hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

Powerarc
válasz erre | email2008-07-05 22:00:19
Kompresszió jó? Hengertalp alatti tömítés jó? Hengerfejnél nem fúj ki?
sorszám: 2367 (97952)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-05 21:54:22)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-05 21:54:22
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
sorszám: 2366 (97951)

 
 
andris
válasz erre | email2008-07-02 22:09:48
1.a 3 lamella az bizony kell bele!!Csoda,hogy egyáltalán tudod használni a kuplungot.

2.hengertalp és hengerfej alá is kell a tömítés,így mihamarabb szerezd be,vagy járj utána,hogy házilag előállítható-e!


Ha csak egyesben mész vele,akkor nem jósolok hosszú távú motorozást,így szedd szét a karbit és alaposan pucold ki.Lehet csak egy dugulás van benne!Tisztísd meg(ha lehet) a légszűrőt és cserélj gyertyát is.

Egyébként ha megkérdezed a Tike kollégát,akkor ő talán többet tud segíteni ebben,hisz neki van(vagy volt) egy RD 350-es motorja.

Üdv.
sorszám: 2365 (97767)
(előzmény: squall93, 2008-07-02 21:46:48)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-07-02 21:46:48
Üdv. Nekem van egy '83-mas évjáratú Yamaha RD-m ez az első motorom és gondok vannak vele ezekkel kapcsolatban szeretnék segítséget.
Hiányosságok:
1:A kuplungjába a 3 lamella helyett 2 van ez sokat számít? Venni fogok bele majd lamellát csak most vettem hozzá egy csomó alkatrészt amit mondtak, hogy kell(km/fordulatszámmérő spirál, izzók,fékbetét,olaj) és elfogyott a pénzem...
2:Nincs se hengertalp se hengerfej tömítés a motorba ez mennyit számít? mert van aki nekem azt mondta,hogy kell van aki azt, hogy nem szóval szerintetek kell vagy nem?
Problémák:
A gond az vele, hogy emelkedőn elmegy az ereje. Nem megy rosszul amíg sík úton megyek vele. Van egy kisseb part ki a tóhoz nálunk autók is járnak ott szóval nem olyan vészes és ott nem tudok felkapcsolni kettesbe mert fullad.
Egyesbe húz üveghangig is de ha felkapcsolok már fullad szóval a gázzal játszva 1-esbe megyek ki ami elég zavaró...
A segítséget előre is köszönöm.
Ha hülyeséget írtam javítsatok ki.
sorszám: 2364 (97766)

 
 
nagylaci32
válasz erre | email2008-06-30 12:25:55
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a simsonomon s51 es megszakítós gyújtású, hogyan lehet előgyújtást állítani? mi kell hozzá? Légyszíves írjátok le pontosan hogyan kell!
sorszám: 2363 (97547)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-06-22 09:24:57
hello lenne egy kérdésem aki tud segiteni annak megköszönöm.van egy s51n-em 3 sebességes,a gondom hogy aváltó a sebességeket nehezen szedi vagy ha bevette ki dobja van mikor csak az 1-es de van hogy mind három.ilyenkor mit lehet tenni??? nincs valami álítási lehetőség?vagy ilyesmi?elöre is kösz a segítséget.
sorszám: 2362 (97060)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-06-10 12:53:08
Simsonhoz rengeteg apróság 100-150ft,400-500ft,700-800ft,1000-1200ft ért!!ha több mindent kell akkor faraghatunk az árakbol!Nézdmeg többi hirdetésem is!hirdetések:
http://www.teszvesz.hu/search.php?string=simson+minden

email: fejesmiklos@citromail.hu
sorszám: 2361 (96376)

 
 
oadr
válasz erre | email2008-05-25 17:29:38
Tisztelt Kollégák!
Jawa 250/559 1967. motork. teljes restaurálására keresek ügyes kezű referenciával rendelkező szakit a Dunántúlon.
Kérem, referenciafotókkal és árajánlatokkal keressennek meg az alábbi címen: oadr@citromail.hu vagy 30/8683742.
A motorkerékpár gonsdosan szétszedett állapotban van,rozsda és sérülésmentes.Blokk teljesen felújítva.
Köszönettel:
OA
sorszám: 2360 (95330)

 
 
oadr
válasz erre | email2008-05-25 17:29:30
Tisztelt Kollégák!
Jawa 250/559 1967. motork. teljes restaurálására keresek ügyes kezű referenciával rendelkező szakit a Dunántúlon.
Kérem, referenciafotókkal és árajánlatokkal keressennek meg az alábbi címen: oadr@citromail.hu vagy 30/8683742.
A motorkerékpár gonsdosan szétszedett állapotban van,rozsda és sérülésmentes.Blokk teljesen felújítva.
Köszönettel:
OA
sorszám: 2359 (95329)

 
 
Sombogyo
válasz erre | email2008-05-24 21:54:41
Sziasztok!

Tanácstalan vagyok ETZ 125 főntengely ügyben, ezért szeretnék némi segítséget kérni.
Sajnos a tengely elkopott a csakágyak helyén, és egyébként is felújításra szorul. Beszéltem egy szakival, aki szivesen megcsinálná, elköszörülés, persely, új hajtókar, tűgörgő, egyebek....
Figyelembe véve az "új hajtókar és tűgörgő" minőségét, az ajánlott tizen párezer forint kicsit soknak tűnik. Mivel szeretném jó anyagokból összerakni a gépet, megakadt a szemem a MOFAKER oldalán egy utángyártott főtengelyen. Van valakinek tapasztalata annak minőségéről? Ugyan drágább mint megcsináltatni az enyémet, de nekem inkább csak a MINŐSÉG számít!Nem sajnálom rá a pénzt, a legjobb megoldást keresem.
Előre is köszi, ha valakinek van valami jó ötlete!
sorszám: 2358 (95297)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-05-24 12:52:52
mien adatra van szükséged?MEGSZAKITÓ HÉZAG:0,4MM ELŐGYÚJTÁS(FELSŐHOLTPONT ELÖTT DUGATTYÚN MÉRVE)2-2.5MM
GYUJÓ GYERTYA POLUS KÖZTI HÉZAG 0.6MM
sorszám: 2357 (95274)
(előzmény: banys, 2008-05-24 12:17:16)

 
 
banys
válasz erre | email2008-05-24 12:17:16
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Mz TS 125-ös gyútásbeállításához.Akinek van esetleg pontos leírása, infója a a tuti adatokról mert már nem boldogulok vele.Aki esetleg tud valamit az küldje el nekem a banys@freemail.hu címre.

Kössz.
sorszám: 2356 (95273)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-05-23 17:38:08
hello nekem is volt sokáig MZ-ém meg aztán lett ETZ-ém sztem a gond a pörgéssel kétféle is lehet:pl karbi tisztításkor véletlen el álitottad az úszo szintet kevesebb a benzin így a motor pörögni kezd,beállító csavarokat el tekerted nem jó helyen vannak u.i. pörög,de lehet el öregedett a szimering vagy valamelyik tömités és fars levegőt kap ezért is pörög,de a gyújtás is pontosságot kíván akár emmiatt is pöröghet.Egyszóval szépen sorba kell menni rajt és átt nézni újra.üdv
sorszám: 2355 (95228)
(előzmény: djpety, 2008-05-19 13:37:28)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-05-23 17:30:58
hello nekem egy olyan gondom lenne örököltem kettő darab kinetic tfr smkp-t az egyik egybe van a másik hiányos.A hiányosrol a tirisztor hiányzik és ez a problémám egyik fele:nem kapni hozzá.!!!!valakinek elfekvőben nincs -e,vagy ötlet mivel helyettesíthető?(pl:babetta)???:-) A gondom második fele az hogy ami teljessen egybe van az sem indul teljes átt pucolás karbi tisztítás stb.. még a benzin is novi új.Mégis csak pöfög alapjárati fordulat körül és nem pörög föl.mi lehet a gond???? a tanácsokat segítséget előre is köszönöm és ide kérném őket: pimpa1974@citromail.hu
sorszám: 2354 (95227)

 
 
djpety
válasz erre | email2008-05-19 13:37:28
Kérdésem a következö lenne:Helyzet a következő lenne egy 15-éve egyhelyben álló ETZ-m.Most úgy gondoltam beinditom kalapács csere gyújtás állitás karbi pcolás minden megvolt beinditom, pöcre indulde pörög mint az őrült és a gázhoz ozzá sem nyúltam.Nincs feleakdva a subert tü.Na milehet a problem csak pörög egyfolytába
sorszám: 2353 (94949)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-05-04 09:09:54
Kérlek látogass el honlapomra!
Szolgáltatás, adok-veszek meg miegymás!

http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
sorszám: 2352 (94150)

 
 
lacka
válasz erre | email2008-04-25 10:36:46
Sziasztok!

Hajdúböszörményben, vagy annak közelében megbízható szerelőt keresek aki, S51-esemet egy kicsit rendbe szedné (berúgókar+tengely csere, karburátor állítás, lamella csere). Aki tud ilyet vagy akár maga is szívesen elvállalná írjon: a lszlo.koroknai@gmail.com-ra. Köszönet!
sorszám: 2351 (93813)

 
 
kustib
válasz erre | email2008-04-22 21:11:16
Sziasztok!

Nagy-nagy seggítségre lenne szükségem! Valaha én láttam egy cikket neten, amiben a féktárcsa kifúrkálásának minden csínja-bínja benne volt! Na, ezt most nem találom, pedig nagyon jó volna! Ki tudna valaki segíteni a cikkel? :o

Köszi!!!
sorszám: 2350 (93687)

 
 
wadember
válasz erre | email2008-04-15 15:02:26
Sziasztok! nem biztos hogy jó fórumba írom de azért egy próbát megér! Tegnap a Debreceni veteránbörzén hozzájutottam egy SRC-1 es 24V-os 1KW-os töltődinamóhoz. Sajnos hiányzik róla a gáz szabályzó rudazat egy része. a stabilmotor a Fehérvári úti (1965) Kismotor és gépgyár terméke ránézésre erősen 125-ös csepel blokkra hasonlít és hidraulikus a gázszabályzója. Karburátora K26A jelű feltehetően orosz. A stabilmotort valószínűleg más készülékekhez is felhasználták ezért reménykedem ha valakinek műszaki rajza vagy akár fényképe volna a gázszabályozó rudazatról az kérem segítsen.
sorszám: 2349 (93363)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-11 07:43:53
Ismét üdv mindenkinek!

Nos, első körben egy kis pozitív élményt osztanék meg.

csörgött a motorom mint a picsa, és el is szomorítottak hogy a főtengely miatt van ez.

Vettem egy donor motort és annak a hengereit tettem rá az én blokkomra (miután a főtengely állapota zsírkirálynak tűnt, egyáltalán nem lötyögtek a hajtókarok)
Eredmény az lett, hogy az "új" hengerekkel semmi csörgés nincsen, ráadásul a donor blokk amit vette még bejáratós, szal most úgy néz ki van egy kellemes állapotú 350-esem... :)

Az első fékkel még továbra is szopókázok, de szerintem azt egy felszabályzás megoldja..
sorszám: 2348 (93151)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-11 07:40:22
ez az infó lehet engem is érdekelne.. elég fos a fékem.
sorszám: 2347 (93150)
(előzmény: Vitya, 2008-04-09 21:31:34)

 
 
Vitya
válasz erre | email2008-04-09 21:31:34
Meg tudja valaki mondani hol csinálnak dobfék felszabályozást, fékpofa ferodolozást?
köszi
sorszám: 2346 (93104)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-04-09 19:38:16

Nem kell szétszedni,marad a baloldali blokkfélben.
sorszám: 2345 (93095)
(előzmény: Bishop, 2008-04-08 15:48:12)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-04-08 19:52:56
fogalmam sincs.De ha jól emlékszem a jawa blokk lefele és felfele nyílik szét.nem padig oldal irányba.De nem akarok hülyeséget mondani. inkább érdeklődj a JAWA topickban.
sorszám: 2344 (93063)
(előzmény: Bishop, 2008-04-08 15:48:12)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-08 15:48:12
350 jawa TS...

Én is csodálkozom... bár ebből a szerelési díj is sok lenne...

Tehát 30 rudit megspórolok ha én szerelném ki a főtengelyt.. (csak nem tom ahoz a váltót szét kell e szedni?)
sorszám: 2343 (93044)
(előzmény: Satyak, 2008-04-08 14:38:00)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-04-08 14:38:00
Milyen moci volna ez hogy ilyen aranyárban mennek hozzá a dolgok???
sorszám: 2342 (93041)
(előzmény: Bishop, 2008-04-08 13:49:17)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-08 13:49:17
Nah.. ELvittem az újpesti motorcentrumba..
Ott a szaki megállapította hogy gyári méretű a hengerem és 4-ik túlméretre össze tudja rakni gyári dugóval, faszán.. (ez még nem is lenne rossz sőtt!!)
DE

mondtam hogy csörgött a motor...

Akkor bíz a főtengelyt is meg kell okosítani és az bezony +50 rudi legalább..

Ha minden jól megy ma érkezik egy donor motor, aminek a motorja jó, szóval asszem blokk cserét fogok alkalmazni..

Rosszabb esetben meg a főtengőt átteszem, de asszem kezdetnek nem bántom..

szóval a fúrás, faragás felfüggesztve, nem akarok sokat költeni fölöslegesen..

Létezik valami csapágy a kuplung környékén ami sebesség fokozattól függően tud morogni ?
sorszám: 2341 (93037)
(előzmény: ADDI, 2008-04-07 16:02:25)

 
 
ADDI
válasz erre | email2008-04-07 16:02:25
Ha szép munkát akarsz jó áron, akkor vidd el Szikszai mesterhez. Pontos elérhetőségét nem tudom, de a Stefánia útról nyíló egyik utcában van a műhelye a XIV.-ben. Az én hengerem is nála készült, remek lett.
sorszám: 2340 (93008)
(előzmény: Bishop, 2008-04-07 14:43:51)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-07 14:43:51
Köszi, megnéztem sőt felhívtam pár szereldét...

A táboriék azt mondták hogy betegség miatt leghamarabb 2 hét mulva tudnák megcsinálni a hengereket és hogy 8000/ henger magyar dugóval és gyűrűkkel csapszeggel tűgörgő nélkül...

a kisfaludi utcában lévő újpest motor centrumban meg 9500/ henger és mindennel van lehetőleg alapméret közeli esetén gyári dugóval amúgy berta vagy valami a betüs utángyártottal..

Pécelen is van egy ember aki 4000/ henger árban fúr fel, de neki vinni kell a dugót, szóval nekem kell megszakértenem hogy mekkorára kéne felfúrni ... ehh..

Egyenlőre ennyi...

Asszem elmegyek az újpesti szituba, noha olvastam hogy nem javaslod, és kérnélek arra hogy ha van valami bővebb infód esetelg oszd meg nyugodtan fokozottan kiváncsi vagyok rá..

Lehet csak megnézetem a blokkot aztán megveszem én a dugót és felfúratom pécelen...
sorszám: 2339 (93005)
(előzmény: ADDI, 2008-04-07 12:05:11)

 
 
ADDI
válasz erre | email2008-04-07 12:05:11
Igen, létezik. Valóban jó, csak elég drága. Itt megnézheted őket : www.taborituning.hu
sorszám: 2338 (93003)
(előzmény: Bishop, 2008-04-07 08:14:25)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-04-07 08:14:25
SZiasztok!

Létezik újpesten valami templom utcában motor szerelde? valami gépműhely?
Mert mintha ezt hallottam volna, hogy jó és megbízható.

Széthúztam a hengereket, az egyik nagyon csörgött, most meg látom rjata hogy régebben gyűrűtörött lehetett, de nem fúrták fel csak új gyűrűket kapott..

Szóval most megcsinálnám a hengereket faszásra, a blokkhoz nem kívánnék nyúlni, (úgy tűnik nem szar a főtengely nem lötyög...)

köszönöm előre is!
sorszám: 2337 (92995)

 
 
cz350
válasz erre | email2008-04-05 20:03:44
Vennék sürgősen 130/90/17 -es gumit (4,50/17) tel:06 20 315 2753
sorszám: 2336 (92925)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-04-02 09:08:35
Szia!

Tényleg benne van mindegyikben, én is néztem már a felújító készleteket. És tökéletesen igazad van. Egy biztos négysebességes ts 250 főtengelybe nem kell. Etz és peres főtengelyt még nem fogtam kézbe, elképtelhető, hogy gyárilag is volt már ott, ezt nem tudom. A súbleres megoldással is igazad van. De hát anno ki a fene gondolta volna, hogy nem nyomják össze rendesen. Gondoltam szakember csinálja, ha már 10.000 pénzt elkér érte, de hát ebből tanul az ember. nemde?? Jajj nekem is van egy főtengely, tajwani. Az első felújítás során került bele..Hidegen mint az álom olyan a hangja, de ahogy kezd bemelegedni, kezdi szétverni a blokkot. Akkoriban még a franc se gondlota volna, hogy ilyen xarok léteznek. De ebből is tanultam, vannak :D Azóta nagyon odafigyelek, mit veszek a kezembe. Igaz súberrel nem figyeltem. Gondoltam jó lesz az utángyártott, mit lhet azon elbaxni?? Hát a kisipar azt is eltudja, zszóval hihetetlen, hogy bele se próbálják, hogy egyáltalán bele megy e a karbiba. Na iylen szintűek a mai főtengyelfelújítások is. Ha tényleg nem találod meg a számításod egy olyan valakinél, aki meg tudja normálisan csinálni, akor sokat szívhatunk vele. Tényleg ahogy mondtad te is, az ember minél többet szív, annál többet tanul, és annál kevesebb zsákbamacskát vesz. Sokéves tapasztalat mondatja már velem is, hogy bizony illik vigyázni.... DE ezekből tanul az ember, valahol mi is így tanuljuk meg, hogy kell kezelni az iylen dolgokat, ez alapján tudunk jótanácsokat adni, és ezáltal leszenk a saját motorjaink jobbak.

üdv:

Feri
sorszám: 2335 (92778)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-01 00:26:14)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2008-04-02 06:19:31
Meghívó

A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.

A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka

A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.

A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.

Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)

Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés
sorszám: 2334 (92769)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-01 00:26:14
Hali!
zsakfos-nak már leírtam hogy ha jól megnézzük ezeket a felújító szetteket akkor mindegyiknél ott van a képen(mofánál)es,ts,etz stb., szóval ezzel arra akarok célozni hogy ugyebár ahogy csomagolják ezeket, nem nézik meg hogy milyen motorba való.csak pakolják bele motyót.Sajnos nekem is volt nem is olyan rég,talán egy hete hogy bemnetem a Petihez. hogy akkor elvinném a yoko szettet,meg is néztem benne volt minden,na mondom akkor fizetnék és mennék dolgomra,na és ekkor nézte meg mégegyszer és bizony a nagykerbe megcserélték.Az "eredeti" hajtókar egyik oldalán az van hogy made in japan, a másikon meg a yoko felírat, és ami a dobozban volt az kőkemény TW szutyok volt,ez az én érdekem hogy minél jobb legyen a motoromban mert nem akarom szétkapni megint, mert beszart,ezért érdemes dedós módon sublerrel járkálni és mindent szigorúan lemérni az utolsó csavarig,én ezt csinálom,sok időbe telik,néha így is lyukra futok,de keveseb a zsákba macska.A blokkösszehúzásnál, meg elhiszem hogy kilógott a főtengely sonka,csak ötletként mondom, hogy nekem sikerült úgy megakasztani a főtengőt, hogy se ki,se be nem volt hajandó menni mert megszorult az új csapágyon.
sorszám: 2333 (92697)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-31 13:32:21)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-01 00:16:18
ezzel kapcsolatban annyit hozzátennék hogy nem egyszer tapasztaltam már pl:fiat puntó kuplungszettben féltengelyzsír.Igen jól olvassátok,a szerencsétlen vendégmunkás azt se tudja mit csomagol csak csinálja,csinálja... ez mindenhol meglehet, nem tudni hogy miért van benne.nekem a trophyba(125ös) ami biztos hogy gyári volt a főtengő,azon nem volt semmi,és szerintem az etz-be ez már újításként jött be,de ha nem így van akkor javítsatok ki!Lehet hogy a TS készletbe is azért rakták bele, mert hát hiszen mindegyikbe van.
üdv:András
sorszám: 2332 (92696)
(előzmény: zsakfos, 2008-03-31 23:01:38)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-03-31 23:01:38
Ha ez igy van akkor visszavonom amit irtam.Nekem nincs 4 főtengelyem,csak 2.Egyik az egy etz250-es a másik egy 250/1-es.Hogy gyáriak e azt sem tudom.Azt látom hogy az etz-n van hézagoló, a /1-en nincs.A /1-én a hajtókart a sonka kikezdte.Ebből gondoltam hogy az bizony kell oda.Ha egyébként nem kell akkor mi a fenének van benne az összes létező főtengely felujitó szettben????Biztos csak brahiból.De mindegy mindenki azt csinál amit akar.Bocsi hogy mertem véleményt irni.
sorszám: 2331 (92694)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-31 18:38:52)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-31 18:38:52
csak egyvalami drága barátom!: csak nézz meg egy gyári ts 250 főtengelyt és szólj ha találsz!! Mert nekem egyetlen egy gyári ts 250 főtengelyben sem volt, igaz van otthon négy, úgyhogy hidd el nekem, nem kell az bele!! Az a két hézagoló pont annyival teszi szélesebbé az egészet, hogy nem lehet normálisan összenyomni. Az meg, hogy te mit aprikáltál otthon, hogy elkoptatta a hajtókart nem tudom. De azért kérlek hidd el nekem, nem a levegőbe beszélek!
sorszám: 2330 (92674)
(előzmény: zsakfos, 2008-03-31 17:00:05)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-03-31 17:00:05
Mielőtt még bárki otthon nekiesne kiszedni a hézagolókat ne tegye.Kell az bele.Attól még lehet hogy a te főtengelyedet nem nyomták össze rendesen,de a hézagolás nélkül a sonka szépen elkezdi koptatni a hajtókart.Ezt tapasztaltam sajna.Ha nem kellene bele akkor a főtengely felujitó készletbe sem tennék bele nem?
sorszám: 2329 (92671)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-31 13:32:21)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-03-31 13:55:41
Huh, egész komoly sz..pások vannk itt.
Én sem ellenőrzöm a boltban ha valamit veszek, hogy jó, mert ugye csak tudja már hogy mit ad el, pláne ha nem ma kezdte, de ezek után asszem a jól bevált amatőr módon fogok hozzá álni az ilyenekhez:
Viszem a cserélni kívánt darabot, és összenézem! Ez eddig mindig bevált :)

Kérdésem lenne a fékkel kapcsolatban!
Dobfékem van 638-as jawa.
a jelenség az hogy újak a betétek, összecsiszolva, féktisztítóval szépen kimosva, tehát minden ahogy kell.

húzom a féket mint az őrült és annyi a fékhatásom hogy egy 5 % os lejtőn éppen nem gurulok le.

ez a jelenség 300km megtétele után sem javult, sőt a fékkarnál állandóan eltörik, leszakad, szétporlad, a bogyó a bovden végéről, és ami a vicces hogy az MZ fékkar is képes volt már eltörni.

van valami olyan betét ami tuti jó ?
sorszám: 2328 (92660)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-31 13:32:21)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-31 13:32:21
Sziaa!

Na engem a Petiben az bosszant, hogy kiad a kezéből egy olyan főtengelyt ami nyilvánvalóan elszartak. A hajtókar mellé beraktak nekem két hézagolót. Már ott csodálkoztam minek az bele, meg mintha nem lett volna emiatt normálisan összenyomva a két sonka. Ő mondta, de jó lesz az...... na hát hazavittem, persze, hogy nem tudtam összehúzni a blokkott emiatt. Plusz egy ezresért ottthon kivettem belőle a hézagolót, majd normáloisan összenyomták. Erre mondtam: Nah végre, most már jó lesz a gép... Errefel az általa gyárinak tartott felújítás után is csörgött a gép, addíg míg sikerült egy tisztességes használt főtengőt szerezni bele...
Nah képzeld múlt héten vettem nála ETZ súbert....hazaviszem próbálom a karbiba, hát 3 karbi közül egybe se megy bele...nézem mmi a szar van, hát a bevágás ami a súnert megvezeti, szűkebb mint a gyári és a kis nút nem megy bele. De a súber az egyik dolog. Emellé vettem bele tűt is. Ott nem néztem meg, minek gondoltam,...hát hazamegyek nézem, az esztergálása olyan fasza, hogy a gyári tűvel ellentétben egymilliméterrel hamatabb áll meg a fővúvókában, mert tiszta érdes a felülete, ha végighúzom a kezem rajta. De a hibás egyértelműen én vagyok, miért nem néztem meg?? de ki gondolta volna....Engem csak az bosszant tudod, hogy miért ad ki a kezéből ilyet, és egy gyakorlatilag használhatatlan dologért még pénzt is elkér....Persze, vettem nála nagyon jó dolgokat én is, de főtengelyt javítattani és hengert garantáltan nem nála fogok furatni. Mellesleg nem kell sorolnod, sokéves tapasztalatból megtanultam, hogyan kezeljem a kisipari dolgokat, ahogy te is mondod. De bíztam, hogy most bejön,,,hát tévedtem....sebaj a tűt kidobom, a súbert nútját meg bereszeljük.... Jah a főfúvóka véletlen passzol :D 4 alkatérszből egyet lehet is használni, tiszta haszon :D
sorszám: 2327 (92658)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-30 22:04:28)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-31 12:41:22
ejha!!
Az komoly,én csak azért járok a makraihoz mert kőbőnyán van a műhely,ezért ha el kell vinni,akkor az közel van.Általában én vagyok a "csicskás" akit lehet ugrasztani ha valahova el kell menni anyagért v. másért.Ezt a címet megjegyzem, mert nekem úgy magamnak a kocsiba a blokkot síkoltatni kellett meg hónolni, és ez így már drágább volt.
sorszám: 2326 (92654)
(előzmény: Bishop, 2008-03-31 08:17:13)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-03-31 08:17:13
Köszi az infót, és ez a kis leírás is jó, mert épp kérdeni is akartam.

Síkolást illetően Gödön van egy faszi aki nagyon megbízhatóan síkol. Ha csak ezt kell. (felsőgöd, Mátyás király utca és ki van írva hogy gépműhely) Már nem egy blokkot, hengerfejet vittem hozzá és nagyon korrekt munkát végzett, és ezt szerintem korrekt áron. Autó blokkot 3000-ért köszörültettet fel, az alu hengerfejeket meg 2 rudiért, és mind ez megvárható...
sorszám: 2325 (92643)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-30 22:04:28
itt egy link:www.makraimotor.hu
Ha jól megnézed a műhely képeit,azt látod hogy milliós nagyságrendű gépek vannak ott.Vittem oda egy 1.5ös renault express OHV hengerfejet síklapolásra meg szelepfészek maratásra,fizettem nekik vagy 30ropit,felraktam a verdára, és egy hét múlva visszajött a faszi,hogy eszi a vizet.Na és miért?? mert a f*szfej gyökér elment sörözni v. nem is tudom hova és nem sikerült teljesen síkra köszörűlni a hengerfejet,emiatt volt az hogy ette a vizet a gép,és ezért megint szét kellett szedni az egészet.A futár Petinél is ez van,hogy nem ő csinálja a dugót otthon a sufniban,és nem ő fúrja a hengert a kézi barkácsfúróval,hanem gépműhelyeshez viszi el,és ha ott elb*sszák ,akkor azt nem látja hogy ferde a fúrás vagy nincs kicentírozva rendesen a főtengő,mert nincs neki század pontosságú műszere és nem is akarja lemérni ezeket mert ez nem az ő dolga hanem a műhelyben dolgozóké.Most nem védeni akarom v. isteníteni, hanem csak ésszerűen próbálom elmagyarázni hogy vannak anyaghibás cuccok,pl:abroncsok ,és vannak elég komoly emberi hibák is a gyártások,gépműhelyes munkák során is.Egyébként ez a szégyen hogy mi magyarok magunknak is olyan szarokat gyártunk amit nem lehet használni,veszel egy bovdent és nem jó mert túl hosszú,a gumi tömítést eszi a benzin,soroljam még? nekünk már semmink sincs,se iparunk,se gazdaságunk,csak jóféle politikusaink mint a feri meg a vitya.
UI:nekem már volt dolgom a petinél a fúrás miatt, egy srácnak csináltam 150es hengert és elég jók voltak a visszajelzések,tudod mit?én is hamarosan elviszem hozzá fúratni, és lengyel dugót kérek bele,és megnézem milyen lesz majd hogyan fog utána menni,és akkor majd később beszélünk.Ja a múltkor nem rád voltam pipa hanem úgy általánosságba,mert nagyon sok olyan beszólást láttam már hogy egymást fikázzák, mert vki hülyeséget mondott, mert nem tudta jól.Ezt nem nagyon tudom elviselni,úgyhogy tényleg bocsi,csakhát..na szóval mindenki két keréken közlekedik(legalább):D
sorszám: 2324 (92628)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-03-29 22:49:06)

 
 
pannonkondor
válasz erre | email2008-03-30 21:24:47
Vadiúj hidraulikus motormemelő eladó.Nem szerelőpad, emelő. 13000 ft az ára, 500 kg-ig emel.
sorszám: 2323 (92625)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-29 22:49:06
Ha a hengerfúrást is úgy csináltatja Futár Petika, ahogy főtengelyt újít fel, akkor áldásom arra a hengerre...
sorszám: 2322 (92583)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-28 14:00:10)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-28 23:40:40
az addig oké hogy nem csak etz-féle van,biztos van sok más kialaítású,működésű
Én arra gondoltam hogy én így még nem nagyon hallottam feszültség határolóról,de ez nem zárja ki azt hogy létezik ilyen cucc.
sorszám: 2321 (92545)
(előzmény: peti.janka, 2008-03-28 20:55:56)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-28 20:55:56
Nem csak olyan feszszab van mint az etz-é van olyan ami állandómágneses és ha a fesz a beálított fölé megy akkor leküldi testre a tekercset így nem engedi tulfutni. enélkül a robogók meg a japán csodák leadnának 60-70voltot vagy mégtöbbet. De pancsiba amenyire tudom semmi iesmi nincs persze lehet rosszul tudom.
sorszám: 2320 (92540)
(elözmény: Bishop, 2008-03-21 16:39:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-28 14:00:10
www.makraimotor.hu v. a VI.ker. zichy jenő u. 34 futár motorosbolt v. Bambinál Gubacsi út 6\C.
mind pesten van!
üdv:András
sorszám: 2319 (92533)
(előzmény: Bishop, 2008-03-28 08:59:26)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-03-28 08:59:26
Volna egy kérdésem!
Kúrvamód csörög a jobb oldali hengerem, fel kéne furassam, tudtok nekem segíteni hogy merre felé van olyan szakember aki korrektül fel bírja fúrni? Én viszem a hengereket, meg szerelem én a gépet, csak a fúrását nem bírom megoldani...

Pest környéke lenne az ideális.

Köszönöm!
sorszám: 2318 (92521)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu