:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hahó!
Azok inkább már csak tájékoztató jelleggel lehettek, mert utoljára 2002.12.31-én használhatták...
Bár nem tudom merre jártál főként, lehet az Amsterdamban elhíresült negyedben elfogadták még...
(csak viccnek szántam, nem megsértődni)
Péter
Tavaly júniusban még szinte mindenhol ki voltak írva az árak guldenban is. Persze lassacskán ez biztosan lekopik majd...
Sziasztok!
Megnéztem én is ezt a honlapot, de csak nagyon felületesen; ami miatt ránéztem, az az volt, hogy azt írtátok, hogy 15 holland forint!!! Nem tudom ez a lap mikor volt frissítve utoljára, de Hollandiában már egy ideje az euro a fizetőeszköz, szóval nem tudom működhet-e még ez a rendelés...
Ha valaki nagyon komolyan gondolja, vannak holland ismerőseim, esetleg megkérdezem őket, hogy meg lehet-ezt még rendelni, vagy mi a módja ennek.
Üdv:
Péter
Szeva mindenki!
De föleg devil.Lehet hogy van nekem ilyenem utánanézek a raktárban maj emilen kontaktoljunk.
csa
Sajnos nem lehet letölteni! :(
Legalábbis a kis holland tudásommal arra jutottam, hogy 15 Holland forintért lehet(ett) megrendelni, ami az üres cd árából és a postaköltségböl áll. A klub nem nyer ezen, csak költségeket ruházza át. Letöltést nem láttam. Legalábbis nem egyben. De az oldalon meg tudod nézni a képeket, stb.
Ha lesz egy kis hely a vinyomon, akkor letöltöm az egész honlapot, és akkor mondjuk közkinccsé teszem zipben.
sorszám: 3772 (16725)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 22:30:05)
Szervusztok!
Tud valaki netan MZ ES 250/2-hoz elsosarvedot, es hatso lengescsillapitokat?
Kocce
Most találtam egy jó kis anygot MZ-hez, csak valahogy le is kéne tölteni.
MZ-cdrom, ez mond Nektek valamit, vagy esetleg valakinek meg is van?
Ja, és az oldal: http://motor.hobby.nl
Hol lehet letölteni?
Hali!!!!
Lenne 1 kérdésem: A közeljövőben szeretnék 1 MZ-t venni magamnak, és igazából két típusra gondoltam, ezek között variálok, de nem tudom, hogy melyik lenne jobb.
1: MZ ETZ 250
2: MZ ETZ 251
Nos, melyiket ajánljátok jobban? Ha lehet, akkor PRO, + KONTRA módon írjátok le az előnyöket, + hátrányokat.
Én olyat is hallottam, már, hogy a kis MZ-k jobban elvannak találva, de igaz ez?
Ja, és 250, + 251 közül melyik van jobban eltalálva?
Esetleg valami LINK-etek, vagy leírásotok nincs ETZ 251-esről? Prospektus, ilyenek, termetes képekkel. Olyat már találtam, ahol bogarászni kell.
A válaszokért THX!!!!
Ez az én berúgó rugóm? Kísérleteim azt bizonyították, hogy a gép tökéletes, a hiba a lábamban volt. Azóta 10-böl 10-szer minden oké, csak eddig nem volt benne svung.
Ne kapálózzá mán annyit, mer igy is úgy is belefulladsz.
A rugó nem rúg akkorát, hogy fájjon.
Trivi?
Gexxx da akkorsem
Bambi,rugóügyben nem osztanál igazságot?!?!:-)
A met.hu szerint szombaton még esni fog, de vasárnap már napos lesz az idő. Igaz, hogy csak 10-15 fok lesz, de majd felöltözünk.
Szuper. Akkor már csak jó idö kellene - pedig nem azt jósolják sajnos.
Épp azért mondtam hogy előtte fussunk egy kört, hogy ne állatkodjunk a túrán.
kustib
Mert sose jössz velünk motorozni! Pedig még a klub honlapján is volt már hirdetve lepencei motorozás! :-) Ugye ugye?!
ciao
Semi
Az egész túrát a 100 feletti sebesség fogja jellemezni, vagy óvatosabb duhajok is részt vehetnek?
A túrára jön az asszony is, ami nem csak
a többletsúly miatt érdekes, hanem nagyon sikoltozna is. Azt megcsinálhatjuk hogy indulás előtt megyünk egy kört M1 biai bejárat - auchan kijárat - auchan bejárat - metro kijárat útvonalon. Nem mintha azt gondolnám hogy gyorsabb a motorom, de azért hátha:)
Hohó, Tib is előkerült. Alakul a molekula...
Hajra, Bambiiiiiiii!!!! Mutasd meg nekiiiiiii!!!!!! :))))) Megnézem már a térpéket, hol van ez a Lepence, ahova mindenki jár... Én csak Dobogókő, Esztergom utacskákon szoktam nyomulni, de ott is rég voltam... :((((
Üdv: TiB
Mi van Bambi? Kiszabadultál az orvvadászok fogsága alól? :-)
Az őzgida újra szabad!!!
Ott leszek Vasárnap.Az enyém még mindíg 126-ot megy összemérjük motorjainkat.Persze előnyben vagy,mert van köztünk kb 40 kg külőmbség a javadra,ami egy utas.Ha netám enyém gyorsabb akkor az én mérőegységem rossz.Nem baj mert a mocim akkor kb 150- 160-megy.:-)
Jó régen idegesítettelek benneteket, úgyhogy ez most hosszú lesz.
Vasárnap túrát tartunk: Budaörs, Perbál, Lepence, Esztergom, Dobogókő, stb. Rövid táv, sok kanyar. Találkozás a budaörsi Metro melletti benzinkútnál 10:00kor.
Tegnap vettem új motorosgatyát, amihez persze új térdprotektor-design dukál. Azt hiszem most a pwclefolyócső korszakomat élem, a térdvédő is ebből készült, melegen rédre hajtogatva. Van bélés is, sima szivacs tetőszigetelés:)
Azt nem tudom még, hogy a derékprotektort miből csináljam, merthogy annak a számára is készült zseb.
A motorosgatya méret után készült, erős anyag, bélelt, sok zsebű, és 6500Ft.
Mivel Bambi azt mondta hogy annyit nem mehet a motorom amit mondtam (21-es lánckerékkel 5-ösben 6000-et), ezért lemértem GPS-el. A programom szerint 137.5, a GPS szerint 139 a végsebessége,
szolidan 120 körüli utazóval. Aznap erős szél volt, szembeszélben 110, hátszélben 125 amit tud. Csak hogy dicsekedjek egy kicsit.
Végül is 2.82 körül lett emlékeim szerint.
Részvétem a gép miatt.
Ezt azért nem gondoltam volna, valakinek megérje MZ-t lopni.
A kurv@ anyját az ilyeneknek!!!
Üdv,
Péter
Üdv Mindenkinek!
Csak leírom, hátha segít: A hétvégén Bp. I. ker. Aranyhal utcából ellopták az MZ-met. UEZ-448, egyhén metálfekete fényezés, még egészen friss, a tank két oldalán a lábszárvédőm, már egy kicsit megmattosította, a tank bal oldalán lent, pedig gittig ki van kopva úgy 3 cm hosszan. Katonai kupuff van rajta, katonai lábtartó, és bal oldalt egy katonai csomagtartó van. A visszapillantól hiányzik a türkör. Nem mehet sokáig, mert pénteken már megint hajtókaros lett.
Ez van.
Üdv,
Zsandi
Hello!
Nekem van generatorom meg ilyesmiim,ha erdekel, kuldj mailt! hanibal@freemail.hu
Udv Devil
Sziasztok! MZ trophy 250 es hez kellene kapcsolási rajz kezelési útmutató meg ilyesmik! kérem aki tud segítsen! előre is köszönöm!
Jaa,az előgyújtás értéke 2,5+0,5mm,tehát inkább 2,8-ra lőjjétek be.
Sziasztok!
Szükségem lenne ETZ generátorra, egyenirányitó diódasorra, stb., hogy át tudjam alakítani a TS 250/1-em 12V-ra. Elöre is köszi!
Sziasztok!
Érdeklődnék nem tud e valaki 250-es etz
blokkot papirosat eladot?
Sajna az enyémet nem lehet eredetiség vizsgán átrugdalni.
Ja veszprém környékén.
20/446-5679
Köszi a tippeket, lehet, hogy tényleg nincs semmi baj a géppel, hanem én rúgtam párszor rosszul, erre lerúgott és azóta parázok, ami újabb rossz rúgásokat eredményez. Ismer valaki egy MZ-s pszichológust? :-)
Ha újra lesz digitális gépem, csinálok. Amúgy az oldalsók gyári simson csomik, minimális átalakítással, amihez a Zichy-ben lehet(ett) koffert kapni. A hátsót meg az ecserin gubiztam. Az összekötő merevítés házi barkács hidegen hajlítva, csavarozva (20*4-es laposvas). A nagy túra előtt kellett, nem bírta a sok cuccot hátul.
Hali
Békéscsaba Kétegyházi út legvégén.
De nem csak 8000-nél van ez a hang
kb 4-5 ezernél csinálja és csak akkor ha visszaengedem a gázt.
Ja és egyébként elég jól birja a magas fordulatot mondjuk ezt meg is követelem a mocimtól.
nincs is . egyszerüen arról van szó , hogy elöbb következik be a robbanás mint ahogy a berugómechanizmus szétkapcsolna. erőteljes , lendületes rugással ez kiküszöbölhető.
Lehet, hogy legyorsulsz, mert szar a karbim, de viszont ha ideadod a mocidat, akkor megmutathatom, hogy kell mz-vel krosszozni;-)
Ja, és ez a visszarúgó rugó szerintem akkor is hülyeség. Abban nem lehet akkora erő. És szerintem Bambi is ezt mondaná
De mint látom, a kipuffos témában már egy véleményen vagyunk. Fejlődsz ;-)
Tényleg, hol van Bambi??? Elrabolta egy orvvadász? :-)
GeXxX legyorsullak apám,mint a szééél!!:DD
A boltban kapható kipuff tényleg gagyi,olyan a hangja,mintha konzervdobozból hajlították volna. Inkább polírozok egy gyárit napokig..
Amúgy nem hiszem,hogy a kipuff a gond (bár bátyámnál előfordult egyszer),inkább gyújtás és karbiállítás!
Az én kifúrt kipuffom nem dugul el,az tuti!:DD
BAMBiiiii,védj meeeeg visszahúzó-rugó ügyben!!:-))
Üveggyapot helyett jó kis hosszú esztergaforgácsot kell bele tenni. Általában a vastelepeken ládaszámra álnak. Az életben nem köpködi ki. Dudás Sándor barátom tanácsa, ki is próbáltam, be is vált - egészen egy megszakítóbeégésig, amikor tologattam a makacs paripát, és egyszerre egy frenetikus bedurranástól kinyílt a dob vége mint a tubarózsa. :)
Cegléden lehet kapni bontott alkatrészeket. Többet egyelőre nem tudok mondani, csak egy telszám van. Majd utánanézek hétvégén...
Hello Mz-sek! tudna valaki segíteni hogy hol vannak motorbontók? előre is kössz!
Lehetne egy egy kérésem?
Tudnál készíteni a csomagtartókról még pár részletes képet, (felfüggesztési pontok, stb.), meg esetleg mérteket; ide: rorik@elte.hu . Nagyon f*sza a kialakításuk, valszeg apámmal nekiállok hegeszteni egyet vmikor.
Én kipróbáltam sztenderen a cuccot. 8000 fölött pörgött és 140 fölé ment a mutató. Nem mentem tuvább húzni, nehogy meghaljanak az órák. :)
A 8000 ford. már javában túl van a szétesés határán... Milyen hangokat szeretnél???? Örülj, hogy a hajtókar nem a henger oldalán kandikál ki!
Üdv: TiB
7 év és 30000 km komoly hiba nélküli motorozás után most eladom az ETZ 251-es barátomat. 1990-es évjárat, eredeti állapotban, eredeti fényezéssel, oldal- és hátsó csomagtartókkal felszerelve. (Fotók itt!
Irányár: 120000 Ft
Mégvalami:Cimborám 251esén sportdob van.Én mentem vele és alacson fordulaton fura mód jól huzott de ez vszinu a dob miatt.Csak egy picit hangos mer kipökötte az üveggyapotot
Szerintem az utángyártott dob egy szar.Nincs benne elég fojtás a gépem csak erőlködik amikor pörgetem.Ha valaki tud a gépére gyári dobot azt tegyen rá.Asse baj ha kopott vagy egy picit meg van nyomva de a gyári az a legjobb.Katonait még nem használtam enyémre de arrol is hallottam jokat.Az utángyártott könyököm szépen belilult de szerintem az jol néz ki
Üdv
Hali
Nekem pörög 8000-t csak az a baj ha visszaengedem a gázt akkor fura hangokat ad ki a henger környékéről és fogalmam sincs mitől ha esetleg ismered ezt a problémát akkor tudsz segíteni? (de birja a magas fordulatot jól vannak összerakva az etz-k):)
Előre is kösz.
Üdv.: Pet
Hali
Nekem pörög 8000-t csak az a baj ha visszaengedem a gázt akkor fura hangokat ad ki a henger környékéről és fogalmam sincs mitől ha esetleg ismered ezt a problémát akkor tudsz segíteni? (de birja a magas fordulatot jól vannak összerakva az etz-k):)
Előre is kösz.
Üdv.: Pet
szóval, a tüneteid alapján én sem hinném, hogy csak kipufogó lenne. A 125-öse apámnak csinált ilyet, neki akkor kiégettük a kiput, de nem sokat javult. Aztán állítottunk egy nagyon profi gyújtást, új gyergyát kapott(mivel a régi be volt köove->vagyis sokat kapott) és beállítottuk a karbit, miután rendesen kipucoltuk. És láss csodát, ugrik, megy meg minden. Szóval azért mielőtt egy minimálisan 5000-es tételbe belecsapsz ezeket azért próbáldd végig:)
Tsövi
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|