hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2020. november 30. hétfö 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 170 oldal

Rudolph B
válasz erre | email2013-08-05 00:55:53
Sajnos a busz sem olcsó, sőt, nagyon drága.
A többi variáns nem megvalósítható, az, hogy "lehetne, lenne" nem mérvadó, abból kell gondolkodni, ami van és lehetséges.
Nagyon nem csak műszaki kérdés, magad is ezt mondod, ugyanis az eszköz, amellyel lehetne spórolni, ideálisan menni, az méregdrága, mint magad említed.Márpedig a költség nem az, amit az ember a benzinkúton fizet, annál sokkal árnyaltabb dolog.
Egy teljesen életszerű példa: 2 autó áll a szalonban, az egyik dízel, a másik benzines.Ugyanolyan felszereltséggel a dízel 1.140 000 Ft.-al drágább.
Az út költsége a megtett km.-re eső összeg, ugyanúgy, mintha vonatjegyet vagy buszjegyet vennél.Az egy km.re eső összegben mindennek benne kell lennie: jármű vételár, minden biztosítás, minden járulékos költség, osztva a km.-ek számával.Az említett dízelnek még komoly hátrányai is vannak, azok, amiket mondtál, a méregdrága üzembentartás.
Ezek után azt mondom, hogy bizony nem csak műszaki kérdés egy km út ára, hanem marketing, aktuális trendek stb.
Azt én is sejtem, hogy milyen tulajdonságú kellene hogy legyen egy ideális jármű, de mennyiért lehetne egy ilyet megvenni?Nagyon drágán és ebben el is veszne a lényeg.
Ja, a "menni a többivel" kifejezéssel teljesen szabályos közlekedést értek, de azok a bizonyos "takarékos" járművek, ha együtt mennek a többivel, szabályok szerint, akkor már a dupláját fogyasztják a gyári adatnak.Azt kellene mondani, hogy zárjanak le minden utat, egyedül megyek, akkor majd 3 litert fogyasztok.Ezt sem lehet, érthető okok miatt.
A dízel, a mostani legújabbak is, nagy pácban van, idézhetek egy embert a motorfejlesztésből: zsákutca!Nem engedjük ki a koszt, tároljuk, próbáljuk (nem sikerül!) elégetni a DPF-ben, aztán egy regenerációval, egy rövid szakaszon kifüstöljük az egész szennyet, ez a megoldás?
Vagy: vacak mopedautó, amelyhez felvezetés kéne, olyan lassú és balesetveszélyes, kígyózó sorok vannak mindig mögötte, akik szeretnének a megengedett tempóban menni, de nem tudnak...
Szomszédom: Vespa Ape Car, eszméletlenül sok keveréket fogyaszt, szennyez és 25-30-al megy.
Ezek nem megoldások, sajnos, mást kell kitalálni.
Elektromos autókról nem szóltam, de minek, egy átlagos is kb. kétszer drágább egy benzinesnél és még a km. költségét nem is tudjuk...
Figyelni kell, mit tudnak kihozni a gyárak és kizárólag az egy km.-re eső költséget kell alapul venni, minden más számítás hamis, illetve, az emberek önmagukat csapják be, hogy lám, csak 5 ezerért tankoltam és még mennyi van benne...mennyi az 1 km-re eső költség?Na, ezt nem számítják ki, mert akkor jönne a keserű valóság.
Ilyen ideális gépet építeni lehetne, tudnánk is azt hiszem, de szerinted mennyi lenne a végösszeg, amíg az rendszámmal utcára kerülne?
Na persze, azért nem adjuk fel soha, dolgozni mindig kell, találjunk ki valami olyat, ami nekünk jó, a többiek meg nézzenek...

üdv.: R
sorszám: 7844 (140248)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-07-18 22:01:46
Tegnap este nem tudtam az oldalunkat elérni, valami hiba volt?

üdv.: R
sorszám: 7843 (139876)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-12 12:40:51
nna a boltban kaptam sima mezei akrill sprét. Állítólag felnirevaló. :D
Ám legyen, lefújom, meglátjuk
sorszám: 7842 (139802)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-11 11:59:55
matt feketére akarom. De ollasmi kellene ami kibírja az esetleges nagyobb hőt, meg esetleg benzint, olajat, bár ez utóbbi kettő elég ritkán fröcsög komoly mennyiségben a kerékre...
sorszám: 7841 (139769)
(előzmény: Keri, 2013-07-11 10:51:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-11 10:51:36
Nemtom, még nem festettem felnit, de rozsdagátló alapozó + bármi, mondjuk matt fekete spray...az amúgy is megoldás mindenre :)
sorszám: 7840 (139767)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-11 10:16:27)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-11 10:16:27
felnit mivel fest a jónép? (épp olvsasom a vázfestést, de mivel ez autókerék, mégsem pofátlankodom be a Jawa fórumba vele... :) )
arra gondoltam, hogy megdrótkorongozom, aztán ecsettel lenyomom, mert valszeg úgyis lesz rajt dísztárcsa. nem kell annyira szépnek lennie.
sorszám: 7839 (139766)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-09 08:49:26
Ja, de lebeszélem magam róla. Apró kert, és nem akarok még egy tárolót építeni. :D A lépcső alatt a 638 lakik, a fáskamrában meg a fa. Azt sem tudom, hová teszem télre a kis suzuki carry-t. Talán bérelek neki valami mélygarázs helyet... Nna, majd ha lesz egy nagyobb telek, egy garázzsal, pár év múlva, akkor is biztosan lesz 3-400-ért Pionír. :D
sorszám: 7838 (139737)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-07-08 22:53:37
Vedd meg, mert az jó.:) No meg azért mert van egy vagon mustang blokkalkatrészem, és olcsón megválok tőle, vagy ha Neked is van vmi szemeted csere-bere.:)
Viccet félretéve nekem meg van még az a mustangom amin anno Apám tanított motorozni, adnának érte jó esetben 20 ezret, így évente egyszer beindítom, nosztalgiázok 5 km-et, és ismét betakarom egy évre.
sorszám: 7837 (139734)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-08 15:44:12)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-08 15:44:12
Valaki beszéljen le (vagy rá) hogy vegyek egy pionirt! :D Tök bejön, van is egy eredeti a közelben eladó. De mire használom? melóba ketten járunk (asszonnyal ugyanakkor, ugyanoda) boltba legtöbbször útközben, hétvégén megintcsak együtt gyakran messzire. Ha egyedül megyek valahová, akkor az gyakran 30-40km, ott a 638, a swift, a carry... :D :D És nem szeretem, mikor egy motor csak áll... akkor használjam is!
sorszám: 7836 (139727)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-07-07 09:53:52
Épp ezért kontráznék camping kerékpárral:)
sorszám: 7835 (139704)
(előzmény: Keri, 2013-07-07 07:21:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-07 09:10:41
;):)
Si, si, signor capitano...!
Ott a pont!
Teknőc
sorszám: 7834 (139702)
(előzmény: Keri, 2013-07-07 07:21:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-07 07:21:12
Ne mond hogy nem érted a poént.
Épp az a lényege, hogy valaki szerint, valamiért, soha nem vagy igazi motoros. Ezeket az embereket figurázza ki.

Amúgy meg nem más kedviért motorozol, szóval kit érdekel más mit gondol rólam?
sorszám: 7833 (139699)
(előzmény: Troster07, 2013-07-06 21:57:52)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-07-06 21:57:52
A cikk irója, "kutya" biztos nagyon fasza motoros, csak azt nem írta le, hogy szerinte, mármint Ő milyen az igazi? Csak, hogy követni tudjuk, kinevezhetnénk szellemi vezetőnknek, és Istenként is tisztelhetnénk, aztán rá is boríthatnánk ürülékünket és szétkontrázhatnánk camping kerékpárral! Akkor már igazi motorosok lennénk?
Mondjuk én mindíg csak azt mondom, hogy szeretek motorozni, de a motorozást tanulom...
sorszám: 7832 (139696)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-06 06:27:19)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-06 06:27:19
Hű! De igaz! Nagyon Komoly!
Ezek szerint nem is akarok "igazi" motoros lenni! :)
(Főleg!)Ha ezek a szempontok! ;) DDDDD
Sajna, tény viszont igen sokakra ez igaz!
http://www.hegylakok.hu/2013/07/cikkek/velemeny-nem-vagy-t-motoros/
Teknőc
sorszám: 7831 (139688)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-04 14:37:51
ez jó! :P :D
sorszám: 7830 (139657)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-07-04 09:42:34
A 30 kiló valóban súlyos probléma, a foxival sem volt könnyű mert menet közben is,minden erejével, mindent meg akart fogni ami él és mozog. A lovaskocsis jóemberek ábrázata elég furcsa kifejezést öltött egy ugató, morgó motor hallatán. :D)
sorszám: 7829 (139651)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-04 08:35:56)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-04 08:35:56
hehe, nekünk egy 30 kilós izombogyó kutyánk van, azt nem tartod ölben. próbáltuk ránevelni az oldalkocsira, de félt tőle, amint megindult a szekér, kiugrott. :/
sorszám: 7828 (139648)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-07-03 21:49:42)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-07-03 21:49:42
Hajdanában a foxterrierem imádott motorozni, a volt menyasszonyom tartotta az ölében. Szó szerint élvezte (a kutya). :D)
sorszám: 7827 (139642)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 16:33:45)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 19:56:36
Van sok ilyen sztori.
Itt a végén az Epilógus nekem nagy kedvenc.
Teknőc
sorszám: 7826 (139629)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-03 19:35:59)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 19:35:59
Nem csak az a gond, tudod, ha nő jön..
No Comment! Más téma: ha szeretsz ilyeneket olvasni: tessék!
http://danuvia.blogspot.hu/p/kis-motorral-nagy-kalandok.html
Teknőc
sorszám: 7825 (139627)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 16:33:45)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-03 16:33:45
asszony jön külön busszal. :P

Nálunk úgy néz ki, hogy bejelentem, mennék, akkor jön a picsogás, hogy asszony is jönne. Ok, gyere, de ki fogja etetni-szaratni a kutyát? Azt meg nem tudom felkötni a csomagtartóra... ezért is vettük a kis furgont... mégiscsak ad valami mechanikai örömöt nekem és nem kell hostellel/kempinggel hadakozni a szőrzsák miatt
sorszám: 7824 (139622)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-03 16:21:41)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 16:21:41
Jaja.. Régebben is több túrát nyomtam egyedül, végül néhányan szóltak rám, nem ártana írni is..ekkor született itt kettő, gondolom ezeket is olvastad....
Más téma: Tegnap megígértették velem;
"Hogy jövőre nincs halasztás, csúsztatásom..-Erdély, vagy Croatia.
Ez a kérdés, válasszak. Kibúvás nincs, mz túra... -S Szervezem meg. Mondom Crotaiára évek óta kész, jól tudod. -Jó, akkor oda megyünk....Ennyi."
Asszonynak elmondtam..-JAJAJ! Végem van! Ő is jönne oda, velem, persze, akkor(!) DE motort, se motorost nem akar! Hogy legyen ez? BZZZBRRR...Forr az agyam. Megoldás-megoldás....?
Teknőc
sorszám: 7823 (139620)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 13:22:08)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-03 13:22:08
toljad csak ezeket ide, csípem olvasni.
Egyszer kivittem a 634-es Jawat angliába. 2008 őszén azzal jártam dolgozni minden nap, utána meg dobbantottam, és csak 2009 nyarán jöttem haza. Akkor meg úgy gondoltam, hogy kellene nekem a motor ott kinn... Úgyhogy éltre keltettem a fészerben porosodó vasat, kicsit átnéztem, felpakoltam és 3 nap alatt kimentem Stanstedre. Az én gányolásomnak köszönhetően a hátsó kerékcsapágy adta meg magát, de csóváló seggel még lenyomtam az utolsó 100km-t és hazaértem. Azóta is szeretnék hasonló túrákat, de asszony, kutya, miegyéb miatt, már nehezen lehet összehozni. :/
sorszám: 7822 (139619)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 12:59:23
Nekem is sok hasonló sztorim van,pl.:
http://sebessegoltara.blog.hu/2010/09/04/a_simson_visszatert
http://youtu.be/ERhX6WM6fXE
http://youtu.be/EwRSAsV3iHA
http://youtu.be/MPn7mbuyXuw
http://youtu.be/uHbwubVx-bs
http://motorosblog.blogspot.hu/2010/02/gabsic-kicsi-turaja-2009.html
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura_baltikum_szlovakia_lengyelorszag_litvania_lettorszag
Ez még csak a jéghegy csúcsa részemről!
;) :)
Teknőc
sorszám: 7821 (139618)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 11:44:58)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 12:25:31
Megvan:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/kalandor-kepz-106475
Teknőc
sorszám: 7820 (139617)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-03 12:17:14)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 12:17:14
Az öreg csóka előtt régebben is megemeltem a kalapomat, főleg hogy 1905? vagy 1910-es 500 cm3 motorján, ami 3-5 le? géppel ekkora túrákat megy....;)
Teknőc
sorszám: 7819 (139616)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 11:44:58)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-03 12:14:50
;) :)
Pontosan...jól is teszed. :)
Akik szerint: ez kell, meg az kell hozzá..legalább ennyi cm3, ennyi le, meg ennyi-annyi...etc. Ilyen kicsi, lassú, szenvedés..stb. szöveggel megáldott kétlábú lényeket el kell kerülni. Őket pont az zavarja, hogy tényleg nincs igazuk. Én különösen imádom az ilyen jellegű túrákat, túrabeszámolókat...
Valamint ha van pénzem, időm, elmenni túrázni.
Teknőc
sorszám: 7818 (139615)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-03 11:44:58)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-03 11:44:58
mikor előhoztam lelkesen a haveroknak a 70 feletti csókát, aki azsián keresztül kerekezett el Belgiumba a 100 éves motorján, akkor mindenki csak nézett rám... :P Vagy a trabant-Jawa250 csapat aki keresztülment Argentinán? Nem kell erő vagy technika. Menni kell. Mondom én, aki évek óta 2-3000-t megy évente... :/
sorszám: 7817 (139614)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-02 20:40:49)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-02 20:40:49
Halihó!
Egy társoldalon olvastam-Meglepő:
...."Vasárnap -Szeged, Kálvária sgt., 2 Simson S50, pici csomaggal, 60 vagy feletti házaspár Németországból ! ! ! Valsz. haza felé tartottak Baja irányába, de honnan jöhettek? 0 motoros ruha, szocreál fíling..... no comment ..."
Véleményem: jól teszik, élnek...Csak ennyi! ;) :)
Teknőc
sorszám: 7816 (139608)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-01 09:47:45
meglepően jó kis traktor ez, marhán örülök neki. Mikor kitaláltam, hogy veszek egy ilyen minifurgont, akkor megnéztünk párat, de mindnek valahol véres volt a torka. (a legjobban az tetszett, ami egy kereskedőnél állt, gyönyörűen újrafújva, alul vastagon lekenve alvázvédővel, állítólag 3 napja érkezett németből. Csak sajna, itt ott kifigyelt a rozsda ahol az alvázvédős pemzli nem érte el, meg előkerült egy cetli a kesztyűtartóból, ahol a hengerfejcsavarok meghúzási nyomatéka volt részletezve lengyelül.... 3 napja, mi? :D Ezmeg, öreg persze, meg egy festés kellhet neki, de látszik, hogy volt 1 tulaj, aki rendbetette. jól le lett konzerválva, nem rohad, a motor is faja... gyémánt a szarban. :) vettem már pár roncs kocsit, amit nem kellett volna, ezzel meg minden percben boldog vagyok. Íme pár kép, akit érdekel:
https://plus.google.com/photos/112801390681531090918/albums/5889769546974513761?authkey=CLj27Mj1jOyqpwE
sorszám: 7815 (139586)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-01 08:20:43
Gondolom kiloPascalban mér, mivel az a törvényes mértékegység.
100kPa=1bar nagyjából.
sorszám: 7814 (139585)
(előzmény: hzoltaan, 2013-06-30 17:03:36)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-06-30 17:03:36
u basszus, mindig elfelejtem miben meri a kompressziomerom a kompressziot. :D Arra emlekszem, hogy 800 alatt irosan skáláz, felette zöld. :D Kösz a megnyugtatást, akkor minden jo. legszűrő száraz, olajat nem eszik, nem fustolsem gyúrűsen, sem szimmeringes módon. Komp van, akkor jó minden. :D

Kösz
sorszám: 7813 (139576)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-28 23:55:09
Gondolom 10 bart akartál írni kompresszióra, az teljesen jó.Ha 1 baron belül vannak a különbségek az még tökély.Hidegen meg az új is pipál...
sorszám: 7812 (139506)
(előzmény: hzoltaan, 2013-06-28 16:50:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-28 20:26:15
"Valamennyi gáz normális, ha nagyon sok akkor valmelyik szelep nem zár rendesen ..." a szelepek zárnak, mivel a kompressziója jó. Nem tudom, hogy egy esetlegesen nem záró szelepnek mi köze a karter gázhoz? Szerintem semmi!
sorszám: 7811 (139502)
(előzmény: Ze78, 2013-06-28 20:11:11)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-06-28 20:11:11
Valamennyi gáz normális, ha nagyon sok akkor valmelyik szelep nem zár rendesen, ha jolemlékszem ez a motor még nem hidrotőkés hanem hagyományos szelep állítgatós.Nézd meg a hézagot ha jó és nem zabálja az olajat nem kell vele foglalkozni.
sorszám: 7810 (139501)
(előzmény: hzoltaan, 2013-06-28 16:50:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-28 19:22:57
Ha a légszűrő nem olajos, a kompresszió megfelelő akkor nem kell foglalkozni vele, valamennyi kartergáz még új motornál is van. Ez az 1000-es kompresszió milyen egységben értendő?
sorszám: 7809 (139499)
(előzmény: hzoltaan, 2013-06-28 16:50:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-28 19:19:11
Normális ha kicsit pipál, főleg öreg motoroknál.

Láttam olyat aminek kihúztam menetközben az olajnívót és leállt a motor :) na az sok :D
Ha van benne normális kompresszió akkor nem kell aggódnod.
sorszám: 7808 (139498)
(előzmény: hzoltaan, 2013-06-28 16:50:40)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-06-28 16:50:40
srácok valami autószerelős hajlamú meg tudja nekem mondani, hogy mi a túl sok kartergáz?
vettem egy 1985-ös suzuki carry furgont, ami 800-as 4 hengeres motorral van. (ennek a 3 hengeres verziója van a Marutiban, ileltve a ticoban) szóval, légszűrő nem olajos, füstölni nem füstöl, mind a négy henger 1000+-50-es kompressziót adott melegen. Csak azt vettem észre, hogy mikor beröffentettem tegnap légszűrő nélkül, (a generátort teszteltem) akkor láthatóan "kipufogott" a kartergázcsőből. nagy nyomás nem volt ott mondjuk, de 1-2 perc alatt érezhető lett a szag is a kabinban. (persze alattam a blokk ügyebár elég közel.)
Köszi!
sorszám: 7807 (139493)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-28 07:05:08
Ebből sem lesz semmi.
Teli van a net ilyen jó ötletekkel, ami persze mindegyik ideális megoldás a világ minden bajára (a feltaláló szerint)
Első gondom vele az a hosszú hajtókar a szemben álló dugattyúhoz.
Ennyi dugattyúval és hajtókarral már lehet egy 4 hengeres 4T boxert is építeni, az meg garantáltan jobb. (Subaru Imprezza :)

Tiszta gazdaságos kétüteműt már régen kitalálták, mégsem robbant szorította ki a 4T-t.
http://totalbike.hu/tesztek/aprilia_dite/

Szóval ezzel az amcsi szerkezettel adtak egy szart a pofonnak, és jól megpumpolták a befektetőket.

sorszám: 7806 (138301)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-28 06:48:32)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-28 06:48:32
http://www.mernokbazis.hu/cikkek/ketutemu-motor-ujragondolva
Teknőc
sorszám: 7805 (138299)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-26 18:02:53
Egy kis holnapi program:
http://fmp-motorosok.hu/esemenyek/details/84-vii-motoros-aldas-es-balesetmegelzesi-nap-soltvadkert
Teknőc
sorszám: 7804 (138283)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-04-11 23:27:53
Elrontottam, mert ha rajtam a tarisznya, akkor annak a szíja fogta volna, nem remegett volna a kép... Telefonon meg ennyi hely volt, útközben nem lett volna szerencsés nézegetni hogy áll :D
sorszám: 7803 (138153)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-11 17:23:17)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-11 17:23:17
Habár nekem kicsit hiányzik a vége, de nagyon jó lett így is! Egyébként mivel szinte végig hátul maradtál, csak reméltem, hogy veszed. Mikor feltűnt, hogy mit csinálsz, már túl voltunk a féltávon.DDD A csóré simsonos(láncos) jól megjárta, sajnáltam. Majdnem megálltam mellette, de menni kellett tovább...:(
Teknőc
sorszám: 7802 (138151)
(előzmény: VGGábor, 2013-04-11 15:17:18)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-04-11 15:17:18
Változatosan, de mindenki láccik rajta... nem volt hülyeség hogy hátul maradtam :)
sorszám: 7801 (138150)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-11 04:21:41)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-11 04:21:41
Jó lett Gabi!
Köszi a mz-és kiscsapatunk nevében is!
Teknőc
sorszám: 7800 (138141)
(előzmény: VGGábor, 2013-04-10 22:48:04)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-04-10 22:48:04
http://www.youtube.com/watch?v=G9XJhSEgmzk&feature=youtu.be

Az én szemszögemből a felvonulás...
sorszám: 7799 (138140)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-09 04:21:55
http://vtvszeged.hu/hun/s_!news/i_szeged_2/i_dartagnan_motoron_szaguldott_szegeden_9221/t_Szeged%20-%20D%27Artagnan%20motoron%20sz%C3%A1guldott%20Szegeden/index.html

http://fmp-motorosok.hu/component/content/article/1-friss-hirek/250-jelmezes-felvonulas-4162-pizzafutar
Na, ennyit erről a kalandról!;)
Befejeztem a szócséplést! :)
Teknőc
sorszám: 7798 (138107)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-08 11:15:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-08 11:15:34
Sajna, nem csak egy robis volt...
A végén már inkább sokan szalonoztak, előzghetek oda-vissza ami nem volta csapat addigi viselkedéshez illendő...:(
De nem az én dolgom ezt méltányolni, csak egy kis motoros vagyok, aki igyekszik jól motorozni. Másért felelőséget nem tudok vállalni...
Egyébként köszönöm ezek ellenére nagyszerű volt, főleg ennyi motorossal együtt menni.Óriási volt...:)
Teknőc
sorszám: 7797 (138090)
(elözmény: Keri, 2013-04-08 08:45:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-08 09:01:29
Mondjuk így nézve ez csak annak érdekes aki ott volt.
10percre is lehetett volna vágni, csak annyi lelkes kamerás volt használni kellet az anyagukat, és akkoriban a CD méret volt a divat :)
sorszám: 7796 (138088)
(előzmény: Keri, 2013-04-08 08:51:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-08 08:51:54
Máskülönben jó volt nézni benneteket :) Remélem sikerült meghoznotok a motoros szezont.

Ez volt az egyik utolsó nagytömeges vonulásom...azért vigyázzatok, mert teljes CD méretű 650mega és borzalmasan alacsony VHS felbontású...de én vágtam össze és jók a zenék :) ezért is nem lehetett a yuhtúró-ra felrakni
https://skydrive.live.com/redir?resid=A35D444ABEE610B6!3459&authkey=!AGEr7uavd46MHJQ
sorszám: 7795 (138087)

 
  Összesen: 170 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17892)
Jawa (27115)
MZ (49013)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu