hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Teknőc - 2011-12-05 10:12:16

B125!

Előny:
- tényleg, már nagyon rég túlnyúlt a kategóriákon a motorok műszaki tudása,
és a forgalom ritmusa ehhez képest jóval felgyorsult.
-színesedik a motorosok tábora, növekszik a létszám..
-az autósok előzékenyebb lesznek, talán saját tapasztalataik után..(?)
-több megbecsülést kap a motorosok köre (?)
-kevesebb autó, több motoros, talán kevesebb dugó, s kedvezőbb forgalom.
-állítólag: „könnyű motorozni, mint biciklizni…”
Ezért nem is kell nagy képzés, ugyebár…!
-talán lesz köztük normális, valódi leendő motoros is!
Lehetőleg, segítsük pont ezért őket, -hiszen valahol el kell kezdeni! (!!!)

Hátrány:
-hiába nőtt meg a motorok műszaki tudása, ehhez képeset a motoros oktatása, tudása, sajnos, tovább csökkent- pedig inkább növelni kellene a tudást!
-több motoros, több tapasztalatlan motoros- Jóval több baleset!
-az A1 kat. Eleve igen rossz híre lesz, de meg látjuk.
-látszik a totalbike-on, ott íródott cikkek, ajánlások mögött
Micsoda komoly pénzek állnak e mögött.
-az eddigi semmi képzést is sikerült nullára redukálni!
(Saját képzés, tapasztalatgyűjtés: Tanulni!)
- „mivel az autót is elvileg tudja vezetni, akkor a motort is,
sőt szerintem bármi mást is,” …-aki ezt elhiszi,…. Jézusom!
(ennyi erővel akár kamion, hisz ez is csak négy kerék,
plusz a pótkocsi, vagy mi?...,-hajó, repülő, stb.)
-tényleg, ha olyan könnyű, mint a kerékpár, akkor minek is motoros oktatás?
Sőt, minek kat. korra, vizsgára az A jogosítványt?
Továbbá, az eddigi B kat. sose foglalkozott kellő mértékben a segédmotorja műszaki állapotával..(tisztelet a kevés kivételnek..) Emiatt is, VIGYÁZZNI!
Miért is? Nem lesznek sokan, akik megveszik a jót, utána megfelelően karban is tartják, vagy eleve olcsó kissé kiégett, tönkre ment géppel szaladgálnak, „mert ennyire telik, abból a pénzből inkább kocsit is vesznek”- szöveg jön le.

De nem minden „kismzés”-re általánosítsatok,
hiszen van jó állapotban tartott kis mz, és talán elég rutinos csóka is ülhet rajta.
Például akinek már bő 10 éve van A1-e, és ezzel járta, járja kis mz-vel kis hazánkat.
Hidd el, ilyen is van!
PL: nekem 12 éve van, és mz ts 125 használok folyamatosan!

Összegzés:
-ebből adódóan, a rendszámos, de rossz állapotú motorokkal,
nem kellően felkészült motorozó társaság miatt
Sajnos tovább emelkedik az utak veszélye!
-továbbá, kérlek ne legyetek rosszmájúak a kismotorosokkal,
még ha ott rövidtávon több is lesz belőle az okoskodó, balek, pancserekből!
-óvatosan minden „Kismotorossal”, mert nem tudhatod, hogy gyakorlott-e,
vagy csak élete során napi két utcát motorozóval van-e dolgod..
-okoskodó, lámpánál összevissza bóklászó és másokat is veszélyeztető motorosnak álcázó emberkéket messziről kerüljétek- Saját érdeketekben!
Jó motorozást!

Teknőc
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu