:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
a laza dugattyú még nem kopog...
És azért csak hidegen szerinetm, mert megmelegszik, hőtágul és némileg simábban, egyenesebben fut a dugattyu. Egyébként számít sokat szerintem, hogy csak az egyik fele van leszedve. Egyenletesen kell, higy ne okozz bajt hosszú távon szerintem
ELADÓ! ETZ 250 es.uj heidenau ,hátul mitas ,gumikkal,uj Bosch 12/9A aksival. Bambi álltal szervizelt blokk. dugattyú ,hajtókar, csapágyak...
Nagyon megkimélt! gyári kék szinben. mindene müködik. 22500 óra szerinti km állással. 2008 05 müszaki. Törzskönyves.Villás biztositéktáblás.
villamerevitős.Hátul csomagtartóval.Kulcsos tanksapkával.szép állapotban. Kipuff. cserére szorul ,de belülről teljesen tiszta. ki lett égetve!
Fősuli miatt eladó!
(azért marad még 2 mz -m! :))
ÁRa : 120.-! pillanatnyilag nem tudok fényképet küldeni ,de majd hétvégé igen.
Jaja! Így akarom megcsinálni
én is és több haverom is évek óta jár tárcsafékre átalakított motorral.
Nekem ráadásul a Jawaban egy TZ fék volt szemmel láthatólag házilag belefaragva :)
rendöröket nagyon nem érdekli főleg a TS-ben egy TZ fék (tökeletesen gyári) legfeljebb műszakin húzhatják a szájukat, ha ismerik a tipust, de szerencsére ez nem gyakori...is ha mégis akkor jó esetben be lehet dumálni hogy az utolsó szériás TS lux változata már tárcsafékes volt :) én azt meséltem be nekik, hogy ezen gyárilag nincs index :)
Szerintem se. Etz teló és tárcsa?? Így akarod? Mert ilyet sokat láttam Pannóniákkon is, meg régi nagy Simókon is.
Szerintem se lesz gond!
mzzzz
Szóval, ha megcsinálom símán, és csak műszakira viszacsaerélem, nem fognak belekötni?
hivatalosan, meg kell tervezteni/számoltatni egy bejegyzett gépjármű mérnökkel, benyujtani a KPM-hez és levizsgáztatni. Szóval hivatalosan drága és körülményes.
Gyakorlatilag cseréld ki és ha műszakin kötekszenek akkor visszacseréled az eredetire a műszaki idejére. Rendör nem nagyon szólhat bele, max elküldhet rendkívüli műszakira, de nem fog, mert nagyon nem érdekli....különben ez gyárilag ilyen, hisz még a márkajelzés is egyezik :)
laza a dugatyú, de tuning lévén ez nem baj, legalább nem szorul meg :)
Tudtommal bevált sufnituning módszer a dugóból le reszelés. 1-3mm-t lehet letörni a dugó éléből.
Biztos nem lesz olyan tartós mint gyári dugóval de azért nem kell parázni...amúgy meg a kipufogó felé szokták ezt a reszelést csinálni, mert ezzel növekszik a nyomatékmaximum fordulatszáma.
jó akkor csináld, de minek is? A dinamó és generátorna ez a része hibásodik/kopik el legkevésbé, legfeljebb szénkefe csere szükséges, de az sem túl gyakran.
Ha meg anyira el van kopva a kommutator akkor a felszabályzás még mindig olcsóbb mint egy új forgórész.
Van valakinek valamilyen tapasztalata erről?
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
Helló.Engem érdekelne csak a henger és a dugattyú.Mennyit gondolsz érte? Email :ervinfso@freemail.hu
na de 2-3 mm az nem sok.annak nem kéne hangos dugattyújárást okoznia,ráadásul csak hidegen csinálja.vagy kéne?
Basszus, te minden nap végsebességet mérsz?
Gondolom nem, de ha nem kaptál még választ, akkor az azért van, mert nem tudja senki... :D
Érdekelne,h ha ts-be tárcsa féket akarok előre rakni, akkir azt hivatalosan,h lehet megoldani. Egyáltalán ki lehet-e cserélni.
Bizony,hogy jobban bólogathat,mivel az MZ dugónak,nagy a fejmagassága.
Eladó(Bp.22.ker.) Etz cuccok! ! ! - ETZ250 tank - piros (ütött kopott) - ára: 1000. - ETZ250 légszűrőház és oldaldekli narancsvörös ( nem a legtisztább. . . : D) ára: 1000. - Etz v. MZ lábvédő, szétvágva (egy lakatosnak kb. 5 perc összeheggeszteni, egy helyen kell. . . ), nekem az etz- n volt, de leszedtem, postások használtak régen ilyet, ez is az lehetett. . . - ára: 500. - a HÁROM CUCC EGYÜTT 2000. - ft (vagy csere, bármi ami etz250) JELKÉPES ÖSSZEGÉRT VIHETŐ! ! ! képek: http: //www. rosz. fw. hu/tanketz/ mail: rosz@freemail.hu
Heló.Ma megnéztem mennyit megy a TS 150 em 3.ba 88 at ment :Ilyenkor mennyit pöröghet? elől 16 os lánckerékkel?Még pörgött volna de ott már nem huz nagyon ezért inkább elég volt ennyit látnom a km órán.Ennyire soha nem pörgettem csak mégis megnéztem mit tud.Sajnálom már ilyenkor szegényt .Amugy kétszer is megcsináltam ma.Az első kihuzatásnál 80 at mentem aztán később még tovább 88 ig.(Az órát régebben mértük be kocsival kb 2-3 hónapja és pontos volt.2-3 km es eltérés volt csak.)Amugy 4 sebességes csak megnéztem a 3. végét.
ja meg még az van,ha hidegen beindítom,hagnos a dugattyúm.így lehet hallani,ahogy jár benne....olyan fura.
hallani ahogy szinte repül a dugó fel-le,fel-le.vagy csak csörömpöl a dugó.igen ez a jó szó rá.
melegen,már nem csinálja ezt.ez mit jelent?vagy ha megpörgetem utánna se.mikor beindítom jó a hangjakb 4-5 másodperc és elkezd csörömpölni,ha bemelegszik akkor marad abba.
Nekem olyan a dugattyúm,mivel tuning mz,hoyg a beömlőnyílás felűl a dugón a szoknyából,van leszedve kb 2-3 mm.jobban megy tőle,de ez okozhat vmi baj-t?vagy mit tom én pl a dugattyúnak nem kell egyensúlyban lenni?ettől lehet hogy nincs egyensúlyban?vagy bóligathat ettől?
Helló! Bontásból maradt vissza nekem egy MZ TS 250/1 es henger, (dugó+gyűrük) hengerfej, főtengely, jó állapotban vannak, felújjítás után 50km ert futott. Amíg össze nem törtek. Attila Tel 06702002206
ez a kiszusszanás dolog rossz gyertya vagy nagy utógyujtás esetén jöhet létre feletted pedig sasa666 irta hogy az övével mi van neki kicsit nagy az előgyújtása ez a két véglet állítasd vagy állitsd be 2.9mm-es előgyújtásra az a legjobb
Én akkor is így csináltam, és sztem még azóta is megy a gép töltésbibi nélkül... ;) De vidd csak műhelybe, hátha lehúznak érte kis pízel:) Meg lehet azt oldani otthon is, nem reszelővel kell nekiállni tény, lehet azt finoman is:)
ThUnDeR
Akkor nézd meg milyen állapotú a légszűrőd, esetleg csere és ajánlatos a porlasztót is kifújatni sűrített levegővel, szvsz ott valamelyik kis járatod el van tömődve..
ThUnDeR
Ilyet szerintem senki ne tegyen, sem e csúszógyűrüt sem a szénkefét nem kell csiszolgatni, mert addig jó a generátor.
Ezen felül a megszakító és fesszab érintkező pogácsákat sem szabad csiszolni, mert utána rövid úton beégnek.
Ha a csúszógyűrű/kommutátor el van kopva akkor vagy csere, vagy fel kell szabályoztatni szakműhelyben, mert ha eddig nem is volt baja akkor lesz a buherálástól. Szénkefét cserélni kell és nem kell csiszolgatni, összekopik a kommutátorral az magától is.
Ezen felül érdemes gázolajban kimosni a forgó/állórészt, mert a szenyeződésektől söntölödhet a tekercselés és úgy viselkedik mint a menetzárlat, de ha a töltéssel van gond akkor a vezeték zárlatokat, akkut, fesszabot kell először ellenőrizni.
Hy! Az természetes,h etz125-ön alapjáratot akarok állítani és az üresjárati levegőcsavar szinte teljes kicsavarására kezd csak el felpörögni a motor. Ha csak 1,5-2 fordulatot tekerek kifele, annak semmi hatása!
Én azt mondom 6302 kell bele...
ThUnDeR
Heló.Ma megnéztem mennyit megy a TS 150 em 3.ba 88 at ment :Ilyenkor mennit pöröghet? elől 16 os lánckerékkel?Még pörgött volna de ott már nem huz nagyon ezért inkább elég volt ennyit látnom a km órán.Ennyire soha nem pörgettem csak mégis megnéztem mit tud.Sajnálom már ilyenkor szegényt .Amugy kétszer is megcsináltam ma.Az első kihuzatásnál 80 at mentem aztán később még tovább 88 ig.(Az órát régebben mértük be kocsival kb 2-3 hónapja és pontos volt.2-3 km es eltérés volt csak.)Amugy 4 sebességes csak megnéztem a 3. végét.
Piros hőálló paszta asszem Tork a neve, 550ft egy tubussal.Nem ég be sehova, olyan mint a szilikon.
Hali!
Aki tudja, írja már meg hogy milyen csapágyak mennek a hátsó felnibe? (szám)
Előre is köszönöm!
Üdv.:Szabbensz
Asszem motorcserés volt a gép ;)
Bizony nem kell bele :)
És robbantással sem jött le a hengerfej.
Levágni se tudták, mert nem féértek hozzá :D
Jóvan akkor marad az eredeti ötletem:). Legfejebb kifuj de hatha nem:) azé nem szeretném ha tropára menne a hengerfejem. márcsak azrt se mert nem mindennap tudok szerezni 251-est masikat föleg ilyen szar miatt hogy szétment benne a menet:)
Akkor ha azzal rakják össze a hengerfejet, akkor oda nem is kell tőcsavar! :D :D :D
Rárakod és utána a hengerfejcserét robbantással váégzik, mi?? :-))))
mzzzz
Az a lényege, hogy beleég :)
szerintem az autósboltokbanapsz bármikor
És az nem ég bele? és hol lehet kapni amugy?:)
Aha, amúgy mar részben ki lett talalva marad a klingerit lap + meg fater emleget vmi hőálló zsírt és avval:), fő hogy szerelhető maradjon azért:).
Egyébként szokták szürke kipufogó pasztával is tömíteni a kipuffot.
Ennek a neve asszem auspuffcement
Vince
Szerintem Hermetic-re gondolt :)
Lehet, hogy k-val írják a végén, de az olyan, hogy utána nem fúj ki, de ha könyökcsere, akkor hengercsere is vele, mert elég erős ketyere.
Hallottam róla és a vele fixált autóhengerfejekről legendákat :)
Vince
Hello!
Nekem is ugyanezt csinálja a 251 es etkóm :D Néha olyat visszarúg, hogy a bokám is belefájdul :S de ha kicsit rugdosok rajta gyújtáson, épp hogy mozdul a dugó, majd visszaengedem a berugókart s indítom, nem mindig rúg vissza. :-) Ez amúgy a jó gyújtás? :D
jah, s aki tudja, írja már meg hogy milyen csapágyak mennek a hátsó felnibe?
Előre is köszönöm!
Üdv.: Szabbensz
Nézd meg a bekötési rajzát a TS-nek! Az segíthet!! Itt is megtalálhatod a szakirodalom alatt!
köszi!
De volna itt még egy kérdésem,aki tudja válaszojon lécci.van a 2 szénkefe,és ts125,és a jobb oldalira csatlakozik az egyik vezeték.szóval a jobb oldali szénkefémről van szó.és arra megy az egyik kábel saru.arról a keféről meg egy szál egy vékony szál a gerjesztőtekercsfelé.és olyan mintha ott elengedet volna az a szál,szóval csak lóg:D
nem tom kéne oda a keféről mennie felülről egy szálnak a gerjesztőtekercshez?vagy felül nincs semmi szál.csak alul?mert alul van,felülről viszont nem csatlakozik.kéne?
Szerintem szénkefe... Vedd ki és csiszolgasd meg, esetleg csere :) Nekem is volt olyan még 150-es ETZ-n, hogy 7000 fölött bevillant néha, kis csiszolás és már nem is volt gondd:)
Ja esetleg a forgórészen a 2 gyűrűt is felcsiszolhatod finom polírpapírral!
ThUnDeR
Piros hőálló paszta? mire gondolsz pontosan? Mi a termék neve? és hol lehet beszerezni:)
Nekem, meg ha leállítom, és utána megpróbálom beindítani, egyből visszarúg, és vmikor durran is... :)
Figyeljetek már! Számomra tök érdekes dolgot produkál a motorom(etz251). Néha ha rádaom a gyújtást és rárúgok akkor ilyen légnyomás jön a kipufogóján. Robbanni nem robban csak így szisszen a gáz a kipufogóján. és utánna csak szívatóval lehet beindítani. Szerintetek miért van??
Üdv az én 251-esemen is szép kör alakú volt, de vizsgára felkészíteni elvittem egy itteni szocimotorszerelőhöz és fogta és nekiállt reszelővel és meg tolómérővel és csinált belőle egy 2-3 al kisebb csavar és most tökéletes!
Ez csak mint alternatív megoldát javaslom!
Jót tettem bele persze,mert bevizsgáltam elötte! Eldugulva nincs a karbi tutira! Legalul van a subertű? Nekem eddig felülről a másodikban volt. Nem eszik sokat a tied így?? Lejjeb rakom én is akko vazze!! lol thx
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|