hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 03. szombat 
Tímea, Irma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Vinutta
válasz erre | email2006-10-16 14:42:31
a laza dugattyú még nem kopog...
És azért csak hidegen szerinetm, mert megmelegszik, hőtágul és némileg simábban, egyenesebben fut a dugattyu. Egyébként számít sokat szerintem, hogy csak az egyik fele van leszedve. Egyenletesen kell, higy ne okozz bajt hosszú távon szerintem
sorszám: 16065 (63791)
(előzmény: Keri, 2006-10-16 11:21:36)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-10-16 13:15:03
ELADÓ! ETZ 250 es.uj heidenau ,hátul mitas ,gumikkal,uj Bosch 12/9A aksival. Bambi álltal szervizelt blokk. dugattyú ,hajtókar, csapágyak...
Nagyon megkimélt! gyári kék szinben. mindene müködik. 22500 óra szerinti km állással. 2008 05 müszaki. Törzskönyves.Villás biztositéktáblás.
villamerevitős.Hátul csomagtartóval.Kulcsos tanksapkával.szép állapotban. Kipuff. cserére szorul ,de belülről teljesen tiszta. ki lett égetve!
Fősuli miatt eladó!
(azért marad még 2 mz -m! :))
ÁRa : 120.-! pillanatnyilag nem tudok fényképet küldeni ,de majd hétvégé igen.
sorszám: 16064 (63788)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-16 11:39:03
Jaja! Így akarom megcsinálni
sorszám: 16063 (63785)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-16 11:38:40
én is és több haverom is évek óta jár tárcsafékre átalakított motorral.
Nekem ráadásul a Jawaban egy TZ fék volt szemmel láthatólag házilag belefaragva :)

rendöröket nagyon nem érdekli főleg a TS-ben egy TZ fék (tökeletesen gyári) legfeljebb műszakin húzhatják a szájukat, ha ismerik a tipust, de szerencsére ez nem gyakori...is ha mégis akkor jó esetben be lehet dumálni hogy az utolsó szériás TS lux változata már tárcsafékes volt :) én azt meséltem be nekik, hogy ezen gyárilag nincs index :)
sorszám: 16062 (63784)
(előzmény: chevy001, 2006-10-16 11:27:54)

 
 
válasz erre | email2006-10-16 11:35:15
Szerintem se. Etz teló és tárcsa?? Így akarod? Mert ilyet sokat láttam Pannóniákkon is, meg régi nagy Simókon is.
Szerintem se lesz gond!


mzzzz
sorszám: 16061 (63783)
(előzmény: chevy001, 2006-10-16 11:27:54)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-16 11:27:54
Szóval, ha megcsinálom símán, és csak műszakira viszacsaerélem, nem fognak belekötni?
sorszám: 16060 (63779)
(előzmény: Keri, 2006-10-16 11:25:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-16 11:25:21
hivatalosan, meg kell tervezteni/számoltatni egy bejegyzett gépjármű mérnökkel, benyujtani a KPM-hez és levizsgáztatni. Szóval hivatalosan drága és körülményes.

Gyakorlatilag cseréld ki és ha műszakin kötekszenek akkor visszacseréled az eredetire a műszaki idejére. Rendör nem nagyon szólhat bele, max elküldhet rendkívüli műszakira, de nem fog, mert nagyon nem érdekli....különben ez gyárilag ilyen, hisz még a márkajelzés is egyezik :)
sorszám: 16059 (63778)
(előzmény: chevy001, 2006-10-15 22:25:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-16 11:21:36
laza a dugatyú, de tuning lévén ez nem baj, legalább nem szorul meg :)
sorszám: 16058 (63777)
(előzmény: Somebody, 2006-10-15 18:01:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-16 11:20:06
Tudtommal bevált sufnituning módszer a dugóból le reszelés. 1-3mm-t lehet letörni a dugó éléből.
Biztos nem lesz olyan tartós mint gyári dugóval de azért nem kell parázni...amúgy meg a kipufogó felé szokták ezt a reszelést csinálni, mert ezzel növekszik a nyomatékmaximum fordulatszáma.
sorszám: 16057 (63776)
(előzmény: Somebody, 2006-10-15 16:27:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-16 11:16:44
jó akkor csináld, de minek is? A dinamó és generátorna ez a része hibásodik/kopik el legkevésbé, legfeljebb szénkefe csere szükséges, de az sem túl gyakran.

Ha meg anyira el van kopva a kommutator akkor a felszabályzás még mindig olcsóbb mint egy új forgórész.
sorszám: 16056 (63775)
(előzmény: ThUnDer, 2006-10-15 10:33:04)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-16 11:12:35
Van valakinek valamilyen tapasztalata erről?
sorszám: 16055 (63774)
(előzmény: chevy001, 2006-10-15 22:25:08)

 
 
ErvinP20
válasz erre | email2006-10-16 10:54:30
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
sorszám: 16054 (63773)
(előzmény: GodM, 2006-10-15 11:24:34)

 
 
ErvinP20
válasz erre | email2006-10-16 10:54:24
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
sorszám: 16053 (63772)
(előzmény: GodM, 2006-10-15 11:24:34)

 
 
ErvinP20
válasz erre | email2006-10-16 10:22:41
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
sorszám: 16052 (63770)
(előzmény: GodM, 2006-10-15 11:24:34)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-16 07:13:09
na de 2-3 mm az nem sok.annak nem kéne hangos dugattyújárást okoznia,ráadásul csak hidegen csinálja.vagy kéne?
sorszám: 16051 (63759)
(előzmény: bambi99, 2006-10-15 22:06:30)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-10-15 22:57:55
Basszus, te minden nap végsebességet mérsz?

Gondolom nem, de ha nem kaptál még választ, akkor az azért van, mert nem tudja senki... :D
sorszám: 16050 (63756)
(előzmény: Péter mz, 2006-10-15 21:17:37)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-15 22:25:08
Érdekelne,h ha ts-be tárcsa féket akarok előre rakni, akkir azt hivatalosan,h lehet megoldani. Egyáltalán ki lehet-e cserélni.
sorszám: 16049 (63754)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-10-15 22:06:30
Bizony,hogy jobban bólogathat,mivel az MZ dugónak,nagy a fejmagassága.
sorszám: 16048 (63753)
(előzmény: Somebody, 2006-10-15 16:27:04)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2006-10-15 21:57:47
Eladó(Bp.22.ker.) Etz cuccok! ! ! - ETZ250 tank - piros (ütött kopott) - ára: 1000. - ETZ250 légszűrőház és oldaldekli narancsvörös ( nem a legtisztább. . . : D) ára: 1000. - Etz v. MZ lábvédő, szétvágva (egy lakatosnak kb. 5 perc összeheggeszteni, egy helyen kell. . . ), nekem az etz- n volt, de leszedtem, postások használtak régen ilyet, ez is az lehetett. . . - ára: 500. - a HÁROM CUCC EGYÜTT 2000. - ft (vagy csere, bármi ami etz250) JELKÉPES ÖSSZEGÉRT VIHETŐ! ! ! képek: http: //www. rosz. fw. hu/tanketz/ mail: rosz@freemail.hu
sorszám: 16047 (63752)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-10-15 21:17:37
Heló.Ma megnéztem mennyit megy a TS 150 em 3.ba 88 at ment :Ilyenkor mennyit pöröghet? elől 16 os lánckerékkel?Még pörgött volna de ott már nem huz nagyon ezért inkább elég volt ennyit látnom a km órán.Ennyire soha nem pörgettem csak mégis megnéztem mit tud.Sajnálom már ilyenkor szegényt .Amugy kétszer is megcsináltam ma.Az első kihuzatásnál 80 at mentem aztán később még tovább 88 ig.(Az órát régebben mértük be kocsival kb 2-3 hónapja és pontos volt.2-3 km es eltérés volt csak.)Amugy 4 sebességes csak megnéztem a 3. végét.
sorszám: 16046 (63751)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-15 18:01:02
ja meg még az van,ha hidegen beindítom,hagnos a dugattyúm.így lehet hallani,ahogy jár benne....olyan fura.
hallani ahogy szinte repül a dugó fel-le,fel-le.vagy csak csörömpöl a dugó.igen ez a jó szó rá.
melegen,már nem csinálja ezt.ez mit jelent?vagy ha megpörgetem utánna se.mikor beindítom jó a hangjakb 4-5 másodperc és elkezd csörömpölni,ha bemelegszik akkor marad abba.
sorszám: 16045 (63746)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-15 16:27:04
Nekem olyan a dugattyúm,mivel tuning mz,hoyg a beömlőnyílás felűl a dugón a szoknyából,van leszedve kb 2-3 mm.jobban megy tőle,de ez okozhat vmi baj-t?vagy mit tom én pl a dugattyúnak nem kell egyensúlyban lenni?ettől lehet hogy nincs egyensúlyban?vagy bóligathat ettől?
sorszám: 16044 (63741)

 
 
GodM
válasz erre | email2006-10-15 11:24:34
Helló! Bontásból maradt vissza nekem egy MZ TS 250/1 es henger, (dugó+gyűrük) hengerfej, főtengely, jó állapotban vannak, felújjítás után 50km ert futott. Amíg össze nem törtek. Attila Tel 06702002206
sorszám: 16043 (63734)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-10-15 10:33:34
ez a kiszusszanás dolog rossz gyertya vagy nagy utógyujtás esetén jöhet létre feletted pedig sasa666 irta hogy az övével mi van neki kicsit nagy az előgyújtása ez a két véglet állítasd vagy állitsd be 2.9mm-es előgyújtásra az a legjobb
sorszám: 16042 (63729)
(előzmény: tams9, 2006-10-14 09:55:29)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-15 10:33:04
Én akkor is így csináltam, és sztem még azóta is megy a gép töltésbibi nélkül... ;) De vidd csak műhelybe, hátha lehúznak érte kis pízel:) Meg lehet azt oldani otthon is, nem reszelővel kell nekiállni tény, lehet azt finoman is:)

ThUnDeR
sorszám: 16041 (63728)
(előzmény: Keri, 2006-10-15 10:25:31)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-15 10:30:58
Akkor nézd meg milyen állapotú a légszűrőd, esetleg csere és ajánlatos a porlasztót is kifújatni sűrített levegővel, szvsz ott valamelyik kis járatod el van tömődve..

ThUnDeR
sorszám: 16040 (63727)
(előzmény: Devil87, 2006-10-15 08:48:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-10-15 10:25:31
Ilyet szerintem senki ne tegyen, sem e csúszógyűrüt sem a szénkefét nem kell csiszolgatni, mert addig jó a generátor.
Ezen felül a megszakító és fesszab érintkező pogácsákat sem szabad csiszolni, mert utána rövid úton beégnek.

Ha a csúszógyűrű/kommutátor el van kopva akkor vagy csere, vagy fel kell szabályoztatni szakműhelyben, mert ha eddig nem is volt baja akkor lesz a buherálástól. Szénkefét cserélni kell és nem kell csiszolgatni, összekopik a kommutátorral az magától is.

Ezen felül érdemes gázolajban kimosni a forgó/állórészt, mert a szenyeződésektől söntölödhet a tekercselés és úgy viselkedik mint a menetzárlat, de ha a töltéssel van gond akkor a vezeték zárlatokat, akkut, fesszabot kell először ellenőrizni.
sorszám: 16039 (63726)
(előzmény: ThUnDer, 2006-10-14 11:25:08)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-15 08:48:26
Hy! Az természetes,h etz125-ön alapjáratot akarok állítani és az üresjárati levegőcsavar szinte teljes kicsavarására kezd csak el felpörögni a motor. Ha csak 1,5-2 fordulatot tekerek kifele, annak semmi hatása!
sorszám: 16038 (63723)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-14 22:59:14
Én azt mondom 6302 kell bele...

ThUnDeR
sorszám: 16037 (63719)
(előzmény: Szabbensz, 2006-10-14 20:17:26)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-10-14 21:19:33
Heló.Ma megnéztem mennyit megy a TS 150 em 3.ba 88 at ment :Ilyenkor mennit pöröghet? elől 16 os lánckerékkel?Még pörgött volna de ott már nem huz nagyon ezért inkább elég volt ennyit látnom a km órán.Ennyire soha nem pörgettem csak mégis megnéztem mit tud.Sajnálom már ilyenkor szegényt .Amugy kétszer is megcsináltam ma.Az első kihuzatásnál 80 at mentem aztán később még tovább 88 ig.(Az órát régebben mértük be kocsival kb 2-3 hónapja és pontos volt.2-3 km es eltérés volt csak.)Amugy 4 sebességes csak megnéztem a 3. végét.
sorszám: 16036 (63715)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-10-14 21:08:47
Piros hőálló paszta asszem Tork a neve, 550ft egy tubussal.Nem ég be sehova, olyan mint a szilikon.
sorszám: 16035 (63712)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-14 19:32:15)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-10-14 20:17:26
Hali!
Aki tudja, írja már meg hogy milyen csapágyak mennek a hátsó felnibe? (szám)
Előre is köszönöm!

Üdv.:Szabbensz
sorszám: 16034 (63709)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-14 19:47:50
Asszem motorcserés volt a gép ;)
sorszám: 16033 (63707)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-14 19:47:18)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-14 19:47:18
Bizony nem kell bele :)

És robbantással sem jött le a hengerfej.
Levágni se tudták, mert nem féértek hozzá :D
sorszám: 16032 (63706)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-14 19:45:34
Jóvan akkor marad az eredeti ötletem:). Legfejebb kifuj de hatha nem:) azé nem szeretném ha tropára menne a hengerfejem. márcsak azrt se mert nem mindennap tudok szerezni 251-est masikat föleg ilyen szar miatt hogy szétment benne a menet:)
sorszám: 16031 (63704)

 
 
válasz erre | email2006-10-14 19:42:04
Akkor ha azzal rakják össze a hengerfejet, akkor oda nem is kell tőcsavar! :D :D :D
Rárakod és utána a hengerfejcserét robbantással váégzik, mi?? :-))))

mzzzz
sorszám: 16030 (63702)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-14 19:26:12)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-14 19:37:27
Az a lényege, hogy beleég :)
szerintem az autósboltokbanapsz bármikor
sorszám: 16029 (63700)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-14 19:33:27)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-14 19:33:27
És az nem ég bele? és hol lehet kapni amugy?:)
sorszám: 16028 (63699)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-14 19:29:55)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-14 19:32:15
Aha, amúgy mar részben ki lett talalva marad a klingerit lap + meg fater emleget vmi hőálló zsírt és avval:), fő hogy szerelhető maradjon azért:).
sorszám: 16027 (63697)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-14 19:26:12)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-14 19:29:55
Egyébként szokták szürke kipufogó pasztával is tömíteni a kipuffot.

Ennek a neve asszem auspuffcement

Vince
sorszám: 16026 (63696)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-14 11:24:10)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-14 19:26:12
Szerintem Hermetic-re gondolt :)
Lehet, hogy k-val írják a végén, de az olyan, hogy utána nem fúj ki, de ha könyökcsere, akkor hengercsere is vele, mert elég erős ketyere.
Hallottam róla és a vele fixált autóhengerfejekről legendákat :)

Vince
sorszám: 16025 (63695)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-14 11:24:10)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-10-14 18:31:22
Hello!

Nekem is ugyanezt csinálja a 251 es etkóm :D Néha olyat visszarúg, hogy a bokám is belefájdul :S de ha kicsit rugdosok rajta gyújtáson, épp hogy mozdul a dugó, majd visszaengedem a berugókart s indítom, nem mindig rúg vissza. :-) Ez amúgy a jó gyújtás? :D
jah, s aki tudja, írja már meg hogy milyen csapágyak mennek a hátsó felnibe?
Előre is köszönöm!

Üdv.: Szabbensz
sorszám: 16024 (63693)
(előzmény: Sasa 666, 2006-10-14 10:07:35)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-14 13:43:32
Nézd meg a bekötési rajzát a TS-nek! Az segíthet!! Itt is megtalálhatod a szakirodalom alatt!
sorszám: 16023 (63689)
(előzmény: Somebody, 2006-10-14 11:31:19)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-14 11:31:19
köszi!
De volna itt még egy kérdésem,aki tudja válaszojon lécci.van a 2 szénkefe,és ts125,és a jobb oldalira csatlakozik az egyik vezeték.szóval a jobb oldali szénkefémről van szó.és arra megy az egyik kábel saru.arról a keféről meg egy szál egy vékony szál a gerjesztőtekercsfelé.és olyan mintha ott elengedet volna az a szál,szóval csak lóg:D
nem tom kéne oda a keféről mennie felülről egy szálnak a gerjesztőtekercshez?vagy felül nincs semmi szál.csak alul?mert alul van,felülről viszont nem csatlakozik.kéne?
sorszám: 16022 (63687)
(előzmény: ThUnDer, 2006-10-14 11:25:08)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-14 11:25:08
Szerintem szénkefe... Vedd ki és csiszolgasd meg, esetleg csere :) Nekem is volt olyan még 150-es ETZ-n, hogy 7000 fölött bevillant néha, kis csiszolás és már nem is volt gondd:)
Ja esetleg a forgórészen a 2 gyűrűt is felcsiszolhatod finom polírpapírral!


ThUnDeR
sorszám: 16021 (63686)
(elözmény: Vinutta, 2006-10-13 14:29:32)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-14 11:24:10
Piros hőálló paszta? mire gondolsz pontosan? Mi a termék neve? és hol lehet beszerezni:)
sorszám: 16020 (63685)
(elözmény: Vinutta, 2006-10-13 22:01:14)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-10-14 10:07:35
Nekem, meg ha leállítom, és utána megpróbálom beindítani, egyből visszarúg, és vmikor durran is... :)
sorszám: 16019 (63683)
(előzmény: tams9, 2006-10-14 09:55:29)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-10-14 09:55:29
Figyeljetek már! Számomra tök érdekes dolgot produkál a motorom(etz251). Néha ha rádaom a gyújtást és rárúgok akkor ilyen légnyomás jön a kipufogóján. Robbanni nem robban csak így szisszen a gáz a kipufogóján. és utánna csak szívatóval lehet beindítani. Szerintetek miért van??
sorszám: 16018 (63682)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-10-14 09:49:26
Üdv az én 251-esemen is szép kör alakú volt, de vizsgára felkészíteni elvittem egy itteni szocimotorszerelőhöz és fogta és nekiállt reszelővel és meg tolómérővel és csinált belőle egy 2-3 al kisebb csavar és most tökéletes!
Ez csak mint alternatív megoldát javaslom!
sorszám: 16017 (63681)
(elözmény: Vinutta, 2006-10-13 22:15:25)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-14 00:58:51
Jót tettem bele persze,mert bevizsgáltam elötte! Eldugulva nincs a karbi tutira! Legalul van a subertű? Nekem eddig felülről a másodikban volt. Nem eszik sokat a tied így?? Lejjeb rakom én is akko vazze!! lol thx
sorszám: 16016 (63677)
(elözmény: Vinutta, 2006-10-13 22:40:17)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu