hu

email:
pass:

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)

:: Ajánlott böngésző ::

- Túrák, találkozók -
IV. szocitúra
(Tória - 2004-10-02)

Hollóstető-Ózd-Eger
2004. július 23-24-25

Pénteken 23.-ára volt megbeszélve a találkozó Bunyéknál. Munyi pogácsával várt minket, Dolphit is, aki nem jött el, mert a motor vásárlás lázában égve elírta a túra indulását 1 héttel. Amikor megérkeztünk már tele volt az udvar motorokkal és motorosokkal. Míg a többieket vártuk kaptunk hűsítőt Munyitól. Tikéjék telefonáltak, hogy érkeznek csak volt egy kisebb esésük, a Hungária körúton megcsúsztak egy olaj folton, de szerencsére nincs semmi bajuk, jönnek. Amikor megérkeztek Judikát megnézegették a szoci.motoros egészségügyesek(Mariann és Munyi), akik nem sokkal előtte Adrienn égési sérülését látták el.

1 Mindezek után elindultunk Hollóstetőre. Este volt már mire odaérkeztünk. Már sokan voltak, de nem mi voltunk az utolsó befutók, mert hajnalban megérkeztek Teshóék 3 ETZ-vel és nem sokkal utánnuk HyGy-ék 3 JAWA-val és 1 ETZ-vel Pécsről. HyGy-ék utazása se volt mindennapi, mert délután 13-kor indultak Pécsről Mereteib-ékkel, Laciékkal és Dáviddal. Az úton kb. 30 percenként meg kellett állniuk szerelni, mert az egyik henger mindig megállt.

Az első szerelés igen messze történt Pécstől, egész Pécsváradig jutottak. Aztán olyan éjjel 2 körül a Czetka egyik trafója is megadta magát, így elszenvedték magukat egy hengerrel a legközelebbi benzinkútig. Innen telefonáltak, hogy 6V-os trafó kellene tőlünk, de senkinek se volt a már letáborozottak közül. Reggel mikor megérkeztek mesélték, hogy össze futottak egy chopperes sráccal a benzinkúton, aki előző nap vette a motorját és az örömtől, meg még kitudja mitől elég illuminált állapotban volt. Végül ők kerítettek valami használt trabant trafót. Közben persze történtek próbák egy CPI bekötésére is, ami végül sikerült két sorba kötött ceruza elemmel 8V fölé emelve a feszültséget. De végül a trabant trafó mellett döntöttek. Az út további része is kalandosan telt, mert a PeetAir-al történt éjszakai telefonos beszélgetés hatására HyGy azt hitte, hogy PeetAir által említett nagyon rossz minőségű út egyenlő a kavicsos úttal, úgyhogy a tábort egy több kilométeres kavicsos úton közelítették meg Dávid folyamatos szitkozódása közepette. Reggel 6 körül érkeztek meg.

1A reggeli és némi készülődés után útra is keltünk, Dávid, Laci és Izabella kivételével, akiket a hosszú fárasztó út (Pécsről) annyira megviselt, hogy inkább alvásra adták a fejüket, mint hogy velünk nekivágjanak a túrának. HyGy-Kacc és MereteiB-Reni fáradtságot nem kímélve neki indultak a túrának velünk (HyGy csak a többiek unszolása után indult el, mert nem akarta feltartani a társaságot, a betegeskedő egyik oldali gyújtással, de mondtuk neki, hogy gyere csak, majd menet közben rájövünk mi a baj.). Az útvonal Lillafüreden keresztül Bánkútra vezetett (közben volt egy emlékezetes, hogyan előzzünk nagyon füstölő buszt hegyen felfelé c. előadás), ahol pár percre megálltunk, fényképezni, szerelni (MereteiB és HyGy mociját). Majd innen Szilvásváradra mentünk, ahol szintén pihentünk, volt aki Pisztrángot evett, volt aki szeretett volna eljutni a helyi étterembe könnyíteni terhein, de sajnos nem igazán engedték meg , mert nem fogyasztott ott semmit (nekik ezúton kívánjuk, hogy jöjjön rájuk a cifra fo..s és őket se engedjék be.). Aztán persze, volt aki, na mit csinált? Szerelt.

1Ezek után érkeztünk Ózdra, ahol Kgandras szülei már vártak. Nagy szeretettel, örömmel és finom gulyással fogadtak minket, annak ellenére hogy, az a kis udvar ahova megengedték, hogy beálljunk tele lett a sok (kb. 25) motorral és a még több (kb.38) éhes motorossal akiktől alig lehetett mozdulni. Kedélyes beszélgetés közben, a fiúkkal az élen próbáltuk elfogyasztani a teljes mennyiséget, de tudtommal ez nem járt sikerrel.

Innen Szarvaskő érintésével az egri TESCO parkolóba vezetett utunk, ahol bevásároltunk illetve gyorsulási versenyt rendeztek motorosaink, ahol az egyik kedves ismeretlen. :) résztvevő MZ-je nem bírta a kiképzést, és csak rövid szerelés után tudta fojtatni az utat...

Egerből visszamentünk a Campingbe, ahol kiderült, hogy Dávidék miután felébredtek kicsit motoroztak a környéken és megnéztek pár szép helyet. Az éjszaka további részében a tábortűz körül gyülekezett a társaság legnagyobb része, ahol folyt a sör a szákba, a beszéd a szákból. A távolról, hosszú ideig utazók közül páran már nem bírtak fent maradni így ők alvásra adták fejüket.

Másnap mindenki összepakolt. Majd a szokásos csoportkép után a társaság szétspriccelt a szélrózsa minden irányában.

Voltak akiknek erről a túráról hiányzott, hogy nem volt semmi konkrétan megnézni való, (vár, kilátó, múzeum stb.)de persze a társaság és a túra ugyanolyan szuper volt mint szokott lenni.

Tória

(További képek a galériában)