:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hy!
Nincs is olyan messze kazincbarcika. Ha akarsz ütközhetünk valahol félúton ha jobb lesz az idő!
Már a megyéből igy 3an leszünk szocisok:)
Sziasztok,
az létezik, hogy gyárilag a hátsó láncvédő bakelitet nem tartja semmi, tehát ott van a helyén, de fel le tud elfordulni simán, max. a lánc nem engedi.
Ez elég takesz megoldás így. A Szimó bakelitje legalább a vájattal, ami rajta van, beleül a villába.
Helló L.kolbász!Ha nem volt még MZ-d,akkor kicsit nagyobb gondban vagy,mint kéne.A gépnek leleke van,fogod tapasztalni,ha vigyázol rá,meghálálja.Mit kell megnézni,hogy ne árnyékra vetődj?Valószinű volt már kétkerekűd,igy hasonlókat.Kényes dolgokat-villamosság:dinamó jól tőlt e,ha lehetőséged van:szénkefék kopása,volt e piszkálva a a rendszer,az előtétellenállás állapota(tekercs),fesszabályzó eredeti e,volt e bontva.Blokk:volt e bontva,a csavarokon elvan e nyirva a nút(később kemény árat fizet az,akit nem érdekel),olajfolyás,erőszakos nyomok(repedés,ütés,stb)száma ok e,hangja;sajnos nem látod,hogy volt e bántva a kuplung,(MZ betegség a TS nél,hogy ha rosszul rakják össze,megcsúszik az ftg-n)karbi ápolt e(ha kivül bányászni kell a sarat róla,belül már szimbiózisban élhetnek a fúvókák a leülepedett anyaggal)bowdenek nem e akadnak(szálkásan izgalmas közlekedni városban)van e kenésük;fékek:nem szoros e,lámpa időben világit e,NE legyen heggesztés a fékkulcson,(láttam már sajnos ilyet)első fék:ok e(ne kelljen "ráhuzni" a kart a markolatra)kipufogó állapot(kopasz koromba Szolnokról elmentem Miskolcra 50km/ó val -200km kb -,mert elvolt dugulva ,majd amikor hibát keresve a kipufogót levéve próbáltam,szinte hallottam a gépet fellélegezni)röviden ennyi,biztos irnak a többiek is.Én JAWA Mustángrol ültem át,gőzöm nem volt az MZ ről,megvettem darabokba,volt egy képem,meg kapcsolási rajzom,3nap alatt kötöttem be..7 nap volt mig összeraktam egyedül.Ki kellett járni az MZ iskolát,hogy értsem a lelkét.Sokat kihagytam,de a többiek majd korrigálnak,remélem.Sok sikert.
Én abból is lengyelt kaptam
Szevasztok.Janek én is borsodi vagyok(barcika).
Van egy érdekes problémám a géppel.Az a rohadt első fék.Mióta kicseréltem a fékcsövet csak a gond van vele.A legújabb probléma a levegősödés után,hogy a fékbetétek maguktól rászorulnak a tárcsára.Erre csak abból jöttem rá,hogy mikor megálltam hallom pattog valami.Hát a tárcsa volt az,ahogy hűlt lefele.Mellesleg tűzforró volt.Gondoltam ha leengedek egy kis olajat a levegőztetőnél akkor lazulni fog.Így is lett,de a következő kör utáni megint fennállt ugyanaz a probléma.Olajból megint le egy kicsi,és megint fasza.Szóval jártatok-e már így?Nem tudom mit lehetne tenni?Üdv.
Talán esős időben leállás után hamarabb kihűl, ill. a párás levegőtől is indulhat nehezebben.
Bár ebben a kérdésben ZsT biztos illetékesebb. :-)
A Lengyel dugó kiválló,csak a gyűrűvel lehet baj.Ahány kereskedő annyi féle gyűrűt ad hozzá.szerintem a cseh a legjobb
Az én gépem most lengyelt kapott. Aki látta, azt mondta, hogy jó és garit is vállalt rá a szerelő. Ja és mindez Szolnokon
K
Üdv Kedves Kollégák!
Beleturtam a forum régebbi oldalaiba és eccer nagyon régen(kb fél éve) valaki feldobta a hengerfúrás témát és egyhanguan kijelentették a hozzászólók hogy a magyar dugó az nehéz és szar(5000 km-tert bír).Valamint megemlítették a német és egyéb származású dugókat hogy persze azok már sokkal jobbak meg minden.Szoval a kérdés hogy ha nekem ilyen csucsspéci német vagy akármilyen dugó kellene honnan szerezzem be.Első tulméretes kell.Budapesten vagy valami nagyobb városban ha ilyenről valaki tud az jelezze.Persze nem feltétlenül kell német csak valami olyan ami jobban birja mint a magyar. Előre is kösz
Ja egyébként olyan lehet hogy az eső miatt nehezebben indul? Mert ma állt egy pár órát az esőn, és nehezen akart elindulni. De ez nem is zavart, gondoltam hogy megsértődött. :)
De aztán a belvárosan olyan 10-15 perceket állt, amíg elintéztem a dolgaimat és minden indításnál megmakacsolta magát. Ilyenkor valahova bejut egyszerűen csak a víz, és amiatt van? A gyertyához biztos nem mert azt ZsT javaslatára kicseréltem búvárpipára.
Ki jött belőled büszkeséged imádata. :)
Egyébként nekem jobban tetszik a 251-es, már csak azért is mert a váza olyan mint a 125-ösömé, és én ahhoz szoktam. :) De elférési gondjaim nincsenek.... :)
De Joseph nem a 251-est és a 350-es JAWA-t hasonlította össze? :))
Hogy jött a 250-es ETZ? :)
En 400 forintert tudok ujat venni pesten 1 boltban. Talan nezz be egy boltba.
Gyoszi.
sztem is jobbna nez ki a 250es, robosztusabb, nagy az ules, fersz rajta, lehet pakolni marhara ha van hatul csomagtarto. Mig egy nagyobb termetu haverom 1maga elfoglalja a 251es egesz uleset, az en 250esemen vele ketten is kenyelmesen elfertunk 1x mikor lerohadt a 251es (most nem mondtam hogy megbizthatatlan a 251es, csak a valtokar maradt el :))
Gyoszi.
Nekem az ETZ250 jobban tetszik, ezért vettem azt :)
Szerintetek melyik a szebb és jobb?
A gyönyörű 251-es etz, avagy a 350-es jawa? (szerintem az MZ)
Sziasztok!
Keresnék tárcsafékes etz-hez első fekkar, lehetőleg baráti áron, Debrecen 30 km-es körzetében. Köszi a segítséget4
Jó motorozást!
Köszi a választ!Most már egészen meggyőztetek!!:)Az MZ tényleg kecsesebb és barátságosabbnak is tünik...Az mondjuk nem érdekel igazán,hogy melyik megy jobban a városban..Egész egyszerűen nem szeretek városban motorozni!!!Nincs meg az a szabadságérzet és túl sok az autó!Inkább túrázásra, és hétvégi örömmotorozásra használnám!!Mielőtt még kasztosítanátok,mint hétvégi motorost..Megvédem magam:Suliba járok Pesten és mivel Keszthelyen lakom, csak hétvégente járok haza!!:(Feljárhatnék mocival is Pestre,de nem tudnám megoldani a gép tárolását...Úgyhogy nem marad sok választásom, ha motorozni akarok...Hát leszek "hétvigimotoros", csak had ülhessek újra gépen!!!:)
Üdv:TaHo
Köszi a választ, több mint valószínű, hogy az MZ-t fogom választani!!!:)
Igen, erre jó. Főleg, ha sikerül mindent szépen összerakni úgy, hogy elbírja a 20-as lánckereket. Most az enyémen 19-es van (5000 rpm = 105 km/h), de éppen tervezem, hogy fölrakom a 20-ast - majd mondom a tapasztalásaimat.
Nem méricskélem a fogyasztás, de én nem vettem észre, hogy nőtt volna, és másoktól sem hallottam panaszt a fogasztásra.
Zsandatara
Annyira nem kérdezősködtem.
Nekem azért kellene az 50ccm+ hogy 2személlyel+3dobozzal könnyedén tudja tartani a 90-100as tempot.
Fogyasztása nem nő???
tike.
u.i.: lehet inkább vennem kellene még 1 blokkot, és csinálni egy S2-es 500ccmes ETZ-t :)
Jó. Bár én nem a Petinél csináltattam. Tenni kell hozzá azonban, hogy csodát nem kell várni. Kétség kívül nyomatékosabb lesz a motor, de lent azért még nem fog tolni. Ezen felül ahhoz, hogy kiélvezd a plusz 50 ccm előnyét minden egyébnek is rendben kell lennie a motoron. A Peti hányas főfúvókát ajánl hozzá?
Üdv,
Zsandatara
Csak jó volna tudni egy bontóról, ami kéznél van, ha valami kéne esetleg! Konkrétan pedig vmi fasza oldalfelfogatású kerek fényszóró kéne előre! Mert a jelenlegi TZ-snek a beállítása kibaszottul szar/elállítódik a rázkódástól! De egyelőre csak nézelődök, keresgélek, gondolkodom, tervezgetek! :)
Üdv: TiB
Üdv!
Vkinek van tapasztalata, hogy műxik az ETZ 300ccm-re fúrva??? Zichyben 6eHUFért csináltatja a Peti.
tike.
kustib: Mondjad mi kell?
Gyöszi
Sziasztok, holnap veszek egy 250 MT TS-t, jó állapotú, de még nem volt nagymotorom, és nem tudom mi kéne megnéznem.Vannak sajátos hibái ennek a típúsnak?Köszi!
Ezt kifejtenéd? Fogalmam sincs, hogy milyen állapotban van, most kaptam. De a dobféknél csak jobb lehet
Mennyi idős vagy ha nem sértelek meg? Mert volt egy gimis osztálytársam, kapuvári. Hátha ismered.
Még nincs benne a generátor, csak már tudom hogy lehetne megcsinálni. De a blokkot szét kéne szedni hozzá, kezdő lévén pedig nem azzal szeretném kezdeni a mocifelújítást. (Ha minden igaz holnap érkezik a 250-es) Ezért nem is nagyon tudok neked dugót ajánlani. Amúgy Ménfőcsanakon lakom. Amint meglesz a moci (meg a jogsi) összeröffenhetünk, leszünk páran. (u.i. a baráti körömből 6an fogjuk most letenni a vizsgát)
Bocs !!!
Aakos méked szól .:)
E honlaponn olvastam vhol , te tán győri vagy ? Mely részén ? Én 50 km-re lakom Likócs citytől . Ha +lesz a műszakim talán (ha te is belemész ) +néznélek , vagy ha Kapuvár fele jársz találkozhatnánk .
Én a féknyeregnél az összes tömítést kicseréltem,de csak akkor nyúlj hozzá,ha nagyon muszáj!!
Mert utána lehet belőle szívás...
Hali!
Ha bárki tud motorbontóról Bp. és környékén (mondjuk 50km-es környékén), akkor ne tartsa magában!
Üdv: TiB
Erre kiváncsi lennék . Úgyis +műtön (vissza a 4 sebességes váltó) ,ha könnyen , gyorsan megy akkor +próbálom . Amugy nem tudsz stapabíró dugót bele ? x fordulat fölött uj funkcióval bővül a gyürük szerepe . Összefogják a dugót . Ez mitől van ?
Nem Pesti :-(
Gödöllői diák, Szolnok környéki lakos.
De van 2 db belőle, majdcsak jó lesz az egyik, de a biztonság kedvéért megvettem a cuccokat. De ki is próbálhatjuk valamikor a szünet ideje alatt. Max felviszem az egyiket
Hali!
Keresek MZ TS magas kormányt(csak a csö kell), kizárólog jó állapotú érdekel. Csak Pesten, ill környékén (Gödöllö felé), lehetöleg baráti áron.
Küldjetek mailt. Köszi!
Húúú - az macera. Fél nap. Nekem is már rég meg kéne csinálnom. Te pesti vagy, ugyi? Ha gondolod összejönhjetünk egy kis önképző-körre.
Üdv,
Zsandatara
Még a héten suliban vagyok, hétvégén megyek túrázni (gyalog), aztán megint suli...
Majd csak jövő hét végén lesz belőle valami. De akkor már festeni is kellene, meg a féket végre megcsinálni..
De kösz az érdeklődést
Üdv: Gexxx
P.S.
Cserélt már valaki tömítést a féknyeregnél? Mekkora meló? És mennyire nehéz?
Gexxx, jó lett a kuplung?
Akkor holnap lehet, hogy elnézek arra.
A Futár Petinél vettem a Zichy Jenő utcában...
Ja, a megbízhatóságot én is kihagytam, nomeg a TZ váltó jobb.
De én ETZ párti vagyok
A CZ pedig megbízhaóbb, mint a jawa, de az biztos, hogy nem éri el az MZ-t
De 198 euroért kapsz rá 12V-os generátort, ami pont a dinamó helyére illeszkedik + jeladós gyujtást.
Mondjuk nekem annyival jobb, hogy ETZ generátort "kisebb" átalakítások után bele lehet tenni. (thx. to bambi)
Én is hasonló cipőben járok, csak nekem egy 250-es TS-em van amit 12V-ra szeretnék alakítani.
Akkor +szívtam . Öreg szakik mondják azt , hogy létezik 6V-os méretben , 12V -os cucc. Tekercselők hangos kacagás és anyázás utánn elzavartak . Láttam már 12V-os mz-ből lett traktort , de azonn volt generátor . Külün . A verdán + ehhez hely nincs .
Srácok minden szériában készült 12V-os MZ ? ( ES , TS )
A JAWA mint a neve is mutatja : a motorok java . Amennyivel nehezebb , annyival nem biztos hogy stabilabb :)).
A TZ karcsú , fürge ,+bizható . Az igazi moci az MZ TS . CZ-t nem ajánlon mert kb 150 -200 km után valami mindig van vele . (vannak kivételek ) Jawánál MZ-nél CSAK 12v-ost vegyél .
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|