hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Dnepr - új hozzászólás

Összesen: 3 oldal
|< 1 [2] 3 >|

Joseph251
válasz erre | email2006-04-09 11:55:12
Mi vagy te filozófus?
A lényeg, hogy fafejű vagy, és úgylátom mindenképp neked kell, hogy igazad legyen!
Úgyhogy:oké, meggyőztél, neked van igazad, oknélkül estünk neked, jó a motorod, jó a vélemény definíciója is, faszán értessz a motorokhoz(meg mindenhez), profi vásárló vagy, aki racionálisan dönt, meg hasonlók. Szerintem erre már ne reagálj semmi okosságot, de te tudod.:)
sorszám: 75 (49720)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-08 13:46:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-08 13:46:09
Az a "vélemény" amiről te beszélsz, az nem vélemény, hanem előítélet vagy jobb esetben mendemonda. Előítélete valóban bárkinek lehet tapasztalatok nélkül is, és mendemondákat is szajkózhat bárki a nélkül, hogy annak igazságtartamáról meggyőződött volna. Vélemény viszont csak a megismerést követően alakulhat ki.
Engem pedig sem a saját, sem a más előítéletei nem befolyásoltak a vásárlásban, és nem ültem föl azoknak a megndemondáknak sem, amelyeket azok a nepperek terjesztenek, akik a tizenéves száz halált halt, kitudja honnan lopott "segédmotorként használt" meg "papirok nélkül" tip motorokat próbálnak annyiért elneppelni, amennyiért egy 3500km-et futott, másfél éves, rendszámos motort vehettem jogos tulajdonosától.
Nyilván én sem láttam bele vásásárlás előtt, szóval volt a dologban kockázat, de gondoltam, hogy ha nem válik be, max eladom. Azóta eltelt egy év, minden nap mentem vele, és most 25e km-en áll az óra. Én most már véleményt nyilváníthatok erről a termékről, és kiröhöghetem azokat, akik olyanokat jósolták, hogy 10e km után már méhes áru lesz, meg azokat, akik afféle észrevételeket tettek, hogy "olyan szag van mögötte, mint a cigányvajda olajt köpülő zsigulija mögött" és mondták mindezt egy kútkeverékkel járatott kétütemű motor nyergéből. :)
sorszám: 74 (49672)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-08 10:25:31)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-04-08 12:28:10
Sziasztok!
Akit érdekel egy nagyon jól fizető, otthon, internetezéssel elvégezhető munka, írjon e-mail-t a silence16@freemail.hu címre!
sorszám: 73 (49662)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-08 10:25:31
Üdvözlet Zapkore úr!
Mint már azt az előbbiekben is írtam, hogy a megszólításokkal, meg a használt jelzőkkel van az igazi kifogás, nem pedig azzal, hogy, kifogásolod, hogy valaki tapasztalat nélkül irogat valailyen motorról, vagy bármitől.
Egyébként, meg anélkül is lehet véleménye bárkinek, hogy személyes tapasztalatai lennének. Biztos vagyok benne, hogy mielőtt megvetted a motorodat neked is volt róla véleményed, még akkor is, ha nem voltak személyes tapasztalataid. Aztán elmentél egy próbakörre, és eldöntötted, hogy megveszed. És nem a "huszonéves mz-kről irígykedve néző" illetők véleménye alapján döntöttél. De javíts ki, ha tévedek.
sorszám: 72 (49654)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-07 20:57:57)

 
 
andris
válasz erre | email2006-04-08 00:11:12
Rámegyek az ural.hu-ra csak még eddig nem volt időm.

Fogok szerezni egy régi könyvet amiben asszem van ural robbantot ábra is.Bár ez nem mostanában lesz,de ha meglesz értesítlek itt a fórumon.

Tanácsot sajna én nem tudok adni,mert még soha nem volt uralom:-(

A vitázó feleknek javaslom a privát utat.Ne itt rendezzétek a dolgot.

Üdv.
sorszám: 71 (49638)
(előzmény: Poki, 2006-04-07 23:54:02)

 
 
Poki
válasz erre | email2006-04-07 23:54:02
Íme a 70. hozzászólás. És Uralról, Dnyeperről aligha esett szó...
Nem lehetne, hogy emilben rendezzétek emelkedett vitátokat?
Érdekelne, hogy szerintetek mi okozhatja a blokkból hallatszó fordulatszám függő ketyegő hangot. Először szelepnek hallottam, de inkább jöhet vezérműtengely felől...
Van valakinek Ural robbantott blokkrajza?
sorszám: 70 (49636)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-07 20:57:57)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-07 20:57:57
pedig dehogynem: az a dolog lényege, hogy akinek nincs személyes tapasztalata, csak előítéletei, az ne fikázzon (meg ne is dicsérjen). Kritika csak olyan személy szájából lehet hiteles, aki kipróbálta, amiről pofázik. És még azt is bőven fenntartásokkal kell kezelni, hiszen az illető tévedhet vagy hazudhat is... Pl én elmondhatom, hogy 25e km-et beletettem a kínai motorba gond nélkül, de lehet, hogy csak azért mondom, mert miután befejeztem a suzukit, el akarom adni. De az is lehet, hogy igazat mondok, csak azért vettem használt suzukit, mert változtak a felhasználói igényeim. De egy dolog biztos: ha még mindig a jawam lenne, és úgy mondanám, hogy a kínai motorok szarok, meg a használt japán belpiacos motorok is szarok, úgy az túl hitelesen aligha csengene. ;-)
sorszám: 69 (49602)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-07 20:04:16)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-07 20:04:16
Biztos vagy te ebben?
Idézem:"Ismerem a helyzetet, engem is élből fikáznak a kínai motorom miatt olyanok, akik életükben csak képen láttak olyat, és ráadásul ezek közül a fikadzsók közül sokan huszonéves MZ-k meg hasonlók nyergéből fikáznak, hát vicces. :-)
Aki meg szánakozva néz rád egy huszonéves rom nyergéből, amikor megjáratod a vadiúj uralodat, azt meg nyugodtan röhögd körbe, mert az illető nem normális, az tuti. ;-)"
Szerintem ez nem épp ugyanaz, mint a #64.
END.
sorszám: 68 (49593)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-07 15:36:58)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-07 15:36:58
pontosan így fogalmaztam a #50-ben. Aztán belém kötöttetek.
sorszám: 67 (49585)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-07 09:45:17)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-07 09:45:17
Háj!
Mennyivel másabb lett volna, ha eleve így fogalmazol...;)
sorszám: 66 (49551)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-07 08:48:27)

 
 
Poki
válasz erre | email2006-04-07 09:16:06
Szerintem a régi vassal kapcsolatban többre jutsz a www.ural.hu -n!
sorszám: 65 (49547)
(előzmény: andris, 2006-04-06 23:39:58)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-07 08:48:27
Ha figyelmesen végigolvasol, láthatod, hogy a "gyönyörű véleményt" azokra vonatkoztatom, akik egy rütök nyergéből irigyen fikázzák a más új motorját, olyan motorokat, amiket életükben csak képen láttak. Ezek a személyek pedig önmagukat minősítik!
Az, ha valaki nosztalgiából vagy átlagostól kissé eltőrő izlése miatt, vagy akár lapos pénztárcája miatt Mz-t vagy Pannóniát vagy akármit hajt, azzal semmi bajom nincs. Nekem pl. a járó autóm egy 35 éves nagypolák, amire kicsit többet is költöttem, mint ami ésszerű. Jó, nekem ez a fejlövésem, kész, de ettől még nem állok be tele pofával a hyundy-szalon ajtajába lebeszélni az embereket az új autó vásárlásról, hogy "az szar kóreai, inkább vegyél egy nagypolákot, és újítsd föl és az sokkal jobb lesz neked" ;-)
Na erről ennyit.
sorszám: 64 (49546)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-06 21:24:07)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-07 08:33:20
Háj!
Matya, tökéletesen igazad van, az eddigi dolgaihoz, ha jól emléxem nem is fűztem semmit, de ezt már túl soknak éreztem. Mondjuk biztos igaza is van. Csak tényleg az a sajnálatos, hogy nem a témához kapcsolódott az egész vita, bár ha jól láttam a többi fórumon is meglapta már a kedves kolléga. Esküszöm szívesen találkoznék vele, kíváncsi lennék, hogy milyen ember. Vajon tényleg ilyen nyers és faragatlan, vagy csak a szocifórumon vezeti le a feszkót?
No de ez mind1, széles utat, ócsó benyát, jó időt!
sorszám: 63 (49545)
(előzmény: Matya, 2006-04-06 21:58:29)

 
 
andris
válasz erre | email2006-04-06 23:39:58
Én ráleltem most egyre.Nagyon jó árban adnák,de kényszerátírásos volt a motor.Sajnos még nem volt időm utánajárni,hogy mit is jelent ez,de a jövő héten megkérdezem az egyik ismerősömet,aki egy ereedetvizsgáló cégnél van.


A motor 1971-es,kézi-lábváltós,saválló kipuffok,valamai kawasaki tekercs vagy mi a szösz van rajta.A tulajk állítás szerinte új fölújított főtengely,dugó megy gyűrű van a gépben.Le van pusztulva és át van alakítva egy csöppet,de tulajdonképpen jól néz ki.És szépen meg lehetne csinálni.Csináltam róla képeket,amit elküldök egy-két szakinak(pl.pdaranyi),és kíváncsian várom majd a véleményeket.Esetleg neked is elküldeném,ha otthon vagy a témában,de csak húsvét után tudom valszeg.

Ha már úgyis itt járunk,akkor megmondhatnátok,hogy alkatrészeket mennyire lehet kapni ehhez a típushoz?!Mik szoktak legfőképp meghibásodni?!Mennyire megbízható gépek ezek a régi uralok?!

Üdv.
sorszám: 62 (49540)
(előzmény: Poki, 2006-04-06 23:06:20)

 
 
izsmash
válasz erre | email2006-04-06 23:17:31
Zapkorte, egyáltalán mi a F.szt keresel te ebben, vagy bármely más fórumban ezzel a hozzáállással?
Ritkán szólok hozzá, de rendszeres olvasó vagyok, de ez már nekem is sok!
Kérlek hagyd abba!
sorszám: 61 (49539)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-06 20:03:26)

 
 
Poki
válasz erre | email2006-04-06 23:06:20
Sikerült a kipufogóval és a kínai szocializmussal szétrúgni ezt az el sem indult fórumot.

Van itt valakinek Dnyepere vagy Uralja? BMW R71?
Valakit érdekel?
sorszám: 60 (49538)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-06 21:24:07)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-04-06 21:58:29
Joseph!

Sztem hagyd.Nemhogy megyőzni nem lehet Zapkorte kollégát /Te úristen, ki is venné ehez a bátorságot, hogy akárcsak meg is próbálja???!!!/, de a Te álláspontodat elfogadtatni se tudod vele.Mert TE nem értesz hozzá, hiszen neki vannak csak használható, és objektív tapasztalatai motorok terén..:)))
sorszám: 59 (49532)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-06 21:24:07)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-06 21:24:07
A lényeg akkor is az, hogy gyönyörű véleményt alkottál motorostársaidról, akik "szükségből" járnak kisipari termékekkel telerakott gépeiken. Amik annak ellenére, hogy huszonéves gépek, kisipari remekekkel vannak felújítva, még mindíg mennek!
sorszám: 58 (49530)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-06 20:03:26)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-06 20:03:26
én a kínai motort használtan vettem. 4-5e km-el (vagyis gyakorlatilag még új állapotban) nem sokkal kérnek érte többet, mint amennyit egyesek a száz halált halt, de a legendásan remek magyar meg lengyel kisipari utángyártott alkatrészekkel "teljesen felújított" MZ-jükért meg jawajukért gondolnak.
Abban egyetértünk, hogy az 50e Ft-ig kategóriában nem túl nagy a motorválaszték, de ez viszont nem "népszerűség", hanem szükség. :-p Persze a szegénység nem szégyen - de nem is nagy dicsőség.
sorszám: 57 (49523)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-06 12:43:35)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-06 12:43:35
Amúgy meg én inkább vennék egy 5 éves fordot, vagy opelt, mint egy vadiúj dácsiát. Na kb. ennyit az új autó a legjobb autóról.
sorszám: 56 (49488)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-06 12:41:58
Tökmindegy, a lényeg a nemkicsit bántó hangnem, amivel a "huszonéves Mz"-seket iletted. Nem nagyon vélem felfedezni a különbeséget közük és közted, büszke kínai motortulajdonos, motorosok ők is meg te is(?).
Egyébként meg jelentős %-unknak azért van még "huszonéves Mz-je", mert valamelyik felsőoktatása hallgatói, és még nem telik jobbra.(még szocialista kínai motorra sem, bár részemről akkor inkább előnyben létesítem a használt kapitalista termékeket, és inkább a molnak odaadom 100km-enként azt a plusz 265huf-ot)
Mellesleg a mai kínai motorok(még a régiek sem)tartoznak a szocimotoros weblap által vett értelemben a szocigépek közzé.;-p
Amúgy meg nemmondodd, kína tényleg szocialista?????Hogy én edig milyen hülye voltam...biztos azért mert huszonéves az mz-m.(ami nem is igaz, mert 89-es)
sorszám: 55 (49487)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-05 19:25:39)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-05 19:25:39
Na ja, Kína szocialista ország. :-p
Amúgy ha figyelembe veszed, hogy 1980-ban 676e (többnyire MZ+Jawa+Pannónia) motor volt forgalomban, és ehhez képest most összesen van 93e, amiből tudjuk, mekkora százalékot tesznek ki a volt szocialista tipusok, akkor azért belátható, hogy ezt a "népszerűséget" a tescos bicikli is könnyűszerrel eléri majd. ;-p
sorszám: 54 (49436)
(előzmény: Joseph251, 2006-04-05 12:25:54)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-05 12:25:54
Gartulálok, te vagy az igazi szocimotoros!
Bizonyára a kínai géped is olyan népszerű lesz húsz év mulva, mint egy mostani huszonéves MZ, meg hasonlók.
sorszám: 53 (49396)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-04 22:32:26)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-04-04 23:58:43
Persze, nem gond. Küldj el róla minden infot amit csak tudsz.
sorszám: 52 (49362)
(előzmény: andris, 2006-04-04 23:05:40)

 
 
andris
válasz erre | email2006-04-04 23:05:40
Szia.A képeket csak a jövő héten tudom elküldeni.Remélem nem gond?!Egyébként olyan áron adja az inas,hogy nagyon gondolkodom,mert még alkatrésznek is megérné.Csak sajna az átírás lenne kb. olyan 60 körül,ha rendesen használni akarnám majdan.Egyébként brutál jól nézne ki,ha megcsinálnám:-)

Üdv.
sorszám: 51 (49360)
(előzmény: pdaranyi, 2006-04-04 04:58:12)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-04 22:32:26
Drakula. Ismerem a helyzetet, engem is élből fikáznak a kínai motorom miatt olyanok, akik életükben csak képen láttak olyat, és ráadásul ezek közül a fikadzsók közül sokan huszonéves MZ-k meg hasonlók nyergéből fikáznak, hát vicces. :-) Én sem találtam elfogulatlan véleményt, én is beriszkíroztam, és már annyit mentem vele, hogy ha most rögtön feldobja a pacskert, akkor is visszahozta a teljes vételárát csak a benzinmegtakarításon. A fikadzsók meg behordták ugyanezt a pénzt a MOL-hoz, és szó szerint füstté vált, muhaha.
Legjobb autó az új autó, ezt már az apáink is tudták. Aki meg szánakozva néz rád egy huszonéves rom nyergéből, amikor megjáratod a vadiúj uralodat, azt meg nyugodtan röhögd körbe, mert az illető nem normális, az tuti. ;-)
sorszám: 50 (49355)
(előzmény: Poki, 2006-04-04 21:43:31)

 
 
Poki
válasz erre | email2006-04-04 21:43:31
Nem először értek veled egyet, bár elég határozottan írod bele az emberek arcába a magadét... :-)

Nekem 11 napja van új Uralom. 1030km.
Én is állandóan küzdöttem azzal, hogy semmit nem lehet tudni róluk, csak markting dumát meg élből fikázást...

Azt hittem, hogy az index ural fórumja lesz a jó megbeszélős hely, de még lehet is...

Tapasztalataim: uralsolo.freeblog.hu

Az árról meg: az enyém nettó 860e volt, amiben benne van az oroszból hiányzó katalizátor. Mire elhoztam rendszámmal: 1,3m.
sorszám: 49 (49345)
(elözmény: andris, 2006-03-08 19:37:16)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-04-04 04:58:12
Küldj nekem róla pár képet. Van egy Ural-os haverom, ő jobban benne van a témában, megkérdem tőle, mennyit lehet érte adni.
sorszám: 48 (49254)
(előzmény: andris, 2006-04-03 23:28:13)

 
 
andris
válasz erre | email2006-04-03 23:28:13
Találtam egy uralt.Kényszerátírásos volt a motor,de legalizálható.Eléggé lepusztult állapotban van,de van benne fantázia.Át van alakítva elég erősen,és utoljára kb. 3 évvel ezelőtt ment.Állítólag új főtengely-dugó-gyűrű van benne.Szerintetek mennyit lehet érte adni?

Köszi a választ és üdv.

Ja,esetleg tudok róla majd képeket küldeni,hogy informatívabb legyen a dolog.
sorszám: 47 (49248)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-03-29 22:40:56
Ukrán. Úgy tudom gyártják még, de nem biztos.
sorszám: 46 (48775)
(előzmény: levendel, 2006-03-29 22:12:12)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-03-29 22:12:12
Miféle jószág ez a Dnyepr? Belorusz ? Vagy ukrán? Gyártják még (vagy megint?)
sorszám: 45 (48771)

 
 
magush
válasz erre | email2006-03-29 21:18:06
OFFOFFOFF
úgytűnik a nemes Dnepr topic széthullik az Ural vita és a hangtompító között félúton:)
Lehet tényleg, hogy többféle hangtompító van, én ezt egy szemináriumon hallottam, sőt még egy metszet-ábrát is láttam (pisztoly-hangtompító együttes metszet volt) róla. Amúgy nem szakmám, jogász vagyok és mivel engem is érdekel ez a téma valamennyire, felvettem igazságügyi lőfegyvertan szemináriumot, ahol többek között erről is szó volt.
OFFOFFOFF
sorszám: 44 (48756)
(előzmény: pdaranyi, 2006-03-29 00:13:35)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-03-29 00:13:35
meg egy utolsó OFF:
Hmm. Akkor lehet, hogy több van? Amit én írtam, azt neten olvastam.
Te egyébként honnan tudod ezt? Esetleg ezzel foglalkozol (rendőr, katona, stb)? Engem ez a téma nagyon érdekel.
sorszám: 43 (48707)
(előzmény: magush, 2006-03-28 23:05:55)

 
 
magush
válasz erre | email2006-03-28 23:05:55
OFF:
a hangtompító nem egy üres cső, hanem egy középen lyukas sorbarakott gumi körlapokkal telerakott cső. Értsd úgy, hogy kb pár mm-enként állnak egymástól a gumilapkák, közepükön a lyukkal (ezen halad át a golyó), a lyuk a közepükön olyan szűk, hogy a golyó 'átfúrja' magát a lyukon, és mire a sokadik lapkához ér a robbanás hangját azok lefojtják. Ezért kell (mivel elkopik a közepe a lapkáknak) viszonylag gyakran cserélni a hangtompítót.
OFF vége
sorszám: 42 (48701)

 
 
andris
válasz erre | email2006-03-21 20:20:12
Köszi a választ.

Ahány ember annyi vélemény ezzel kapcsolatban.Az egyik ezt mondja a másik azt.

Üdv.
sorszám: 41 (47813)
(előzmény: Goldnadel, 2006-03-18 16:36:59)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-03-18 16:36:59
Figyelj,olvastam egy cikket a vágott dobokról.
A lényeg:egy időben rendszeresen kiégtek a szelepek azokon a harlikon amelyeknek "kiherélték" a kipuffját.
A szervizesek megállapitották,hogy mivel tompitás nélkül távozik az anyag,magasabb a hőmérséklete mint az ideális,és kiégeti a szelepet.
Úgy képzeld el,mint mikor az oxigénes hegesztőhöz több oxigént adsz.,és megemelkedik a hőmérséklete.
Ajánlják ilyenkor magasabb értékűre cserélni a főfúvókát,az ideális érték eléréséhez.
sorszám: 40 (47560)
(előzmény: andris, 2006-03-11 21:54:40)

 
 
CSOJAKZM
válasz erre | email2006-03-14 18:08:08
Koszonom az infot.
Mindenesetre mielott megveszem a gepet utanakerdezek a motor es a vazszamnak a rendorsegen.
sorszám: 39 (47258)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-13 18:47:53)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-03-13 19:18:15
OFF=OFFTOPIC, azaz nem a topic témájához fűződő hozzászólás.
sorszám: 38 (47194)
(előzmény: Joseph251, 2006-03-13 09:11:48)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-13 18:47:53
Akkor jó nektek. Itten coki van. Ural meg Dnepr meg utoljára valamikor a hatvanas években volt itthon árulva, 89-ben már a hadseregben is rég leselejtezték őket, és ETZ-k voltak helyettük.
A papírtalan gépeket lehet legalizálni bonyodalmas eljárások során, erre van mód. Viszont Euro-2 szabványt nem tudó (vagyis katalizátortalan) járművet itten csak akkor rendszámoznak fel, ha a gazdája be tudja bizonyítani, hogy annak már korábban volt magyar rendszáma (forgalmi könyvvel, vagy a BM nyilvántartás archivumából kikért okmánnyal), vagy ha a jármű a 30 éves kort betöltötte, és egy szőrözős "veteránvizsgán" múzeumi példánynak minősítik.
sorszám: 37 (47184)
(előzmény: CSOJAKZM, 2006-03-13 18:38:40)

 
 
CSOJAKZM
válasz erre | email2006-03-13 18:38:40
A papirjai a motornak megvannak es o a tulaj.Egy ukran fickotol vette aki a montenegroi tengerre indult allitolag.
Hat nem Magyarorszagon lakozom es mi nem vagyunk ojan kibaszott nagy kornyezetvedok
Amig 20 eves kamionok ontik magukbol a fustot en nyugott lelekell fogom hajtani
az orosz sarkanyomat vagy a jawamat.
Egyepken nalatok is futnak a PIMPIRMMEK,
Ugyogy nem tudom minek foglalkozok egyaltalan ezzel.
Egyepkent ezt nem ertem ha nincs papirja de betolttote a veterankort le tudom legalizalni??
sorszám: 36 (47182)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-13 09:44:25)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-13 09:44:25
csak vigyázz (ha Magyarországon lakozol), nehogy "papirok nélkül" téma legyen! Mert egy '89-es dneprrel aztán semmit nem lehet kezdeni, 99%, hogy Mo-n még nem volt forgalomba helyezve (Ukrajnából, Romániából csempésztek be ilyeneket emberek, ott egyébként 100-200 euró körül van ezeknek a piaci ára), és ha tényleg nem volt, akkor nem is lesz, hacsak nem 2019-ben mint veterán, mert mi rohadtul környezetvédő ország vagyunk, ha rendszámot adnánk mindenféle régi szirszarra, még köhögnének a mókusok a fán a füstjétől, vagy megzavarná a mormoták álmát a pöfögése. :-(
sorszám: 35 (47122)
(előzmény: CSOJAKZM, 2006-03-12 13:57:15)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-03-13 09:11:48
off???
sorszám: 34 (47115)
(előzmény: pdaranyi, 2006-03-12 23:26:41)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-03-12 23:26:41
OFF:
Az autónál szerintem azért lett csendesebb a kipuff a nagyobb átmérőjű végtől, amiért a pisztoly is csendesebb a hangtompítótól. Az is csak egy egyszerű üres cső. Lényege, hogy a felhalmozódott levegő nem egyszerre nagy hanggal szabadul ki a csőből, hanem először egy kicsivel nagyobb térbe kerül, ez lenne a nagyobb átmérőjű cső/kipuffvég, és csak aztán a "szabadba".
Ez jól láthatő egy lufinál. Ha tűvel kiszúrod, nagy pukkanással távozik belőle a levegő, ha szépen kiengeded, akkor csendesen.
sorszám: 33 (47100)
(előzmény: Joseph251, 2006-03-12 10:20:50)

 
 
CSOJAKZM
válasz erre | email2006-03-12 13:57:15
Hello
Az uj gepekez nem tudok hozzaszolni mivel nalam scg nem arulnak,nekem egy hasznalt dnepr van kilatasban ami 1989 es viszonylag jo allapotban.Az biztos hogy nem egy nagy robbanas legalabbis minosegbe n nem az.ES itt jon a de ,egy 650 es 4 utemu boxer szerintem nagy elmenyt tud nyujtani foleg 350es jawakoz vagy az etzkehz kepest.Amit meg az arat illeti 1000-1500 euro szerintem egy ijen gepert nem sok,biztos az is hogy a nyugatiakkal nem vesenykepes de nyugatit
nemigen veszel ennyiert.
sorszám: 32 (47026)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-03-12 10:20:50
Hozzászólnék a hangos témához:
Én is Andrissal értek egyet hangugyben, hisz a szépen szóló kipuff szerintem is együtt jár a jó kocsikkal, és a jó mocikkal. Viszont a hangos dob tényleg gárz tud lennihosszú úton. Nekem a zastavámos meg az etz-n is sportpuff van, és hát tényleg képes fejfájást okozni. A kocsinál a meglepő megoldást az adta, hogy még nagyobb át átmérőjű véget raktam rá, és a fene tudja, hogy miért csendesebb, és mélyebb lett a hangja(meg még szebb). A rezor viszot az agyamra megy. Városban rohadtul tetszik, hogy ahhogy gyorsulok szól, mint az állat, motorféknél, meg durrog. Viszont, ha már 30km-nél többet kell vele meni, szétmegy a fejem. A lényeg, ahogy Andris is írta, hogy ízlések és pofonok, éljenek a hangos, a halk, a speed, a naked, az orosz, a japán, és a mindenféle MOTOROK!!!!
sorszám: 31 (47002)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-12 08:01:30)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-12 08:01:30
Kösz. Persze hogy a halk is zavaró. De a hangos még inkább. Van egy zsigulis haverom, egyszer vett valami tolókerekes tuning-váltót valahonnan, ami -lévén egyenes fogazású kerekekből- menet közben szépen fütyült, sivított. Városban ezzel nem is volt semmi baj, de egyszer kiment vele az autópályára, hogy elmegy a Balcsihoz, de Érdnél visszafordult, és inkább kölcsönkért valakitől egy normális autót. :)
sorszám: 30 (46995)
(előzmény: andris, 2006-03-11 21:54:40)

 
 
andris
válasz erre | email2006-03-11 21:54:40
A 70-80 még nem is sok.Az egyik ismerősöm motorján 250.000 ft-os kipuff rendszer van.Pénze van,megteheti.Nekem sajnos nincs ennyi,de még 80 sem:-(

Tulajdonképpen csak a saját véleményemet tudom elmondani.Hogy más miért szereti azt nem tudom.

Tavaly vettem egy choppert.Nem nagy, csak egy 400-as marauder.A gyári dobokkal komolyan mondom halkabb volt,mint egy simson.De tényleg.Ezen halk mivolta miatt többször kerültem olyan helyzetbe,hogy a gyalogosok leléptek elém,mert nem hallották,hogy jövök.Ilyenkor ugye satufék.
De tulajdonképpen ami igazán engem vezérelt a dobcserében az az volt,hogy egy ilyen küllemű motorhoz egy markánsabb hang kell.Nálam a motorozás/ a motorok valahogy összefüggenek a hangerővel.Lehet ez morbid,de akkor is így van.Ha már idősebb leszek lehet meg fog változni ez a szemlélet,de egyelőre ezt még nem érzem.

Mikor beindították nekem az új uralt a kereskedésben,kimondottan lehangoló és illúzióromboló volt az összhatás azzal a halk akusztikájával.

Kipuffcserénél sem kell föltétlen az üres dobra gondolni,mert ezek a 70-80 és főleg a 250 ezres rendszerek sem egy üres csőből állnak.Megfelelő paraméterek alapján vannak legyártva,és összeállítva.Merre menjen a hang,milyen mély vagy öblös legyen.Na de ezt már nem hiszem,hogy magyaráznom kell?
Egyébként az új dobommal már messziről elkerül mindenki,olyan hangos:-)


Egyébként a motor hangjának monotonitása hosszú úton ugyanúgy zavaró halk motornál is.Legalábbis nekem az volt.

Üdv.
sorszám: 29 (46966)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-11 21:12:53)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-11 21:12:53
Odáig értem, hogy ízlések és pofonok, arra vagyok kíváncsi, hogy mi tetszik benne? Mit jelent a hangos kipuffogósoknak egy hangos kipuffogó, hogy képesek rá akár 70-80e Ft-t is elkölteni? Én azért szeretem a halkat, mert nem zavar a monoton dübörgés. A hangosban mi a jó?
sorszám: 28 (46961)
(előzmény: andris, 2006-03-11 20:45:19)

 
 
andris
válasz erre | email2006-03-11 20:45:19
Én nem kiherélt dobról beszéltem.Egyébként nem tudom minek kérdezed,mikor azzal fejeztem be,hogy ízlések és pofonok??????????!!!!!!!!

Neked nem tetszik,nekem meg igen!!!!!!

Üdv.
sorszám: 27 (46959)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-11 20:42:34)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-11 20:42:34
Látom szakértő vagy, léciléci magyarázd el nekem, hogy mi a jó a kiherélt ordítódobban? Az-e, hogy hosszú távon szétmegy a fejed a saját monoton zajodtól, vagy amaz-e, hogy minden szomszéd értesül arról, hogy "ez a hülye már megint motorozni megy"?
Én speciel már többször költöttem _csendesebb_ dobra autóra, motorra, de lehet, hogy bennem van a hiba? Merthogy mindenki az üvöltőre gerjed... de én nem értem, miért.
sorszám: 26 (46957)
(elözmény: andris, 2006-03-11 20:17:56)

 
  Összesen: 3 oldal
|< 1 [2] 3 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu