hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 12. péntek 
Gabriella

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Perec
válasz erre | email2013-05-01 14:12:28
Most csavartam egy próbakört és fülig ér a szám. Alakítottam a gépen és príma lett (volt már hasonló, de most még jobb). Mentem tartósan 10-el,20-al,30-al,50-el, 90-el, földutakon,városban lavíroztam. Használtam 1600-as fordulattól is, de 2000-től már nem panaszkodik, fék és kikuplungolás nélkül motorfékkel tudtam kanyarokat, kereszteződéseket legyőzni. Első próbára még a mumus a 80-ról 90-re gyorsítás 5.-ben is meggyőző volt. 2700-tól megy, mint egy villanymotor 6000-ig. A csúcsnyomaték ugyan kisebb, egy átlagos MZ-nél de az átlag jobb.

Hihetetlen, hogy Horvátországot tavaly meg kis gáznál köhögő, terhelést levéve kopogó, gyertyát túlmelegítő köhögő motorral kellett megjárnom:( Talán egy csipetnyi alapjárati fúvókát még elbírna, de szinte a karburálás is jó.


Lett furatva a gép és beljebb is lett dolgozva a 4 lapos membrán a hengerbe. Akkor sörös dobozból pillanatragasztóból készült kúp vezette a levegőt a szögletes membránba, amit most pezsgőtablettás csőre cseréltem: ez a 26 mm hengeres a tökéletes szívócsonk méret, alatta, felette sokat romlik.

Ezt a levegőcsavart úgy értettem, hogy van egy jó városi alapbeállítás, és hosszabb útra indulva kitekerek egy felet.
sorszám: 45325 (138353)
(előzmény: Keri, 2013-05-01 11:40:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-01 11:40:27
Van értelme, de azért a karburátor kényes jószág.

Alap esetben az MZ karburátort úgy szokták beállítani hogy jól menjen. Én magam is a gázreakciókat, menet dinamikát és a motor hangját figyelem, és picit dúsra állítom, mivel ha ráhúzod a gázt elszegényedik a keverék.

Aki üveg gyertyával állítja az is azt mondja hogy dús égést kell állítani, akkor lesz jó az MZ.

Erre is van kitalálva gyárilag, ráadásul az enyhén dús keverék finomabb járást is eredményez.

Ha úgy állítod be, hogy egyenletes tempónál legyen optimális, vagyis fogyasztásra hangolod, akkor gyorsításnál elkezd fulladni a motor gyorsítás helyett.

A kettő között lehet játszani vérmérséklet szerint.

A gond ott kezdődik, hogy nem erre van kitalálva a karburátor, ezért nem lesz egyenletes a keverék állítás, sokat kell játszani, fúvókázni, tűt reszelni, állítgatni, mire be tudod lőni egyenletesre, és használhatóra. A levegő csavar csak az első lépés.
sorszám: 45324 (138350)
(előzmény: Perec, 2013-05-01 11:23:46)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-05-01 11:23:46
Ez még jobb, mint az ólomruha, vagy a szívató kiszerelésével végzett javítás :)
A benzináras szavazásról kérdeznék a bal oldalon lent. Elég okos dolgok lettek összeszedve. Nos gondolom a barátnő fitneszbérlete nem egy racionális költségcsökkentés, sőt. Először a levegőcsavarra is legyintettem, de kezdem azt hinni, hogy egészen alacsony tempónál jelentős hatása lehet. Ez placebo, vagy egy bevált fogás?
sorszám: 45323 (138349)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-01 11:05:42)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-05-01 11:05:42
egz esetleges balesetnel meg egy falunak annyi. :P
sorszám: 45322 (138348)
(előzmény: Keri, 2013-05-01 08:34:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-01 08:34:09
És természetesen tetszene egy termonukleáris meghajtás is, jó lenne hogy soha nem kéne tankolni, de a szükséges plutóniumhoz sajnos nehéz hozzáférni, és az ólomruha is elég nehézkes :)
sorszám: 45321 (138345)
(előzmény: Perec, 2013-05-01 07:53:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-01 08:32:25
Nem én lennék az első :)
https://www.youtube.com/watch?v=3KJt0BV59a0

https://www.youtube.com/watch?v=SWC3GdOLAOw

60W azért elég kevés a hibrid üzemhez :) de valóban egy BLDC motort fel lehet tenni a generátor helyére, az már tud 1-2kW-ot ami ott elférne.
sorszám: 45320 (138344)
(előzmény: Perec, 2013-05-01 07:53:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-01 08:22:17
Nem is ezért tetszik :)
sorszám: 45319 (138343)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-30 22:48:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-01 08:21:39
Fogalma sincs, de amcsik építettek régen autókat gázturbinával, és jóval kevesebbet fogyasztott, mint az őt kísérő benzines autók, pedig az még mechanikus hajtáslánccal volt.

Ami miatt nem került gyártásba, az hogy jóval drágább a turbina gyártása.

Azonban van olyan tank amit gázturbina hajt. Ott is kedvező fogyasztást mondtak, csak az indítás gazdaságtalan mert önmagában 40liter gázolaj :D
sorszám: 45318 (138342)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-30 22:24:35)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-05-01 07:53:17
Feltétlenül szólj, ha készen vagy vele :) Orvos látott? :)))
Esetleg egy termonukleáris gőzdugattyús nem tetszene?

Gondoltam hogy ezt a hájbrid hajtást nem mindenki veszi viccnek. Amúgy dinamósnál csak a vezérlés hiányzik a motor és a villanymotor-generátor egység már be van szerelve. Generátorosnál dettó, csak kell egy inverter is.

hybrid moci:
http://www.youtube.com/watch?v=DuI5E5hkz9s

Robi a csevegőben írhatnál ezekről a tuning villanybringákról!
sorszám: 45317 (138341)
(előzmény: Keri, 2013-04-30 21:37:46)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-30 22:48:04
Tudomásom szerint a gázturbina nem a takarékos üzeméről híres.
sorszám: 45316 (138339)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-30 22:24:35)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-30 22:24:35
hehe, osszefujhatna a szemetet a szel egy sorozes erejere. :P Akkkor gazturbina-villany hajtaslanc, mint egy mozdony? milyen hatekonysagu egy gazturbina? Mondjuk egy 20kW mit fogyasztana szerinted?
sorszám: 45315 (138337)
(előzmény: Keri, 2013-04-30 21:37:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-30 21:37:46
Na egyenlőre fáradt vagyok hogy végig olvassam, de régi mániám, hogy gázturbinás hibrid motort építsek :D
Ugye a gázturbina túl nagy fordulaton forog, és lassú a reagálása, de egy elektromos hajtáslánccal ez a hátránya kiküszöbölhető, mindig optimális fordulaton működhetne, így erős és gazdaságos lenne, és főleg nem lenne gonda az akkukkal, mivel pár ultrakapacitás kellene csak puffernek.
sorszám: 45314 (138333)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-30 13:04:42)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-30 13:08:22
ja, múltkor számolgattam egy jawa Pionir átalakítását, az kb 200.000-be lett volna. Szinte tutti, hogy a projekt végére ezt be kell szorozni 1.3-mal. :D
sorszám: 45313 (138329)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-30 13:04:42
:P én eléggé hibridjármű mániás vagyok (meg büdös zsugori fasz is, akinek fizikai fájdalom fizetni a benzinért. :P ) Szóval most építem az elektromos bringámat. Sajnos a helyi törvények (nagyon helyesen mellesleg) előírják a műszakit, rendszámot, mindent a kismotoroknak így nekem legális "járműként" csak a bringa marad. Otthon épp lehetne elektromos kismotort építeni ÉS használni is. Egy baj van vele. Az akksik súlya. Kis matekkal kijön, hogy egy motorra a felszerelhető akksik kapacitása nem igazán lesz elegendő... Ha megnézzük: Mondjuk egy Schwalbe (csak mert nekem tetszik) 150kilót tud vinni, erre van méretezve. Ebből én vagyok cirka 100 és akkor nem viszek semmi mást, mint egy kis hátizsákot... mondjuk kidobjuk a benzintankot, blokkot, és kb kijön, hogy beletehetünk egy kb 10 kilós motort (legyen már kb 2kw) meg mondjuk 70kiló akksit.
A nem nagyon drága zselés EV akksik kb 100Wh - 3kiló (beszéljünk Wattórában, az egyszerűbb) Kb 2500Wh-t lehet felpakolni a motorra. mondjuk, hogy nem akarunk túl gyakran új akksit venni, ezért a kapacitást 70%-ra csökkentjük (30 maradjon, így kibír pár ezer feltöltést) . 1750Wh-val a kb 3Le-s motorunk képes lesz teljes terhelésen (ami kb 60km/h folyamatos) kb 50 percig menni. az kb 50km. ez a hatótáv, amit persze ki lehet nyújtani hosszabbra, de azért 50körül menni akarunk, a gyorsítások meg meg fogják enni a delejt...
Ezt csak azért írom le, mert szeretek erről vartyogni. Úgy gondolom, hogy legálisan (vagy Mo esetében nem túl kontrollált módon) használható motort építeni delejjel sajnos nem lehet (illetve láttam már nagyon jó Wh/kg akksit, de az ára sem volt gyenge) kismotor még lehet ok, az ember nem igazán megy vele messzire.
Nekem ez nem jön be, a fent említett törvényi szabályozás miatt, így marad a bringa, ami kb 10 kiló akksival is kiad (elméletben) egy használható 15km-es hatótávot úgy, hogy humán-villany hibrid, ergó a gyorsítások combból mennek és csak a tempót tartani használ villanyt. (megspórolva a drága teljesítmény kontrollt)

Bocs hogy ezt idelapátoltam. :D :D
sorszám: 45312 (138328)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-30 11:21:11
Villanymotorral még jobb. :-)

Néhány hátránya is van sajnos:
-400Ft feletti benzinár és a magyar fizetések nettó vásárlóértékének aránya
-500g/kWh körüli üzemanyagfogyasztás
-szűrés nélkül erősen szennyező kipufogógázok
sorszám: 45311 (138327)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-28 21:25:11)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-28 21:25:11
"Villanymotort az MZ-be!" - minek? Az Mz úgy jó ahogy van!
sorszám: 45310 (138314)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-28 13:34:33)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-28 13:34:33
Villanymotort az MZ-be!

http://www.youtube.com/watch?v=5sPNl6ZWYms&feature=player_embedded#!
sorszám: 45309 (138313)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-28 13:00:49
http://www.youtube.com/watch?v=b4349TVOqro
sorszám: 45308 (138312)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-28 11:40:20
Volt, aki dobozos kisteherben motorblokkot szállított. Ütköztek, a jármű lefékeződött, a motorblokk haladt tovább...Nyugodjanak békében!
sorszám: 45307 (138311)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-28 11:39:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-28 11:39:05
Szuper. Balesetnél a fejedre, hátadra hullik a 25kg-os akku... :-(

Én biciklivel álltam fejre, széttekerte a kerékagymotor az első villa alját 20km/h-s tempónál. Szerencsére nem estek rám az akkuk (4db 6kg-os, jó kemény sarkokkal...). A 4-ből 3 kuka az esemény után.
sorszám: 45306 (138310)
(előzmény: Perec, 2013-04-28 06:09:06)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-04-28 11:20:20
Ó, igen. Én is sok két kipuffos MZ-t láttam. :D
sorszám: 45305 (138309)
(előzmény: Keri, 2013-04-28 08:13:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-28 08:13:23
:))))

Najó, Jawanak is elmegy.
sorszám: 45304 (138307)
(előzmény: Perec, 2013-04-28 08:11:53)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 08:11:53
Persze, MZ. Megint csőbe akarsz húzni! De nem eszem meg még egyszer.
sorszám: 45303 (138306)
(előzmény: Keri, 2013-04-28 07:11:18)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 07:43:44
Na látod: ezért mondtam, hogy nem szívesen mondok ellen. Jó utat!
sorszám: 45302 (138305)
(előzmény: Keri, 2013-04-28 07:33:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-28 07:35:39
Egyébként eszembe nem jutna kiszedni a szívatót hátha attól megjavul.
Ha tömít rendesen akkor működik, tehát máshol keresem a hibát.

Hibakeresésnél legfeljebb ráhúzom, hogy megnézzem mi változik a dúsítással.
sorszám: 45301 (138304)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-28 07:33:30
Azért a generátor oldali szimeringet ellenőrizni nem olyan bonyolult :)

Egyrészről igazad van, de levezetem neked miért gondoltam mégis a fals levegőre, persze 100%ig biztos vagyok hogy Coin valamit figyelmen kívül hagyott, de az általa közölt infókból:

1. Másik jó motor karburátora is csak kiszedett szívatóval viszi a motort, tehát nem a karburátorban van a hiba.
2. Egyértelmű hogy valami üzemanyag arány probléma van, tehát vagy az üzemanyag sok, vagy a levegő.
3. Csak a karburátorból juthat extra üzemanyaghoz, de az jó a másik motoron, ezért csak extra levegő lehet.
4. Valóban ellentmondásos a szívató kiszerelése, mert én is úgy gondolom hogy ott inkább extra levegőhöz jutna, de én soha nem járattam még kiszedett szívatóval így anyám életére nem esküdnék arra hogy pontosan mi történik.

Lehetséges hogy a másik motor kap falsot, és ezért túl van dúsítva a benzin, így egy jó motoron csak extra levegővel megy. Az eredeti karbiban meg túl nagy a főfúvóka magas a benzinszint, ezért csak extra levegővel megy az is.

AZONBAN két lehetséges feltételezésből mindig az egyszerűbbet kell igaznak feltételezni, mert annak nagyobb az esélye hogy igaz legyen. Ha nem akkor lehet tovább menni a bonyolultabbra, de így lehet a legkisebb munkával hibát keresni.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotv%C3%A1ja

sorszám: 45300 (138303)
(előzmény: Perec, 2013-04-28 06:05:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-28 07:11:18
Hybrid MZ :)
sorszám: 45299 (138302)
(előzmény: Perec, 2013-04-28 06:09:06)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 06:09:06
http://szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m144/5905.jpg

Ezt a képet az akku témához találtam. Le a kalappal:)
sorszám: 45298 (138298)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 06:05:32
Nem szívesen mondok ellen, de szvsz. ha kivesszük a szívatót akkor ott csak luft áramlik be és nem szippant benzint. Csak mielőtt széthúzatjátok vele a blokkot :)
Coin kolléga próbálta az alapjárat állító csavarokat? Még falsoló motoron is lehet némi alapjáratot állítani csak néha köhög, néha felbőg, néha leáll...
sorszám: 45297 (138297)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 17:15:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-27 23:33:37
Az összes hely meghatározó elé még olv. "a generátor" (p. így "a generátor mellett ...)-remélem a II. kérdést viccnek szántad!?
sorszám: 45296 (138296)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 22:58:48)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 22:58:48
Mármint a szimering holvan.. Nem a generátor.
sorszám: 45295 (138295)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-27 22:52:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-27 22:52:44
"... de generátor oldali szimering? az holvan? ..."- ne haragudj a kissé cinikus válaszért, inkább gondolkodj, kb így: generátor oldali-"ühüm, jobb oldal, mellette (körben)-"nincs", fölötte (tőle jobbra)-"nincs". Hurrá, megvan: "csak alatta (generátor) lehet!"
sorszám: 45294 (138294)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 21:09:39)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 21:09:39
a csonk tuti nem repedt, de generátor oldali szimering? az holvan? de ha ráteszem a szivatót, ugye becsavarom.. akkor csak úgy megy a motor ha húzom neki, de ha leveszem , és a lyukra ráteszem az ujjam hogy csak egy kicsi rész maradjon úgy van alapjárat meg minden tuti,
sorszám: 45293 (138293)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 17:15:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-27 17:15:40
Akkor falslevegőt szív valószínűleg.

Talán generátor oldali szimeringet nézd meg, vagy a csonkot hogy nincs e megrepedve.
Ha bejut valahol plusz levegő akkor a benzin levegő megfelelő arányát a szívató visszaállíthatja bizonyos határok között.
sorszám: 45292 (138288)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 17:13:00)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 17:13:00
Beletettem a másik motorbol a karbit, és azzal se megy..de a másik motor az rendesen megy. A szivató is áttetttem.. Semmi..
sorszám: 45291 (138287)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 07:45:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-27 07:45:40
Más fogalmaink lehetnek a tökéletesről :)
Pucold ki a fúvókákat kezdésnek.
sorszám: 45290 (138286)
(előzmény: Coin, 2013-04-26 22:34:36)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-26 22:34:36
Sziasztok, az lenne a gondom. hogy ha benne van a karburátorba a szivató akkor alig indul, nem pörög ki.. sőt le is áll a motorom.. de ha kicsavarom akkor minden tökéletes. nem tudja valaki hogy ez mitől?
sorszám: 45289 (138285)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-26 15:55:11
A biciklin is a csomagtartón fér el az akkupakk(18-24kg), magas súlypont, előnytelen viselkedés.
Bölcsővázas gép kell, akkuk a két kerék közt alacsonyan, alacsony súlyponttal.
sorszám: 45288 (138282)
(előzmény: Perec, 2013-04-26 14:27:26)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-26 14:27:26
Akkor minek magyarázok? Ha egy biciklibe bele tudsz préselni ebből 3-at vagy 4-et akkor egy MZ nem foghat ki rajtad, sőt min. duplájának is bele kell férnie!
sorszám: 45287 (138280)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-25 17:44:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-25 17:44:50
Elektromos kerékpárhoz is ilyeneket használok.
A nehezebb ajobb általában, több ólom=nagyobb kapacitás.
Szerintem a 17 és 22Ah között csak a felirat a különböző, az akku ugyanaz.
sorszám: 45286 (138277)
(előzmény: Perec, 2013-04-24 10:58:10)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-24 10:58:10
Ez a fajta, itt a méreteket is megtalálod:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=12v+18ah&c=0

Csak 6,2 kg :) és van belőle 17,18,20,22Ah-s is.

Keri: jah tartalék akkuval könnyebb :)
sorszám: 45285 (138276)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:03:40)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-24 10:18:25
Az ETZ keféje bedarálta agenerátor gerjesztő széngyűrűjét. Nagy fordulaton leszabályzott: tíííííítrrrrrrr.
Megjavíttattam, bronzgyűrű. Fellazult. Most ismét, más helyen. Jó.

Az első villszerelőnél betetettem az elektronikus fesszabot. Kérdeztem: a régi mechanikus hol van? A válasz: kidobta, mert rossz volt. Nem szeretem, ha hülyének néznek. Aztóta a tájára sem megyek a korrekt úrnak, mást támogatok a pénzemmel. Ő pedig örülhet az 500Ft haszonnak, és annak a sok 1000Ft bevételkiesésnek, amit nem nála költök el...
sorszám: 45284 (138275)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-24 07:21:33
Azért a Japán motoroknak is vannak típushibái.

A CB900/750-eseknek a generátor forgórész lett menetzárlatos elég soknak, 20év felett, így nekem is. Szerencsére 10ezerért újra tekercselték, azóta kifogástalanul működik.

Addig is viszont muszáj volt motorozni, mert barátnőm (most már feleségem) Debrecenben tanult én Pesten dolgoztam.

Volt nálam egy kisebb tartalék akku meg töltő. Önindítót nem használtam, csak betoltam, meg a lámpával úgy gazdálkodtam, hogy sötétben ne kelljen menni fény nélkül. Általában csak helyzetjelzőt használtam, ha nem volt tompítottra szükség.

Egyébként erre a műveletre én is egy "selejtezett" riasztó akkut használtam. A saját akku attól pusztult el amikor először elment a töltés és nullára merült.
sorszám: 45283 (138274)
(előzmény: Perec, 2013-04-23 22:13:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-24 07:03:54
Valóban nem, de még mindig jobb mint nem motorozni amíg megtekercselik a forgórészt :)
sorszám: 45282 (138273)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:05:21)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-23 23:08:34
Erre nem gondoltam, ezek szerint mégis van gombnyomású Mz. :D
sorszám: 45281 (138272)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:02:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:05:21
200km= 2-3 óra motorozás. 2-3 óra kisütési idővel a 14Ah 10Ah-t ad le, 3-5A az áramfelvételed. Ez nem használ az akkunak...
sorszám: 45280 (138271)
(elözmény: Keri, 2013-04-23 18:40:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:03:40
-10 és -20 fok nem előny. 5-15 fok az ideális.
Szerintem akis TZ-ben nem fér el a 18Ah, de kipróbálom.
sorszám: 45279 (138270)
(elözmény: Keri, 2013-04-23 15:31:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:02:12
Az esetek többségében betolással indítom a gépezetet.
sorszám: 45278 (138269)
(elözmény: Keri, 2013-04-22 23:32:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:01:37
Nálam a hagyományos akku nem sokáig húzza. Pedig elektronikus fesszabom van, 13,8-13,6V közt.
sorszám: 45277 (138268)
(elözmény: Keri, 2013-04-22 22:55:48)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-23 22:13:10
Az szép, nappal bátor tett, mondjuk éjjel is.
Viszont akkor a legkeményebb, ha világosban nagy mellénnyel égetted aztán mire besötétedett le kellett kapcsolni:)

Egyébként szerinted hihető az, hogy pont egy Hondában ment el a töltés? Nem TS-t akartál írni?

Az akkum meg csak papíron olyan sok Ah, egyébként legalább 4 éve, hogy kiselejtezték egy szünetmentesből. Ettől függetlenül egy fél évig simán tartja a 12,6 Voltot.
sorszám: 45276 (138267)
(elözmény: Keri, 2013-04-23 18:40:51)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49075)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu