hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

andris
válasz erre | email2004-03-14 23:57:57
Akkor moct már csak az a kérdés,hogy milyen vastag legyen a furat átmérője.Mert ahogy tesho írta vagy növelnem kéne a hütőfelületet vagy maradna akkora amekora most.Szerintem értelmesebb az első verzió.
És egyébként hány lyuk van neked rajta,és milyen elrendezésben?
sorszám: 965 (6837)
(előzmény: tomóka, 2004-03-14 23:23:46)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-14 23:23:46
hali! bátran furd át.régóta így használom gond nélkül.a rugózatlan tömeg mellett a tehetetlen forgó tömeget is csökkentik a furatok és/vagy bemetszések emiatt könnyebb kanyarban lefektetni és kevésbé hajlamos a felegyenesedésre.
tomóka
sorszám: 964 (6836)
(előzmény: andris, 2004-03-14 19:45:24)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-14 21:51:27
:-)))))
sorszám: 963 (6833)
(előzmény: kustib, 2004-03-14 20:46:07)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-14 20:46:07
Legalább tárcsa van elől, nem úgy mint Jawaknál! :)))))))))

Üdv: TiB
sorszám: 962 (6832)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-14 20:22:52
A féktárcsák is folyamatos fejlődésen mentek keresztül,a 70-es,80-as években kezdték el az acél tárcsákon ferde bemetszéseket alkalmazni,tehát szerintem ez akkoriban még új volt,az MZ pedig nem arról volt híres,hogy a legújabb technikai megoldásokat alkalmazza..
sorszám: 961 (6831)
(előzmény: andris, 2004-03-14 19:45:24)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-14 19:45:24
Köszönöm a válaszokat.Azt tudtam,hogy a hőleadással van valami,de akkor a gyárban anno miért nem így csinálták a vasakat?Hisz növelhető a hőleadó felület.Az esztétikai része csak másodlagos számomra.Azért inkábbb nem fúrom át,nehogy berepedjen már itt nekem.
Csumi.
sorszám: 960 (6830)
(előzmény: tesho, 2004-03-14 17:41:30)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-14 17:41:30
"A tárcsát igen gyakran furatokkal látják el. Ezek elsődleges szerepe a hőleadó felület növelése,miközben a tárcsa tömegét,ezáltal a rugózatlan tömeget csökkentik (továbbá a furatok élei a kopadék távozását is elősegítik).
A tárcsa vastagságához választott furat mérettel a létrejövő hűtőfelület nagysága változtatható.
-ha a furatátmérő nagyobb, mint a tárcsa kétszeres vastagsága (d>2t),a hűtőfelület csökken
-ha a f.átm. kisebb, mint a tárcsa kétszeres vastagsága (d<2t), a hűtőfelület növexik
-ha a f.át. meg1ezik a tárcsa kétszeres vastagságával (d=2t), a hűtőfelület nem változik.
Öntöttvas tárcsáknál előfordulhat,hogy a hőfeszültség miatt a hűtőfuratoknál megreped."
(ETZ = acél tárcsa aluminium hordozóval)

byee
sorszám: 959 (6828)
(előzmény: andris, 2004-03-14 00:42:20)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-14 13:29:34
Steel!!!!

Ha szkennelsz majd akkor legalább 300 dpi- vel nyomjad, mert ezt majd fel lehet dolgozni karakterfelismerő progikkal (Recognita? Abby finereader) is!!!
A HP- t meg sürgősen cseréld le egy Canonra- mondjuk A70- lásd Fisi. :))) Na jó csak vicceltem!!:))))

Fisi
sorszám: 958 (6826)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-14 00:55:43)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-14 11:03:33
Na akkor elárulom hogy már 3-an vagyunk. Én is 11.-es vagyok és rock forever!!! :)
sorszám: 957 (6821)
(előzmény: Dino, 2004-03-14 09:37:53)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-14 10:17:57
Hali!

Egy apró közvéleménykutató kérdés! Nektek megvan az a 2,5 mikroF-os kondi, ami a pozitív és a test közé van kötve??? Mert a rajzon látom, hogy van ilyen, de gyakorlatban nincs a motoromban! :( Mondjuk a jelentőségét sem vágom, annak ellenére, hogy a villanykaron nyomom... :)

Üdv: TiB
sorszám: 956 (6819)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-14 09:37:53
steelheart6!
Végre egy rocker, aki motorozik is (nem vagyok egyedül, meg 11.-es vagyok én is). Tényleg király az oldalad.
sorszám: 955 (6818)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-14 00:55:43)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-14 09:31:23
andris!
Én úgy hallottam, hogy annyi az előnye, hogy szebb, könnyebb, meg tisztábban tartja magát meg a fékbetéteket is.
sorszám: 954 (6817)
(előzmény: andris, 2004-03-14 00:42:20)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-14 09:28:16
andris!
Én úgy tudom, hogy ettől jobban néz ki, könnyebb lesz, meg tisztábban tartja magát és a fékbetéteket.
sorszám: 953 (6815)
(előzmény: andris, 2004-03-14 00:42:20)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-14 00:55:43
KÖSZI!

Még lesz bővítve, ma akartam fotózni a láncserét, amikor a gép az oldalán fekve ki volt terítve a garázsban, de kölcsönkérték a fényképezőgépemet, úgyhogy az nem volt itthon. Egyébként a nyári képek, meg a régebbiek normál géppel készültek (ZENIT ET), az újak meg egy HP PhotoSmart C200 1Megapixel géppel.

De lesz még fönt, ha megjön a szkennerem Trophy kezelési kézikönyv, meg pár ilyen cucc. Meg még egy halom kép!

Üdv!
sorszám: 952 (6813)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-14 00:42:20
Szevasztok.Több motoron(etz)láttam már,hogy a tárcsa át van fúrva.Na mármost tudom,hogy ez házilag készült.A kérdésem annyi,hogy nem koptatja-e jobban a fékbetétet a tárcsa ilyen befúrkált állapotában?Egyáltalán van valamilyen hátránya ennek a dolognak?És előnye?
sorszám: 951 (6812)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-14 00:13:02
Szerintem is tök simán elmegy a gép hetente 2-szer 95 km-t, még ha nem is hagyod nagyon pihenni.
Nekem 125-ösöm van, de simán viszi a 90-et, különösebb erőlködés nélkül, hamar felgyorsul. Szóval ekkora sebességgel a világból kimenne, és néha szoktam 100 fölé is vinni, de nem haragszik érte. :)
sorszám: 950 (6805)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-13 19:48:29
1. Én nem félnék a heti 2* 95 km-től,de még többtől sem,főleg ha át is van nézve a gép.
2. A sebesség kérdését mindenkinek magának kell eldöntenie,én 80-90 körül szoktam venni,néha többel,néha kevesebbel,hangulattól,úttól stb függően.

Tesho da ETZ-150S
sorszám: 949 (6794)
(előzmény: bitang, 2004-03-13 19:38:30)

 
 
bitang
válasz erre | email2004-03-13 19:38:30
sziasztok! nem szeretnék a saját fejemre hallgatni, így kikérném a tapasztaltabbak véleményét:

1. szerintetek mennyire alkalmas egy ETZ150 hetente kétszer 95 km folyamatos üzemre? nem szeretném azt számolgatni, hogy merre lenne rövidebb, oda- vagy visszafelé tolni. a gép viszonylag rendben van, hengerfúrás volt nemrég (8e volt összesen..), meg most nézi át egy hozzáértő a többit.

2. ha a túrázás mellett döntök, mennyire húzhatom neki? szívem szerint 4000 fölé (70km/h) nem mennék, de vezettem már kocsit ilyen óvatos motoros mögött, nem volt kellemes.. a 90-es tempót 6000-ren lehetne tartani. nem túlzás ez neki?
sorszám: 948 (6793)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-13 17:10:12
Ha még csak ennyit csinált volna az előző tulaj. De nem, volt ennél nagyobb bűne is. :)

Steel!
Jó az oldal, csak egy kicsit fekete, csak kijelölve láttam a betűket. :))
Szép moci!!!
sorszám: 947 (6790)
(előzmény: Semi, 2004-03-13 14:24:16)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-03-13 14:24:16
Persze hogy okozott fejtörést, hiszen a motorod előző tulaja úgy gondolta hogy a színjelöléseket felrúgja és kicserélt egy fekete vezetéket szürkére... Na az ilyeneket tudnám ám nagyon bántani! :-)

ciao
Gábor
sorszám: 946 (6784)
(előzmény: Massino, 2004-03-12 23:18:55)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-13 12:59:46
steel!!


jÓ AZ OLDAL!!! Apropó!! Milyen (digi) géped van???!

Fisi
sorszám: 945 (6783)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-13 02:26:33)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-13 02:49:25
Szevasztok !
Andrisnak:
Kész van a mocim, le a kalappal a szerelő előtt 1 nap alatt megcsinálta. A kislánckerék mögötti simmering volt a gázos, a másik jó állítása szerint. Azt mondta, hogy a sok állástól ment szarrá, éééééééés 2500 Ft-ból megúsztam. Most már csak a műszaki kell rá és GO.
Jó időt mindenkinek!
sorszám: 944 (6777)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-13 02:26:33
FIGYELEM EMBEREK!

Elkészült a honlapom első verziója!
A cím: panther1987.uw.hu

van pár kép a motoromról!
Nézzetek be hozzám!
sorszám: 943 (6776)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-13 01:18:58
Tike ha te vagy az a Török Péter aki küldött nekem egy emilt az erdélyi túra miatt akkor légyszi reagálj a dologra,hogy tudjam érdekel-e!?
sorszám: 942 (6772)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-13 01:03:57
Zsandatara fűztem némi gondolatot az EU-val kapcsolatos véleményedre a pannóniás oldalon.
sorszám: 941 (6771)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-12 23:18:55
Hát azért okozott némi fejtörést, csütörtökön én 5 órán keresztül kötögettem a drótokat de ritka szar lett. :) Aztán szóltam Seminek hogy jó lenne ha belenézne, hogyha már úgyis 4 évig tanulta.:) És nagyon pöpec lett. :)
sorszám: 940 (6758)
(előzmény: andris, 2004-03-12 23:10:44)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-12 23:10:44
Massinio ezt gyorsan m,egúsztad!!!
sorszám: 939 (6757)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-12 20:15:57
Na sikerült megcsinálni, még jó hogy Semi anno elektronikát tanult. :)
Minden faszán működik, és még jó idő is volt. :)
sorszám: 938 (6749)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-12 01:30:35
THNX! Megnéztem, holnap neki is állok, ill. ma.
Hát most olyan mint egy többfunkciós karácsonyfaizzó, ami világít, és villog is egyszerre. :)
sorszám: 937 (6728)
(előzmény: kustib, 2004-03-12 00:11:55)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-12 00:11:55
Hi!

Leginkább nézd meg a szerelési kézikönyvben a bekötéseket! Ha nem buhera a madzagolásod, hanem a gyári színek megvannak, akkor tök szépen le van rajzolva, mit, hova! Egyébként meg annyi, hogy az azonos színűeknek kell egymással szembe kerülnie! Plusz arra kell figyelni, hogy a csokiban némelyik egymás melletti saru össze van kötve...

Ha meg nem megy, jövőre meg van oldva a karácsonyfa-világítás! :)

Üdv: TiB
sorszám: 936 (6723)
(előzmény: Massino, 2004-03-11 22:15:23)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-11 23:19:10
Bazzkíííííí!
Ezek a reklámok tényleg nem semmik. A 125-150 Trophy reklámjában mintha csak magamat látnám, ahogy ott mennek az autók között. És aki azt mondta hogy a veteránmotorokat mindig megnézik, azzal egyet értek!
A múlt héten volt, egyik nap motorral mentem suliba. A motorparkolóban (nálunk ilyen is van, és fedett, meg betonos) csak az én vasam állt. Megyek arra, és azt látom hogy pár alsóbbéves kissrác qrvára nézegeti. Sztem még nem láttak ilyet, mert nagyon meg voltak rökönyödve. Úgy nézték, mintha egy Ferrari lett volna. Pedig annál sokkal jobb!!!!! :-)

Ja a hétvégétől van honlapom, ha minden jól megy, nézzetek be!
panther1987.uw.hu
sorszám: 935 (6720)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-11 22:15:23
Hali!
Szedte már szét valaki az első lámpát? Mert nekem eltört, és ki kellet cserélnem a házat. Lehúzogattam a drótokat, és felírtam hogy mit hova kell majd visszakötnöm. Csak az a gáz hogy valahol elbasztam, és össze-vissza világít. Na mármost a kérdésem az lenne hogy tud-e valaki segíteni hogyan kössem vissza a drótokat?? Ugyanis az elektronikához sík hülye vagyok.
sorszám: 934 (6715)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-11 14:32:29
bazsi!
Ha hazaérek és lesz időm küldök kapcsolási rajzot mail-ba, csak érjek haza.
sorszám: 933 (6703)
(előzmény: bazsi, 2004-03-11 10:16:56)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-11 10:38:45
http://market.vmm.hu/portal/nevmr.htm
Sok-sok bót.... :)

Üdv: TiB
sorszám: 932 (6698)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-03-11 10:16:56
Szevasztok! Egyébként egy dögös Mz-röl van szó, endurozásra átalakitva.
Elöl hátul krosszsárvédö, hátulja megemelve, elöl 18"-os kerék, hátul 16"-os 90/110-es krosszgumis kerék.
sorszám: 931 (6696)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-03-11 10:07:08
Szevasztok! Nekem egy 250/1-es Mz-m vanÚjrakábelezem az egész gépet.
A fesszabályzót nem tudom bekötni.
Ha van valakinek ilyen rajz vagy leirás, küldje el nekem! Kössz!
sorszám: 930 (6695)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-10 20:26:12
Na végre elkészült a remekmű. :)) A Soroksári Auchan-nak is épül egy benzinkútja. :)
sorszám: 929 (6673)
(előzmény: kustib, 2004-03-10 20:11:42)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-10 20:11:42
Röhögjetek!!!!!!!!!!

http://index.hu/gazdasag/magyar/tben040310/

:)))))) Üdv: TiB
sorszám: 928 (6671)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-10 00:12:07
Az én gépemnek a hangjára figyeltek fel régebben. De már felújíttattam a főtengelyt :-)
sorszám: 927 (6641)
(előzmény: Czövi, 2004-03-09 23:29:06)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-03-09 23:29:06
Így van,nyáron voltam egy találkozon,nem veteránoson .A haverom hondája állt a katonai mz mellet.Senki rá se bagózott,a haverom teljesen kivolt ,hogy az ö mociát senki nem nézi meg,csak az mz érdekel mindenkit.Hát változnak az idők!
sorszám: 926 (6640)
(előzmény: janek, 2004-03-09 15:08:40)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-09 22:42:09
Huhhhuhúúúúúúú!!!! Kaptam négy naggyon vad MZ-s képet!!! Ha kell valakinek elküldöm neki, honlapom még csak készülődik, oda nem tom felrakni! Írjon akinek kell a kustib@axelero.hu -ra! :)

Üdv: TiB
sorszám: 925 (6634)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-09 21:11:22
De ha az 1000-es 2 hengeres, akkor ki fogják találni, hogy a 600-as egyhengeres legyen :-)
sorszám: 924 (6629)
(előzmény: tike, 2004-03-09 18:29:02)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-09 18:29:02
Csatlakozom, nekem is nagyon bejön!!!
Külsőleg sztem még a gixxer is elbujhat mögötte...

Jó lenne, ha MZanyu+Mzapu csinálna egy kisöcsit is neki, mondjuk 600ccm-st 2milláért. Akkor lehet az utakon is látnánk ilyet, nem csak a kiállításon.

tike.
sorszám: 923 (6617)
(előzmény: andris, 2004-03-09 16:09:44)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-09 17:42:41
Andris
Még nincs kész a mocim holnap megy a szerelőhöz, átvizsgálásra, de egyébként szerinte is a főtengelyszimmering a hibás.
Remélem nem megy rá a gatyám, mert akkor csak kicsit késöbb kap műszakit.
Ezért kérdezem, hogy kb. mennyibe van: az átírás, a műszaki vizsga, a biztosítás, a törzskönyv...
sorszám: 922 (6611)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-09 16:56:08
A hayabusával nem egy kategória, annál talán még jobb is. De a gixxerhez sehol nincs. :)
sorszám: 921 (6607)
(előzmény: andris, 2004-03-09 16:09:44)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-09 16:09:44
Nagyon állat az 1000-es.Muszáj voltam ráülni és csinálni egy képet.Meglepően sokba kerül.Vetekszik az ára a hayabusáéval,de szerintem alulmaradna egy összehasonlításban a muz.Akár szeretem az mz-ét,akár nem.Az biztos,hogy én mostanság nem fogom tudni megvenni.
sorszám: 920 (6603)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-09 15:40:05
Aki nem jutna ki a motorkiállításra (vagy már vége???) annak ajánlom figyelmébe a www.birodani.hu oldal képeit! Ott van az MuZ 1000S is!!! :) Egyébként uncsitesóm csinálta a képeket!

Üdv: TiB
sorszám: 919 (6601)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-09 15:32:45
Én is megnéztem a filmeket.Nagyon vagányak.Frankón a régi időket idézik a "vad motorosok" mellett pöfögő octaviák,moszkvicsok és wartburgok.Az az ES 175-ös nagyon szép.Janek a régi mototrokat mindig is megcsodálták és ezek után is megfogják.Én is tapasztalatból beszélek(1959 DCSEPEL,1964 T5 PANNÓNIA).Bármerre megyek mindenki,még a laikusok és a csajok is megbámulnak.Volt olyan,hogy egy öreg néni jött oda hozzám,mikor a csepelt toltam,és megkérdezte,hogy ez egy csepel?Mert őt még ilyennel furikázta annak a férje.Ez különösen jó érzés volt számomra.Ezeket a mai gyorsasági és sportmotorokat soha nem fogom megszeretni,mert számomra mind egyforma,jellegtelen.Ezek a régi gépek,mind-mind egy "egyéniség".Mondanivalójuk van az emberek számára,és sokskban ébreszti fel azokat a régi emlékeket,amik már lassan a feledésbe merülnének.

Szóval éljenek az öreg motorok,persze a szcikkal együtt.Üdv.
sorszám: 918 (6600)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-09 15:08:40
azta ezek a reklámok tényleg nagyon jók!!:)
Örülnék ha igy nézne ki a Trophy-m!! :)))
Amúgy nagyon jó érzéssel tölt el még most is mikor megyek bárhova (város,találkozó) és ha nem vagyok a motor mellett megvárnak és kérdezik milyen idős, mióta van meg, mennyi a baja?!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem egy veterán motor soha nem lesz egy átlagos hétköznapi moci!
sorszám: 917 (6597)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-09 15:01:56
A lényeg,hogy én maradok a hagyományos akksiknál.A régi etz-ben is ilyen (seleks)volt,és nem volt vele semmi gond.

Máté mi újság?Kész van a géped,hogy már a vizsgára viszed?Van már alapjárat?És a lefulladáss mi van?Kiváncsi lennék mi volt a baj?
Hello.
sorszám: 916 (6596)
(elözmény: mzoli, 2004-03-08 16:57:31)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu