hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

TLT Csabi
válasz erre | email2006-06-08 09:20:21
a nullhét éves hejett 17.
sorszám: 12876 (54801)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-06-08 09:19:41)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-06-08 09:19:41
Hello azzal kezdeném beszámolómat hogy vannak árak. Kitört az etzből a fordszámmérő kihajtás tengeje. MIt tegyen szegény 07 éves gyerek, elmegy segítséget kérni hogy mi a teendő... Először az orra alá nyomnak egy új középblokkot: Ára 30 ezer forint és réadásul szenvedni is kell a okmányirodában h átírják meg szét kell szedni mindent amúgy is. mongya... Ez egy kicsit drága nem? ebből meg lehet venni 2 egész blokkot is. aztán eszébe jut az eladónak, hogy van egy használt közepe 7 ropiért. de ezzel még többet kell szenvedni, mint az újjal, mert ehhez még igazolás is kell h hol vettem, és nem is biztos hogy elfogadják az okmányban. ez is egy kicsit sokk érte, mert azé babrálni kell vele, oszt lehet h szarul rakja össze, mongya az eladó de mittomén menyi pézért ő összerakja. de az is sok. aztán hogy néma hallgatásba burkolóztunk, mongya, hogy meg lehet heggesztetni is, az 5 ropi, és azé még össze is rakja, vagy még egy két ezret rá kell nyomni. mongya jó. meg is egyeztek. király de azé 2 órát eltölteni ahoz h ezt kinyögje. de ez az üzlet. a kapitalista "mozgalom_" egyik átka. de nem baj. most már ott a motor, és lehet h 2 héten belül kész lesz, mert megy nyaralni uhogy mindegy.csak enyi bocs ha untattam vkit.
sorszám: 12875 (54800)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-08 08:23:27
Az árkülönbség meg valószínűleg a palackozás, ládázás, készletezés, leltározás stb. folyománya. Gondolom, ha a benzint palackban árulnák, az sem 280 Ft lenne. ;-)
sorszám: 12874 (54797)
(előzmény: Zapkorte, 2006-06-08 08:21:35)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-08 08:21:35
Én úgy tudom, hogy a fáradtolajat a dízelbe keverik, nem kenőolaj lesz belőle. De akárhogy is, jobb az újrahasznosítással megbarátkozni, mert ez a jövő útja: az eu-ban ezt környezetvédelmi okból nagyon nyomják!
Engem egyébként pont nem érdekel, miből van a kence, csak az, hogy amit a dobozra ráírnak (viszkozits, teljesítményszint), azt tudja. Ez viszont nem technológiai, hanem minőségbiztosítási kérdés (iso9001 meg társai).
sorszám: 12873 (54796)
(előzmény: bambi99, 2006-06-08 07:51:45)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-06-08 07:51:45
2 t tegyél az mz-be:-) kútnál mixelt olaj,az újra hasznosított olaj.
sorszám: 12872 (54794)
(előzmény: veszprémiki, 2006-06-08 07:40:40)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2006-06-08 07:40:40
Kösz Bambi!

Én is vaciláltam olajvásárlás előtt a kútnál, hogy 2T vagy 4T-set vegyek. De aztán arra gondoltam olcsóbb (kevéssel) a kétütemű olaj, meg hát végülis kétüteműbe öntöm, legyen az.
Egyáltalán van valami különbség a moci számára hogy a benzinébe milyen olajat (2T vagy 4T) öntök?

Az áron is elgondolkoztam. Ha 40-es keveréket kutyulok, és elosztom a vett olaj árát, több mint 80 Ft-tal dobja meg a benzin literjének árát.
Miből mixelhetik a keveréket a kúton???

(Mondjuk nekem megérte mixelni most mert a 40 liter benzin ingyér volt :))))

M.
sorszám: 12871 (54793)
(előzmény: bambi99, 2006-06-07 22:50:58)

 
 
zoli251
válasz erre | email2006-06-08 07:25:21
Sziasztok!

Véleményeteket kérem.
ETZ-251-es 5700 ford/min-nél jobban nem akar forogni, de azt 5.-ben is birja. (bejáratás után vagyok, karbi gyujtás(FHE 2,9 mm) beállítva, igaz a kipuff. nem gyári.
A kérdésem:- ne is akarjam tovább forgatni, vagy a kipuff. a hiba oka.

Kösz.
sorszám: 12870 (54792)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-06-08 01:02:07
Hurr.
:DDDDD
sorszám: 12869 (54790)
(előzmény: anybody, 2006-06-07 23:40:06)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-06-07 23:40:06
FBS-t neki!
(Előre félek hogy lehurrognak....)
:)
sorszám: 12868 (54788)
(előzmény: Kacsás, 2006-06-07 22:05:56)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-07 23:11:09
Az Agipnál két féle full szintetikus motorbicikli-olaj közül is lehet válogatni háromezer-sokszázért. Az egyik asszem pont valami 5W60 API SG vagy SJ, még ha van is benne egy adag mediterrán túlzás, akkor is durván jó olaj. Vagy az Agip az pfuj valamiért?
sorszám: 12867 (54787)
(előzmény: bambi99, 2006-06-07 22:50:58)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 23:02:40
Ja.. így mán tiszta kösz...
Majdnem belekeveredtem mint macska a gombojagba:-)))
sorszám: 12866 (54786)
(előzmény: szocc, 2006-06-07 21:38:34)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-06-07 22:50:58
Az utóbbi egy két évben használok mol olajat,de csak a szintetikust.Ezekkel megvagyok elégedve,és az ADAC teszt is jó helyre tette őket.A 4t off motoromba is az 5w-60W-t használom,de 4450ft/ liter.Sajna az ára is felveszi a versenyt,hanem túl lépi a kinti nagy márkákat.
sorszám: 12865 (54784)
(előzmény: veszprémiki, 2006-06-07 08:50:38)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-06-07 22:43:09
Dunakeszin
sorszám: 12864 (54783)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-06-07 22:41:39
Helyileg hol vannak a cuccok??
sorszám: 12863 (54782)
(előzmény: Kobra1, 2006-06-07 19:18:36)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-06-07 22:21:16
Keresek valami jó etz 18-as hátsógumit!!(Pl:Heidenau)
(kopotabb heidenau K36 vagy K65 is érdekel)

S.O.S.
06702912829
sorszám: 12862 (54780)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2006-06-07 22:05:56
Sziasztok!

ETZ 150-ben a két blokkfél gyárilag mivel van tömítve? S hogy főleg van-e tömítve, vagy csak maguktól tömítenek? Azt hiszem itt vmelyik fórumon olvastam egy Loctite pasztát ajánlott valaki (piros színű) az is jó-e bele, vagy tényleg hogy megy ennek a tömítése? Köszi: M
sorszám: 12861 (54779)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 21:56:26
Szocc. Válaszoltam.
sorszám: 12860 (54778)
(előzmény: szocc, 2006-06-07 21:38:34)

 
 
piki24
válasz erre | email2006-06-07 21:45:10
Mz 18-as kerekek 1pár barum gumikkal szerelve fékkel,etz 125-ös 16-os hátsokerék uj állapotu barum gumival lánckerékkel,fékkel, 3.50x16 endurogumi jo állapotba,mz ts 125 blokk felujitott fötengelyel papirok nélkül,ts 125 tank,ülés,komplett elsö telok,etz125 blokk alkatrésznek kaposváron eladok.
piki24@vipmail.hu
sorszám: 12859 (54776)

 
 
szocc
válasz erre | email2006-06-07 21:38:34
Peti74 írtam neked e-mailt.

más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
sorszám: 12858 (54772)
(előzmény: piri, 2006-06-07 19:28:15)

 
 
szocc
válasz erre | email2006-06-07 21:32:23
Peti74 írtam neked e-mailt.

más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
sorszám: 12857 (54770)
(előzmény: piri, 2006-06-07 19:28:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-07 20:31:16
a 4kelemennel egyszer csináltattam, valami két hétre vállalták, de három is lett belőle (azt se mondták, hogy bocsi), a hajtókart meg nem cserélték, hanem megperselyezték. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert egyéb ok miatt az a motor nem maradt nálam. Nem nézett ki nagyon ótvarnak, de azért különösebben el sem volt túlozva.
sorszám: 12856 (54763)
(előzmény: Fazer, 2006-06-07 20:04:50)

 
 
Fazer
válasz erre | email2006-06-07 20:04:50
Sziasztok!
Tapasztalataitokra lennék kíváncsi, hogy ha az ember főtengőt javíttat mire figyeljen oda, hogy lehet elkerülni hogy átverjék:-)
Pl Zichy utcában a boltosok mennyire korrekten csinálják meg. és az az új hajtókar nem valami kommersz sz*r?
Esetleg tudtok valakit ajánlani?.
Segítségeteket előre kösz... Zoli
sorszám: 12855 (54762)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 19:28:15
Kezdem elveszíteni a fonalat...
Most akkor TS blokkban ETZ hanger TS dugóval TS hengerfejjel ami (sokkal kissebb) ajajaj :-)))
szocc! egyébele trabantdugót :-)))
sorszám: 12854 (54760)
(előzmény: peti74, 2006-06-07 18:06:08)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 19:26:41
Jövő hét hétfő és kedd is megfelel. A 11 kerületben járok reggel 8 körül és délután 5-6 körül. Csak írj egy helyet, ahol találkozzunk, meg valami telcsiszámot (mailben), én úgyis motorral megyek.

Üdv,
Peti74
sorszám: 12853 (54759)
(előzmény: szocc, 2006-06-07 18:23:18)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 19:21:32
De jó, hogy ilyen problémáid vannak :-)))
A csavarboltban...
sorszám: 12852 (54758)
(előzmény: fighter, 2006-06-07 17:43:02)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-06-07 19:19:07
Hopppszzz
ezt nem ide akartam irni! :)DD
sorszám: 12851 (54756)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-06-07 19:18:36
Eladó!
Simson Starhoz alkatrészek eladók!
-Karburátor : (kicsit hiányos csak) 1500
-főtengely (a végein a mentet kell felújitani ,egyébbként Felujitott) 2000.
-komplett kerekek (fékekkel ,és külső belsővel...) 4000/db (első hátsó)
-felujitott blokk (ujcsapágyak ,felujitott főtengely) :
10000
-kipufogó könyökkel(horpadt,de kiégetett teljesen) 1000
-És egy Spuch ülés ami nagyon kényelmes! :1000

És van még 4 db 120 as Skodára való 1 szezont futott (kb 1200km) Téli gumim ami felnire van szerelve ,ki van centirozva ,és disztárcsák vannak rajta: 20000.-
sorszám: 12850 (54755)

 
 
szocc
válasz erre | email2006-06-07 18:23:18
o.k.
én BP-en járok fősulira, de fehérvári vagyok. Hétfőn vagy kedden mindenképpen fel kell mennem.
11. ker.-ben megoldható, hogy találkozzunk és nyélbe üssük az üzletet?
egyáltalán neked mikor lenne jó?
sorszám: 12849 (54753)
(előzmény: peti74, 2006-06-07 18:06:08)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 18:06:08
Megint igazat kell adnom, tényleg 250-esből indultunk.
A 4mm nem okoz gondot, a hengerfejből fognak felfelé 4mm-rel jobban kilógni a tőcsavarok, de legalább rakhatsz rá dupla magas anyát, kisebb, az esélye, hogy elnyalódik.
A hengerfejen nem szükséges módosítani. Persze biztosan lehet azt is, de az már további tuningnak számít, és ebben nem tudok tanácsot adni.
A gyöngyözés azt jelenti, hogy a "sima" homokfújás után, gyöngyhomokkal, vagyok gömbölyű felületű kristályokkal is megszórják. Szép selyemfényű lesz tőle a felület - ellentétben a matt homokszórttal - és lényegesen könnyebben tisztántartható, mint a sima homokolt, amibe minden sz*r beleragad.
Helyileg Bp. 18. kerület, de városon belül szállítom, ha kell.
Alkudjunk fele-fele és akkor legyen 9.

Üdv,
Peti74
sorszám: 12848 (54752)
(előzmény: szocc, 2006-06-07 17:31:41)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-06-07 17:43:02
Nem tudja valaki hogy hol lehet békés-megyében eloxált csavarokat venni v rendelni?
sorszám: 12847 (54747)

 
 
szocc
válasz erre | email2006-06-07 17:37:37
ja és még egy...
az a 4mm nem okoz galibát a felfogatásnál és a csatlakozási pontokon?
sorszám: 12846 (54744)
(előzmény: peti74, 2006-06-07 11:11:47)

 
 
szocc
válasz erre | email2006-06-07 17:31:41
üdv.
én a 250-es TZ szorulós dugó témát dobtam fel, nekem kis ETZ-m nincsen.
Viszont a TS dugós ETZ henger érdekelne. Azt mondtad kb. 10000.
Pár kérdés:
Az a 10e lehet 8e is?
Hol van helyileg?
Mit értesz azalatt, hogy "gyöngyözve" ?
Ugye a hengerfejen nem kell módosítani ha ezt a cuccost akarom használni?
>>> szocc@freemail.hu
sorszám: 12845 (54743)
(előzmény: peti74, 2006-06-07 15:03:25)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 16:24:42
Milyenlamella?
sorszám: 12844 (54742)
(előzmény: apach, 2006-06-07 08:41:42)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 16:12:55
Ja+ a tanksapkán a lyukat is fuvasd ki, mert ha ezek rosszak van olyan, hogy megáll elfogyott benzintünettel azt szívás van mer látod van benne mégse megy szétszecc mident azt közbe rax rá5litert azt mén egybő :-)))
sorszám: 12843 (54741)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 16:06:43
Ha semennyit akkor szedd le a benzincsapot, pucold ki a tankot, szeddszét a benzincsapot, fuvasd ki levegővel, nézd+ benne a gumit élég nagyok-e a lyukak stb. Van olyan, hogy nem megy már tartalékon és tankolni kell rá....
sorszám: 12842 (54740)
(előzmény: Petvik, 2006-06-07 08:50:49)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 15:03:25
Elnézést.
A hozzászólást Szocc-nak szántam. Ő indította el a kistézé dugó kérdést, azzal, hogy előadta, hogy a gépe 4x szorult meg a berta dugóval 800 km alatt.
Csak sokan hozzászóltak a témához, azért kevertelek vele. Bocs.

Üdv,
Peti74
sorszám: 12841 (54731)
(előzmény: marcee, 2006-06-07 14:58:39)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-06-07 14:58:39
Próbáltam keresni pár boltban, de sehol semmi. Nem értem ha 250eshez gyártanak a törökök, akkor kicsihez mértnem.

Nem reszelgetem én a szorulás óta se, semmi baja nincs, nem is csörög.
sorszám: 12840 (54730)
(előzmény: peti74, 2006-06-07 11:18:10)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-06-07 12:47:06
Kormány sulyok.Sztem terjesszed be az MTA-hoz, hogy felfedeztél egy új növényfajtát.:)))
Az a súly, amire te gondolsz, elvileg azt a célt szolgálja, hogy az első futómű nehezebben tudja elkezdeni beremegtetnia kormányt..:)
sorszám: 12839 (54726)
(előzmény: Kobra1, 2006-06-07 12:14:25)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 12:31:53
Egyfajta primitív kormány lengéscsillapítás.
sorszám: 12838 (54724)
(előzmény: Kobra1, 2006-06-07 12:14:25)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-06-07 12:14:25
a kormány sulyok mire jók ?
sorszám: 12837 (54723)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 11:18:10
Marcee.

Akkor most mi van?
Elkezdtél már legalább érdeklődés szintem utánamenni a gyári kis ETZ dugattyúnak ?
Bambi, mz-b.de, KJ ?

Esetleg pénzhiány miatt mégis a megszorult magyart reszelgeted ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 12836 (54718)
(elözmény: Semi, 2006-06-05 11:18:57)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-06-07 11:11:47
Teljesen egyetértek Semivel. A dugattyú súlya számít egy picit, nyilván a könnyebb a jobb, de igen sok tényező kell még egy igazán jó mechanikájú motorhoz ezen kívül. Egy fecske sem csinál nyarat.

A TS dugós "tuning" hengerről pedig írtam, hogy akinek van kedve kísérletezni vele az vegye, mert azért ez nem plug-and-play cucc.
Egy faszán kiégetett gyári kipufogó és egy BVF30N-2 pattintós karbi javasolt hozzá, azzal meg lehet csinálni ütősre.

Amikor én foglalkoztam ezzel, akkor még se pattintós karbim, se gyári utcai kipufogóm nem volt (csak a nyomatékra hangolt katonai), ezért sokat bénáztam vele, az volt a gond, hogy soha nem sikerült úgy beállítanom, hogy a teljes fordulatszám tartományban egyenletesen húzzon. Valahol mindig gyenge volt, vagy fulladt.
A vezérléshez se konyítottam még annyit.

Aztán jött a 300ccm projekt, kis okosodás a vezérlés beállításában, de hiába, a 300-as dugóval is ugyanazokat a problémákat produkálta. Végül börzéztem egy gyári utcai kipuffot és egy full gyári pattintós karbit. És elájultam, hogy milyen jó lett.
Valószinű, hogy a ts dugóval is hasonlóan jó lett volna, ha a kipuff és a karbi is tudja dolgát.

Nem akarok érte se sokat se túl keveset kérni, kb 10ezerre gondoltam. De ebben akkor benne van :
a henger maga (homokfújva és gyöngyözve)
a gyári ts dugó
a 3 gyűrű
a fúrás (kb. 1500 km-t ment szorulás nélkül)
és a gépmunka (4 mm a hengertalpból)

Én már biztosan nem teszem fel, nekem ott a 295 ccm, ami ráadásul meg van hirdetve kb. 10 különböző motoros lapon.

Üdv,
Peti74
sorszám: 12835 (54717)
(elözmény: Semi, 2006-06-06 19:04:29)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2006-06-07 10:03:14
Olyan 2 liter a tartalék, tehét sacc/kb 40 km-t megy el még tartalékon.
sorszám: 12834 (54712)
(előzmény: Petvik, 2006-06-07 08:50:49)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-06-07 08:50:49
Sziasztok!
Egy 150es ETZ kb még hány km-et tud megtenni azután, hogy tartalékra kellett állítani a benzincsapot?
sorszám: 12833 (54708)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2006-06-07 08:50:38
A MOL Dynamic Mot 2T olajról (Tolmácsi ajánlásával) :))) van valakinek véleménye, tapasztalata?

Mekköszönném

Miki
sorszám: 12832 (54707)

 
 
apach
válasz erre | email2006-06-07 08:41:42
Hello motorosok!
Tud-e valaki kozuletek olyan mestert aki foglalkozik olajban forgo kuplung lamellak felujitasaval?
sorszám: 12831 (54706)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-07 07:29:25
Szerintem inkabb azt akarta mondani Semi, hogy enyire nem szamit a dugatyu, hogy a leg "gagyib" dugatyuval bajnok lehet valaki.

Az enyimben is Berta van szoval van eselyem hogy bajnok legyek...legalabb is matematikailag :)))
sorszám: 12830 (54702)
(előzmény: soldier84, 2006-06-06 23:36:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-07 07:16:29
Nehany gramot nem erzel meg.
Egyszer felujitas elott iszonyat lekonyitettem egy gyari dugatyut. Kireszeltem a szivas vezerlest is, hogy tovabb es nagyobb keresztmetszetben legyen nyitva.
Mintha picit gyorsabban porgott volna le/fel de ez is inkabb placebo szamba ment.
A konyebb dugatyu azert jobb (ha nem te konyited) mert a hajtokarcsapagy es csapszeg csapagyat jobban kimeli, azaz ha tuningolsz akkor magasabb fordulatot fog birni karosodas nelkul.
sorszám: 12829 (54700)
(elözmény: Semi, 2006-06-06 14:07:42)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-07 06:43:24
Akor vedd ki belőle a dugókat...hátha jó lessz még valamire:-)))
sorszám: 12828 (54699)
(elözmény: Semi, 2006-06-06 22:06:54)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-06-06 23:36:26
Helló!ű

Nyilván egy török vagy lengyel dugó magában nem fog csodát múvelni a vasban de ha minimális különbség van árban és kevésbé hajlamos szorulásra mért ne rakjuk bele azt?!! Ja és én 250-esről beszélek! Nem tudom hogy van e 125-höz török!
A versenyzésről meg annyit hogy ennyire egyforma gépeknél inkább a versenyzői tudás számít!!! Szerintem bár én nem versenyzek!!

Üdv
sorszám: 12827 (54696)
(elözmény: Semi, 2006-06-06 19:04:29)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu