MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?mert nincs rajt semmi.Vagy más valami kell még?
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Anno minket óva intettek a zsírral való felrakástól, mondván, hogy az ottmarad s csúszni fog a gumi a kormányon, ami nem igazán jó vezethetőség szempontjából...
Köszönöm a segítséget, örülök, hogy ez a gumi több érdeklődést váltott ki, mint nem egy váltófogaskerék-probléma :)
Asszem veszek még 2 gumit, és egyet forró vizezek, egyet szappanozok, egyet zsírozok :)
Kéne már a jó idő, hiányzik a seggem alól ez a honeckerwundermaschin...
Azért a zsírral vigyázzatok, mert van olyan zsír, ami feloldja a gumit. Tapasztalatból mondom. :)
Semi
ETZ 250-esem van. Nem tom milyen az a katonai kupufogó, engem a boltban kapható sportkipuff érdekel.
imi123
Kicsit konkrétabban kellene. Milyen ETZ-re milyen sportdob.
Katonai kipuff ETZ 250 és K2 dobozok nem férnek el...
ciao
Semi
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?mert nincs rajt semmi.
A gázmarkolathoz annyit én levettem a kormányról a markolatot az új gumit(simsonét vettem mz ts re direkt)belül meg mindenhol megkentem zsirral és úgy felcsúszott hogy azóta még csak megmozditani se lehet.A zsir felszivódik a gumiba meg kinyomja a gumi mellett ami nem kell neki.
A legegyszerűbb, ha belülről vékonyan bekened a markolatokat Gumiámmal, vagy valami hasonlóan gyorsan kötő tömítőanyaggal.
A trükköt Kiscsikó koromban néztem ki bringás könyvből, akkoriban még nem akartam tákolni. Felénk lehet kapni markolatgumit rendesen.
Ezt nevezik sok hűhó semmiértnek???
Valamelyik régebbi( legalább 3 éves) Wild-ban volt egy srác, aki diplomamunkának készített simoba tett 150-es TS blokkot+Brembo féket előre, hogy meg is tudjon állni. Azt írta, hogy a rendőröknek fel se tűnt. De ő csak PECÁZNI JÁRT vele. Letszteltem én is egy rendőr ismerősömön és tényleg! Ne nyírbálj belőle semmit!
A rendőr még hagyján, de mit szól a motor a megnyirbált hűtőbordákhoz ? :-)
Sztem nem voltál, az, még a hőskorban is szappannal segitették felcsusszanni a markolatokat, én is azzal tettem fel anno. Az a leginkább bosszantó, hogy csak Simson gázmarkolat gumit kapni, ami kisebb átmérőjű, azért is kell vele anynit küzdeni+idővel szétreped,a balos markolat hosszú évek óta fennvan kutya baja, mert az méretben jó.
Nekem ezzel a módszerrel ha nem is simán de ráment és azóta is úgy áll mintha felragasztottam volna.
Üdv.: Pet
hali,az a kérdésem bár lehet marhaság ilyet tenni,de ha beleépítem a 125 ts blokkomat és szépen leszedem az Mz felírást,meg a hengerből fágok körbe a bordákból,ne legyen olyan nagy henger,és adásvételibe az a szám lesz, ami a Ts-blokké a váz a simóé,mit csinál a rendőr akkor,???
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Mikor hazavitem a TZ-m azon bringás szivacsmarkolat volt szaxerűen felaplikálva, kényelmes is volt.
Amikor lecseréltem gumira én langyos szappanos vízzel tettem föl, lehet hogy hülye voltam?
Sziasztok!
Hülye a kérdés, de a gázkarmarkolat gumija csak egy sima gumi (mint a biciklikormánygumi), amit forró vízben áztatás után ráhúzok a gázforgattyúra, és kihűlés után jó lesz? Nem fog az elforogni?
Kaptam egy ilyen markolatot a régi helyett, ami félig leszakadt, és ezeken gondolkodtam. Még nem voltam otthon a mocinál, hogy megnézzem, milyen is, csak így blindre aggódom :)
üdv
a müszaki zseni...
Soroksár.Szóval pont a város másik "vége".:))Azért egy szimmeringcsere nem olyan bonyolult művelet..Ha a tartócsapágyon kívül van..
Izé helyesbítek "Kormányra"
Hali!
Etz kormára való kezelőszerveket,karokat, gázmarkolatot keresnék, ha van valakinek.
Köszi Zoli
deskport@freemail.hu
ETZ gyújtótrafó bilincset keresek. Van valakinek ?
Szia!
Valaki mutasson nekem képet Trophy oldalkocsiról.
Kösz!
Helló mindenkinek!
Érdekelne ETZ 250-hez kellene főfákhenger.
Nem gyári. Valamilyen aminek hasonló a felfogatása. Több ETZ-n is láttam yamaha, suzuki, stb. fékhengereket. Engem is vmi ilyen érdekelne. Ha tudtok ilyet kérlek írjatok.
ÉS hol van az a gubacsi ut? mert én Dunakeszin lakok.és hát a motorom eltolni pest másik végéig.. :)
Kobra1
MZ Klub tagként kedvezményt kapsz, ha nem vagy tag akkor is rendes! :-)
Gubacsi út 6/c szám alatt van, telefonja: 06 20 342 0977
ÉS Bambinak hol van a szervize? És milyen árral dolgozik?
Szia igazad lehet! mert a szivótorok karburátor felöli része erősen meg van repedve! gyanakodtam is már rá ,és többbször is tettem be "hirdetést" hogy kellene egy ilyen szivótorok,de nem nagyon van .ujonnan pedig 4000.- !!!!utángyártott.
igaz ez a repedés be van gumiánozva, de hát ezek szerint nagyon nem ér tul sokat!
A fordulatszám ilyen változása fals levegőt szokott jelenteni. Nézz meg minden csatlakozást és tömítést a karburátor és a henger közt. Nézz be erősen a generátor mögé. Ha egy nagyon kevés olajnyomot is találsz a szimering körül, akkor roszz. Nekem a szimering és a ház közt falsolt egyszer. Ha a balodali rossz, fogyni szokott a váltóolaj. Extrém esetben szívhat falsot a hengertalp tömítésnél is. Ha nagyon kopott a karburátor, a tolattyú mellett is falsolhat.
helló!
szükségem lenne egy ETZ 150 -es vezérlési diagrammra mert vettem egy motort Cagiva blokk van bennede ETZ henger+henger fej. Aki csinálta szerintem nem várta a témát mert nem indul be a moci :(
szerintem elment a vezérlése. Ha valaki tud segítteni azt meg köszönném.
kobra1
Én arra gyanakodnék hogy szimmeringes. Szervíz: Bambi
Talán '86-tól, de még '88 végén is lehetett megszakítósat kapni. Csak az évjárat alapján nem lehet megállapítani. Az elektronikuson volt az aksi felőli oldaldobozon egy ronda kis e betű, de szerintem mindenki leszedte. Egyébként az oldaldoboz alá benézve szembetűnik a doboza (fekete, a szerszámok alatti fehéres tálcán lóg, talán két kábel megy bele) "még ha a tulaj nem is emlékszik rá."
Hy Jorgat!
Nekem 125-ös etz-m van és nem szokott ilyet csinálni! pedig most is kint áll a sufniba ahol röpködnek a minuszok de még soha nem csinált ilyet! Én azzal kezdeném, hogy kimosnám a tankodat, felvinném valahova ahol meleg van és kiszárrítanám de csontra ! És utánna tankolnák bele amit leengedtél belőle az én félretenném mosóbenzinnek ! Nem önteném bele vissza. Sok sikert az én tanksapim olyan erős hogy igencsak megeröltetem magam mikor le kell csavarni ,nem lehet hogy kigyengült a rugólya és nem szorítja oda eléggé a szerintem elöregedett tömítésedet?
Keats
Sziasztok! Mz Etz-t szeretnék vásárolni, és nagy kritériumom van, hogy ne megszakítós gyújtású legyen, hanem az ujabb fajta TIRISZTOROS! Tudtok segíteni, hogy mikortól gyártották a tirisztoros Etz-et? Ja és 150 vagy 250-est keresek! Esetleg van egy S51-es gyári enduróm cserébe! Ez a Simo 90-es évjáratú, tirisztoros,hibátlan! 90e Ft!
nekem is ez volt, hogy a 250/1-es Ts-em állandóan felpörgött és nem volt alapjárata, vagy nehezen pörgött fel! olyan is volt, hogy a gyújtás levétele és a benzincsap elzárta után is pörgött ezerrel! Nálam az volt a gond, hogy nem volt centírbe a főtengelye! legalább 1mm-tert ütött! Lehetséges, hogy nálad is ez a gond mellette pedig még a gyújtásod is gáz! szerintem!
Bizonyos kutaknál meg benzint is adnak a vízhez:)) Bár ez igazából egyáltalán nem vicces
Mi a baj?Egy rosszul irt mondat kijavitva.:Ha meghuzom neki egy kicsit akkor az óra reagál szóval ugy jó.9500 tól kezdve felfele
Heló.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Hello!
a köv. a helyzet a 250 ETZ-mel. végre beindult, és járt is, de nem tul szépen. mert hol felpörgött ,és akkor nagyon lassan esett vissza a fordulat az alapjáratra.máskor meg az alapjárat volt nagyon instabil.mindent kipróbáltam már amit a két karburátor csavarral lehetett állitani ,de semmi. utoljára leis állt, és már nem is tudtam beinditani. beköpte a gyertyát.a vadi uj isolatorra (260) nem is igen indul.de a 600 éves Brisk-kel igen...
Mit lehet csinálni?
Sztem Bandee holnap dután menj át Kobra barátodhoz ,és beszélgessetek egyet! :)
neki meg zárlatos lett vhol a kis ts -e!
Üdv mindenkinek!
Mit lehet tenni akkor, ha ferde a lengőkar?
A bal oldali kar feljebb áll mint a jobb.
(esetleg a jobboldali van lejebb a baloldalihoz képest?) :)
A lényeg az, hogy f*szán jobbra dől a hátsókerék.
Szétszedtem az egészet, és jól látható az eltérés. Valamint a bal lengéscsillapító also gumija jól el van nyűve, a jobboldali meg még bőven oké.
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Alkatrész
Akkor lecserélte öcséd a Vento motoros Golfot? Pedig tök király autó volt! :-)
Ezeket a cuccokat ilyen áron sose adod el, mert mindenki csak szívott a cuccaitokkal ami egyébként se olcsó tekintve a bontók árait! :-)
Szóval ha tényleg a hely a gond, akkor add el tényleg bagóért!
Nekem is kötögette streetes a cuccokat, de nem tudom hová tenni...
Egyébként veled még nem találkoztam a ringen azt hiszem! De ami késik nem múlik! :-) Valamikor úgyis beszélgetnünk kellene...
ciao
Semi
06 20 236 8560
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|