:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
police - új hozzászólás Összesen: 36 oldal
Félreértettetek, én a legnagyobb melegben is full protektoros cuccban , kesztyűben, és bakancsban motorozom. Így is félnyomorékká tett a három hónappal ezelőtti balesetem. A téma egy véletlen beszélgetés által vetődött fel, és az ismerősöm érdekes információja ez ügyben. Mindössze kíváncsi vagyok mi az igazság.Talán ma sikerül a végére járni. Üdv
Nem akarlak elkeseríteni, de tudtommal vannak helyek, ahol a vesevédő is kötelető a szabványos! sisak mellett. Én a kesztyűt is ajánlom. Meg zárt cipő!
sorszám: 1212 (62223)
( előzmény: pannonkondor, 2006-09-20 22:10:25)
Magasabb értékek is léteznek, pl. 22/05 stb...
Pedig tévedett.... a világ azért nem omlik össze emiatt, majd megvigasztalódik :-)
A szabvány hivatkozása:
ece 22/04
http://totalbike.hu/esztergany/sisak1/
sorszám: 1210 (62198)
( előzmény: pannonkondor, 2006-09-20 22:10:25)
Szerintem ennyire nagyot nem téved az ismerősöm , de már szóltam neki , holnapra kikeresi a köhém rend. számát
Sajna, ki kell, hogy igazítsalak.Motorkerékpárhoz kizárólag az eu jeles sisak megfelelő. A KöHÉM rendelet ugyanis ezt is teljes körben szabályozza.
Gyakorlatilag csak az a sisak jó, amiben megtalálod a belevarrt eu szabvány címkét, vagyis a minősítő jelet.Ez igazolja, hogy megfelel a hatályos szabványnak.
sorszám: 1208 (62191)
( előzmény: pannonkondor, 2006-09-20 12:38:42)
Erről jut eszembe bár nem ide tartozik. MIndenki hallott már arról hogy pl katonai sisakot nem lehet bukóként használni, a kiskörösiért is áálítólag szólnak.No ez jogszerűtlen. Tudniillik semmilyen rendelet vagy törvény nem mondja ki hogy mi számit szabályos bukónak, ergo azt se mondhatja hogy egy rohambili nem szabályos.Ezt egy minisztériumi dolgozó mondta nekem tegnap , amikor ezt az e betűs témát felhoztam.Kiváncsian várom véleményeteket, ha kell előbányásztatom a vonatkozó rendeletet vele, remélem nem volt felületes, bár ez nem lenne jellemző rá.
A járművön elhelyezhető díszítésekről és jelzésekről a 6/1990 (IV.12.) KöHÉM rendelet 97.§ rendelkezik. Egyebek mellett a hivatkozott matricáról így határoz.
„(2) A gépjármű, a mezőgazdasági vontató és a lassú jármű szélvédőjén, valamint azon ablakain, amelyeken keresztül a vezetőnek az utat és környezetét látnia kell, kilátást zavaró feliratot, ábrát, jelzést, tartozékot elhelyezni tilos.
Nem kell a kilátást zavarónak tekinteni
b) a szélvédő felső részén elhelyezett olyan fényszűrőt, amely a kilátást nem akadályozza, magassága a járműre felszerelt belső napellenző magasságánál nem nagyobb, rajta keresztül a közúti jelzések színe tévedésmentesen felismerhető;”
Abban igaza van Fullkopynak, hogy a „csak úgy” házilag felbarkácsolt matricáért nem rajonganak a műszaki vizsgán. Az már a vizsgabiztos jóindulatán múlik, hogy átengedi, vagy sem. A sógoromtól is megkérdezték, hogy a matrica kell neki, vagy a friss műszaki vizsga.
( Nekem – ki tudja miért(???) – nem szóltak a hátsó szélvédőn lévő feliratért. )
A haverod esetével kapcsolatban csak annyit. Amennyiben szabálytalan a fólia ( a Yard megítélése szerint ) a rendőr megkérhet, hogy szedd le. Ha nem teszed, nem kötelezhet rá. Helyette fényképpel dokumentálva készít egy feljelentést. Ennek nyomán berendelik műszakira a kocsit megvizsgálni, hogy valóban szabálytalan dologról volt-e szó. Tévedés ne essék ilyenkor nem csak a matricát nézik meg, hanem végigtolják a kocsit a vizsgán. Az ilyen vizsgálatot a megyei közlekedés-felügyeletnél végzik el, nem a helyi „sufni” vizsgahelyeken.
Amennyiben szabálytalannak minősítik az össze ehhez kapcsolódó költséget a jármű tulajdonosának kell kicsengetni ( vizsgadíj + bünti a rendőrségről ).
Ha mindent rendben találnak, akkor lehet emelt fővel távozni.
Vacsi után vagyok :-)
A szélvédőre kapható színezett fólia akár egy szupermarketben is. Jól tudod, csak akkora csíkot lehet feltenni, amekkorát a gyári napellenző takar.A dolog szépséghibája, nem H jelű a dolog, és nincs is műbizonylata.Ugyanis azt nem kapsz hozzá. Enélkül pedig nem legális.
Mivel nem tudod igazolni a rendeletben előírt minőségi megfelelést.
A kopoltyú nem lehet nagy ügy, mivel nem változtatja meg a jármű geometriai méreteit.
A pedálbigyók szintén bazárcikként kaphatóak, én nem szerelném fel, mivel a magasítás megváltoztatja a pedálok megszokott helyzetét.
Szevasztok!
Kicsit OFF leszek, de talán nem esznek meg érte!
Olyan kérdéseim lennének, hogy egy-két dolognál mire kell odafigyelni egy kocsi műszakiztatásánál, mivel a vélemények nagyon megoszlanak!
Pedál-set lehet e felszerelve, ami szerintem nem sok vizet zavar! Papírt persze nem kaptam róla semmit!
A másik dolog,amit úgy tudok hogy teljesen szabályos az az első szélvédőn a napellenző matrica. Tudomásom szerint, akkora lehet, ha lehajtom a napellenzőt, akkor annak el kell takarnia! Halottam olyat viszont, hogy egy sráccal a rendőr letépette! Én tuti nem téptem volna le, hanem inkább írjon feljelentést, kíváncsi lettem volna abba mit ír!
Végül még a motorháztetőre ragasztható "kopoltyú" érdekel, hogy az szabályos e, és kell e róla műbizonylat!?
Hát, akkora járművel, mint a tiéd...
Üdv Roles!
Én csak egy hozzávetőleges szankciót mondtam. Egy párszor már elmondtam ( leírtam ) néhány fórumon, hogy a rendőrségen az egységes jogszabályok ellenére nincs egységes végrehajtás. Megyénként változó az elbírálás mértéke, az ottani felügyeletet gyakorló ügyészség instrukciói alapján. Szóval, amiért egyik megyében mondjuk 10 ezer forintot szabnak ki, azért lehet, hogy máshol 20 ezret. És ugyanez vonatkozik az eltiltásra is.
A jogszabály ismertetéstől kérésedre eltekintettem, hiszen ott van a z25z által hivatkozott hozzászólásban.
Annyit azonban hozzáfűznék, hogy a sebesség ilyen mértékű túllépése kiemelt szabálysértésnek minősül, amely súlyosabb szankciót von maga után. A hozzászólásodból nem derül ki, hogy ez megtörtént dolog, vagy csak fikció.
Az esetek többségében megállítással végződik az ilyen akció és ugyebár felvétel is készül róla. Tehát maga a szabálysértés bizonyítva van. Ez alapján kiszabnak egy „ítéletet”.
Ha valaki ezzel – hogy is mondjam - nem teljesen elégedett, és ennek hangot is szeretne adni, azt manapság kifogásnak nevezik. Régen ez volt a fellebbezés. Fellebbezést akkor érdemes írni, ha valaki nem érzi magát felelősnek az elkövetett cselekményért, vagy a határozat bizonyos részeivel nem ért egyet.
Ez esetben jön a másodfokú eljárás. Ez jelenleg a helyi bíróságok hatáskörébe van utalva. Mivel ez a másodfokú eljárás csak púp a bíróságok hátán, ezért nem is nagyon mélyednek bele a szabálysértésekbe. Elsősorban azt vizsgálják, hogy az elsőfokú eljárás során minden körülményt figyelembe vettek-e az elbírálásnál, illetve vannak-e a formai hibák az eljárásban. Azt kell mondanom, hogy az esetek jelentős részében helybenhagyják az elsőfokú határozatot.
Ja, még valamit. A bíróság által ily módon hozott határozat jogerős. További jogorvoslati lehetőség nincs.
Ezt csak ezért fejtettem ki ennyire, mert van egy másik lehetőség is. Lehet „kérelmet” is írni a rendőrhatóság felé. Ebben azt kell mondani, hogy elismeri az érintett a szabálysértés tényét, de ilyen + olyan okok miatt kérné a kiszabott büntetés enyhítését. Pénzbírságnál anyagi, szo-ciális körülményekre szoktak többnyire hivatkozni, eltiltásnál pedig a munkahely elvesztésére. Ez utóbbihoz érdemes csatolni a munkáltató nyilatkozatát is, hogy csak akkor tart igényt valaki munkájára, ha annak van vezetői engedélye.
Persze ez sem jelent semmit, mert vagy figyelembe veszik, vagy sem. De egy próbálkozást megér. Veszíteni nem veszít semmit vele, mert egy ilyen kérelem miatt nem súlyosbítják a kiszabott büntetést.
A „bünti” kiszabásánál több körülményt is figyelembe vesznek. Elsősorban a cselekmény súlyát, az elkövető anyagi helyzetét, jövedelmét, eltartott személyek számát, valamint azt is, hogy van-e már szabálysértési priusza. Tudni kell, hogy szabálysértési ügyben a cselekmény időpontjától két évre visszamenőleg nézik a priuszt.
Hát, röviden ennyit!
Üdv! Shamen
Nem biztos, vannak olyan vasúti átjárok, amik gyors tempoval a legjobbak...
(pszt ne mondjátok senkinek)
Azért nagy elszántság kell ahhoz, hogy átrepesszél 76-nel egy magyar vasúti átjárón!Nivád vagy UAZod van? :)))
és ha megfellebezem hogy ez volt az első meg ilyesmi levél akkor enyhíteni szoktak vagy te már enyhítéssel mondod ezt?
20.000 - 30.000 Ft közötti pénz, és 4-6 hónap eltiltás. Felénk kapnál ennyit.
De ez csak sacc.
aszerint feljelentes......
nezd at ugyanezen topic 69. hozzaszolasat
lenne egy kérdés...
ugye vasúti átjároban lakott területen 30 a megengedett én meg 76-al repesztek át mire várhatok ha lehet kalkuláljatok rá valamit ne jogszabályt írjatok
köszi
Sajnos igen, akinek a nevén van a biztosítás.
Baleset esetén a kölcsönadott károkozó jármű tulajdonosának , üzembentartójának kötelező biztosítása alapján rendezik a másik járműben okozott kárt.
A kölcsönadás egy polgári jogi viszony. Tudtommal nincs olyan megkötés, hogy a megállapodó felek kik lehetnek, vagyis nem szükséges hozzá rokoni viszony.
Bár egy ilyen " szerződést" szóban is meg lehet kötni, egy pár sor egy papíron a "kölcsönadás" tényéről befoghatja a zsaruk száját. Írhattok rá tól-ig időpontot is, vagy határozatlan időtartamot is.
Azt viszont nem tudom, hogyha ez idő alatt balesetet okozol, akkor a kártérítési felelősség kit terhel.
Az üzembentartóival ilyen rövid időre nem érdemes foglalkozni, mert nem éri meg. Azt csak akkor szokták alkalmazni, ha el akarják kerülni az átíratással járó anyagi terheket.
De ezen a fórumon már volt róla szó - ha jól emlékszem -, hogy milyen hátulütője lehet az üzembentartósdinak.
Nagyon köszi, így már világossá vált!
Én is pont arra gondoltam, amit te is írtál, ha megkötöm most a biztit, akkor egy későbbi dátummal gyanús lesz! Így marad az, hogy ő nem mondja vissza, és a második adás-vételi megírásakor viszont már ő is bejelenti, hogy eladta, és én is megkötöm rá a sajátomat! Addig is igyekszem semmi bajt nem csinálni vele, csak épp annyit közlekedni amennyit nagyon muszály!
De azért, ha már itt tartunk, akkor megkérdem:
Az előző tulaj nekem első unakatesóm! Kölcsönadhatná nekem úgy is az autót, hogy nem írunk róla papart, hanem csak odaadja a forgalmit, stb..
Én úgy tudtam, hogy ez csak csládon belül oké!
Ha ez így is működne, akkor ez volna a legegyszerűbb, hogy ez alatt a pár hét alatt kölcsönbe van nálam, és csak utána veszem meg hivatalosan!
Az üzembentartóival meg nem akartunk vacakolni erre a kis időre!
Üdv Joki!
Az adásvételi szerződéssel való manipulálás gyakorlatilag megoldható, bár hivatalosan azt kell mondanom, hogy nem szabályos.
A problémát itt a biztosítás okozza. Írtad, hogy ő nem mondaná addig vissza, amíg át nem íratod a gépet. Ez így rendben is van. Ez esetben azonban nem biztos, hogy egészséges dolog, hogy te viszont kötsz a nevedre. Ha azonos biztosítóhoz jelented be azonnal kiderül, hogy egyazon járműre két „élő” biztosítás van. Állítólag a biztosítók az ügyfelet egymás között priorálják, feltehetően azért, hogy nehogy a bónussal való manipulálás miatt váltson biztosítót valaki. Nem tudom forgalmi rendszám alapján a járművet ellenőrzik-e?
Aztán nézzük a rendőri oldalt. Ha egy más nevére szóló forgalmi engedélyt adsz át egy saját névre szóló biztosítással, akkor nehéz bebeszélni a rendőrnek, hogy nem vetted meg a kocsit csak „kölcsön” van nálad. ( Ez a megjegyzés abban az esetben érvényes, ha adásvételi szerződést nem adsz a rendőrnek, hanem pl. azt mondod, hogy kölcsön van a kocsi. )
Az “első” adásvételinél még nincs is gond a biztosítással, mert a szerződés megírásával jogosulttá válsz arra, hogy biztosítást köss egy járműre. De ha a „második” adásvételit megírjátok ( egy későbbi dátummal ugyebár ), akkor feltűnő lesz, hogy a jármű megvásárlása előtt kb. másfél-két héttel már biztosítást kötöttél rá. Ezt jól gondoltad.
Az eladó biztosítása akkor veszíti érvényét, ha azt az adásvételi szerződés másolatával bejelenti a biztosítónak. Ez esetben tényleg az adásvételi szerződés napja a határidő.
Az átíratási illeték szeptember 1-jétől emelkedett, így azt már nem tudod kibekkelni. ( 3 Ft-tal lett több köbcentinként, na bumm )
Még annyi, hogy a biztit megkötném rá, az nem lenne gáz most sem, csak kicsit fura lenne, hogy az már megvan a nevemen 3-4 hete, de még mindig nincs átíratva a kocsi. Ez bukta lenne!
Köszi szépen! Mindenképp még e havi dátum lesz rajta egyéb okok miatt, csak fizetés előtt nem nagyon akarom ezt véghezvinni! De ha még olyan 29.-e körüli dátummal írjuk meg az utolsót, akkor az még épp jó!A biztosítás miatt meg igyekszem vigyázni! Elvégre azért ha megveszem lehet hogy csak pár nap után tudom elrendezni a biztit! Addig meg talán mehetek vele bár ez tényleg kényes kérdés! Bár ha nem töröm össze magam, akkor talán nincs gond!
Csak egy jótanács: elsejétől emelik az átírás költségeit, szerintem jobban jársz ha átíratod.Ha ehavi dátummal van írva az adásvételi még a régi áron megy a dolog.Ha pedig van egy érvényes adásvételid, attól a naptól neked kell biztosítással rendelkezned, az eladó biztosítása nem érvényes rád.Utólag úgyis az adásvételi dátumától fizettetik ki veled.Bár én nem vagyok rendőr gondolom segítettem.
Helló mindenkinek!
Nem idevágó téma, de úgy láttam, hogy van köztetek rendőr, és talán tudna nekem segíteni!
Namost annyi lenne a gondom, hogy pár napja vettem egy kocsit, amit csak a következő hónapban akarok átíratni! Ezzel nem is lenne gond, mert rokoné volt, tehát ő nem problémázik rajta, csak hát ugye a hatóságok :-) Kérdésem az, hogy a dolog, amit kitaláltunk az mennyire kivitelezhető még akkor is ha nem szabályos egy kissé! Írtunk egy adásvételit, és így 15 napon belül át kellene íratnom! Ha ez lajár pár nappal előtte írunk egy másikat, újy dátummal, hogy kitartson a hónap végéig! Közben ő persze a biztosítást nem mondja vissza, meg be se jelenti hogy eladta! Most ez szerintem elvileg oké, mivel a 15 napba belefér, az meg hogy utána újat írunk, az meg olyan mintha akkor vettem volna! Most a probléma az, hogy hallottam olyat is, hogy az alatt a 15 nap alatt se mehetetk vele, mert nem az én nevmen van a bizti. De azért ahhoz is kell pár nap amíg azt elrendezi az ember, így szerintem ez hülyesés lenne!
Röviden ennyi lenne, hogy így mennyire közlekedhetek vele! Persze csak óvatosan, hogy semmi bajt ne csináljak, amennyire lehet!
Előre is köszi!
Üdv Mindenkinek!
Zsiványka kollégám a Jawa topicban az alábbiakat írta:
"Sziasztok ! Hogy ne érezzétek magatokat egyedül íme egy másik szocimotoros klub: www.fustolok.atw.hu Van üzenőfalunk a levelezéshez és képeket is találtok ott. Érdemes megnéznetek !"
Nos, én annyival egészíteném ki, hogy ez az a csapat, amelyet még a kezdetek kezdetén említettem nektek. Amelyben csak úgy hemzsegnek a rendőrök.
Az oldal most van fejlesztés alatt, kérlek nézzétek el, hogy még viszonylag egyszerű a kivitele.
Szép időt mindenkinek a vénasszonyok nyarára!
Köszönöm a hozzászólások.
Akkor még nagy feladatok várnak rám!
A' jó, akkó nem véletlenül nincs rajt'
Kérdés: segédmotorkerékpárra kötelező-e a féklámpa?
Szerintem ha a szigszalag helyett valahogy igényesen ráragasztod, csak ezért nem zavarnak el. Vagy pöckölj oda egy lada/skoda indexet (ami jobban hasonlít), és azzal már tök jó leszel.
Amúgy autólámpa specialistáknál vannak még csodák. Én '98-ban Fiat 131-eshez vettem első reflektort a harmadik szakboltban, pedig ebből a típusból sem futkosott túl sok idehaza. Ki tudja...
Többféle hozzáállást tapasztalhatsz. Az egyik tojik az egészre, a másiknak az lesz a lényeg, hogy az index sárgán villogjon, a harmadik viszont az eredeti búrát szeretné viszontlátni. Hogy melyikkel találkozol, attól függ, hova viszed.
Én így nem vinném közl. felügyelethez, vagy az autóklubhoz a többi dologtól függetlenül. Ott autóknál szőröznek annyira, hogy egy ilyenen fennakadjanak.
A jobb első index ki van törve és most rá van szigetelőszalagozva egy másik index darabja.Kicsi az esélye, hogy találjak hozzá nem használt búrát...
Még használtat se nagyon...
:(
plusz még a lámpabúrák színét (nem lehet napszítta, kifakult), a fényszóró foncsorát (nem lehet rozsdás, lepergett, fakó), a szélvédő karcosságát is
Rozsdásodást, fékszimmetriát (kéziféknél is, hogy gebednének meg), lengéscsillapítók hatékonyságát (rázópadon), kerékcsapágyak és gömbfejek kottyanásmentességét (rázópadon), kormányholtjátékot, esetleg ha nagyon kukacosak, olajfolyást meg a futómű gumialkatrészeinek állapotát. Ezen kívül természetesen mindennek működnie kell: az ablaktörlőgumi nem csíkozhat, a kipuffogó nem lehet lyukas, ha ködlámpa vagy efféle van felszerelve, akkor annak is (ha nem működik, és leszereled, az is jó nekik, de ha van, akkor mennie kell) stb.
A gumimintamélység valami 1,8 vagy 2mm kell legyen a legsekélyebb ponton mérve.
Bocs az Offért, de itt van megfelelő tapasztalat... :))))
Régi, 26 éves autó műszaki vizsgájánál mit néznek meg?Most jár le a műszakija és még sose vittem autót műszakiztatni.Mennyivel szigorúbb a motor műszakinál?
Mennyi a megengedett kopás a gumikon?Hány mm a minimális mintázat?
Olyan túl sokat nem tákoltam. Április óta volt egy néha kihagyó gyertyám (pedig vadiúj 1200 Ft-s NGK volt), volt egy hűtőventi motorom, meg volt egy vezérműlánc cserém, mert már nagyon laffogott, és inkább nem vártam meg, amig leesik, és beveri a 16 szelepet.
Ebből talán a hűtőventi az egyedüli olyan hiba, amire azt mondom, ejnye-bejnye. A másik kettő pech, illetve rutin karbantartás kategória.
No persze ezzel együtt bármikor bármi kijöhet, de hát 18 éves motorról beszélünk, ami ki tudja, mennyit ment már előző életeiben (merthogy több motorból van összetákolva, erre vannak apró árulkodó jelek)
Csak a fogyasztói szemléletet dícsérjük :).
Na jó: a zapkorte japója is egyívású a szocikkal, mert ugyanannyit tákolja, mint a jávát. Tehát nem a szociság a gond, hanem a kor.
Na jó, a riga mondjuk legendás... az ETZ meg ugye NDK gyártmány. ;-)
Pedig nem bonyolult a gép, csak zsúfolt, és sok idő megy el azzal, hogy egyáltalán a hiba közelébe eljussál. (No azért persze én is átforgatom azért a szervizkönyv vonatkozó fejezeteit, ha bütykölöm, de ez is csak egy olyan technika, amit hatelemis betanitott munkásokkal rakatnak össze a japók, szóval nagy csodák nincsenek, nem is lehetnek benne.
De a keeway sem volt olyan egyszerű ügy, ott általában a tankot kellett levenni, ahhoz viszont a tankburkolatot, ahhoz viszont csak akkor lehetett hozzáférni, ha a nyerget levetted, a nyergeg levételéhez meg a két hátsó "sárvédőt" kellett levenni. Egy ilyen tanklevétel 16 csavar kitekerésével járt. utána már valóban, legényesen lehetett szelephézagot állitani - bár gyanithatóan régi nőgyógyász dinasztia leszármazottja lehetett a tervező, mert a két szelephimbához egy-egy kb 30 mm átmérőjű lyukon át lehetett hozzáférni derékszögbe meggörbitett hézagmérővel. (Viszont az egész deklit csak akkor lehetett levenni, ha az egész blokkot teljesen kiszereltem a vázból.) Még tréfásabb volt a hátsó izzócsere, ahhoz a csomagtartót és a farburkolatot kellett leszedni, ez alapból 5 csavar, de advanced userek hozzászámolhatják a csomagtartóra szerelt túradoboz csavarjait és a csomagokat is. ;-)
Na szóval nem teljesen átgondoltak azért ezek a vágottszemű technikák sem.
Ezzel én is így vagyok, a magyarázatát nem tudom. A huszonéves Trabantomba és a tizenéves Seatomba is beletiportam 40-40 ezer km-t, de a szerszámosládám legtöbbet a motorok környékén volt/van kipakolva (Riga 3x, és ETZ 250). Pedig összesen tettem bele a négy vasba talán 4-5000 km-t.
És ez most nem a tévéshop: persze, hogy cseréltem én motort is a Trabantban, de megvolt két és fél óra alatt az utcán, aztán megint ment vígan éveken át gond nélkül.
Nekem volt japom is, és én az egész motorozás kérdésen gondolkodtam el. Érdekes az autóimmal nagyságrenddel kevesebb problémáim voltak, mint akármelyik motorommal, pedig a 120-as Skodába 100 km-enként 1 l olajat kellett utántölteni.
Végülis lehet élni motor nélkül is, csak minek!?:)
"nem hozza rád vissza a szél a saját büdös füstödet a piros lámpánál"
Ismerek valakit, akinek ez negatívum :)
Banyek, hát nyilván nem a GSX250-re gondoltam, mint az egyszerűség mintapéldányára! :) Hozzá se' mernék szagolni.
Egy-kéthengeres, négyütemű 125-400-as, valóban a mindennapi nyúvasztásra és egyszerű karbantartásra tervezett típusokra gondoltam. SR,GN,CG,CB,XS,XT,XLR, satöbbi: ezeket hidegvágó-kalapács kombóval, de akár baltával is szerelheted és generálig valódi barmok által hajtva is lefutnak egy százast.
Hát nem tudom, az én kapi motorom bonyolult és nehezen szerelhető. És az előző is ilyen volt, de ez még ilyenebb. Minap megállt az elektromos hűtőventi, és le kellett venni a tankot, az alsó burkolatot, leereszteni a vizet, és kivenni a hűtő ahhoz, hogy egyáltalán a kezembe foghassam, és nekiállhassak szénkefét cserélni. De emlithetném az ötletesen a leömlők mögött elhelyezett olajszűrőt is, aminek a cseréjéhez -az alsó burkolat levétele után- 12 nem túl jól hozzáférhető csavart kell megoldani. Az ilyen dolgokon azért eléggé be lehet bukni azt a vélt időmegtakaritást, ami a ritkább tákolási periódusból ered.
Viszont a vezetési élmény mégiscsak más egy kapi motornál: gyorsul is, lassul is, nem hozza rád vissza a szél a saját büdös füstödet a piros lámpánál stb.
Összesen: 36 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|