:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok,érdekel-e valakit ETZ 250-es alapméretes henger + hengerfej,állórész, gyújtás(megszakítós) kupplungalkatrészek és más blokkalkatrészek, van még egy pár váltóalkatrész is, olcsó pénzért. Ha érdekel valakit, akkor hétvégenként írhat a muller_szabolcs@citromail.hu címre, vagy hétköznaponként, mivel nem vagyok netközelben hívhat a 06/30/496-0230-as számon a délutáni órákban.
3500Ft az egész cucc! Szerintem nagyon olcsó! rendesen be van dobozolva és minden csomagolt! ETZ 125-höz nincs sajnos! Csak 250-es MZ-khez, iletva a 300-ashoz van!
Hy Mits!
Én amikor be akartam indítani nem volt hajlandó pedig nyáron szivatóval 2.-3. rugásra beröffen! Én azt csináltam hogy visszavettem 1 kicsit az előgyujtásból így elindult szivatóval és hidegundítóvan ,az utóbbi azért kellett mert 6.8 a kompressszióm 10-11 helyett! Ezért kell furatnom a hengeremet!de ekker már beindult és ment szépen sőt húzott is bár le volt fagyva az utca szépen ment! a szivatót 1 perc után teljesen levettem mert már nem kellett neki! én a helyedben a karburátor beállításaihoz nem nyulnák mert az meleg motorhoz van belőve és ha elállítod melelgen fulladhat a motor és még az is lehet hogy lusta lesz !
Van még öteltem csak most sietek !
Keats
Háj MZ-sek!
Kéllene nekem egy kis segítség. Mégpedig abban, hogy szeretnék egy villamerevítőt csinálni a gépemre. Viszont idő hiányában nem nagyon szeretnék kínlódni a méretezéssel, épp elég lesz azt kivárni, mire faterom legyártja nekem:). Téhát, az lenne a kérésem, hogy ha van v.kinek ilyenről rajza, pontos méretekkel, esetleg szeretne rajzolni egy ilyet, akkor, ha tud segítsen! Ha küldök nekem képet, akkor ide küldjétek:joseph251@freemail.hu
Előre is köszönöm!
P.Máté
Jó látni egy boldog MZ-st! :-)
P.Máté
Jó látni egy boldog MZ-st! :-)
Hi Keats!
Szerintem nem a kuplungal van baj, mert utána már alapjáraton is lefulladt, mindezt teljes szivatóval!A gázhoz hozzá sem lehetett érni, mert rögtön leállt!És rendesen bemelegítettem, legalábbis próbáltam, mert mindig leállt!Sőt ahogy melegedett egyre nehezebb volt indítani és egyre kevesebb ideig járt!:(De már elvittem szerelőhöz!Nekem most nincs időm szerelni,mert kezdődik a suli(meg konkrétan nem is tudom mi a baja)!Így viszont jövő héten lesz motorom!:)Ha van ötleted azért írd le!:)
Köszi: Mits
Örülök neki hogy sejted, igen már nézegettem az oldalt, már a fórumba regeltem megam majd nemsokára a klubba is, csak leakarom mosni a vasat meg elintézni a papirmunkát és utána teszem fel a fotókat, de már van fent róla úgyhogy mind1.
P.Máté
Én sejtem! :-) Remélem te is betagosodsz az MZ Klubba! :-)
http://www.mzklub.hu
ciao
Semi
Szép motorod van, az biztos, legyen benne sok örömöd, meg még több balesetmentes kilométered!
A személyes ismeretségi körömben két személy is megjárta a berta dugóval: kilazult benne a csap, és milliméter mélyen berágta a hengerfalat, el kellett dobni az egészet.
Amúgy tényleg nem rossz, de beépítés előtt én mindenképpen átalakítanám "belső csaposra".
Hy sub-ee!
Mennyi volt ez a dugószett, van etz125-höz is?
Köszi Keats
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
:):):):) - hmmm, végre itthon vok, 1 saját MZ-vel, :):) Zalaegerszeg -> Pécs, most értem haza, de király kis túra volt (egyedül), főleg mert 1 király gép volt alattam, :) , élénkkék és van rajta 3 nagy táska, sőt a háttámlája is érdekes, de tényleg pont olyan jó mint amiennek mondták. :) (remélem sejtitek meik lett az én motorom)
Hy Mits !
Hagytad bemelegedni a motorot?
Nem akkor fulladtál le vele a mikor behúztad a kuplungot és ledobted 1-be a váltót mert az előfordul az ilyen régi olajos kuplungoknál hogy kimegy a lamellák közül az olajfilm és összetapad ilyenkor csutkagáz elsőfék kuplung 1-be bedobni a váltót . Tul 1-et a gépen de szétold és uttánna már működik rendesen!
Ha nem ez akkor írj konkrétabban hogy mi a baj és megbeszéljük !
Sok sikert Keats!
Nincs semmi gond szerintem én szoktam motorozni ha bemelegszik jó lesz csak azért van mert nagyon hideg a henger. Ha hagyod egy kicsit 1-2 percig jármi alapon el tudsz majd indulni.
Az Alien vs. Predator eredeti címe "Alien és Predator Chuck Norris ellen" volt. A forgatást azonban rövidesen leállították. Senki sem fizetne 9 dollárt egy 14 másodperces filmért.
Még több Chuck Norris tény
:)
és hol lehet "jó" minőségű dugattyút venni (mondjuk nekem TS 250 hez kellene)
Üdv Mindenkinek!
Köszönöm a válaszokat gumiügyben!
Képzeljétek tegnap akartam menni motorozni, mert nem volt olyan hideg!De vmiért az istennek sem akart menni a motor!Beindult, de amint 1-esbe raktam és indulni akartam fefulladt!De nem úgy mintha nem lenne ereje hanem mintha fals levegőt szívna vagy nemis tudom...CSak teljes szivatóval volt hajlandó beindulni, de amint gázt húztam lefulladt!Nics vkinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?Karburátorbeállítás,vagy vmi elektromos gond?
Hi mindenkinek!
MZ oldalkocsit megvételre ajánlok.Ár 50e Huf.Új gumiköpennyel,meglévő fékpegálösszekötővel és csatlakozó aljzattal.Sérülés-rozsdamentes állapotú.Képet küldök.
Elérhető a 20/980-5790-es számon vagyok egész nap.Szabó Sándor B-A-Z megye.
Nekem az van a gepemben, mar masodjara. Nincs vele rossz tapasztalatom.
Kimaradt, hogy elfogytak. :P
Tehát: Úgy tudom, hogy a gyári kis ETZ dugattyúk elfogytak és kis ETZ-ket már nem gyártanak sehol.
Úgy tudom, hogy a gyári kis ETZ dugattyúk és kis ETZ-ket már nem gyártanak sehol.
Nagy ETZ-t (blokk egy az egyben ETZ csak a motor desig-ja más) gyártanak törökországban Kanuni néven. Ezért van a nagy ETZ-hez "gyári" minőségű dugattyú. Elvégre ez is gyári... :DDDD
Sziasztok!
Nem próbáltátok még a szekszárdi Hengerfúró Kkt-nál a dugattyút? www.hengerfuro.hu
Dreamer
Sajna a futárban sincs. :( Vagyis berta van neki is. De azért nézd meg.
Hy marcee és a többiék !
Köszi a válszokat bemegyek futárhoz és megnézem hogy nála milyen van!
Keats
Na előző helyesbítése: Különben azt mondják Nem rossz a berta.
Dugó ügyben az a helyzet, hogy kis etz-hez nincs csak berta! Ha jól tom Keats-nak 125-ös van. Egyébként én is most fúratom a 150esem és berta fog bele kerülni, mert nincs más. Különben azt mondják rossz.
Számomra érthetetlen különben mért csak 250eshez vannak jobb cuccok. A kis etz-k sajnos feledésbe merülnek...
A Berta-féle dugattyút messziről kerüld el! Indoklás az alábbi címen:
http://tizedes.uw.hu
Hy mz-sek!
Mi a véleményetek a BERTA Márkájú dogókról? Mert nekem egyenlőre úgy néz ki hogy az lesz a Etz-mben! Milyen dugót ajánlotok helyette?
Köszi Keats!
Mits
Bambi megint megelőzött! :-)
Szóval az 1db 251-es története az, hogy előtte a versenyző 125-össel versenyzett és nagyon távol állt volna tőle a 250-es. Így tehát a 251-es maradt mert az hasonlít legjobban a 125-re... :-)
Hy Bambi Mester!
Tudnál róla képet csinálni és feltenni v. elküldeni nekem mert engem érdekelne! Fel lehet azt szerelni 125-ös etz-re is ? mert az lenne az igazi!
Köszi Keats(Gábor)!
A blokk idom az az orrszerű izé ami pl. a Suzuki SV-ken is van? Vagy rosszra gondolok? :S
250-es etz-re 1 db új üvegszálas blokk idom eladó 1500ft.
Általában a versenyeken,90 % ban HEIDENAU gumit használunk,elől 300X18 hátul meg 110/80 18,vagy 16-ost.Ezek a közútra is kivállóak!
Szia Laci.:-):Azért több a 250-s,mert könnyebben beszerezhető.Meg hogy melyik a jobb?Ezt nehéz eldönteni,kinek melyik fekszik jobban van aki a 251-s után ráült a 250-re,és az első kör után kijött,és azt mondta,hogy ezzel nem lehet motorozni.Úgyan igy volt fordítva.Én inkább a 250-st részesítem előnybe, az erősebb és hosszabb lengővilla miatt,meg a 18-as hátsó kerékből adodóan.A versenyen tilos a vázat merevíteni,és geometriaimódosítást végezni.Szeretnénk,ha minnél szériább lenne a motor,A tuning is ezért tilos.Üdv bambi
Hogy a merevebb motor,és más gumi miatt,eltérő rugó és csillapítás szükséges
Sziasztok,érdekel-e valakit ETZ 250-es alapméretes henger + hengerfej,állórész, gyújtás(megszakítós) kupplungalkatrészek és más blokkalkatrészek, vagy esetleg váltóalkatrészek, olcsó pénzért. Ha érdekel valakit, akkor hétvégenként írhat a muller_szabolcs@citromail.hu címre, vagy hívjon a 06/30/496-0230-as számon a délutáni órákban.
Csak annyit hogy en most kint vagyok angliaba es tegnap lattam egy Mz 300-ast! lehet ilyen?Sosem lattam meg 300-ast ez egy kicst masabb mit a tobbi.
ezekszerint levagyok maradva
Köszönöm a választ!Akkor szerintem marad az eredeti váz!:(Megkérdezhetem hogy milyen gumit használtok versenyeknél?Én Pirelli M65(hátul), illetve Pirelli Citydamon-t (elöl), persze közúton!De lassan csrélni kell őket!
Ja és az alábbi helyen megtalálod a 2006. évi MZ Klub Kupa műszaki versenykiírását:
http://mzklub.freeweb.hu/versenyek.html
A 251-esnek túl könnyű az eleje mivel a tengelytávja sokkal kisebb mint a 250-é. A 251-es egy "kis ETZ nagy blokkal". Szerintem a 250-es megfelelőbb versenyzésre. De mivel én nem vagyok MZ kupás, így inkább ők mondják meg a frankót.
Nekem ez a vélenényem.
Üdv
Ja igen, néztem hogy a Bambi team-ben csak 1db 251-es van. Ez azért van igy mert a 250-es jobb versenyezni, vagy egyeszerüen drága a 251-es?
Üdv mindenkinek!
Engem is erősen érdekel a téma mivel én is indulni szeretnék az MZkupán.
Ami csavar az ügyben, hogy még nincs motorom ehez és bevallom még nem is láttam közelről ETZ-t. Szóval érdekelne mi a külömbség versenyzés szempontjából a 250-es és 251-es ETZ között. Másik, hogy a versenykiírás szerint tilos a vázat módosítani. Vagy mégis lehet akkor merevíteni?
Mits
Bambi már összefoglalta a tudnivalókat! :-)
Háj Bambi!
Más futóműbeállításon mit értessz?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|