hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Dino
válasz erre | email2003-11-20 22:07:56
Hello Attila!
A nagyfater esztergályos volt, tőle tudom, hogy az ilyen cuccot úgy rakják össze, hogy a tengelyt hűtik, a furatot melegítik.Tehát ELVLEG ha az ember megtudja oldani, hogy hűti a tengelyt, a kuplungot melegíti, akkor nem kell az a flex. Hangsúlyozom ELVILEG!
sorszám: 130 (3626)
(előzmény: Atilla, 2003-11-20 16:10:17)

 
 
tike
válasz erre | email2003-11-20 20:02:39
hi!
Lánghegesztő cuccos, 1 sárga + 1 kék palack+ némi kábel:)
Ezzel bizti meg tudod melegiteni.
Egyébként helyileg merre vagy????

tike.
sorszám: 129 (3624)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-20 19:54:27)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-20 19:54:27
Mit szerezzek? Az az izé hogy néz ki és mit csinál?
sorszám: 128 (3623)
(előzmény: tike, 2003-11-20 19:41:01)

 
 
tike
válasz erre | email2003-11-20 19:41:01
hi!
Vhonnan szerezz disszut, azzal jol felmelegited, a kuplungnak alátámasztasz két vésővel, bronzkalapáccsal meg adsz a tengelynek. Nehogyá ne jöjjön le:)))

tike.
sorszám: 127 (3622)
(előzmény: fisi, 2003-11-20 19:17:58)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-20 19:17:58
Olcsó láng!!:))

Bemész a legközelebbi Praktikerbe- Metroba- vagy Tescoba, és vegyél egy hőlégfúvót!! Kb. 3000 ft!! És nem égetsz vele semmit össze, nem kell félni hogy kigyulladsz stb, és az a kb. 5- 600 C° biztos elég a főtengelyednek is!!

Fisi
sorszám: 126 (3620)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-20 16:55:14)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-20 16:55:14
Hali Attila

Kösz a tippet, én is valami ilyesmit hallottam. Montak még olyasmit is, hogy felsavazták. Most még 1 hét múlva, mikor otthon leszek megpróbálom felmelegíteni, hogy ne kelljen flexelni, ígéretet már kaptam kupplungra is és főtengelyre is, de azért nem baj, ha nagyjából egyben marad. Majd szólok ismerősöknek, hogy essünk neki, csak még "lángot" kell szereznem, mert ugye anyám nem díjazná, ha a konyhában ügyködnék vele.
sorszám: 125 (3616)
(előzmény: Atilla, 2003-11-20 16:10:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-11-20 16:10:17
Hello

Találkoztam egy ismerősömmel, aki szerintem a környék legjobb MZ szakembere. (Egyébként autószerelő, de világ életében MZ -vel járt)
Szóval ő azt mondta, hogy látott már ilyet, ez akkor szokott előfordulni, ha felmelegítik, és melegen teszik fel a kuplungot.
Azt mondta, sajnos ilyenkor a főtengelynek mindenképp vége, nem lehet úgy leszedni hogy használható maradjon.
Ezért a legegyszerűbb módszer a leghatásosabb. Vagyis fogsz egy nagy méretű (népi nevén) flex-et és főtengelyestől levágod. Majd új főtengely- új kuplung. De azt is mondta, ha van blokkod nem érdemes szarakodni vele, a szám a másik oldalba van, dobd ki az egész blokkfelet! (Bár ez szerintem elég drasztikus megoldás!)
Hát ennyi, de elég szarul hangzik, én csak nagyon végső esetben tenném ezt!
Üdv Attila
sorszám: 124 (3610)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-20 12:31:53)

 
 
Soma
válasz erre | email2003-11-20 13:31:00
Már bosc hogy iylen későn kapcsolódom bele a gyertya, azon belül az elektróda témába, de én úgy tudom, hoyg az ún. hosszúelektródás (tehát jobban kilóg) az 4üteműbe való, a 2 ütemű hamar túlmelegszik vele és kopog csörög.
sorszám: 123 (3608)
(előzmény: Atilla, 2003-11-18 15:58:11)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-20 12:31:53
Hali Tesho

A kupplungszerelés kezdeténél, mikor már láttam, hogy nem lesz 1szerű helyzet, belenéztem a szerelési kk-be, de okosabb nem lettem, max azzal, hogy már rég le kellett volna jönnie, mivel nem ír semmiféle brutális módszert (lehúzó fel, fezsítőcsavar be -->kupplung le (nálam: felhúzó fel, csavar be --> csavar szétnyíródik, főtengely vége törik)). Adtam neki szerelőolajat, próbáltam a csapágylehúzót, fakalapácsot, hagytam megfeszítve állni, hátha a napi hőmérsékletingadozás segít, de nem nyert.
De kösz az ötletet
sorszám: 122 (3606)
(előzmény: tesho, 2003-11-20 03:59:51)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-20 11:08:02
Csinalj egy uj tablazatot. Ezeket neten talaltuk hosszas kutato munkaval ha tudsz jobbat ami pontosabb johet.
sorszám: 121 (3603)
(előzmény: tesho, 2003-11-20 01:22:18)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-20 03:59:51
Tudom Gexxx,hogy unod a gyertyás témát,de qplung ügyben nem tudok segíteni. Megnézted itt a Szakirodalomban a anyagokat? Biztos van vmi szerelési segédlet!!
sorszám: 120 (3597)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-17 15:31:03)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-20 01:26:31
Arra viszont nem esküdnék meg,hogy a 8-as a 260-as hőértékű... A többi stimm:)
sorszám: 119 (3593)
(előzmény: tesho, 2003-11-20 01:22:18)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-20 01:22:18
Újra átböngészve a táblázatot,azt hiszem hibás..

Boltban katalógusból kinézve az ETZ-150-be (tehát a testvéreibe is gondolom) KONKRÉTAN az NGK B8HS való.

NGK B 8 H S

B= menetátmérő, emelkedés (14*1,25)
8= hőérték (260)
H= menethossz (12,7)
S= elektróda kialakítása

Tehát ezek alapján van némi összevisszaság a táblázatban:)
Kezdek még jobban elbizonytalanodni...hát már semmi sem szent?

Ajánlom mindenkinek a kísérletezgetést & döntsön mindenki belátása szerint!:)

byee
sorszám: 118 (3592)
(előzmény: mzoli, 2003-11-19 12:43:45)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-11-19 12:43:45
Sziasztok!
Tudom, valaki már unhatja ezt a gyertyás témát, de még egy adalék! Sokan írtátok, hogy NGK-ból a 8-as számú jelzés felel meg a 260-as hőértéknek. Azt is írták páran, hogy nekik a B8HS jelzésű gyertya vált be az NGK-ból. Csakhogy a táblázat szerint ennek a gyertyának 12 mm-es a menetátmérője, nem 14 mm! A menethossz stimmel az általam favorizált Champion L82YC-vel (12,7 mm). Többféle hengerfej létezik? Mert nekem a 84-es évjáratú 250-es ETZ-be tuti 14 mm-es menetátmérőjű gyertya kell, gyári könyv szerint az Izolator M14-260-as van megadva. Lehet a 251-es ETZ-nek a hengerfejébe 12 mm-es menetátmérő van már?
Várom a válaszokat, sziasztok!
sorszám: 117 (3576)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-11-19 10:53:26
Ok! Értem, ezek szerint rosszul tudtam!
Egyébként van otthon még a trabantos-MZ-s korszakomból jófajta régi isolator. (még 2db "új" van)
És marha jók, soha nem volt gond velük.
Ha elfogy a készlet és tényleg ilyen szar a helyzet mint írjátok, akkor lehet hogy én is gondba leszek a gyertyákkal!
sorszám: 116 (3573)
(előzmény: tesho, 2003-11-18 20:25:44)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-18 20:25:44
Atilla!

Tévedsz! A hőértéket nem lehet az alapján +állapítani,hogy mennyire lóg ki a középelektróda!!
Ugyanis annak teljes hossza számít és nem mindig ugyanott kezdődik bent!
Éjti?:)
Csak az ad6 1értelmű képet,ha pl bedux 1 drótot és leméred,hogy befelé milyen hosszan húzódik a szigetelőcsőr!

Pl az NGK-nál az előrenyúló szigetelőcsőrt a "P" betű jelzi. Ez jobb,mert közelebb gyújt a középponthoz! (Szerintem)

Nem ragozom,érted te úgyis:)

byee
sorszám: 115 (3556)
(előzmény: Atilla, 2003-11-18 15:58:11)

 
 
moci
válasz erre | email2003-11-18 20:13:42
Hali!

A régi Isolator tuti jó volt, de már ilyet sehol se kapni úgyhogy muszáj valamit találni helyette. Nekem a DENSO nagyon bevált a 250-es TZ-ben. A típusa: W22FS-U. A 260 as zsír új Isolatorral már kb 800km után alig akart beindulni a gép és az alapjárat is sz'r volt. A gyertyát kivéve öntisztulásnak se híre se hamva, full fekete volt. Sebaj, gondoltam túl nagy a hőérték (a németek biztos elszámolták magukat ezért írtak elő 260-ast), vettem tehát egy 225-öst na ez már 1000 km-t is kibírt, majd ismét kezdődött. A gyertyát kivéve egészséges őzbarna gyertyakép tárult elém, ennek ellenére a motorom még sem szerette az Isolatort. Ekkor került beszerelésre a Denso melynek hőértéke kb a 260-as Isolatornak felel meg. Azóta semmi probléma nem volt, már több mint 10ezer km-t mentem vele gond nélkül.

Üdv mindenkinek! Mikor lesz már végre nyár?!
sorszám: 114 (3554)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-11-18 15:58:11
Hello

Mberek nem értem! Az nem úgy van, hogy ha a középelektróda jobban kilóg az a kissebb hőértékű gyertya, ha kevésbé lóg ki akkor nagyobb hőértékű?
Vagyis ha az hosszabban kiáll akkor egyszerűen csak kissebb hőértékű gyertyáról van szó!
Vagy van olyan is aminek az elektródája ugyanaz, csak a menethossza tér el? Se nem rövid, se nem hosszúmenetes?
Üdv attila
sorszám: 113 (3549)
(előzmény: tesho, 2003-11-18 14:36:19)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-18 14:36:19
Maga a menet volt hosszabb,vagy a kinyúló szigetelőcsőr a középelektródával??
sorszám: 112 (3543)
(előzmény: lucaska, 2003-11-17 20:38:10)

 
 
lucaska
válasz erre | email2003-11-17 20:38:10
szoval elmondom mit is ér a hosszabb gyertya, tapasztalatbol

szal csak uj DENSO volt otthon ami robogoba valo volt, teccettek a ráirkált dolgok, az isolator mellé tettem, hát 4 mm el hosszabb volt
becsavarom, lenyomom, elforog a dugo
minden oké
megyek vele, naon szuper, rakom 3ikba, 7500 ön a mutato, orulok a fejemnek tok jo, ( 8 ig van az ora )
4-5 ben má nem volt jo, valszinu a benzin-levego dolog miatt...
én azt mondom, rakjatok bele nyugodtan hosszabb gyertyát,

izé, 150 es ETZ, keresek hozzá erős és konnyö főtengelyt meg dugot meg miegymást, aki tud szoljon, azé mer a hideginditos befecskendezés készul...
sorszám: 111 (3525)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-17 15:31:03
Nem tudom, hogy hogy álltok a dologhoz, de már unom azt a gyertya témát. Ebből már mindenki ki tudja venni, amit akart. Írjatok inkább jó kis sztorikat, vagy vessetek fel más témát. Például az én gépemről még mindig nem jött le a kupplung (már 2 hónapja szenvedek vele hétvégenként).Erre reagáljatok, mert már ott állok, hogy fogom a flexet és levágom valahogy

Üdv: Gexxx
sorszám: 110 (3515)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-17 13:21:33
Hello!

A tablat en kutattam fel annak idelyen es nekem is hianyzott belole a hoertek. De elvileg ez a hoertek valami keleteuproai szam kint mintha maskepp szamoztak volna. Boltban is kerdeztem tobben is fogalmuk sincs rola. :)

Viszont ha tudod egy gyertya hoerteket akkor ossze tudod valogatni a tablabol a helyettesitoket.
sorszám: 109 (3513)
(előzmény: tesho, 2003-11-17 11:39:34)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-17 11:39:34
Szerintem Championt millió helyen lehet venni,nem hiszem,hogy ez probléma lehet!!:)
Jó ez a gyertyakonverziós táblázatt itt az oldalon,csak kár,hogy hiányoznak a hőértékek. Bár gondoltam már rá,hogy bem1ek az 1ik boltba és rákérdezek!!:)

byee
sorszám: 108 (3512)
(előzmény: mzoli, 2003-11-17 09:31:43)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-11-17 09:31:43
Sziasztok!

A Champion gyertyát még Baján vettem, ott a Szabadság utcában van egy kis bolt. Valamilyen Laci a tulaj neve. Nagyon rendes tag, hetente járt Pestre és mindent megszerzett, szerintem korrekt áron.
Próbáltam kimondottan gyertyát gyártó cégeg honlapjain a hőértékkel kapcsolatosan infót szerezni, de teljes kudarc. Mivel én már leraktam a motort, nem nagyon járok boltok közelében sem. Pedig lehet az lenne a megoldás, hogy náluk csak van valamilyen táblázat ezzel kapcsolatban. Persze az is lehet, hogy főleg valami márkaboltban csak rá van írva a dobozra, milyen géphez való, a hőértékről meg azt sem tudják, mi fán terem.
Abban szerintem is lehet valami, hogy ha túlságosan belelóg a gyertya a hengerbe (de még nem éri el a dugattyút) telemegy minden kosszal a menete, ami nem használ a kitekeréskor a hengerfejben található menetnek. Az ezzel lecsökkent komresszió-tér és így megnövelt komresszió-viszony meg tök elenyésző, nem hiszem hogy észrevehető teljesítmény növekedést okozna!

Sziasztok!
sorszám: 107 (3511)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-15 21:57:51
Whooops,te L82YC-t írtál!
Kezdek újra összezavarodni...:)
sorszám: 106 (3499)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-15 21:54:19
Na, szemrevételeztem a bátyáméba rakott gyertyát: Champion L87YC,tehát jó!

Majd tavasszal +látjuk,hogyan muzsikál!!:)

byee
sorszám: 105 (3498)
(előzmény: mzoli, 2003-11-13 16:02:44)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-15 02:14:29
Nem ér bele a dugóba se!!!!!:-)
sorszám: 104 (3487)
(előzmény: fisi, 2003-11-14 22:22:19)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-14 22:29:03
Ez eddig OK,de mint írtam, a túlnyúló szigetelőcsőr lehet a megoldás!
A Brisk-em ilyen,az NGK-m viszont nem!

A táblázatban viszont nem láttam BP8HS gyertyát,pedig azt hiszem az lenne az igazi,vagy az azzal megfelelő más gyártmány!:)

byee
sorszám: 103 (3484)
(előzmény: tomóka, 2003-11-14 16:50:38)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-14 22:22:19
És arra még nem gondolt senki hogy beleér a dugóba?????

Fisi
sorszám: 102 (3483)
(előzmény: tomóka, 2003-11-14 16:50:38)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-11-14 16:50:38
szevasztok!

ha a gyertya menethossza nagyobb mint a hengerfejbe fúrt menet a túllógó rész bekokszosodik és kitekeréskor szétbassza a menetet!
sorszám: 101 (3474)
(előzmény: HyGy, 2003-11-13 20:30:02)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-14 15:07:08
Ez itt kérem a 100. hozzászólás...

MZ forever!!
sorszám: 100 (3472)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-14 14:08:57
Apámtól kaptam egy "MZ-be való" Champion gyertyát,de beleraktam bátyám ETZ-jébe.
Majd megvizslatom,hogy arra mi van írva..

byee
sorszám: 99 (3471)
(előzmény: Pali, 2003-11-14 13:57:47)

 
 
Pali
válasz erre | email2003-11-14 13:57:47
Ahoj!

Hol sikerült championt lönöd? Elmennék azt vennék egy raklappal.
Üdv,
Pali
sorszám: 98 (3469)
(előzmény: mzoli, 2003-11-13 16:02:44)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-14 11:14:44
Azért a szigetelőcsőr kialakítása is fontos,mert van,amelyiknél kevésbé,van amelyiknél jobban kinyúlik a menet végéből (pl NGK-nál a P betűs)

byee
sorszám: 97 (3461)
(előzmény: HyGy, 2003-11-13 20:30:02)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-13 20:30:02
Hat azert a menethossz mast is befojasol. :) Mert pl ha hosszabb betekered es nem erli el a dugot. Akkor noveled a kombressziot, de nem tul jotekonyan. :)

bye
HyGy
sorszám: 96 (3449)
(előzmény: tesho, 2003-11-13 18:40:50)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-13 18:40:50
Én már kezdek kicsit fejre állni ettől a gyertyás dologtól, kissé összezavarodtam:))
A lényeg,hogy 14*1,25-ös legyen, a menethossz szerintem csak annyira befolyásol,hogy akkor a legjobb,ha belóg a középpontba és ott ad szikrát,ideálisabb az égés.
(Véletlenül se essünk abba a hibába,hogy elérje a dugattyút!:))))
De hogy ez mennyi,arról gőzöm sincs:)

byee
sorszám: 95 (3447)
(előzmény: mzoli, 2003-11-13 16:02:44)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-11-13 16:02:44
Sziasztok!

Visszatérnék a gyertya témára. A gyertya konverziós táblázat szerint abban a tartományban, amit be lehet tekerni az ETZ-kbe (14 mm-es menetátmérő 12,7 mm-es menethosszal), az NGK-ban 6-os és 7-es, a BRISK-ben 12, 14 és 15-ös számmal jelzett gyertyák vannak. Az hogy melyik szám mekkora hőértéknek felel meg, nem tudom. Csak valaki írta, hogy az NGK-nál a 8-as felel meg a 260-nak. Akkor most vagy csak kihagyták a táblázatból, vagy nem is gyártanak ebben a méretben ilyen hőértékű gyertyát, vagy mégsem a 8-as lesz a 260-as hőértékű.
Továbbra is ajánlom a Champion L82YC-t. Amikor utoljára vettem, 500 Ft körül mozgott az ára (tavaly).
Üdv!
sorszám: 94 (3442)
(elözmény: fisi, 2003-11-09 21:03:15)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-13 13:35:21
A dobféket én is lecseréltem tárcsásra,a jobb fék6ás (maaj vmikóóó) ill a kisebb forgó tömeg miatt:-)
Ha bármiben tudok segíteni,szójj!

byee
sorszám: 93 (3436)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-12 16:13:57)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-12 16:13:57
A nagyszervíz alatt értem az új elsőkereket, új telókat, mivel a dobféket unom, mert sohasem akar fogni. Szar úgy, ahogy van. Motorfelújítást is kap a télen, sőt, lehet, hogy a hátsó rugóstagok is fel lesznek újítva. Úgyhogy remélem nem lesz eredménye az állatkodásnak. Amúgyis az esésem után szétnyílt az első felni (a 8-ason kívül), tehát a futóműfelújítás kell.
De Fisi, nyugodj meg. Ez volt az 1. és utolsó alkalom, a felújított motrot sajnálnám, de 1szer megérte, mert élmény volt
Üdv Gexxx
sorszám: 92 (3413)
(előzmény: fisi, 2003-11-11 20:43:08)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-12 11:47:03
Tegnap voltam motorozni. De jóóóól esett!!
Megpróbáltam megkeresni azt a gyertyát,amit a múltkor dühmben jó messzire elhajítottam,de úgy látszik arany kezem van,nem találtam meg!!:-)
sorszám: 91 (3406)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-12 11:43:19
Dawe!

Ennek igazán örülök!!!!!

Engem néha elkap,hogy +hajtsam a gépet,de az nálam csak és kizárólag aszfalton történhet: menni amennyit bír:)

byee
sorszám: 90 (3405)
(előzmény: Dawe, 2003-11-11 20:51:43)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-11 20:51:43
Sziasztok!

Tudjátok mi lett a babrálásaim eredménye???
(Gyujtás,gyertya,kábelek,karbi...stb)

A Gép PÖCCRE indul!!!

Tudjátok mi ez? Na, EZ a vak szerencse!

(De azért NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM a jó tanácsokat. Ha nem lennétek még most is tolnám!!! KÖSZI)

Ui:Köszi

Üdv:Dawe
sorszám: 89 (3388)
(előzmény: fisi, 2003-11-11 20:43:52)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-11 20:43:52
Ja!!!

És szoktuk hajtani is őket!!!!

Fisi
sorszám: 88 (3387)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-11 20:43:08
Hali Gexxx!!!

Igen állat vagy!!! :)))
Jó ez csak vicc volt de kissé komoly is!!! Minek kell szerencsétlen Tz- ket ilyen helyeken tönkretenni???
Én még földútra (!!!!) sem nagyon viszem a gépet ,annyira sajnálom!!! Na persze h csak állatkodni akarsz vele..

Azért érdekes dolgok ezek nem??
Mi itt kínlódunk villamerevítővel, kerékcentírozással stb., egyesek meg minden gond nélkül esnek kelnek a gépükkel!!?

Nem akarok vészmadár lenni, de ne csodálkozz, ha ezek után már lőttek az egyesfutásnak, meg ha szitálni fog az eleje (jó esély van rá) akkor se nyavalyogj!!!

Fisi
sorszám: 87 (3384)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-11 13:26:55)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-11 13:26:55
Halihó srácok

Azt észrevettem, hogy mindenki szíve csücske a saját vasat, de hajtani nem szoktátok őket? (Vagy csak én vagyok ilyen állat?) Multkor például én kivittem a gépet pár haverommal együtt egy agyagbányába. Ott volt esés-kelés, de a gépek feltünően jól bírták (Jawa 350-638, ETZ250, 2 db ETZ125, HondaCBR500), bár a Jawa sértődős volt.
Nekem sem sikerült kinyírni a 250-est, hiába az volt a célom, mivel úgy is teljes motorgenerált kap. Fel is vettük videóra az egészet, ha bedigitalizálom és érdekel titeket, megpróbálhatjuk ide is feltenni (hogy ezt nem szabad csinálni).
Ja, az a ki*aszott kupplung nem jön le a főtengelyről. Ha van ötletetek, hogy hogy lehet lecsalogatni (lehúzó már szétment, horgászcsalira nem harap :) ), akkor SEGÍCCSETEK.
És írjatok jó kis MZ-s (és egyéb szocimotoros) sztorikat
Üdv: Gexxx
sorszám: 86 (3366)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-11 00:52:01


http://kep.tar.hu/tesho77


sorszám: 85 (3362)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-11 00:50:49
Fisi te "édes"!:)

Hol láttál te oat,hogy én leírtam volna,hogy van vmim is a kep.tar-on??!!

Amúgy van,de még nem akartam a nagyközönség elé tárni,mert még alaqlóban van,csak néhány képpel a kezdetekről... és az is baromira idegesít,hogy Feldolgozás alatt,mert egynémely kép bazi méretű és rákattolva elveszik az élvezet..

Viszont a képaláírásokat ajánlom!!!!:-)
sorszám: 84 (3361)
(előzmény: fisi, 2003-11-10 22:24:34)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-10 22:25:36
Szívemből beszélsz!

Nekem sajnos ujra kell festenem a vázat is.

A tank témába csak annyit hogy én is épp egy rozsdás TL pancsi tankot restaurálok! Rozsda=kivül-belül,fent-lent,elöl-hátul....stb!

Ui:Majd megnézem én azt a lábtartó alatti részt!!!!

Üdv:Dawe
sorszám: 83 (3355)
(előzmény: fisi, 2003-11-10 22:04:59)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-10 22:24:34
Teshokám!!!!

Te "drága"!!:-)))

Hogy a f..ba nézzem meg a képeidet a kep.tar- on ha jelszóval védett????

Fisi
sorszám: 82 (3354)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-10 22:04:59
ETZ RULEZ FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))

Fisi
sorszám: 81 (3352)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu