:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ha nagyon akarsz nagyítva digitalizálni, ezzel talán megy
http://www.shopmania.hu/optikalis-eszkozok/p-konig-cmp-usbmicro30-usb-s-digitalis-mikroszkop-42545980
Hm..
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2013/01/25/meg_sokaig_hasznalnam_az_mz-met/
Teknőc
Ja amúgy a mikrofilmet azóta sem tudtam be digitalizálni. Van mikorszkópom, azzal tudom nézegetni, de digizni nem sikerült még.
Alighogy befejezte a sportossá alakítását?
Meg azért egy sor4 nem choppernek való.
Oda egy, vagy V2-es kell.
Mindjárt gondoltam...:)A volt kolléga a 900-ast meg chopperesíti, elment az esze.Pedig kis változtatással szép motor, már most is az.
Na de tökéletes most nekem az Mz, a józan érv most perpillanat mellette szól.
Ahhoz csúnyán meg kellene szorulnom, hogy megszabaduljak tőle.
Persze most csak viszi a pénzt, de ha bejön az ötletem akkor lehet hogy sok pénzt fog nekem hozni :)
Nem véletlenül vagyok szerelmes ebbe a motorba :)
És a vásárolt bontott alkatrészek nagy része még be sincs építve.
Bár nagyon jó állapotúak, valami probléma mindegyikkel van, ami miatt nem lehet kapásból felrakni.
Persze nem komoly, de mindegyikkel kell egy kicsit dolgoznom még.
Most meg a TS motorja épülget, bár a hideg ezt is megakasztotta.
Igen, ez valóban egy szép motor alakú motor.
Nem a ma divatos elcseszett rovar kinézete van.
Nagyon szép a gépezet, jól összeállt!:)
Ha egyszer elmegy az eszed és megválsz tőle, nekem szólj!
Neee :D:D:D
Inkább Bear Gryllst kéne utánozni, ő már hálózsák gyanánt felhúzott magára egy birkát, hátha itt is beválna, persze csak a túlélés érdekében ;)
:D Nekem pont megfelelt volna!A zsírréteg is megvan hozzá!Igaz csak "házi"gyártmány!
Akkor lehet hogy Jónás is motoros volt?
Ő is magára húzott egy bálnát. :D
Ma túl meleg volt hogy motorozzak.
Én ilyen időben szeretek :))))))))

Ha jó idő lesz, próbaképpen visszavezetem a motorba a kipufogógázok egy részét.
Több olaj a motorba, kevesebb a környezetbe. :-)
Ok. Motorozás előtt magamra húzok egy rozmárt vagy egy bálnát. Ha megéhezek, enni is tudok. És a bakancsot is keni. :-D
Természetesen MZ. :-)
Arol 2T.
E85-höz 1:40 a biztonság kedvéért.
Benzinhez Husqvarna 2T 1:50.
Végsebesség 50-105km/h fúvókamérettől függően.
Ma tök jó idő volt!Kár hogy behalt az aksim
Akkor lehet hogy megyek motorozni, mert elég vastag hőszigetelésem van már :)))
Ja, nekem is mindig a kezem fázott.
Mzzzz töröltette magát...nem először :)
Legjobb megoldás a zsír! A rozmárok sem fáznak, pedig kurva hideg a tenger!
A bálnákról nem is beszélve. :-)
A morci embert azt hiszem nem ismerem.
Ugyan semmi érdemit nem tett hozzá, de legalább pörgette kicsit a fórumot.
Én a novemberi hideg esős felvonulásra mentem úgy h alul "macinaci", condura motorosnadrág, meg az aldis motoros esőruhám, felül meg pulcsi condurakabát, esőruha felső. Hozzá még katonai bakancs, télikesztyű, meg maszk a sisak alatt.
Országúton 50, városban 10-15-20 km végig esőben 4°C-ban.
Mikor hazaértem a kesztyű már majdnem sokallt, de összességében nem fáztam max az országúton picit.
Am az a morci ki volt aki töröltette magát? :D
Lehet, hogy egy minőségi esőruhát kéne venni? :-)
Bár manapság én sem motorozom hidegben, csak rövid távokat, már öregszem...
Van ilyen határérték.
Motoron pláne, mert nem egy anyagból van. Egy idő után leszakad benne a szalag, te meg megkóstolod az aszfaltot.
Egyébként ez a Suzukid?
Meg azért annyira durva mínuszokba én nem motoroztam.
Talán nekem azért nincs ilyen gondom, mert nem PVC ruhám van :)
Kordura esőruhám van az bírja.
Üdv!
Attila, engem a legutóbbi műszakiról majdnem kivágtak motorral együtt, mert annyira ütött az első és a hátsó fék is. Azt kérdezték hogy lehet így elhozni egy motort műszakira. Úgy tudom a műszaki azért van, hogy kiderüljön milyen hibái vannak a motornak, legalábbis régen így volt, ma már csak pénzbeszedés.
Az első féket féktisztítóval, a hátsót kuplunggal oldotta meg, rendes volt nem vágott meg.
Egyébként a dobféknek van valami határértéke, hogy milyen kopás után már nem lehet felszabályozni?
Ezt már csináltam én is és tényleg sokat ér. Csak az a baj, hogy az esőruha ropira törik a hidegben, ahogy rázza (hajtogatja) a menetszél.
Nekem egyébként a sisakkal van gondom. Nem láttam még olyan sisakot ami télen jó. Hiába a maszk, mindben lefagy a fejem.
Esőruha.
Régebben sokat mászkáltam így télen. Sima utcai öltözetre felvettem, műbőr kézzsák és vígan tudtam közlekedni.
Persze én többnyire városban mászkáltam. Országúton erősíteni kell a hőszigetelést, és vese, térd, kéz hőszigetelésére külön oda kell figyelni.
Mivel a menetszél hűt ki a nagyobb tempónál, ezért ezt kell megakadályozni.
Csak előtte ne egyél bablevest, mert az addig ott marad amíg le nem húzod a zipzárt :D
Csak egy jó téma kell.
Jawa vs. MZ
Milyen olaj
Milyen keverékarány
Mekkora a motorom végsebessége
:)))
Van egy felújítandó kerekem, majd rámérek mennyit megy el...persze az nem ilyen hidegben lesz.
Van bevált megoldás a téli esős/fagyos motorozásra úgy, hogy megálláskor ne szakadjon a motorlovasról a verejték, és menet közben ne fagyjon halálra?
Hogy pörög ma itt az élet! Ez örvendetes, mert néha teljesen halott a fórum.
Amúgy igazad van, én is a szinonimaként gondoltam a görbül-re és a vetemedik-re. :-)
Csak a mostanában feltűnő nyelvtan trollok miatt írtam más szóval, nehogy szóismétlésbe keveredjek! :-D
Tökre egyet értünk, de valóban hülyén fogalmaztam.
Én a felfekvő felületet és a tárcsát külön értelmeztem.
A „tárcsa” alatt azt értettem amit a fékbetétek fognak a felfekvő felület pedig a komplett féktárcsának az a része ami felül a felnire.
A lényeg, hogy a felfekvő felület nem vetemedik, amíg fel van szerelve a felnire, mert a felni tartja a síkot, csak a „tárcsa” vetemedik el.
Ha levesszük felszabályoztatni, akkor viszont azonnal elmegy a felfekvő sík is, és akkor már nincs mihez pontosan felszabályozni a tárcsát.
Azt hiszem ezt ismét túlbeszéltük! :-D
Szerintem az egyenetlen fékhatás szempontjából tejesen mindegy, hogy elvetemedett, elgörbült vagy elhúzták a csavarok.
"Maga a tárcsa persze görbül."-az esetenként bőven elég.
Azért amíg a csavarok húzzák a felnihez, nem nagyon tud elvetemedni az a része, csak feszültség keletkezik az anyagban.
Maga a tárcsa persze görbül.
Erről ennyit.
Már csak azt kellene megtudnunk, hogy ki az a Balázs Géza.. :-)
A francba valaki megelőzött :D
Vadi új tárcsával is írta valaki hogy elvetemedett felrakáskor.
Ráadásul külön kosár és külön tárcsás megoldással.
Bár ugye azt nem én raktam fel, szóval nem lehetek biztos benne mit rontottak el.
Hogyan másképp kérjem? Bitte!
Ha földhozbaszod magad motorral minden esély megvan rá.
"Leszereled és azzal a lendülettel elvetemedik."- nem is kell leszedni, úgy is elvetemedhet. A többivel egyetértek.
Gyula-bának válaszoltál az én témámra és Kérinek adtál igazat. :-D
Egyébként ha már ilyen jól kiveséztük, írjuk is le a konkrét okot.
Nem a kosz, meg a felület a baj.
A fő ok az, hogy 20éve hűl-melegszik a tárcsa és feszültségek lesznek benne.
Leszereled és azzal a lendülettel elvetemedik.
Az esztergályos bázisnak meg azt a síkot fogja használni, amelyik a felnire fekszik fel. A fentiek miatt ez már persze nem sík.
Ha van olyan lelkes hogy kiméri, akkor sem tud vele semmit kezdeni, mert a görbe tárcsához nem tud bázist nézni és amúgy sem lehet leszedni onnan anyagot, mert eltolódik az egész tárcsa.
De nem lesz olyan lelkes, úgyhogy felszabályozza a tárcsát, nem is üt.
Boldog arccal hazaviszed és felszereled.
Rendesen, úgy ahogy levetted, letisztítva, nyomatékkulccsal stb.
Szóval jó munkát végzel.
Erre a felni szépen visszahúzza az elvetemedett síkot a helyére, a tárcsád pdig már üt is ahogy kell.
Na, ezért nem egyszerű a levett tárcsát jól visszatenni.
Új tárcsával nincs ilyen, csak az MZ szinten elég drága megoldás.
Hát igen, az ember ír valamit, nem tetszik neki átírja stb.
Azután ha visszaolvasom én is elborzadok, hogy miket írtam.
De nem ez a lényeg, a fórum már csak ilyen, általában más is így van ezzel.
Ez mind nagyon szép és jó, csak azt nem tudom, hogy miért nekem szól?
Azért bejött a tanácsom. Máris helyesen írsz! Gratulálok!
Attól függ mennyire üt a tárcsa. Igaza van kerinek, tökéletesen szinte lehetetlen felrakni. Ha leszedi az ember, a felületen maradbak pici egyenetlenségek. Amikor visszarakja az ember mr nem oda esnek ezek ahova előzőleg estek. Ennek a hibának minimum dulája fog jelentkezni a fékbetétnél. Szerintem ha jó a csapágy, már százados ütést is érezni lehet a kerék forgatásakor. Teht ha 5 ezred hibát okozunk a felszerelésnél a felületek deformációja, a csavarok nem tökéletesen egyforma meghúzása miatt, akkor már észrevehető a dolog.
Én is azt mondom, amíg nem nagy az ütés, nem érdemes foglalkozni vele. Ha ul nagy lenne az ütés, szerintem is érezni lehetne fékezéskor a fékkaron.
Persze lehet hogy tévedek ebben, abban. De nekem ez a tapasztalatom.
Ha mégis valami megoldás kellene a dologra, akkor nyomatékkulcsal kell a tárcsát felrakni és lehelet vékony hézagoló alátéteket alkalmazni. Azt hiszem jó sok idő elmúlik mire az ütés teljesen megszűnik.
Ha nem a kerék ütött. :D
A féktisztító a próba után jött, hogy haza menet ne menjek neki az első fának a lecsökkent fékhatás miatt.
Ez egy baráti fórum, itt nem fikázni szoktuk a másikat, hanem elmondani, hogy szerintünk mi a megoldás a problémára.
Akkor ezt most értsük úgy, hogy hülyék vagyunk hozzá, mert tök egyszerű jól visszatenni a régi tárcsát.
A megoldást ugyan te sem tudod, de kérdezzük meg a Balázs Gézát? (Bárki is legyen az...)
Azért remélem te is érzed, hogy ez elég vicces... :-D
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|