hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 29. péntek 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

latzko
válasz erre | email2007-09-22 18:15:18
Persze, szerintem is. Mondtam neki, hogy szedje ki a gyertyát, ha nincs előgyújtás mérője, akkor a gyertyafuraton dugjon le egy csavarhúzót-ahogy a "régiek", felső holtpont, vissza 2.5-3mm-t, stb. Számomra mondom az a döbbenet, hogy valaki ezt nem tudja, de mondjuk a CBR1000RR vezérlését szétszedi. Csak nehogy össze is rakja.
sorszám: 1576 (83837)
(előzmény: piri, 2007-09-22 18:04:25)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-22 18:04:25
Túl nagy az előgyújtás (3,6mm fölött).
sorszám: 1575 (83834)
(előzmény: latzko, 2007-09-22 17:40:33)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-09-22 17:40:33
Gyerekek, ezt hallgassátok. Beszélgettem egy hivatalos motorkerékpár márkaszervízben dolgozó "szerelővel". A négy nagy japán márkából kettőnek a szerelője elvileg. Valahogy odakeveredett egy 250-es ETZ, hogy állítsák be a gyújtását. Ekkor már magamban nevetgéltem. Azt monja a srác, hogy összevissza állítgatta, nem lett jó, illetve ő azt hitte, hogy igen. Elment vele az első kereszteződésig, ott leállt. Nehezen beindította, és panaszkodik, hogy azóta csak hátrafelé indul el a moci. Fogalma sincs, hogy miért. Most ott tart, hogy az ő szavait használva "szétszedte az egész elektromosságot", de nem jött rá, mi a baj. A döbbenet, hogy ilyen emberek -is- hozzányúlnak a motorokhoz. Én azt mondom, ha nem Simsonon meg Mz-n, vagy hasonló motoron kezdte egy ilyen ember, akkor mi a francot akar bármilyen motorral?!
sorszám: 1574 (83832)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-22 17:08:44
Szerintem egy nagyMZből 40+ egykét pacit lehet kihozni és lepörgi mondjuk a 10 ezret. De a 200km/ó-hoz ez is kevés. 160 a vége esetleg valmivel több.
Lejtőn se megy jobban mert itt már akkora légellenállás van, hogy nem gyorsul a lejtőn se. Esetleg szakadékban hátszéllel :-))).
sorszám: 1573 (83830)
(előzmény: Popper, 2007-09-22 13:03:52)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-22 16:34:39
Az Mz-ben egész egyszerűen nincs elég erő ehez... 20LE semmi a 200-hoz, akármennyire nagy fogaskereket teszel előre, meg kicsit hátra, ott már nem ez a lényeg, nincs eő, powa :D a lejtő meg hmm na ez már tényleg hülyeség. A 150is szép teljesítmény egy Mz-től, ne vájunk ilyen sokat tőle. Az oké, hogy a tuning simson megy 100felett de nem arányos, hogy oké akkor az Mz meg menni fog 200-at, akkor a 350-es Jawa mennyit megy tuninggal?? 250-et?? :)) Nemá. Maradjunk a realitás talaján, komolyan hidd el az Mz-től hatalmas teljesítmény a 150-160is, az már tényleg durva. Elég az...
sorszám: 1572 (83828)
(előzmény: Popper, 2007-09-22 13:03:52)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-22 13:18:36
Hát, ezzel a hozzáállással tényleg felejtsd el!
A valóságban minden egyes km/h-ért meg kell küzdeni! Sok-sok apró módosítás, sok-sok idő, és sok-sok pénz!
sorszám: 1571 (83824)
(előzmény: Popper, 2007-09-22 13:03:52)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-22 13:03:52
Azért nem kéne ennyire variálni:-)
Nem fog tízezret pörögni a gép, 7500-8000 körül fog 200-al menni, azt a fordulatot bírja a megszakítós gyújtás, ha 16-os lánckerekem lenne elöl, akkor 100-at menne, de ugyan az a terhelés, ha változtatom az áttételt. Csak aerodinamika, gigantikus lejtő, erő kell. esténként simán viszi a 150-et, most már 7000-et pörög 5.-ben. most 20-as a lánckerék, 21-es lesz rá, azzal 165-körül kéne mennie, 22-essel talán 180-190 körül, de az már csak lejtőn menne sz.tem. Meg este:-)
sorszám: 1570 (83823)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-22 10:36:54
Nemá. Ne mond már, hogy komolyan hiszel ebben :DD Felejtsük el ezt a 200 témát :)
sorszám: 1569 (83818)
(előzmény: Atilla, 2007-09-17 16:37:08)

 
 
omlas
válasz erre | email2007-09-19 21:36:24
Sziasztok!

Van egy nagyon szép és jól menő 250es MZ (életem első motorja, amit kb fél éve használok). Megvolt már vele az első nagy probléműm, miszerint -egy ideig- ismeretlen okból leállt. Ez úgy nézett ki, h kb 2 kilóméterenként lehörgött a motor, mintha elmenne az áram és úgy is nézett ki, h az a problémám. A nagy szakik (nem nevezem meg őket, mert ez égő lenne a számukra) nem tudták megoldani a problémám, ami részben a figyelmetlenségem oka (teljesen kezdő vagyok és nincs aki mindíg itt lenne mellettem és segítene (a szomszéd számomra ismeretlen haverját többször láttam mint apámat...:@), másrész meg tapasztalatom sem volt.
A hiba megoldása RENDKÍVÜL egyszerű volt: a gyújtás kegyetlenül el volt állítva. Amikor a leállások kezdődtek akkor a gyújtás is változó volt:S. Amikor ezt mondtam eg ymotorosnak akkor ő mondta, h nézzem meg, meg nemis a gyújtás az oka... A könyv alapján nem tudtam beállítani, amíg meg nem mutatta valaki, h hogy kell. Azóta megtom csinálni... Ennyit rólam nagyon nagyvonalakban.

A motort szeretném tuninglni egy kicsit, melyszetrint a fogysztása menjen lejjebb és legyen nyomatékosabb, ami sokszor (emelkedőn és szembeszél esetén angyon jó lenne) jól jönne. Gondoltam a programozható előgyújtásra (még megszakítós a gyújtásom és azt is át kellene miata alakítani) meg a kuplung könnyítésére, ami nem lenne rossz (olcsó) de alegjobb sztem a vízbefecskendezés (ezt szertném jelenleg a legjobban) Kb 1500 forint, csak én nem tudom beszerelni. Ebben kéne valainek a segítsége (leírásom van; eszközöm nincs...:() aki Budapesten lakik.

Attila
sorszám: 1568 (83695)

 
 
omlas
válasz erre | email2007-09-19 20:01:47
Sziasztok!

Van egy nagyon szép és jól menő 250es MZ (életem első motorja, amit kb fél éve használok). Megvolt már vele az első nagy probléműm, miszerint -egy ideig- ismeretlen okból leállt. Ez úgy nézett ki, h kb 2 kilóméterenként lehörgött a motor, mintha elmenne az áram és úgy is nézett ki, h az a problémám. A nagy szakik (nem nevezem meg őket, mert ez égő lenne a számukra) nem tudták megoldani a problémám, ami részben a figyelmetlenségem oka (teljesen kezdő vagyok és nincs aki mindíg itt lenne mellettem és segítene (a szomszéd számomra ismeretlen haverját többször láttam mint apámat...:@), másrész meg tapasztalatom sem volt.
A hiba megoldása RENDKÍVÜL egyszerű volt: a gyújtás kegyetlenül el volt állítva. Amikor a leállások kezdődtek akkor a gyújtás is változó volt:S. Amikor ezt mondtam eg ymotorosnak akkor ő mondta, h nézzem meg, meg nemis a gyújtás az oka... A könyv alapján nem tudtam beállítani, amíg meg nem mutatta valaki, h hogy kell. Azóta megtom csinálni... Ennyit rólam nagyon nagyvonalakban.

A motort szeretném tuninglni egy kicsit, melyszetrint a fogysztása menjen lejjebb és legyen nyomatékosabb, ami sokszor (emelkedőn és szembeszél esetén angyon jó lenne) jól jönne. Gondoltam a programozható előgyújtásra (még megszakítós a gyújtásom és azt is át kellene miata alakítani) meg a kuplung könnyítésére, ami nem lenne rossz (olcsó) de alegjobb sztem a vízbefecskendezés (ezt szertném jelenleg a legjobban) Kb 1500 forint, csak én nem tudom beszerelni. Ebben kéne valainek a segítsége (leírásom van; eszközöm nincs...:() aki Budapesten lakik.

Attila
sorszám: 1567 (83687)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-17 16:37:08
Ez a 20-as keverék szerintem nem tuti!
Tény, hogy ha a hengerfejjel kompressziót növel (vagy egyéb okosságot művel), akkor a felömlőket is módosítani kell, mert egyébként pikk-pakk elolvad a cucc.
De nem a kenéssel vannak problémák, így nem kell bele sűrűbb keverék! (Az amúgy is rontja a teljesítményt, meg minden egyéb gondot okoz.)

sorszám: 1566 (83499)
(előzmény: csettegő, 2007-09-17 14:51:31)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-17 14:51:31
A 200-hoz először ültesd lejjebb kb 10 cm-t , mert k**va magas a GÉP. A 160 - hoz meg 1:20 keverék szintetikusból . (Jó munkát a faragáshoz, és remélem közzé teszed a videót, ha lessz valami siker (a 160-at is!).
sorszám: 1565 (83494)

 
 
szusi
válasz erre | email2007-09-08 21:25:32
Sziasztok!nincs meg véletlenül valakinek a mota vagy a TSR nevü tervezőprogram?Elöre is köszönöm!
sorszám: 1564 (83157)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-08 12:28:11
Ha ügyes vagy, meg a pénzed sem kevés simán el lehet érni a 200-at, de max 30 perc futásteljesítményt jósolok neki.
Viszont, ne csak a blokkra koncentrálj, ha a veszteségek csökkentésével (is) foglalkozol jobb eredményt fogsz elérni!
Hajrá!
sorszám: 1563 (83135)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 22:06:43)

 
 
válasz erre | email2007-09-08 08:54:34
Persze, hogy jó. A pozitív hozzállásod pedig tetszik :D
sorszám: 1562 (83130)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 22:06:43)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-08 05:52:43
Erre gondoltam én is...
sorszám: 1561 (83127)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 22:06:43
nem baj, jó, ha vannak álmai az embernek:D amúgy jó nagy lejtőn tervezem, legalább 15%-oson, de inkább 20:) Egyre jobban akarom azt a 200-at:P A 140 a 100 kilós menetkész tömegem alatt volt egyenes úton, egy kis lejtő, és a 160 ott van egy jó áttétellel, a 200 meg tuning kérdése:DDDDDDDDDDDDDDDDD
sorszám: 1560 (83115)

 
 
válasz erre | email2007-09-07 22:00:15
Sztem nem fog sikerülni. A kétszáz álom, és szeintem örlülni fogsz, ha 160 meglesz. Mellesleg ha biztosra akarsz menni kétszázas ügyben, egy szakadék, két emberrel, hátszéllel a legtutibb. DE most komolyan, ez olyan irreális. Ha sikerül én legyek az első, aki lábat csókol neked, mert szerintem ez csak duma.
sorszám: 1559 (83114)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 18:49:20)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 19:45:54
Azért már láttam pár hengerfejet, tudom hogy néznek ki:) csak Mustangét nem. Holnap megnézem a km-órát. "A feléből a negyed része még be van öntve a hengerfejnek.Lehet nem érthető." Hát még mindig nem értem:D Akkor nem félgömb égésterű kell, hanem amin a gyertyamenet lejjebb van egy picivel??? vagy nemtim, majd szétkapom, akkor talán okosabb leszek:)
sorszám: 1558 (83108)
(előzmény: Péter mz, 2007-09-07 19:40:44)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-07 19:40:44
Heló.Levegőszűrő nem is kellene azt elirtam 2 csőre gondoltam .Na de akkor mindegy ha nincs.Km órám működik csak vmiért nem mér többet 45 nél.Pedig megy
a motor 65 öt is.Szétszedtem már egypárszor és a rugóerő nem jó sztem a mutatójának(az a spirál)HA megtekerem az órát hogy többet mérjen majdnem pontos is legyen akkor az a baj hogy nem megy vissza 0 ra a mutató.Szóval nem tudom megcsinálni jól.Az is jó lenne nekem ha üveg nélküli,Azt átraknám ha megvan az óra.A számlap legyen jó meg a mutató egyenes.Ja és fekete számlapos legyen ami lemezből van(fehér számlaposom van )Amugy apámé meg tesómnak is jó az órája én megcsináltam hozzá a spirálokat más spirálból.A hengerfej belül olyan ,gondolj egy üveggolyóra .A feléből a negyed része még be van öntve a hengerfejnek.Lehet nem érthető.
sorszám: 1557 (83107)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 13:53:11)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 18:55:38
Ja, meg cseréltem benne: főtengelyt, hajtókart, dugót, kuplungot( ledarálta a fogaskereket, mert rosszul volt összerakva: 250-es TS főtengellyel!!!), váltó elszállt rajta: 80-nál betűzött, de megúsztam:) azt is cseréltem. + eddig az 5 év alatt 5 hátsó gumi, 3 első, 3 kipuffogó, 1 blokk, 3 henger, 4 dugó, 3 karbi, 16-os első felni, fékolaj, szimeringek, 3x csapágyak, lefestettem, kormány, indexek, tükrök, stb, stb, stb.... Kb. 300-400.000 Ft-ot költöttem már rá, hát akkor már menjen 200-al!!! :P
sorszám: 1556 (83103)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 18:49:20
Látom kezdesz érteni:D A Hornet óta szegény MZ csak nézi, ahogy nem őt választom, de ebben a jó időben most rajta a sor, voltak vele gondok, hengerben a hollander menete fogyott el, akksi, kipufogó, de rendberaktam, és most szárnyal:)A Hornet most téliálomra vonul, és MZ-tuning lesz a terítéken. A 200 meg csak egy álom, de ha az ember nem próbálkozik... Meg tetszik, hogy mindenki hülyének néz, legalább annál nagyobb lesz az örömöm... ha meg széthullana, (amit nem tartok kizártnak), akkor menne bele a 250-es KTM blokk, meg vázmerevítés, akkor se szomorkodnék:P Na, azért nem fog széthullani, mert 7000-7500-nál fog annyit menni, hosszú lesz az áttétel, és rájöttem, hogy nyomatékra kell gyúrni, főtengely, kuplung, dugó túl nehéz a magas ford. számhoz. Megpróbálom, aztán meglátjuk.. először 150, aztán szép lassan növelem a kiszemelt tempót:DDDDD
sorszám: 1555 (83101)
(előzmény: Esox, 2007-09-07 18:25:20)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-07 18:25:20
Ha te 200-at eléred az MZ-vel akkor Zschopau égni fog :))))))))))). Ajánlom a fa vázat ha mindenáron ilyen öngyilkos küldetést akarsz végrehajtani. Ha van Honda Horneted akkor hagyd a picsába az MZ-t :DD, mondjuk azzal menj horgászni meg ha esik az eső. Ez már nagyon durva :D de tényleg. Frankón durva. A 160is frankón durva :D... Ha sikerül császár leszel, ha széthullik alattad akkor... na de reméljük ilyen nem lesz!
sorszám: 1554 (83100)
(előzmény: Popper, 2007-09-07 13:44:02)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 13:53:11
Péter! Lámpám van, igaz műanyag lámpafej nélkül, üveg, foncsor, egyben, izzóval, csak be kell tenni a helyére, a krómozása is szép. levegőszűrőm csak egy van, az is a gépen, azzal az a tapasztalat, hogy nem kell rá, mivel kb 3-4 dl a térfogata, a gumicső az egy mosógép-cső volt, szerintem zanussi-é, vagy hajdu-é, ha csak simán teszel egy csövet a karbira, azt bevezeted a tank alá, dobsz rá egy műanyagpalackot, akkor már jó, ne harisnyát húzz a végére, az lefojtja, csak minimális térfogat legyen, ahonnan szív, de ilyen pici karbinál ez szinte lényegtelen. km-órám is csak egy van, a másik üveg nélküli, de megnézem, lehet, hogy nincs-e eltörve, mert akkor jó, de a tapasztalat, hogy babettán, meg mustangon nem szokott működni v.miért, sz.tem azt hagyd a francba, vagy tegyél rá digit. bicikliórát, a hengerfejet meg megnézem, nem tudom hgogy néz ki, nem szedtem még szét. a negyed gömb hogy néz ki? olyan az alapja, mint egy félkör?
sorszám: 1553 (83094)
(előzmény: Péter mz, 2007-09-07 13:09:13)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-07 13:44:02
Hehe, azért a két kiló még szerintem is meredek eddig mindenki kiröhögött, akinek mondtam:)))) na, de a 160 az sz.tem meglesz, azt le is kamerázzuk, onnan meg a kéccáz egy köpés:)))) Hát a KTM egy krosszmotor, magas, nehezebb, mint az MZ(1979-ben még a krosszgépekben is "volt anyag":), úgyhogy van vagy 140 kiló) meg nagy a légellenállása, rövid az áttétele, max 120 körül mehet, de 3. ban még vígan kerékre áll, először a KTM hengerét akartam rátenni az MZ-re, de az megint vicces lenne, da ha széthullik az MZ blokk, akkor a KTM-ét teszem bele, akkor már 300-at célzom meg:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Na a viccet félretéve a 200-at egy hegyoldalon gondoltam, 300-as hengerrel, hosszú-hosszú áttétellel, úgy 4-5 km alatt. Persze azt is dokumentálnánk:P Akkor én lennék a király, és öregkoromban büszkén mondanám az unokáimnak, hogy 200-al egy MZ-n :DDDD De azért sok reményt nem fűzök hozzá, mondjuk poénból megpróbálom, bár a haccázas Hornetem is 200 körül már csak 4. ben gyorsul úgy igazán, mondjuk az 400 méteren fenn van 190-en, de 100 lóerő, meg 170kg+ pilóta, az MZ talán 22-23 lóerő, és 110 kg+ pilóta, ha 100 kg + 50 kilós pilóta, akkor 0.16 le/kg, Hornet meg alattam, megtankolva 0.35 le/kg, tehát durván fele az MZ, ami nálam nagyon jó arány, kéne egy 15-20%-os lejtő, blokktuning, 2 foggal nagyobb első lánckerék, akkor talán meglenne... Hát, a télen elfoglalt leszek sz.tem :D
sorszám: 1552 (83093)
(előzmény: Esox, 2007-09-07 12:08:58)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-07 13:09:13
Kipufogó csonk esetleg egy szép dob
,ha van 2 legegőszürő és karbit összekötő gumicső,Első lámpafej benne a foncsorral,km óra,spirál, hengerfej ami belül nem félgömb alakú hanem csak egy negyed gömb ami kb 3-4 ccm ert jelenthet.
sorszám: 1551 (83092)
(előzmény: Popper, 2007-09-06 19:45:13)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-07 12:08:58
Erre inkább nem írok :DDDD. Ööööö nem lenne egyszerűbb eleve a KTM-el próbálkozni?? De ez csak egy 5let...
sorszám: 1550 (83086)
(előzmény: Popper, 2007-09-06 19:58:41)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-06 19:58:41
Ja, kededen néztük ismét az MZ-t:P 1. 50~7500, 2. 73~7500, 3. 95~7500, 4. 120~7000, 5. 141 km/h~6600, most Kawa Z 750 digit km-órával volt a bemérő:) 120km/h 5. ben kb.5500-as fordulat, tök jó ott neki. Az áttétel mókás, elöl 21-es lánckerék, hátul 125-ös kerék, annk asszem több fogú, mint a 250-esé, de teszek rá majd előre nagyobbat, ha találok v.hol, akkor a 150 simán meglesz, a gyári óra úgyis össze-vissza mutat 120 felett, de a 141 az igazi adat:P 5. ben nem akart kiforogni, a 115-ös fuvóka kicsi volt már neki szerintem, de nem bántom a karbit, 99%-ban tölkéletse a keverék, hidegen csak szivatóval, melegen rugásra indul, bár néha előtte gyújtás le+ szivató. Semmi tuning, azért hoztam fel a témát, csak sok-sok beállítás, finomhangolás, igaz, hogy 110 kg a motor(mérve!!!)de én 95 kg vagyok beöltözve, van egy 50 kilós haverom, alatta lehet, hogy meglesz 160:))))))))))))))))))) NA, azt már kamerázni fogjuk, mert gyári blokkal sz.tem komoly lenne. valamiért 1,5 év kínlódás után megjött az erő:) Télen lehet 300-as henger, meg másik karbi rákerül, komolyan mondom, ha az 50 kilós alatt a 160 meglesz,akkor a 79-es 250-es KTm 9 felömlőjét, meg 36-os karbiját rágyógyítom, furat-löket 2 mm híjján azonos, a lökete kisebb a KTM-nek, lekönnyítem 100 kg alá, és rágyúrok a KÉCCÁZRA:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
sorszám: 1549 (83076)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-06 19:45:13
Hello! A mustang még meg van, de lehet, elviszik, ha nem, akkor megkereslek. Pontosan mo érdekelne még, mert sok cuccom van, hátha tudok azért segíteni:) mzgaba@citromail.hu

sorszám: 1548 (83075)
(előzmény: Péter mz, 2007-09-06 15:04:58)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-06 15:04:58
Heló.Ez más téma.Azthiszem neked van mustang alkatrészed?Érdekelne kipufcsonk meg egypár dolog még.
sorszám: 1547 (83065)
(előzmény: Popper, 2007-09-05 15:56:38)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-06 10:21:17
Bár nem engem kérdeztél, mégis hozzászolnék. A víz beporlasztása a japánokat se hagyta nyugodni, rengeteget kísérleteztek vele még a kétutemű GP motorok idején. Az NSR-es Doohan-es korszakban jutottak olyan eredményre, hogy nem a szívorendszerbe porlasztották a vizet, hanem a kipufogorendszer diffúzor utáni részébe, pontosabban a kipufogo hasba. Ezzel növelték a kipufogorendszer hatásfokát, javították a gázáramlást. Gondolhatod, hogy mennnyi teszt, szimulácio, és számolgatás kellett ahhoz, amíg a V4-es kétutemű 4 db kipufogohasába kiszámolgatták, hogy mennyi vizet porlasszanak szét. Amúgy nem kell nagy értékekre gondolni, ha jol emlékszem, egy versenyen max egy liter vizet "fustöltek" így el.
sorszám: 1546 (83050)
(előzmény: csettegő, 2007-09-05 15:38:15)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-06 08:08:40
Én elképzeltem, ahogyan a kipufogóból ennek hatására dőlni kezd a mocsok...
Egyébként többen írnak itt mindenféle tényről, hogy ez meg az 1950-ben mennyit ment. Ok. Tudom én is, plusz érdemes megnézni "A leggyorsabb Indian" című filmet, ott is ilyesmi téma van fenn, nézzétek csak meg, nagyon nagy film, kötelező darab!!! Egyébként azt azért mindenképpen tudni lehet, hogy szinte bármiből lehet építeni gyorsasági rekordot döntögető gépet, de az nem a hagyományos értelembe vett tuning, hiszen ott egyértelműen rekord-döntés a cél, és igazából elég nagy képzelőerő kell hozzá, hogy egy nyomorult népmotort kínozzanak ezzel a dologgal, pl. az indian se épp az a tipikus millió darabos széria volt. Lényeg a film!!! Szeva!!
sorszám: 1545 (83048)
(előzmény: Popper, 2007-09-05 15:56:38)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-05 15:56:38
Hát, amikor ezzel próbálkoztunk haverom Nsr-jén egy használt hengerfejtömítés segítségével, csupa negatív tapasztalat gyűlt csak össze, bár a gőz látványos volt. MZ-n még nem próbáltam, bár esőben jelentősen csökkent a motor túlhevülése, ill. a Jawamon voltak hasonló kísérletek, de ott 1 köbméter hó volt a segédeszköz, na, aott nem merült fel az említett hőtermelés csökkentése, ott nullára redukáltuk, és hála a kopott gyyűrűknek, meg hengernek, semmi negatív következménnyel nem járt a dolog:))))) Ha esetleg van valami leírásod, hogy a karburátorba a levegővel, vagy esetleg közvetlen a benzin-levegő keverékkel egy fuvóka által kell bejuttatni, akkor azt várom szivesen. Bár este, párás időben igaz a dolog, akkor a magasab oxigéntartalmú levegő tényleg javítja az égést, a vízzhez van némi kétségem:)
sorszám: 1544 (83018)
(előzmény: csettegő, 2007-09-05 15:38:15)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-05 15:38:15
Egyébként Popper, Neked mi a véleményed a víz beporlasztásról (függetlenítve két-, vagy négyütemű motortól), mint legegyszerűbb tuningról? (((Mivel a víz (a benzin-levegő keverék égése során) a hőtől iszonyatosat tágul (gőzzé alakul,térfogata többszörösére nő) ami a nyomatékra gyúr, fordulatszám emelkedése nélkül. Mindemellett még hatalmas hőt von el a kipufogás közben, csökkentve a motor hőterhelését.
sorszám: 1543 (83017)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-05 15:29:24
Csak érdekesség ! 1956-ban a sebességi világrekord 125 ccm kategóriában messze 150 Km/H felett volt. Ez tény !
sorszám: 1542 (83013)

 
 
válasz erre | email2007-09-04 22:12:40
"Eszem faszom megáll" Ford F. :D:D:D
sorszám: 1541 (82984)
(előzmény: Esox, 2007-09-04 20:16:19)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-04 21:12:27
Figy, van Photoshopod ? :D
sorszám: 1540 (82982)
(előzmény: Esox, 2007-09-04 20:16:19)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-04 20:16:19
Na de most már tényleg utoljára :)))
Láttátok a Start Wars fogathajtóversenyét (azokat a naon scifi szekereket :D) igaz? Képzeljétek el elöl két simson blokkal. Attila meg ne kérdezd honnan jön az üzemanyag :DDDDD. Tehát. Ugye ott ilyen kábeleken lebegtek (most ha nem baj nem részletezném hogyan, maradjunk annyiban, egy antigravitációs eszköz van a blokkok alján) és akkor azokon a kábeleken történik a vezérlés, minden. Mondjuk most van kerék is a blokkok mögött (meg ne kérdezzétek, hogyan, esküszöm letervezem :D:D:D) csak, hogy ne legyen kérdés, hogyan repül... és ott fogja a gyeplőt a bátor simson-pod pilóta. Esküszöm Anakin Skywalker lefossa a bokáját ha meglátja :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D a sci-fi hatás eléréséhez mondjuk áramvonalas (?!) Schwalbe felépítményen lebeg a pilóta (nem mondtam volna itt is van antigrav). Nade mostmár aztán téleg elég legyen :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
sorszám: 1539 (82973)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-04 19:40:50
Szerintem nem igazán fogod észrevenni a hatását...... nomeg amennyibe kerül....
sorszám: 1538 (82960)
(előzmény: gumikacsa, 2007-09-04 19:05:35)

 
 
gumikacsa
válasz erre | email2007-09-04 19:05:35
meg szeretnem kerdezni hogy ha scooterbe 110 es uzemanyaggal mukodtetem lessz valami karosadasa? ha valaki erti magat az ilyensmihez e-mailban valaszoljon!
sorszám: 1537 (82959)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-04 09:50:56
Dehogy! Csak most kezdődik! :-)
Egyébként nem kell kerék, meg gumi, a kiáramló kipufogógázok is megfelelően tolják!
sorszám: 1536 (82917)
(előzmény: Esox, 2007-09-04 09:18:12)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-04 09:18:12
Na jó, ennyi a vicc mára, az űrkorszakos simsonok ideje leját...
sorszám: 1535 (82913)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 22:30:24
"amikor sűrít miért nem robban le a hengerfej a túlnyomástól"

"a zárt dolgok miért nem robbannak szét? (Izzók, trafó, kondi)"

Ezek is csak poénok, ugye ?
sorszám: 1534 (82896)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 20:29:42)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 22:28:34
A nevem mellettit használhatod, köszi.
sorszám: 1533 (82895)
(előzmény: The Doctor, 2007-09-03 18:00:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 20:29:42

Pl léghűtés, ejtőtank, a vezetőt mi tartja rajta, és amikor sűrít miért nem robban le a hengerfej a túlnyomástól? Ja igen, és hogy bírja, azt a jelenséget, hogy a napsütötte oldalon +150C van, az árnyékoson meg -150 C?
De kérdezhetem azt is, hogy a zárt dolgok miért nem robbannak szét? (Izzók, trafó, kondi)
Egyébként is az elején még széria Simsonról volt szó!
Na mindegy, aki ezt a leírást megette, nem tudom miért téged cseszeget...
sorszám: 1532 (82878)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 19:48:36)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 19:48:36
Az extrém körülmények közötti járatás bele van táplálva :D. A porlasztó szívóoldalára folyékony oxigénes palackot kell csatlakoztatni, a kipufogókönyök és a dob közé pedig szelepes, gyújtásvezérelt dekompresszort kell iktatni. Guminyomás? Ugyan, telegumi, hisz vákuumban és súlytalanságban vagyunk. Azt, hogy mégis menjünk valamerre egy mágnes biztosítja a blokk alá szerelt vezetőidommal. Ötletek, megvalósítás :D:D:D:D Mindenre gondoltam :)))) Egyéb kérdés :D:D:D:D:D
sorszám: 1531 (82871)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 19:03:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 19:03:05
Belegondolva, mit csinál a széria simson a világűrben, biztos érdekes lehet!
Mit szív, sűrítésnél mekkora nyomáskülönbség lesz, és mekkora sebességgel suhannak ki a kipufogógázok a nagy büdös vakumban! Nem semmi ötlet4 :-)
És a gumikat hány bar-ra kell fújni? :-DDDD
sorszám: 1530 (82867)
(elözmény: Esox, 2007-09-03 15:40:44)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-03 18:00:47
adj egy mail címet és a napokban leveszem a méreteket.
sorszám: 1529 (82862)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 17:33:43
Már belinkeltem kettőt is, keressétek vissza.

The Doctor: a palást rajzát el tudnád küldeni ?
sorszám: 1528 (82859)
(elözmény: Esox, 2007-09-03 16:36:58)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-09-03 16:40:37
Azoktól a barmoktól ennél különb dolgok is kiteltek....

A 3 kilóról meg...mindenkinek van fejlövése....
sorszám: 1527 (82851)
(elözmény: Esox, 2007-09-03 15:40:44)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu