hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Vinutta
válasz erre | email2006-10-03 16:27:21
Csatlakozom!

Nekem 150-es TZ-m van, most lett felújítva, és úgy 4,5 körül eszik, pedig Mzzzz megmondhatja, hogy járok vele :)

Én is azt mondom, hogy 6000-ig kutya baja, én néha belepörgrtem a 7000be, ha valami jó csaj megy az utcán, de amúgy felesleges, mert lassan pörög tovább 6000től és nyírja is bőven a főtengelyedet!

Somebodyt meg nem kell oltogatni;), szerintem rájött azóta Ő is, hogy nem tuti nyerő az ötlete, meg hogy segíteni akarunk :)

Vince

sorszám: 15765 (63004)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-03 16:20:35
Szerintem ha miondenképp tuningot akarsz, akkor kapd ki a főtengelyt, tetessél rá soknkánként 3 furatot, abba parafadufgót, úgy jobban fogja kapni a fordulatot, meg jobban ki fog pörögni
A hengerfej leszedetést azért nem ajánlom, mert szétveri a főtengelyedet a dugó.

Vince
sorszám: 15764 (63003)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 20:15:17)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-10-03 15:10:43
Én is pont ezt akartam mondani. Mint minden, ez a pörgősség is relatív. No meg hoyg miylen gépnek miylen fordulat nem árt, az attól függ, mire tervezték ill méretezték az erőforrást.
sorszám: 15763 (63000)
(előzmény: Szysz, 2006-10-03 14:59:40)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2006-10-03 15:00:50
Sziasztok!


Ma láttam a (Biatorbágy-Páty) úton lévő MÉH telepen egy komplett ETZ 250 blokkot. Nagyon egyedi és igényes darab.
(Próbáltam meg venni, de nem eladó.)(gondolom már tudják, hogy jóval többet ér, mint a súlya)Van rajta - a henger és a karbi között -
szívó membrán, a hengert pedig vízhűtésesre alakították. A blokkot a vázból valaki egyszerűen kitépte/törte, de csak a felfüggesztő vasak mentek tönkre, az alu ép. A motorszám: 1068058.
Ha valaki ráismer benne a sajátjára, szerintem siessen, mert tutti, hogy nem lesz már ott sokáig.
(Csak azért írtam meg ezt a levelet, mert, nem hiszem, hogy a jogos tulaj a méhben tette volna pénzzé ezt a tényleg csodás darabot.)
sorszám: 15762 (62999)

 
 
Szysz
válasz erre | email2006-10-03 14:59:40
Egy pannóniához, vagy egy 250-jawahoz képest viszont pörgős.
sorszám: 15761 (62998)
(előzmény: Kobra1, 2006-10-03 13:04:54)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-10-03 13:04:54
Én pörgösnek a Banditot ,vagy a mitot, vagy bármilyen más japán csodát mondanék ,de mz -t biztosan nem... percenkénti max.5000 fordulat az nem sok egy motorkerékpárnak.
sorszám: 15760 (62994)

 
 
shamen
válasz erre | email2006-10-02 23:29:43
Hát kössd a gyújtáskapcsolóra. Az majdnem az akkumulátor, csak éppen a kapcsoló "kapcsolt" oldalán.
Bár kicsit furcsállom, hogy az aksin és a helyzetjelzőn más értéket jelzett. Hiszen mindössze két kapcsoló van közbeiktatva ( esetleg egy biztosíték ). Ha jók a kapcsolóid és a biztosítékok, akkor érzékelhető feszültségveszteség nélkül kellene eljutni a delejnek a fogyasztóhoz.

Mindkét esetben a bekapcsolt fogyasztó mellett próbáltad?
sorszám: 15759 (62988)
(előzmény: tams9, 2006-10-02 19:26:02)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-10-02 22:27:04
Nem indulok,hanem rendezem.Tilos a piszkálás,és a 90% utángyártott hajtókarral,és dugóval mennek.Általában a cuccok bírják,Kivéve Kérit,az szeret szerelni:-)
sorszám: 15758 (62986)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 20:23:43)

 
 
osztro
válasz erre | email2006-10-02 22:15:59
Ezt remélem csak poénak szántad:D:D:D:D
sorszám: 15757 (62985)

 
 
válasz erre | email2006-10-02 21:00:49
CHARLIE!

Az Mz magas fordulataon adja le erejét! Eleve elég pörgős gépek! De néha azért nem árt kicsit megmozgatni az ,,istállót" ! :-)))))


mzzzz
sorszám: 15756 (62979)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:49:38
Értem LÁTOD SOMEBODY ÉN LASSAN EGY ÉVE VAGYOK ENNEK A CSALÁDNAK A TAGJA ÉS LÁTOD FELVETETTEM EGY TÉMÁT ÉS EGYBŐL MINDENKI LEIRJA A POÉZISEIT (TÖRTÉNETEIT). MI HA EZ NEM SEGITŐ KÉSZSÉG .

NAGYON KÖSZÖNÖM AZ INFOKAT KEDVES BARÁTAIM . :)
sorszám: 15755 (62978)
(előzmény: Keri, 2006-10-02 20:38:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-02 20:38:56
Igen én is szoktam ilyen alacsony fordulaton használni a motort, de csak akkor amikor ráérek :)))
Nade ne aggódj, 6000-g kényelmesen bírja, felette meg már nincs benne erő ezért nem is szokás pörgetni.

Pörgetés téma: Csapágyboltban azt mondták nekem, katalógusból kinézve, hogy a főtengely szimeringek 7000ig bírják a fordulatot. Valami másfajta anyagból gyártanak olyat ami bírja a nagyobb fordulatot (már elfelejtettem) de ez forgásirányos és csak rendelésre van és a legtöbb csapágyboltban nem is foglalkoztak vele.

Csak azért jutott eszembe mert a Hondámnak nagyon gyorsan elkezd mindig ereszteni a szimeringje, (10ezret forog) aztán most kellet megtudnom, hogy amit eddig rámsóztak az mind ilyen alap szimering volt, mert függetlenül hogy milyen színü egyik sem birja hivatalosan ezt a fordulatot.
sorszám: 15754 (62977)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 19:38:47)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:33:43
Aha sztem se sok ahhoz képest hogy az agyonreszelt 90 es ccm es simok esznek 3.4-4 et azt max 13 ló meg max 90 - 100 at mennek szerintem se sok
sorszám: 15753 (62975)
(előzmény: soldier84, 2006-10-02 20:30:19)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-10-02 20:30:19
Az nem is annyira gáz. Többre gondoltam. Az enyém úgy is bekapja a szűk ötöt hogy nagyon ritkán pörgetem 5000ig. ált 4500ig "kinzom". De csak azért addig mert van a fötengelyemnek van némi nem odaillő hangja:-(! De jön a tél és a felújítás.
sorszám: 15752 (62974)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 20:26:23)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:28:13
Értem megnyugodtam :)
sorszám: 15751 (62973)
(előzmény: z25z, 2006-10-02 20:24:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-02 20:26:43
azért a szocimotor mindig is a sufni buherárol foggszólni szerintem, persze azt is lehet ésszel csinálni
sorszám: 15750 (62971)
(előzmény: Soma69, 2006-10-02 15:36:49)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:26:23
hát attol függ hol hajtom falun belül ahol soka a kereszteződés stb sokszor kell kigyorsitani ott ogy 6-6.5 lel számoltam . Falun kivül tartós 4000 rel utazó 100-105-110 5 l ből megáll .
sorszám: 15749 (62970)
(előzmény: soldier84, 2006-10-02 20:21:25)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-10-02 20:24:34
sőt kotelezo :-))) milyen mz az amit nem porgetunk 5krpm fele? :-)) na jo kigyorsitashoz muszaj, rovidtavu legyorsulashoz kell, tartos haladashoz elengedhetetlen, ne feltsd a gepet, akkor van baj ha 5000 utan mar csattog nem akar menni...
sorszám: 15748 (62969)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 19:38:47)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:23:43
Ja és Bambi ugy tudom versenyzel mz kupán . Ez a kupa meg enged valami jellegü belepiszkálást a motorba vagy széria motorokkal mentek ? És milyen cuccok vannak a motorodba mert gondolom nem versenyhétvégenként cserélsz blokkot ? :) Szoval milyen cuccok hogy kibirja nem egy nem két alkalom versenyeit ?
sorszám: 15747 (62967)
(előzmény: bambi99, 2006-10-02 19:52:50)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-10-02 20:21:25
Helló!

Bajnak tényleg nem baj, de ha sokszor elkap a gépszíj akkor az meg fog látszani az élettartamon. Ha mindig csutkázod nagyobb igénybevételt kap az egész. Főleg a csapágyakra meg a tűgörgőkre gondolok. A hangsúly a helyzet gyakoriságán van:-).
Egyébként az én személyes véleményem szerint hülyeség 5500 fölé pörgetni mert plusz erőt nem kapsz csak zabál mint az állat.
Csak kiváncsiságképp!! Ilyen hajtás mellett mennyit etetsz meg vele???

Üdv
sorszám: 15746 (62966)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 19:38:47)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 20:16:47
Magyarán nem fog tönkremenni ? Az jó mert a benzint nem sajnálom tőle ugy gondolom magamról igényes vagyok az mz mmel kapcsolatba igy nem sajnálom töle a benyát . És a jó minöségü alkatrészeket se . És nagyon élvezetes volt végre nem 3000 fordulaton elváltogatni sokkal nyomatékosabb ha pörgeti az ember . Szoval akkor nem kell paráznom ?
sorszám: 15745 (62965)
(előzmény: bambi99, 2006-10-02 19:52:50)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-02 20:15:17
Majd a simsonon egy kicsit állítok,a hengerfejből szedetek le szinte ingyen csinálják azt akkor menni fog jobban.meg majdcsak kibirom valahogy 21 évesig.
sorszám: 15744 (62964)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-02 18:56:53)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-10-02 19:52:50
Nem baj
sorszám: 15743 (62962)
(előzmény: charlie, 2006-10-02 19:38:47)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 19:38:47
Ma eléggé ideges voltam és ezt szegény kis etz men töltöttem le 250 es . Eléggé versenyszerüen mentem vele 5000 ig pörgettem de egy emelkedön 6000 ig szeretném megkérdezni hogy az mzk hogy birják ezt a fajta igénybevételt . Még nincs egy éve hogy uj fag csapágyak kerültek bele új dugo stb . NA SZÓVAL HOGY BIRJÁK MERT NEKEM AZT MONDTA VALAKI HOGY HAMAR MEGLEHET IGY ÖLNI A GÉPET . DE VÉGÜLIS NEM TUDOM MERT A FORDULATSZÁMMÉRŐN IS 3000-6000 IG VAN AZ ERŐTARTOMÁNY ITT HUZ A LEGJOBBAN DE A MAXOT IS 5500 NÁL ADJA LE HA JÓL TUDOM DE AKKOR NEM LEHET BAJ HA IDÖNKÉNT KICSIT ADOK A POFÁJÁRA NEM ?

KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ELÖRE IS

ÜDVÖZLET : CHARLIE
sorszám: 15742 (62960)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-10-02 19:26:02
figyeljetek már!
Tettem a motorra egy töltésvisszajelzőt. Hogy tudnám úgy bekötni szerintetek hogyha gyújtást adok rá akkor ez is bekapcsoljon? Ez egy olyan ledes akkumlátor őr.
itt a linkje:http://www.freeweb.hu/bss/rajzok/akku.gif
Ez a két led szinkombinációjából állítja elő a megfelelő jelzést. Megcsináltam és szépen működik csak nem tudom jól bekötni. Próbáltam a helyzetjelzőre is rakni csak ott hemis értéket mutatott akkor is alacsony feszültséget jelzett amikor az akksira kötve még megfelelő.
sorszám: 15741 (62958)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-02 19:07:57
http://www.simson.hu/index.php?mit1=galeria&mit3=galeria&id=54763&kivalaszt=aha itt egy kép mz blokkos simórol most néztem a testvéroldalon .
sorszám: 15740 (62956)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-02 18:56:53
Örülök, hogy döntöttél végre :)

Amúgy tisztellek azért, mert segítettél már nekem is :)

Vince
sorszám: 15739 (62955)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 18:25:34)

 
 
shamen
válasz erre | email2006-10-02 18:52:13
KIRÁLLLLLLLYYYY !!!!
sorszám: 15738 (62953)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 18:25:34)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-02 18:25:34
oké lebeszéltetek.
sorszám: 15737 (62950)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-02 16:37:11)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-02 16:37:11
a és a bírsághoz hozzászólva: Én felmentem az orvoshoz 2 éve átköttetni a lábamat, mert kiműtötek belőle egy darabot. Persze nem volt jogsim, de 150-es TZ-m már igen. Rendszám, ahogy kell rajta, hogy hátha akkor nem kötnek belém!

F*szt nem! Az orvos után mentem 100métert, már meg akartak állítani, pedig a másik oldalon voltak. Én elhúztam, rendszám a motoron, még nem is az én nevemen volt!

Azért úsztam meg 30 ronggyal, mert egy havrom beszólt, hogy azért csínnyán, de megmázsálhattak volna 300-ra is, +elvehették volna a jogsim egy évre...

És nem volt átépítve!! Erről ennyit szerettem volna mondani csak...

Vince
sorszám: 15736 (62944)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-02 16:32:14
Na helo!

Asszem én magamra vehetem, mert én mondtam az ezres blokkot, csak hogy felfogd, hogy miújság!

Egyébként tényleg azt cinálsz, amit akarsz, csak akkor úgy csináld, hogy ne érezze 20 ember felelősnek magát, hogy nem beszélt le eléggé, vagy elég erősen, mikor meghalsz...

Vagy a rosszabb az télleg a KEresztes lakópark. Ott van ideje tervezni a következő blokkcserét az embernek, ha reinkarnálódott...
sorszám: 15735 (62943)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:57:28)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-02 16:29:57
Én teljesen meghatódtam ;)
Nagyon szépen beszéltél tesó!

De egyébként tényleg igazad van.
sorszám: 15734 (62942)
(előzmény: ADDI, 2006-10-02 16:00:57)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-10-02 16:07:13
Gaben azért jobb volt:DDDD
sorszám: 15733 (62939)
(előzmény: ADDI, 2006-10-02 16:00:57)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-10-02 16:00:57
Figyelj, mondok egy példát, mint Gaben az Üvegtigrisben. Adott egy tökös iskola igazgató -ez vagy te-, meg adott egy kicsi embered (amolyan kis csenevész, mint a Benny Hill show-ban), aki jelenleg pedellusként fukcionál. Szükséged lenne nagy benga állatokra a páncélszekrények cipeléséhez, hogy az érettségi tételek biztonságban legyenek. Nincs rá pénzed, ezért arra gondolsz, hogy az öreg rozogát "felspécized", két legyet ütsz egy csapásra! Ám a kisöregnek gyenge a futóműve, roppant elenyésző teljesítményű a váza, stb. Vajon ki fogja fizetni a kórházi költségeket, a rokkant nyugdíját, avagy a felségének az özvegyi pereskedésben megnyert pénz?Tudom, minden példa sántít valahol, ez is, csak próbáltam megvilágítani a problémát. Remélem nem veszed zokon a leírtakat, nem köcsögölésnek szántam, pusztán ne te szolgálj negatív példaként a faluban a gyerekek előtt. Fiatal vagy még a Keresztes Lakóparkban egy öröklakáskoz...
sorszám: 15732 (62938)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:56:44)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-10-02 15:53:53
Ha néha visszaolvasnád, hogy miket írtál, szerintem még magad is nevetnél rajta. Először is, hogy alig van különbség a Simson és az ETZ blokk között, iletve nem is olyan nagy a különbség. alig nagyobb valamivel. Nem köcsögölés megy, hanem az életedet próbálják menteni néhányan, de többet ezzel én nem is foglalkoznék.
sorszám: 15731 (62937)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:56:44)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-10-02 15:36:49
Sztem itt segítőkész emberek vannak, csak sokan már kicsit besokalltak a semmire sem jó ötletektől, ill. a hozzá nem értéstől,és komoly dolgokra szeretnék hasznáélni a fórumot, más szóvalkissé kiemleni a dolgot a sufnituning, ungarische buhera, ill a gányolás nívójáról. Akinek nem inge, az szintén ne vegye magára.
sorszám: 15730 (62935)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:57:28)

 
 
válasz erre | email2006-10-02 15:20:08
Figyelj Somebody! Még egyszer csak azt tudom mondani, hogy ne csinálj ilyen motort. Műszakileg össze lehet hozni, nem arról van szó (de ahhoz szükség van komolya fékekre merevítésre stb.. ezt már sokan mondtuk, hogy butaság..). DE figyu, ah tényleg lebuksz, az nem 5000 forint lesz büntetésben. Gondold át kérlek mégegyszer a dolgot!!!
Tényleg csak jót akarnak itt neked az emberek. És azt vedd figyelembe, hogy egy olyan kis vázba erős az a motor. Könnyen fejre lehet majd állni vele.
Minden motoros potenciális szervdonor, de te azzal a géppel a lista élén fogsz állni.
De ha megcsinálod, áldásunk rá, tedd! Engem is érdeklne egy ilyen Simoson (mármint megnézni) mert különlegesség tényleg, nem arról van. Ha kész lesz, küldj róla képet nekem, hidd el nem foglak kiröhögni, sőt!
Azért vedd figyelembe az előbb mondottakat és azt, hogy -ezt már tapasztalt járművezetők tudják- a hivatalos szervek rengeteg dologba bele tudnak kötni. Ez meg azért egy nagyon feltűnő dolog lesz.

És ha azt gondolod, hogy csak baszakodik itt veled mindenki és lenézik a ,,műved" ne hidd, hogy azért van, mert nem segítőkészek! Ha visszaolvasgatsz az emberek nagytöbbsége, hol erősebben (mint én), hol finomabban, de megpróbál lebeszélni a dologról! Azért, mert jót akarnak neked, mert nam akarják, hogy megbüntessenek, vagy az első kanyarban összetörd magad a géppel!

Én még nem vagy itt a fórumon egy fél éve sem. Egy idővel az lett az érzésem, hogy ez az egész olyan mint egy kis család. Mindíg vannak visszatérő emberek, tudod kire érdemes hallgatni és tudod azt is, hogy az ,,újak" tanácsát is érdemes figyelembe venni! Halgass kérlek ezekre az emberekre, mert lehet sokkal tapasztaltabbak mint te! Van akinek már 40-50 éve van motorja közülünk (nekem még csak 10 :-))) Talán érdemes adni ezen emberek szavára, még ha néha kicsit keménynek is hangzanak!

Amikor nekem van bajom én is gyakran írok a fórumba! És idáig szinte mindíg kaptam segítséget és tanácsokat, amiket mindíg figyelembe vettem, mert tudtam, hogy talán megéri!

És nem arról van szó, hogy bárki is ,,ki akar tagadni" innen. Dehogy! lehet valakinek egyszer pont a te sgítségedre lesz szüksége. Sose lehet tudni!

Csak annyit akarunk, hogy ne csinálj hülyeséget és gondold át mégegyszer a dolgot!!!!!


mzzzz
sorszám: 15729 (62934)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:57:28)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-02 15:17:00
a dekni ugy jön le hogy lekkell szedni a 22-es csavart is (nem tudom pontosan mekkora. Tehát mivel ez a fötengelyen van rajta akárhogy csavargathatod forog a fötengely is vele együtt. Ezt úgy lehet leszedni ha rárakod a csillagkulcsot és hirtelen ráütsz kalapáccsal így a tehetlenségi erő miatt meglazul a csavar és kitekerhető. Vqagy ha így nem megy egy kicsit macerásabb, de azzal tuti sikerül: ha meglazitod a hengerfejet felhúzod egy kicsit és laposvasat dugsz a dugó alá így megakasztva a dugót (persze ne hulljon azért rozsda házba) így lecsavarható a csavar. Én annó így csináltam csinálom persze lehet vki máskép csinálja úgyhogy felelőséget nem tudok érte vállalni, de remélem hogy segített ez a két tipp. Üdv és jó szerelést:)
sorszám: 15728 (62933)
(elözmény: Somebody, 2006-10-01 22:27:05)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2006-10-02 15:03:10
Van nekem a lejebb már említett 250es eladó MZ-m (a rossz visszatöltéses).
Én Jawa kaliforniát néztem ki magamnak, de hogy megvegyem el kell adnom az Mz-t.
Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e itt valaki aki elcserélne egy Jawa californiát az Mzmre?
Ráfizetés bizonyos határokig mgoldható.
sorszám: 15727 (62929)

 
 
válasz erre | email2006-10-02 14:59:05
;-)


mzzzz
sorszám: 15726 (62927)
(előzmény: poteka, 2006-10-02 14:54:04)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-10-02 14:54:04
Szerintem nem "köcsögölnek", csak féltik az életedet, ha már te nem nagyon, ezért megpróbálnak lebeszélni róla.
A másik meg, hogy a fő indokod anyagi jellegű; viszont ha csak egyszer kapnak el, akkor akár ugyanoda is juthatsz anyagilag, mintha megcsinálad volna a jogsit, és lenne egy műszakis kis mz-d.
A lebukás veszélye pedig csak növekszik, ha vidéken akarod használni napi rendszerességgel.
Szerintem itt továbbra is segítőkész emberek vannak, csak esetleg előrelátóbbak, óvatosabbak és tapasztaltabbak nálad. A túlzás meg szimplán poén, amiből itt segítőkészség mellett szintén nincs hiány.
sorszám: 15725 (62926)
(előzmény: Somebody, 2006-10-02 13:57:28)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-10-02 14:03:30
125ös blokkal "csak" 90et ment? De akkor gondolom 4.ben még bőven ki lehetett emelni az elejét?!
Régebben, amíg nekem is volt pony-m, akkor egy 80as Honda MTX blokkot akartunk belefaragni, csak aztán eladtam a rometet...
Képet tudsz mutatni róla?
sorszám: 15724 (62924)
(előzmény: Rókapimpó, 2006-10-02 10:41:23)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-02 13:57:28
jah és ez amit mondtam akinek nem inge ne vegye magára,én csak azt hittem itt segítőkész emberek is vannak.
sorszám: 15723 (62922)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-02 13:56:44
Hát nem hittem volna,hogy itt az emberek így elkezdenek majd k.cs.gölni azért mert megkérdeztem ezt.régebben már írtam ide többet is,akkor még nem ilyenek voltak,ellehetett volna mindent magyarázni rendesen,ez köcsögölés méghogy poénkodni ezzel hogy ezres blokk meg minden jóhogy nem raksz más blokkot az etz-dbe,hiszen arra műszaki is kell,meg azt megvizsgáljálk szaros kis 50-eshez semmi nem kell csak biztosítás meg papír.de itt köcsöl egy két ember és poénkodik.
sorszám: 15722 (62921)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-10-02 10:41:23
Szerintem nem kéne így leszólni szegény szimóst, viszont rendszeres közúti forgalomban való használatra kicsit cinkes, az tény.
Öcsémmel de főleg öcsém csináltunk egy MZ ts 125-ös blokkal szerelt kisRometet.
A blokknak már eléggé kivan a bele, ráférne már egy felújítás. Így most gyengébben muzsikál mint egyik haverom simó blokkos kisromete.
Na persze a vázat jól megerősítettük, de így is halálfélelmed van mikor leszállsz róla. :DDD
Ezzel a kopott blokkal lemértük mennyit megy, mentem mellette a 250-es ETZ-mmel, az 90-et mutatott, mikor mellettem jött.
De ez télleg már életveszélyes, mondhatni már Jackassba illő mutatvány. :DDD
Ja és szigorúan csökkentett közúti használatra (egy héten egyszer egy kis körre elő van véve).
sorszám: 15721 (62917)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-10-02 10:07:56
Ambar...talaltam egy gyongyszemet, lehet hogy ez ihlette a kedves simsonos emberket: http://www.zippyvideos.com/7825652542089436/vespa750/

ez a nem mindegy :-))))))))
sorszám: 15720 (62913)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-02 09:23:37
milyen olajat raktál bele?
Ugye nem valami drágát? Azokkal sohasem lesz jó.
Tescos olcsó 15w40 motorolaj, vagy MOL hykomol váltóolaj kell bele, azzal jól fog működni, bármi más csak káros lehet az MZ-nek, mert nem bírja a modern adalékokat. Esetleg egy lamella és rugócsere lehet hogy megérett, mert ha egyszer csúszik a kuplung akkor hiába cserélgeted az olajat.
sorszám: 15719 (62910)
(elözmény: Somebody, 2006-10-02 08:38:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-02 09:20:17
már csak azért sem értem ezt a simotuningolást, mert simán TS-el rendszámnélkül is lehet járni, azért sem csesznek meg jobban a rendörök. Én majdnem 1 évet jártam leszedett rendszámmal, mert a tartó mindig letört. Soha egyettlen rendört sem zavart, mikor elővettem a rendszámot egy igazoltatáskor teljesen elcsodálkozott hogy ez rendszámos motor :)

Szóval szerintem inkább járj rendszám nélkül egy TS-el mint a egy átalakított Simoval.
sorszám: 15718 (62909)
(elözmény: Somebody, 2006-10-01 23:27:28)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-02 09:10:55
Szerintem először lent a nagy csavarnálállítsd koppra, aztná nézd meg,mekkorát kottyan a kuplung karod a tengelynél, ahogy behúzod! Én aztúgy csináltam meg, hogy 7.5-ös fúróval táfúrtam és hajtottam bele 0.8-as lemezt. Azóta jó. AMúgy a kuplungom nekem is sokat szarakodik
Most fogok bele Trophy kuplungot tenni.

Vince
sorszám: 15717 (62905)
(elözmény: Somebody, 2006-10-02 08:38:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-02 09:05:48
Vázmerevítő szerintem alap a Simonál, én akkor is beleraknám ha nem tuningolnam a gépet.

A TS féke is gyenge a motorhoz, hát még a Simsoné, egy tárcsaféket mindenképpen beleraknék. Ugye a tuning nem a motornál hanem a futoműnél és a fékeknél kezdődik, amihez már a vázat is erősíteni illik, ha mindez megvan akkor jöhet a motortuning.
sorszám: 15716 (62904)
(elözmény: Somebody, 2006-09-30 09:10:01)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu