:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Csak halkan jegyzem meg mielőtt meglincseltek: ha már ekkorát változtattak a koncepción, sőt, már a gyár sem Zchopauban van, de még az az ország is megszűnt, talán okos döntés lett volna a hétköznapi "strapa" motorokkal asszociált MZ márkajelzést is megváltoztatni. Kicsit hülyén érezném magam, ha 2,5M Ft-ért vennék MZ-t. :-)
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladnám a peregyesemet olyan elmebetegnek, aki szintén beleszeretett ebbe a típusba de annak gyermekbetegségei nélkül akar szert tenni egy ilyenre. Jellemzők: 12v, generátor,elektr. gyújtás és fesz.szab.,tárcsafék, BING karburátor,új főtengely stb. A felújítás óta 6000 km-t ment.
Ára: 150e ft.(nekem180-ban van). Emil: szergely@c2.hu.
Kép a mociról:
http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg
Hűűűűűűűűűű, bazd meg!!!! Finom! :P
Ezt láttátok már?
klikk
Nos, mi a véleményetek?
Gexxx
Pacee!
Azt az isolator gyertyát dobd el olyan messze, amilyen messzire csak tudod. Nyulatfogni jó, tudod, fejbedobod aztán elájul. :)Nekem múlt héten halt meg egy isolator special, azóta Brisk :) De a régi Isolatorok tényleg jók.
Ahha! Értem! Akkor a Hayabusa is túrázós motor ugye?! :-) Ha ezt a logikát követjük akkor a dragbike-ok is túramotorok! :-D
ciao
Semi
Hééé, ugye ez nem az a motor, amivel eddig járkáltál!!
Gexxx
Háj!
PACEE!
Szerintem az a 75-ös fúvóka egy kicsit kevés, nekem 90-es van a 150re fúrt Trophymban, így megy 110-et, asszem ez a gyári méret. Az előgyújtás nekem 3,0mm, és NGK B6HS gyertya van benne. Szerintem nem ártana egy nagyobb fúvóka. Meg nézd meg a légszűrőt, annak tisztának kell lennie. A főteng. szimmtől max nem húzna úgy, meg csöpögne az olaj a láncról a hátsó keréknél. Ez az én véleményem és tapasztalatom, két év 150es Trophy után.
soxerencsét!
Ádi
MZ TS/Trophy 125-150 alkatrészek, baráti áron!
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
Ha tud valaki eladó komplett első etz telókat fékkel kerékkel féktárcsával fékkarral és munkahengerrel együtt dobjon egy emailt please!
"az előgyújtás 0,4"
Itt a baj. Állítsd be 3 mm-re, és menni fog ;-)
Gexxx
Úgy jutottunk el oda hogy láttunk már mindketten 250- est., meg 251- est is!!!
A 250- nek hosszabb erősebb a váza, ezért jobb szerintem. Jobban elfér rajta a 2 személy+ a csomagok...
Teccikérteni???!! :)))
Fisi
Hát én nem tudom hogyan jutottatok el odáig, hogy a 250-es ETZ jobb túrázásra mint a 251-es, hiszen a 251-es minden porcikája mutatja hogy nem száguldásra csinálták... Akik ezt mondták, tuti nem hajtották még a 250-esüket annyira hogy megmutassa mit is tud. :-)
Az meg a másik, hogy egy használatban levö 251-esböl szép lassan 250-es lesz, mert a kisiparosok nem gyártanak külön cuccokat 251-re vagy csak nagyon kevesen, de azoki is átállnak majd csak a 250-es cuccokra, hiszen abból van több.
Szóval a 250-es ETZ a legjobb választás egy olyan embernek aki fejleszteni is akarja a motorozási tudását! :-)
ciao
Semi
Hát, ezt inkább 1 személyre használnám, de 250 tényleg jobb túrázásra.
Köszi Rorik, majd megnézem, hogy mit tehetek :)))
na!
mindkét szimmeringet kicseréltem meg dugót+gyűrűt.A hengernek nincs válla. 260as Isolator van benne, az előgyújtás 0,4 új a kondi is de nem ICET, az úszószint a jelnél van, meg kb 75ös főfúvóka van benne, mert a nagyobbat nem bírja schubertű felülről a 2. slitzben. már tisztára meghülyültem mert nem tudom mi lehet a baj... Lehet hogy ugyanolyan rosszul raktam össze a blokkot, de ezt még nem néztem meg, mert ugye egész nap esett az eső :((((( azt is néztem már hogy a gázbowden teljesen felhúzza e a schubert, és igen...
B.A.T.II
Arra azért figyelj, hogy ha igazán túrázni akarsz majd főleg 2 személlyel, akkor nem nyerő a 251!!!!
Sokkal jobb, nagyobb erősebb a váza a 250- nek!!!!
És olyan sokkal azért nem megy jobban a 251!!!! :)))
Fisi
sorszám: 3798 (16889)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hát főtengely szimmeringet párjával illik cserélni, de ettől még mennie kell. A kis TS -nek 0,35 -ös megszakítóhézeg, és 2,5 -3,0 előgyújtás kell, brisk gyertya, és 0,22 -es ICET kondi, ja meg sodrott réz belű gyújtókábel, és ellenállás nálküli gyújtópipa. És menni fog, ha a henger + a karbi oké!
Használjátok egészséggel. :-)
megvenném ócsón! :)
Félre tréfa: szvsz először is nyugodtan cseréld ki a másik szimmeringet is, mert mitől lenne jobb állapotú, mint az egyik.
Aztán ha kopog és nem veszi a fordulatot, puccold ki a benzincsapot meg a karbit. Meg ellenőrizd az előgyújtást. (Tudod: ott keresd a hibát, ahol dolgoztál. :-))
Megnéztem:
Írta: totha 9. 15-én.
Asszem múlt héten írt valaki hogy van eladó 251-ese 120-ért túrafelszereléssel.
sorszám: 3793 (16869)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hali!
Kicsit részletesebben?
30 a vége? Mit csinál? Lehörög gázadásra?
Próbáld behatárolni pontosan.
Kipuff nem rittyós?
Üdv: Zoli
hello!!!
segíccsetek nekem...
mit csináljak a mocival/TS 150/ hogy menjen, mert most 30 a vége...
a henger nem kopott, jó az úszószint, új mexakító, új kondi. elszállt az 1ik főtengelyszimmeringem azt kicseréltem, de még mindíg szar... dobjam el vagy mi???
Csao BAT!
Ha ráveszem magam és leülök a scannerhez megcsinálom. Csak most sok a meló. De ígérem rajta leszek! Egyébként meg ugyanaz szinte, mint a 250esé. A CD amit kérdeztél, arról tudnál mondani vmit, hogy mi az pontosabban.
üdv
csabee
sorszám: 3789 (16848)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hali!
fein és B.A.T(II.)!!
Két eladó 251-est emlékezetem szerint reklámozott ezen a fórumon vaughan kartárs is (egyik Kaposvár környéki, a másik Miskolc közeli)
Riszálta valaki az eladó 150-esét is az index.hu MZ-fórumán.
Mesterek! Olvassatok vissza, aztán minden kiderül.
Üdv: Zoli
Helosztok!
Keresek etz 125/150-es motort, tudnátok benne segíteni?
Papírjai legyenek meg a többi nem lényeg.
Köszi a hozzászólásokat!!!!
Hát, akkor, asszem 251-es lesz a dologból. Nekem alapból is jobban bejött, mint a 250-es, de az tutkó, hogy nem úszom + 100 alatt.
Nincs esetleg valakinek eladó, és teljesen gyári állapotú?
Ja, és, akkor, hogy lehet hozzá jutni, ahhoz az MZ-s CD-hez? Kapható még?
Esetleg valaki nem tud felrakni az oldalra ETZ 251-eshez használati útmutatót?
Üdv. B.A.T.!!!!
hali !
valami cikkből idéztem . az ember azt hinné , hogy értenek hozzá.kerítek pár marék hamut.
Hi!
A 251-esnek a vaza nem egyezik meg a 125/150-es vazzal, csak ranezesre!A vaz hosszabb, a lengovilla szelesebb.
Azért ki kéne fékezni néhány 250-est, arra a 21 pacira is kíváncsi volnék :-))
tomóka!!
Rosszul tudod!!
A 251- es is 21 LE- s. a 300- as volt a 23 lovas!!!
Fisi
Szerintem a fő különbség a dizájnban van. Az elektronikus gyújtás és az újabb fajta karburátor már megjelent a 250-esneél is, legkésőbb a '88-as évjáratnál. A teljesítménykülönbség szerintem nem túl jelentős, de 2 lóerőt lehet tuningolni is. Szerintem a rövidebb áttétel miatt tűnik a 251-es frissebbnek. Ez szintén könnyen módosítható.
Vedd azt, amelyik jobban tetszik, vagy könnyebben hozzájutsz.
sorszám: 3781 (16759)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 20:28:10)
ami kimaradt:
a rövidebb dob miatt a teljesítmény 23le szemben a 250-es 21le-vel.
a váz azonos a 125-150 vázával csak a tartók mások.
Hali!
251-es főbb jegyei, amiben eltér a 250-estől:
-Hátul 16" felni (250-esen elöl- hátul 18")
-elektronikus gyújtás
-más karbi
-rövidebb ülés
-rövidebb kipuff
-a kis ETZ-khez hasonló "lekerekített" tank
-szögletes indexek
hirtelen ennyi..
Összességében az egész gép robosztusabb, masszivabb benyomást kelt a sima 250-esnél.
Nekem 250-esem van, de ha újra Mz vásárlás előtt állnék, akkor inkább 251-est hajtanék fel. Bár lényegesen ritkábbak a 250-esnél, és közepes állapotúakért is 100E alatt ritkán kérnek...
Amúgy a 250-esemmel max meg vagyok elégedve, úgyhogy azért legeszélni nem akarlak arról sem :-)) Bár ezt is ki kell fogni...
Arról nem tudok, hogy a 125-ös, ill. 150-es ETZ-k jobban el lennének találva a 250/251-nél...
Üdv: Zoli
sorszám: 3779 (16747)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 20:28:10)
Sziasztok!
Itt egy link nézzétek meg: http://www.mz-b.de/ifo/hungarian/mz/umz.htm . MZ alkatrészek rendelése többek között.
üdv csabee
Persze, én sem láttam guldent, csak a numizmata boltban, de az árcédulákon még sok helyen szerepelt.
Legtöbbet Heerenveen-ben voltam egy barátomnál (ez egy kisváros Zwolletől 10km-re északra), de megfordultam Amsterdamban, Utrech-ben, Ede-ben, Breda-ban is. Igaz, őszintén megvallva egyáltalán nem tetszett Hollandia, gyorsan átslisszoltam a határon, és Lille-ben már helyre is állt a mentálhigiéniás egyensúlyom. (Legközelebb Párizs ingatta meg - lehet, hogy ezt hívják tömegiszonynak? :-))
Hahó!
Azok inkább már csak tájékoztató jelleggel lehettek, mert utoljára 2002.12.31-én használhatták...
Bár nem tudom merre jártál főként, lehet az Amsterdamban elhíresült negyedben elfogadták még...
(csak viccnek szántam, nem megsértődni)
Péter
Tavaly júniusban még szinte mindenhol ki voltak írva az árak guldenban is. Persze lassacskán ez biztosan lekopik majd...
Sziasztok!
Megnéztem én is ezt a honlapot, de csak nagyon felületesen; ami miatt ránéztem, az az volt, hogy azt írtátok, hogy 15 holland forint!!! Nem tudom ez a lap mikor volt frissítve utoljára, de Hollandiában már egy ideje az euro a fizetőeszköz, szóval nem tudom működhet-e még ez a rendelés...
Ha valaki nagyon komolyan gondolja, vannak holland ismerőseim, esetleg megkérdezem őket, hogy meg lehet-ezt még rendelni, vagy mi a módja ennek.
Üdv:
Péter
Szeva mindenki!
De föleg devil.Lehet hogy van nekem ilyenem utánanézek a raktárban maj emilen kontaktoljunk.
csa
Sajnos nem lehet letölteni! :(
Legalábbis a kis holland tudásommal arra jutottam, hogy 15 Holland forintért lehet(ett) megrendelni, ami az üres cd árából és a postaköltségböl áll. A klub nem nyer ezen, csak költségeket ruházza át. Letöltést nem láttam. Legalábbis nem egyben. De az oldalon meg tudod nézni a képeket, stb.
Ha lesz egy kis hely a vinyomon, akkor letöltöm az egész honlapot, és akkor mondjuk közkinccsé teszem zipben.
sorszám: 3772 (16725)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 22:30:05)
Szervusztok!
Tud valaki netan MZ ES 250/2-hoz elsosarvedot, es hatso lengescsillapitokat?
Kocce
Most találtam egy jó kis anygot MZ-hez, csak valahogy le is kéne tölteni.
MZ-cdrom, ez mond Nektek valamit, vagy esetleg valakinek meg is van?
Ja, és az oldal: http://motor.hobby.nl
Hol lehet letölteni?
Hali!!!!
Lenne 1 kérdésem: A közeljövőben szeretnék 1 MZ-t venni magamnak, és igazából két típusra gondoltam, ezek között variálok, de nem tudom, hogy melyik lenne jobb.
1: MZ ETZ 250
2: MZ ETZ 251
Nos, melyiket ajánljátok jobban? Ha lehet, akkor PRO, + KONTRA módon írjátok le az előnyöket, + hátrányokat.
Én olyat is hallottam, már, hogy a kis MZ-k jobban elvannak találva, de igaz ez?
Ja, és 250, + 251 közül melyik van jobban eltalálva?
Esetleg valami LINK-etek, vagy leírásotok nincs ETZ 251-esről? Prospektus, ilyenek, termetes képekkel. Olyat már találtam, ahol bogarászni kell.
A válaszokért THX!!!!
Ez az én berúgó rugóm? Kísérleteim azt bizonyították, hogy a gép tökéletes, a hiba a lábamban volt. Azóta 10-böl 10-szer minden oké, csak eddig nem volt benne svung.
Ne kapálózzá mán annyit, mer igy is úgy is belefulladsz.
A rugó nem rúg akkorát, hogy fájjon.
Trivi?
Gexxx da akkorsem
Bambi,rugóügyben nem osztanál igazságot?!?!:-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|