hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kobra1
válasz erre | email2006-09-30 11:54:05
még az etz 250 ven tuninghoz.._ :
nekem egy igen jó állapotú ilyen motorom van. mentem már vele órája szerinti 135 -öt. és többször 120 at. meg kell hogy mondjam nem éreztem magam jól rajta... valóban elkelzd uszni a motor,és dobája a szél.. vékonyak a gumik.. stb
biztosan meglehet csinálni a etz blokkot hogy menjem mint disznó akár 150 et is. de az biztos hogy te hamarabb szarsz be mint a motorod! És ott aztán egy láncszakadás ,vagy esetleg egy megragadás ,és a szülök már rendelhetik is a koszorut!
JAvaslom vegyél egy gyorsasági motort! már 150 e től vannak.
de etz vel nem akarnék a helyedben 150 és még fölötte repeszteni. sőt senki helyében... :)
sorszám: 15665 (62798)
(előzmény: Kobra1, 2006-09-30 11:48:45)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-09-30 11:48:45
Ne hülyéskedj már! 750euro az rengeteg pénz! őleg egy simo blokkért!
Elivszed a táborihzo feluratod 90ccm re , veszel bele k_rva jó csapágakat stb. tujungához a kipufogodat ,és a hengeredet. És veszel rá gumikat is. akkor az is menni fog 100 at! de max 40 ből ki van! igaz hogy nem igen az élet tartamáról hires. de mlgsem 210,000.-t...
fősulin is van egy két őrült szimos akik ond nélkül utaznak 70-75 öt! és végre pedig 100 at tudják! de minden télen csapágy csere.. meg ami kell! :)
sorszám: 15664 (62797)
(előzmény: Somebody, 2006-09-30 09:10:01)

 
 
davi1x
válasz erre | email2006-09-30 11:04:35
Sziasztok!

nekem van egy ts 250-es vázam teleszkopok,
tank,ülés és záras dekni nélkül 1975-ös eladnám vagy elcserélném egy 250-es ETZ vázra

elöre is köszi.
Davi1x
sorszám: 15663 (62796)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-30 09:15:13
Bocs hogy sokat írtam,de kijavítom már www.rztpower.com
sorszám: 15662 (62791)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-30 09:10:46
Meg a fékek is bírják azt,ha nem mindig 90ről fékez az ember.
sorszám: 15661 (62790)
(előzmény: Somebody, 2006-09-30 09:10:01)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-30 09:10:01
A belerakásról meg annyit,hogy a felső blokktartó csavarnál nem kell alakítani,az alsóé meg nem ér el odáig,ott pl kazánlemezből vagy vmi nagyon erős lemezből ami vastagabb is,csinálok oda egy megtoldást,és esetleg,még egy 3.helyről is egy megtoldás az alsó csavarhoz.enyi nem kell az égviálgon semmit heggeszteni,még jó is eltörne.
a fékekről meg hogy a váz nem bírná arról annyit,hogy van ez az oldal www.rtzpower.hu asszem így írják,hogy 750 euróért 16,5 lóerős simson blokkot adnak garatnált 115kmh val ehhez mit lépsz?ha 16,5 lóerőt kibír a váz elgörbülés nélkül,vagy blokkkiszakadás nélkül akkor egy kb 12-14 lóerős tsét nem????sztem nagyon is.
sorszám: 15660 (62789)
(előzmény: Somebody, 2006-09-30 09:06:19)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-30 09:06:19
Hát nem nézem őket hülyének,valószínűleg észreveszi aki ért egy kicsit ehhez,és felismeri,DE!,most mit csinál a zsernyák,ha meglátja hogy hoppá ez nem simson blokk!hanem mz.megállít,igazoltat,aztán megkérdezi,ebben miért mz blokk van,akkor én azt mondom,ez nem mz,nézze meg ez simson,ott van benne a simson felírat belütve.a papír szerint is 50 es,ha meg feljelent,mi alapján jelent fel???az meg a másik hogy ha egy nsr-t állít meg 50es papírral,haveromnak olyan van,meg másiknak aprilia leonardó 125,és azt hiszed hogy nem látja rajta amikor az óra 180-200ig is van????egy ötvenes szériamotornak nem lehet 200ig az órája amikor 40el közlekedhetne a segédmotor:S
sorszám: 15659 (62788)
(előzmény: optimus, 2006-09-29 18:06:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-30 07:34:40
A kocsik órája sem megbízható, stoperrel km táblához lehet sebességet mérni, vagy GPS-el...esetleg bringa digitális óra az elég pontos tud lennni.
sorszám: 15658 (62787)
(előzmény: chevy001, 2006-09-30 07:29:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-30 07:32:27
:)) kicsit olvas vissza a végsebessé témában... fogad kétkedve a minden szavát :)

útvonal engedély: minden megyében külön engedély kellene, szóval nem járható út, tegyél rá egy haver ETZ-jéről rendszámot, a kutya nem nézi a váz és motorszámot ha amúgy a motor megfelel a közlekedés feltételeinek.
Persze utánfutó lenne a legjobb, mert én alapból nem indulnék neki egy ismeretlen motorral 350km-t, főleg ha ilyen nagyyok mond az előző tulaj...vagy ha nem mondott nagyokat akkor azért nem mernék neki indulni mert biztos széthajtotta...tényleg ez alku alapnak sem rossz :))
sorszám: 15657 (62786)
(előzmény: M@tyesz, 2006-09-29 23:53:21)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-09-30 07:29:28
Nekem az órám lefelé csal. 100-nál többet az istenért se mutat. A motor órája szerint mikor 40el megyek kocsi jött mellettem 50nel. 75-80-nál a kocsi már százat mutat.
sorszám: 15656 (62785)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-09-29 23:53:21
Sziasztok!
Lenne egy csini gép,amit meg szeretnék venni. annyi a baj,hogy ki van vonva a forgalomból,és 350km-re van. Útvonalengedélyt lehet rá kérni? Hol tudom beszerezni,mennyilrt,és mi enne a menete?
Ja,a végsebesség dologhoz hozzászólva,nekem ma azt mondta egy srác,hogy apu ment 140et a 250es etz-vel 2személlyel,még a 80as években... Van ennek alapja? Ha felújítom,akkor elvileg mennie kéne úgy mint gyerekkorában,nem?
Köszönöm!
sorszám: 15655 (62781)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-29 23:00:55
minek? Egy tárcsával is atom jó féke van az ETZ-nek...mondjuk én valami japán gép telóját kerekét és fékét tenném fel ha ilyenre vágynék.
sorszám: 15654 (62780)
(előzmény: Sasa 666, 2006-09-29 15:47:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-29 22:56:10
mi az a szupermenezés?
sorszám: 15653 (62779)
(elözmény: Vinutta, 2006-09-29 13:42:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-29 22:52:13
naja, ezen szoktak elbukni 120-130-nál elkezd úszni az ETZ. Egyik haveromnak keményen tuningolt ETZ-je tényleg ment 150-et (egyszer), de 140-nél már csak az ima tartotta az úton.
sorszám: 15652 (62778)
(elözmény: Vinutta, 2006-09-29 12:41:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-29 22:47:40
Általában az órák 10%-ot csalnak + irányba, ha öreg vacak óra akkor 15-20%-sem lehetettlen. Ehez jön a tulaj szeme által rápakolt 10%.

Mondjuk 130 hihető egy ETZ250-től 130*1,1*1,1=157 szóval a 150es legendák nem is túloznak nagyon :)

Nekem a 120-as Skodám volt ilyen. 120-at ment bármikor, de ha volt elég hosszú sima út akkor 135-öt is elérte GPS szerint, ilyenkor az óra 150-et mutatott. Egyszer egy stoppost ezzel tettem a sírba. Meséli hogy nekik is volt skodájuk és bojlernak hívták mert mindig forralta a vizet, meg úgy alapól szidta a skodákat. Én csak csendben megjegyeztem, hogy ha karban van tartva akkor nincs ilyen gond vele, közben ránézett az órára ami 140-et mutatott és köpni nyelni nem tudott...többet nem szidta a skodát...persze nem mondtam neki, hogy még csak 120-körül mehetünk :)) na szóval valószinüleg így születnek a legendák :) Persze nekem tuningolt Skodám volt.
sorszám: 15651 (62777)
(elözmény: Vinutta, 2006-09-29 10:47:07)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 21:18:29
Előszöri csak akkor tudod belőni rendesn, ha jár a motor :)

Aztán szerintem nem árt rátölteni, de nekem be szokott úgy is indulni, hogy alig világít a piros, meg a sárga.
De jártam már úgy a régi akksimmal, hogy nem akart az Istennek se beröffenni. Haza kellett tolnia városból, feltettem töltőre és pöcc röff :)

A generátornál meg kell előtte nézni, hogy milyen állapotban vannak a szénkefék. A csúszógyűrühöz ne nyúlj, met letörik könnyen és baszhatod a forgórészedet!

Kicsit mefújkálhatod lightosan levegővel!

Nincs mit egyébként :)

Vince
sorszám: 15650 (62776)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 16:15:24)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-09-29 21:01:30
Azért ez is más: a pereggyes gyengébb mint a nagy TZ, hiszen csak 2 felömlős, és ha nem is erősebb a TZ150, mint a hasonló TS, nem is gyengébb. Ráadásul az 5 seb miatt jobban is gyosulhat. Mindegy. Igazából a városon kívüli használat miatt gondoltam nagy ETZ-re. (persze megmaradna a TS is ;) ). Fenntartás??
Háát... van egy (eladó)alfám, ami álló helyben is zabálja a pénzt. Ha az ETZ kétszer annyiba van mint a TS, még az is roppant baráti. Használható nyugati nagymotorok 300e környékén vannak, amire garantáltan rámegy még pár százas. Ez az én véleményem.
sorszám: 15649 (62774)
(előzmény: T.Adee, 2006-09-29 20:16:48)

 
 
T.Adee
válasz erre | email2006-09-29 20:42:22
'Melyik szocimotor nem eszik, sőt meg merem konkáztatni kétütemű nem eszik sokat, ha odacsörrentesz neki?'

Teljesen igazad van,csak arra szerettem volna utalni,hogy ha nem lesz kihasználva,
"fölösleges" egy 150es TS-t egy 250-es TZ-re cserélni.Anno pont ezért váltam meg 250/1-esemtől(még most sajnálom egy picit:( ),gyakorlatilag 90%-ban csak városban szaladgáltam vele,és bizony jóval többe volt mint egy 'kicsi'.
Adee
sorszám: 15648 (62770)
(előzmény: Vinutta, 2006-09-29 20:22:24)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 20:24:07
Csatakoznék az előttem szólóhoz :)

Ez nem egy kistestű Cagiva MITO 150, hogy rejt mindent a burkolat, ahem egy kibebaszott SImson!

Há hogy nézne ki bene az a blokk?
Nem az MZ feliraton fognak fennakadni, hidd el nekem ;)

Vince
sorszám: 15647 (62769)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 20:22:24
Melyik szocimotor nem eszik, sőt meg merem konkáztatni kétütemű nem eszik sokat, ha odacsörrentesz neki?

Vince
sorszám: 15646 (62768)
(előzmény: T.Adee, 2006-09-29 20:16:48)

 
 
válasz erre | email2006-09-29 20:20:37
Magvan még a ts-ed??
Küldhetnél képet róla!!
Én is küldök akkor!

mzzzz
sorszám: 15645 (62767)
(előzmény: T.Adee, 2006-09-29 20:19:29)

 
 
T.Adee
válasz erre | email2006-09-29 20:19:29
'Egy kis szembeszéllel meg szenvedhetsz az ETZ-vel negyedikben'

Ez bizony igy van!
sorszám: 15644 (62766)

 
 
T.Adee
válasz erre | email2006-09-29 20:16:48
"sokkal nyomatékosabb, gyorsulékonyabb"
Az első igaz,a második már kevésbé.
80-90km/h ig jeletős külömbség nincs gyorsulásban,sőt saját eset: 250/1 esem volt(igen pennge állapotban)150es TZ-t gyorsulásban kb 90km/h ig képtelen voltam lehagyni,innen viszont elköszönt az 'öreg'. :) Amiről nem esett szó: egy 250 nél,ha ki is akarod használni képességeit egy 6L körüli fogyival nyugodtan számolhatsz.
Adee
sorszám: 15643 (62765)
(előzmény: Szysz, 2006-09-29 18:03:33)

 
 
válasz erre | email2006-09-29 20:09:31
Szerintem is az a tényleg hülye rendőr, aki egy ilyet nem vesz észre! Meg hogy beleiratni az mz-blokkba, hogy SIMSON....
Full hülyeség szerintem. Aki meg 125-öst akar vezetni vegyen magánbak olyan gépet, ami gyárilag olyan. Ha egy ilyen SimsonMz-t meglát egy értelmesebb rendőr rendőr úgy megb----a az embert, hogy csak na.


mzzzz
sorszám: 15642 (62764)
(előzmény: optimus, 2006-09-29 18:06:07)

 
 
válasz erre | email2006-09-29 20:05:52
Egy kis szembeszéllel meg szenvedhetsz az ETZ-vel negyedikben, ott ahol én még kénylemesen motorozgatok negyedikben. Meg ha már jön az emelkedő válthatsz vissza. Mindenki azért basztattja a ts-t mert négysebességes, és mi van abban??
Lehet hogy száznál nagyobb a fordulat mint etz-nél. És ki nem sz-ja le! Nekem is van emellett etz-m is. Utálom az ötödiket benne. Aki meg 115 felett még nagyon gyorsulgatni akar, az ne vegyen magának mz-t!!!



mzzzz
sorszám: 15641 (62763)
(előzmény: Szysz, 2006-09-29 18:03:33)

 
 
válasz erre | email2006-09-29 19:57:04
Tényleg bőven elég egy tárcsa. Ha jó, akkor jó, és igaza van Vinuttának, kettő is lehet szar! Egy jó etz tárcsafék úgy fog mint egy beton.

mzzzz
sorszám: 15640 (62762)
(előzmény: Vinutta, 2006-09-29 16:04:05)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-09-29 19:31:44
Rúgással nem tudsz akkora áramot gerjeszteni. Teljesen jobb oldali állás a generátor állás, arra álítsd akulcsot, és kezd el tolni. Ha nincs benne aksi akkor is bekéne, h induljon, nekem beindult. Nem kell hozá két ember. Elkezded tolni benyomod 2be, aztán rálépszváltóra aztán befog röffenni egyesbe. Akuplungon tartsd rajta az ujjaid, mert ha beindul elogrik a picsába,ha nem figyelsz.
sorszám: 15639 (62761)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 17:45:46)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-09-29 18:06:07
Mire azt belehegeszted a Simsonba, annyit költesz rá, annyit dolgozol vele, hogy veszel egy MZ-t, az meg a másik, hogy hülyének nézed a zsekákat ezzel. Tuti észreveszik
sorszám: 15638 (62759)
(előzmény: Somebody, 2006-09-29 16:59:50)

 
 
Szysz
válasz erre | email2006-09-29 18:03:33
100-nál kb. 4500-at forog, innen még viszonylag gyorsn kigyorsul 110-115-re.
115-töl már elhúzodik a sebességnővekedés. Ha sokat járkálsz városon kívül, megéri nagyobb MZ-re váltani, 100-zal kényelmesn elutazgatsz,sokkal nyomatékosabb, gyorsulékonyabb, mégiscsak dubla akkora köcsög van rajta.
sorszám: 15637 (62758)
(előzmény: k-rudi, 2006-09-29 17:00:03)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-09-29 17:45:46
Oké, azt mondod betolással menni fog, legalábbis Neked a TS-nél így ment. De én most megpróbáltam berugni és a töltés lámpa nem is kezdett még csak pislákolni se, úgyhogy nem is probálkoztam a betolássa - na meg nem is tudnék mert most nincs itt senki aki tudna segiteni ,de a töltéslámpának azért kéne pislognia rárugáskor , vagy?!
sorszám: 15636 (62756)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-09-29 17:00:03
Na akkor felteszem az i-re a pontot: kis TS, amiben több mint 100e km van, és 100-zal utazik. A csúcs: TZ 250, hét sebességes, utazója 180. A végét inkább le sem írom. Ezek mindig megtalálnak, ráadásul láthatják, h. nekem is MZ-m van.
Ezzel kapcsolatos: megéri-e TS 150-esről nagy TZ-re váltani, van-e annyi különbség pl.: gyorsulás, vagy utazósebesség terén. A TS kb 80-85 környékén utazgat, ez kevés városon kívül. Pl mennyit forog 100-nál, bírja-e azt tartósan. Annyival már kiegyeznék. Ne vetítsetek! ;)
Előre is kössz!
sorszám: 15635 (62753)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-29 16:59:50
Az beztos,hogy megérezném:)
de nekem nincs pénzem arra hogy motort vegyek,vagy hogy lerakjam 125-re,még csak 17 vagyok.azt dobom össze ami van.mivel csak segédmotorra van pénzem,jogsim,ezér megpróbálok egy jót csinálni,ami erős is,és megnézik az emberek,ha néha odahúzom,mégha "segédmotor" is,amivel tudok normálisan menni,haladni,és nem kell minden elindulásnál kipörgetni,hogy érezzem hogy ez elindult,mert szétmegy hamar.
sorszám: 15634 (62751)
(előzmény: optimus, 2006-09-29 15:01:10)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-09-29 16:26:08
Be lehet tolni, és 2-3km kb míg felnyomja. Legalábis nekem tsnél sikerült
sorszám: 15633 (62750)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 16:15:24)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-09-29 16:15:24
Ha sikerül belőni jól a töltést akkor teljesen lemerült akksival be fog indulni, vagy tölteni kell elötte még "manuálisan"?
sorszám: 15632 (62747)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 16:12:55)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-09-29 16:12:55
Heló!
Köszönöm a segítségedet Vinutta !
Igen hegymenetbe olyan 3-4-5 ezres fordulaton pislákolt a töltésjelző lámpa valamennyit. De hegyról lefele le is állt a motor.
Igen , emlékszem, az nekem alu fedeles, akkor tehát állítható?!
Még egy kérdés: a generátorral kel valamit csinálni? értem úgy hogy kitisztítani vagy valami egyebet?

sorszám: 15631 (62746)
(előzmény: Vinutta, 2006-09-29 16:01:02)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 16:06:10
Amíg be ne ég valamelyik megszakítója :P

40km :D

Vince
sorszám: 15630 (62743)
(előzmény: Szysz, 2006-09-29 15:40:59)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 16:04:05
Én csak olat láttam, hog yrajta volt a két tárcsa, de az egyik csak dísznek :)
Jól nézett ki :)

Amúgy szerintem felesleges kettőt tenni rá!
Legalábbis én a Sava MC7-es gumit is meg tudom firkálni az enyémmel.
Ha jól működik, akkor elég egy, ha nem akkor meg szar lesz kettő is.

Egyébként akkor szerintem kell nagyonbb főfékhenger is

Vince
sorszám: 15629 (62742)
(előzmény: Sasa 666, 2006-09-29 15:47:57)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-09-29 16:01:02
Szia!

Két nyolcas csavar fogja hátul alul az ülést a vázra, azt meglzítod, aztán ha kint vannak, "felnyitod" az ülést kicsit és így le tudod húni hátrafelé.
Ha ez meg van, akkor megpillantasz a tank mögött rögtön egy vagy alu, vagy fekete müanyag dobozt. Ha alu, akkor jó, mert azont utdom, hogy lehet állítani :)

Leveszed a fedelét és állítasz rajta, de csak érzéssel és inkább méretsd ki!

Akármelyik autóvillamossági szervízben beállítják fillérekért. Világítással legyen minimum 14.5V 5000-es fordulatnál és kész is :)

Világít a töltás lámpa valamilyen fordulattartományban?

Vince
sorszám: 15628 (62741)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 15:28:40)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-09-29 15:47:57
Itt hallott már vki duplatárcsás 250es TZről? Olyan megoldás, hogy egy jobboldali teló van betéve baloldalra is (persze a féknyerek hátrafele áll).
Egyik ismerősöm mondta, hogy régen valami haverjának volt egy ilyen gépe.
Van vkinek erről esetleg tapasztalata?
sorszám: 15627 (62740)

 
 
Szysz
válasz erre | email2006-09-29 15:40:59
Sziasztok!

A szuperszónikus gépezetekről szóló témához hozzászolva, nekem bármilyen 250-es MZ-m volt, 120 fölé nem nagyon mentek. Véleményem szerint ez reális. 120-nál a TZ már nagyon instabil/főleg az errefelé lévő remek utakon/, és szélvédelem hiányában hosszútávon nem egy pihentető ez a sebesség.
Aki már ment TS 250/1-essel, az tudja hogy alacsonyabb vázfelépítéséből adódóan, sokkal stabilabb a az ETZ-nél.
A 350-es Jawa-k végsebességét viszont szerintem nem kell annyira lenézni. Ötödikbe mentem stiftgázon a 250-es MZ-vel, a cimbora meg ugy elment mellettem a Twin Sportal, hogy azt hittem állok egy helyben.
Tudom hogy egy elfuserált ikerdugattyus konstrukció/néha elolvad a dugó, meg hasonlóak/, de ha jól be van álligatva megy mint a disznó, egy darabig.
sorszám: 15626 (62739)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-09-29 15:28:40
Köszönöm szépena stesz0007!
Va valami elektrós ismerősöm megkérden tőle! Nekem mondták azt is hogy a generátor koszolódott be és azt kell tisztítani. Igazából én nem értek ehhez, nem tudom ezeket a triviális dolgokat mint a fesszabályozó meg ilyenek. Valamennyi töltése van de negyon nagyon kevés szinte semmi. Azt még hadd kérdezzem meg - elég ostoba kérdés , de laikus vagyok- , hogy hol találom benne a fesszabályozót?
sorszám: 15625 (62737)
(előzmény: astesz0007, 2006-09-29 15:21:14)

 
 
astesz0007
válasz erre | email2006-09-29 15:21:14
Nos,ha van elektronikás ismerősöd,akkor először is megkéne néznetek,hogy egyáltalán tölt-e.Ha nem,akkor 2 lehetőség van.Az egyik,hogy a fesszabájzód ment szét,vagy hogy a diódák mentek szét.Ezt kellene megnézned.Ha van töltésed,akkor a fesszabájzónak a nyitásán kell állítani.
sorszám: 15624 (62735)
(előzmény: Dawe_B, 2006-09-29 15:03:04)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-09-29 15:03:04
Helló Mindenkinek!
Egy kis segíséget szeretnék kérni: Az MZmnek nagyon gyenge a visszatöltése,szinte nincs is. Hetente kell emiatt az akumulátor töltöre tenni, tehát a használat így körülményessé válik.Azt kérdezném, hogy hogyan lehet ezen segíteni?
Előre is köszönöm!
sorszám: 15623 (62734)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-09-29 15:01:10
Ha kipróbálnál egy jobb féket, egyből megéreznéd a különbséget.
sorszám: 15622 (62733)
(előzmény: Somebody, 2006-09-29 14:13:07)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-09-29 15:00:04
Szerintem ebben az esetben egy motort vegyél, mert arra van szükséged, nem egy szétfűrészelt Simsonra.
sorszám: 15621 (62732)
(előzmény: Somebody, 2006-09-29 14:09:29)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-29 14:23:22
Azért ésszel használnám nem mint egy hülye barom,hogy úgy húznám neki,hogy kanyarban is 4.csutka.:Dnem akarok én balesetet.
sorszám: 15620 (62731)
(előzmény: Somebody, 2006-09-29 14:13:07)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-09-29 14:20:11
TopSpeed témához annyit, hogy jó, oké menjen a TZ 140-et, de elöl ne Barum/KingsTire 2.75-ös gumi legyen, ne legyenenek szarrákopva a fékbetétek, meg legyen minden a helyén, csavarok meghúzva... Ez sztem az alap.
Én sem azért szeretném a 300as hengert, hogy tépjen mint a barom, hanem hogy 2személlyel 1-2 csomaggal hosszabb távon is bírja a tempó, dombnak fölfele meg ne kelljen 1nél többet visszakapcsolni :)
Szal, hogy egy kicsit nyomatékosabb legyen...
sorszám: 15619 (62730)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-29 14:13:07
nem értem miért nem birná a fék,eddig is járkáltam sokat csutkán,70el,és semmi gondom nem volt a jól belőtt fékkel,most se járkálnék gyorsabban,csak hogy ne erölködjön ennyire már szegény,néha lehet persze nyél egyenesbe kenném 1X,2X a száját.
sorszám: 15618 (62729)
(előzmény: optimus, 2006-09-29 13:59:01)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-29 14:09:29
nem az nekem elég a 80 is,de simsonolyan,hogy nem érezni a nyomatékot,hogy dolgozna,csak szépen kipörög,nem is érezni hogy ugrana,vagy húzna,nekem nem kell hogy 120-al menjen csak kb annyit tudna,csak ne az legyen már hogy járkálok város szélén,és csutkával kell mennem értitek?hanem érezem,hogy megyek 70-el ,és nem erölködik a motor,hanem szépen forog,középtartományon.úgy nem érezném hogy széjjelhajtom.
sorszám: 15617 (62728)
(elözmény: Vinutta, 2006-09-29 13:27:09)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-09-29 13:59:01
Azzal a fékkel? Még egy fékszárny is kéne rá.
sorszám: 15616 (62727)
(elözmény: Vinutta, 2006-09-29 13:27:09)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu