hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 03. szombat 
Tímea, Irma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

osztro
válasz erre | email2006-10-21 01:05:58
Bár ez nem fórum téma de megcsapta a szememet.
1000 s corsa 60 - 70 lóerő lennne? hát érdekes az 1,4 es F astram 60 kemény paci:D:D mind1.

SEBESSÉGMÉRÉSRŐL: érdemes elolvasni a Simson.hu-n az ehhez tartozó cikket..
Felénk is lehet ám hallani 90 nel száguldó Jawa mustangról + 150 et viríto Nagy ETZ ről és mindez persze széria blokkal is szimeringes elsőtelóval lassan lehetne nyitni egy Lengenda Születik c fórumot:D
Bocs ez megint hosszúra sikeredett
sorszám: 16165 (64101)
(előzmény: chevy001, 2006-10-20 18:32:00)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-21 01:03:02
Azért Te is tudod Chevy kolléga, hogy ez azért eléég sarkos példa volt :)

Nagyon sokmindentől függenek egya autó paraméterei ;)
sorszám: 16164 (64100)
(előzmény: chevy001, 2006-10-20 18:32:00)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-10-20 22:49:38
Amit cserélni kell: Főtengely-, hajtórúdcsapágyak, szimmeringek, meg persze hajtórúd. Nem kell az SKF-től seggre esni, van olyan jó a FAG is(én ezt használtam)és fele/harmada az ára. Ilyen az INA is. Ha pedig igényes vagy, tolsz rá 150-es hengerfejet, karbit, lánckereket, már ami az áralakítást illeti.
sorszám: 16163 (64096)
(előzmény: Devil87, 2006-10-20 18:39:48)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-10-20 22:02:58
ETZ órába130 van és ha fölé megy a mutató ott már nem biztos hogy helyes értéket mutat, meg le se lehet olvasni normálisan.Épp ezért jöttek utánam autóval, és ha két óra közel ugyanazt mutatja azt már mondd vmit. Ezért mertem leirni hogy 135öt mentem a 250ETkómmal
sorszám: 16162 (64095)
(előzmény: chevy001, 2006-10-20 18:29:23)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-10-20 21:23:16
Heló.Itt van az oldalon egy 6 voltos 20 ledes forulatszámmérő.Azt megcsinálta már valaki?Mert mi már 2.szor csináljuk de igy sem akar rendesen működni.Ki mit mond?Mi lehet a baj?szerintünk IC.
sorszám: 16161 (64087)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-10-20 20:48:13
Sziasztok!

Megújult az oldalam, nézzétek meg:

www.fireblade.atw.hu
sorszám: 16160 (64086)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-10-20 20:47:23
Sok kicsi sokramegy :-)
sorszám: 16159 (64085)
(előzmény: Atilla, 2006-10-20 19:45:59)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-20 20:17:25
A 250-eseket nyomatékból kell hajtani. Fölösleges szétpörgetni. Ezeknem gyorasasági gépek. Meg elve már 6000 körül szerintem nincs is széphangjuk.
sorszám: 16158 (64084)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-10-20 19:45:59
Nekem is kicsit más a hengerfej a 250-es TZ-n, kicsit dob rajta, de nem kell tőle sokat várni! Az enyém 2 éve így megy, nincs baja! De van még 1000 apró dolog, amin kicsit módosítva nyersz egy kis erőt, és ugye sok kicsi az sokra megy! De azt mindíg kétkedéssel fogadtam, mikor azt mondják innen vagy onnan lekaptam fél centit, és azóta megy mint ördög... Ha drasztikusan nyúlsz bele az sose jó, a tervezők sem voltak hülyék, csak finomítgatni kell rajta.
Az alap 250 egyébként 125-130-at megy a gyári adatok (és a tapasztalatok)szerint.
Egyebkent szerintem nem érdemes 7000 körül pörgetni, ott már elszáll az erő belőle, meg nem is tesz neki jót, ha tényleg így kipörög akkor inkább változtass áttételt, hogy a max nyomaték környékére told le a fordulatot! Nekem 5-ben 6000 körül elszáll az ereje, és vége! max ha ráfexem, és van helyem gyorsulni akkor 6500, da az már sok neki nagyon, tartósan azt nem bírja!
sorszám: 16157 (64079)
(előzmény: Somebody, 2006-10-20 19:20:42)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-20 19:20:42
150-es mz 105 gyárilag a vége....most adsz neki egy hengerfejtuningot,úgy hogy szedetsz le belőle pl,meg egy jól belőtt kipuf,azt ott van már is 110,115nél.és úgy megy mint egy alap 250es???persze meg is hal utánna hamar,mert kiverődik a főtengely a csapágyből meg széthullik az egész,mert az ember nem azért tuningol motort,hogy aztán azt kihasználatlanul hagyja.nekem is a ts-em 3.ban pörög 7000fölé,akkor 1-2esben akasztja terheléssel a fordulatszámot,és néha nem birom ki hogy ne húzasssam,és egy tts-t szerintem nem fordulatra terveztek. sztem ha tsem 3.ban pörög 7000-el,akkor 1.esben,vagy 9000el is ha nem többel amikor kirántom.és gyakran megcsinálom ezt,mert nem birom ki hogy ne,mert jó érzés érezni ahogy húz,ahogy nyom a hátsó kerék.így élvezetes a motorozás sztem,nem öregapósan tötyörögni,hogy lekokszoljon,meg kíméljem a gépet...persze ez csak én vagyok,attól ti ne hajtsátok túl.
sorszám: 16156 (64078)
(előzmény: Joseph251, 2006-10-20 17:13:46)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-20 18:39:48
Télen egy kis generált akarok az MZ-nek. 125-ről 150-re alakítás. Meg csapágyazás! És ebben szeretnék segítséget kérni: ha szét van húzva a blokk célszerű az összes csapágyat kicserélni akkor?? Mert főtengely generált is akarok és csak a főtengely csapágyak cseréjére gondoltam. Valamint az SKF csapágyak is megfelelőkek?? Vagy ki mit ajánl?
sorszám: 16155 (64077)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-20 18:32:00
Erre az óra csalásra az nagyon jó példa, amit haveomék akartak megmutatni. Be akarták bizonyítani,h egyikük corsaja 1L-es 170el megy. Na óra lehet,h annyit mutat, de kizárt,h annyival menjen egy 60-70le körüli autó, mint egy 90le-ős escort.
sorszám: 16154 (64076)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-20 18:29:23
Nincs olyan kilóméter óra semmilyen járműben se ami pontosan mér!!! Mindegyok gyártó többet írat ki, mint amennyivel megy az emberfia. Ha mutatsz egy fényképet, amit rafival készítettek, akkor elhiszem.
sorszám: 16153 (64075)
(előzmény: MZfan, 2006-10-20 18:14:28)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2006-10-20 18:20:41
Sziasztok!
ETZ-hez hol lehet fehér indexet venni?Olyat szeretnék amilyen a Sinson robogón van.A régin nekem ilyen volt és az újra is szeretnék.Elöre is köszönöm.
sorszám: 16152 (64074)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-10-20 18:14:28
125-ös TZ-m 110-et ment alattam talán még egy kicsit fölötte is volt a mutató, 75 kg vaok, sik terep szélcsend amikor mértem. 250-es ugyanilyen körülmények között, gyári kipufogóval 135! és jó az óra!
sorszám: 16151 (64072)
(előzmény: Joseph251, 2006-10-20 18:05:51)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-10-20 18:08:48
Észre se lehet venni hogy 3.25-ös helyett 3.50-es gumi van rajta. Nekem ugyanugy megy mindkettővel.
sorszám: 16150 (64070)
(előzmény: Devil87, 2006-10-20 17:33:51)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-10-20 18:05:51
de a kawa óraja sem a sebességmérés etalonja...
Félre ne érts, imádom az mz-t, de kizárt dolognak tartom, hogy a gyári adatoknál többet tudjon egy használt tuningolatlan gép. Márcsak azért sem, mert a gyár tesztpályán méri le pontos műszerekkel, és hülye lenne rosszabb értéket megadni a valósnál.
sorszám: 16149 (64069)
(előzmény: Devil87, 2006-10-20 17:36:49)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-20 17:36:49
Hmm... Pedig az enyém sík terepen annyit ment,mikor megvettem! 110-et!! És nem ETZ óra mérte,hanem haverom jött mellettem Kawasaki Ninjával! Alig bírta a kawa a tempóóóóót :D
sorszám: 16148 (64068)
(előzmény: Joseph251, 2006-10-20 17:13:46)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-20 17:33:51
Hy szerintetek visszafogja a 3.50-es gumi a 125-ös ETZ annyira,h ne menjen 100nál jobban?? Boltba azt mondták: "ne vegyé 3.50est me' visszafogj szerencsétlent!" Haverom 150es TZ-je érdekes módon 118at megy vele..
sorszám: 16147 (64067)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-10-20 17:13:46
Egy tuningolatlan 125-ös soha sem fog 110-115-el menni, és a 250-es etz sem 24, hanem 20le.(15kw/0,75=20le). És annak is úgy írja a könyv, hogy végsebesség testhelyzettől, beállítástól stb függően 125-130, és a 130-at a 251-esre írja, azt is úgy, hogy max 75kg-s emberke üli, és piszokkicsi az emelkedő, vagy sík a terep.
sorszám: 16146 (64064)
(előzmény: Somebody, 2006-10-20 15:30:01)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-20 15:30:01
Hát de egy 250-es etznek mennie kéne 130at is. 110-115,hát 110et egy jó mz 125ös is megy....mert kb annyi a vége csutkán.nehogymár annyi legyen a vége mint egy 250-esé....elvégre a 125ös csak 12 lóerő körüli,vagy mennyi,a 250es,meg 24 nyilván.van különbség.
sorszám: 16145 (64059)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-10-20 09:10:44)

 
 
osztro
válasz erre | email2006-10-20 14:44:07
Rosszabb helyeken + ott fatter aki fogja a blokkot amíg csavarozok, a 125 ETZ blokkot belehet 1dül minden segítség nélkül is rakni de minek kínlódjon az ember ha van segítség:D:D:D
A 250 es blokk azért + annyira nem nehéz h 15 méter ne lehessen elvinni kézbe. :D nah megint sokat szövegelek de szét unom magam itt melóhelyen....
sorszám: 16144 (64055)
(előzmény: piri, 2006-10-20 11:44:32)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-20 11:44:32
Jobb helyeken van erre tákolmány. Pár deszka összeszegelve 4 kis kerékkel esetleg rossz fötengely csapággyal...
sorszám: 16143 (64051)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-20 11:31:55
25ös tzről volt szó, ami alá zért nem árt az alátámasztás. Mivel az nem bölcsővázas mint a ts, ezért ott nehezebb kivenni. Mert mit fogsz blokkot? vagy a csavarokat húzgálod ki?
sorszám: 16142 (64050)
(előzmény: Somebody, 2006-10-20 11:13:38)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-20 11:25:49
Jah,251es az biztos nehéz,akkor nem is szólaltam meg.amúgy az jó?vagy természetes,hogy a ts150esem,ügye most lett felújítva,és hogy fütyül.jár alapjáraton odarántom és fülyül kicsit,mint a 250eseknél lehet azt hallani olyasmit.ez jó v. rosz?
sorszám: 16141 (64049)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-20 11:21:22)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-20 11:21:22
Én a 251-es blokkot birtam 15méteren keresztül cipelni:P(persze közbe mar majdnem befigyelt a barnamaci:). Amúgy rohadt nehéz de én ugy szoktam hogy alárakok egy fatökét par téglát oszt akkor nem kell emelgetni:
sorszám: 16140 (64048)
(előzmény: Somebody, 2006-10-20 11:13:38)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-20 11:13:38
ilyen nehéz hogy 125-ös blokkhoz emelő kell?:S
én csak 17 vagyok,de semmi gondom nincs a 125ös ts blokkot egybe kikapom.kézzel nem kell támasztó vagy emelő.kiszedem a csavarokat,és kézzel kiemelem.mondjuk 250es az már nehezebb az tuti nem menne így.ma megnéztem mert ma vettem km órát 4000ft-ost a tsre,és kurva jól mér,van sima óra is rajta,azzal pont ugyanúgy mér,ugyanannyit mutat tökéletesen,és ma húztam 3.ban,és vitte neki 90 et majdnem,de nem engedtem mert pörgött volna még,sztem 90 fölé is 15ös fogaskerékkel.majd megnézem mennyi a teljes vége 3.ban.meglepődtem,mert 90nél 15ös fogaskerékkel már majdnem 8000el pörög.az már nem rossz tekintve egy perselyes géptől:D,ami nem a magasfurdulatot bírja.
sorszám: 16139 (64047)
(előzmény: Czifi, 2006-10-20 08:54:33)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-10-20 09:30:09
Ez 250-esnél még nagyobb segítség!
sorszám: 16138 (64040)
(előzmény: Czifi, 2006-10-20 08:54:33)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-10-20 09:10:44
És miért probléma az ha nem megy többet 110-115-nél? Ez nem gyorsaságo motor, szerintem nem hiányzik belőle az a maximum 10 km/h.
sorszám: 16137 (64039)
(előzmény: tams9, 2006-10-19 21:09:26)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-10-20 08:54:33
Az apró trükk a blokk (etz125) kivételénél nekem a következő volt. Lehet kapni hidraulikus emelőt már olcsón. Vettem egyet és azzal támasztottam meg a blokkot. Amikor a tartócsavarokat eltávolítottam, akkor leengedtem egy kicsit az egészet és a kerekein kihúztam. Visszatétel is egyszerű volt. Bejátszottam a magasságot, betoltam a helyére és rögzítettem.
Izomból emelni semmit sem kellett. :)
sorszám: 16136 (64038)
(előzmény: charlie, 2006-10-19 19:53:16)

 
 
tócsa
válasz erre | email2006-10-20 01:05:55
Nem tudja valaki hogy ETZ 125-höz honnan tudnék sportkormányt venni?
sorszám: 16135 (64034)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-10-19 21:47:12
Ha kiveszed, faszán hengerfejes lesz.
sorszám: 16134 (64024)
(előzmény: tams9, 2006-10-19 21:09:26)

 
 
Sycora
válasz erre | email2006-10-19 21:40:19
Nekem mz embléma kellene, olyan amik ts tankján vannak. Ha tud vki írjon. Kösz.
sorszám: 16133 (64020)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-10-19 21:29:05
Megvettem Atesz250 gépét. Hát igencsk jól megy, és nagyon egybe van :))
sorszám: 16132 (64018)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-10-19 21:14:36
gondolom a kompressziónövelésnek megvan az az előnye is hogy hatékonyabb a gép nem? Elvileg kevesebbet kellene fogyasztania(márha ugyanúgy járok vele) mert kisebb gázzal éri el ugyanazt a teljesítményt. Vagy nem így van? Javítsatok ki ha nem!
sorszám: 16131 (64017)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-10-19 21:09:26
Figyeljetek már!!
Nekem a 251-esem hengerfeje alatt jó "vastag" alutömítés van. Mi van ha kiveszem??? Nekem így ha normálisan ülök rajta nem nagyon visz többet 110-115 nél, úgy jobb lenne?
Viszont azt tudom, hogy mindennek ára van, ennek oéldául micsoda? Mármint élettartam, megbízhatóság tekintetében. Mert nem érekel annyira ha nem megy jobban, de legyen üzembiztos és tartós.
sorszám: 16130 (64015)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-10-19 20:12:48
Sziasztok. Lehet hogy ritka hogy ilyen kevés kilométer legyen egy motorba, de én is alá tudom támasztani.
Faterom tolta ki 1988-ba a müszaki boltból a 150-es ETZ-t.
Használta 3-5 évet,és lerakta.
Én egy pár éve megörököltem,de mivel szolgálati kocsim volt mindenhova kocsival mentem.2 éve használom "aktivan" most van benne 17.000Km.
2éve vettem le róla a gyári gumit.
Üdv Laca_D
sorszám: 16129 (64013)
(elözmény: Somebody, )

 
 
charlie
válasz erre | email2006-10-19 19:53:16
Sziasztok srácok nem tudjátok hogy le lehet e kapni a hengert ha leszedem a tankot ? ETZ 250 es gépnél ? Vagy mindenképp le kell szednem a blokkot . Apropo nem tudtok valami kis csinyt mondani amivel könnyebben tudnám mozgatni a blokkot mert multkor majdnem megellettem a visszatételnél .
sorszám: 16128 (64012)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-10-19 18:36:04
Ja, ott figyel, a ts 250 tipusu motor hengerfeje alatt, de nem a 125/150-es hengerfej alatt...
sorszám: 16127 (64009)
(előzmény: piri, 2006-10-19 16:14:05)

 
 
Guru
válasz erre | email2006-10-19 17:59:48
Sziasztok !

Alkatrészre lenne, szükségem és eddig még nemtudtam szerezni.
250 ETZ -hez bal oldali(kupplung feloli) dekli. Tonkrementek a fordulatszamkihajtas,-kupplung allito- fedelenek a menetei, ezért kell lecserélnem.
Alkatrész csere is érdekel.
Elsősorban Győrben, de lehet Veszprém megye, Zala megye környéke is.(Sümeg,Keszthely,Zegerszeg)

Kösz mindenkinek
Guru
sorszám: 16126 (64007)

 
 
Szysz
válasz erre | email2006-10-19 16:26:41
Igazad van, én /mi/ a 125-ös, és a 150-es TS-re gondoltunk.
sorszám: 16125 (64002)
(előzmény: piri, 2006-10-19 16:14:05)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-10-19 16:16:45
nem a benzintöl függ hogy kell-e hengerfej tömítés... :)
sorszám: 16124 (64001)
(előzmény: piri, 2006-10-19 13:54:55)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-19 16:14:05
Ott figyel ki a hengerfej alól...
http://www.freeweb.hu/mzklub/Kepek/ts250robb.jpg
sorszám: 16123 (64000)
(előzmény: Joseph251, 2006-10-19 15:52:10)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-10-19 15:52:10
Háj!
Gyárilag nincs benne, és ez tuti, mert amikor még 125-ös ts-em volt, én voltam az első szerencsés, aki leszedhettem a hengerfejet, és hát nem volt alatta semmi.
sorszám: 16122 (63995)
(előzmény: piri, 2006-10-19 13:54:55)

 
 
Szysz
válasz erre | email2006-10-19 15:45:51
Gyárilag nincs, a picit is sérült felület már nem tömít kielégítően, ezért szoktak belebarkácsolni különböző tömítéseket.
sorszám: 16121 (63994)
(előzmény: osztro, 2006-10-19 15:39:39)

 
 
osztro
válasz erre | email2006-10-19 15:39:39
Hello!
Hát az attól függ kinek mit jelent az h simán.Ha nincs már a telo a helyén akkor csak lekell lazítani a középső csavart asszem 32 es kulcs kell rá legalábbis ETZ hez.Ha leszedted, az alsó felét kihúzod ha nem megy gumikalapácsal meglehet ütögetni 1 kicsit a menetnél.
MÁS: Szerintem is van Hengerfejtömítés a TS en legalábbis az enyémbe volt....
sorszám: 16120 (63992)
(elözmény: Somebody, 2006-10-18 21:01:23)

 
 
osztro
válasz erre | email2006-10-19 15:00:40
Semmi gond végülis márciusig ráér mert én idén már biztos h nem tolom ki a vasat:D
sorszám: 16119 (63990)
(elözmény: Somebody, 2006-10-18 21:06:34)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-19 13:54:55
Szerintem mindegyiken van hengerfej tömítés... mert az kell.
Ha nem fúj ki az még nem jelenti, hogy nem kell. Bár manapság sokan mondják, hogy nem kell a 95-ös benya miatt.
sorszám: 16118 (63986)

 
 
africatwin79
válasz erre | email2006-10-19 10:02:02
MZ TS125 TS 125 Motor Papírokkal a Vaterán! Indulóár 4000Ft, Minimálár nincs! Az aukcióhoz másold a böngésződ címsorába a köv. linket:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13800535info-ra!

Jó licitálást!
sorszám: 16117 (63983)

 
 
válasz erre | email2006-10-18 21:46:29
a ts 250 en van hengerfejtömités....


mzzzz
sorszám: 16116 (63969)
(elözmény: Somebody, 2006-10-18 19:16:06)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu