hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tesho
válasz erre | email2003-11-10 21:56:47
Biztos fáztak:)
sorszám: 80 (3350)
(előzmény: tesho, 2003-11-10 21:55:40)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-10 21:55:40
Tegnap este láttam 4 MZ-t átgurulóban a városon,épp kifelé mentek... de jó volt látni és hallani őket!!
sorszám: 79 (3349)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-10 21:54:31
Hali Dawe!!!

Köszi a dícsérő szavakat... :) jól esett!!!:))

A moci váza így néz ki persze polírozni is szoktam ahol hozzáférek!!! Persze a lábtartó alja már nem ilyen szép... :))

A mocit anno 7000 km- el vettem egy öreg papától, ezért ilyen, de ezt már az oldalamon is leírtam.

Fisi
sorszám: 78 (3348)
(előzmény: Dawe, 2003-11-10 19:40:48)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-10 19:40:48
Szia Fisi!

Egyenlőre még nem voltam otthon de holnap reggel megcsinálom!

És akkor boldog leszek!

Más: Az MZ-d vázát újrafestetted vagy ilyen yó áll.-ba vetted?!

Üdv:Dave

ui:Telleg nagyon jól néz ki a vasad!
sorszám: 77 (3342)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-10 01:35:13
bocsi, BP7HS.

A Champion mien árban van?
sorszám: 76 (3318)
(előzmény: tesho, 2003-11-10 01:33:18)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-10 01:33:18
mzoli szerint a Champion L82YC jó bele,de ez ha jól emléxem a B7HS-el egyezik meg.
Ha pedig a 8-as a 260-as hőértékű,akkor nem a legtutibb...
sorszám: 75 (3317)
(előzmény: fisi, 2003-11-10 00:22:58)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-10 00:22:58
Ez az tesho!!:))

Próbáld csak ki a 14- est!!

Nekem jobb volt a gyertyaszínképem az új karbival Briskkel, mint az NGK- val!!
Ennek ellenére kiváló minőségűek az NGK- k!!! Csak hát most nem igazán találták el mi kell egy öreg szoci gépnek- na és aztán ki nem sz..ja le??:))) _Blues Company után szabadon... :)))

Én még a Championt próbálnám ki, hátha ötvözi az Ngk- és a Brisk jó tulajdonságait??!!

De melyik a Championból a 260- as???:))

Fisi

U.I.: Dawe!!!

Hogy megy a keret felrakás???
sorszám: 74 (3314)
(előzmény: tesho, 2003-11-09 21:03:15)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-09 21:03:15
Fisi!:)

Ha az NGK-nál a 8-as felel meg a 260-as hőértéknek,akkor az a Brisk-nél 14-es (B8HS = N14C)

Tehát az általam eddig használt Brisk N15Y és N15YC az NGK BP6H és BP6HS-nek felel meg,a lényeg,hogy 6-os hőérték,ami szeintem nagypn alacsony!!!
Tehát azt hiszem N14C-s gyertyát kéne vennem..

Naa,van már aki kezdi elveszteni a fonalat??:))
Most látom,némely 7-eshez is 14-es van írva... naaa,majd kibogozom vmikor:)))

byee
sorszám: 73 (3305)
(előzmény: fisi, 2003-11-09 12:32:04)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-09 17:10:45
Itt egy képhogy tisztábban láss!!!

http://kep.tar.hu/fisi/images/pic3490118.jpg

Fisi
sorszám: 72 (3300)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-09 16:59:19
Hali Dawe!!!!

Hát van elég sok kép fent az oldalamon, onnan ha jobban megnézted volna látnád a dolgot...

Szal, nem kell semmi féle fül, hanem:

- összerakod a keretet, ha rám hallgatsz akkor úgy csinálod ahogy én, és rögtön önbiztis anyákkal csavarod össze!!! Így csak egyszer kell meghúznod, és nem lesz vele több baj!!

a, verzió: A motor vázán annyi módosítást kell eszközölni, hogy a kipuff tartó helyére rakod az első tartócsavarok egyikét, és a kipuff tartó vasnak ez elé kell fúrnod egy lyukat!!

b,: nem fúrsz lyukat, hanem a kipuff tartót a helyére rakod vissza, csak az eddigi külső hely helyett ugyanide csavarod vissza csak a váz belseje felé!! Mert ugye kívül már a keret foglalja a helyet.

A másik oldalán a váznak nincs gáz, mer ugye ott szabad a lyuk?!! Ott csak simán felrakod! Önbiztis anyák!!!!!!!!!!!!!

Elértél az érdekesebb elgondolkodtatóbb részéhez a dolgoknak!!!??:))))

A keret eleje már fent van de mi a fene fogja megtartani ezt az egész vackot kérdezhetnéd???!!! Hátul nincs hová csavarni???? Ne aggódj!!!

A megoldás az amit a képeimen látsz!! És a kapaszkodó tartó bilincsek!!!!

Első és legfontosabb dolgod PONTOSAN kimérni a kereten a bilincs tartó csavarok helyét!!! Itt a keretet át KELL fúrnod legalább 6- os (10- es anyának való) csavarnak megfelelő lyukkal!!! Tudom vékonynak látszik kurvára, de nem lesz vele baj!!! Ezek után ide egy akkora csavar kell hogy a bilincsen is átmenve az egészet egyben meg tudd húzni!!! Ha bírsz rakhatsz két anyát is egymás mögé, de a kipuff felöli oldalon asszem nekem már nem volt annyi helyem, hogy oda betegyek még 1- et...
Magyarán a kapaszkodó tartó bilincsek tartják a kereted hátsó részét amint kivetted a szavaimból?!

Itt megint két verziód van!:)))

a, a kapaszkodó nehezen fér el, ezért vagy kiszeded mielőtt a fentebb leírtakat megcsinálod, vagy

b, az én verziómat csinálod, betolod- ütöd a kapaszkodót addig amíg csak lehet! Így nem veszik el ez a fontos (túrán ahogy látod oda tudsz gumipókot akasztani stb..) alkatrész.

Csavarok meghúz, és kész!!!:)))

Azonban még egy gondolat!!

Ha akarsz majd rakni rá oldaldobozokat amilyenek nekem vannak akkor a kipuff tartódat s alakban majd meg kell hajlítanod!!! De ezt csak akkor ha majd akarsz rakni rá ilyent...

Fisi
sorszám: 71 (3297)
(előzmény: Dawe, 2003-11-09 15:20:41)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-09 15:20:41
Köszönöm Fisi!

Nagyon faja a géped!!!

Megtaláltam amit kell!
(A tartószerkezetet egy füllel kell a vázhoz erősiteni!? Már csak olyan fület kell szereznem!)
Juj! A lyukat te furtad az állványba?

üdv:Dawe
sorszám: 70 (3293)
(előzmény: fisi, 2003-11-09 12:32:04)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-09 12:32:04
Hali!!

Tesho!!!

A B8HS a 260- asnak megfelelő, az NGK katalógus szerint. De minke kínlódsz vele, mondom hogy lustább lesz tőle!!!
Jó az a Brisk!!!:)))
Maradj ennél!!!

Dawe!!!!

Mi ez a Krauser koppincs???? Dobozról van szó, vagy a tartó keretről????
Menj az oldalamra- kep.tar.hu/fisi- és ott nézz körül!!!

Fisi
sorszám: 69 (3291)
(előzmény: tesho, 2003-11-08 21:08:51)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-09 06:39:41
Helló Mindenkinek!

Tegnap vettem az ETZ-mre egy "krauzer" utángyártatmányt és sehogyan sem lehet feltenni, csak ha csinálok hozzá valamilyen "Távtartót" ami gyakorlatilag 1 vaslap füllel!

Ti nem tudtok valami "korrektebb" megoldást?

Bár az igazat megvallva szeretek barkácsolni! Meg azt csak és csináltam! (Lehet hogy szar de az ÉN szarom!)

Tehát várom az észrevételeket, tapasztalatokat!

Üdv:Dawe

ui: A Devil's Börzére(11.29) ugye mindenki jön?! Csak mert már jó volna tudni hogy ki kicsoda! Nem?
sorszám: 68 (3287)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-08 21:08:51
Van vkinek arról pontos infója,hogy az NGK-nál melyik szám felel meg a 260-as hőértéknek?

Gyanúm szerint a 7-es vagy a 8-as,de konkrétan??
sorszám: 67 (3283)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-11-08 14:38:55
üdv mindenki!

Szeretnék egy-két szót én is mondani. Ugyan már az MZ-mben NGK van, de még mindíg megvan az eredeti gyári Isolatorja is. Amit a szerszámos tatyómban őrzök, mint "szerencsehozó gyertyát", de mellette azért van még egy NGK B8HS is, mert ugye a szerencse forgandó. :D
sorszám: 66 (3273)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-07 20:44:20
Némi NGK kódfejtés:

Vegyük pl az NGK BPR6ES-11

B=Menetátmérő,emelkedés (14*1,25)
-ez az ETZ mérete is
P=Előrehúzott szigetelőcsőr
-szerintem ez jó,mert jobban az égés középpontjába teszi a középelektródát
R=Zavarszűrő ellenállás -:)-
6=Hőérték (2 alacsony-14 magas)
E=Menethossz (19mm)
S=Elektróda kialakítása
11=Elektróda hézag (1,1mm)
sorszám: 65 (3270)
(előzmény: mzoli, 2003-11-07 09:09:01)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-11-07 09:09:01
Sziasztok!
Nekem gyertyában a Champion L82YC jött be eddig nagyon. Simán elment vele 10 ekm-et minden gond nélkül. Egyébként a szakirodalom menüben van egy gyertya táblázat. Ebből kinézve, ezzel a gyertyával a következők azonos hőértékűek: N.G.K. BP7HS, BRISK N14YC, BERU 5BU, K.L.G. F85CP. Azt persze nem tudom, hogy ezeknek a gyertyáknak vajon pont 260-as a hőértéke-e (ami gyárilag elő van írva), mert ez ebből a táblázatból nem derül ki. A már korábban említett BRISK N15YC szintén benne van, csak más sorban, tehát biztos más a hőértéke. Viszont olyan hogy BRISK N14C, nincs is benne. Az Isolatort szerintem is el lehet felejteni.
Szóval szerintem a Champion nagyon jó, bátran ajánlom mindenkinek!
sorszám: 64 (3256)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-07 00:36:00
Úgy látszik,hogy ezek a Brisk-ek csak lehasználtan, qkázva működnek,de akkor tökéletesen!:))
Nálam most is jól műxik az a régi,de a középelektródából már alig van vmi,annyira elhasználódott & csak azért cseréltem ki anno újra,mert már alig volt benne anyag & féltem,hogy bármikor elfogy6 a középelektróda:)

byee
sorszám: 63 (3251)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-06 16:02:28)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-11-06 16:02:28
B8HS az enyem is. De az van ezzel az NGK dologgal, hogy a boltos kulon felhivta a figyelmemet, hogy most vegre tudott szerezni eredeti NGK-t es most vegyek ha akarok jo gyertyat. Densom volt, azzal sem volt semmi baj de azert vettem es azota is az az NGK-van benne.
Hibatlan. A denso pedig a tarcsi. Szal ezzel a 2 gyertyaval nem felek elindulni.

Briskel en is hasonloan jartam mint tesho. Simsonom volt meg mikor kb. 2 honapig szoptam az isolator gyertyak miatt. Eccer epp indultam otthonrol, utcank felenel leall a moci. Pont jott HyGy es kukaztunk egy gyertyat a skodaja csomitartojabol. Eme volt az utott kopott brisk gyertya amivel addig motoroztam amig el nem adtam a szimot. Utanna viszont a TZ-bol 2 ujat is ki kellett dobnom. Ekkor jott a kepbe Denso, majd NGK. Ezek az en gepemben tok egyforman viselkednek.
sorszám: 62 (3238)
(előzmény: tesho, 2003-11-06 10:11:17)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-06 12:56:41
Köszi a tippeket!

Az előgyujtás dologban tudnátok okositani egy kicsit?

Tudjátok! Hogy? Vagy ne babráljam?

Köszi!Üdv:Dawe
sorszám: 61 (3236)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:14:14
Fisi!

Nekem a legjobban a Brisk N15Y-al megy.

Legutóbb viszont olyat kaptam,hogy Brisk Super N15YC -ez volt a 15Km-es:)
sorszám: 60 (3226)
(előzmény: fisi, 2003-11-05 20:22:12)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:11:17
Az Isolator régen tényleg jó volt,ma már semmire sem jó,nálam ha működött is egyáltalán,akkor max 80Km-t.

Peet!

Az említett márkákból melyik típusok?
Tudtommal (katalógusból) NGK-ból a B8HS a jó. Nálam mégsem húzta sokáig:)
sorszám: 59 (3225)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:08:05
Lehet abban vmi,hogy a Brisk-nél ki kell fogni...az egyikkel 1,5 évig mentem úgy,hogy már használtan lett beletéve (egy rakás hulladékból kotortam ki),a középelektródája már teljesen elvesztette az éleit,de most visszatettem,mert azzal mindig m1!!
Aztán volt az,ami a 2. túrán kb 15 km után megadta magát,ugye:) Pedig ugyanolyan volt!!!
Itt 500 Ft körül van darabja..
sorszám: 58 (3224)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-11-05 23:35:51
De lehet előgyujtáshiányis.
sorszám: 57 (3218)
(előzmény: Dawe, 2003-11-05 15:21:34)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-05 20:22:12
Peetair!!!

Igazad van!! Az Isolator régen a legtutibb gyertya volt az Mz- be, Simsonba, de amióta átvette a Beru egy kalap szar!!! Nem égnek ki krendesen, a szigetelés tövébe (szerelőm szerint) lerakódik a benzin színezéke(??) és leszigetel 'oszt meghal!!:(( Állítólag gáz feletti kiégetéssel meg lehet ezt a hibát szüntetni, de azért érdekes....

DEnso: nem tudom.
NGK: nekem eredeti japán de akkor is lusta tőle a motor!!!

Brisk ali(j)as Pal :)))

Na ezt én sem hittem először!!! Régen a Palok nagyon nem muzsikáltak a Tz- kben Simókban most meg... :)))
Én idáig 3- at vettem de mindegyik jó (bár egyet használok csaq, a többit csak megszikráztattam), nekem az Isolator halt meg mindíg 1- 3 hónap alatt (persze az új gagyi, a régik 5- 6 évig is elmentek!!!!).

Ja!!! Tesho!!!
A gyertya típusa Brisk N 14 C

Fisi
sorszám: 56 (3213)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-05 18:12:53
haat lehet elvileg az is de inkabb szimeringek szoktak lenni vagy tanal aksi vagy nincs rendes kompressziod. :) De lehet a gyertya is rosz. :) Csereld ki azt kiderul nem tul draga.
sorszám: 55 (3208)
(előzmény: Dawe, 2003-11-05 15:21:34)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-05 15:21:34
Hi!

Épp csak olvasgattam a hozzászólásaitokat amikor eszembe jutott hogy megkérdem a szakik nem-e lehet egy kicsit a gyertya bűne a berugásranemindulcskhabetolom hibácska?

Szóval Szakik?

Üdv:Dawe
sorszám: 54 (3204)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-11-05 14:44:42
Gyertya teren a kovetkezok a tapasztalataim:

Denso : tokeletes
NGK : szinten tokeletes
Brisk : Van amelyik jo, van amelyik nem, szal ki kell fogni.
Isolator : Ez csak gyertyanak latszo targy. Legalabbis manapsag. 10-20 eve meg kiraly volt allitolag.

Ami meg fontos, hogy mindenbol az eredetit kell megvenni. Tehat NGK-bol is csak az a jo ami made in japan, nem vmi koppintas.

Amikrol meg jokat hallottam de sosem probaltam az a Champion.
sorszám: 53 (3201)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-05 13:31:59
Amelyik mukodik az jo de kb az ujaknak a fele rosz...
sorszám: 52 (3199)
(előzmény: tesho, 2003-11-05 10:56:00)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-11-05 11:53:38
Brisk nekem sem jött be az Izsben, ellenben ugyanolyan hőértékű Isolatorral ment, mint az olajozott ménkű.

Csövi!
Maci
sorszám: 51 (3193)
(előzmény: Pali, 2003-11-05 11:18:59)

 
 
Pali
válasz erre | email2003-11-05 11:18:59
Ahoy!

Valami lehet benne, hogy leszolta. Eddig sok MZ-s sracot hallottam, hogy milyen franko a Brisk. Ellenben nekem a jawa-ban igencsak nem vált be. Ezen kívül a srác, aki segített felújítani a motorom, ö is elszidta a Brisket (meg még jó pár Jawa-s szaki is). Nem tudom, hogy mitöl van ez, nem értek a termodinamikához, csak a villanyhoz. Egyébkén Jawa-ba a Champion ami nagyon frankón bevállt.

Üdv,
Pali
sorszám: 50 (3192)
(előzmény: tesho, 2003-11-05 10:56:00)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-05 10:56:00
HyGy meg úúúgy leszólta a túrán a Brisket,hogy majdnem gutaütést kaptam:)) Pedig nagyon jó gyertya az!!
Cseh sportgyertya,teccik tudni...

Fisi,akkor majd nézz utána!! És ha már ott kitárgyaltátok,leír6nád ide,ami neked megmaradt belőle,mint tanulság!:)
sorszám: 49 (3189)
(előzmény: fisi, 2003-11-04 20:07:01)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-04 20:07:01
Hali!!!

Na ezt a témát már jól kitárgyaltuk a totalbike-os Mz fórumon..

Tehát az Etz- be az Ngk a B8HS jelűt ajánlja, de ettől nagyon teű lett a motorom, biztonságos nagyon megbízható gyertya, de nem igazán pörög ki tőle a motor!!! Legalább is nekem ilyen tapasztalataim voltak vele!
Ekkor az egyik haver ajánlotta a Brisket, és lőn csoda!!!! Úgy pörög tőle a gép mint állat!!!
Nekem az N5C vagy mi a fene (majd megézem) van benne de tényleg faja!!!:))

Fisi
sorszám: 48 (3167)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:18:21
Jaaa,az én "kisebb" hőértékű gyertyám Brisk N15YC.
Ami most benne van a gépben,az is Brisk,de még nem hasonlítotam össze...
sorszám: 47 (3160)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:15:00
AC? Nem ismerem...

Kaptam az egyik barátomtól egy NGK B7HS típusú gyertyát,régebben ezt használta az ETZ-jében (már eladta).
Neki ment vele,de jó ez bele?
Összehasonlítottam egy gyertyával,amit én használtam korábban (kevés sikerrel) és az övé sokkkkkal magasabb hőértékű (tehát az NGK)!!
sorszám: 46 (3159)
(előzmény: Dino, 2003-11-04 07:19:37)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-04 07:19:37
Tesho a téma nagyon jó.
Nekem AC 45f-es gyertyával ment a legjobban az ETZ (mielőtt elkaptak). Amúgy az AC gyárt(vagy gyártott) kimondottan motorkerékpárba gyergyát. Ez a Z jelzést kapta. Ha valakit érdekel írhatok neki e-mailt arról, hogy melyik gyertyánál mi mit jelent (valami autós könyvből).
sorszám: 45 (3136)
(előzmény: tesho, 2003-11-04 04:36:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 04:36:04
Feldobnék egy témát...

Ki milyen gyertyára esküszik az MZ-jében? Márkák,típusok,tapasztalatok?

Az összes ETZ-hez a következők a gyári adatok: -eredetileg Isolator ZM14-260

14=menetátmérő(fix)
260=hőérték

elektródatávolság 0,6mm
(persze ez változ6,hiszen köztudott,hogy pl a szegényebb keverékkel üzemelő motor nagyobb hézagot kíván)
sorszám: 44 (3135)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-02 19:38:08
Hát sok helyen ilyen f@szok az eladók,volt,hogy azt mondták,hogy nincs,aztán betoppant a főnök,aki mondta,hogy van és máris lett belőle kb 30 db... Na mind1. Várpalota passz,én régebben Győrben vásároltam Vp-en kívül.

MZ-s oldalak gyűjteménye (német):

http://www.mz-b.de/ifo/dmlinks.htm

sorszám: 43 (3100)
(előzmény: Dino, 2003-11-01 06:05:01)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-11-01 15:06:25
köszi a tippeket ... majd megpróbálom! Üdv minden Szocimotorosnak!
sorszám: 42 (3084)
(elözmény: Atilla, 2003-10-30 14:49:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-01 06:05:01
tesho
Bevittem a pályaudvari boltba a tömítést, elmondtam a faszinak, hogy a motorban hol lehet ilyet találni, de csak pislogott. Amúgy ha az öreg bentvan tényleg gyorsabban mennek a dolgok, de eddig 3x volt benn, mikor vásároltam (pedig oda járok főleg lassan 3 éve). A kopasz meg a másik nem nagyon akaróznak rendelni, mindenre azt mondják, hogy Pesten a nyagykerben sincs úgyse. Várpalotára érdemes bemenni a sportcsarnok alá(azt mondják, hogy ott is van valami)?
sorszám: 41 (3078)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 21:01:40)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-10-31 21:44:31
Nekem jelenleg 24ezer kilóméter van a magyar berta dugóban, es ez mind az en gumifüstölős stílusomba került bele (250-etz) Az utolsó útjánál már elég jól csörgicélt a kicsit, ugyhogy a télen valszeg felújítom. A főtengelyben 12ezer körül van, a hajtókaron "CKR" jelzéssel és ugynaolyan szép hőtöl származtatható elszíneződés látható az alsó és a felső hajtórúdszemnél. A főtengely még bírná sztem sokáig, de msot megkapja egyben az újítást.

Gyöször.
sorszám: 40 (3072)
(előzmény: Atilla, 2003-10-31 11:18:57)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 21:01:40
Dino!

Hát én nem tudom,én eddig mindig kaptam mindent abban a 2 boltban (kivéve könyökcső-kip.dob összefogató bilincset),tehét nem igazán értem...
Személyesen és konkrétkéréssel kell bemenni:)
Ha bent van a főnök is,tuti kapsz mindent vagy max gyorsan meghozzák:)))
sorszám: 39 (3069)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 20:06:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 20:06:45
tesho
A Jutasi útnál az eladófaszi azt mondta, hogy ne is kérdezzek tőle apróbb tömítéseket(meg nagyobbak se nagyon vannak, csak ami tényleg gyakrannan kell).A Diófa utcában (Arallal szemben) meg az eladó igaz, hogy segítőkészebb, de neki sincsen.
Az SKF boltban (a Munkácsy úton van egy viszonylag nagy) lehet valami spec. papírt, gumit, stb-t kapni, amiből másnem csinálok? Most a blokk közepén rajzlap van gumi tömítőpasztával. Ugyan csak minimálisan csöpög, de engem ez is zavar.
sorszám: 38 (3065)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 01:50:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-31 11:18:57
Hello

Maci
Tényleg tetszik, de most nem aktuális a dolog, ha az lesz írok.


Tesho
Tanusíthatom a magyar dugó tényleg 5000 Km-t bír az enyémbe az volt, és kb annyit ment vele.

Egyébként fasza zacskóban itt figyel a felújított főtengely mellettem.
A kimonghatatlan nevű tajvani hajtókarral. Szemre nagyon szép, elég sima felületű, és a 2 vége szép lilás az edzéstől.
Én ezt a felújítást olcsón megúszom
A hajtókar 7500 Ft volt a főtengely centíroztatása 1000.
Van otthon műhely így minden mást én csinálok. Kell még vennem tömítéseket + simmeringeket + 1-2 csapágyat, és ennyi, dobom össze a szerkezetet.
Üdv Attila
sorszám: 37 (3040)
(előzmény: Maci, 2003-10-31 08:33:59)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-10-31 08:33:59
Valamint a TL-en, a TLB-n és a TLF-en... :-) Ha szeretnél ilyet, én holnap viszek ki egy TL tankot a börzére Szigetsztmiklósra.
sorszám: 36 (3033)
(elözmény: Atilla, 2003-10-29 19:05:13)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:57:50
Az index fórumon olvastam dugattyú árakat ETZ-be:
1. magyar,hulla gagyi,nehéz, állítólag 5000km-t bír, 2500Ft;
2. 5000Ft spécibb és könnyebb
3. 12000Ft német utángyártott,túlméretekben is,a legkönnyebb,bordázott, full extra:)

sorszám: 35 (3031)
(elözmény: Atilla, 2003-10-30 23:49:17)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:50:06
Dino!

Én Veszprémben a köv. boltban szoktam cuccokat venni:
Autós-motoros bolt, Jutasi út 17. (Széchenyi u. sarok - Buszpályaudvar!)
Tel.: 88/326-436
Nyitva: H-P 8-17; Sz.: 8-12

És hogy ne legyek részrehajló:
Innen nem messze van 1 másik bolt,az Aral qttal szemben (robogókereskedés)
A pontos címet nem találom,de a telszámuk: 88/326-436

SKF szimmeringeket árusító bolt sincs messze innen!
Van,aki arra a boltra esküszik,van aki erre:) Én inkább az elsőre,de ha ott nincs vmi,irány a másik. Persze mindkét helyen alacsonyan kvalifikáltak az eladók,pl "MZ-hez kell vagy ETZ-hez?":))
sorszám: 34 (3030)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 00:16:41)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:41:38
Az én motorindítási módszerem teljesen megegyezik a Peet álltal leírtakkal és indul is,ahogy kell!
Leállítani úgy szoktam,ahogy Atilla említette,azzal a különbséggel,hogy adok 1 kis gázfröccsöt,ráhúzom a szivatót és miközben lehörög,lekapcsolom a gyújtást,tehát nem a szivatóval fullasztom le. Ha minden jól be van állítva (gyertyaházagtól a gyújtáson keresztül a karburátorig), akkor úgy indul,mint az anyós rúgásra!! Pöcc-röff:)
sorszám: 33 (3029)
(elözmény: Atilla, 2003-10-30 16:54:55)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 00:16:41
Hali!
Valaki nem tudja, hogy hol lehet ETz 125-höz mindenféle tömítést kapni? Pl blokk közepére, légszűrőházhoz stb.(Főleg veszprém környékén érdekelne.)
sorszám: 32 (3020)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:51:27
szolnolon = Szolnokon

Bocs, de késő van
sorszám: 31 (3013)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu