:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Bár ez nem fórum téma de megcsapta a szememet.
1000 s corsa 60 - 70 lóerő lennne? hát érdekes az 1,4 es F astram 60 kemény paci:D:D mind1.
SEBESSÉGMÉRÉSRŐL: érdemes elolvasni a Simson.hu-n az ehhez tartozó cikket..
Felénk is lehet ám hallani 90 nel száguldó Jawa mustangról + 150 et viríto Nagy ETZ ről és mindez persze széria blokkal is szimeringes elsőtelóval lassan lehetne nyitni egy Lengenda Születik c fórumot:D
Bocs ez megint hosszúra sikeredett
Azért Te is tudod Chevy kolléga, hogy ez azért eléég sarkos példa volt :)
Nagyon sokmindentől függenek egya autó paraméterei ;)
Amit cserélni kell: Főtengely-, hajtórúdcsapágyak, szimmeringek, meg persze hajtórúd. Nem kell az SKF-től seggre esni, van olyan jó a FAG is(én ezt használtam)és fele/harmada az ára. Ilyen az INA is. Ha pedig igényes vagy, tolsz rá 150-es hengerfejet, karbit, lánckereket, már ami az áralakítást illeti.
ETZ órába130 van és ha fölé megy a mutató ott már nem biztos hogy helyes értéket mutat, meg le se lehet olvasni normálisan.Épp ezért jöttek utánam autóval, és ha két óra közel ugyanazt mutatja azt már mondd vmit. Ezért mertem leirni hogy 135öt mentem a 250ETkómmal
Heló.Itt van az oldalon egy 6 voltos 20 ledes forulatszámmérő.Azt megcsinálta már valaki?Mert mi már 2.szor csináljuk de igy sem akar rendesen működni.Ki mit mond?Mi lehet a baj?szerintünk IC.
Sziasztok!
Megújult az oldalam, nézzétek meg:
www.fireblade.atw.hu
A 250-eseket nyomatékból kell hajtani. Fölösleges szétpörgetni. Ezeknem gyorasasági gépek. Meg elve már 6000 körül szerintem nincs is széphangjuk.
Nekem is kicsit más a hengerfej a 250-es TZ-n, kicsit dob rajta, de nem kell tőle sokat várni! Az enyém 2 éve így megy, nincs baja! De van még 1000 apró dolog, amin kicsit módosítva nyersz egy kis erőt, és ugye sok kicsi az sokra megy! De azt mindíg kétkedéssel fogadtam, mikor azt mondják innen vagy onnan lekaptam fél centit, és azóta megy mint ördög... Ha drasztikusan nyúlsz bele az sose jó, a tervezők sem voltak hülyék, csak finomítgatni kell rajta.
Az alap 250 egyébként 125-130-at megy a gyári adatok (és a tapasztalatok)szerint.
Egyebkent szerintem nem érdemes 7000 körül pörgetni, ott már elszáll az erő belőle, meg nem is tesz neki jót, ha tényleg így kipörög akkor inkább változtass áttételt, hogy a max nyomaték környékére told le a fordulatot! Nekem 5-ben 6000 körül elszáll az ereje, és vége! max ha ráfexem, és van helyem gyorsulni akkor 6500, da az már sok neki nagyon, tartósan azt nem bírja!
150-es mz 105 gyárilag a vége....most adsz neki egy hengerfejtuningot,úgy hogy szedetsz le belőle pl,meg egy jól belőtt kipuf,azt ott van már is 110,115nél.és úgy megy mint egy alap 250es???persze meg is hal utánna hamar,mert kiverődik a főtengely a csapágyből meg széthullik az egész,mert az ember nem azért tuningol motort,hogy aztán azt kihasználatlanul hagyja.nekem is a ts-em 3.ban pörög 7000fölé,akkor 1-2esben akasztja terheléssel a fordulatszámot,és néha nem birom ki hogy ne húzasssam,és egy tts-t szerintem nem fordulatra terveztek. sztem ha tsem 3.ban pörög 7000-el,akkor 1.esben,vagy 9000el is ha nem többel amikor kirántom.és gyakran megcsinálom ezt,mert nem birom ki hogy ne,mert jó érzés érezni ahogy húz,ahogy nyom a hátsó kerék.így élvezetes a motorozás sztem,nem öregapósan tötyörögni,hogy lekokszoljon,meg kíméljem a gépet...persze ez csak én vagyok,attól ti ne hajtsátok túl.
Télen egy kis generált akarok az MZ-nek. 125-ről 150-re alakítás. Meg csapágyazás! És ebben szeretnék segítséget kérni: ha szét van húzva a blokk célszerű az összes csapágyat kicserélni akkor?? Mert főtengely generált is akarok és csak a főtengely csapágyak cseréjére gondoltam. Valamint az SKF csapágyak is megfelelőkek?? Vagy ki mit ajánl?
Erre az óra csalásra az nagyon jó példa, amit haveomék akartak megmutatni. Be akarták bizonyítani,h egyikük corsaja 1L-es 170el megy. Na óra lehet,h annyit mutat, de kizárt,h annyival menjen egy 60-70le körüli autó, mint egy 90le-ős escort.
Nincs olyan kilóméter óra semmilyen járműben se ami pontosan mér!!! Mindegyok gyártó többet írat ki, mint amennyivel megy az emberfia. Ha mutatsz egy fényképet, amit rafival készítettek, akkor elhiszem.
Sziasztok!
ETZ-hez hol lehet fehér indexet venni?Olyat szeretnék amilyen a Sinson robogón van.A régin nekem ilyen volt és az újra is szeretnék.Elöre is köszönöm.
125-ös TZ-m 110-et ment alattam talán még egy kicsit fölötte is volt a mutató, 75 kg vaok, sik terep szélcsend amikor mértem. 250-es ugyanilyen körülmények között, gyári kipufogóval 135! és jó az óra!
Észre se lehet venni hogy 3.25-ös helyett 3.50-es gumi van rajta. Nekem ugyanugy megy mindkettővel.
de a kawa óraja sem a sebességmérés etalonja...
Félre ne érts, imádom az mz-t, de kizárt dolognak tartom, hogy a gyári adatoknál többet tudjon egy használt tuningolatlan gép. Márcsak azért sem, mert a gyár tesztpályán méri le pontos műszerekkel, és hülye lenne rosszabb értéket megadni a valósnál.
Hmm... Pedig az enyém sík terepen annyit ment,mikor megvettem! 110-et!! És nem ETZ óra mérte,hanem haverom jött mellettem Kawasaki Ninjával! Alig bírta a kawa a tempóóóóót :D
Hy szerintetek visszafogja a 3.50-es gumi a 125-ös ETZ annyira,h ne menjen 100nál jobban?? Boltba azt mondták: "ne vegyé 3.50est me' visszafogj szerencsétlent!" Haverom 150es TZ-je érdekes módon 118at megy vele..
Egy tuningolatlan 125-ös soha sem fog 110-115-el menni, és a 250-es etz sem 24, hanem 20le.(15kw/0,75=20le). És annak is úgy írja a könyv, hogy végsebesség testhelyzettől, beállítástól stb függően 125-130, és a 130-at a 251-esre írja, azt is úgy, hogy max 75kg-s emberke üli, és piszokkicsi az emelkedő, vagy sík a terep.
Hát de egy 250-es etznek mennie kéne 130at is. 110-115,hát 110et egy jó mz 125ös is megy....mert kb annyi a vége csutkán.nehogymár annyi legyen a vége mint egy 250-esé....elvégre a 125ös csak 12 lóerő körüli,vagy mennyi,a 250es,meg 24 nyilván.van különbség.
Rosszabb helyeken + ott fatter aki fogja a blokkot amíg csavarozok, a 125 ETZ blokkot belehet 1dül minden segítség nélkül is rakni de minek kínlódjon az ember ha van segítség:D:D:D
A 250 es blokk azért + annyira nem nehéz h 15 méter ne lehessen elvinni kézbe. :D nah megint sokat szövegelek de szét unom magam itt melóhelyen....
Jobb helyeken van erre tákolmány. Pár deszka összeszegelve 4 kis kerékkel esetleg rossz fötengely csapággyal...
25ös tzről volt szó, ami alá zért nem árt az alátámasztás. Mivel az nem bölcsővázas mint a ts, ezért ott nehezebb kivenni. Mert mit fogsz blokkot? vagy a csavarokat húzgálod ki?
Jah,251es az biztos nehéz,akkor nem is szólaltam meg.amúgy az jó?vagy természetes,hogy a ts150esem,ügye most lett felújítva,és hogy fütyül.jár alapjáraton odarántom és fülyül kicsit,mint a 250eseknél lehet azt hallani olyasmit.ez jó v. rosz?
Én a 251-es blokkot birtam 15méteren keresztül cipelni:P(persze közbe mar majdnem befigyelt a barnamaci:). Amúgy rohadt nehéz de én ugy szoktam hogy alárakok egy fatökét par téglát oszt akkor nem kell emelgetni:
ilyen nehéz hogy 125-ös blokkhoz emelő kell?:S
én csak 17 vagyok,de semmi gondom nincs a 125ös ts blokkot egybe kikapom.kézzel nem kell támasztó vagy emelő.kiszedem a csavarokat,és kézzel kiemelem.mondjuk 250es az már nehezebb az tuti nem menne így.ma megnéztem mert ma vettem km órát 4000ft-ost a tsre,és kurva jól mér,van sima óra is rajta,azzal pont ugyanúgy mér,ugyanannyit mutat tökéletesen,és ma húztam 3.ban,és vitte neki 90 et majdnem,de nem engedtem mert pörgött volna még,sztem 90 fölé is 15ös fogaskerékkel.majd megnézem mennyi a teljes vége 3.ban.meglepődtem,mert 90nél 15ös fogaskerékkel már majdnem 8000el pörög.az már nem rossz tekintve egy perselyes géptől:D,ami nem a magasfurdulatot bírja.
Ez 250-esnél még nagyobb segítség!
És miért probléma az ha nem megy többet 110-115-nél? Ez nem gyorsaságo motor, szerintem nem hiányzik belőle az a maximum 10 km/h.
Az apró trükk a blokk (etz125) kivételénél nekem a következő volt. Lehet kapni hidraulikus emelőt már olcsón. Vettem egyet és azzal támasztottam meg a blokkot. Amikor a tartócsavarokat eltávolítottam, akkor leengedtem egy kicsit az egészet és a kerekein kihúztam. Visszatétel is egyszerű volt. Bejátszottam a magasságot, betoltam a helyére és rögzítettem.
Izomból emelni semmit sem kellett. :)
Nem tudja valaki hogy ETZ 125-höz honnan tudnék sportkormányt venni?
Ha kiveszed, faszán hengerfejes lesz.
Nekem mz embléma kellene, olyan amik ts tankján vannak. Ha tud vki írjon. Kösz.
Megvettem Atesz250 gépét. Hát igencsk jól megy, és nagyon egybe van :))
gondolom a kompressziónövelésnek megvan az az előnye is hogy hatékonyabb a gép nem? Elvileg kevesebbet kellene fogyasztania(márha ugyanúgy járok vele) mert kisebb gázzal éri el ugyanazt a teljesítményt. Vagy nem így van? Javítsatok ki ha nem!
Figyeljetek már!!
Nekem a 251-esem hengerfeje alatt jó "vastag" alutömítés van. Mi van ha kiveszem??? Nekem így ha normálisan ülök rajta nem nagyon visz többet 110-115 nél, úgy jobb lenne?
Viszont azt tudom, hogy mindennek ára van, ennek oéldául micsoda? Mármint élettartam, megbízhatóság tekintetében. Mert nem érekel annyira ha nem megy jobban, de legyen üzembiztos és tartós.
Sziasztok. Lehet hogy ritka hogy ilyen kevés kilométer legyen egy motorba, de én is alá tudom támasztani.
Faterom tolta ki 1988-ba a müszaki boltból a 150-es ETZ-t.
Használta 3-5 évet,és lerakta.
Én egy pár éve megörököltem,de mivel szolgálati kocsim volt mindenhova kocsival mentem.2 éve használom "aktivan" most van benne 17.000Km.
2éve vettem le róla a gyári gumit.
Üdv Laca_D
Sziasztok srácok nem tudjátok hogy le lehet e kapni a hengert ha leszedem a tankot ? ETZ 250 es gépnél ? Vagy mindenképp le kell szednem a blokkot . Apropo nem tudtok valami kis csinyt mondani amivel könnyebben tudnám mozgatni a blokkot mert multkor majdnem megellettem a visszatételnél .
Ja, ott figyel, a ts 250 tipusu motor hengerfeje alatt, de nem a 125/150-es hengerfej alatt...
Sziasztok !
Alkatrészre lenne, szükségem és eddig még nemtudtam szerezni.
250 ETZ -hez bal oldali(kupplung feloli) dekli. Tonkrementek a fordulatszamkihajtas,-kupplung allito- fedelenek a menetei, ezért kell lecserélnem.
Alkatrész csere is érdekel.
Elsősorban Győrben, de lehet Veszprém megye, Zala megye környéke is.(Sümeg,Keszthely,Zegerszeg)
Kösz mindenkinek
Guru
Igazad van, én /mi/ a 125-ös, és a 150-es TS-re gondoltunk.
nem a benzintöl függ hogy kell-e hengerfej tömítés... :)
Ott figyel ki a hengerfej alól...
http://www.freeweb.hu/mzklub/Kepek/ts250robb.jpg
Háj!
Gyárilag nincs benne, és ez tuti, mert amikor még 125-ös ts-em volt, én voltam az első szerencsés, aki leszedhettem a hengerfejet, és hát nem volt alatta semmi.
Gyárilag nincs, a picit is sérült felület már nem tömít kielégítően, ezért szoktak belebarkácsolni különböző tömítéseket.
Hello!
Hát az attól függ kinek mit jelent az h simán.Ha nincs már a telo a helyén akkor csak lekell lazítani a középső csavart asszem 32 es kulcs kell rá legalábbis ETZ hez.Ha leszedted, az alsó felét kihúzod ha nem megy gumikalapácsal meglehet ütögetni 1 kicsit a menetnél.
MÁS: Szerintem is van Hengerfejtömítés a TS en legalábbis az enyémbe volt....
Semmi gond végülis márciusig ráér mert én idén már biztos h nem tolom ki a vasat:D
Szerintem mindegyiken van hengerfej tömítés... mert az kell.
Ha nem fúj ki az még nem jelenti, hogy nem kell. Bár manapság sokan mondják, hogy nem kell a 95-ös benya miatt.
MZ TS125 TS 125 Motor Papírokkal a Vaterán! Indulóár 4000Ft, Minimálár nincs! Az aukcióhoz másold a böngésződ címsorába a köv. linket:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13800535info-ra!
Jó licitálást!
a ts 250 en van hengerfejtömités....
mzzzz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|