hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2020-08-28 07:23:07

kb. tized mm

Mennyi a préssávod?
Ez ne legyen kisebb 0.4 mm-nél.
Az alá azért nem nagyon érdemes menni mert fordulaton bele fog verni a dugattyú, főleg ha kopik a csapágy.
De ezt simán egy sík márványlapra, vagy centi vastag üveglapra rakott vizes csiszolópapírral, meg lehet csinálni.
200-assal nagyolsz, aztán 400,800,1500-as papírral finomítasz fokozatosan, ilyenkor is fogy az anyag, szóval figyelj rá. A boltban nem pont ezek szoktak a számok lenni, a nagyságrend a lényeg. Ne nyomd rá, ne billegjen. Körkörös mozdulatokkal folyamatosan forgatva csiszold le.

Első körön én nem is javaslom hogy túl sokat leszedj, mivel ezt bármikor folytathatod. Kezdetnek csak annyit csiszolj, hogy szép polír legyen a tömítő felület.
Ugyan ezt a henger oldalán is megcsinálhatod.
Ugye TS-hez nem kell hengerfej tömítés, itt a felület tömít.
Én többet nem is csináltam. Nem volt rá szükség. 150-es hengeren a 125-ös hengerfej, bőven elég sűrítést adott.
Csak a nagyobb henger átmérőhöz kell hozzá igazítani az égéstér peremét esztergán, mert picit belóg.

Egyébként még mindig azt mondom, nem kell ide tuning. Simán normálisan megcsinált 150-es elég erős. 14-es fogaskerékkel még kerékre is áll, ezért raktam fel 15-öst, mert erre semmi szükségem nem volt.
Ha meg ez kevés akkor venni kell egy 250-est, az alapból erősebb.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu