:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Azt akarom megkérdezni hogy :nekem olyan blokkom van amin nincs lehajtás a deknin a ford.mérőhöz.ha szereznék rá lehajtósat és felraknám az minden átalakitás nélkül müködne?MZ TS 125-ös.Vagy esetleg nincs e valakinek elektromos ford.mérője?
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
igazad van! elegge altalanositaskent jott ki a dolog az irasombol. a lenyeg marad; erdemes megnezni mit vesz az ember.
Sziasztok!
Ki az a Futár Peti?
"Ajanlatos nem motoros boltban kaphato utangyartott dolgot beletenni, hanem megnezni a mereteit es duplaajku simmeringet beletenni."
Futár Peti direkt nem is tart mást, csak szimmeringet, mondván hagy a többi cucc elhajítandó vacak.
Pedig ő aztán tényleg motorosboltos :-)
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni hogy 250-es Mz etz-et szeretnek vasarolni es hogy mijen dolgokat kell le ellenorizni a motoron vasarlaskor? Goethe.
Sziasztok! Udvozlok mindenkit! Goethe.
van szamozas a tarcsan (1-6-ig), es jeloles a kerekagyon, szakirodalom szerint passzolnia kell, gyakorlatilag nem vettem eszre problemat ha nem oda sikerult visszatenni, en mar 12 eve csavarozgatom fel-le (ketevente muszaki, miatt (statisztikailag minden variaciot kiprobaltam :-))) ) arra figyelj, hogy egyenletesen huzd meg a csavarokat
Az a problémám,h a féknél (fent az olajtartálynál) folyik az olaj. Nem csak csepeg,hanem már majdnem szabályosan folyik. (Ja,a munkahengernél)
Hmmm... mintha kicsit keveredne a szezon a fazonnal :-) Fent: fofekhenger, lent ahol a dugattyuk kitoljak a fekbeteteket: munkahenger. Nem irtad, hol is folyik igazan "fent"? A sapka alol, avagy a dugattyunal? Feltetelezem, hogy a dugattyunal es a dugattyu vegen levo tomitesed adta be a kulcsot. Ha meg eredeti gyari cuccos es a feked is ok (kemeny, jol fog, csak folyik) ki ne vedd a dugattyut es csereld le a gumikat benne, mert nem kapsz olyat, mint az eredeti, es sok szivas lehet belole az utangyartott alkatreszek miatt. Eredetileg (mivel azon az oldalon nincs nyomas) gyarilag egy gumizarogyuru van benne. Vedd le a fekkart, pattintsd ki a gumi kicsuszasat meggatolo femgyurut, majd valami megfelelo eszkozzel (csipesz, fogo) vedd ki a gumit. Ezt kell csak kicserelned. Ajanlatos nem motoros boltban kaphato utangyartott dolgot beletenni, hanem megnezni a mereteit es duplaajku simmeringet beletenni. (nekem ez van, sportkormany, ledontott allassu fofekhenger es nem folyik) A fellevegosodes elkerulese vegett estleg le is csavarozhatod a fofekhengert es segitseggel igy elvegezni a munkalatokat.
Azért ki fogom próbálni az ólompótlót hátha lesz valami jótékony hatása. De gondolom rosszabb nem lesz tőle.
Hi Soma69
Az ólompotló adalék besegit az olajnak egyfajta kenést biztosit a 2-ütemüben is. Hiánya a benzinből csak a környezetvédőknek jó a mocibam jótékony hatást fejt ki.
gyújtsatok már fényt az agyamban ! van valami jelölés az etz féktárcsáján és a kerékagyon aminek szinkronba kell lennie ?
nálam a felújítás azt jelenti , hogy az utolsó mütyûrig szétszedem és mindent kicserélek ami csak bassza a szememet . szivárgások megszüntetése újrafestés ahogy írtad csak kozmetika . ha jól emlékszem egyszer szóba (írásba) került a fém fékcsõ itt a fórumon . az maradt meg bennem , hogy egy fém fékcsõ árán tudok venni három gumicsövet és még egy sörre is futja :-)) .
Helló !!!
Valakinek nincs véletelenül mz etz 125/150 és mz ts 125/150 kiteritet hengerpalást rajza ?
Ha valakinek van az légyszives küldje el az e amil címemere !
Előre is köszönöm !!
CSásztok !!
NEM BUZERÁLNI AKAROM!!! Hanem télen amikor szét lesz szedve a moci, akkor meg szeretnék csinálni mindent rajta, többek között a féket is, olyan szempontból, hogy ne follyon belőle az olaj, mert leszedheti több helyről is a festéket. Na ezért kérdeztem a fékcsövet, mert én is arra gondoltam, hogy a cső miatt folyik, és ha már cserélek, valami minőségit, esetleg fémet rakok föl. Ártól függ. A betétek meg már szerintem kb. 50000 km-esek, és lehet, hogy a télen már csere érettek, meg kicsit kattognak, mert mozog a nyeregben 1mm-t. Csak a "szépséghibákat" akarom kijavítai, nem buzerálni
ha jó akkor MI A FASZNAK BUZERÁLOD !! a fém fékcsõ javítja a fékhatást mivel a fémburkolat nem engedi a csövet tágulni . fékbetétbõl jó az EBC v. gold frame (frane ??) . elõfordulhat , hogy elöregedett a fékcsõ és mikrorepedések vannak az anyagában.
"eldurrant" a szimering . igazából nem is szimering hanem két db tömítõ karmantyú és egy tömítõ gyûrû (közben nézem a szervízkönyvet nehogy hülyeséget írjak :-)) .) ezeket kell kicserélni . az egész szarságot egy rugós rögzítõkarika tartja a helyén . ezt a karikát kibányászod a hornyából majd a fékdugattyút fogóval ÓVATOSAN mozgatva kihúzod . inenntõl kezdve amit és ahogy kiszerelsz az újjat úgy és olyan sorrendbe rakod vissza . beszerelés elõtt az alkatrészeket fékfolyadékkal be kell kenni .
Szevasztok!
Érdemes ETZ-re fém fékcsövet rakni? És milyen betéteket érdemes bele venni? Most tökéletes a fék, de szerintem télen felújítom azt is. Ja, és a cső végig olajos kívül. honnan folyhat az olaj? (a fékkartől biztos nem folyik)
Köszi! Zoli
Sziasztok!
Az a problémám,h a féknél (fent az olajtartálynál) folyik az olaj. Nem csak csepeg,hanem már majdnem szabályosan folyik. (Ja,a munkahengernél)
Az a kérdésem,h hogy lehet azt cserélni vagy mit csináljak vele? Hogy tudom szétszedni?
Előre is köszi
woodoo2
Hali!
Kellene nekem egy ETZ tárcsafék rendszer! Külün-külön is érdekelnek a cuccok, de lehet egybe az egész, az se baj ha felújításra szorul (tömítések, ilyesmi) csak hiánytalan legyen. Kerék is kellene, mert nem akarok külön fűzetni. Persze nem csillagászati árakra gondoltam, esetleg csere is lehetséges.
Ha valaki tud segítani az írjon, vagy valami!
Ádi steelheart6(kukac)freemail.hu
70/3698050
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
Az Mz olyan hogy azon minden csörög meg kopog.Meg amugy is hangos mer kétütem meg léghűtés.Ha meghallod azon hogy a motor kopog lökd az árokba.
Az ólompótló adalék sztem felesleges, kétütemű motor lévén, nem kell kenni a szelepeket, mivel nincsenek. Vannak akik szerint ennek ellenére nem árt bele, mert nem kopog úgy, hát nem tudom......
Sziasztok!
Csak még egy fontos kérdés. Valóban kell, vagy csak ajánlott ólomadalékot tölteni a binzinbe?
Hello!
Köszi a tippet ki fogom próbálni, de mi lesz ha nem kapok olyan tömítéseket ami használható, és a célnak valóban megfelel.??? (Mert vettem én már a fékolajtartályba is tágulási gumit, és az eltelt 1 hónap alatt szépen megdagadt. Lehet hogy nem kellett volna kidobnom az eredetit.)
Hol lehet az ember biztos benne, hogy jó cuccot kap? Nagyon boldog lennék végre ha találnék valami megbízható jó alkatrészt is. Addig marad a próbálkozás és a remény.
Nem tanácsolom arra várj hogy "bekopjon" a dugattyútömítésed, mert a tárcsa addig kétszer is színre futhat, utána meg ellökheted az egészet.
A megoldás, a következő (nekem tökéletesen működik): Szereld le a féknyerget, pumpáld ki a dugattyúkat, mindkét oldalról, egyszerre csak egyet, a másikra addig tegyél egy franciakulcsot, vagy valami szorítót. Így sérülésmentesen ki tudod venni a dugattyúkat egyenként. Ha ez magvan cseréld ki a tömítést, takarítsd ki a hornyokat az oxidtól. Lényeges, hogy a dugattyúpalástot és a tömítést is kend be vékonyan szilikonzsírral. A szilikonzsír ugyanis víztaszító, és jó gumiápoló szer is egyben, emellett pedig jelentősen csökkenti a súrlódást. A porvédő gyűrűket is vékonyan kend be szilikonzsírral kívül-belül (élettartam növelés).
Fontos: A kereskedelemben kapható féktömítések többsége silány "sufni-vulkanizáció" és egyáltalán nem olajálló kivitel, tehát mielőtt beépíted érdemes egy kis dobozkában, vagy pohárban egy-két napig fékolajban áztatni az új tömítést, ha megdagad, illetve deformáódik akkor be ne építsd, mert csak bosszúságot okozhatsz magadnak.
Én a fenti eljárást alkalmaztam és tökéletesen bevált. A zsírral óvatosan bánjál nehogy a betétekre vagy a tárcsára kerüljön, mert azt nagyon nehéz eltávolítani főleg a betétekről.
A zsírt beszerezheted kicsi tubusos kiszerelésben is (nagyon kevés kell belőle)
Jó munkát!
Szerintem ne dobj rá ki sok pénzt. Ha jól fog, akkor idővel "bekopik". Nekem is ez volt, engem is nagyon zavart , a motort is vissza fogta, de nem foglalkoztam vele, és elmúlt.
Szisztok!
Megpróbálok még egy másik helyen is venni tömítéseket talán majd ott kapok olyat amitől nem szorul a dugattyú, és talán majd úgy egyszer elmúlik a baja. Csak annyi a bak hogy túl sok a talán, meg hogy piszkosul zavar a dolog, hogy mióta megvettem csak kűzdök a tárcsafékkel. Egyébként teljesen jól fog! Még egy meoldás lehet. Veszek egy komplett bontot elsőfékrendszert és beépítem azt.
Ha valakinek van olyan ami tutin működik és Győr vagy Sopron közeli az jelezze. Lehet hogy igényt tartok rá.(Nyereg dugattyúkkal)
Üdv.
Hello!
Nekem is volt ilyen gondom, de már megszűnt. Én is próbáltam megcsinálni, de nem sikerült, aztán egyszer csak elmúlt. Talán bekopott. Amúgy a fék meg tökéletesen fog, és fogott is. Talán neked is egyszer csak elmúlik pár 100 km után. Persze csak akkor menyj vele, ha jól fog a fék
Hello!
a ts-m most valahol zárlatos lehet ,mert mikor a gyúlytás felöli deknit rárakom akkor megáll a motor.! Már le is szigeteltem ,de nem lett jobb ugyanugy leáll. Segitetek ,mert aladnám...! köszi
voltatok a fóti veterán versenyen ,találkozon? nagyon jo volt és ott voltam! :) Jövőre reményem már vesenyzek is!
ETZ az ilyen nagy baja sosincs de mire ésreveszed akár azzá is válhat.
Nem fessszabályzó.
Az egyenirányítót tartó lemezcsavar kilazult, és beesett a diódák közé. Véletlen vettem észre, nagyon trükkös.
Hali: Saddam.
Kösz pandagyik, úgy tűnik a fesszabályzó a hibás, délután rakom be az újat.
Háj.
Szia Pinyó!Amiket a fékkel kapcsolatban leírtál sajna nem ismeretlen dolog, velem is megesett már, a múlt héten is. Az a baj oka, hogy azok a gumigyűrűk, amik tömíteni , illetve a dugattyút picit visszahúzni hivatottak a betéttől, nem méretpontosak, annyira vastagok hoyg ki sem engedik a dugattyút. Ezt vételkor nem látod, csak beszereléskor derül, ki, mikor már késő, szóval zsákbamacska kicsit a dolog. Én a legutóbbi vételnél 1 jót kaptam és 1 szart. Szóval lehet ha veszel másikat akkor épp jót kapsz, vagy sem....
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, mert már tanácstalan vagyok!
Van egy ETZ 150-em, Folyamatosan szervízelgetem, de az első tárcsafékkel nem jutok a megoldásra. A betétek folyamatosan súrolják a tárcsát, de annyira hogy a kerék még egyszer sem fordul körbe ha megpörgetem. Már többször is szétdöntöttem az egész rendszert és mindenhol kicseréltem a szimeringeket.
Főként egy nagy baj van. Ha kipumpálom a nyregben a dugattyút az egyiket kézzel vissza lehet nyomni, a másikra ha ráállok sem megy vissza. Összerakásnál is annyira szoros a tömítés miatt alig tudom összenyomni, és állati nehezen jár a helyén.
Mit kellene csinálnom hogy szépen járjanak, és eltávolodjanak a tárcsától. A tömítéstől szabadna ilyen szorosnak lennie a dugattyúnak, vagy kell ilyennek lennie????
Egyébként semmi sérülést nem láttam egyik alkatrészen sem.
Ugye jól gondolom, hogy ennek úgy kellene működnie, hogy amikor meghúzom a féket akkor egy bizonyos mennyiségű olajat nyomok a dugattyúba. Majd amikor elengedem akkor a rendszernek ugyanazt a mennyiségű olajat onnan el kell távolítania hogy a dugattyú visszahúzódhasson. Tehát mintegy vákumnak kellene visszahúznia. Jól látom?
Kérlek segítsetek, ha tudtok valami megoldást. Köszi! pinyo13@citromail.hu
Ha nem kapják el holnap lehet hogy már nem MZt hajt:))
CSak a részedet adja oda, mi??!!:)))
Néztek hiradót?
Egy bankrablás volt a fővárosban és a tettesek egy kék MZ(!) motoron menekültek.
Melyiktek volt vajja be nem lesz bántódása :))
Nézd meg a nyereg alatt a vezetékeket.Bizonyos esetben ha sok a hupli az uton akkor elnyirodhat és letestel.Nézz utána
halla
A továbbiakban nem reagálok hozzászólásaidra. Írhatsz és gondolhatsz azt, amit csak akarsz...
Üdv: hora
Ejj Zapkorte!
Most látom csak, hogy most már nem az én fejemmel gondolkozol, hanem idézel a magánmailjeimből. Nos, csaknuygodtan, bár azt hiszem ehhez már vasta bőr kell...
Bármikor, bárkinek nagyon szívesen elmesélek miinden részletet, vagy leírok, de úgy gondolom nem errevaló ez a fórum. Az, hogy Te most továbbra is a hátam mögött tárgyalsz egy olyan ügyet, ami valahol már eldőlt, és holnap reggel abszolút pont kerül remélhetőleg a végére, az a Te dolgod. Szerintem most már felfújod ezt az egészet. Én 4 kérdést tettem fel az első hozzászólásomban, és arra vártam választ, vélemányeket. Most már megköszönném, ha megnyugodnál, és keresnél valami ügyvédi pályát, mert mesterien kiforgatod az én, és mások szavait is. Aki Neked hisz, annak szíve joga; és aki meg nekem, annak is. Én is azt vallom, hogy halgattassék meg a másik fél is, de ha itt erre most nincs lehetőség,aról én nem tehetek...Ha gondolod, megadom az iskola nevét neked, és bárki másnak is, és személyesen védheted őket a "becstelen horával" szemben.
Üdv: hora
No comment...
Minden szavaddal egyetértek.
Zapkorte!
Úgy látom, Neked mindeki felett áll a beleérzőképességed...Hogy el tudod képzelni, sőt meg is fogalmazod, sőőőőt, most már úgy látom továbbra is ki si mondod más helyett, hogy mit gondol. Nem illetlek a véleményemmel, de utoljára kérlek, és figyelmeztetlek, hogy se gondolati, se megnyilvánulás szintján NE NYILATKOZZ az én nevemben, vagy az én fejem gondolataival, mert az idézőjeles mondatod egyértelműen rámutatalt.
És tisztázzunk még valamit!!!!!!!
1. Az óradíj: 2400 FT!
2. NEM MONDTA MEG ELŐRE, és nem is figyelmeztetett, hogy ha"ilyen lesz, kérni fogaj az árát", éppen ez itt a gond, mert ha tájékoztat, nem írom alá.
A főfékhenger ára pedig nem annyi, mint amennyit Te kiírtál, és jobb, ha emlékezteted rá magad, hogy ÉN adtam meg Neked azt a honlap címet, hogy ha akarod, megnézheted magad rajta, hogy mennyi az említett alkatrész ára. Mindennel együtt, kivéve fékfolyadék kerül 11600Ft-ba, telefonon is utánaérdeklődtem, plusz munkadíj, max egy órás meló-szerelők mondták, de van , aki szerint csak tiz perc-úgyhogy plusz mondjuk 3-4000 Ft, és akkor is még csak 16-nál tartok számlával!!, nem 25-nél számla nélkül.
Még valami: A Közlekedési Főfelügyelet, Jogi Osztálya a következőket javasolta, és ezt nem én találtam ki: NE fizessek, ez nem így megy, itt valami bűzlik, és követeljem vissza a le nem vezetett tandíjam árát. Nos, no comment...És majd meghalgattatik a másik fél, mielőtt újabb gondolatkísérletet hajtanál végre...
Én a Te véleményedet elfogadom, hisz szabad országban élünk, szabad véleménynyilvánítás van, de a továbbiakban nem kívánok rá reagálni.
Sziasztok, szia!
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
Help Kartársak!
250-es ETZ-m ma menet közben leállt, se kép, se hang.
Biztosítéktábla megnéz, a 16 Amperes testbizti eldurranva. Sebaj, új berak, rárúg, bizti eldurran. Ezt még kétszer eljátszottam, de köpésem sincs a hiba okáról.
Tehát gyújtás van, lámpák világítanak ha bekapcsolom, de ahogy be akarom rúgni elszáll a negatív biztosítékja.
Mostakkormivan ??
Kösz: Saddam.
Nem voltam elég érthető. Én nem az általam is ismert 3 nevű ingatlanközvetítőről írtam, hanem annak az általad is nagyon jól ismert jelenlegi motorosfutárnak a motorosiskolai előmenetelével állítottam párhuzamba ezt az történetet, akit korábban szintén jól megszívatott a "tanintézménye", most meg érthetetlen okból - mintha teljesen elfogulatlan lenne - egy hasonló ügyhöz hozzászólva korábbi önmaga érdekei ellenében érvel. Ez érdekes.
A másik fél pedig trehány disznó, ha valóban ilyen vacak gépekkel és ilyen lelkiismeretlenül oktat. Ha főzte, egye meg! Mellesleg az oktató cég meg arra vállal kötelezettséget, hogy megfelelő színvonalú oktatást nyújt. A lentiek alapján elmondhatjuk, h ő szegte meg elsőként a szerződést.
Egyébiránt meg miért nem éljük mindjárt a Centrum parkolási Rt. vagy a ferihegyi taxishiénák helyébe magunkat? Hiszen az ő álláspontjuk is védhető: be kell szedni az "extraprofitot", hogy fejlődhessen a cég és mindenhol a lakosság kedvében járhasson. Vagy: miért ne kérjek tízszeres fuvardíjat, hiszen akinek repülőre van pénze, annak ez úgyse olyan megterhelő és különben sincs képben az árakkal. Hát akkó meg méé ne?
A javítás - mint ahogy azt korábban te magad írtad - bontott alkatrészek felhasználásával sk. végezve nem pénz. És megoldható, ha egy kis hajlandóság van rá az oktatók részéről.
De a gép piaci értékének minimum a felét az első adandó alkalommal legombolni egy balekról szerintem aránytalanul nagy pofátlanság. Ezért emlegetek hiénákat.
Az én elgondolásom szerint az lett volna a helyes megoldás, ha megbeszélik a dolgot horával és valami ésszerű kompromisszumra törekednek. Pl: hora megcsináltatja valakinél a gépet, vagy legalábbis alkudozik a 2 fél egy kicsit a pénzek és módszerek felett.
De kész helyzet elé állítani valakit tisztességtelen dolog még akkor is, ha történetesen az illető lenne a helyzetért a felelős.
Na jó, szerintem hagyjuk...Valahogy q..vára nem találkozik a gondolkozásunk...Én úgy gondolom, hogy nagyon elveszel a részletekben....Ennyi....CSak fárasztjuk egymást egy olyan ügyben, ami végülis veszettül nem a mi ügyünk...
Szóval arra akarok kilyukadni lentebb, hogy a számla meg a teljesítés igazolása az két külön dolog. (Bár tény, hogy utóbbi lehet maga a számla kiegyenlítése is, de lehet más is. Pl. mi van akkor, ha általánydíjas javítási szerződés áll fönn a szerelő meg az oktató között? Akkor maximum egy munkanapló-bejegyzés készülhet, és csak egy elméleti kárérték keletkezik, amiről sosem készül számla - de attól az még kár!)
Én abból indultam ki, amit én olvastam itt, amit én tudok...
ez a baj. Ez a szerencsétlen ügy nem fekete és nem fehér, hanem nagyon is szürke, a fórumlakók meg kissé elhamarkodottan ítélkeznek (tisztelet a kivételnek)
A számlával kapcsolatban: gusztus dolga, nekem spec ilyen helyzetben édesmindegy, hogy van-e számla, ki írta, ki fizette, odamegyek ahhoz az MZ-hez, és ha ott csillog-villog rajta a vadiúj főfékhenger, akkor feltételezem, hogy az nem "olyan, mintha nem is lenne semmi"! Azt a főfékhengert valaki megvette és fölszerelte, ez jóval több, mint a "semmi". Egy számlát megírni, az már sokkal inkább olyan, mint a semmi, bár gyorsan hozzáteszem, hogy azért a számla kiállítójának be kell fizetnie a számla áfa-tartalmát, és az már nem semmi.
Nem érted, hogy mit szerettem volna mondani.
Akkor kell a számlát megmutatni, mikor szólok, hogy mennyi lenne a szerelés.Nem azután állok elő eggyel, /ami akár utólag írott is lehet/ hogy megkérnek rá, mutassam már meg...Ez szerintem alapvető dolog....
Azt mondtam én is, hogy ha valaki akarja, bármit ráírathat....
Mindenesetre ÉN egy rohadt kanyi fillért sem fizetnék utólagos kérésre írt/bemutatott számla alapján.Sőt, ha nem Áfásat hoznak nekem, akkor is elgondolkoznék rajta...Azt azért kicsit macerásabb hasra kiállítani...Volt szerencsém megbízásból felújítani veterán járműveket, cégnek is, ahol nincs kecmec...Ha nincs Áfá-s számla, az olyan mintha nem is lenne semmi...De ha megbízásról/üzletről van szó, akkor csak a tények számítanak...Baráti szívesség kizárva...Illetve ha baráti szívességről beszélünk, akkor a felelősség kérdése is csak a résztvevő felek becsületességén múlik.Ebben az esetben viszont tény, hogy számlát nem mutatott be az oktató, de a tanuló azért fizessen mint a katonatiszt.Tulajdonképpen az oktató nem teljesítette a kötelességét, ha a korrekt üzletmenetet tekintenénk.A tanuló bezzeg teljesítse...Nagy ló..szt.....Amíg az oktató adós egy hiteles számlával, addig a tanuló is nyugodtan szarhat a fejére a pénz ügyében...
Az meg, hogy te milyen "részleteket" ismersz, megint más tészta..Én abból indultam ki, amit én olvastam itt, amit én tudok...A mások fejébe nem látok bele...Nem gondolatolvasó vagyok....
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|