:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ha a beszivott fals levegő miatt a gép erőtlen s nem bir menni akkor az ember jobban húzná neki, a gép csak melegszik s az erőlködéstől is tud sokat zabálni nem??
Sziasztok.
Eladósorba került a 300ccm-es honvédségi ETZ-m. Az ára 130ezer, ebből nem szeretnék engedni.
Tegnap volt érte két tag (135-ért vitték volna), kipróbálták mind a ketten, a motor erejével, a váltóval, a futóművel és a fékkel teljesen meg voltak elégedve, egyedül a motor kinézete nem tetszett nekik. Az 5 évvel ezelőtt készült full-fényezés (a váztól az utolsó kis alkatrészig) a kb 60ezer km alatt (2/3túra 1/3 város) kissé kopott és karcos lett, itt-ott lejött. Ez az egyetlen "baja" a gépnek.
Ha nagyon nem viszi el senki, akkor majd az ősszel nekiállok, szétszedem darabokra az egész kasztnit és szépen újrafényezem az egészet a váztól az utolsó kis alkatrészig. De nem szeretnék csak az eladás miatt így rákölteni a külcsínre, mert úgyis többe lesz, mint amennyit nyerek rajta.
Érdeklődni itt a fórumokon vagy mailben.
Üdv,
Peti74
Kobra.
"Nagyon jól" megcsinált blokkról szólt a kérdés és ezért a válasz is arra vonakozott.
Túrák alkalmával sem volt vele semmi baj.
Szerelni pedig nem kellett, legalábbis javítás értelemben nem, csak krbantartási munkálatok voltak, de azok nem érintették a blokkot.
52 ezer km alatt, 4 hátsó és 2 első gumi csere, évente a telókban szimm. és olajcsere, évente váltóolaj csere, bowdenek kenése, kerékcsapágyból fogyott vagy 6 pár, és 3 láncot is elhasznált, a legjobban az erősített DID bírta, 20 ezer és most is rajta van.
A fogyasztása soloban, minden teher nélkül olyan 5,5-6 l, kétszemély, 50 kg csomag, hatalmas plexi + hegyvidék 8 l.
De ez 300 ccm.
Üdv,
Peti74
Üdv mindenkinek!
Van egy egyszersem használt Shox Suzuka kesztyűm (piros-fekete-fehér színekkel).
A kesztyűt egy kiállításon vettem (észre meg el), de rám kicsi és a kabátomhoz sem passzol. Az eredeti ára 10900Ft volt, én ettől jóval olcsóbban adnám el (ár megegyezés alapján).
Szia! Mindegy, hogy belefér-e, mert az A1-nek két felső határa van: 125 ccm hengerűrtartalom (papíron persze) és 11kW teljesítmény. Hiába fér bele a másodikba, az elsőt bukja.
nekem is van 6v os kürtöm, igaz Trabiról lett leszedve. Ha érdekel vannak 6V os égőim is.
Az igen!!! És közbe sokszor kellett szerelni? Túrák alkalmával nem volt vele semmi baj?
De örülnék ha az enyém is igy viselkedne! Hogy addig hozzá de kellene nyulni a blokkhoz,.olajcserét kivéve! :)
ÉS mit fogaszt a tied?
Kobra1 részére
A false levegő nem okoz túlfogyasztást, hiszen a máshol besurranó levegő miatt nem emel fel elegendő benzint az úszóházból, ezért benzinben szegény keveréket kapsz. A fő tünetei: ingadozó alapjárat, alapjárat közelében nincs erő.
A benzinszitmérő nagyon macerás: a gk tank arányai és főleg formája nem is közelíti a motorét, tehát a mért érték sem lesz arányos a tartalommal. Egy régebbi RT évkönyvben láttam kapacitív mérő szerkezetet, talán egy LED-sorral használható eredményt ad.
Valahol láttam egy régi cikket a neten, amiben azt írták, hogy a gyár tájékoztatása szerint 27000 km-enként szükséges a teljes felújítás (0,5mm-es hengerfúrás stb.)
...Nektek a nagyon jól megcsinált ETZ250 hány km -t szokott kibirni? ...
Nekem konkrétan 52ezer km-t. És azért újítottam fel, mert már volt egy kis hangja főtengelynek, és nem azért, mert megállt.
Szerintem a blokk olyan 60ezret simán elmegy, ebbe félidőben belefér egy gyűrűzés vagy egy fúrás.
Peti74
köszi , már beszéltem vele!
A szivotortok beáramló sok fals levegő miatt ehet többet a motorom? hiszen több levegővel hamarabb elég!
BAmbi irta hogy van neki egy ilyenje!
Kérdés hozzá:
Teljesen repedés mentes? mrt akkor megvenném!
Tudja vki a mélcimét?
köszi
Vki próbálkozott már benzin szint mérő kivitelezésére?
nekem van egy skoda 120L benzinszin mérőm ,és valahogy meg szeretném csinálni hogy valósághűen mérjen!
Segitsetek!
A szivótorok miatti fars levegő bekerülése miatt lehet hogy jobban füstől a gép?
Nektek a nagyon jól megcsinált ETZ250 hány km -t szokott kibirni?
mert nekem egy nagyon remek ilyen gépem van ,és tartok attól hogy a szezonba egyszer csak ... paff!
blokkcsere ugy megy hogy muszakira elviszed a motort, ott levizsgaztatjak, es megkapodd hogy muszakilag megfelel a motor, persze csak tipus azonos blokk eseten, ezzel bemezs az ocsmany irodaba ahol kicserelik a forgalmit es atirjak a motorszamot, ha van szamlad a blokkrol, vagy igazolni tudod valahogy hogy a tied.
nekem van felesleges 6V-os dudam TS-rol
nekem mindez rendben volt megis bekopogott
Termeszetesen tobb gyertyat is kiprobaltam, illetve katalogusbol vettem markas gyertyat, mas hoerteket is kiprobaltam, magas oktanszamot is, semmi nem befolyasolta a kopogast. A gyujtasom pedig mindig rendben van, ezt halal pontosan a gyari ertekekre szoktam allitani.
sorszám: 12210 (52976)
( előzmény: RAjki József, 2006-05-20 22:14:07)
Mondjuk ebben van igazsag, de ez az ETZ-re is vonatkozik, csak mivel fiatalabb gep jobb eselye talalsz problema menteset.
erdekes nekem is csinált ilyet, nem jottem ra igazabol mi okozza. En arra fogtam hogy 125-os henger 150re van furva, tehat tul nagy a kompresszia. Gyanakodtam arra, is hogy nem volt letorve a szivo es kipufogo nyilasok ele es ebben elakadhat a dugatyu pereme. (mostmar tudom , hogy a gepmuhelyes ezt nem csinalja meg)
Nekem fokozatosan megszunt ez a jelenseg a bejaratas vegere....mostanra a dugatyu ele is szepeb le van kerekitve :) szoval en ezt tartom leg valoszinubnek.
sajna ilyen szinten szerintem senki nem nyomja fejbol. En elegge othonosan mozgok a villanyoskodasban, de en is minden alkalommal eloveszem a bekotesi rajzot amikor hozzanyulok. Ezt letoltheted a "Szakirodalom" rovatbol.
utolso fokozatban 7000, de igazabol 6000ig gyorsul, utana mar csak kinlodik. Alacsonyabb fokozatban sohasem neztem, de uresben lazan akasztja a muszert :)
Most tudok csak írni sorry.Visszatérve türelmem az van bőséggel:) Haverommal két pannoniát és egy danuviát szerelgetünk,de ez nemide tartozik ez MZ fórum:)Ismerek sok motorost és sokféle motorral mentem már(habár csak A1es jogsim van,dehát motorozok pár éve),és tettszenek is,de igazából a "jóöreg" motorok fogtak meg.És mivel pénztárcám sem engedi, hogy milliókat kölcsek a motoromra hogyha kell egy dugó ezért jár még egy plusz az MZ-nek,mivel sok alkatrészt lehet hozzá kapni ( a rengeteg utángyártott alkatrésztől aminek sokszor semmi hasznát nemvesszük, eltekintek pl:műanyag oldaldekni:D ).Nemigazán kifizetődő egy japcsi 125ös motor.Egy megcsinált "öregfiú" százszor többet ér mert odafigyeléssel egy ÖRÖK darab.Mentem már jól összerakott,gyönyörű állapotban lévő mz-vel és tudom mien a gány,agyonkergetett mz is.A tuningot sem úgyértem,hogy "hasítson mint gépállat" meg "lenyomunk mindenkit",hanem jól összerakni,úgy hogy kétszemélyel vagy felpakolva se dadogjon le egy hosszabb úton.Tehát kihozni belőle amit lehet.És mivel ez egy nyílvános fórum gondoltam megkérdezem,hogy pl membránon kívül mitvegyek majd bele hogy kicsit jobban menjen,biztonságosan,hosszútávon úgy,hogy a motor se károsodjon.Erre a kérdésre szeretnék választ kapni.Nemtudom hogy a 250es Ts belefér-e abba a 11Kw-os határba amit a jogsi előír?(mert a P12-es pancsi igen)
Hali! lehetséges ha bemész a KPM hez és kérsz egy átépítési engedély ahol kérelmezed az új motor beépítését! Kb. 12000Ft. De azért mérget ne vegyél rá ahány annyi szabály!
Üdv.: Laci
Sziasztok!Nekem olyan problémám van hogy vettem egy mz ts 250/1-est.De hülye voltam és megszívtam a motorszámmal.Az lenne a kérdésem hogy van-e törvényes útja hitelesíteni ezt a blokkot vagy kell szereznem-e egy másikat, amihez van forgalmi.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy fel lehet-e rakni TS 250-re az ETZ 250es kupplungot? mert az etz-n már nem axiális csapágy van a kupplungban, hanem sima. Működni fog azzal is? vagy az etz-nek más a kinyomószerkezete is?
etz251 tank elado, erdeklodni mailban
Kldj légyszi képet!
Helyileg hol van??
Küldj tel számot is.
hever@tvn.hu
Jó néz ki nagyon... mit csinaltal az oldaldeknivel? h ijen fényes?
http://kepfeltoltes.hu/060513/K_p_007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
6 voltos dudát keresek a gépemre, ha van vkinek vagy tud valahol az jelezze!
Előre is köszönöm!
Az előbb félkészen elment a hozzászólás. Hoppá.
folytatás:
Műszakija nincsen, de szinte így ahogy van megkapná. Nekem már nincs időm foglalkozni vele, 2 másik gép mellett, így lelkes szocimotoros társat keres.
Ára: 17.000 magyar forint.
Képeket emailben küldök.
Hali!
Nem tudom,amit írtam lentebb,az a kopogás lehet esetleg attól,hogy a kuplungkosarat rosszul hézagoltam be,és a távtarógyűrűn mozog kb 1-1,5 mm a tengely felé?ez okozhat kopogást magas fordulaton Ts125-nél?
Sziasztok!
Eladó egy TS125, jó állapotban, régi rendszámmal, félig üres adásvételivel.
Szerintem nekem is a kábel volt kontakt hibás . Kössz a hozzászólást.
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám én is most fúrattam és azóta így bekopog. Én cseréltem gyertyát, mexakítót, kondit, folytótekercset, és 3 mm nél van az előgyújtás, szóval én már feladtam mert nem tudok rájönni mi lehet a probléma. Valaki azt tudja, hogy összerakás után miért kellett az alaplapot teljesen hátra(a kislánckerék felé) állítanom hogy beállítsam a 3 mm előgyújtás. A főtengelyet óvatosan ütöttem de nem hiszem attól lenne.
Ja TS 125-ről volt szó
sorszám: 12192 (52896)
( előzmény: RAjki József, 2006-05-20 22:14:07)
Vagy kiszőrösödött a bowden. Nekem ez volt most a gázbowdenemmel. Nem ment vissza, csak ha megrángattam. Szétszedtem és már csak 2 szál tartotta. :DDD
Lenne vkinek ETZ125-re fékkar eladó?
bubue@freemail.hu
Írjon lécci:)
Egyszerű, be van rágódva a menesztő és/vagy a külső ház.
Általában ha lamellákat cserélsz, új lammellákra, akkor úgyis megvlátozik a helyük és a jelenság elmúlik.
Persze ha a berágódás nyomait megtalálod, akkor finoman reszelővel is lehet javítani a dolgon.
Üdv,
Peti74
HElló!
Meg tudnátok mondani, h a 250-es ETZ kuplungja mitől akadhat időbként fenn? Kiemelve marad, ha megrángatom a bóvdent, akkor eddig szerencsére visszaugrott. De mi lehet ami megakad vagy megszorul?
A Ts-125-nek ilyen bekopogás esetén a gyújtás alaplap lehet elfordulva ! Vagy rossz a gyertya !Nekem is ez van . Most újítottam fel !
mondd ki nyiltan: olyan személyt keresek, aki ingyen megszereli a motorom. És ha elégedett leszek, máskor is az illetővel fogok dolgoztatni. ;-)
csátok!kéne egy kis segitség!szeretet 250-ess etz-en kéne belöni a gyujtást!és most nem oan emberekre gondolok hogy csak a péz csak a pénz!ha érdekelne akor léci irj mert a mz-m nem pörög ki "c"re!köszi!tokodimotoros@hotmail.com!léci vegyél fel msn-en köszi elöre is
Fighter.
"... a szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára..."
Remélem csak elírtad. Motort nem szerelünk úgy hogy "ráverjük" az egyik alkatrész a másikra. A 150es ETZ kuplunkgájban sem tudok olyan alkatrészről, amelyiknek az lenne a helyes szerelési menete, hogy rá kell verni valahová.
Szerintem neked egy biztosítóalátétre van szükséged, amit a gyári, távtartó szerepet betöltő hatlapfejű csavar oldalára kell felhajtani, meghúzás után.
Azt javaslom, ha csak ennyi a hiány, akkor ne keresgélj, hanem gyártsd le magad valami lemezből. Arra figyelj, hogy a vastagsága ugyanakkor legyen, mint a másik kettőnek,mert a kuplung hézagoló táblázatban a gyári alátét vastagságával számolnak.
Apropó, kínáltam nemrég az alkatrész fórumon egy rakás kuplung hézagoló lemezt, a tányérrugós kistézé kuplungokat ezzel illik kihézagolni (persze lehet bármivel). Nem kell esetleg ? Van még hozzá két csavar, egy nyomólap, egy tányérrugó és egy lamella.
Valaki ?
Üdv,
Peti74
Noname! Neked japán motor kell. Én tudom. Érzem. Becsszó. A TS-hez türelem kell. Ha te megkérdezed, hogy érdemes-e egyáltalán belefolyni, akkor neked ilyened nemigen van.
Nem a gyujtás hagy ki?Az is okozhat koppanásokat.Az én 25o-esem akkor csinált ilyet,ha visszaengedtem a gázt.Megszakító baja volt.
Helló mindenkinek!
Segítség kéne!Mindenki írjon léccy aki tapasztalt már ilyet,vagy sejti mi lehet a hiba a motoromon.
Annyi a gond,hogy most lett felújítva,minden jó rajta,Fag csapágyak mindenhol,a kuplungkosárnál SKF.A főtengely most lett felújítva,nagyon szép,és jó minden,húzom neki negyed félfordulatig,nagyon szép süvítő fütyülő hangja van,komolyan jó,és annyi a problémám,hogy hirtelen gáznál felpörög a gép,és valami koppan egyet,majd amikor esik a fordulat vissza,többet koppan és hangosabban,4-5 ször is koppan.olyan a hangja,mintha a dugattyúra mérné valami az ütést.Szerintem főtengely nem adhat ilyen hangot,mert felújított,CKR hajtókar,egy felújított nem üthet.
szóval mi lehet a baj?
Nem értem a megkopott hengerben az illeszkedés miatt adhat ilyen hangot egyáltalán?
ha közel hajolok inkább a henger belsejéből jön a koppanás.
Olyan hogy kirántom az 1-est,és gáz vissza,egyidőben vele kuplunkg be,aztán kopp-kopp-kopp,2-esbe be,kuplung ki ,gázt neki,egyből jó,semmi rossz hang,ilyen a váltás,magasabb fordulaton.
Mi okozhat ilyen kopogást magas fordulaton TS 125-nél,ha most lett felújítva a főtengely.Nem a Dinamótól jön a kopogás,tehát az is kilőve.
Léccyke valaki segítsen mostmár.
Szia! Gyújtókábel, gyertyapipa, gyertya rendben? Nekem ott volt egyszer kontakthibás, ahol a gyújtókábel a trafóba megy.
Sziasztok kérlek titeket válaszoljatok a 12171-es hozzászólásomra lécci fontos lenne köszi előre is .
HY! Kellene nekem egy olyan alátét ami a 150-es etz kuplungagyában van. A szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára. Olyan kellene amelyiken van egy kis fül ami át van fúrva és azt rá kell rakni az egyik kis rúdra.
Jah bocs gyárilag lehet hogy kb 6e-t pörögnek,nem tom enyém enyhe tuning van rajta.azért foroghat annyit.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|