hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

tams9
válasz erre | email2007-12-10 10:41:29
A gond csak az, hogy honnan szerezzek 251-es ép vázat és papírozzam le. Egy másik motor talán olcsóbb
sorszám: 1726 (86832)
(előzmény: Rudolph B, 2007-12-01 19:30:05)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-12-10 10:38:21
Nem értem miért fontos a mutató, pontatlan és drága is, és mivel eszköz lesz még az esztétikum sem fontos! egy 2 digites 7 szegmenses led kijelzőset tudok mutatni! Ez 2 ütemű 2 hengeresen jó, amúgy vagy gondolatban felezed, vagy más oszcillátort raksz rá, a quartz helyett RC kell.
http://skory.gylcomp.hu/rpmmeter/rpmmeter.html
sorszám: 1725 (86831)
(előzmény: Rudolph B, 2007-12-03 22:12:39)

 
 
zoli0403
válasz erre | email2007-12-06 16:45:14
Heló.
Aki tud olyan céget vagy akár magánembert aki 2ütemű mocikra (mz-re simsonra) is csinál kipufogókat és megbízható az szóljon lécci mert szeretnék a 125-s mz-re egy sportkéményt. Üdv.
sorszám: 1724 (86677)

 
 
Bryan
válasz erre | email2007-12-06 12:16:04
Lenne egy kérdésem: Most tervezek gumikat cserélni Jawa Twinsport-on. Valami szebb mintájú szélesebb gumit szeretnék rá venni, sportosabbat. Mekkorát lehet max rátenni (szélességre)? Előre és hátra? Hogy pl a láncvédő gumit ne érje el. Néztem egy gumit ami mintára tetszik csak nem tudom elfér-e. itt linkje: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4604&cat=415&page=3

a másiké pedíg ez: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4605&cat=415&page=1

Szerintetek melyik lenne jobb választás? Előre és hátra is ugyanazt a gumit és méretet vegyem? Kösz előre is a segítséget. Üdv!
sorszám: 1723 (86659)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-12-03 22:12:39
Hopp, de jó, hogy itt tartunk: régóta kérdezősködöm, lehetne-e csinálni egy olyan fordulatszámmérőt (mutatósat), amit mérési célokra tudnék használni.Nem tartósan felszerelni a mocira, hanem eszközként használni, pl. porlasztó-, rezonátor hangolásra, áttételek ellenőrzésére stb.
Mivel mindig egy henger gyújtótekercse hajtaná (1-es), könnyű lenne sokféle motorra felszerelni a próbák idejére.
A készek közül még nem találtam erre alkalmasat.Mivel előfordul, hogy mágnesgyújtású motoron is szükség lehet rá, a táp nem lehetne DC 12 V, hanem valahogy másként megoldani, akár elemmel is, vagy stabilizált táppal stb.
Lehet ilyet készíteni?Elektronikában csak használó vagyok, nem szerkesztő, ezért érdeklődöm.
Köszi, ha valamilyen infóhoz jutok.
Üdv.: R
sorszám: 1722 (86569)
(előzmény: peti.janka, 2007-12-03 20:54:04)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-12-03 20:54:04
Hali! láttam a képek között egy fordulatszámmérőt az érdekelne hogy a számlapot hogy csináltad meg? én most építek eggy elektronikus mutatós müszert és ahoz kéne eggy számlap. Előre is köszi a választ!
sorszám: 1721 (86563)
(előzmény: osztro, 2007-11-30 07:23:12)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-12-01 19:30:05
Rengeteg mai motoron, nagyteljesítményű túra/sport modellen olyan váz van, amelynek egyik oldala leszerelhető, csavarokkal.Egyébként nem lehetne kivenni a blokkot a vázból.Szóval, megfelelő szerkesztéssel (illesztett nyakascsavarok) lehet ugyanolyan merevséget biztosítani, mint hegesztett szerkezetnél, erre számos példa van.
Abban viszont igazad van, hogy egy elgörbült vázat nem hoz vissza semmilyen ráépítés, először a vázat újra méretre kell hozni, vagy cserélni.
Akik próbálták már, rájöttek, hogy az ETZ-k lemezvázát nagyon nehéz egyengetni , lehet ugyan, de többnyire drágább, mint egy másik váz beszerzése.Az 1 mm-es lemezből készült dobozos tartó ha megrogyott, nehezen kezelhető.A csővázakat gond nélkül lehet egyengetni, a biztonsági határokon belül.
Aki próbálta, azt mondta, hogy az ETZ váz úgy viselkedik, mint egy autókarosszéria-elem, pl. ha megsérült egy váznyúlvány, kérdéses, javítható vagy nem.
sorszám: 1720 (86441)
(előzmény: Popper, 2007-11-30 14:27:51)

 
 
válasz erre | email2007-12-01 13:33:36
Sziasztok!

Verhovina 3-as hoz keresek szerszámos dobozt, plusz 1 db fém zárófedelet. Az enyém a műanyag sajnos elérett és széttört. Ha van valakinek kérem jelezze :D

mzzzz
sorszám: 1719 (86433)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-30 14:27:51
Bár nem vagyok mérnök, de szerintem ha csavarozod a a vázat, akkor nem lesz semmivel sem merevebb, hegeszteni kellene mindenképpen. Ha meg el van menve a vázad, azt nem hiszem, hogy lehet MZ-n korrigálni, mivel elég hülye megoldása van... De nem bizots, ha kapott a váz, hogy félre fog húzni. ha kicseréled, vagy visszagörbíted a villát, és kipróbálod, utána jobban látod majd a dolgokat, de egy megcsavarodott MZ-vázzal sz.tem nem sokat lehet lezdeni, ha félrehúz. Én is pont ma fejeztem be a gép összerakását, nekem a két kifli tekeredett meg egymáshoz képest, de szétszedtem, összeraktam, és most jó, csak el voltak csúszva, és az egyik teló előre, a másik meg hátra állt, az elsőkerék meg ferdén volt villákhoz képest. karbit bontóban drágán adnak, inkább olyat keress, aki összetörte a motorját, és alkatrészenként árulja.
sorszám: 1718 (86422)
(előzmény: tams9, 2007-11-30 10:45:56)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-11-30 10:45:56
Bontóba mennyire vesztegetnek egy nyugati(keleti) karburátorért? Mert sok 10e-t nem adnék érte.
A másik ötletem az volna, hogy böcsővázzá alakítanám a vázat, mert a nyári balesetem során a villa eléggé elhajlott, most az árokba húz, és a váz oldalában is lett egy kis hullám. És félek, hogy a villacsere után se lesz a régi. Villamerevítőm már eddig is volt, de most arra gondoltam, hogy fogok 2 csövet(vagy négyzet profilút)meghajlítom , hogy szépen kövesse a motor vonalát és fönt a váz 2 oldalához szorítom, alul fölül csavarral, lent hasonlóan. Így visszaalakítható lesz és rakhatok előretolt lábtartót. Ez növelné a stabilitást(2 személyes nyeklés nyaklást, és a fékezés közbeni rázkódást)? és esetleg lehetne így korrigálni a váz kismértékű deformációját?
sorszám: 1717 (86416)
(előzmény: Popper, 2007-11-29 18:49:26)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-30 07:46:19
Kösz a tippeket mindenkinek De ahogy néztem szerintem jobb lessz ha marad sima MZ etz125-ös.
sorszám: 1716 (86412)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-11-30 07:23:12
Hello még egy pár éve építettem át ETZ-t
, krosszmocinak van 1-2 kép itt a linkemen.
http://www.kep.tar.hu/elektroosztro/50527363/32574765#2

Ha kérdésed lenne mailben válaszolok elektroosztro@freemail.hu vagy esetlegesen letudom írni az átalakításokat (volt rajt egy jó pár:):):)
sorszám: 1715 (86410)
(előzmény: kristof01, 2007-11-29 19:18:01)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-29 19:43:57
Sztem ne tedd:-) A bikepics.com-on biztos van egy-kettő, meg a google is biztos kidobna valami értékelhetőt, de használd a kretaivitásodat, és sztem ne másolj!
sorszám: 1714 (86401)
(előzmény: kristof01, 2007-11-29 19:18:01)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-29 19:18:01
Helló mindenkinek!!
Azt akarom mondani nekem van egy etz125-ösöm és át akarom építeni cross motorrá.
LÉTSZI EHEZ IRJATOK EGY OLDAL CÍMET AHONNAN TUDOK TIPPEKET VENNI+KÉPEKET.

KÖSZ MINDENT ELŐRE irjatok
sorszám: 1713 (86398)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-29 18:49:26
Hali! Nekem még amikor 125-ös, meg 150-es volt A TZ, akkor tettem rá Binget, asszem Puch Cobráét, 20-ast egy-az egybe jó volt rá, a tapasztalatok pozitívak... rugásra indult hidegen-melegen, télen-nyáron csak lestem, miért ilyen szar alapban a BVF... Fogyasztás maradt 4-5 lityi, alapjárat iolyan volt, mint a doxa, tök szabályosan pöförgött, ezerig is le lehetett vinni, szinte addig, míg meg nem lehetett számolni az ütemeket. hátránya annyi volt, hogy agyári 80-as fuvóka pici volt, és nem tudtam nagyobbat venni, 90-esre felböktük, úgy jó volt. A tűszeleppel volt egyedül problémám, de egy másik cobra karburátor segítségével a kettőből egy lett:) meg ha sokat b@sztatta az ember, hajlamos volt eltekeredeni az úszóház alja, mivel két csavar fogta, de csiszolópapírral szintbe lehetett hozni.Ég és föld volt a kettő, nem teljesítményben, hanem üzembiztosság és járáskultúra szempontjából... Viszont 250-esre nem tudom, milyenek a Bingek, arra inkább Keihint vagy Mikunit, esetleg dellortot tennék, kisebb fuvókával... De csak beállítás kérdése, mert a gyárinál minden jobb sz.tem. Én heteket szórakoztam-teszuteltem, most 110-es fuvóka van a 250-esében, és így a legjobb, alacsony fordulaton szarul megy, de 4000-től marhára megindul:D Szerintem először próbálj ki rajta többet, ha van rá lehetőséged, kérj kölcsön haverodtól, ha 125-ös 2T-je van...
sorszám: 1712 (86394)
(előzmény: tams9, 2007-11-29 18:36:43)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-11-29 18:36:43
Én is jobbulást kívánok, együttérzek veled, nyár elején egy őzzel futottam össze(90-nel) és csúnyán összetörtünk én is meg főleg a moci.
A kérdésem az hogy valakinek van tapasztalata bing karburátorral? Vagy egyéb típusidegen nyugatiakkal?
sorszám: 1711 (86393)
(előzmény: Popper, 2007-11-09 13:35:11)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-14 11:35:05
hali! Az az igazság, még nem tudtam vele kipróbálni, most szétkaptam a gépet, talán tudok bele szerezni valami futómű-félét, lehet belepróbáljuk a Cagiva Mito-ét, meg a hátulját is át akarom kicsit nyesni, csak az a baj, még nem nagyon van erőm komolyabban szerelgetni, de talán majd haverok segítenek. Szerintem a blokkot is picit megpiszkálom, lehet, felböketem 300-asra, meg akkor belemehet a 2 gyűrűs dugó is, akkor már muszáj lesz rá a lánckerék, meg a normális futómű is... talán még ebben a hónapban nekiállok, ha lesz hozzá erőm:) Addig meg nézegetem a régi videókat, meg azért ha kisüt a nap, feltápázkodok a Hornetre, és gurulok vele egy picit, az talán helyretesz. csak ez a rohadt hideg...
sorszám: 1710 (85927)
(előzmény: danjoe, 2007-11-14 06:30:49)

 
 
danjoe
válasz erre | email2007-11-14 06:30:49
Vazzzz!:((
Jobbulást kívánok!
Lánckerék bevált?
sorszám: 1709 (85918)
(előzmény: Popper, 2007-11-09 13:35:11)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-09 13:35:11
halihó! Látom itt aztán folyik az élet... Amúgy igazuk volt a kételkedőknek, tényleg nem fog 200-al menni az MZ-m... mert összetörtem picit:( pontosabban egy biciklis a vak sötétben, aki jópár fröccs hatására azt hitte, hogy világít, meg hogy az útón kacsázva a leggyorsabb... na mindegy. Úgy néz ki az elsőtelók kaptak, meg a váz ment el talán 1-2 század milit, azt is inkább csavarodva. Meg a lámpa törött szét, meg az akksi repült, vagy 20 métert.nekem meg 6 bordám, meg alépem bánta... de 1 hónap alatt hihetetlen, mennyit javul az ember... kérdés: valaki tett már másik lámpát Mz-re ha igen, mit csinált a sok vezetékkel? nekem csak helyzetjelző-tompított/reflektor kéne+gyújtás le, valahogy le kéne egyszerűsíteni a dolgokat. a babetta gyújtással van valakinek tapasztalata, hogy elég áramot tud e csinálni a normális világításhoz, vagy esetleg akksit be lehet rá kötni? ja, meg úgy néz ki átalakítom külsőleg is, sz.tem központi telós lesz, meg lehet, az első futóművet is kidobom belőle.... várom az ötleteket, persze csak az építő jellegűeket.... Üdv, Popper
sorszám: 1708 (85783)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-11-08 16:42:46
Halihó... valami... nincs senkinek semmilyen építő 5lete... RA boltolhatjuk a 17es fogaskereket. Ezek szerint neked is ez van fenn és működik. Talmának gratuláljunk itt is. Na, akkor a motor tuning kb. ott kezdődik :)) mondjuk az aprilia rsw nem éppen széria. Gondoljátok el milyen brutális az a kis gép! Onnan lehetne példákat venni... De azt egy szoci motorban elég nehéz reprodukálni, mondjuk az MZ RZ alapján esetleg, habár az is elég sokban különbözik már. Végre majdnem ugyanaz :). A Leo Vince rezonátor + dob egyben valami iszonyat drága 32ezer pénz. Teljesítményben mennyit jelentene a simson gyári rezonátorhoz képest? Van valakinek ilyen? Nyilván csak az tud erre válaszolni :D aki testközelből tapasztalta. Üdv.
sorszám: 1707 (85763)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-27 09:13:02
Ott van
sorszám: 1706 (85379)
(előzmény: R.A., 2007-10-24 22:14:03)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-24 22:14:03
Akkor próbáljuk inverz módban: küldj egyet te az enyémre, oszt' meglátjuk.
sorszám: 1705 (85290)
(előzmény: Esox, 2007-10-24 13:12:03)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-24 13:12:03
Nem érkezett meg :((
sorszám: 1704 (85277)
(előzmény: R.A., 2007-10-24 07:16:32)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-24 12:59:26
...olybá tűnik, te tudsz valamit, ami nekem csak most kezd derengeni...
sorszám: 1703 (85276)

 
 
válasz erre | email2007-10-24 09:12:45
:D
sorszám: 1702 (85270)
(előzmény: R.A., 2007-10-22 19:11:17)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-24 07:16:32
Küldtem emailt.
sorszám: 1701 (85268)
(előzmény: Esox, 2007-10-24 07:06:36)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-24 07:06:36
Nyugodtan elhiheted a 90-es simson megeszi ;). Az aprilia RS50 is megeszi. Nem olyan izmos az azért.
sorszám: 1700 (85267)
(előzmény: piri, 2007-10-22 19:40:25)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-22 19:40:25
"pl. a 125-ös MZ-nél izmosabb kis tömege miatt :D"

Azért a szöcske is ugrik ám rendesen, kíváncsi lennék arra a simóra amelyik megeszi :)))
sorszám: 1699 (85224)
(előzmény: Esox, 2007-10-20 08:08:18)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-22 19:11:17
Nyugodtan tegyél rá felfúrt hengert, ne b*szd el a pénzed fölösleges dolgokra.
sorszám: 1698 (85222)
(előzmény: _gab_, 2007-10-18 12:28:47)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-20 08:08:18
Neked is ajánlom a 130ccm-es simson tuning videót, vagy keress rá, ill. itt be is linkeltem már x szer. Nos tobbet pörög mint az 50es. Gondolj bele, ezek szerint a 250-es MZ már nem is pörögne... Az átalakításhoz csupán a hengert kell kicserélni 60-asra. Nem igazán ajánlanám az 50-es 60-asra fúrását... Főfúvóka 72-es vagy nagyobb, amennyit még elbír lefulladás, hörgés nélkül. A 60-as átalakításhoz a következők kellenek: 60ccm új henger, dugattyú, dugattyúgyűrűk, csapszeg, seegerek, tűgörgő, új nagyobb főfúvóka. Illetve egy legalább 16-os fogaskerék előre. A hengerfej maradhat. Bejáratási időre minimum 1:30-as benzin 1000km-ig. Szerintem 500km után már lehet pörgetni, hiszen az 1:30miatt lerakódott olajat ki kell valhogy szedni, ezt csak hosszabb úton lehet. Amennyiben turbohűtéses svalbid van, úgy utána kell nézni, olyan méretben kapsz-e még hengert. S50 illetve S51 blokkal szerelve könnyű dolgod van, akár 90ccm-es svalbid is lehet, igaz ahhoz a főtengelyt és a hajtókart is ajánlatos kicserélni, meg a blokkot is fel kell bővíteni... de az már elég komoly (pl. a 125-ös MZ-nél izmosabb kis tömege miatt :D)
sorszám: 1697 (85129)
(előzmény: _gab_, 2007-10-18 12:28:47)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-18 12:28:47
Ha máe itt tartunk, svalbi hengert fel lehet fúrni 60asra? Mert van itthon egy pár tartalék henger, és lehet megpróbálnám. És mit kell még alakítani a 60as hengerhez? Fuvóka ilyesmi. Az egyik ismerősöm azt mondta ne furassam fel az 50es simot 60asra mert nem fog pörögni. Igaz ez? Nagyobb nyomaték mégse pörög. Hogy van ez?
kösziköszi

gab
sorszám: 1696 (85059)
(előzmény: Esox, 2007-10-14 13:52:25)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-14 13:52:25
A legjobb tuning a lökettérfogat növelés. A simsonon nagyon jól érezhető pl. mi a különbség az 50ccm és a 90ccm között... De már a 60ccm is eléggé érezhető különbséget nyújt főleg 2 személlyel. A 90ccm no comment, azt ki kell próbálni.
sorszám: 1695 (84877)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-14 00:47:58
pontosabban: nem alapméretes, hanem 2. túlméretes
:S
sorszám: 1694 (84871)
(előzmény: _gab_, 2007-10-14 00:47:10)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-14 00:47:10
meghalt a topic?
Egyébként tegnap kicsit kireszeltem a svalbimon a hengert, ami nem 2. túlméretes és érezhető lett az eredmény. Nem akartam nagyon belenyúlni, csak a kipufogó nyílást bővítettem meg a felömlőket, meg a szívó nyílást. Persze csak kis mértékben a könyvekben leírtak szerint. A kipuff és karbi maradt, de így is nagyon jó lett. Gondolom megosztom. Esetleg ha valakinek van még valami ötlete h svalbit h lehet nyomatésobbá erősebbé tenni, szívesen várom. :D
üdv
gab
sorszám: 1693 (84870)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-10 10:05:04
Hááát szerintem erről ne álmodozzunk, mert itt még pálinkát se főzhetek bele, azért is megbüntetnek.
Azt se vágom mér baj az, ha a lángosos veszélyes hulladékát újrahasznosítom a dízelben...
sorszám: 1692 (84755)
(előzmény: bambi1, 2007-10-09 23:31:47)

 
 
bambi1
válasz erre | email2007-10-09 23:31:47
Én tudnék egy egyszerűbb megoldást,a benzin árát vinném le,de drasztikusan:-)
sorszám: 1691 (84749)
(előzmény: piri, 2007-10-09 13:02:48)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-09 20:53:48
Persze, ez így van. Hiába esik le magasabb fordulaton a nyomaték, a fordulatszám arányaiban jobban növekszik.
sorszám: 1690 (84738)
(előzmény: levendel, 2007-10-09 20:49:45)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-10-09 20:49:45
A P=M x omega képlethez még annyit, hogy az csak az adott nyomatékhoz tartozó pillanatnyi teljesítmény értéke. Egy mótor maximális nyomatékához tartozó teljesítmény nem egyenlő a maximális teljesítménnyel és fordítva.
sorszám: 1689 (84737)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-09 19:12:09)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-09 19:12:09
Igazad van, nem írtam ki hogy a fordulatszám miben értendő. Mivel a képletben mp-ben kell, a fordulatszám percben van, jogos a 60-nal való osztás.
sorszám: 1688 (84727)
(előzmény: piri, 2007-10-09 18:54:38)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-09 18:54:38
/60
sorszám: 1687 (84724)
(előzmény: Powerarc, 2007-10-09 18:32:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-10-09 18:32:29
Erő: bármi olyan dolog, ami egy tömeggel rendelkező testet gyorsulásra késztet. Mértékegysége N (Newton)
Nyomaték: Erő és erőkar vektoriális szorzata. Mértékegysége a Nm
Teljesítmény: a munkavégzés vagy energiaátvitel sebessége, más szóval az egységnyi idő alatt végzett munka. Mértékegysége: Nm/s vagyis W. 1LE=0,746kW Képletileg: P=M*2*pi*n (forgó mozgásnál) ahol M a nyomaték, n a fordulatszám
sorszám: 1686 (84721)
(előzmény: omlas, 2007-10-09 17:54:27)

 
 
omlas
válasz erre | email2007-10-09 17:54:27
HY!

Valaki segítene a fiziai ismereteimet bővíteni? A nyomaték az az erő ami a főtengelyt elforgatja; ez idáig rendben. DE akkor miért jön mindenki, h 200LE a motorja, meg ilyenek:S
sorszám: 1685 (84719)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-09 13:02:48
Egyébként egy oldalkocsis MZ 8literes fogyasztásán azért van mit levinni...
sorszám: 1684 (84698)
(előzmény: Esox, 2007-10-09 11:38:13)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-09 12:22:49
Ezeket a dolgokat olyan helyre kell rakni, hogy lássák őket, hogy van nekünkis csiptuning és akkor motorunk büszke lesz magára+ránkis és kevesebbel is beéri.
Egyébként mióta garázsban van a gépsárkány soxor biciklizek inkább mert messze van a garázs és így határozottan kevesebbet fogyaszt...
:-)))
sorszám: 1683 (84697)
(előzmény: Esox, 2007-10-09 11:38:13)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-09 11:38:13
Épp azon gondolkodok, a processzort hova rakjam a simsonba :D, szerintem a légszűrőházba ott jó lesz, igen ott elfér :))))) De lehet, inkább az ülés alá :)). Petrol Boostert inkább ne így is túl jó neki az 1:30 :)) igénytelen az jó az neki :D.
A membrános dolog egyébként tényleg csökkentheti a fogyasztást, meg egy jó rezonátor is (működése is épp erre épül). Illetve az is, ha inkább biciklivel jársz akkor nagyon le lehet nyomni a fogyasztást... Egy simson esetében tök mindegy nekem :), az a fél-egy liter már ugyan mindegy... De ezek legalább tényleg valós használható ötletek! Nem úgy a vízbefecskendezés meg mittudom én miféle hülyeségek (jó a MotoGP-ben tényleg volt, nade hol vagyunk mi attól az MZ-kel, Simsonokkal, Jawakkal????)...
sorszám: 1682 (84695)
(elözmény: chevy001, 2007-10-06 21:38:57)

 
 
zulesi
válasz erre | email2007-10-08 19:51:48
Sziasztok! Nagy problémám van,de talán Ti tudtok segíteni! Ha valakinek volna egy leszedett 125 vagy 150-es ETZ hengere,meg tudná mérni és megadni a gyárilag kialakított szívó és kipufogócsatornák elhelyezkedését,méreteit?
sorszám: 1681 (84665)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-10-08 13:40:22
Elvileg minden 2T-re lehet.
Találsz egy cikket erről a Tuning, fejlesztés menüpont alatt (nem itt a fórumon).
Választani kell megfelelő méretűt, át kell munkálni a henger szívóoldali részét alaposan, hogy illeszthető legyen a membránház.Úgy kívülről, eredeti hengerre felcsavarozni nem lehet, módosítani kell sok mindenen, de meglátod a cikkben.
sorszám: 1680 (84644)
(előzmény: G-Golo, 2007-10-07 17:28:57)

 
 
G-Golo
válasz erre | email2007-10-07 17:28:57
Helló csak azt szeretném kérdezni h mz-re is lehet-e membránt tenni és ha igen akkor ilyet hol lehet beszerezni?
sorszám: 1679 (84602)
(elözmény: chevy001, 2007-10-06 21:53:14)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-06 22:28:04
Nem mert a forulat, nyomaték, teljesítmény összefüggenek és minden motornál más és más...
sorszám: 1678 (84570)
(elözmény: chevy001, 2007-10-06 21:44:03)

 
 
piri
válasz erre | email2007-10-06 22:23:52
Ezzel én tisztában vagyok de ha kisebb energiával (fogyasztással) nagyobb teljesítményt érek el az az én eccerű logikám szerint hatásfok növekedés :)
sorszám: 1677 (84566)
(elözmény: chevy001, 2007-10-06 21:53:14)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu