hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

chevy001
válasz erre | email2007-10-06 21:53:14
Ha 2 üteműre építesz egy nagyon pöpec ráméretezett rezós kipuffot, meg membránt teszel bele, akkor csökkenhet a fogyasztás.Ugyanakkor megnő a teljesítmény.
sorszám: 1676 (84564)
(előzmény: piri, 2007-10-06 21:38:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-06 21:44:03
Ez ebben a formában nem igaz!
sorszám: 1675 (84562)
(előzmény: piri, 2007-10-06 21:38:57)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-06 21:38:57
Hát igen hatásfokot növel szerintem a processzor (IGC60) vagy a HDI befecskendezője a membrán.
Sőt még a Petrol Booster is.
A súrlósás csökkentése.
2üteműnél a helyesen megválasztott kipuff is talán. De ezektől szerintem csak erősebb lesz. A teljesítmény a fordulattal nő és a fogyasztás is...

Szerintem mert nemtom csak így képzelem :)
sorszám: 1674 (84561)
(előzmény: Bohumil250, 2007-10-06 21:16:21)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-10-06 21:16:21

Azért a hatásfokról sem szabad megfeledkezni.
sorszám: 1673 (84559)
(előzmény: piri, 2007-10-06 20:47:24)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-10-06 21:15:34

Azért a hatásfokról sem szabad megfeledkezni.
sorszám: 1672 (84558)
(előzmény: piri, 2007-10-06 20:47:24)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-06 20:47:24
Én nem nagyon értek az elmélethez de a teljesítményből fakad a fogyasztás.
Tehát kisebb teljesítmány kisebb fogyasztás ez evidens. Pont ez a lényege a dízelnek, hogy alacsonyabb fordulaton kisebb teljesítménnyel dolgozik, viszont a nyomatéka nagy tehát erősebb. Szerintem nem a teljesítmény a lényeg hanem az erő azaz a nyomaték.
A mai dízelek azért keményen ottvannak már a szeren... HDTDI meg ilyenek.
sorszám: 1671 (84556)
(előzmény: biga156, 2007-10-06 20:22:47)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-10-06 20:22:47
Teljesítménycsökkenés nélkül akarja :) Dízellel ez nem egyszerű. Jóval nagyobb motort kellene beletenned ehhez, mint amilyen most benne van :) Bár az igaz, hogy nyomatéka meg olyan lenne, hogy elhúzna egy kamiont :D
sorszám: 1670 (84553)
(előzmény: piri, 2007-10-06 19:09:46)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-06 19:09:46
Én még mindíg a dízelre eszküszöm:)
sorszám: 1669 (84541)
(előzmény: omlas, 2007-10-06 18:36:39)

 
 
omlas
válasz erre | email2007-10-06 18:36:39
Akkor vmi más módszer kéne a fogyasztás csökkentésére, de a teljesítméní ne csökennyen. Van ötletetek?
sorszám: 1668 (84539)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-06 12:30:41
Valaha, régen a II. világháborús angol vadászgépen volt ilyen, a Spitfire Mk4-en, ez a rendszer 1 percre plusz 30 % harciteljesítményt adott, aztán károsodhatott a motor.
'80-as években az olaszok kínáltak olcsó (csak marketing alapú) ilyen befecskendezőket (szabályozhatatlan!).
Aztán a japánok is végigjárták a témát, ahogy ők szokták, alaposan, minden eredmény nélkül.Lezárták a kutatást.
Senki a világon nem épít ilyet, nincs sorozatban ilyen megoldás, tudomásom szerint.Valószínűleg ennek oka van.A korábbi kisérletek eredmény hiányában és erős belső motorkorrózió miatt abbamaradtak.
sorszám: 1667 (84528)
(előzmény: omlas, 2007-10-05 22:43:46)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-06 09:31:24
Sztem ne rontsd el ezzel a motort...
sorszám: 1666 (84515)
(előzmény: omlas, 2007-10-05 22:43:46)

 
 
omlas
válasz erre | email2007-10-05 22:43:46
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni a vízbefecskendezés megépítésében? Nincs szerszámom és tapasztalatom hozzá... Budapesten lakom.
sorszám: 1665 (84500)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-05 21:23:15
Nagyon igaz.Sokan keresnek azzal, hogy ok. minden, csak a 25 Nm-t vigyük le 2500 fordulatra.Ezt nem lehet lényegében, egy jó kipuf segít, de nem ennyit.Ja, és nem szabad elfelejteni az őseink mondását: "hubraum durch nichts zu ersetzen", azaz, a hengerűrtartalmat semmivel nem lehet helyettesíteni.
Egy egyszerű példa: Bultaco 370, Triál variban 18 LE/5500, teljesen ugyanaz a blokk, persze más csatornázással stb. 42 LE8000 környékén.Mindkettővel nyertek világbajnokságot is.
sorszám: 1664 (84498)
(előzmény: bambi1, 2007-10-05 07:41:15)

 
 
válasz erre | email2007-10-05 14:39:31
Amit Te itt felvázoltál, az már erősen a jóízlés határát súrolja :D:D:D:D
sorszám: 1663 (84479)
(előzmény: Esox, 2007-10-04 10:32:17)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-10-05 14:14:29
Hát igen, csodálkoztam is,mikor mondták,mert azthittem, tényleg nem megy le,nagyon komolyan mondta:-) Tényleg ez lesz az utolsó éve? Mert ilyesmiket mondott már múlthéten.
sorszám: 1662 (84478)
(előzmény: bambi1, 2007-10-05 14:11:44)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-05 14:11:44
Ahoz képest,hogy azt monda,hogy nem megy le,azért elég ügyesen megnyerte:-)
sorszám: 1661 (84477)
(előzmény: chevy001, 2007-10-05 07:58:46)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-10-05 10:54:01
Hehe, pont erre gondoltam végső megoldás gyanánt, hogy behuzatjuk vagy szélárnyékkal, vagy kötéllel:) igazából nem sík úton akarom, hanem egy hatalmas lejtőn, azon talán még nem olyan durva. Sík úton még a 600-as Hornetnek is azért oda kell tenni rendesen, azt 3.ba 12.000-ig kikell forgatni, hogy 4.be már gond nélkül vigye a két kilót, úgyhogy egyenlőre marad a lejtő, meg a köbcenti+lóerő tuning, aerodinamika, meg a finomhangolás. Amúgy még régen havert húztam 110-el Mz-vel,bár a biciklijének jobb futóműve volt, mint az MZ-nek, csak lestek, amikor előztünk a kanyarokban.
sorszám: 1660 (84473)
(előzmény: zulesi, 2007-10-05 07:59:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-05 10:36:12
Eszem megáll rajtatok! :-D
sorszám: 1659 (84471)
(előzmény: zulesi, 2007-10-05 07:59:59)

 
 
zulesi
válasz erre | email2007-10-05 07:59:59
Popper! Egyáltalán nem lehetetlen a 200km/h az ETZ-vel,sőt akár a 240-et is megpróbálhatod. Nem a motort kell tuningolni,hanem nagyon átgondolt számítások után speciális áttételezéssel ellátni a mocit.Keríteni kell egy bitang erős autóval rendelkező havert,aki még azt is megengedi ráadásul,hogy a kísérlet idejére egy hatalmas spoilert kapjon a kocsi hátulja,olyan nagyot és olyan aerodinamikai kialakításút,amely teljesen szélárnyékban tart,sőt szívóerőt fejt ki. Az valószínű,hogy az áttétel miatt olyan 170-ig vontatni kell a motort,és onnan lesz csak képes önerőből haladni.Már csak egy nagyon hosszú egyenes útszakasz kell hozzá,vagy pl a kunmadarasi reptér,és hajrá! Kerékpárral ilyen módon 268km/h a világcsúcs,meglesz az MZ-vel is. Videót kérünk!
sorszám: 1658 (84462)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-10-05 07:58:46
Hát ezt majd csak jövő héten tudom megkérdezni,mert betegszabadságon vagyok:-)
Múlt pénteken az iskolában próbáltuk megcsinálni az első fékjét a versenyre, mikor sokadik próbálkozásra is eresztett,akkor már azt mondta,hogy le se megy.
sorszám: 1657 (84461)
(előzmény: bambi1, 2007-10-05 07:41:15)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-05 07:41:15
igen kipufogóval lehet egy kiseredményt elérni,de membránnal,és köbcenti növeléssel már nagy eredményt lehetne elérni nyomaték ügyben.Ja és kérdezd meg a tanár urat,mennyire szokott aggódni a versenyeken:-)
sorszám: 1656 (84460)
(előzmény: chevy001, 2007-10-05 07:03:41)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-10-05 07:03:41
Abban biztos voltam,hogy nagyon ért hozzá:)
Egy olyan kérdésem lenne,hogy 250es TSnél hogyen lehetne levinni a nyomatékot? Rezonátorral lehetne?
sorszám: 1655 (84458)
(előzmény: bambi1, 2007-10-04 21:33:27)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-04 21:33:27
Gondoltam.Érdemes rá figyelni,mert nem csak elméleti,hanem gyakorlati tudása is van e téren.Csak egy kicsit aggodós:-)Sokat tunningolunk együt.
sorszám: 1654 (84443)
(előzmény: chevy001, 2007-10-04 09:34:39)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-04 13:15:24
Gondolotam :D.
sorszám: 1653 (84411)
(előzmény: Atilla, 2007-10-04 12:55:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-04 12:55:10
Esox, nem én vezetném! Arra szerződtetnék valami anorexiás törpét, aki persze nagyon elszánt! :-D
sorszám: 1652 (84409)
(előzmény: Esox, 2007-10-04 10:32:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-04 12:46:52
Bocs, én nem akartam sértő lenni, mindenkinek kell valami hobbi, hát te ilyet választottál!
Azért poénkodtam, mert azt láttam, a nagy elhatározás mellé nem bővelkedsz a megvalósítás ötleteiben.
(PL Nagyobb fogaskerék..., lejtő...) :-D
Ez elég viccesen hangzik ám! :-D
Akkor a kedvedért kicsit komolyra fordítva: Én már ilyet nem csináltam vagy 10 éve, mert mocskosul nem éri ám meg! Az én tapasztalatom, hogy 150-160 közötti végsebességig aránylag egyszerű dolgod lesz, utána meg már vért fogsz izzadni minden egyes km/h-ért, és a gatyád is ráköltheted! Na meg persze szét fog hullani a vas óránként.
Ezt nem elrettentésnek mondom, nem vagyok egy nagy tuning mester, meg már el is felejtettem, de ha sok pénzem meg energiám lenne, én először is lekönnyíteném a főtengelyt, a kuplungot stb. Kicsit növelnék a kompresszión (Hengerfejjel, de ezt nem ildomos túlzásba vinni!), meg módosítanám hozzá a réseket, hogy azért kicsit lassabban olvadjon szét a cucc. :-) Esetleg membránt bele, és akkor a dugót is lehet könnyíteni. (Ha nem vagy elég elszánt tudtommal lehet ilyen 5 felömlős membrános hengert, membránnal, hengerfejjel, dugóval, gyűrűvel kapni készen is.) Azután mindent leszedni róla ami veszteséget okoz, és ami plusz súly. (A MZ-n van bőven)
Ha itt jársz, és már tudod mit szeret pörögni, akkor méretezz oda egy rezót.
Millió apró dolgot kell változtatni mire összeáll amit akarsz!
Persze mindig tökéletes állapotú alkatrészből indulj ki, a kínai és egyéb fos alkatrészeket elfelejtheted! Vadássz eredetire, meg arany áron gyártass le egyedi cuccokat.
Rakd össze precízen, és patika tisztán!
Hát ennyi.
Nálam a kritikus pont a hajtókar volt, az idővel mindig megadta magát.

De a legegyszerűbb, megkérdezed Bambit, ha már így hozzászólt, mert ö ebben a szakember! Biztos sokat tud segíteni!

Jó tákolást! :-D

Egyébként, ha rám hallgatsz örülsz a strapabíróan 150-el száguldozó MZ-nek, mert azt előtted valaki nagyon összerakta, és hozzá sem nyúlsz!!!!
sorszám: 1651 (84408)
(előzmény: Popper, 2007-10-04 11:05:25)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-10-04 11:05:25
Gúnyolódj csak:-) Akkor is meglesz:-) Érzem!!! Már csak a motornak kell a tudtára adnom:-)
sorszám: 1650 (84406)
(előzmény: Esox, 2007-10-04 10:32:17)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-04 10:32:17
Én a versenykerékpárt ajánlom vázként továbbra is, de úgy, hogy tartsa meg a kosszarv kormányt :DD, a megfelelő áramvonalasság eléréséhez. Ajánlom még továbbá a sztrecsruhát (úszók előnyben), így plusz súlytól kíméli meg a gépet. Most képzeljétek el, ahogyan a versenybringa vázas halálba tuningolt MZ blokkos, szivar áramvonalas armatúrába beül a barátunk a sztrecsruhába és megdönti a szárazföldi ETZ sebességrekordot. Attila: szigorúan nagy fogaskerékkel elöl :)))))))))))))... komoly lenne nem?
sorszám: 1649 (84402)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-10-04 09:34:39
MAMI-ba, Zsombor az osztályfőnököm.
sorszám: 1648 (84401)
(előzmény: bambi1, 2007-10-04 07:52:20)

 
 
zulesi
válasz erre | email2007-10-04 09:01:08
Köszi a tippet! Hát igen,a mostani tapasztalatokkal és szerszámokkal felvértezve már egészen másképpen csináltam volna. Gondolkodom,hogy a 125-ös henger esetleg fúratható-e 150-re? Vajon nem vékonyodik el nagyon a hengerfal? Mert akkor inkább egy eredetileg 150-es hengert szerzek rá...
sorszám: 1647 (84395)
(előzmény: Rudolph B, 2007-10-03 19:29:53)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-04 08:31:24
Hát ahogy itt olvasgatom a ~300 km/h vagy ~300 000 000 km/s az már majdnem mind1!
Kiszámolom mi a különbség, és teszek egy nagyobb fogaskereket előre... :-D
sorszám: 1646 (84393)
(előzmény: bambi1, 2007-10-03 22:22:48)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-04 07:52:20
Motoros suliba jársz?Melyikbe?
sorszám: 1645 (84389)
(előzmény: chevy001, 2007-10-03 23:53:29)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-10-04 07:49:35
nincs bent a gyűjtő, katalizátor, exup-motor, tehát teljesen nyitott, meg az egész rendszer 4-5 kg, a dob olyan könnyű, mint egy tekercs alufólia:), így a súlycsökkentés az egyik fő ok, mivel gyárilag két ormótlan dob van rajta, ami legalább 10-12 kg összesen. Még nincs neki hozzálőve az injektor, de azt mondja, már most érezni, hogy erősebb lett a gép. Az azért hozzátartozik, hogy kell rá sportlégszűrő is, meg apró kis elektronikus kütyük, és viszonylag könnyen 200 paci fölé lehet menni. Előtte K5-se volt, azt mondja, már így, finomhangolás nélkül is érezni a többleterőt.
sorszám: 1644 (84388)
(előzmény: chevy001, 2007-10-03 23:53:29)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-10-03 23:53:29
Padon le lett mérve?Vagy "becsszó" +10 paci? Egyébként most volt téma az iskolában,szóval nem a levegőbe beszélek,a 4 ütemű motoroknál, kipuffal nem tudsz,max 1-2Level többet elérni.Max annyi lehet a titka,hogy (nyitott rendszer?) középső tartományba nem fojtja meg a katalizátor meg minden eunormához szükséges kütyü.
Egyik tanárunk mondta,hogy a padon,egyszer mértek 3db ugyan olyan Hayabusa-t, és a kettő gyárikipuffos ugyanazt az értéket adta,a tuning meg 2-3Le-vel gyengébb volt.
sorszám: 1643 (84382)
(előzmény: Popper, 2007-10-03 20:34:16)

 
 
válasz erre | email2007-10-03 23:12:29
:D
sorszám: 1642 (84378)
(előzmény: bambi1, 2007-10-03 22:22:48)

 
 
válasz erre | email2007-10-03 23:11:36
ajánlom a fecske kerékpárt!!

:D
sorszám: 1641 (84377)
(előzmény: Atilla, 2007-10-03 16:14:58)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-03 22:22:48
Lassan fénysebre kapcsolunk,a szocikkal:-)
sorszám: 1640 (84376)
(előzmény: Atilla, 2007-10-03 16:14:58)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-10-03 20:34:16
Azt mondja, megéri a plusz tíz pacit, meg azt, hogy 2.ban úgy jön kerékre, mint egyben a széria:-)
sorszám: 1639 (84371)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-10-03 20:32:41
Ma voltam ismerősömnél,K7-es 1000-es gixxere van, barátnőjének K6-os 750-es "streetfighter" most vett 200.000-ért Bódis kipufogórendszert. Az MZ-re költött néhány 10.000 szerintem a százezres tételekhez képest kutya f*sza:-)
sorszám: 1638 (84370)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-10-03 19:34:39
Anyám borogass! 160at egy simóval. De minek kérdem én? Ez nem versenymotor hanem könnyűsúlyú cirkáló. Áhh. Mindegy. Tuning. Csak ráköltik a sok pénzt. Kb. mint ezres Suzukit tuningolni.
sorszám: 1637 (84362)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-02 18:40:53)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-03 19:29:53
zulesi:"a felömlőcsatornák blokkban lévő kezdete is fel lett bővítve."

Ez nem okoz gondot rendszerint, a vezérlési szögek ezzel nem változnak.Tégy rá egy jó hengert, ne hagyj lépcsőket a blokkra illesztésnél, símítsd ki az átmeneteket, a tömítés se lógjon bele a csatornába.Jó lesz.
sorszám: 1636 (84360)
(előzmény: zulesi, 2007-10-02 03:20:00)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-10-03 16:27:22
Mehetsz majd Goodwoodba nyerni öregem a teknőbe úgy fogsz száguldani min az állat!

Egyébként megnéztem én is ezt a tunningos dolgokat hát én maradok a polírozgatásnál még a henger is sajnálom szétbarmolni hogy membránt tegyek bele....akkor az már nem olyan Mz-s. Legtutibb tunning ha felfúrjátok +1-re és tesztek bele új csapágyakat meg dugót, szimmeringet, gyűrűt. Szerintem egy 25 éves emzőnek már ez is a csúcsok csúcsa :-)))))
sorszám: 1635 (84343)
(előzmény: Atilla, 2007-10-03 16:14:58)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-03 16:14:58
Még mindig ez a téma?
Asszem hazamegyek oszt nekiállok MZ-t tuningolni! Cél a 300Km/h!!!
Most valahogy úgy kedvet kaptam hozzá... :-D
A módszer:
Van otthon egy szputnyik típusú versenykerékpárom, na arról levágok minden fölösleget, és beleszerelem a szintén otthon található kemping típusú kerékpár kerekeit, hogy közelebb kerüljek a talajhoz.
Ezután a földtől max 5 cm-re ráapplikálom a halálba tuningolt 250-es ETZ blokkom.
A régi sportrepülők mintájára balzafából szivar alakú keretet készítek, éz rizspapírral burkolom.
Hát ennyi, minden megvan hozzá otthon, és irány a Bonneville Salt Flats!!! :-)

sorszám: 1634 (84341)
(előzmény: Esox, 2007-10-02 19:06:44)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-02 19:06:44
Jajaja. :DD
sorszám: 1633 (84306)
(előzmény: R.A., 2007-10-02 19:01:42)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-02 19:01:42
Ez a Langtuning valami fétised, ugye ? :D
sorszám: 1632 (84304)
(előzmény: Esox, 2007-10-02 19:00:08)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-02 19:00:08
Ne nyissunk erről a 160-ról vitát. :D. Most legyek negatív? :))))
www.langtuning.de
Ha legalább ilyen, akkor se fog annyit menni :) de sok sikert a simson tuninghoz!
Az mz-ről már volt véleménye sokmindenkinek, de ez csak csak előkerül, őszintén, ki volt az aki 160-at ment egy simsonnal??? Komolyan mondom érdekel. Ez már nem játék emberek :DDDD
sorszám: 1631 (84303)
(előzmény: Péter mz, 2007-10-02 18:40:53)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-10-02 18:40:53
Heló
Én azt mondom összejön neked a 200 körüli érték.Ha még nincs rajta akkor érdemes lenne 6 felömlős hengert tenni rá ,de lagalább négyet.Egy ismerősömnek még régen, a haverjával volt egy simsonja ami 160 at ment és akkor 12500 at pörgött.Hatfelömlős hosszú 4.sebesség és vmi verseny főtengellyel.Az a főtengely vmi verseny motoré volt ami elvileg egy versenyt bir csak ki.De őnekeik pont jó volt az.
sorszám: 1630 (84299)
(elözmény: Esox, 2007-09-30 12:45:29)

 
 
zulesi
válasz erre | email2007-10-02 03:20:00
Sziasztok! Van egy 125-ös ETZ-m amit sajnos még anno 17évesen elkezdtem "tuningolni",és hát elkövettem egy pár baklövést akkori gyér ismereteim miatt.A motor lényegében nem lett rosszabb,de a használható fordulat feljebb csúszott,állandóan pörgetni kell,hogy haladjon szerencsétlen. Az elrontott hengert még csak le lehet cserélni,de az a fő probléma,hogy a felömlőcsatornák blokkban lévő kezdete is fel lett bővítve. Nektek van valami ötletetek,mit lehetne tenni az eredetihez közelítő méretek helyreállítása érdekében? Várom kreatív tanácsaitokat! Üdv
sorszám: 1629 (84276)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-01 19:51:01
Konkrétan ilyet nem szabad mondani :)))) De utalni lehet rá :D. Egyébként mi a szar? :D
sorszám: 1628 (84240)
(előzmény: Atilla, 2007-10-01 16:26:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-01 16:26:59
Rossz válasz!
Azt kellett volna mondani: "SZAR" :-D
sorszám: 1627 (84222)
(elözmény: Esox, 2007-10-01 14:15:38)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu