:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Aha, jövő héten megyek Pestre, akkor odamegyek.
Lehet.Hogyan gondolod, Eljösz érte?
A rezóra rámozdulnék, ha lehet.
Van megint egy depo rezo,meg speed kormány,egy alkoholmentes söricilinért elvihető.:-)
Tibi te hallod-e :)
Ne féltsed te csak Fisi pénztárcáját :))) Tele van lével a csávó, vegyen csak komplett tükröt, mer neki nem jó a sima 1500-2000 Ft-os tükör, ami nekem van, és látni is lehet benne, nameg a sisakot is jól tartja, hanem neki extra kell :)) gumírozott, meg 16 nyelven beszélő :)) bizony ez pénzbe kerül.
Tükörlapot veszel ilyen aranyáron, Cimbi? Kössz, hogy megvédesz! :) Én domborított lapot 900-ért vettem Bp-n... csak arra nem emlékszem, hogy /darab, vagy /pár! Ha kell, megnézem neked!
Uff: TiB
Ne nézz tök hülének mán! :))) Írtam, hogy az egyik a bal deknit tartja, nem? Magyarul a legalsó baldeknitartócsavarra gondoltam! Az a kuplungtér leeresztője! :)
Pápá: TiB
Az akció tovább folytatódik :-) Akinek van kedve bekerülni a képgalériámba a motorjával, az küldje el levélben a képeket!!
Üdv!
Én villamosságszerelő vagyok, és nem osztom postás véleményét, igenis adj ki érte több pénzt, mert sokkal jobb!
Egyenletesebb a "karakterisztikája" jobban veszi a töltést, és kissebb kapacitású is elég, mint a savasból, pl 25 -es ETZ -be (ha rendben van az elektromos rendszere, és nincs rajta extrém fogyasztó) simán jó egy 5-6 Ah -s akku.
sorszám: 2867 (12924)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-25 19:12:23)
Nem javítom ki! :)
Közlöm, hogy ami neked van, és mostmár nekem is, az nem gyári :)
A gyári tényleg zsa, mer áthúz a fémtesten :) és nagy benne a zavarszűrő ellenállás is.
Doktor úr!
Akkumulátorból megfelelő a hagyományos is,
nem kell a pénzt szórni feleslegesen
az első idom elvileg érdekelne. Küldök e-mailban egy képet a fajta azonosítása végett.
sorszám: 2865 (12920)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-25 19:12:23)
Sziasztok!
Zselés aksival kapcsolatos tapasztalata kinek van? Érdemes annyival több pénzt kiadni érte? 9 amperórás aksit használtok?
Van egy eladó első idomom: narancssárga, a nagyobb típus (beápített Skoda index-el), egy-egy nem nagy repedés a műanyagon és a plexin. Mindez Miskolcon található, az árban megegyezünk, nem ezen akarnék meggazdagodni :-)
Fisi, gratula, szép nagyon a motorod.
Üdv:
Andris
Ja!!!
És javíttasd csak ki a cikkben azt a pontot, hogy aí gyári piap egy nagy sz@r!!!!
Ugye mintha te is fémtesteset vettél volna mostanában a tiédre???! :)
Meg hogy húztam a csíkot vele a szakadó esőben- emlékezz csak???!!
Fisi
Háát nem hiszem?!
A karbi vadi új, de egyébként tényleg sokkal jobb mint a régi volt! Csak el kell találnom a megfelelő főfúvóka- gyújtás arányt hozzá!
Gondolj bele!
Ehhez nem volt semmiféle leírás gépkönyv, mint a régi- meg az újabb csatos karbikhoz- tehát szinte én vagyok az első országszerte aki beleásta magát a finomításba!!!
Tükör egy pár mad' 4 ezer ft... :(((
Fisi
Uff cimbi!
Itthon vagyok, és gondoltam felnézek kicsit netre.
Nekem tudod mit szerezzél ? Két műanyag spirál lefogató patentot a lámpafejembe!
Amúgy sejtettem, hogy a tükröd nem lesz fasza.
Ja ha nyagyon tesztelős kedvedbe leszel, kerüljk egy karikát a régi karburátoroddal, szerintem kellemes meglepi lesz, és szerintem a hang egy része is a karbidból jön!
A pókembert meg ne bántsad!!! :)))
Majd augusztusban megszereljük a gépét a campingben, oszt' jobb lesz mint valaha!! :)))))
Fisi
Szia Peti barétom!!!
Hogyhogy itt, és ilyenkor??!! Hévégén ha lesz időm a Lada gitteléstől akkor ugrunk hozzád Dorkával, csak még a tülreim sincsenek meg, a f@sz üveges úgy elb@szta hogy rendelhetek két újat... :((
Úgyhogy inkább jövő héten!
Ja!
Megjött a dugó, naggyonminőségi darab- Szigeti szerint grafitos- amit azrté nem hiszek- bár eléggé sötétszürke színe van!!!
Bambi szerint a török dugók nem grafitosak?!! Na mindegy Futár Petinél igen olcsó volt- mindössze 4000 ft volt a szett!!! Máshol ezt 10 ezerért árulták...
Ja és nem lett rosszabb a mocim, mert azóta hogy beleraktam a 125- ös főfúvókát még nem mentem vele egy métert sem!
Vigyázz már ott vagyok mögötted erőteljesen- csak ne kattogna az a qrva dugó alapjáraton! :)))
Fisi
Ja nemsoká képek is lesznek a cikkhez, Fisi volt a fényképészem, meg az ő mocija volt a gyújtásbeállítás alany :)
Ja Fisikém, ne csodáld, hogy rosszabb letta mocid, mer nem voltál nálam utánállítani, meg a fúvókáid is buzeráltad, gyere el, oszt majd megizgatom a gépet, kap egy extra gyújtásértéket, és repül újra :)
Na ezt szeretem, ezek szerint volt értelme megírni a cikket!
Ja a múgy a 40-es hézag szemre is jó, inkább asz előgyújtás 2,5-3,0 értéke kényes a legtöbb ETZ -nél.
A könyök, meg azér sárgul, meg lilul, mer szar kisipari geci, mint minden alkatrész manapság, régen még szenet raktak az acélba, meg rendesen tudtak krómozni, és azokatz a cuccokat, amiket ma újként árulnak, 10 éve kidobták volna selejtbe.
Téves tibikém!
Csak eggy olajleeresztő vann, a másik a kapcsolásrögzítő, ezt nem nagyon kéne kivenni, mert lehet hogy nam a helyére megy, és a válto szarabb lesz tőle, lehet a te váltókarod is ettől remeg úgy, márha még nem cserélted le a rugót, amit mondtam :)
ÓÓÓÓÓÓ te háládatlan kutyafülű Aladár!!! :)))))
Nem szájalni, hanem csomagtartót venni Mz- re!!! :)))
Átadom a puszit, majd jövő hónapban valamikor felhívlak!
Addig is bírd ki- látom hiányzom már??! :P
Fisi
Megcsalsz, te szemét????? :))))))) Még te mondogattál a múltkor.... széééééép! :)))
Üdv: TiB
u.i.: pusszancs Dorkának is! :)
Ha megnézed a könyvet, két olajleeresztő csavar van... Az más kérdés, hogy az egyik a bal deknit is fogja! :)))
Üdv: TiB
Pumukli!
Megkaptad az emilemet????
Az oldalam címe:
http://kep.tar.hu/fisi
Mikor taizunk majd???? Ha kell telszám akkor mailben.
Fisi
:) Ezt most véletlenül tudom. Ezt tanulom az egyetemen.
kösz bambi,igazad volt letestelt,megoldotta a párom.
aakos!! honnan a fenéből lehet felszedni ilyen "motoros műveltséget", mint amit Ti itt nap mint nap csillogtattok? ez a szakmátok, vagy szakkönyvekből sajátítjátok el? el nem tudom képzelni :-)
Az csak annyit jelent, hogy jól meg volt hajtva a gép. A felületen 300°C körül ilyen színes oxidhártya keletkezik, egyébként futtatási színeknek hívják őket.
Hi!
Sikerült beállítanom a gyújtást, bár 0.4-es hézagmérőm nem volt, szemre csináltam, de sokkal fajább mint volt, de akkor holnap még egy Brisk gyertya hozzá, és tényleg naon királynak kell lennie.
Kérdés:
Tényleg rossz gyújtásbeállításra utal, ha a kipuffkönyök elszíneződik (sárga-lila-kék)?
Thx.
Üdv!
Hello!
Én is Alianznál vagyok egyébként és a 125ös-re negyedéves díj csekken fizetve A0-ban 174 forint:)Tehát mondom nem az összeg az ami gondolkodóba ejtett.
Szia Steelheart!
A 260asnak megfelelő hőértékű gyertya az a sima Brisk N14, semmilyen Y jelűt ne vegyél az nem 2üteműbe való, csak melegeni és kopogni fog tőle a motor.
Soma
hali mindenki!
az olaj leeresztő csavar a blokk alján van! egy bazi hatlapfejü. a motorblok ball oldalán csak a dekli tartócsavarjai és az olajszint ellenőrző csavar van.más kérdés , hogy a mardéktalan leeresztéshez ki kell tekerni a legméllyebben lévő tartócsavart is mert a kuplungtérből nem folyik vissza a váltóhoz.
Szia!
Szerintem menj be e biztosítódhoz az eredeti szerződéssel és kérdezz rá a dologra, mert elvileg minden balesetmentes év után 1 bónus osztállyal feljebb megy az ember. Egyébként 1 bónus osztály -5%-ot jelent a 0 szint díjához képest. Max bónusz 10-ig lehet elmenni, akkor pont a felét fizeti valaki a 0-ás alapdíjnak. Egyébként ha autót vennél, arra egy tök új szerződést kötnél és 0-ról kezdenéd, hiába lennél a motorodnál bónus akárhányban. Még akkor sem, ha ugyanannál a biztosítónál lenne mindkét jármű biztosítva.
Egyébként ki milyen biztosítónál van? Nekem 4 éve lesz meg a 250-es ETZ és azóta is az Alianz Hungáriánál vagyok. A netrisk.hu oldalon folyton ez jön ki nekem a legolcsóbbra: B2 osztály, 1026 Ft negyedévente csekken befizetve. Viszont a szamarámnál meg az ÁB Aegon lett a befutó, ott még nincs bónuszom, szintén negyedévente inkasszóval 8200 Ft asszem.
Üdv!
Hali!
Jó hogy felkerült ez a gyujtásbeállítás cikk, most pont kell. Brisk N14YC a 260-as?
mer új gyertya is lessz.
Meg a gyujtásbeállítás, azt irány egy kicsit nagyobb túra:
Csurgó - Székesfehérvár (210km)
Üdv!
Ez nem semmi,hogy ennyit költesz a motorodra,biztos frankó lesz.
Lehet,hogy a kapcsolt test szál az izzónál! letestel,és igy kikerülte a lenti test kapcsolót és valószinű ezért világit állandóan .üdv bambi
sorszám: 2840 (12836)
( elözmény: drtorokandras, 2004-06-22 19:12:28)
Hali!
Ma megvettem a motoromhoz a csavarok hatlapos rrészét. 11600 pénz volt, igaz, hogy mindenből kétszer annyit vettem. Saválló 8.0-as csavarok. Saválló krómozottjuk nem volt. Pedig az üzemben a gépeken az van.
Az imbuszosokat meg majd egyszer, ha arra járok.
Homz!
Kérdezd Bambit. Ő szerelő. És úgy hallottam, hogy jól is dolgozik.
sorszám: 2837 (12832)
( elözmény: drtorokandras, 2004-06-22 01:27:09)
drtorokandras!
Sima metrikus menetű 6-os (M6). Csak imbuszosat tegyél be helyette.
sorszám: 2836 (12831)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-23 23:04:00)
Fisi örülök,hogy meg van a kártya.A dugattyút fogdoshatod,de nem kell dörzsölgetnek,ez nem az aladin lámpása:-)
Szaisztok!
Köszi az olajleersztéssel kapcsolatos -néha meglehetősen brutális- tippeket. :-)
Maga a leeresztő csavar egy sima csavar. Tehát ha nagy nehezen ki tudom -akár teljesen tönkrevágva- varázsolni, akkor egy sima csavarral tudom helyettesíteni?
Üdv:
Andris
Sziasztok!Az mért van,hogy már 4 éve van motorom és még mindig A0 ban vagyok kötelező biztosítás ügyileg.Egyik haverom pedig rendszeresen lép előre,igaz nekem 125-ösöm van neki meg 750,de ugyanolyan idősek vagyunk.A bizt dijam így is alacsony nem is ez aggaszt,hanem,ha mondjuk autót venneék ott már nem mindegy a dolog.
Sajnos mostanában nem nagyon érek rá, de lemérem, és megadom a méreteket.
Egyébként felül 2 ponton van rögzítve: 1.hátul az ülés tartó csavarjánál, (amelyik a sárvédőt is tartja.)
2. a hátsó lengéscsillapító felső csavarjához
Alul egy helyen van rögzítve, egy rövid karral a hátsó lábtartó csavarjához.
Ezzek ugye fix pontok, de az egész méretezését majd küldöm!
Üdv Attila
Tapasztalataim szerint ilyenkor nem a menet van beragadva, hanem a csavarfej. Fogj egy olyan fúrószárat, ami még éppen nem bántja a menetet, (egy másik furatnál meg tudod nézni) aztán középen fúrj be. Ha így sem megy, akkor fúrd fel egyre nagyobb fúrókkal, csak vigyázz, nehogy lefúrd teljesen a fejét, mert az olajellenőrzőnél máshogy nem tudod kivenni a csavart. (A házcsavarok ennyiből egyszerűbbek.) Ha esetleg nem akarsz fúrkálni, akkor próbáld melegíteni a házat (valami gázégővel), csak előtte vedd le a tankot a biztonság kedéért. Vagy fektesd el a mocit, tegyél a csavarra lazítót, hogy a furat csurig legyen vele, aztán pár perc után a lehető legnagyobb csavarhúzóval teljes súlyoddal nyomva próbáld meg.
HI!
Próbld ki a kalapácsos módszert, és sózz oda neki rendesen!
Ha nem megy próbáld meg jól beáztatni gázolajjal, mert az jobb, mint a csavarlazító!
Próbáld meg T csavarhózóval, támaszd a mocit a fal mellé, és dőlj neki teljes súlyból a csavarhúzónak, ja és fontos, hogy a legszélesebb csavarhúzóhegyet használd, ami belefér!
Ha így se akkor sajna le kell venned az egész oldalát, és valahogy kifórni, mert, ha az olaj leengedéshez nem is, de a későbbi ellenőrzéshez kelleni fog!
sorszám: 2830 (12800)
( elözmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
Szia!
Esetleg még próbáld ki azt, hogy a csavarhúzót rátéve a csavarfejre óvatosan megkocogtatod kalapáccsal. Ez néha többet ér mint a csavarlazító, nekem legalábbis már többször bejött. Hátha....
sorszám: 2829 (12798)
( elözmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
A képekből nekem nem tiszta, hogy hová van a csomagtartó felszerelve. Mi rögzíti a motorhoz?
Meg tudnád tenni, hogy leveszed a méreteit?
Vagy találkozunk valahol és megmérem én.
Szerintem mas modja nemigen van az olaj leengedeshez.Nekem is bevolt epulve a csavar,igaz az olajleereszto,de furtam melle egy lyukat,menetfuro,es ok.
Neked inkabb az idoszakos ellenorzessel lesz gond,de csinalj meropalcat,ha maskepp nem megy.
sorszám: 2827 (12795)
( elözmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
Közben megnéztem, hogy tényleg van e róla kép, és van Pl. Tória és Peetair képei között a , 2064 és a 2118 (némi cuccal)
Biztos van több is, nézz körül.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|