hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. december 18. hétfö 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 977 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Teknőc
válasz erre | email2017-10-22 06:32:25
Igen..
Használom,ismerem a váltót, ez kicsit kisarkítás. Tdod, jól miről beszéltem. ;):) de kinek, mi a fontosabb. Ismétlem.
De igaz. ezt senki nem tagadja.
-Pörgetni végsebességen..?
Ezt egy Teknőcnek mondani? -Végsebesség?
DDDDD
Mégis a Teknőc nyer...
DDDD
sorszám: 48838 (146764)
(előzmény: Keri, 2017-10-21 08:21:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-10-21 20:39:10
Koszi. Azert kerdeztem mert a kis Etzn kozel a generator es a 17es is nehezrn ferne fel.
15hoz kepest 18 fog 20% tobblet. 120nal forogna 6000et. 4.ben 1,25 az attetel.
6000nel 80. Ebbol lett 96.Majdnem mint az eredeti 5.
6-8 sebesseg kene a vegen 5-10%ugrasokkal.
8 sebesseges
8 1.00 normal 5
7 1.05
6 1.10
5 1.16
4 1,25 normal 4

6sebesseges
6 1.00 normal 5
5 1.1
4 1.25 normal 4

Sokszor a gyari 4ben porog az 5 meg mar tul sok neki.
Az utolso fokozat fole tennek egy urest, hogy 100nal ki tudjam rakni es tudjak alapjaraton gurulni illetve enyh lejton ne porgesse a motort kis gazzal=kis gazallashoz tartozo keves uzemanyaggal es kenoolajmennyiseggel.
sorszám: 48837 (146763)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-21 01:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-21 08:21:42
Szerencsére van több fokozat is, szóval visszaváltok a hegyekben.
Inkább arról szól ez, hogy az áttételi arányai az egyes fokozatoknak használható tartományba kerüljön a te tömegedhez, és motor nyomatékhoz.
Nálam az eredetivel állandóan egy kerékre álltam piroslámpától indulva, szóval vissza kellet gyengíteni, cserélbe nem pörögte szét magát végsebességen sem annyira.
sorszám: 48836 (146762)
(előzmény: Teknőc, 2017-10-20 07:41:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-21 08:19:05
Minek? Lehet kapni hozzá valót...vagy már nincs?
PErsze kereskedők nem biztos hogy tudják mi az eltérés.
sorszám: 48835 (146761)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:55:27)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-21 01:04:14
Ha jól emlékszem 16-os volt rajta és 18-as került fel. A 250-es fogasán van egy távtartó henger rész, azt leflexeltem és síkba esztergáltam a 150-es mintájára. A bordás tengely részén a belső átmérőt 1mm-er kellett nagyobbra venni és kicsit vésni kellett a bordák szélességén. Tényleg csak minimálisat, mert nem volt elég sima a bordák oldala. Méretre szerintem jó lett volna. Ezután a blokkból kellet köszörülni kicsit. A generátor tér elválasztó falát kellett elvékonyítani hogy el tudjon fordulni a fogaskerék a lánccal együtt. Az oldaldekniből is ki kellett venni, ugyanannál az elválasztó résznél. A végsebessége nem lett nagyobb, mert ahhoz erő is kellene, csak más lett a kiosztás. Szerintem motorozhatóbb. Az első három fokozat hosszabb lett és ezért városban ritkábban kell váltogatni és könnyebb elindulni is, mert hosszabb az egyes. Negyedikben 5000-es fordulatnál megy 90-et (előtte ötödikben volt így) és akkor lehet kissé dombos és sík terepen beváltani az ötödiket. Számomra sokkal kényelmesebb lett, nagyon jó, hogy hosszabbak a fokozatok.
sorszám: 48834 (146760)
(előzmény: szsrobert, 2017-10-20 01:40:20)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-10-20 07:41:38
Szia!
Hát igen.. Lehet bűvészkedni, s sokat jelent a meghajtásban az a + egy-két fog,..
Gyorsabb, jobb sebességű a síkon.
Viszont a hegyekben gyengébb. Ez biza, ezzel jár.
Nálam pont másképp lett. Másik véglet volt.
Idővel 150-es henger lett, (a 125-ből,) de hagytam a 125-ös lánckereket, (15)
Így a hegyekben erősebb, nyomatékosabb lett.
Kellett is, mert bő mázsával, és túracuccal jó volt az a némi nyomatéktöbblet.
A Bő mázsa én lettem évek során, nőttem, sajnos. Bár maradtam volna a kis nyegle tini.
Na, visszatérve nekem inkább a hegyekben kellett a plusz, többletem miatt.
De lehet bűvészkedni, kinek mi tetszik. Vízkereszt, vagy amit akartok.
DDDD
Teknőc
sorszám: 48833 (146759)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-10-20 01:40:20
Hany fogas es hogy tetted ra kis Etzre?
sorszám: 48832 (146758)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-15 18:55:27
Az enyémen faragni kellett. A blokkban és az oldal dekniben is köszörülni kellett. A 250-es fogas bordás furatát is gyalulni kellett a pontos méretre és esztergálni is kellett. Nem volt könnyű, pedig csak 0.5-et kellett kiszedni átmérőben. Nagyon kemény volt a kéreg edzett felület, de megérte!
sorszám: 48831 (146756)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-10-15 18:36:35
Miután felfúrtam a TS-t 150-re én is nagyobb fogaskereket tettem rá.
250-esre is megvan a teljes fogaskerék skála, hogy pálya függvényében cserélgethessem.
sorszám: 48830 (146755)
(előzmény: astro77joe, 2017-10-15 18:18:19)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-10-15 18:18:19
Sziasztok! Ma nagyon jót motoroztam a 150-es etz-vel! Elhárítottam egy olajfolyást és felraktam egy nagyobb fogaskereket előre. A csere oka az volt, hogy nagyon rövidnek éreztem az első három fokozatot, városban és hegymenetben nagyon sűrűn kellett visszaváltogatni. Eddig a legnagyobb gyári volt rajta, de most felraktam a 250 etz legkisebb fogaskerekét, ami két foggal nagyobb. Nagyon jó lett a gép! Az első három fokozat hosszabb lett. Könnyebb elindulni vele és ritkábban kell visszaváltani, nagyon kényelmes vele motorozni, jobb mint előtte! Négyesben úgy megy, mint előtte ötödikben. Az ötös fokozat az utazó lett, kilencven felett kell váltani. Elég sok átalakítás kellett hozzá, de megérte. 🙂 Eddig miért nem mondta senki, hogy a 150-es ennyivel motorozhatóbb, ha nagyobb fogast kap, más nem próbálta még ki? Ez volt az eddigi legjobb döntésem, a megvásárlás óta! :)
sorszám: 48829 (146754)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-09-17 10:32:27
Ja, hogy valamire válaszoltál.
Így már érthető.
Nyomj rá a válasz gombra és akkor nem tűnik úgy hogy magadban beszélgetsz :D
sorszám: 48828 (146726)
(előzmény: szsrobert, 2017-09-16 11:52:02)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-09-16 11:52:02
Logika.
A motor anyaga nem birja az alkoholt.=>Olyan anyagbol kell motort epiteni ami birja.
sorszám: 48827 (146722)
(előzmény: Keri, 2017-09-15 20:23:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-09-16 05:55:04
https://youtu.be/z0wK6s-6cbo
;) :)
BENZIN!!!!
Teknőc
sorszám: 48826 (146721)
(előzmény: Keri, 2017-09-15 06:37:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-09-15 20:23:34
Oké, de hogy jön ide a motor építés és a motor elporlasztása üzemanyag által?
sorszám: 48825 (146720)
(előzmény: szsrobert, 2017-09-15 13:39:34)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-09-15 13:39:34
En napfenyt. A motor 85% bioetanolgozt es 15%benzingozt. Annyi kell az olajkavarodashoz.
sorszám: 48824 (146719)
(előzmény: Keri, 2017-09-15 06:37:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-09-15 06:37:19
Nem tudom mit szívsz, de én is kérek belőle :))))))
sorszám: 48823 (146718)
(előzmény: szsrobert, 2017-09-14 22:37:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-09-14 22:37:05
Inkabb olyan motort kene epiteni amit nem porlaszt el az uzemanyag.
sorszám: 48822 (146717)

 
 
Troster07
válasz erre | email2017-09-12 12:56:07
Sziasztok!
Véletlenül valakinek nincs eladó könnyített kuplungja?
Nem igazán kezdenék hozzá, egy első szériás Ts250-é van, az meg alapba nehezebb mint az ETZ-jé úgy tudom. Mondjuk ha nincs más hozzá kezdek.
sorszám: 48821 (146709)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-09-10 20:10:01
Esetleg lehet kapni benzin stabilizátor adalékot külön is, direkt erre a célra.
Mondjuk nem tudom melyik az olcsóbb és a 100-a benzinben mennyi van.
sorszám: 48820 (146708)
(előzmény: Jason Bourne, 2017-09-10 14:04:06)

 
 
Jason Bourne
válasz erre | email2017-09-10 14:04:06
Heló!

Gondoltam megosztom mit tapasztaltam a témában:
-nekem is megmarta az ETZ-m karburátor belső részeit,
-minden tavasszal tisztítani kellett a karbit,
-pár éve 100-as üzemanyagot tankolok, van a Mol-nál, OMW-nél, meg szerintem a Shellnél is,
-azóta egyszer sem kellett szétszednem,
-kevesebb benne az etanol, és a szavatossági ideje is 3szoros ha jól tudom!
-vannak benne jó adalékok és a motor is kicsit jobban megy.
-drágább ugyan, de nem vészes a különbség...
sorszám: 48819 (146707)
(előzmény: Keri, 2017-08-12 13:37:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-09-01 07:50:20
GPS vagy stopper+km kövek pontosabb eredményt adnak és azonnali, míg a büntetésre várni kell míg kiküldik.
sorszám: 48818 (146693)
(előzmény: szsrobert, 2017-08-30 18:25:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-30 18:25:11
Sajnos a gyari ora 140 felett kisse pontatlan. A Veda altal megjelenitett ertekhez kell pontositani.:)
sorszám: 48817 (146689)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-27 08:08:12
Úgy emlékszem (javítson ki valaki ha jobban tudja) nincs odarögzítve, de szorosan illeszkedik a tengelyre.
Azzal szokták elrontani, ha nem fogják le kontrával és elfordul a műanyagban a lapolt tengely.

Ha nagy a mozgás akkor van, hogy nem ér össze a fogaskerék. Na meg olyan is van hogy nem megfelelőt adnak ér átugrik, mert rossz a fogaskerék modulja. Valamelyik MZnek másmilyen és a kereskedők szokták keverni, illetve a tajvani minőségtől sem vagyok hasra esve.

Amúgy ha minden jó, akkor a lánckerék és a láncvédő ilyen egységet alkot a fordulatszám kihajtással együtt. Ezt így egyben felrakod és a másik oldalról bele hajtod a tengelyt.

https://1drv.ms/i/s!ArYQ5r5KRF2joQY-kyqQWmqIZYh0

(lapozz az összerakott képért)
sorszám: 48816 (146664)
(előzmény: astro77joe, 2017-08-26 23:16:31)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-08-26 23:16:31
Tudja valaki, hogy a hátsó műanyag láncvédő, amiben a km óra hajtása van, fixálva kell legyen, vagy gyárilag is laza és kissé lifeg? Nekem mozog kicsit. Ha menet közben mozgolódik a kihajtás a fogaskerékhez képest, akkor ez is okozhat az óra mutatóján apró kilengéseket? etz150
sorszám: 48815 (146663)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-26 10:28:25
Apró örömök az életben :D
sorszám: 48814 (146661)
(előzmény: astro77joe, 2017-08-22 20:06:46)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-08-22 20:06:46
A km órán annyira tisztán lehet követni a sebességváltás pillanatát, hogy öröm nézni. Egyébként menet közben még annál is szebben működik, mint a videón lévő középsztenderes hajtással.
sorszám: 48813 (146652)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-08-22 19:21:01
A vowdenek belseje lett kicserélve jó minőségű szálra, a külső maradt, így olcsóbb is volt. Már fogásra is érezni a különbséget, az újak egyértelműen nehezebbek, húzzák az ember kezét. A probléma ismert volt, a webshopokban kapható magyar utángyártott hulladékok belső szála nem elég merev, ezért ugrálva járnak tőle a mutatók. Az újak teljesen mások, négyszeresen feltekerve is késedelem nélkül továbbítják a forgást teljesen ugrálás mentesen. Ezúton is köszönöm a bowdenszerviz cégnek Budapesten, hogy megoldották és elpostázták vidékre. A két bowden szál csere (km óra és fordszám mérő) 9000 forint volt, de minden fillért megért, a videók magukért beszélnek.
sorszám: 48812 (146650)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-08-22 19:15:00
Sziasztok!
Ahogy ígértem, videóra vettem az mz etz órák működését a kisipari hulladék bowdenekkel és a felújított bowdenekkel is.
Tessék a videók:
előtte - https://drive.google.com/file/d/0B9h_n2_gTVzFSk5EUFlZMU9DYjQ/view?usp=sharing

utána - https://drive.google.com/file/d/0B9h_n2_gTVzFd3V2cmtyR0pvbXM/view?usp=sharing
sorszám: 48811 (146649)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-14 16:50:54
El ne kotyavetyeld!
sorszám: 48810 (146600)
(előzmény: Keri, 2017-08-14 06:37:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-14 06:37:56
És ne legyél irigy, 1-1 jó autóm és motorom van csak, a többi azért maradt meg mert a MÉH telep adta a legjobb ajánlatot, annyiért meg nálam is maradhatnak :)
sorszám: 48809 (146599)
(előzmény: szsrobert, 2017-08-13 21:01:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-14 06:36:58
4 motorom és 2 autóm van, nem használom mindegyiket egyszerre, főleg nem a régieket, mert azok csak hobbinak vannak, nem használatra.
sorszám: 48808 (146598)
(előzmény: szsrobert, 2017-08-13 21:01:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-13 21:01:51
Ne tedd le telen;)
Ment ma elottunk Trabi benzinnel es olajjal...jaj...;(
sorszám: 48807 (146597)
(előzmény: Keri, 2017-08-12 13:37:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-12 13:37:47
Nincs gondom az etanollal, én is használtam tisztán is, (motorban nem csak ivásra :) )
Engem az zavar hogy nem lehet kapni már rendes benzint.
Mert amíg használod a motort, addig nem lesz baja, de ha leteszed télire akkor már hallom is ahogy pezseg a réz :)
sorszám: 48806 (146596)
(előzmény: szsrobert, 2017-08-10 14:13:47)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-10 14:13:47
Ez a resze igaz...de regebben az MZt ajanlottak a penzemberek a lovas kocsi helyett.:)
Az etanol elonyei: kevesebb olajat kell felszedni a foldbol es ertekes is alapanyagkent, kar elegetni.
Kevesebb olajat kell kulfoldrol behozni.
Kevesbe karos a kipufogogaza.

En hasznalom es mar nem vagyom az agyonetetett ketutemuek Arolos szagara es a szemet csipo fustkodre. Az az oalj a tudodbe is bejut...es lecsapodik oda mint a hengerfalra.
Haboru eseten leall a hadsereg mert nincs uzemanyag kulfoldrol.
Inkabb jo akkukat es aramforrasokat erdemes fejleszteni az elektromosokhoz es kialakitani egy egyszeru es jo hatasfoku motort az alkohol/hidrogen elegetesehez.
sorszám: 48805 (146595)
(előzmény: Keri, 2017-08-05 08:36:08)

 
 
CzetkaSzabi
válasz erre | email2017-08-09 14:11:36
Sziasztok,
Új vagyok itt. Nemrég került hozzám egy 69-es Jawa 250-es Cz. Karburátor beállítást elolvastam itt az oldalon. Nagyon tuti leírás !!! Viszont szeretnék kérdezni MESTEREK:
A jelenség az, h. hidegen,szivatóval beindítom a motort, szépen indul, jár is, de amint visszatolom a szívató kart megemelkedik a fordulat és leáll ( hangból ítélve nem kap benyát). Kitakarítottam a karbit, de maradt a hiba. Mi a teendő, mit ronthattam el, mit csináljak?..köszi üdv mindenkinek
sorszám: 48804 (146591)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-05 08:36:08
Nem. Az únió hibája hogy erőlteti az etanolt.
És nem is az a baj, hogy lehet kapni olyan üzemanyagot, mert valóban javítja a motorok viselkedését, és hatékonyságát, de az már pofátlanság hogy csak ilyet lehet kapni, rendes benzint nem.
Persze nem a környezetvédelem a céljuk, hanem ez is része annak, hogy nyírjuk ki az öreg gépeket, mert soha nem vennének új német turbós kis köbcentis hulladékot, ha örökké megy a régi tragacs.

Réz az nagyon jól elvolt a régi benzinben, csak a víz nyírja ki, amit pedig az etanol tartalmaz.

Rozsdamentes anyagból gyártani ilyeneket lényegesen drágább. Rézből otthon a kis műszerész esztergán is tökéletes precizitással tudok gyártani bármilyen karburátor alkatrészt, mert ez ilyen anyag. Erős, kopás álló, jól megmunkálható.
A rozsdamentes is ilyen, csak az nagyon nehezen megmunkálható. Jóval drágább technológia kell hozzá, mert mondjuk egy fúvókatűt nem lehet esztergálni, azt csak köszörülni lehet rozsdamentesből.
A fúvóka fúróból sem elég a sima HSS, hanem wolframkarbid kell, és az is gyorsan kopik a króm ötvözettől.
Dörzsárazni is esélytelen, míg réz fúvókát egy pár ezer forintos fúvóka dörzsár készlettel akár kézzel is meg lehet csinálni egy M6-os sárgaréz csavarból. Na ezt nem akarják a kapitalisták, az etanolos benzin egy csapásra megoldotta minden gondjukat.
sorszám: 48803 (146588)
(előzmény: szsrobert, 2017-08-04 21:44:39)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-04 21:44:39
A Simson 70-es fofuvokajat full eldugitotta. Nem az alkohol hibaja hogy rezbol gyartanak fuvokat. A rozsdamentes anyagu fovokat nem tamadna meg.
sorszám: 48802 (146587)
(előzmény: Árpád, 2017-08-04 11:12:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-04 21:40:59
Vonzo melo szamomra mig nem lesz radio hullam:)
sorszám: 48801 (146586)
(elözmény: astro77joe, 2017-08-01 10:52:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-04 21:40:53
Vonzo melo szamomra mig nem lesz radio hullam:)
sorszám: 48800 (146585)
(elözmény: astro77joe, 2017-08-01 10:52:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-08-04 21:38:24
Majd lemerem oket. Figyelembe veve milyen surun hasznaljuk oket 100zal nem fojtasnak neveznem. Inkabb csak kisebb fordulaton kisebb fogyasztasra van optimalizalva.
sorszám: 48799 (146584)
(elözmény: astro77joe, 2017-08-01 07:40:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-04 12:07:04
Ja, a MOL kezdte először nyomatni az etanolos benzint, de most már kötelező mindenkinek 5-10% körül beleraknia. Ez csinálja a zöld trutyit, mert reakcióba lép a rézzel.
Plusz a 2T olaj is elkezd gyantásodni tőle.
Repülő benzint kell venni, azt biztonsági okokból tilos pancsolni, viszont vagy 600forint literje.
sorszám: 48798 (146583)
(előzmény: Árpád, 2017-08-04 11:12:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-04 11:12:13
Nekem az első ETZ karbijának furataiban is volt rendesen. Igaz én is, az előző tulaj is MOLnál tankolt. Az esett útba. Ott szerintem gyorsabban nőtt a lerakódás.
Egy picit kinlódtam vele, aztán egy haver tanácsára kipróbáltam az előbb említett koktélt. 49 óra áztatás, utána semmi kapargatás, kefélgetés, semmi fúvóka csere. Jobb lett mint újkorában volt.
A második ETZbe normális benzint tankoltam majd mindig, nem volt számottevő lerakódás. Bár mostanság az új EU szabványnál megin lehet hogy lennének problémák, de egy ideje alig ülök motorra. Főleg sajátra nem. ETZre végkép nem. 2012ben vagy 13ban az ETZ elköltözött tőlem. A jawa 634 karbija nem tulságosan érzéken semmire sem. Túl egyszerű hozzá. A főfúvóka is jó nagy likkal van ellátva.
A negatív csúcsot a kis honda enduróm jelentette. Annak elég volt egy max két MOL látogatás, lehetett tisztogatni. De annak a főfúvóka tartóján is voltak lukak hogy különböző levegő sebességre különböző mennyiségű benzint porlasszon.
sorszám: 48797 (146582)
(előzmény: Keri, 2017-08-04 10:42:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-04 10:42:52
Furatokban nem szokott lenni, a karbi aljára ülepedik le, illetve szétmarja a réz alkatrészeket. Ebből következik, hogy a fúvókákat is cserélni kell ilyenkor.
sorszám: 48796 (146581)
(előzmény: Árpád, 2017-08-04 09:05:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-04 09:05:07
Nekem a brigeciol és a tescos tűzhelytisztító egy egyes keveréke szedte ki, de fém tisztára.
Gondolom a széntetraklorid, régies nevén szénkéneg is oldja. De szerintem azt szinte lehetlen beszerezni. Pedig még a sárgafoszfort is oldja. Meg az újsághoz használt festékeket, de az nem annyira poénos.
A zöld trutyi oldását én még fékfolyadékkal ia megpróbálnám. A furatokat nem lehet drótkefézni, némelyiket még bowdennel sem lehet átpiszkálni.
sorszám: 48795 (146580)
(előzmény: Keri, 2017-08-04 08:49:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-04 08:49:03
Zöld trutyi ellen nem jó.
Én is ezért vettem.
Sajnos arra, csak a drótkefe hatásos.
Illetve a közönséges benzin is valamennyire.
sorszám: 48794 (146579)
(előzmény: astro77joe, 2017-08-02 19:53:08)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-08-02 19:53:08
Én azt várom tőle, hogy a karbiból kimossa a zöld lerakódásokat és kikormlja a kiput. csak egy kis 800forintos kupicával vettem, az 60literhez jó. remélem kitakarítja a karbit! :)
sorszám: 48793 (146578)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-02 09:54:40
Nálam a lerakódás meg azért volt, mert igen sokat használom városban, városi terepen.. Így forul elő a lerakódás. Ja, s igen.. Nekem ezért is jobb a kicsi mint a nagy. A nagynak még rosszabb lett volna a kipuffja, nem városi távokra javalott. S kis pénzű emberként egy fenék, egy motor híve vagyok. Ez biza, kompromisszummal jár.. :)2T esetén meg némi lerakódással..
Teknőc
sorszám: 48792 (146577)
(előzmény: Keri, 2017-08-01 18:19:38)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-02 04:46:57
Ha erről kérdezel: nagy változás, teljesítmény növekedést nem hozott. Az áldás osztás kivételével nem történt semmi több. Adaléknak jó, de totál min. mennyiségben, ezért még mindig van belőle bőven.
Teknőc
sorszám: 48791 (146576)
(előzmény: Teknőc, 2017-08-02 04:41:57)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-08-02 04:41:57
Az a -valaki- én voltam...
Ezen a túrán..
http://szocimotoros.hu/hu/turaktalalkozok/155
Egyébként láttak, de totál beköpte a mögöttem lévőeket mindennel..még a hátamat is...
Kitakarította kipuffot, bár nem ezért raktam bele. Utána évekig hallgattam a srácoktól a -spuri által osztott áldásomat-...
Teknőc
sorszám: 48790 (146575)
(előzmény: Keri, 2017-08-01 18:19:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-01 18:19:38
2T motort jól kikormolja :)
Valaki rakott az MZ-be és túrán őt kellet hátra rakni, mert a mögötte jövő nem látott semmit. Remélhetőleg azért mert a lerakódások égtek le.

Amúgy nekem is van, kipróbáltam, nem vettem észre vele semmit. Mondjuk én eleve olajszegényen közlekedek. 1:60 alá nem szoktam menni, így lerakódás sem valószínű.
sorszám: 48789 (146574)
(elözmény: astro77joe, 2017-08-01 17:19:14)

 
  Összesen: 977 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (26999)
MZ (48838)
Motoros túra (17486)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu