:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Mindegy, most már vége. 1500-öt kínáltak. Most adjam oda ennyiért, vagy tényleg kell neked 4000-ért? Híjjál már fel! (30 287-18-06)
sorszám: 1260 (84445)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-01 22:08:40)
Ha dolgozna, bazz... havonta írtam nekik egy időben, hogy a "papírok nélkül" meg "hobbi célra" motoroknak csináljanak egy külön kategóriát vagy jelzést, de mindig csak kioktattak, hogy nincs rá igény.
Vatera? Az az ótvarokkal gagyizó nepperek virtuális találkahelye. Fél pár lukas zoknitól a csak kicsit használt intimbetétig mindent megtalálni ott. És ezeken az ügyleteken kompjúterek és szakemberek hada dolgozik.
sorszám: 1258 (84381)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-01 22:08:40)
van valakinek csepelhez eladó hátsó kerékagy? úgy kompletten fékkel, távtartókkal, tengellyel?
Hát, nem tudom, kétütemű motorbiciklin utazni, és a füstöt messze magad mögött hagyni, az egy dolog, kétütemű fűnyörót tologatni, és órákig nyelni a füstjét, az viszont egy másik dolog... ;-)
sorszám: 1253 (84133)
( előzmény: peci sufnija, 2007-09-29 19:02:41)
Jó, rendben, odaadom 4e-ért, de kérlek, hogy üsd le a vaterán villámárral, hogy aztán ne legyen morgolódás, hogy "mi az, hogy már nincs meg???"
sorszám: 1252 (84132)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-09-29 22:13:01)
Na, bármennyire is gány, adok érte 4.000-et!
eladó csepel 250-es motorkerékpárt keresek ha valaki tud ilyet hívjon vagy írjon/lengyel_cs@freemail.hu 06-20-414-01-62/elölre is köszönöm a segitsgeteket üdv. Lengyel Csaba
Az olyan nagyon jóó:D:D apám is csinált régen egyet. nagyonjól lenyirta a füvet és nagyonsokat evett.^^ még megis van az átalakított blokk(szám nélküli):D
Sajnálom, már három érdeklődő is licitált rá, ilyenkor már nem lehet törölni az árverést. Érthető módon én annak szeretném adni, aki a legtöbbet kínálja érte (de max 5000-et, mert annál szerintem egy fityinggel sem ér többet egy ilyen)
sorszám: 1248 (84111)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-09-25 21:46:49)
A 2. Hogy szól az a szám? Ennek kell lennie a motorszámnak is. Pl.: 6/4 blöblöblö, az azt jelenti, hogy 1956. áprilisa.
sorszám: 1247 (84109)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-09-28 21:09:29)
Üdv mindenkinek
Azt szeretném megkérdezni hogy csepel vázon hol találom meg az évjáratot.
3 számsort találtunk:
-váznyak
-jobb oldali hátsó teleszkóptartó tetején
-bal oldali hátsó teleszkópmerevitő belső felső felén is.
Válaszotokat elöre is köszönöm...
tisztelettel:rétiboglárka
Az zsír lehet!És a sebváltó benne van legalább?
Ha lenne kertem tuti megvenném:-)
Üdv.
:-))
Üdv mindenkinek!
Van egy csepelmotoros fűnyírom amit eladnék :12000ft-ért,ha valakit érdekel a 06703348296-os számon elér.
Ne má'!! Horpadt, meg rozsdás lehet, csak üzemképes legyen? Milyen felkészüléssel akarsz Te nekivágni a felújításnak? Felejtős, így Tesóm!
hello mindenkinek
keresek erősen felújitásra szoruló csepel 125-öst.nem baj ha rozsdás,de legyen egyben,és müködőképes legyen.
adam2007@citromail.hu-ra irjon az aki tud ilyenről és meg is válna tőle.
Jaj még azt elfeledtem,hogy a kormányszorító levétele után,ott van valami nagyobb csavar még,amit szintén le kell tekerni:-/Csak ezután jön le a felső villakifli!
Üdv.
Ne szórakozz itt nekem a Vaterán! Mit kérsz érte? Mondd meg, oszt megalkuszunk. Senkit nem vágtam soha át. Köll nekem az a nyereg!
Felül csavard le az olajbetöltő kupakokat.A felső villakiflin(meg az alsón is) találsz egy összekötő,kereszthornyos hosszabb csavart.Ezt tekerd ki.Ki kell még venni a kormáynszorítót is,és ezután a felső villakifli (pl. egy gumikalapáccsal,vagy valami fadarabon kereztül ütve sima kalapáccsal is) felfelé kiüthető.Alatta lesz a golyós kosár.Ezt is kiveszed.A felső villakifli kivétele után már lejönnek a villaszár tokok is.Persze előtte az alsó villakifli összekötő csavarjait is vedd ki.Ebből van egy-egy a két telószárnál,meg van egy hátrébb a kormány-nyak felé.
Arra már nem emlékszem,hogy a teleszkóp két felső végénél is van-e ez az összekötő csavar,de ha megnézed akkor látni fogod.Ha van azt is vedd ki.
Számolj be,hogy sikerült-e,iiletve,hogy értehető volt-e amit írtam!?
Üdv.
Visszatérve a Csepel teleszkópokhoz: ahogy mondtad, úgy lejött az alja, de még mindig nem látom, hogy a felső villaszár burkolatból (lemez tok) hogy kell a felső villaszár - alsó villafej (alsó alu elem) darabokat kibányászni. Bocs, de hiányoztam a technika óráról :o)
Köszönöm:
Baumi
Köszönöm a választ. A vatera oldalt üzemeltető kft 6%-os jutalékot kér (sztem ez még elfogadható összeg).
sorszám: 1237 (83982)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-09-25 09:34:18)
Hali. Kereesni akartam egy embert aki már vaterán árult. Olvasgattam a szabályzatot, de nem végig. Na szóval a kérdésem a következő, ha elkel a cucc amit felraktál akkor abból az oldal üzemeltetőjének mekkora tiszteletdíj jár? És egyéb vonzata van-e a dolognak, és mire kell nagyon odafigyelni? Előre is köszi a választ.
Sajnos olyanok a gyári dokumentációk, hogy nem lehet pontosan tudni. (Ezt Ocskay is megírta a Magyar motorkerékpárok c. könyvében.) Elvileg 1957. év végéig, bár még Csepel 125/T-t is adtak el 1957. januárjában, de akkor meg mikor kezdték gyártani a D-Csepelt? Az viszont egész biztos, hogy 1959től már nem forgalmaztak D-Csepelt, akkor már csak Danajka volt. Ember nem igazodik ki az egészen. (A Pannónia sem egyszerűbb eset.)
A telók aljában van 1-1 persely az első tengelynek. Ezt kell kiütnöd, majd az alatta lévő anyát levened és már ki is csúszik a teló felfelé. A felső pereménél van még egy alu kupak, ez egyszerűen csak rá van lapolva a telószárra. Óvatosan le tudod ütni ezt is.
Sziasztok !
Egy kérdésem lenne Csepel szerelgetéssel kapcsolatban. Hogy kell szétszedni az első teleszkópot ? A vázról leszereltem, a felső alu összekötő idom lejött, az alsóból is kiszedtem az egy-egy teleszkópot szorító csavart, és .... itt vége a tudományomnak.
Kösz:
Baumi.
Egy kérdésem lenne ami nagyon érdekel. Mettől meddig gyártották a D-Csepelt?
csepel 100/48-as komplett kerék eladó.
Nem fejezted ki magad eléggé: Qrvára hatványozottan felejtős! :(
Persze, amikor nem volt Hermetik. Elvileg ugyan semmit nem kell alá tenni, de csak elvileg. Tegyél alá bezsírozott fénymásoló papírt. A Simsonnál bejött.
Hát, ilyen állapotban, de inkább jobban az enyém is van. Szürke forgalmival, érvényes műszakival. És én sem adnán 250 ezer alatt, de nem eladó.
Heló!
Kezdő vagyok, van egy csepel motorom, és azt szeretném tudni hogy a hengert a hengerfejjel mikor összerekom mit kell közé tenni? Azt hallottam hogy festéket kell tenni a henger peremére és a hengerfejre. Legalábbis régen így csinálták?
Összeérni valójában a vékony peremnek kell vagy a vízszintes körbe kb. 1 cm-es résznek? Mert Van olyan hengerfejem amit ha ráteszek csak perem ér össze, de olyan is amivel a perem nem hanem az 1 cm-es rész körbe.
Tudnátok ezekben tanácsot adni?
Előre is köszi!
Ja,egy motort papírok nélkül olvashatatlan motorszámmal forgalomba lehet helyezni? Mi a módja neki? (Csepel) Gond e a kilóméter óra hiány pl., vagy egyéb?
A befejezés valamiért lemaradt.Szóval ez sem néz ki rosszul aztán mégsem 250 000 ft.
Szerintem ez
sorszám: 1221 (83418)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-09-02 10:37:11)
Az export változaton igen. (Sőt, azon még km óra is volt, hajtás a hátsó kerékről.)
Utána, amikor kötelezővé tették a féklámpát, az esetek 99,9%-ában Danajka hátsó lámpát szereltek föl. Nem típusidegen, ha ilyened van rakd föl nyugodtan, vagy hagyjad rajta.
Meg ne vedd!!! A szürke forgalmi (ami anno járt hozzá) majdnem annyit ér, mint a motor. Papírok nélkül az egész csak egy dísz a garázsban. 250 ezer FT-ért más porfogót is vehetsz. az ár amúgy nem irreális, DE CSAK FORGALMIVAL!!!
sorszám: 1219 (83415)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-09-02 10:37:11)
Sziasztok!
A D-csepelen volt féklámpa?
előgyújtás: 3-4mm
mexakítóhézag: 0,4mm
ezek a gyári értékek.
Hello!
Ami a dekni oldalán van nagy csavar az ki legyen csavarva és amikor töltöd bele az olajat a csavarnál pont ne follyon ki!
A gyújtást nemtudom!
Sziasztok !
Szeretném megtudni, milyen értékekre kell beállítani a Csepel D 125 gyújtását, és kb mennyi olajat kell a váltóba tölteni.
Előre is kösz:
Baumi.
Mi van???
Na húzzál át a Simsonra a ződre, oszt ott majd megbeszéljük.
Akkor ezt a lépést megúsztad!Lehet fülig érő szájjal tovább szerelni.
Örülök a pozitív véleményeknek! remélem beválik, rajtam nem fog múlni. Egy régebbi kérdés:két különálló Csepel blokkból ha egyet rakok össze, írták hogy dörzsárazni kellene a főtengely csapágyfészkeit,de ezt akkor is meg kell tenni,ha amúgy szépen könnyedén mozog(kézi erővel is) az új dugattyú a hengerben? Úgy látom hogy egyáltalán nem feszül sehol a főtengely és a hajtókar.
Köszi, megmértem, csak ha lett volna, aki megmondja, akkor nem a kopott tengelyvégről kellett volna tökölnöm. A lendítőerő elég lesz, mert mint írtam, ez egy csónakmotor, aminek eleve nincs is alapjárata, másrészt fixen rajta van a kihajtás is, ami egy két méteres főtengelyt jelent a végén csigával. Legalábbis remélem.
sorszám: 1211 (82955)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-08-27 22:10:38)
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|