem. Megnéztem.
De azért már van vágy, hogy mennék már. S ez is nagy szó.
Teknőc
sorszám: 48850 (146833)
(előzmény: daranyi68, 2018-04-02 20:10:19)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2018-04-02 20:10:19
A műszaki az egy dolog,azt könnyű megcsinálni.Azt viszont szomorúan olvasom hogy az egészséged még mindig nincs rendben.Most még csak munkába járok vele,de hó vége felé készülök a Monostori erődöt meglátogatni.
sorszám: 48849 (146832)
(előzmény: Teknőc, 2018-04-02 06:35:49)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2018-04-02 06:35:49
Próbáltam néha valami témát a csevegőben, de nem reagált senki...De legalább írtál ide.
Olvasnék, én is, ha lenne mit.
De ez van..
Kezdeném én is, ha lehetne, szabadna, s volna mivel. S örülök, hogy motorozol. Mert mz, műszaki nélkül. Én pedig egészség nélkül.
Teknőc
sorszám: 48848 (146830)
(előzmény: daranyi68, 2018-04-01 22:29:38)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2018-04-02 06:32:48
Értem.
Én meg a könnyű, erős ,de fürge kis gépet keresem.
Ilyet:
https://youtu.be/wXe14GYtMJg
A Zene jó.
De még minden kérdéses, fogalmam sincs, hogyan, s merre halad az életem, egészségem... De idény Júniusra már tisztább képem lesz mindenről.
Teknőc
sorszám: 48847 (146829)
(előzmény: Árpád, 2018-03-31 20:41:56)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2018-04-01 22:29:38
Szoktam én is olvasgatni ha volna mit....
Én most kezdem a szezont.
sorszám: 48846 (146828)

 
 
Árpád
válasz erre | email2018-03-31 20:41:56
Nkekem nem is annyira motorozni kellenének a múzeális darabo hanemanem nézegetni, fényezgetni. Motorozni megtenné bármilyen Honda naked, 400 köbcenti körül. Kb akkora forgatónyomaték kell mint a Jawámé. Az ETZé egy picit kissebb az ideálisnál. Arra kell hogy minnél kevesebb időt töltsek a kereszteződésben és hetvennél még normálisan gyorsuljon. Azaz tudjak előre menekülni ha valamit benéznék. Még a régi látásommal is volt erre esélx, most meg ha nem is sokkal, de romlott a helyzet. bár az is lehet hogy a látásommal kevesebb a baj mint a figyelmemmel. Olyan túl sokszor nem néztem be helyzetet, ha úgy lett volna akkor már rég abba hagytam volna.
Szóval kellene a gyűjteményembe Trophy, cseptankos Jawa, Danuvia, Csepel T5ös, ural, stb.
Gurulni vagy a Jawa, vagy egy Honda B 350-500. Nagyobb már tulzás lenne nekem. Pedig 750es Norton is tetszik, a hatvanas, hetvenes évekből, csak kifizetni nem tudnám, a lelket pedig kirázná belőle, De szép...

A motorozáson kívüli dolgokról pedig: https://www.youtube.com/watch?v=JvwGCBLp3HU
sorszám: 48845 (146826)
(előzmény: Teknőc, 2018-03-31 07:27:02)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2018-03-31 07:27:02
Ritkán járok már én is..
Olyan kevés ember jár ide a jelek szerint, hogy az csuda... :(
S én is kezdem feladni, hogy van itt élet, egyre kevesebbet járok ide.. :(
Jó hallani felőled, hogy még megvagy, élsz. Sajnálom, nagyon, hogy nem motorozol többet.... :(
De megértelek. Én még küzdök, mint malac a jégen, s ábrándozok én is. Reménykedek. Igen, én is szeretnék egy (de vadonatúj, mert ilyenem még tényleg nem volt, minden más igen) motort, de olyan legyen, mint a kis mz-ém volt, de az új előírásoknak, Abs, tárcsafék, környezeti normáknak is megfelelő legyen. de 125-ös, kis fürge, pörgős gép kel nekem, városi utakra, kevéske terep, s olykor ,igen, hétvégi, másodrendű, gyérforgalmú utakra, évi 3-4 alkalom. Megtaláltam, ktm duke 125 2017-be szerettem bele. Bár nagyon tetszett a yahama mt 125 is, de valahogy ez új, 2017 utáni modell nagyon eltalált egy öreg, nagydarab, mopedrajongó lassú motoros véremnek. Nekem elég volna egy is. Bár, egészségem, s sok csapás ellenére elszegényedtem, munkát keresek, s bizakodok, hogy kapok, utána majd kiderül. Ráadásul mostanság akár hova megyek, elvárás, hogy inkább autóval járjak, s ne motorral. Fura számomra, ezek a -módik- nagyon változnak.. Télen még megérteném.. De ma már -civilben- van egy bizonyos elvárás dolgozók felé...-arculat profil-, no, ezt is meg kell szokni.. Alkalmazkodni...
Teknőc
sorszám: 48844 (146825)
(előzmény: Árpád, 2018-03-30 12:47:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2018-03-30 12:47:11
Nem. Jó esély van rá hogy nem is fogok. Nem sokára lejár a jogsim, nem tudom a doki megadja e újra. De majd eldől. Jobb mintha én dőlnék el. :)
A topic nevéről jut eszembe: Ha sok pénzem lenne, vennék a jawa mellé egy trophyt. Kezd újra tetszeni. Elég szép ára van a használható daraboknak. Nem sok, csak olyan 10 motort szeretnék. :)
sorszám: 48843 (146824)
(előzmény: Keri, 2018-03-29 22:00:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-03-29 22:00:09
Én motorral jöttem melózni.
Csak hát ahogy mondod, eléggé kihalt a társaság, úgy meg nem szórakoztató beszélgetni :)

Hát te motorozol már?
sorszám: 48842 (146823)
(előzmény: Árpád, 2018-03-29 19:04:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2018-03-29 19:04:22
Nem a legbőbeszédűbb társaság ez azok közül akiket ismerek.
Lehet hogy mindenki kezdi abbahagyni a motorozást, vagy éppen ellenkezőleg, mindenki éppen kint gurul az esőben? Vagy senkinek nincs semmi új észrevétele, nyűge. Vagy mindenki annyit melózik mint én. Vagy a család. Vagy bármi.
sorszám: 48841 (146822)
(előzmény: szsrobert, 2018-03-29 16:58:07)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2018-03-29 16:58:07
2018. :)
sorszám: 48840 (146821)

 
 
KUCUM
válasz erre | email2017-12-20 13:49:38
http://www.vatera.hu/kedves-mz-barat-etz-250-tipusu-motorkerekpar-uzemeltetesi-utmutatoja-1986-2571932264.html
sorszám: 48839 (146780)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-10-22 06:32:25
Igen..
Használom,ismerem a váltót, ez kicsit kisarkítás. Tdod, jól miről beszéltem. ;):) de kinek, mi a fontosabb. Ismétlem.
De igaz. ezt senki nem tagadja.
-Pörgetni végsebességen..?
Ezt egy Teknőcnek mondani? -Végsebesség?
DDDDD
Mégis a Teknőc nyer...
DDDD
sorszám: 48838 (146764)
(előzmény: Keri, 2017-10-21 08:21:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-10-21 20:39:10
Koszi. Azert kerdeztem mert a kis Etzn kozel a generator es a 17es is nehezrn ferne fel.
15hoz kepest 18 fog 20% tobblet. 120nal forogna 6000et. 4.ben 1,25 az attetel.
6000nel 80. Ebbol lett 96.Majdnem mint az eredeti 5.
6-8 sebesseg kene a vegen 5-10%ugrasokkal.
8 sebesseges
8 1.00 normal 5
7 1.05
6 1.10
5 1.16
4 1,25 normal 4

6sebesseges
6 1.00 normal 5
5 1.1
4 1.25 normal 4

Sokszor a gyari 4ben porog az 5 meg mar tul sok neki.
Az utolso fokozat fole tennek egy urest, hogy 100nal ki tudjam rakni es tudjak alapjaraton gurulni illetve enyh lejton ne porgesse a motort kis gazzal=kis gazallashoz tartozo keves uzemanyaggal es kenoolajmennyiseggel.
sorszám: 48837 (146763)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-21 01:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-21 08:21:42
Szerencsére van több fokozat is, szóval visszaváltok a hegyekben.
Inkább arról szól ez, hogy az áttételi arányai az egyes fokozatoknak használható tartományba kerüljön a te tömegedhez, és motor nyomatékhoz.
Nálam az eredetivel állandóan egy kerékre álltam piroslámpától indulva, szóval vissza kellet gyengíteni, cserélbe nem pörögte szét magát végsebességen sem annyira.
sorszám: 48836 (146762)
(előzmény: Teknőc, 2017-10-20 07:41:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-21 08:19:05
Minek? Lehet kapni hozzá valót...vagy már nincs?
PErsze kereskedők nem biztos hogy tudják mi az eltérés.
sorszám: 48835 (146761)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:55:27)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-21 01:04:14
Ha jól emlékszem 16-os volt rajta és 18-as került fel. A 250-es fogasán van egy távtartó henger rész, azt leflexeltem és síkba esztergáltam a 150-es mintájára. A bordás tengely részén a belső átmérőt 1mm-er kellett nagyobbra venni és kicsit vésni kellett a bordák szélességén. Tényleg csak minimálisat, mert nem volt elég sima a bordák oldala. Méretre szerintem jó lett volna. Ezután a blokkból kellet köszörülni kicsit. A generátor tér elválasztó falát kellett elvékonyítani hogy el tudjon fordulni a fogaskerék a lánccal együtt. Az oldaldekniből is ki kellett venni, ugyanannál az elválasztó résznél. A végsebessége nem lett nagyobb, mert ahhoz erő is kellene, csak más lett a kiosztás. Szerintem motorozhatóbb. Az első három fokozat hosszabb lett és ezért városban ritkábban kell váltogatni és könnyebb elindulni is, mert hosszabb az egyes. Negyedikben 5000-es fordulatnál megy 90-et (előtte ötödikben volt így) és akkor lehet kissé dombos és sík terepen beváltani az ötödiket. Számomra sokkal kényelmesebb lett, nagyon jó, hogy hosszabbak a fokozatok.
sorszám: 48834 (146760)
(előzmény: szsrobert, 2017-10-20 01:40:20)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-10-20 07:41:38
Szia!
Hát igen.. Lehet bűvészkedni, s sokat jelent a meghajtásban az a + egy-két fog,..
Gyorsabb, jobb sebességű a síkon.
Viszont a hegyekben gyengébb. Ez biza, ezzel jár.
Nálam pont másképp lett. Másik véglet volt.
Idővel 150-es henger lett, (a 125-ből,) de hagytam a 125-ös lánckereket, (15)
Így a hegyekben erősebb, nyomatékosabb lett.
Kellett is, mert bő mázsával, és túracuccal jó volt az a némi nyomatéktöbblet.
A Bő mázsa én lettem évek során, nőttem, sajnos. Bár maradtam volna a kis nyegle tini.
Na, visszatérve nekem inkább a hegyekben kellett a plusz, többletem miatt.
De lehet bűvészkedni, kinek mi tetszik. Vízkereszt, vagy amit akartok.
DDDD
Teknőc
sorszám: 48833 (146759)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-10-20 01:40:20
Hany fogas es hogy tetted ra kis Etzre?
sorszám: 48832 (146758)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-15 18:55:27
Az enyémen faragni kellett. A blokkban és az oldal dekniben is köszörülni kellett. A 250-es fogas bordás furatát is gyalulni kellett a pontos méretre és esztergálni is kellett. Nem volt könnyű, pedig csak 0.5-et kellett kiszedni átmérőben. Nagyon kemény volt a kéreg edzett felület, de megérte!
sorszám: 48831 (146756)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-15 18:36:35
Miután felfúrtam a TS-t 150-re én is nagyobb fogaskereket tettem rá.
250-esre is megvan a teljes fogaskerék skála, hogy pálya függvényében cserélgethessem.
sorszám: 48830 (146755)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-15 18:18:19
Sziasztok! Ma nagyon jót motoroztam a 150-es etz-vel! Elhárítottam egy olajfolyást és felraktam egy nagyobb fogaskereket előre. A csere oka az volt, hogy nagyon rövidnek éreztem az első három fokozatot, városban és hegymenetben nagyon sűrűn kellett visszaváltogatni. Eddig a legnagyobb gyári volt rajta, de most felraktam a 250 etz legkisebb fogaskerekét, ami két foggal nagyobb. Nagyon jó lett a gép! Az első három fokozat hosszabb lett. Könnyebb elindulni vele és ritkábban kell visszaváltani, nagyon kényelmes vele motorozni, jobb mint előtte! Négyesben úgy megy, mint előtte ötödikben. Az ötös fokozat az utazó lett, kilencven felett kell váltani. Elég sok átalakítás kellett hozzá, de megérte. 🙂 Eddig miért nem mondta senki, hogy a 150-es ennyivel motorozhatóbb, ha nagyobb fogast kap, más nem próbálta még ki? Ez volt az eddigi legjobb döntésem, a megvásárlás óta! :)
sorszám: 48829 (146754)

 
  Összesen: 978 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17638)
MZ (48878)
Jawa (27037)
police (1763)
Simson (3404)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu