hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2014-02-09 22:25:24

Az IGBT csak leegyszerűsítve all egy fetbol és egy bipolárisból. Igazából egy harmadik jószág. De ami a lényeg. Az hogy a fet vagy a bipoláris jobb e nagy feszultsegü és áramú kapcsolatra, mélylélektani eset. Szinte napról napra változik. Ahogy változnak a fetek és a tranyók is. Amit nézni kell az a dinamikus ellenállása és maradék feszültsége a tranyónak kontra a fet homoszexuálisok ellenállása. A grafikon önök, adatok ertelmezésénél vigyázni kell. A fet el a nyitó fesz változik a sorurce Erwin áramtól és nem fordítva . Aza az határozza meg mekkora feszült seggel tudunk vezérelni hogy mekkora aram folyhat a kapcsolt körben. A tranyonal pedig arra kell vigyázni hogy a maradék fesz függ az áramtól. Nem linearisan. Az általunk hasznalt 2-3 ampernél a hézag feteken eső feszültség típustól függően kisebb lehet mint a jó kapcsoló tranyókon. De ami fontosabb, az a tranziens viselkedés. A fetnel a jel felfutása közben mindig azonos az ellenállás, a tranyónal nem. A tranyók a a jel felfutása közben melegszik igazán. A dinamikus ellenállása pedig lassítja a jel felfutását. A nagy áramú feszültségű tranyók valóban nagy feszültsegnél szeretik a nagy áramot, nem kicsinél. Azaz a tranyók nem szeretik a kis munkaellenállásokat. A tranyókhoz és az igbthez is nagyobb primer menetu gyújtotrafó lenne ideális. De a feteknek is van hátrányuk a mi esetünkben is. A megfelelő típusok drágák, minél kisebb az ellen állásuk az adott feszültség és aram határnál, annál drágábbak. Akar hússzor drágábbak mint a hasonló kapcsoló tranyók. Ezért mondom hogy ízlés kérdése a dolog.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu