hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 18. csütörtök 
Andrea, Ilma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

Kisfurjesi
válasz erre | email2005-03-19 14:51:58
Könnyebb kérdés!
Ha – 5 fok az épületen kívüli hőmérséklet és a bejárati ajtó szélessége 90 cm, milyen magas a mellette levő ablak?

Érdemi választ, megoldást nem fogsz kapni. (Esetleg a győri Oláh Józseftől, aki egész Magyarország területén végzett távgyógyítást, miután küldték Neki az 5.000.- pénzt...

Neked mennyi az a nagyon lassú?
- Kipufogó, légszűrő tiszta? Mekkora a kipufogókönyök hossza, tömítés rendben?
- Hengerben a kipufogó magassága normális, vagy esetleg fojtott henger N-ről? Milyen a henger kopottsága?
- Milyen méretű a karbiban a főfúvóka, rendesen van behangolva?
- Nem túl nagy a lánckerék?
Stb, stb

- Nem a porlasztóban lévő tű ciripel?

Üdv. Kisfürjesi
sorszám: 406 (25106)
(előzmény: Boldiyard, 2005-03-19 13:00:30)

 
 
Boldiyard
válasz erre | email2005-03-19 13:00:30
Hali mindenki!

Van nekem egy simsonon abbol is az S51B
jelzésü. Van vele egy kicsi gond mégpedig az hogy nagyon lassú és gyenge. Ezen felül ha nagyon magas fordulaton pörög akkor el kezd csörögni.
Tudja valaki mitöl lehet ez a két probléma? Ha kérhetném akkor ne csak a hiba okát áruljátok el hanem annak kiküszöbölését is.
Köszi és szép időt mindenkinek.
sorszám: 405 (25098)

 
 
macgyver
válasz erre | email2005-03-17 19:40:14
Hát igen... :) "jó pap is holtig tanul" :)

üdv
sorszám: 404 (25015)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-16 21:35:34)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-03-16 21:35:34
Hozzá értés, megismerés korral jár sajnos...

Kisfürjesi
sorszám: 403 (24975)
(előzmény: macgyver, 2005-03-15 19:56:39)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2005-03-16 12:59:41
Ja és a számom: 06706336437!!!
Sürgősen eladók! Ja és érdekelne cserébe, vagy vennék eskarburátort!
sorszám: 402 (24949)
(előzmény: MZ-motoros, 2005-03-16 12:56:28)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2005-03-16 12:56:28
Sziasztok! Sürgősen eladó:
2db simson kipuff 1500/db
1db S50 hengerfej 1500
1db fúrásra szoruló S50 henger 1500Ft
2db blokkdekni 2000Ft/db (ez a blokk)
2db hátsó teleszkóp 2000/db
sorszám: 401 (24948)

 
 
NewTone
válasz erre | email2005-03-16 12:17:29
Hi Robi01!

80-at megy a 110kg-mal síkon, bár volt egy kis szimering-probléma, de cserével megoldottatm (hiányzott 2,5 cm a lendkerék alatt a tengely mellett :) Köv héten megkapja a tirisztoros gyújtást, amit kaptam hozzá, meg valamikor a nyáron 70-es hengert. Sima Simson tükör volt csak a boltban (rövidebb), úgyhogy mindkét könyökömet látom királyul.

hol laksz?

NT
sorszám: 400 (24947)
(előzmény: Robi01, 2005-03-10 09:47:49)

 
 
macgyver
válasz erre | email2005-03-15 19:56:39
látom, te vagy itt a "szaki ":))
sorszám: 399 (24922)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-15 19:41:19)

 
 
macgyver
válasz erre | email2005-03-15 19:44:26
na vannak ám árak... :)
sorszám: 398 (24921)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-15 19:41:19)

 
 
macgyver
válasz erre | email2005-03-15 19:43:35
pfff :) nem tudom.. én annak a híve vagyok hogy amit a gyárbvan megcsináltak, az nem véletlenül van úgy, mert úgy a leghosszabb életű, bár igaz pl 50-esnél a tirisztoros gyujtás val.szeg csak javítana rajta.. mind1, az a lényeg, hogy a nagy "átfaragásoknak" nem vagyok híve..
De persze vannak nálam "okosabbak" is akik tudják hogy hogyan kell tuningolni, mind1 a gyári a jó, lehet ezért is lettem pannoniás.
üdv
sorszám: 397 (24920)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-15 19:39:17)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-03-15 19:41:19
Különben erre gondoltam:

9-4 391270 Gyújtás alaplap 5 tekercses D db 21305,-
9-363 238812 Gyújtás alaplap 11 tekercses D db 15285,-
9-201 391280 Lendkerék mágnes 5 tekercses D db 14985,-
9-340 390010 Lendkerék mágnes 11 tekercses D db 14515,-
9-348 391670 Lendkerék mágnes 14 tekercses D db 18565
sorszám: 396 (24919)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-15 19:39:17)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-03-15 19:39:17
Mert valaki kitalálta hogy jobb mint az eredeti.

Nem tudom mi lenne ha kicsit ismernék a Simson 51 -es sorozat utáni fejlesztéseket.
Akkor meg mindenki azt keresné, ha van pénze...

Csak kapkodtam a fejem mikor olvastam hogy 5 tekercs - 11 tekercs, kiváncsi lennék annak a teljesítményére...

Kisfürjesi
sorszám: 395 (24918)
(előzmény: macgyver, 2005-03-15 15:40:03)

 
 
macgyver
válasz erre | email2005-03-15 15:40:03
egyébként miért akarják ennyien átrakni a babetta gyújtást a simsonba??
sorszám: 394 (24910)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-03-13 20:50:58)

 
 
simsontvennek
válasz erre | email2005-03-13 21:35:12
Hello!
Simsont keresek megvételre, kb 30 ezer ft-ig!
sorszám: 393 (24850)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-03-13 20:50:58
Lehet

Menj át a Simson.hu-ra

Kisfürjesi
sorszám: 392 (24848)
(előzmény: r-istvan, 2005-03-13 14:42:38)

 
 
r-istvan
válasz erre | email2005-03-13 14:42:38
Hello valaki megtudná nekem mondani hogy simson S51 b motorba lehet e babetta gyújtást rakni? Ha lehet akkor küldje már el nekem. Előre is kössz. Nagyon fontos lenne.
sorszám: 391 (24835)

 
 
NagyLaci
válasz erre | email2005-03-10 22:05:56
Hi Simsonosok!

A haveromnak van egy S-51-e és az istennek nem tudok neki alapjáratot állítani. Segítsetek, ha tudtok.
Új gáztű van benne. Lehet a gáztuskót kellene kicserélni mert talán farslevegőt szív valahol?
Előre is köszi.
ÜDV
sorszám: 390 (24758)

 
 
Robi01
válasz erre | email2005-03-10 09:47:49
szeva!

pöpec gép a /2-es!!! mikori évjárat? hogy megy?

valamikor nem ártana összetrombitálni pár schwalbés tagot és nyomulni egyet, nem?

csao
sorszám: 389 (24731)
(előzmény: NewTone, 2005-03-08 11:09:10)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:09:43
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 388 (24643)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:08:53
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 387 (24642)

 
 
NewTone
válasz erre | email2005-03-08 11:09:10
Üdv Simsonosok!

4 évig bírtam Simson nélkül, úgyhogy megvettem a szomszéd KR51-2-esét, elég jó állapotban, pár motyóval, jó drágán. Szal újra szocimotoros vagyok. Egyébként Trabantozok is.
Ha valakinek kérdése van fotózás/digitális fotózás, képfeldolgozás, kiadványszerkesztés témában, szívesen segítek, ahhoz értek...

Üdv: NewTone
sorszám: 386 (24619)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-03-03 01:39:49
Szia!
Köszi, de eladtam közben a gépet.
sorszám: 385 (24437)
(előzmény: banmot, 2005-03-02 17:43:36)

 
 
banmot
válasz erre | email2005-03-02 17:43:36
Tudok neked küldeni vadi újat 3.700 + posta áron.
Küldjél címet!
Csaó! Bevi
sorszám: 384 (24415)
(elözmény: pocok_simson, 2005-01-08 15:54:59)

 
 
szxy6
válasz erre | email2005-02-24 19:19:08
Hellosztok! Szeretnék segitséget kérni Simson gyújtás ügyben. Szikrázik a megszakító, cseréltem megszakitót, kondenzátort és gyújtástekercset de ugyanazt csinálja folyamatosan szikrázik "hegeszteni" lehetne vele olyan erőssen! Mit tegyek? Előre is kösz! Ja és még Kb mennyibe kerül egy rezó az ETZ-re? Hello
sorszám: 383 (24088)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-24 19:15:32
Szia!

Képem nincs, de roppant egyszerű a dolog.
Csinálsz, veszel, lomizol megfelelő átmérővel rendelkező bilincset. (1-es vagy 2-est)
Nekem jól bevált pl. A FISHER által előállított gumis csőbilincs (ehhez fértem hozzá) csak kikellett vennem a gumi felét!

Az S 50/51 -es típus légszűrő dobozában van a felső részen a testvezetékeknek a csavarja, ehhez rögzíted a bilincset. (De legalább összekötöd vezetékkel.)

A KR 51/1 illetve a KR 51/2 gépeken van annyi hely, hogy a feszültség-szabályzó mögé lehessen fogatni.

A vezetékezés problémát nem okozhat, mert csak a hossza változott, a bekötése nem!

Üdv. Kisfürjesi
sorszám: 382 (24086)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-24 15:06:55)

 
 
devilray
válasz erre | email2005-02-24 18:17:10
Minden cuccot es segitseget megkapsz amit szeretnel a Zichy Jeno utcai futar motoros boltban tel 06 1 312 1526
sorszám: 381 (24084)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-24 15:06:55
köszi mindent! elnézést agépelési hibákért.
A kondis dologról tudnál valami képet küldeni!
Kössz szépen az önzetlen segítséged!
Jövő hétre ígérem hogy megnézem a pontos adatait a mocinak!
üdv!
pocok
sorszám: 380 (24071)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-02-23 23:01:29)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-23 23:01:29

Szia!
Ezt írtad:
"azt hogy érted, hogy milyen a tekercsem?
3 tekercs van az alaplapon, mint mindegyiken."
Mint azt látod a kapcsolási rajzon van:

- Világítás tekercs Ha szemből nézed, bal oldalon van

- Töltő-világító tekercs Ez a felső. Viszont mindenképpen 2 vezeték jön ki belőle. Illetve ha 6 Voltos, van 1 3. is, ami a magra van leforrasztva a felfogó csavar mellé!

- Gyújtó tekercs Jobb oldalon
Persze ez az elhelyezés is csak eredeti állapotban igaz.
Hisz felcserélhető...

"azt én nem tom, hogy mennyi áramot, és feszt termel."
Attól függ mire méretezték a tekercset.
A terhelt áramkörben lévő feszültség az, ami igazán Neked érdekes.
Az áram pillanatnyi mennyisége az attól függ, mekkora az ellenállása a fogyasztónak.
(Ohm törvény, tanultad 6.-ban)

"az adattábláján a típusa: s51 most pontosan nem tom, mert suliban vagyok.
azt tudom, hogy sztem "ritkaság" mert 1990-es, és még egyetlen egyet sem láttam még ami ugyan ilyen lenne."
Pedig azt jó lenne tudnod! Különben miről akarsz beszélni
Persze az is lehet, hogy elcserélték a blokkot, az alkatrészeket pedig eladták...

"szóval szerinted megéri a fesszab 4500 ft-ért majd azért még körbenézek, hátha..."
Nem ér meg, de sajnos akkor is annyi a bolti ára.

"az előgyújtás akkor mennyi? ugye hogy 1,8?!"
Gyárilag annyi. Ettől függetlenül kísérletezhetsz, hogy milyen értéken megy a moci a legjobban. Jelöld meg, mielőtt elmozdítod.

"nos, a kondit megszakítottam(gyári)
utána vettem bele egy újat, azzal nem volt szikra.
harmadjára megint vettem egyet, azzal volt szikra, ámde "kitágult" az alaplap, és mozgott a kondi a lyukban. Így nem volt megfelelő test, így ment csak rángatott, meg össze vissza lövöldözött."
Ha kitágult, megszokták érzéssel ütni hidegvágóval a furatot. De legjobb megoldás, ha a kondit a légszűrő dobozba viszed fel. Ott alakítasz ki neki megfelelő helyet. (Esetleg mindjárt 2 kondit építve fel. Így bontás nélkül kizárható a kondi hiba.

Ha nem sértődsz meg, elárulok még 1 tényt: ha olyan szót írsz le pl. Anniyra enniyre, akkor ott cseréld fel az iy!
Üdv. Kisfürjesi
sorszám: 379 (24025)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-23 10:13:09)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-23 10:13:09
nos, nem vagyok enniyre elektros.
azt hogy érted, hogy milyen a tekercsem?
hát, nemtom.
3 tekercs van az alaplapon, mint mindegyiken.
azt én nemtom, hogy menniy áramot, és feszt termel.
"De nem írtad meg hány Voltos a tekercsed?
Milyen típus van megadva az adattáblán?"
hát nemtom, hogy mennyit termel. az adattábláján a típusa: s51 most pontosan nemtom, mert suliban vagyok.
azt tudom, hogy sztem "ritkaság" mert 1990-es, és még egyetlen egyet sem láttam még ami ugyan ilyen lenne.
Este majd megmondom, szoval szerinted megéri a fesszab 4500 ft-ért.majd azért még körbenézek, hátha...
az előgyujtás akkor menniy?
ugye hogy 1,8?!
nos, a kondit megszakítottam(gyári)
utána vettem bele egy ujat, azzal nem volt szikra.
harmadjára megint vettem egyet, azzal volt szikra, ámde "kitágult" az alaplap, és mozgott a kondi a lyukban.
igy nem volt megfelelő test, igy ment csak rángatott, meg össze vissza lövöldözött.
nos, fémragasztóval be lett ragasztva, most működik megfelelően.
az új kalapács is működik.
Kössz a figylmeztetésed, az alkatrésszel kacsolatban, megfogadom!
kössz Üdv!
sorszám: 378 (23995)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-02-21 21:05:26)

 
 
válasz erre | email2005-02-22 21:04:56
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és JAWA hoz kell!! (Illetve robogókhoz és nagymotorokhoz rendelésre!) Új (gyári és utángyártott) illetve bontott alkatrészek, tuning szettek, tuningok, dobok, akksik, gumik, egyszóval minden! jóval bolti ár alatt! JAWA,ETZ,TS,Trophy, S51, S50, Schwalbe stb.... Írj vagy hívj mindent megoldunk!! 5000 ft felett Bp.-en ingyenes kiszállítással! Alkatrészek postai utánvéttel! tel.: 0630 4096093
sorszám: 377 (23959)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-21 21:05:26
Szia!
Ezt írtad:

"tudok egy helyet, simsonos bolt, no ott a fesszab az 4500.-, ennyit én meg nem akarok érte adni."
Pedig annyi a 12 Voltos máshol is. De nem írtad meg hány Voltos a tekercsed?
Milyen típus van megadva az adattáblán?

"vettem kondit, meg kalapácsot."
Most akkor a kondit szakítottad meg előző alkalommal? Azért nem volt szikrád?
Vagy elszigetelted a fémtől?

"Az előgyújtás gyári értéke 1,8 mm, de egyik ismerős azt mondta, hogy 1,5.most elvileg így van beállítva a gyújtás, nagyon kell pörgetni hogy menjen."
A 1,5 mm a 70 ccm-es gépeké. Szerintem Neked ez nem lesz jó.
Talán érdemesebb lenne a hengerfej-robbanótér átalakítását megfizetni...

Alkatrész hirdetéssel vigyázz! Drágább egyes cucc mint a legközelebbi boltban.
Ja, és ez nem bolt, számlát nem kapsz. Ha valami nem jó, így jártál.... (Én is)
Ő nem fog visszahívni! És olyannak kell átvenni az alkatrészeket, aki ért is hozzá!
Így elkerülhettem volna a bosszankodást, illetve hogy új, de nem rendelt, de 4-5 mm-esen csavarodott, 1.000.- os lánckerék legyen a levél-nehezékem...

Minek az alaplap? Csapágyat csapágyboltból! Fesszabályzóhoz MILYEN tekercsed van?

Üdvözlettel. Kisfürjesi
sorszám: 376 (23912)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-21 14:18:35)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-21 14:22:52
helloka streets! hallom olcsón tudsz dolgokat mindenféle keleti mocihoz, érdeklődenék hogy pesten hol van ez a "bolt?".
ja :
menniybe kerül simson s51-hez alaplap(hagyoméynos kalapácsos)
főtengelycsapágyak
fesszabályzó
kösz cső
sorszám: 375 (23882)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-21 14:18:35
na ja,azért ennyire nem tudok kapcs rajzot olvasni, és tényleg nem tudom hogy mi a különbség a mechanikus és az elektronyos fesszab között.
tudok egy helyet,simsonos bolt, no ott a fesszab az 4500.-, enniyt én meg nem akarok érte adni.
vettem kondit, meg kalapácsot.Az előgyujtás gyári értke 1,8 mm, de egyik ismerős azt mondta, hogy 1,5.most elvileg igy van beállítva a gyújtás, nagyon kell pörgetni hogy menjen.
tudom 2 ütemű, de jelenlegi állapotában tényleg le kell forgatni.Az a pláne, hogy tegnap fogta magát és csak úgy leállt, ez nagyon idegesítő volt 2 falu között.
üdv.neven nem kisfürjesi, csak neked köszöntem.
sorszám: 374 (23881)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-02-16 20:10:57)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-16 20:10:57
"igen tudok kapcs rajzot olvasni "
Akkor az MSZ 2518 szerint kösd, majdnem teljesen aszerint vannak a tüskék
beszámozva.

"nem én vagyok az 1. tulaj, emiatt van ennyi bajom a kábelekkel."
Lehet hogy cseréltek néhány vezetéket, ezért javaslom hogy NE a színek alapján indulj el, hanem NÉZD meg a forrasztási helyen, kövesd végig!

"fesszabot még nem sikerült bele venni, de folyamatban van.
gondolom mechanikus lesz, nemtom.
azt sem tudom pontosan h mi a különbség a mechanikus és az elektronikus között."
? Ne már:-))

"számomra a gyári kapcs rajzban csak a gyújtáskapcsoló nem egyértelmű ..hogy hova mit kell kötni."
Mondom hogy az MSZ 2518 szerint van majdnem minden kiosztva!
Pl. az 56-os a fényváltóra megy, ennek az 59-es a párja (világítótekercs)
31 – 2
15 – 30 stb
De ha találsz olyan rajzot, amin látható a számozás a gyújtáskacsolónál, az érvényes az összes hasonló típusra...

"nekem semmi nem ugy van ahogyan az általatok már megadott rajzokon látom."
Most ezt nem igazán értem, mégis milyen típus van az adatlapján?

"ma cseréltem a gyújtásnál kondit, és kalapácsot a csere után próbáltam beállítani a gyújtást, de semmi szikra nem volt. Múlt alkalommal is csinált ilyet, akkor a kondinál volt laza a csavar, ámde most teljesen feszes minden, át van törölgetve kontakt hiba kizárva."
És a kondenzátor is rendben van? (Multiméterrel vagy lámpával nézd meg (aksi, töltő, elem, tápegység. Valami csak akad)...)? Magyar? Német? Ugye szépen érintkezik a ház a fémhez!?

"(teljesen mindegy hogy hogy van beállítva a gyújtás, és a kalapács akkor is kellene lenni valamilyen szikrának nem?)
elnézést a tudatlanságomért, azt hittem ez egy fórum ami nekem egyenlő a segítségnyújtással.
lehet hogy nem így van...
Csak annyit kérek hogyha valakinek van a Simsonjában fesszab(12 v-os) akkor a színeket irja le legyen szíves. Köszönöm
töltőtekercsem milyen rendszerű?
öööööööööööö
pontosan nemtom, 3 tekercs van, nem tirisztoros hanem "hagyományos"
a szabályzó még nincsen kézben"

Valaki biztosan segít, aki tud! Csak olyan szinten fogalmazzál, amit mások is megértenek... (De legalább azt, hogy mire gondolsz)

Nos, ha kalapácsos a gyújtásod, akkor látatlanba azt gondolom:
A Te motorod alapból 6 Voltos elektronikával rendelkezik.
Ezeknek a feszültségszabályzása annyiból ált, hogy a gyújtáskapcsoló mögött volt 1 fém dobozkába 1 (vagy 2) fojtó-tekercs amiből 3 (vagy 5) vezeték lógott ki.
A fojtó felépítése megegyezik a köpeny típusú trafóval, csak itt mint előtét ellenállásként funkcionál. És volt még 1 dióda is (olyan 100 Volt és 1-2 Amperos teljesítményű)
A 6 Voltos töltőtekercs 12 Voltos aksit tölteni nem bír!

Amennyiben 12 Voltos a töltőtekercsed, ahhoz kicsit komolyabb elektronikával rendelkező szabályzó dukál. Ezt legkönnyebben onnét tudjuk megállapítani, hogy nincs letestelve vasmagra. De Te ezt úgyis leolvasod a kapcsolási rajzokon, mikor megnézed rajta a vezeték szín jelölését ha semmiképpen nem akarsz biztosra menni...


"üdv Kisfürjesi"
Téged is így hívnak? Akkor mi nem túl távoli unokatestvérek vagyunk!!
Mennyi idős vagy? Hol laksz?
Üdv. Kisfürjesi
sorszám: 373 (23699)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-15 20:39:33)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-15 20:39:33
igen tudok kapcs rajzot olvasni nem én vagyok az 1. tulaj, emiatt van enniy bajom a kábelekkel.
fesszabot még nem sikerült bele venni, de folyamatban van.
gondolom mechanikus lesz, nemtom.
azt sem tudom pontosan h mi a különbség a mechanikus és az elektronikus között.
számomra a gyári kapcs rajzban csak a gyujtáskapcsoló nem egyértelmű.hogy hova mit kell kötni.
nekem semmi nem ugy van ahogyan az általatok már megadott rajzokon látom.
ma csaréltem a gyújtásnál kondit, és kalapácsot.a csere után próbáltam beállítani a gyújtást, de semmi szikra nem volt.Mult alkalommal is csinált ilyet, akkor a kondinál volt laza a csavar, ámde most teljesen feszes minden, át van törölgetve kontakt hiba kizárva.
(teljesen mindegy hogy hogy van beállíítva a gyújtás, és a kalapács akkor is kellene lenni vamilyen szikrának nem?)
elnézést a tudatlanságomért, azt hittem ez egy fórum ami nekem egyenlő a segítségnyújtással.
lehet hogy nem így van...
Csak annyit kérek hogyha valakinek van a simsonjában fesszab(12 v-os) akkor a színeket irja le legyen szíves.Köszönöm
töltöktekercsem milyen rendszerű?
öööööööööööö
pontosan nemtom, 3 tekercs van, nem tirisztoros hanem "hagyományos"
a szabályzó még nincsen kézben
üdv Kisfürjesi
sorszám: 372 (23627)
(előzmény: Kisfurjesi, 2005-02-09 20:14:34)

 
 
válasz erre | email2005-02-16 17:50:10
Törölve.
sorszám: 371 (23615)

 
 
ekeferkoo
válasz erre | email2005-02-15 14:13:02
Szeretnék tanácsot kérni! A haveromnak tirisztoros gyújtása van és nagyobb fordulaton olyan, mintha leszabályozna=nem akat kiforogni, össze-vissza gyújt. Előtte pöpec volt, egy hete kezdte a hülyeséget. Gyertyát, karbipucolást próbáltuk. Még gyújtókábelt is cseréltünk. Nem régi benne a gyújtótekercs sem. Az alaplap beállítása is jó. Aki tud kérem szóljon hozzá. Előre is köszönöm.
sorszám: 370 (23612)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-10 13:40:09
Szerintem pedig áttekinthető!
Jól érthető!
A lábak kiosztása pedig megfelel a többé-kevésbé használt szabványnak!
Reflektor, duda, index...
Kérdezzél rá 1 autóvillamossági szerelőre...
És mi van akkor, ha 6V-os rendszerűeket talál, az Övé pedig 12 V-os?

Kisfürjesi
sorszám: 369 (23410)
(előzmény: ekeferkoo, 2005-02-10 12:33:12)

 
 
ekeferkoo
válasz erre | email2005-02-10 12:33:12
Szerintem a kapcsolási rajz ''kicsit'' áttekinthetetlen. Össze vissza vannak a lábak jelölve. Többre mész, ha megnézel egy működőt és az alapján kötöd be.
sorszám: 368 (23409)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2005-02-09 20:14:34
Szia!
Ezt írtad:
"vettem akkut, de visszafelé nem tölt semmit.
vélemény?
most vettem bele fesszabot, a bekötése nem világos? akinek van az le tudná irni a szineket, hogy hova mit kell?"
Amíg nincs bekötve a szabályzó, addíg NEM szabad hogy töltődjön:-))
Milyen rendszerű a töltőtekercsed?
Milyen rendszerű a szabályzód?
Te az 1. gazda vagy a motornak? Felelőtlenség ellenkező esetben csak a szinekre hagyatkozni...
Tudsz kapcsolási rajzot olvasni?

Üdv. Kisfürjesi
sorszám: 367 (23358)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-09 11:20:44)

 
 
tshybe
válasz erre | email2005-02-09 11:43:56
heló. itt a szakirodalmak között megtalálod a kapcsolási rajzot.
üdv
sorszám: 366 (23328)
(előzmény: pocok_simson, 2005-02-09 11:20:44)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-02-09 11:20:44
lenne megint kérdésem.
a 1.:
vettem akkut, de visszafelé nem tölt semmit.
vélemény?
most vettem bele fesszabot, a bekötése nem világos? akinek van az le tudná irni a szineket, hogy hova mit kell?
2.:
nos nemtom lehet hogy ez másnak nyilvánvaló, de én még nem találkoztam a 16n 3 - 12 !
karbi tipussal.
csak ennyi, ha valaki tud az segítsen.(a gond csak a fesszab bekötése és az akku töltése.)
előre is kössz mindenkinek
pocok
sorszám: 365 (23327)

 
 
válasz erre | email2005-01-31 14:58:42
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és JAWA hoz kell! Új (gyári és utángyártott) illetve bontott alkatrészek jóval bolti ár alatt! JAWA,ETZ,TS,Trophy, S51, S50, Schwalbe stb.... Írj vagy hívj mindent megoldunk!! 5000 ft felett Bp.-en ingyenes kiszállítással! Alkatrészek postai utánvéttel! 0630 4096093

sorszám: 364 (22860)

 
 
válasz erre | email2005-01-30 22:58:36
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és JAWA hoz kell! Új (gyári és utángyártott) illetve bontott alkatrészek jóval bolti ár alatt! JAWA,ETZ,TS,Trophy, S51, S50, Schwalbe stb.... Írj vagy hívj mindent megoldunk!! 5000 ft felett Bp.-en ingyenes kiszállítással! Alkatrészek postai utánvéttel!


sorszám: 363 (22829)

 
 
válasz erre | email2005-01-27 14:16:44
!!SÁNDOR!!! Irt nekem valaki Sándor néven mailt, de server hiba miatt törlődött! Legyen szives írjon még egy mailt, vagy csörögjön rám! Többek között 70 es hengert keresett!! Köszönöm!!


sorszám: 362 (22714)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-01-26 22:12:42
Helló menniybe kerül nálad egy 12 v-os relé simsonhoz(lehetőleg 4 lábas ) kis fekete doboz
sorszám: 361 (22696)

 
 
pocok_simson
válasz erre | email2005-01-26 22:03:34
ja bandita, minden oké, sikerült bekötni a dolgokat. Menet közben kiderült hogy el van szálva a biztosítél is , azt is kicseréltem, ezután már könnyen ment a dolog.Mindenkinek köszönöm a segítségét.
Már csak egy működöképes relére van szükségem, de ez jelenlegi keretemből nem jön ki, még akkor sem, ha 600 Ft.
Üdv minden szoci motorosnak!
sorszám: 360 (22694)
(előzmény: Bandita, 2005-01-21 14:12:50)

 
 
válasz erre | email2005-01-25 19:20:11
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez kell! Új és bontott alkatrészek jóval bolti ár alatt! ETZ,TS,Trophy, S51, S50, Schwalbe stb.... Írj vagy hívj mindent megoldunk!! 5000 ft felett Bp.-en ingyenes kiszállítással! Alkatrészek postai utánvéttel is!! 0630 4096093


sorszám: 359 (22626)

 
 
válasz erre | email2005-01-25 19:18:29
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez kell! Új és bontott alkatrészek jóval bolti ár alatt! ETZ,TS,Trophy, S51, S50, Schwalbe stb.... Írj vagy hívj mindent megoldunk!! 5000 ft felett Bp.-en ingyenes kiszállítással! Alkatrészek postai utánvéttel is!!


sorszám: 358 (22625)

 
 
Bandita
válasz erre | email2005-01-21 14:12:50
Mél ment megkaptad ezek szerint ?
sorszám: 357 (22474)
(elözmény: pocok_simson, 2005-01-21 13:57:06)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu