:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Biztos, hogy jó fúvókát tettél bele most?
Nekem legalul van a subertű és semmi bajom vele.
Lehet, hoyg valahol el van dugulva a karbiban valami belső járat, amit 3 nap kromofág meg szokott oldani :)
Vince
Nincs valakinek elfekvőben egy 125-ös ETZ-hez való olajleeresztő csavarja?
Az enyém kicsit lesarkítódott sajna :(
Vince
Gratula, nagyon ügyes vagy :)
Biztos én is lecsaptam volna rá, ha meglátom napközben :D
Vince
Egyébként a TS nem 4 sebességes? :D
Legalábbis nekem van egy Trophym, az eléggé negyedikes :)
Vinutta
Szerintem vedd meg az enyémet, az nem fullad :D
Igen, a klingerit az tökéletes egy kis piros hőálló pasztával.
Ennyit végsebességnél egy gsxr óra is téved. Akkor meg nem is rossz az mz-től ennyi :-))
mzzzz
Nem egyezik meg, az etz-jé kicsit jobban meg van törve.
mzzzz
Sziasztok!
a ts és az etz kipufogódob megegyezik? és ha igen; érdemesebb inkább a török gyártmányút megvenni dupla áron, mint a magyart(?)?
Köszönöm a válaszokat
Hy mindenki!! Olyat csinál a kis ETZ-m mostanában,h 3/4 gázig rendesen dolgozik,az felett meg fullad. Ha ráhúzom a szivatót és csutkagázt húzok, akkor megy csak rendesen. Főfúvókát cseréltem benne,mert előző gazdája TS főfúvókát rakott bele... Súbertűn kelle állítanom??
Heló.Ma megnéztem mennyit megy a TS 150 em 3.ba 88 at ment :Ilyenkor mennit pöröghet? elől 16 os lánckerékkel?Még pörgött volna de ott már nem huz nagyon ezért inkább elég volt ennyit látnom a km órán.Ennyire soha nem pörgettem csak mégis megnéztem mit tud.Sajnálom már ilyenkor szegényt .Amugy kétszer is megcsináltam ma.Az első kihuzatásnál 80 at mentem aztán később még tovább 88 ig.(Az órát régebben mértük be kocsival kb 2-3 hónapja és pontos volt.2-3 km es eltérés volt csak.)
Hello!
A Bambi motorjai vannak nagyon komoly kipufógók. Ha én is szeretnék ilyet, akkor mi a teendő? Próbálkozott már valaki vele?
Köszi!
A vatelinnal való kitőmést csak poénból írtam... Az hangfalba való hangcsillapító anyag! :D
én alufóliából szoktam egy laza spanglit sodorni, azt betekerem a hollander alá, és amikor ráhúzom betömörödik jó keményre miközben felveszi a felületek formáját.
Ez nem szokott ereszteni, de ha mégis akkor tekerek egy igaz spanglit. Igaz, hogy ez utn is ereszt, de az már engem nem érdekel :)))
Mitől van az ha,a töltés visszajelzőm néha bevilágít??alapjáraton nem igazán,néha ki is alszik,de megpörgetem,és egyből bevilágít.
Amúgy én arra gondoltam hogy klingerit lapbol vágok bele tömítést. Az hőálló is meg puhább is mint az aluminium. Van amugy vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
És azbeszt madzag az milyen ? (egyébként honnan lehet ilyet leakasztani?:) amugy nagyon gáz kiszedni belöle az fbst?
Az alugyűrűvel jó lesz, csak nyomj oda FBS-t is mellé. A hőtől bele fog égni a menetbe, és tökéletesen tömít. /Következő kipufogóleszedésnél viszont kapargathatod ki./
Akkor most mit csinaljak?:O készre akarnám már összerakni a kipufogot meg most vettem kemény 100ftért alugyűrűt:). De ha kifúj az árt a szépségnek és azt nem akarnám;)
Nekem azt mondták,h azbeztmadzagot rakjak oda.
Nekem sem tökéletes, kicsit folyik az olaj onnan, meg néha lelazul, és utána kell húzni. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni az illeszkedő felületeket - márhogy illeszkednek-e egyáltalán.
Vagy esetleg bekenni valami hivatásos gletymával, ami jól bírja a meleget, és tömít?
Nekem az utángyártott evvel a szar alugyűrűvel is kifúj.
Félre ne érts, én is vettem, mert már nekem is utángyártott van fent - a szépségért mindent :))
Eredetileg is volt ott valami, amit úgy hívtak, hogy méretpontos alkatrész :)))
Jó én csak veszek mert utangyartott van:). Jobb ha van akkor. Bár én is úgy emlékesztem hogy ott nem volt semmi:)
Én a Hubernél voltam, és kértem ilyet, mert nálam is kifújt az új könyök. Ott azt mondták, hogy gyárilag nem volt ott semmi, mert nem volt rá szükség, de felmerült az igény utólag, ezért gyártják azt az alumínium lángkarikának nevezett dolgot. Gondolom az utángyártott könyök már nem annyira patent - nekem is az fújt csak ki, a gyári, rozsdás-horpadt-olajsáros kipuff tömítés nélkül sem fújt ki.
3-ba, 4-be csőgázon 30 km lehetőleg fényes nappal, világítás nélkül....esetleg megoldás lehet.....esetleg....:-)
Oké köszi akkor holnap elkocog a bótba venni:)
Hi ha a henger és a könyök közötti részre gondolsz akkor van. 1 alumínium gyűrű.
a 250-esnek van berakva szerintem, de a 125-ösnek biztos :)
Vince
:D
Igen, erre valóak a sportkipuffok :)
Eltolják a teljesítményleadást magasabb fordulattartományba.
Mellesleg ha kitömöd, akkor megváltozik az áramlás benne, aztán nem biztos, hogy jó lesz úgy is. Ha kitömöd mégis, akkor használj kőzetgyapotot, ne üveget, mert az nem ég el.
Majd kitapasztalod
Vince
marcee-val értek egyet, működik etz-nél is a betolás. pár hónapja volt róla szó, többen megerősítették, csak abban maradtunk hogy nem követendő, mert árt a generátornak.
/nekem még tavaly volt ilyen gondom, valószínűleg rajtafelejtettem a gyújtást, vagy a parkolófényt, ami teljesen leszívta.. és beindult tolásra! (nem volt más megoldás, 100km-re voltam otthonról)/
etz251 különben de szerintem tökmind1 mert gondolom ha van akkor mindenfajtanal van:)
Sziasztok hülye kérdés de van vmi tömités a henger meg a torok között?:) Most rakom össze oszt mar olyan régen volt szétszedve hogy elfelejtettem:)
Nekem az van, Roles-től kaptam. Már vagy 6 órája van a mocimon... :)
De az enyémben (mint lejjebb olvas6od) nincs hangcsillapító anyag benne, így durva nagyon. Amúgy mintha kicsit magasabb fordulaton húzna, nem biztos.
HY kérdésem az lenne hogy a boldban kapható sportodobok löknek e valamennyit a gép teljesitményén vagy rontanak ? Mer végülis optikai tuningnak szánom meg hogy fasza legyen a hangja . Vagy véleményt irjatok hogy bevált e vagy szivtatok e vele akinek konkrét vagy ismerős alapon van valami tapasztalata és HA RÁÉRNE akkor irhatnátok
KÖSSZ
Más: kisipari rezóban, a hangtompítóba hogyan tegyek tompítást? Mert csont üres, és nagyon durva hangja van.
Tömjem tele vatelinnel? :D
Az enyém úgy merült le (egy délután alatt), hogy leállításkor egyel tovább löktem a kapcsolót parkoló állásba, és nem vettem észre nappal, hogy világít, este meg nem voltam otthon. Másnap reggel már furcsa volt, hogy a kulcs nehezen akar belemenni a helyére, csak a park. állásban...
Valami gyenge kb 4 Ah-s akksi van benne, gondolom nem bírta el a 4+10W-ot - mert hátul az optikai tuningot szolgáltató Tesco-s kékesített izzó van. Ja, meg elöl a helyzetjelző is az :)
Kössz szépen a segitséget . A dolog nem fog összejönni mert veszprém megyei vagyok . De valahogy megoldom az általad kibővitett ismeretem alapján . Az akksis témához hozzászolnék . Nekem etz 250 esem van mint emlitettem festettem mindent rajta . És hát elég sokat ált és lemerült az akksi de nem telsejen csak annyira hogy az indexet meg a dudát már nem birta el . És az üresjelzőm is csak halványan pislogott . Gyújtás nélkül 3 szivatósat belerugtam ráadtam a nyuszit megrugtam és már pöfögött azt elmentem egy körre mire hazaértem leállitva a gépet gyujtáson állo motornál megint elbirta az indexet söt a dudát is és ezeket eccerre is . Ugyhogy nekem nem volt vele problémám persze lehet hogy rosszul értelmezem a lemerült akku fogalmát .
nincs mit ha tehetem segítek...de az a lapos elemes trükk már a poén kedvéért is megérte volna
letöltöttem de a képeken nem láttam a dolgot ezért kérdeztem meg
Köszi mindenkinek az akkutöltés-tippeket, egy másik 250esről (Roles, Thx!) megbikáztuk, pöccre indult!
Még 1x köszi!
tipp: olvasd el az oldalon talalhato: szakirodalom/bvf 30n3-1 karburator leiras sok hasznos tanacsot tud adni :-))
ketto van a masikat a ledugaszolt alatt talalod, nem veletlen van ledugozva, azert mert az eleg kenyes az allitgatasra
a ledugaszolt alatt van a benzin-levego minosegi beallitoja, dusabb-szegenyebb, ami szabadon van meg a mennyisegi szabalyozo, nagyobb kisebb alapjarat...
sajat tapasztalat: 2 hetig jarkaltam 3 db 4,5 v os laposelemmel sorba kotve, akkum gallyra ment penz még nem volt ujra, amig uj az elem siman beindult vele, de utana csak tolasra, ha hirtelen szukseged van indithato allapotra ez a modszer epp megteszi, bar ha azt nezed a 3 db lapos elem is k..va draga....esetleg gyors telcsi ismerostol kolcson kerni egy aksit
masik extra bizarr megoldas de nem kell kovetned :-), persze forrofejuen anno 17 evesen mindenaron motorozni akartam, kiszedtem a fater dacia-jabol az akksit felgumipokoztam a krauserrra es gyíííí :-)))) mondjuk kanyarokban nagyon gatya volt igy a gep :-))
Hi!
Az ETZ-ket igenis be lehet indítani akksi nélkül,(a kis kék könyvben is benne van) csak normál gyújtás álláson, nem pedig a jobb szélsőn. HA: jó a töltés.
hali
lenne egy kérdés a 30N3-1 csatos karburátoron hány csavar van?mer az enyémen csak egy és ahova elképzelnék mégegyet oda le van dugaszolva vagy tényleg csak egy alapjárati vagy levegő csavar van vagy van mindkettő?ahová a 30N3-egyese bele van ütve a karbiba attólkb egy centire van egy valószínűsithető csvarhely vagy én képzelem csak?
Na ezt jó bekevertem lécci keverjétek ki és írjatok mert sürgős!!!
Üdv.:Roles
a PC táppal az a baj, hogy töltős közben 14,4V-ig is fel kell tornászni a feszültséget, a PC táp pedig halál pontosan 12V amivel nem lehet tölteni az akkut, mert egy békésen nyugvó feltöltött akku is legalább 13V mérhető...vagyis csak azért nem merítette le a PC táp az akkut mégjobban, mert visszafelé nem tud áram folyni rajta.
Inább bármi más adaptert keressél (ezel nagyobb feszt adnak le a ráírtnál), amire 12V van irva, de 20Vig is elmehetsz és minnél nagyobb áramot tudjon. Ha 500mA-ert tud az már jó. 12V esetén rádughatod polaritás helyesen, 20V esetén kössél sorba egy indexizzót, nehogy túlterheld a tápot.
Az biztos, hogy nem egyemberes :-) Miskolcon véletlenül leállt a pirosnál az enyém mert üres helyett kettesben hagytam. Úgy voltam vele, hogy leszállás nélkül betolom!! Hát elmondanám, hogy tízszer gyorsabban végeztem volna, ha leszéllok és nyugiban berugom ....
mzzzz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|