:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
De az, ettől még vásárolhatsz ott, csak kisker áron. Az oldalra kiírt árak kisker árak. A nagybani vásárlók ebből kapnak kedvezményt.
Én rendszeresen vásárlok náluk, igaz nem rendelni szoktam hanem odamegyek.
Valószínüleg azért nem éred el őket mert éppen most költöznek a Nagykörösi útra...bár ezt igazán kiírhatták volna.
Lajos1432
Mert vki a fékdugattyúkat a tárcsán nyomta vissza "pédáú". :-)
Vagy mert le-föl szerelgette és nem hallott még a csavarok meghúzásának módjáról, "pédáú". :-)
ciao
Semi
http://www.mzklub.hu
kabeles
Nem egy szimmering van a motorban, az általad leírt hibajelenség csak egyféle eset. Ezért mondtam a szervízt. A végén így lesz nagyon drága...
ciao
Semi
http://www.mzklub.hu
Bélafi
Az MZ Klub folyamatosan rendel a Mofakertől, még kedvezményünk is van náluk, és a versenyzőinket is támogatják. Normálisak... A Bp-ieket hívtad?
ciao
Semi
Veatta!
Én kérdeztem a méreteket, de már találtam eladót, meg is vettem. Most az a baj, hogy üt a tárcsa, de gőzöm nincs miért.
Mennyibe kerül a török dugó?
Te figyu kap az elég benzint?Nem lehet hogy túl szegény a keveréked? (már benzin/levegőre) gondolok.Amúgy szerintem maradj az arol2tné mzbe jaffába nem kell jobb.
Kösz a válaszokat!A Fina 2T egy francia olaj,motorhoz árulják.Megpróbálkozok egy török dugóval,hátha használ neki.(Nem hiszem,hogy szimeringes lenne,amikor az volt köpte a gyertyát,gázfröccsre leállt.)Most úgy felmelegedett,hogy elolvadt a gyertya középső elektródája!Ilyet még nem láttam!
Na igen. Nem kéne leforognija csakhogy nem volt meghúzva a csavar ami rögzíti. Így aztán úgy elnyírta a bordákat hogy egy csapágyra hasonlít a belseje
Helló mzfun!
Köszi az infót.Azt megtudnád mondani,hogy akkor az akksi pozitív kábele hova megy ezzen a feszszabon, mert nincs rajta 51, csak B+,D+,61, DF,D-.
Köszi előre is.
helló!
Apropó én kb 3hete vettem nála török dugót a faterom 250esébe asszem csak alap(69,5) és +1es (70) volt akkor neki.
Szia Kabeles!
Török dugót kapsz a futár motorosboltban a zichy jenő utcában budapesten.(VI. ker).Ha most kicseréled szerintem segít nem 100as megoldás de jó lesz.Nehogy a Kelemenhez menyj, az utcában két motoros bolt van neked a második kell a nagymező utca felől.
Nem vagyok benne tájékozott, de nem nagyker a mofaker?
A kis golyó meg az állítócsavar és a rúd között van. Elméletileg kinyomó szerkezet furatában van, aminek széle be van ütve és nem is tudna kijönni.
Nem teljesen értem hogy forog... Az a belős menesztő belül a furatban bordás, és úgy van a tengely bordás végére ráhúzva, az nem foroghat el.
Hello!
A B+ a dinamótól érkező töltőfeszültség kábele az 51 az akksitól érkező pozitiv kábel, úgyhogy nem ugyanaz. Mind2 pozitiv, de nem éri meg összekötni, mert nem lesz megfelelő töltésed.
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy MZ 6v-os elektronikus feszszab.-on a B+ az az 51-nek felel meg?
Előre is köszi az infót.
Hi!
Hali. 150-es etz-ben a kuplung-kinyomó rúdnál van 1 kis golyó ugye? Mert mikor szétszedtem kiesett gondolom onnan. 2.a 125és150-es etz-nél hogy szokták megoldani hogy a kuplung belső része ne forogjon el. az enyém elforgott és úgy lecsiszolta a belsejét hogy csak na:) előre is köszi.
Szevasztok!
Érdeklödnék,hogy rendelt-e már valaki a MO-FA-KERtől mert egész jó cuccok vannak csak nem tudom elérni őket.Kösz elöre is.
HELLO!
ETZ 250-ES hez keresek berugókart sűrgősen.
variattila@freemail.hu ra jöhet!
Köszi!
Köszönöm a segítségeket,sikerült megoldanom a problémát,csütörtökre kész is lesz a hengerfej.Jó motorozást mindenkinek!
Szia Keri!
Ha megvan még az a kép küldd már el légy 'oly kedves.
Köszi!
ja, valaki kérdezte a tárcsafékes kerék távtartó méreteit miliméterben:
Belső furat átmérő: 15
Külső átmérő: 25
Az egyik hossza: 24
Másik hossza: 14
Porvédő tárcsa átmérő 45
Szerintem mindegy.
Én mondjuk a blokkba tenném elöbb a csapágyakat, mert a zéger és olajterelő lemez pozicionálja a csapágyat a helyén és talán egyszerübb ha már pontosan a szükséges helyen van megszorulva mielött összerakod a blokkot.
nem biztos hogy a fúrással van gond.
Ha túl kicsi a gyűrühézag akkor is szorulhat. ETZ esetén 0,2mm ez a hézag.
Jawanak 0,35-ot kellet reszelnem mert akkor nem szorult, a TZ szétpörgetve sem szorult meg a 0,2-től.
A dugatyú és gyűrűszorulás között az a különbség, hogy a gyűrűszorulásnál nem olyan szoros a dugatyú, tehát ha szorulva is, de járhat a motor, de iszonyat mód csöröt, és a végén ripityára töri a gyűrűt. Dugatyú szorulás esetén nagyon hirtelen és keményen megszorul, kb 1 másodperced van a furcsa zajok jelentkezésétől a kuplung kinyomásáig.
2000km ig nem volt gond? Mert ha az elejétöl ilyen akkor szoros az illesztés. Ha mostanában kezdte szedd le a hengert mert lehet hogy sérült a dugó/gyűrű.
Ez a Fina olaj ez 2T motorba való, ugye?
jobb auto-motor szerelőknek szokott lenni HeliCoil technologiás menetjavitójuk. Azzal csináltasd meg, mert az sokkal jobb mint a perselyezés.
Emberek! Keresek egy eredeti 250-es etz kidörrentőt. Nem érdekes az állapota csak vágva ne legyen, de nem baj ha horpadt vagy rozsdás, eltömődött, csak olcsó legyen és eredeti!
Csapágyakat rakd a helyére, de ha nem jött le a csapágy a főtengelyről és még jó akkor nehogy lekinlódd, maradjon rajta. Egy tipp a szereléshez. Én a blokk meg csapágygyűrűk szétforralása és égési sérülések helyett a csapot, azaz a főtengelyt bevágom a fagyasztóba pár órára: Igy is megvan a hőmérséklet különbség és nem éget össze a blokkfél, de ugyan ilyen kézzel szerelhető a dugatyú csapszeg ha nincs helyre nyomó készüléked. A kis szivacs ha jól értem akkor egy elválasztó aminek olajálló guminak kéne lenni és elosztja az oljata a két fél között.
kabeles
Esetleg nem lehet szimmeringes?
Irány egy hozzáértő szervíz... például Bambi műhelye
Igen szomorú lennék, ha ez a sorrend kérdés komoly lenne köztetek...
Sziasztok!
ETZ 150-esről van szó. Széthúztuk a blokkot, mert volt egy kis problémánk. Amikor az egésznek nekikezdtünk, volt a forgattyús háznak azon a részén, ami a főtengelycsapágyakhoz vezető olajozófurat elején van egy kis darab szivacsszerű anyag betéve. Ez a blokk ide-oda hurcolása során elkeveredett. Mi ennek a szivacsnak a szerepe, és mi van akkor, ha nem kerül vissza? + Van egy vitánk, mi a sorrend? A csapágy főtengelyre fel és úgy a blokkba, vagy csapágy blokkba be és úgy bele a főtengelyt?
Köszi M
Köszönöm a tanácsokat!Segítene,ha kicserélném a dugót?Honnan ismerhető fel a török és hol lehet kapni?Egyébként emlékezetem szerint teflon bevonatú lett belerakva,fekete szinű,a gyártmányára nem emlékszem.
Sziasztok!Tavaly vettem egy 250-es ETZ-t,szétszedtem atomjaira,mindent felújítottam,egy-két dolog hiányzik.Érdekelne:Katonai oldaltámasz(asszem lábtartóval együtt van),használt,de szép gyári,vagy katonai kipuffancs,króm sárvédő első-hátsó.Cserébe vagy kp van,vagy tank,Keihin karbi,pár bontott cucc,stb.Üdv!
Nagy valószínűséggel Körte úrnak igaza van.Gondolom nem török dugó lett beletéve az utángyártottnak a hőtágulása olyan amilyen. As szabvány (ahogy sikerül) szerinti.Eddig nem volt meleg.De ne add fel a haver jawaja kétévig volt bejáratós...:) a helyedben ovatosan járnék vele még 1szer ennyit aztán fimol2tvel próbálkoznék de addig ne mert sose fog bejáratódni ha most beleteszed.
Az ötlet nem rossz!De akkor eddig miért nem ragadt?Elvileg most járódott be.Nem?
Attól, hogy túl szorosra illesztették, a dugó meg tágul, ahogy melegszik a cucc. Vágd az ember fejéhez, aki fúrta!
Sziasztok. Szeretnék kérdezni. Az etzken a km/h kihajtás a bakelittel együtt van? és a csavart hogy kell meddig belecsavarni kb mm. Köszönöm.
Segítsetek!!!Mitől ragad egy egyébként jól működő motor?ETZ-250-ről van szó.Hidegen megy,aztán ha bemelegszik szépen kezd megragadni.Fúrva volt,azóta 2000 km-t ment hibátlanul.Amire gondolok,hogy vettem Fina nevezetű félszintetikus olajat bele,már lassan 1:25-re keverem,de igy se jó!??
ETZ 250-hez keresek komlett tirisztoros gyujtást.
Hali!
Javasolnám, hogy keresd meg a Varró műveket, ilyen dolgokkal ott foglalkoznak.
A Báthori úti garázssoron találod meg őket, a Sólyomi-féle motocenter mellett.
Üdv: Tomi
Futasd alapjáraton és halgasd meg hogy nem karog e utána max fordulat szám(nem sokáig)és amikor kezd lasulni nem e halasz a blokba utéseket!
Esztergályost keress, vagy valami gépműhelyt. Bármelyik autószereldében, vagy volt TSZ udvarban megmodják neked hol találsz esztergályost, ha meg mered őket kérdezni :).
Összehasonlításként ideírom, hogy jó állapotú bontott hengerfej 2000-2500 péz körül szokott lenni börzéken.
Szevasztok!!!
A közeljövöben tervezek MZ vásárlást, csak nem tudom melyik köbcenti mellett döntsek, legszivesebben egy 250 st vennék. Mit kell jól megnézni egy MZ n? (az árán kívül) :-) Szeretnék néhány hasznos tanácsot az MZ tulajoktól. Akinek van Hajdú bihar megyében eladó MZ je, (nem TS) az írjon a mail emre! Előre is köszönöm!
Javaslom telefonkönyv kertigép-kisgép szerelőt keress!
Sziaztok!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy Zalaegerszegen vagy környékén hol tudnak hengerfejbe új perselyt csinálni? Sajna megtéptem a gyertyát és elszált a menet.A legnagyobb gond,hogy egy hónap múlva műszakira megy,addig megkell csináltatnom. Előre is kösz a válaszokat!
Áh, gyenge lábakon rogyadozó rágalmak!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|