:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szimeringcseréhez nem kell szétszedni az egész motort? Mert akkor nekiállok. Célszerszámot elvileg van lehetőségem készíteni.
Szasztok. Nem tud véletlenül valaki,egy eladó 250-es trophyt olcsón(nem aranyáron).Köszi ha igen.Tel:06703173647 vagy itt.
Szeva Semi!!!
Keresztúron találkoztál vele?
Csak nem Rákoskeresztúron?
Éni s itt lakom!!! :-)
Sziasztok
Szeretném a véleményteket kikérni az utángyártott kipufogókról. Olyat találtam az egyik mocisboltba ami teljesen gyári kinézetű de szerintem egy picivel rövidebb és 6800 HUF ba kerül.
Üdv.
Üdv!
Tehát akkor bambinak és fisinek is mondom hogy a tankot már láttam a fötengelyt még nem holnap fogom elhozni mind a 2öt attol akitöl kapom utána privátban elintézhetünk mindent.
A tankhoz van benzincsap is ha kell de tanksapka nincs.
Rider hozzászolását nemis minősitem:)))ócsó elektronika ugyanis nemlétezik MZre
Hali!
Pár perccel ezelött összefutottam valakivel akinek egy csini zöld TS-e volt. Keresztúron találkoztunk, én a piros ETZ-mel voltam! :-)
Szóval aki magáraismer az jelezhetne! Mondtam neki az MZ Klubot is. A szoci.motoros.hu-t néha szokta olvasni! :-)
Na rémlik vkinek?
ciao
Semi
Ki van hézagolva rendesen.
Én nem tudom, hogy lenne többféle vastagságú!
Van 010 011 és 012 sorszámú, de azok különbözö helyre valók.
Ahogy az elöbbiben leirtam, a 3. fokozathoz tartozó villa görbének tüni, holnap kicserélem.
A kapcsolóvillák ki vannak cserélve vadonat újra.
-hézagolás ok. (próbáltam többféle vastagságú hézagolóval, nem lett jobb)
-kapcsolásrögzítö rendben.
-a rugó jó.
Asszem a kapcsolóvilla görbe, mert nem úgy áll mint a régi. A régi viszont szét van kopva, használhatatlan. Holnap veszek egy új villát, de most nem lengyelt, hanem törököt. Majd meglátjuk mi lesz akkor.
kösz a segítséget.
Hali !
Kifogástalanul rendbeszedett Jawa 250 559-em mellé szeretnék venni vmi. kis MZ-t, egy TS 125 v.150-re gondoltam. Bárkinek bármi tapasztalata van ezekkel, akár pozitív, akár negatív,légyszi firkantsatok ! Még jobb, ha valaki Jawa-MZ összehasonlításban tud írni. ,P ( Tudom, telhetetlen vagyok. )
Előre is köszi mindenkinek.
pandagyík,
a gyújtás érdekelne, ne is próbáld ki, inkább add ide olcsón. :-)
Szimeringeket kell cserélni,a szivócsok bakelinál is szokott szívni falsot.Ha a főtengely is kuka, akkor miszlik van,és ahoz legalább kettő célszerszám kell.Kuplung lehúzó és motor széthúzó szerszám.üdv bambi
Pandatyik főtengely mennyi?
ad4890.Rosszul van kihézagolva.Meg nem mindegy milyen vastag a léptető villa,mennyire lötyög a fogaskerékben.(villábol többféle is méret van).A tengely kopását is ellenőrizni kell.üdv bambi
Sziasztok!
Bambi! Mit tegyek? Zavar engem ez a fals levegő. Szétszedjem a blokkot? Autószerelő ismerősöm azt mondta, hogy az ilyen több évet állt gépnél tuti, hogy a főtengelyszimmeringnek reszeltek, sőt, több, mint valószinü, hogy a főtengely is tropa a sok egy helyben állástól. Az "MZ hogyan tovább" a henger levételig nyújt segítséget, a további műveletek számomra ismeretlenek. Vagy álljak neki, aztán lesz ami lesz? Egyáltalán milyen célszerszámok kellenek hozzá?
Szevasztok!
Pár hete vettem egy 251-es ETZ-t, és most úgy alakult, hogy fesszabályozót kell vennem hozzá. Állítólag az MZ-hez boltban árult az aztán sz@r az, tehát ha tudnátok ajánlani valami alternatív megoldást, akkor megköszönném... Elektronikus a gyújtása. Ja és ha 250-es karbi van rajta, akkor az nekem gáz?
pandagyík!!
A tankért mennyit kérsz???
Postázni is tudod?? Hol laksz??
Mehet magánba is!!
mzetz@vodafone.hu
Fisi
Üdv kolegák!
Ha valakit érdekel van eladó ETZ 250 sérülésmentes tankom(olyan katonai fos zöld szine van) meg egy felujitásra váró főtengelyem.
Van egy komplett gyári elektronikus gyujtáskészletem.A jeladó biztosan müxik a fekete doboz nemtom muködik e de ha érdekel valakit utánajárok.Szal ezis eladó.
viszonlángos kolegák
Hát az nem török karbi Petikém, hanem az eredeti gyári BVF ami neked van!!
A törökök azt a krbit rkaják fel ami nekem van (Bing)
Roszzul tudod!!!
Voltál az Mzklub oldalán?? :)))
Fisi
Én javallom neked a török karbit, amelyik alul csatos, de nem bing, mert nekem az nem jön be (bocs Fisi). Én 2-3 éve asszem 11000FT -ért vettem, és kifogástalan. Mellesleg Dunaföldváron a motor és bringaboltban, ami minden ellenkező híresztelés ellenére üzemel, és bármit meghoznak, ha rendelsz.
Én arra tippelek, hogy a kapcsolóvillád nem áll jól, azért ment tönkre a régi váltód is, vagy hézagolási gond van a váltótengelyen.
Másik lehetőség, hogy a kapcsolásrögzítőd (nagy csavar a blokk alján, az olajleeresztő mellett) nem jól áll, vagy hiányzik belőle a ruggó vagy a golyó.
Esetleg nézd meg, nem mozog-e a váltókarod fel-le, ha jár a motor, ha igen csaréld ki a ruggót a berúgókar és a kuplongot összekötő öntvény fogaskerék alatt, egy keményebbre.
Asszem hirtelen enyi tippem van.
Sok sikert!
Hali!
Ma fejeztem be az EZT250 blokkjának teljes felújítását.
Az a problémám, hogy 3. sebességböl mindíg kidobja, és iszonyatosan recseg. A többi fokozat viszont puhán kapcsol, és sohasem dobja ki. Hol keressem a hibát? A fogaskerekeket mind kicseréltem (használtakra), mert a régiek mind töröttek voltak, a fogak széléböl volt egy kicsi letörve (nem mindegyik fogon). A kapcsolóvillák (010 011 és 012 gyári számmal) mind vadonat újak.
Az új karbi drága,börzéken szoktam guberálni.Áttétel pedig a lánckerékre gondoltam.Milyen van elől?
A karbin lehet, hog ytényleg alakítani kellene, mert a shuber egész szépen meg van kopva. Gondolom a háza is. A fúvókát kicserélem 130-asra, tűvel játszadozok... Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle...
Az áttétel-lel mire gondoltál? Lánckerék? váltó???
Mennyiért lehet egy karbit beszerezni? Persze jót...
Üdv: Gexxx
Lehet hogy ki van kopva a karbi,és ezért nem megy alulról.Vagy csak állitgatni kell.Pl alapjárati fúv.főfuv. gyújtás.prés táv.levegő bevitel.tű.Ha majd ecce lesz időd megint meglátogathatsz,s törpölünk.Esetleg áttétel.
Üdv!
Gexxx!
Enyém is rántgat ha visszaveszem a gázt.
Sztem próbáld meg kicsit nagyobb fuvokával, majd kiderül mit szol hozzá....
tike
tesho
Ez nem az én klubom, hanem a mi klubunk! Szóval ne kérj tölem elnézést! :-) Egyébként jó ötletnek tartom az ajánlást... ;-)
ciao
Gábor
Fisi látom beijedtél és a teljes családi vagyont tuningra költöd!!:DDDDD
A 110-ről gyorsulást LS-400 órája mutatta.Az enyém kb 40km/h széles skálán ugrál akkor:-))
GeXXX!
Én eddig akárhány ETZ-vel mentem,kis gáznál állandó tempónál mind szaggatott vmennyire 3500 körül!
Semi!
Beajánlottam a Klub-ot a motor.lap.hu-ra.
Bocsi,h csak így,megkérdezés nélkül,gyorsabb volt a kezem mint az eszem..:-(
byee
Na ezek a kis MZ-k csoda szerkezetek, az biztos. Multkor igencsak megszenvedtem 1-el egy kis őrültködés alkalmával. Küzdöttem, mint disznó a jégen.
Pénteken is, mikor téptem haza csak lestem. Sebességek: 3.-ban 90, 4.-ben 110, 5.-ben 95. Ja, és mindig ezt csinalja ha van egy kis hátszelem, akkor nagynehezen tartja a 100-at.
No mindegy, az a lényeg, hogy az elektroncsika talán megjavult -hála Bambinak, a fórum szerelőmesterének- , hétvégére tervezek úgyis egy olajcserét, ax egybekötöm a dolgot egy fúvókacserével. Csak azt nem tom, hogy merre menjek.
Tényleg: szerintetek? tehát: 5-ben nyista power, 3500-tól kezd el húzni, kisebb fordulaton alig akar menni (indulásnál is pörgetni kell, mint állat). 3000-3500 között szaggat...
Nos?
Bambi: Amikor azt mondtad, hogy álligatni kell, akkor mire gondoltál???
Lehet írogatni :-) Még most tegyétek, mert nemsokára itthagylek titeket 2 hónapra... :-(
Gexxx
Ja igen, a www.mzklub.hu oldalon! És még továbbra is várom az ötleteket! :-O
Lehet tagosodni az MZ Klub-ba! :-) Persze tudom hogy nem mindenkit érdekel, szóval szóljatok ha flame vagyok!
ciao
Gábor
Semi
:)))))))))))))))
Na várj csak!! Már itt az utánpótlás gyári török dugó a szekrényemben!!! Addig is nem mérek semmit!! De majd utána!!!! Lesz nemulass!! :DDDDDD
Fisi
Most egyébként a gyári Mz óra által mért sebességröl beszéltek?:-) Mert akkor vétek ilyen pontos értékeket kijelenteni, mint 115 meg stb...
Csak teng-leng össze-vissza.
Fisi:-)
A motor nem sokkal előtte volt felújítva,de már bejáratva,szal van benne erő,bár soha nem volt gyenge.
Bátyám 150-ese is vitte a 115-öt,amikor még a gyári cucc volt benne,most még bejáratós,passz.
Tedd még hozzá,hogy pillekönnyű testemmel befexem az idom mögé:-)
Természetesen fullszint olajjal mentem.
A 250-eseknek 130 a vége tudtommal. LS-Laci-é anno annyit ment stabilan még autópáyán is 2 személlyel. Nos,itt a különbség:-) De szerintem a legnagyobb az,hogy a 250-es alulról jobban tol.
Ha akarod,majd mérhetsz nekem egy végsebességet a gépeddel!:-)
Fisi...ez nem banán,hanem Chiquita!
:D
Most ezt nem értem!!:)
Akkor a 150- es Tz- k jobban mennek mint a 250- ek???! Ha te 110- ről még gorsultál is akkor símán lehagysz egy 250- est??! Akkor minek csináltAK 250- ES mZ- T a németek anno??!
Szerintem nem lehet ilyen kis különbség egy 250- es meg egy 150- es között?!
Ém legalább is ami 150- ről hallottam+ láttam azok messze nem érték ilyen könnyen utól a 250- ket!
El is cserélem a 250- est egy 150-re, úgyis jobban tetszik a banántank! :)))
Fisi
Fisi:-)
Hát az a helyzet,hogy én a 3 év alatt kétszer állítottam a gyújtást,egyszer amikor összeraktam a motort,egyszer pedig 1 éve,amikor mexakítócserére adtam a fejemet. 12ezer km alatt azért ez nem rossz..
A műanyag kopott el,ami a főtengelyre támaszkodik fel és ennyi. Mások 500km-enként állítgatnak! Ezért is volt a sok megállás,mert végig azt hittem, gyertyagond van,mert csupa használt gyertyával indultam el és soha nem volt bajom a mexakítóval!
Amikor meleg volt a motor,akkor már jól működött,mert a melegtől ugye tágul a fém (főtengely) és ettől újra lett hézag!De amint beértünk az esős-hűvös részre,annyit hűlt,hogy mexűnt a hézag,én pedig azt hittem,hogy beázott a pipa. Én balga:-)
Különben életemben ez volt az 1. alkalom,h vittem magammal imbuszqlcsot!!:-))
A 100-110 nem fullgáz volt,amikor pl előzésnél odahúztam neki, LS-Laci órája szárint "erőtlejesen" gyorsultam el 110-ről!!! De ez nem volt olyan hosszú szakasz,csak néhány tucat km,a többi részen 80-90 km/h volt.
A könyököm új,azért olyan szép:-) Csak éppen utángyártott és nem passzol tökéletesen a dobba,ezért csúszott szét akkor.:-(( Láccik a II.szocitúra képein,akkor még csillogott:-)
Különben nem sárga,hanem arany!! De most már kezd lilulni:-))
byee
Igazad van Massino barátom!!
Már csak azért is mert Siemensed van! :)))))
Fisi
Nem kell azzal úgy bánni mint a hímes tojással. Ha szar, akkor lassan is tönkremegy, ha meg jó akkor lehet tépni a szarvát. Tudom Te nagyon vigyázol a gépedre, és ez tiszteletre méltó, de hidd el bírják ezek a terhelést.
Egyszer kell jól megcsinálni, és akkor csak kisebb karbantartás kell. Van hogy beszarik rajta valami, de hát istenem motor. Egy idö után már minden ki lesz cserélve újabbra, és akkor már pöpecül fog menni akár stiftgázon is, csak mindig becsületesen meg kell szerelni, nem kókányolni...
Bár ez az én véleményem.
Massino
Hali!!
Hát ha nem érted, akkor a motor megadta helyetted a választ!!! :)))
egy 150- es vége átlag 110. Na te végig nyélgázon mentél vele nemtomhányszázkilómétert, de legalább is majdnem nyélgázon!! Azért ezt a motort nem erre tervezték anno??!
Bár végül is könnyen van az aki szerelő- mint te és Bambi- aki laza könnyedséggel ajánlotta nekem (mint fakezű asztalosnak) hogy hogyan s' mint állítgassam a karbit meg az előgyújtást az út szélén! :)))))
Inkább indulj el korábban máskor!! :))
A könyököd bár nem tom mikor krómoztattad le, és hogy került a kipufógó helyére ( :PPP), éppen ezért sárgállott be!
Pumukli!!!
Akkor várom a hívásod!!!
Fisi
pumukli
Akkor jó, de még kisebb lesz, mert vannak dialupos hozzáférések is, és ök azért panaszkodhatnak!
Egyébként mindennel fejlesztek ami a kezem ügyébe kerül! :-)
ETZ-mánia
ok köszi...
bambi
Huhh... Akkor megnyugodtam! :-) Már azt hittem csinálnom kell egy bambi-féle linket! :-)
ciao
Gábor
Nem is csak egyvalaki olvasta ám el! Bár inkább elbeszélő költeménynek nevezném! :-)
Rendben, 1-2 héten belül hívlak, csak előtte még szervezek, ármánykodok, ilyesmi :-) Remélem összejön! Miklós
Jéé,volt aki elolvasta a cikkemet?:))
Én nem értem,h miért ne lehetne 100-110 utazót menni sík úton,ahol 30 km-enként van egy enyhe bal kanyar (nem vicc).
Amúgy késésben is voltunk,a nehéz ébredés,Alsóőrsi megállás,kajálások stb miatt. & kiderült,h qrva messze is van:D
Különben a szép króm könyököm gyönyörű aranyszínűbe ment át,ha megkapom a képeket,felteszem a képtáramba és szólok.
A szerelés nem a tempó miatt volt,hanem,hogy el ne aludjunk éjszaka hazafelé!!!
:-)
Biztos először rossz polcon kerested, a háromszáz-harmincezer-háromezer köbcentis henger mellett. :-)
(Legközelebb nem üres kézzel megyek.)
tesho!!!
Állat a cikked, de ugyan miért kellett szerncsétlen 150- est így gyilkolni?? (100- 110 utazó!)
Látod meg is lett az eredménye!!! :((( Nem semmit szívtál!!
Fisi
Szerintem jó, de azért előtte még csörögj rám!!!
Fisi
Szeva Semi.
Gratula az oldalhoz.
Sztem jó lett amit eddig csináltál.
Nálam sem lassú.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|