hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 17:50:15
azt pontosan nem tudom hogy mit kell még csinálni a fúráson kívűl,de ha akarod akkor meg tudom kérdezni a futár motoros boltban mennyiért tudják felfúrni 300ra,aaban benne avan a dúgó ára is a cuccaival együtt. Bambival kapcsolatban nagyon sok jót hallottam, érdemes nála is megkérdezni,hozzá fogom majd vinni a főtengelyem mert még nem találtam rajta kívűl senkit itt pesten aki vállal főtengely szétszedést,biztos vannak erre szakosodott gépműhelyek,ő akit jelenleg ismerek,mondjuk én is szét tudnám szedni a főtengelyem flexel,csak az már nem visszaalakítható lenne:P
sorszám: 1926 (92329)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-24 16:18:30
Szerintem vedd föl a kapcsolatot Bambival :)
sorszám: 1925 (92325)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-24 16:15:29
Én úgy emléxem ez pont fordítva van. Tehát a TS dugó hosszabb de a csapfurat sem stimmel...
sorszám: 1924 (92324)
(előzmény: Joseph251, 2008-03-23 15:04:14)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-23 16:30:20
lengyel dugó volt amit én vettem a futár motoros boltba asszem 3600 volt a dugó meg 300 darabja a gyürüknek így volt 4200ft plusz nekem 3000ért csinálták a furást plusz 1 ezresért egy ismerős a henger tetején meg a hengerfelyen az esztergálást. szóval 8200ft bol ki lehetett hozni.:) szerintem megérte a ráfordított pénzt meg időt mert tényleg jobb lett a gép.
sorszám: 1923 (92269)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-23 16:24:40
egyetértek veled! Szerintem nem úgy van az hogy csak leszedek a hengerböl! A vezérlés is tök más ha rövidebb a dugó lehet hogy hulla gyenge lenne a gép ha egyáltalán beindul
sorszám: 1922 (92268)
(előzmény: Joseph251, 2008-03-23 15:04:14)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2008-03-23 15:04:14
Na, ez totál hülyeség. Be kell menni a boltba, és venni kell rendes, 300-as hengerhez való dugót, nem pedig 250/1-es baromságokkal kísérletezni.
sorszám: 1921 (92264)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-22 23:13:48)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-23 14:30:47
És akkor összességében mennyibe kerülne egy 300-ra való átalakítás úgy tételesen szedve? Csak mert nem biztos, hogy a fúrást ismerősnél tudnám csinálni.
Illetve kihez kellene fordulnom ezzel, akinek vn tapasztalata az átalakításban?
sorszám: 1920 (92262)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-03-22 23:13:48
bocs nem naon értek a nagy Mz-hez de ha nekem etz lenne (lesz) akkor Ts250\1es dugót tennék bele mert kisebb a dugó (rövidebb) tehát könnyebb csak le kell húzni a hengerből mert akkor nem lesz nagyobb a károstér és elméletileg jobban pörög tehát nagyobb a végsebesség.
sorszám: 1919 (92248)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-22 22:08:04
Kisebb a súrlódás és szerintem török 300-as az asszem 2gyűrűs...
sorszám: 1918 (92243)
(előzmény: tams9, 2008-03-22 20:28:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-22 21:07:45
hali!
úgy tudom a 3 gyűrűset azért nem szeretik annyira mert ha el van cseszve a fúrás akkor esélyes hogy beleakad a kipuf nyílásba a gyűrű és tördeli,ezt csak hallásból tudom,ha nem így van akkor tévedtem.Egyébként 1 gyűrűvel is elindulnak a motorok csak nem lesz teljesen jó,az igazi a 2 gyűrű,gondoljunk csak bele az autóknál is azért van három mert 2 kompresszió és 1 pedig olajlehúzó gyűrű.
sorszám: 1917 (92241)
(előzmény: tams9, 2008-03-22 20:28:39)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-22 20:28:39
ahaa és miért 2 gyűrűs?? Eredetileg 3 van, ez miért jobb?
A hengerfejjel egész pontosan mit is csináltál?
sorszám: 1916 (92239)
(előzmény: peti.janka, 2008-03-22 17:02:59)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-22 17:02:59
Hali! én a trabi dugót nem ajánlanám Én a futár motoros boltbol rendeltem 300as dugót 2 gyürüs. én nem vettem észre hogy nőlt volna a fogyasztás, sőt szerintem még kevesebbet is eszik. Mondjuk nekem van benn igc-is és müködik is rendesen. A hengerfelyben anyi lett alakítva, hogy a henger teteére lett új tüzkarika esztergálva és anyi lett a hengerfelyen alakítva hogy ráüljön a karikára de a robbanótér ugyanakkora maradjon mint gyárilag. észrevehetően jobb let a gép.
sorszám: 1915 (92232)
(előzmény: tams9, 2008-03-21 08:36:04)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-21 08:36:04
és akkor milyen dugó is kerül bele? Trabi? vagy valami nyugati??
A komresszió növelést úgy gondoltam, hogy a préstér maradjon, különben öngyulladna. Szóval úgy hogy a félgömb fogyjon.
Egyébként a fogyasztás mennyivel nő egy 300-as esetében?
sorszám: 1914 (92180)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 23:10:29
Akkor jó mert én csak feltételeztem, hogy nemlehet (ezért mondtam nem volt rég a kezemben) de mivel már mongyátok többen, hogy lehet akkor bizti lehet:) És nyilván nyomatékban számít.
sorszám: 1913 (92177)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 23:04:48
Az enyimis 125@150:))
sorszám: 1912 (92176)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:13:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-20 22:13:36
igen, én is a beállítás és a jó alkatrészek híve vagyok...de a TS-emet én is 150-re furattam azért :D
sorszám: 1911 (92170)
(előzmény: piri, 2008-03-20 22:02:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-20 22:12:33
bocs hogy beleszólok, de 300-as-ra meg lehet fúrni az ETZ250-t Elég vékony a hengerfal de elegendő.
Bambi szokott ilyet csinálni, és amit ő csinál az megbízható is.
Több túrásnak van már ilyen. Próbáltam is. Jókis nyomatékos lesz tőle az ETZ. Durva változást nem kell persze várni, de túrára megpakolva éppen jó az a plusz nyomaték.
Nem tudom mit csinál Bambi a hengerfejjel, de a gépműhelyese azt is rutinból meg tudja csinálni.
sorszám: 1910 (92169)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 22:02:09
Szerintem a legegyszerűbb és olcsóbb "tuning" ha rendesen beállítjuk a gépet:).
Esetleg a felömlőkről eltávolítani az öntési hibákat, hogy síma legyen de a méret ne változzon és ehhez hangolni a karbit. Szerintem egy ilyen gép megy 140 körül az meg elég neki.

sorszám: 1909 (92168)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-20 21:46:47
hát annyit nem fogsz érezni mintha a simsonról szállnál át egy 650es suzukira,de én éreztem azért,125ről-150re
kicsit nyomatékosabb lesz a motor,ha egyébként mind ok a motoron.Egyébként épp ezért nem akartam pontosan írni hogy most lehet,-nem lehet,hiszem nem tudom mennyi a falvastagság,ha a hüvelyt kifúrják, és utána tesznek bele nagyobbat, akkor meg lehet hogy maga a henger, az alu öntvény nem fogja bírni.Javaslom fúrasd fel akkorára amit Piri mondott 270 ccm.A kompresszió növelést nem tudom hogy gondoltad, én hallottam olyat, bár szerintem elég necces, hogy nagyobb méretű fúrás után úgy marták ki a hengerfejet, hogy a dugó épp hogy csak elfért,amit el tudok még képzelni hogy ha valamilyen módon több keveréket tudnánk juttatni az égéstérbe és a tényleges robbanó teret ami a hengerfejbe van azt növelni marással,fúrással,mert akkor elvi síkon több nafta lesz ott magasabb nyomáson,hátha jobban menne vele a gép.ehhez azért kellene hozzá reed szelep is hogy ne menjen vissza a cucc a karbiba.
sorszám: 1908 (92165)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 21:39:34
Még annyit mindíg a dugóhoz fúrják a hengert...
sorszám: 1907 (92162)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 21:35:06
A mofaker.hu honlapon vannak MZ dugók az alapméretes 68,96mm ez 0,04mm illesztéssel az alapméretű 69mm furatú hengerhez van. Tehát a dugó századra van munkálva és 4 század az illesztése gyárilag. Felújításkor azonban a nem eredeti (utángyártott) dugatyyú miatt célszerű 6 századra illeszteni az esetleges megszorulás elkerülése végett.

A legnagyobb dugó 70,96mm ez ugye 71mm-es hengerhez van.

Szerintem nem lesz számottevő külömbség a 270es a 250eshez képest. Viszont elrontasz egy hengert mer ha nem a legynagyobbra furatod akkor még lehetne fúrni több ször is.
sorszám: 1906 (92160)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-20 20:56:24
Igazából nekem van ismerősöm egy gyárban, de még nem jártam utánna, hogy meg tudnák-e csinálni, de ezesetben úgy működne a dolog, hogy veszek egy dugót, elviszem egy hozzértő szakemberhez, és ő megmondja, hogy mekkora lyukat kérjek milyen tűréshatárral. Ezért szeretném tudni, hogyha bemegyek a boltba akkor mit kérjek. Túlméretes MZ-t vagypedig valami másat. Egyébként 270-ccm jelent valami érezhetőt? vagy csak pszichológiai tuning. Érdemes ennyiért fúrni? Vagy inkább kompressziót növeljek?
sorszám: 1905 (92158)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:41:14
Volt szó az előbb erről nekem rég nem volt a kezembe ETZ250 henger de a legnagyobb túlméret az 72mm, tehát ha 300ra fúrják az 75mm-nél kezdődik és szerintem az 300as henger már. Nincs hely 75mm-nek a 250-es hengerben mert kifúrják belőle a hüvelyt. Szerintem le kell mérni ha mem marad 1-2mmnyi hüvely legalább akkor az szar. Ha meg kifúrják a hüvely és kap másikat lehet akármekkora is de nem olcsó... És nem lesz jobbse.
sorszám: 1904 (92151)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:33:18
TS hezis kölömben hengerfej is kell másik
sorszám: 1903 (92147)
(előzmény: piri, 2008-03-20 18:32:07)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:32:07
ETZ 250 hez asszem 72mm ez kb270köbcenti.
sorszám: 1902 (92146)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-20 17:32:59
nem akarok hülyeségeket írni de nekem amikor lett fúrva a 125ös,akkor max.ra 150et mondtak,lehet felfúrni 300ra a tiedet, bár nem tudom mennyit enged a henger falvastagsága.Ha fúrod akkor ott általában a szakműhelyben adnak hozzá dugót, legalábbis úgy tudom a hengert az új dugóhoz fúrják, és beleszámítják az illesztési hézagot is.
sorszám: 1901 (92141)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-20 17:25:04
Egy 250-es hengert meddig lehet fúrni, ami már teljesítménynővelésnek mondható és nem felújításnak? Csak mert 301-es hengert nem tudok szerezni és a blokkot se akarom maratni, csak egy sima fúrásra gondoltam. És ha fúrtuk, akkor milyen dugót lehet beletenni? Bemegyek a boltba és mondom a méretet amekkora kell és olyat adnak?
sorszám: 1900 (92140)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-16 21:19:17
hello.segitseg.a hall jelados gyujtas kapcsolasi rajzahoz kernek segitseget.kernek egy magyarazatot a kapcsolasi rajz egyes elemeinek roviditesehez es ha lehetseges egy listat h mi van rajta.nemvagyok jartas ezekben a dolgokban de gyorsan tanulok csak segitseg kellene.elore is kossz
sorszám: 1899 (91943)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-16 13:55:23
koszi Tams9
sorszám: 1898 (91924)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-03-15 09:07:45
Sziasztok!Csepptankos 350-hez keresek hengereket+dugókat+gyűrűket+csapszegeket(szettet)Lehetőleg új érdekelne,vagy nagyon jó állapotú!!!
Köszi...
sorszám: 1897 (91877)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-14 13:13:17
Az oldalon található indexkapcsoló híbátlanul működik, nekem is olyan van.
Annak mindegy mit kapcsolgat, mert nem a fogyasztó ellenálása határozza meg a villogás sebességét. Szerintem terhelő ellenálás nagyon rossz ötlet, csak forrósodik és akksit fölöslegesen terheled(vagyis a LED műszaki előnyeit teszed tönkre).
sorszám: 1896 (91843)
(előzmény: m.fazekas, 2008-03-14 00:23:08)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-14 13:13:06
Az oldalon található indexkapcsoló híbátlanul működik, nekem is olyan van.
Annak mindegy mit kapcsolgat, mert nem a fogyasztó ellenálása határozza meg a villogás sebességét. Szerintem terhelő ellenálás nagyon rossz ötlet, csak forrósodik és akksit fölöslegesen terheled(vagyis a LED műszaki előnyeit teszed tönkre).
sorszám: 1895 (91842)
(előzmény: m.fazekas, 2008-03-14 00:23:08)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-14 00:23:08
Hello
HYGY vagy barki SEGITSEG!!!
megcsinaltam a motoromra (CZ250 sor2)a LED lámpákat a segitseg alapjan.koszi a segitseget.csinaltam magamnak iranyjelzoket is de lett egy problemam,az indexkapcsolo egy klasszikus ellenallasos ami nemjo LED lampak eseteben,van egy indexkapcsolo leiras de nemtudom h mukodne e mert ellenallasos a trimer,tudna valaki segiteni???milyen megszakitot építsek/vegyek???
m.fazekas@zoznam.sk
irjatok!!!
sorszám: 1894 (91831)

 
 
adam18
válasz erre | email2008-03-10 22:01:26
Hello.

Én egy főfékmunkaghengert keresek mind 1 hogy milyen típusú, csak működjön ne follyon fékkarral legyen.

Mára meguntam hogy feszt ereszt az Mz-m fékkara.

Ha vki tud megoldást rá írjon, már a javító készlet semmit nem ér.!
sorszám: 1893 (91618)

 
 
sebi
válasz erre | email2008-03-10 19:43:03
Simsonra való BABETTA gyújtás!!!!!!Kompletten:alaplap/közdarabbal együtt/, lendkerék /kúp átesztergálva/ feketedoboz, szóval minden!Eladó!Motoron van ugyhogy működés közben is megtekinthető!17000Ft Tel.:06203801843 e-mail:rikogatos@freemail.hu
sorszám: 1892 (91602)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-02-29 17:48:37
csá- etz250 - kérdésem a következő: (részlet a porlaszóbeállításos cikkből) "...Fúvóka ellenörzés után, tekerjük ki a melléklevegő csavart és ha sérült a tömítő kúpja, akkor cseréljük... A melléklevegő csavar működéséről érdemes tudni, hogy teljesen becsavarva leáll a motor, kifelé csavarva pedig gyors ütemben növekszik az alapjárat, majd ha túlcsavartuk az optimális ponton, akkor sokáig nem változik a fordulat...." - mi ez a ? mikor jó kúpja? én ha betekerem tökig akkor nem fullad le a mocim és ez normális? kösz rgy!
sorszám: 1891 (91184)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-29 15:15:49
megvan a probléma fő okozója:a hall jeladón(ami az állórész)van két szegecs,éd ebből az egyik elszabadult,lehet a magasabb fordulatszámtól is,és hol érintkezett, hol nem.most hogy összeszorítottam a szegecset és kicseréltem a diódát,azót már jó.Viszont mégis jó lesz a rajz,hogy tudjak csinálni egy pót elektronikát.
üdv:András
sorszám: 1890 (91171)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-29 07:47:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-29 07:47:57
Hali!
tudsz majd küldeni nekem mail cimemre egy rajzot a vezérlő nyáklapról. A 2.es és a 4.es csatlakozó között elcsattant a dióda és nem érti a műszerész mi lehet a baja.a bekötési rajzot már odaadtam,de abból nem tudsemmire következtetni.lehet hogy elcsesztem valamit,és ezért kellene.
üdv:András
sorszám: 1889 (91162)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-28 20:28:25)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-29 07:27:01
Hmm! Hát akkor paszz piros :)))
sorszám: 1888 (91160)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-28 20:28:25)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-28 20:28:25
Téves!!! pár ezresér belefurták. nem volt drágább egy sima hengerfurásnál.
sorszám: 1887 (91152)
(előzmény: piri, 2008-02-28 10:56:23)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-28 10:56:23
De nyilván nem a 250-es hengerbe van neked a 75,5mm-es dugó. Hanem egy 300-as hengerbe amit meg kell venni és sokkal drágább mint egy furatás... Erre gondoltam.
sorszám: 1886 (91128)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-26 20:39:10)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-26 20:39:10
Hali! de meg lehet nekem ha jól emlékszem 75,5 körüli a dugóm számolva kb 290ccm de ez alapméretes a nagyobbakal átlépi a 300as határt ja és szerintem sokkal nyomatékosabb lett élvezhetőbb a motorozás. ja és én csináltam egyszer könyített kuplungot de az nem hozott ekkora hatást mint a 300as dugó tény hogy pörgött 8-9 körül de nem volt jó kis fordulaton rángatott és 6500fölé terhelve akkor se ment, most is simán pörög anyit terhelve viszont nyomatékosabb lett kicsi és nagy fordulaton is.
sorszám: 1885 (91052)
(előzmény: piri, 2008-02-26 20:25:59)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-26 20:25:59
Szerintem nem lehet 300asra (75mm) megfúrni az ETZ-t ahhoz 300as henger és fej kell. A nagyobb kompresszióhóz meg erősebb főtengely és jobb csapágy...
sorszám: 1884 (91050)
(előzmény: tams9, 2008-02-25 16:57:54)

 
 
kptuningsystem
válasz erre | email2008-02-26 17:01:32
ja am. a hozzászólást a hengerfejre értettem :D /hidd el jobban +éri/

powerszelep Mz-be?
pffff
szerintem töltsétek le az oldalról az Általános 2ütemű tuning c. dokumentumot utána kéne találgatni

ja asszem egy régi szintén Motorrevüs sorozatban megjelent Etz 125/150 tuning azt se ártana olvasgatni
na ott pl. könnyítik a főtengót és a gyári moci akkor forog 8-at

azt + elárulom hogy TS dugótól nem fog 9-et pörögni meg hogyha még sárkányos matricát raksz a tankra akkor 18 ezret fog forogni??? :D:D:D:D
sorszám: 1883 (91041)

 
 
kptuningsystem
válasz erre | email2008-02-26 16:50:26
aha tényleg elhanyagolható az az 5-6% teljesítménynövekedés (részterhelési tartományban 10% is!!!)

de ne zavarjon senkit :D:D:D
sorszám: 1882 (91040)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-26 14:56:00

Üdv tams9!

Csak jelentéktelen teljesítmény növekedést érnél el.Hatásosabb a térfogat növelés.
sorszám: 1881 (91037)
(előzmény: tams9, 2008-02-25 16:57:54)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-02-25 17:06:58
Szombathelyen lehet valahol krómoztatni? Ha valaki tud valami infot, akkor írjon.. előre is kösszi!
sorszám: 1880 (91011)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-02-25 16:57:54
Hello!
Azon gondolkoztam, hogy szerintetek mivel van előrébb az ember, ha 300-asra csinálja a 250-est vagy, ha marad a lökettérfogat, de a hengerfejet alakítjuk.
Ez azért jutott eszembe, mert sokkal jobb minőségű benzint használunk, mint amire eredetileg tervezték.
Arra gondoltam, hogyha a hengerfejet úgy alakítjuk át, hogy a hengerfej peremével párhuzamosan a préstérből is leszedetünk akkor nem kockáztatjuk az öngyulladást, viszont a kisebb lesz a félgömb fölötte tehát nagyobb a komresszió és így kihasználjuk a 95ös benzin nagyobb komressziótűrését. Effektíve hatékonyságot növelünk.
Namármost ezekszerint ott tartunk mintha 300ccm-re fúrtuk volna, a fötengely és a hajtáslánc mechanikai igénybevételét tekintve. A fogyasztás viszont nem nő, mert a hatékonyságot növeltük.
Mi a véleményetek az eszmefuttatásomról? Gondolom valami bibi van benne, különben mindenki így csinálná.
Üdv!
sorszám: 1879 (91009)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-02-19 16:31:11
Újabb fejlemények történtek. Télen kicsit tesztelgettem a peltier elem működését. Apróbb problémák után sikerült stabil állapotba hoznom a fesültség stabilizálás tekintetében. Miszerint ezek az eszközök nem komálják ha plusz áramot kapnak, az akku után kötöttem egy fesz.stab IC-t amit kalibráltam 12V-ra. Az IC maximális terhelhetősége 10A. Amit ha jól szorozgatunk 120W teljesítményt enged meg, igaz csak rövid időre. A thermoelektronikus elemecske meg "csak" 45W-ot eszik. 1 probléma megoldva.

Felmerült egy új ötlet. Miszerint lopjunk a számítástechnikából... Alkalmazzunk hőcsövet. Ki mennyire jártas ezen elemek hajlításában... És működésük hőmérséklet tartományában...

A téma még mindig Intercoolert a motorra....

Üdv.: CRE [-.-]
sorszám: 1878 (90755)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-13 18:38:16
Az 500-as rozsxos MZ-n is valahogy így van... Tehát jó az úgy, nyilván azért mert sokat merevít rajta.
sorszám: 1877 (90456)
(elözmény: tams9, 2008-02-13 16:36:38)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu