hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

soldier84
válasz erre | email2005-06-14 23:39:47
Helló mindenki!

Némi tanácsra lenne szükségem! Hétvégén buktak a 250-es ETZ-mel! Nem volt nagy esés csak elcsúszott vele a srác! Leszakadtak róla az ilyenkor szokásos dolgok. A probléma a következő lenne: Amikor felállítom középső sztendejre akkor a bukás előtt a kerék alatti hézag kb5 cm lehetett! (ez csak tipp de a normális állapotról van szó) Az incidens óta ez a távolság lecsökkent kb 3 cm-re! Elenőríztem és még mindig tökéletesen egy nyomon megy a motor! Szóval ilyen irányban megnyekkenhetett e a váz úgy hogy közben még mindig tökéletesen egy nyomon halad??? Vagy esetleg a villa sérülhet e úgy hogy ilyenek legyenek a tünetek??? Szemre semmi baja!
Minden okosságot várok!

Üdv
sorszám: 6826 (31427)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-06-14 17:02:03
Szia!

Valami van vagy a gépemmel, vagy a modemmel, vagy a freemail-lel, majd írok.
sorszám: 6825 (31408)
(előzmény: Andrej, 2005-06-13 20:19:29)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-06-14 15:28:51
Hello Andrej!!
A csapágyakon már gondolkodtam!! E
Először annak kell eldőlni-e hogy kell-e? Mivel először kompessziómérés légszűrő csere,kipuff pucolás,gyújtás,stb.
Ha nem javul fúratni kell,akkor meg szét kell húzni a blokkot akkor lesz esedékes a csapágyvásárlás is!!
A legfontosabb most a szóbeli éretségi aztán a motorszerelés és a boldog motorozással töltött idő!!
Mivel mindennek sora van mint a mákos rétesnek!!
Üdv:Ervin
sorszám: 6824 (31401)
(előzmény: Andrej, 2005-06-11 20:24:56)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-06-14 15:06:23
Elsőre pont ugyanazokat kérdezném, mint motomen. Mi történt az előtt, hogy elromlott volna ? Motor generál, szétszedés, szerelőhöz elvivés, stb ?Egy működő kuplung nem romlik el hirtelen, max lepörög, de az ugye más tészta, akkor be sem lehet rugni a 250-est.
Ami biztos: több ETZ250 kuplunggal is kinlódtam mostanában, volt amelyiket 4szer szedtem szét mire jó lett, volt gond az utángyártott lamellákkal is, de a legtöbbet mégis a kuplungagyakkal szívtam (amelyikben a kúp van). Az utángyártott (magyar, lengyel) kuplungagyak közül nagyon meg kell nézni, hogy melyiket veszed meg, mert van közöttük nagyon szar is. A szaron azt értem, hogy a méretei nem stimmelnek az eredet DDR-hez képest. Van olyan amelyik a külső körmös lamellákat fogadó házba szorul bele és olyan is van, amelyiknek a belső tömör része egyszerűen nem fér bele a menesztőbe. Nem stimmelnek az átmérők, nem stimmelnek a vastagságok. Halál. Van egy lengyel gyártmány, ami méreteiben elég jól megközelíti a DDR-t és a beleesztergált (sajnos nem köszörült, csak esztergált) kúp is kivállóan felfekszik a DDR fútengelycsapra. Ennek "csak" egy hibája van, a kúp nincs benne olyan mélyen, mint a DDR-ben, ezért felszerelve az egész kupplungszerkezet kintebb kerül a főtengelyen kb 1,5-2 mm-rel, ami azt eredményezi, hogy a kinyomószerkezet játéka (annak a karnak a játéka, amit a bowden huzogat) nem jó helyre jön ki a dekliben, ezért már a durvabeállítást sem lehet majd elvégezni. Illetve el lehet végezni, de csalóka, mert nem 16005-ös csapágyon koppan a kinyomó, hanem a kinyomó karja koppan a dekliben egy kis kiugró fülön.
Ezt a problémát nekem csak úgy sikerült megoldani, hogy a 16005-ös csapágy a belső gyűrűje fölé még kapott egy olyan hézagoló acélgyűrűt (egy trabi labirintgyűrűbő köszörültem ki), hogy a a kinyomószerkezet játéka újra jó helyen legyen. Ennek a hézagolónak a vastagságát csak többszöri kisérletezéssel (dekli le-fel) sikerült megtalálni.
Csak azért írtam, hátha ez az oka annak, hogy nem emel ki a szerkezet.

Üdv,
Peti74
sorszám: 6823 (31400)
(előzmény: motomen, 2005-06-13 21:53:17)

 
 
kolinyon
válasz erre | email2005-06-14 11:53:42
Szia
Ki fog derülni,mert ma megyek a motoromért amit még szombaton otthagytam.Mondjuk ránézésre normálisnak tűntek,családi ház,ott is laknak,meg rengeteg moci az udvaron.Majd mesélek a tapasztalatokról.

sorszám: 6822 (31385)
(előzmény: ADDI, 2005-06-10 23:50:59)

 
 
csabee
válasz erre | email2005-06-14 11:26:52
Hello Zoltasz!

Én is nemrég cseréltem lamellákat a 251esemben. Utángyártott lamellákat raktam bele. Összeraktam, durvabeállítás, finombeállítás és nem emelt ki. Szétszedtem, lemértem és kiderült, hogy jóval vastagabbak. Felcsiszolgattam őket, újra össze, durvabeállítás és frankó volt. Durvabeállításhoz a szerelési könyvben van egy kis alkatrész, ami jól jön. Ja és összerakva, mielőtt felnyomattam volna a főtengelyre kipróbáltam mennyire old, kvázi, hogy mennyire emel ki. Ez szintén a szerelési könyvben szépen le van írva. Mérni, beállítani, ellenőrizni és mennie kell.

üdv
csabee
sorszám: 6821 (31381)
(előzmény: Zoltasz, 2005-06-13 13:18:34)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-13 21:53:17
Csere elött is produkálta ezet a jelenséget? Annyi lamella került bele amenniy elötte is benne volt? Mérted a lamellák vastagságát régi, kontra újak?! A rugók elgyengülhetnek, de ha a régivel nem csinákta ezt a jelenségem most meg hirtelen igen akkor ott más baj (is) van. Olajtól nem csúszhat, kivéve ha valami speciális adalékolt cuccot használsz.
sorszám: 6820 (31346)
(előzmény: gabi80, 2005-06-13 09:56:39)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-13 21:48:33
Most azt mond meg nekem hogy új ez a kuplung, esetleg a motor most kerül működő képes állapotba?! Vagy csak nagyjavítás volt. Összeszerelve a mocin kívül próbáltad már ossze nyomni? Milyen állapotban vannak az alkatrészei?
sorszám: 6819 (31343)
(előzmény: Zoltasz, 2005-06-13 13:18:34)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-13 20:19:29
Hella Attis!

Szombathely. Én nem tudom mennyi a bolti ár, szerintem nem is nagyon lehet kapni, de nem tudom.
Mondd meg mennyi (mail), oszt ha kell másnak elviszi, ha meg meglesz a lóvém meg ez is megmarad, akkor meg én viszem el. Ilyen egyszerű.
Az anyagi lehetőségeim elég szűkösek mostanában, majd megbeszéljük. írj mailt!

Gabi80!

A dugó széléről van szó. Szabvány hegertalp tömítéssel (értsd: olcsó tömítéskészlet) nem lehet sokra menni korrigálásnál, ugyanis az 0,25 mm.

Jut eszembe!

KisTZ összes csapágya eladó bontatlanul áron alul. (FAG/SKF/INA)
sorszám: 6818 (31331)

 
 
Zoltasz
válasz erre | email2005-06-13 13:18:34
HAli!
Lenne egy kis problémám egy ETZ 250 kuplungjával. Egyszerűen nem emel ki, pedig már tőbbször szedtem szét és raktam újra össze. Minden lehetséges hibaforrást kicseréltem-a kuplunglamellákat, rugókat- de egyszerűen nem! A kinyomószerkezetnek mennyit kéne mozdulnia? Ha tudnátok valami trükköt, vagy valami okosat mondani akkor megmenthetnétek a teljes megőrüléstől!
Köszi
sorszám: 6817 (31307)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-06-13 13:07:50
Hi Viktor!
Nagykanizsán lakom, vannak újszerű fogaskerekeim, (ugyanis párban célszerű cserélni) meg léptető villám is. Ha messze laksz, a szállítás is megoldható pár napon belül. -Jocó
sorszám: 6816 (31305)
(előzmény: viktorg1eg4, 2005-06-12 02:06:01)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-06-13 11:39:47
Tomóka, Andrej - koszonet az olajos szivocsohoz fuzott valaszoker, minden marad a helyen, amkor a karburatort tisztitom, majd kitorlom a szivocsovet is.

Imre
sorszám: 6815 (31301)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-06-13 11:16:07
Szia!
Merre is lax?
Megnézem mennyi a bolti ár.
Kb a feléért
Tudod ez a fórum elég nyilvános, de mit tegyek ha 1-1 kurrens cuccért sorra jelentkeznek és még aznap el is viszik?
Tegnap voltam a börzén kellett 1 apróság de nagyon. Enyém is lett, igaz még haza is kellett ugranom egy más tipusú alkatrészért cserébe + rá is fizettem egy keveset, de ha egyszer kell...
sorszám: 6814 (31295)
(előzmény: Andrej, 2005-06-12 20:34:20)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-06-13 11:03:47
Szia!
A dugó széléről lehet szó...
Remélem nem hurrog le senki, én szeretem a parafát.
Nem az olaj lesz a hibás, a rugó jó ötletnek tűnik, én kicsit megégetném a kuplungot lehet hogy jó lesz miután kihül, ha mégsem akkor legalább látod majd ha esetleg nem fexik fel az összes lamellácska melyiken kell korrigálni.
Ez magánvélemény, azért halgassunk meg mást is.
sorszám: 6813 (31294)
(előzmény: gabi80, 2005-06-13 09:56:39)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-13 09:56:39
Szia Peti74!
Mindig újat tanul az ember! Egy kérdés: A dugó tetején a dugó szélét, vagy a kúp tetejét érted? Bocs az értetlenkedésért...

Még valami.
Felújítottam a kuplungot a 250-es TS-emben /fém ill. baketitlamella/ és az a problémám hogy ha keményebben odahúzom neki megcsúszik a kuplung. A rugók lennénk kigyengülve? Az olajjal már próbáltam variálni. A választ előre is köszi.

Gabi80
sorszám: 6812 (31291)
(előzmény: peti74, 2005-06-12 18:14:27)

 
   
tomóka
válasz erre | email2005-06-13 01:32:03
hali m. imre !

http://szoci.motoros.hu/download/altalanos2utemutunning.zip

ebben a cikkben elolvashatsz mindent az olajos összekötő gumicsőröl .
a problémát (már ha annak tekinted) a membránvezérlés és a vákumkamra egyidejű alkalmazása oldhatja meg . azért írom , hogy egyidejű , mert az én etz-m ugyan membránvezérelt ennek ellenére a gumicsö olajos .
sorszám: 6810 (31278)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-06-13 01:02:24
viktorg1eg4!
Pl. tőlem hozzájuthatsz ilyenekhez. Bp környékén lakokkk. ha érdekel: tomos@c2.hu
sorszám: 6809 (31274)
(előzmény: viktorg1eg4, 2005-06-12 02:06:01)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-12 21:27:20
hát a fogyasztást pontosan nem mértem de olyan 3.5 -maximum 4 liter.
150 es henger dobna rajta v.mit?
sorszám: 6808 (31261)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-12 20:34:20
Helló Peti!

M. Imrének adott tanácsomat az vezette, hogy valszeg akkor nyom vissza több keveréket és lesz olajos a szívógumi, ha megfelelő talptömítés hiányában szar a vezérlés. Ezt a tanácsomnak megfelelően magasabb talptömítéssel lehet korrigálni.

Értem amit írtál, akkor ennek megfelelően járok el. A dugón már fennvannak a gyűrűk, de sebaj, így is tudom csekkolni, meg müxik 125ös dugóval is a próba. Remélem elég lesz a paszta, mert a papír szarokból elegem van, meg a henger kitudja milyen, mennyire illeszkedik a papírral. Ja, mert a hülyeségem miatti kavarodást követően egy 150es alapméretes lengyel hengerrel jöttem ki, remélem jó lesz, de több csere az biztos nem. De ez már az én bajom. Jövő hétvégén lesz összerakva egyébként, nyugodt lehet mindenki, majd beszámolok. :)

A 250es teljes elektronikus gyújtása (minden alkatrésze) beépíthető kicsibe?
Főtengely átmérő ilyesmi nem számít?

Árix!

Hirtelen nem tudok mit mondani. 100 negyedikben már több is mint elég, nekem csak 90ig ment negyedikben.
Gyertya milyen? "elég jól fogyaszt" - ez alatt mit értesz? Sokat vagy keveset? Mert ha keveset, akkor tűt magasabbra véve talán jobb lesz, esetleg nagyobb fúvókával (120).

Attis!

Nem tudok semmi biztosat, jelenleg a blokkom sincs itthon. Mennyiért adnád oda kompletten? Mostanában mondjuk nem leszek Pesten, de ha komoly a biznisz, akkor max postával megoldjuk, de még semmi sem készpénz. Esetleg ezt is eladod mielőtt megvenném, stb.
Szal mennyi?
sorszám: 6807 (31257)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-06-12 18:14:27
Szia Andrej !
"..a dugó alacsonyabb fordulaton visszanyom valamennyi friss keveréket a szívócsőbe. Magam is gondolkodtam ezen, esetleg magasabb talptömítéssel ki lehet valamelyest köszöbölni.."
Ne is gondolkodj ilyesmin, ha a talptömítést "csak úgy" megvastagítod, annak egyenes következménye, hogy megy a vezérlés a pi***ba. (a vezérés alatt azt értem, hogy a holtpontok előtt illetve után hány mm-rel nyitnak és zárnak a megfelelő ablakok).
Nem tudom ,hol tart most a blokkod, de azt javaslom, amikor feltetted a dugót a hajtókarra és gyűrűk nélkül rápróbálod a hengert, akkor a talptömítést pont olyan vastagra válaszd, hogy alsó holtponton a dugó teteje éppen egymagasságban legyen a felömlő ablakok aljával. Se lentebb, se fentebb. Ha ezt a feltételt olyan talptömítés elégíti ki, amire nem is számítottál (akár 1,5 mm akár az, hogy nem is kell szilárd talptömítés csak paszta) az nem baj. A lényeg a vezérlés. Akkor lesz olyan, ahogy a gyárban kitalálták, ha teljesül a leírt feltétel (persze maga a henger se legyen hibás, de konkrétan erre Te már úgyis jobban figyelsz).

Peti74
sorszám: 6806 (31252)
(előzmény: Andrej, 2005-06-11 20:24:56)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-12 12:04:34
Andrej:
hát 4 ikbe mentem vele 100 at de akkor már nagyon pörgött... a lánckereket sajnos nem tudom h milyen méret.:(a karbival nincs sztem gond mert elég jól fogyaszt.
sorszám: 6805 (31242)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-06-12 11:06:54
MZ/X.
Te tényleg komolyan gondolod :)

Pénteken hoztam el az esztergályostól egy 350-re való mágnes +távtartó párost és két db, csak egyhengeresre jó ETZ mágnest. Ha tudok ma gépet szerezni, akkor lefotózom őket, esetleg csinálok valami móricka ábrát a méretekkel.
Msn-em nincs, sajnos még nem is használtam, az e-mail címem meg ott van a "válasz erre" link melett, a hozzászólások felett.

Peti74
sorszám: 6804 (31240)
(elözmény: Csehcsoda, 2005-06-10 12:59:38)

 
 
MZ/X_TS125
válasz erre | email2005-06-12 02:52:21
Helló Peti 74!

Megvan minden cuccom az e-gyújtás elkészítéséhez! Nyáklap, Sav maratáshoz,
nyákfilc, forrasztópisztoly stb..
A mágneses jeladó elkészítéséhez kéne néhány ábra és egy bekötési rajz!
Amúgy nem ez lesz az első alkotásom!
Csináltam már el. indexet, infra adó-vevőt és sok mást. Szóval menni fog, komoly terven értem hogy mindenképpen el akarom készíteni!
Na helló
Amúgy van msn-ed vagy e-mail-od amin írkálhatunk?
sorszám: 6803 (31238)

 
 
viktorg1eg4
válasz erre | email2005-06-12 02:06:01
Szeva mindenkinek!

Tudna nekem valaki egy elso szerias 250-es TS-hez (1977, negy sebesseg)alkatreszeket?
Elszallt a masodik fokozat fogaskerekebol ket fog:))))
Plusz kellene egy lepteto villa is! Fogalmam sincs, hogy honnan lehet ezt beszerezni...
Nos?
sorszám: 6802 (31235)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-12 01:50:38
Ugyanaz merugyanaz a generátor meg mindegyik 12 voltos.
sorszám: 6801 (31234)
(előzmény: Attis, 2005-06-11 23:15:11)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-12 01:45:34
Jeijeee 6800!!!
sorszám: 6800 (31233)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-06-11 23:15:11
Tudomásom szerint a kis TZ, és a nagy TZ elektronikus gyújtása ugyanaz. Ha ez igaz, kpl gyújtim van.
sorszám: 6799 (31218)
(előzmény: Andrej, 2005-06-11 20:24:56)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-11 20:24:56
Árix!

9 bar az jó. Akkor máshol kell szerencsére keresni a hiba okát, nem kell furatni. Mi is volt a probléma? Ja, hogy szarul megy. Hát én rögvest megnézném a gyertyát, hogy milyen, meg a karbi beállítását (fúvókák, tű, benzinszint, nincs-e eldugulva). Esetleg a kipuff nincs-e eltömődve. Meg gyújtás jól van-e beállítva. (előgyújtás meg hézag)
Hanyas lánckerék van rajta?

Csaner!

Múltkor említetted, hogy fel akarod újítani a mocidat! Nekem van teljes csapágykészletem kisTZhez bontatlan SKF/FAG/INA, ha érdekel, áron alul megbizniszelhetjük, mert mégsincs rá szükségem a jelek szerint.

Keresek kisTZhez komplett elektronikus gyújtást bontottat, minden alkatrészével együtt.
sorszám: 6798 (31193)

 
 
hyper
válasz erre | email2005-06-11 15:40:23
Szeva Béla!
Figyu, ha külön is megválnál egy-két cucctól engem érdekelne a hátsó telópár. Mennyiért válnál meg tőlük? Ha érdekel:hyper007@tvn.hu
Köszi
sorszám: 6797 (31180)
(előzmény: _béla, 2005-06-11 12:24:18)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-11 14:37:32
üdv mindenkinek! kompreszio mérésnél a műszer 9 et mutatott !!! ez jo adat? vagy rosz? köcce hali
sorszám: 6796 (31177)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-11 12:55:34
_béla!

Külön nem lehet alkatrészeket venni belőle?
Érdekelne pár dolog (fordszámmérő, tárcsás agy+tárcsa+nyereg+munkahenger, hátsó kapaszkodó, esetleg kipuff)
Ha igen akkor mennyiért válnál meg ezektől?
steelheart6@freemail.hu
Thx!

Üdv!
Ádi
sorszám: 6795 (31172)
(előzmény: _béla, 2005-06-11 12:24:18)

 
 
_béla
válasz erre | email2005-06-11 12:24:47
http://web.axelero.hu/varga79/
sorszám: 6794 (31169)

 
 
_béla
válasz erre | email2005-06-11 12:24:18
Eladó MZ ETZ 250(1983) forgalomból véglegesen kivont, váz- sérült, hiányos motorkerékpár, plusz uj alkatrészek. Ára: 30000HUF Telefon: 0630/4073374
sorszám: 6793 (31168)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-06-11 04:07:46
rátapintottál a lényegre . sok anyagot tesznek bele ráadásul rosszul másolják (jó munkohoz idõ kell , rosszhoz mégtöbb) ezért kerül sokba .
sorszám: 6792 (31163)
(előzmény: Andrej, 2005-06-10 20:35:07)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-06-10 23:50:59
Szeva kolinyon!
Én személyesen még nem jártam náluk, de már puhatolózom, mert itt vannak helyben. Eddigi, több forrásból származó információim alapján érdemes próbálkozni velük, mert régóta kétütemben utaznak, meg állítólag korrektek is. Ha valaki mást tud, úgyis mondja. Én ezt tudom.
sorszám: 6791 (31148)
(elözmény: Csehcsoda, 2005-06-10 09:37:30)

 
 
zbogyo
válasz erre | email2005-06-10 22:07:54
Eladó MZ TS 125/1 jó állapotban fekete szinben,jó blokkal,16\'-os kerekekkel,törzskönyvel,1 év müszakival,rengeteg alkatrésszel(lábvédő,km óra, rengeteg blokk alkatrész,ülés,stb...) további képek a www.zbogyo.ini.hu-n a ts galériában!Az ár irány.Fejér megye
Tel:06702293919
sorszám: 6790 (31131)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-06-10 21:39:48
főnök!
lehet h visznek krómoztatni a Zágon Rudolfhoz, sőt az is lehet hogy jól megcsinálja a pézes dolgokat, de amit az én lámpakarikámra, kormányomra, meg tanksapkámra varázsolt, az max angströmökben mérhető anyagvastagság. Hiába ápoltam a felületet, már 2 év múlva úgy festett, mintha alufóliába csomagoltam aztán jól megdrótkeféztem volna ezeket a darabokat. Összesítve: néhány ezrest kihajítottam az ablakon. És ennyi.
Mellesleg ZR közvetlen, első megközelítésre egész jófej emberkének tűnik. De ez nem garancia semmire.
sorszám: 6789 (31127)
(elözmény: Csehcsoda, 2005-06-09 12:26:36)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-10 20:35:07
Tomóka!

Elképzelhető, hogy tervezik, legyen neked igazad, csak azt mondd meg, hogy akkor a rendes cső miért kerül többe? Hisz azt meg nem kellene még tervezni sem, elég lenne a gyári csövet lemásolni, noha azt sem teszik meg rendesen.
Az, hogy a széria ETZ nem forog 7000et, az hülyeség. Enyém simán leforog 7000ig, igaz sokkal tovább már nem. Amúgy tartósan 6000-6500as fordulaton szoktam haladni. Enélkül nem is tudnék menni vele, mert ötödikben szar, így nincs más, negyedikben kell húzatnom, amíg megy. Az ilyen kicsi kétüteműek csak nyélgázon haladnak tisztességgel.

M. Imre!

Ez normális jelenség, mivel ETZ nem membránvezérléses, így a dugó alacsonyabb fordulaton visszanyom valamennyi friss keveréket a szívócsőbe. Magam is gondolkodtam ezen, esetleg magasabb talptömítéssel ki lehet valamelyest köszöbölni. De talptömítés nélkül: magasabb kompresszió, nagy fordulaton jobb öblítés. Szerintem így jobb. A legjobb megoldás: húzd a gázt tisztességgel!

Soma 69!

Amit írtál, hogy az öreg 125ös TSek lepipálják olykor a fiatalabb TZket, azt magam is tapasztaltam. Haveromnak a 150es TSe olyan simán odavert nekem, mint a pinty, csak lestem.


Gyújtásbeállításban kellene a segítség!
Ha magas fordulaton szeretek a közlekedni, akkor tegyem nagyra? Mondjuk 3mm az elég? Vagy kopogni fog alapjáraton? Tudom, hogy 2,5 a gyári, mondjuk indikátorórám semmim sincs.
sorszám: 6788 (31119)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-06-10 19:51:01
teljesen normális jelenség . aggodalomra semmi ok !
sorszám: 6787 (31114)
(előzmény: M.Imre, 2005-06-10 19:10:14)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-06-10 19:10:14
Sziasztok!
Valamelyik delutan lekaptam a karburatort, hogy nezzem meg mennyi kosz/lerakodas van benne. Nagy meglepetesemre semmi sem volt.
DE ... a szivocsogumiban, amin keresztul jon a levego a szurotol olaj volt, eleg sok. Csak a benzinben levo olaj lehetett az, maskepp nem volt hogy odakeruljon, de normalis ez a jelenseg, masnal is letezik? Ha nem akkor nehany tanacsra lenne szuksegem, hogy mikent haritsam el.
Koszonet,
Imre
sorszám: 6786 (31111)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-06-10 17:57:07
Sziasztok!Lenne egy kérdésem,lett egy 250es ETZ-m,és érdekelne,hogy fel lehetne-e saját megoldással polírozni az oldaldeknit,kicsit alakítani a felnin,mert ráférne!? Hogy ez lehetséges-e,és hogy milyen anyaggal lehetne jól dolgozni,hol tudnám beszerezni a szükséges dolgokat!??
sorszám: 6785 (31107)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-06-10 14:11:35
Hát igen ezek a + - dolgok, ki kell cérnázni ahogy mifelénk mondják, szóval ki kell kísérletezni melyikkel a legjobb. Nekem volt 150es ETZ-m, hááát eléggé harmatosan ment:(( Mig a sógorom éltesebb TS 125öse 115öt kettőnk alatt bármikor vígan ment.
sorszám: 6784 (31093)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-06-10 14:08:44)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-06-10 14:08:54
Akkor szemtanúk kerestetnek:))))
sorszám: 6783 (31092)
(előzmény: tomóka, 2005-06-10 14:05:57)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-06-10 14:08:44
Igen, de 2,5-ig le lehet menni (a gépkönyv szerint legalábbis)
sorszám: 6782 (31091)
(előzmény: Soma69, 2005-06-10 14:07:38)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-06-10 14:07:43
Akkor azt még megvárom, aztán megnyugszom. :)
Köszi mindkettőtöknek.
sorszám: 6781 (31090)
(előzmény: tomóka, 2005-06-10 14:05:57)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-06-10 14:07:38
Én úgy tudom 3 mm az előgyújtás MZ-nél
sorszám: 6780 (31089)
(elözmény: Csehcsoda, 2005-06-10 10:51:57)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-06-10 14:05:57
ha még valaki megerõsíti akkor van benne valami ! kettö lehet véletlen három már nem .
sorszám: 6779 (31088)
(előzmény: Soma69, 2005-06-10 14:00:10)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-06-10 14:00:10
Sztem ez nem rendkívüli jelenség, ezek a keletnémet kétüteműek, hirtelen gázadásra így reagálnak, viszont ha az ember kicsit egyenletesebben ad gázt akkor szépen nekilendülnek. legalábbis én simson trabant és mz esetében ezt tapasztaltam. Lehet én is hülyeséget beszélek:)
sorszám: 6778 (31086)
(előzmény: tomóka, 2005-06-10 13:39:25)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-06-10 13:39:25
kétütemû jelenség . a hirtelen megnövekedett szívókeresztmetszet miatt lelassul a keverék és kevesebb kerül a forgattyúsházba (vagy valami hasonló). ha hülyeséget pofáznék a t. kollégák javítsanak ki .
sorszám: 6777 (31084)
(elözmény: Csehcsoda, 2005-06-10 13:17:45)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu