:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
igen,csak tudod a parafa egy idő után szétmorzsálódhat,főleg hogy nagy,de változó nyomásterhelés éri,na meg a hőmérsélet sem az ő kedvence.ilyesmit legközelebb lágyfémdugóból csinálj.
hogy a viharba esne ki onnan az beleszorult..meg a zéger miatt sem fog tudni kieseni.
hali,hát ez kb 2 köbcenti,elméletileg lehet hogy kicsit nagyobb lesz az elősürités,de ha kiesik és beleég a hengerbe nem fogsz örülni.
most olyat csináltam a ts-emen,hogy a dugattyú csapszegemet,beparafáztam....hátha jobban megy tőle,mert gondoldoztam,ha a dugó szívás után elősűrit még,akkor amikor meg le és elhalad a felömlőknél,a dugócsapszeg üreges,és benyomhatja a kaját ott sztem...így nem fogja,nagyobb lesz a nyomás is ha nagyon nagyon minimálisan is de nagyon a nyomásnak kék lennie....
Szerintetek egy 150-es etz rezót mennyibe lenne lekrómozni? Ha tudtok akkor adjatok meg légyszi egy címet is. Lehetőleg Békés megye közelében.
Jól mondod, pontosan így van.
Van!
Pl az ETZ 125, 150 vagy 251 hátsókereke 16-os, vagy a nagy Trophy mindkét kereke, a többit annyira nem ismerem, de talán a nagy TS hátsó kereke is 16-os, de az nem tuti.
CSÁ, a 125/150-es hátso kerék az 16-os,azt hiszem van is.
Hello!
van 16-od kerék valamelyik MZ-ben? Vagy én tudom rosszul?
Mert ollyan kellene... Neked van? Jaffába menne bele... Köszi!
Srácok, ezt már privátban kellene szerintem.
Fém (de nem t5-é). MIt kérsz a mociért.MIen állapotu?
Műanyag, vagy fém? Egyébként van nagyon sok mindenem p21-hez, akár még eladó motor is.
GYakorlatilag minden érdekel,de most főleg elsősárvédő.vAgy mid van?
Ha hátsó van akkor az érdekel, az első keskenyebb az nem. P21-hez mi kellene?
Igen Pálfai vagyok. Nem tudom hány milis, a hagyományosETZ 250-es felnim van. 21-es cuccokra gondolta, Ha nincs irj egy összeget!
Jól olvastam, hogy Pálfán laksz? Akkor én nem messze tőled: Regöly. Milyen pannónia alkatrész érdekelne?
Engem az az MZ hátsó kerék, pontosabban abból is az a felni érdekelne aminek a szélessége kb. 64-66 mm. Ilyen van neked?
Szerintem meg tudunk egyezni. érdekel csere is: pannonia,danuvia,STB alkatrészek. Egyébként hol is laksz?
Inkább Te mondj egy érat amiért megválnál tőle!
Oké megnézem van-e meg, de ugy emlékszem van több is. ha van ,ennyit ajánlasz érte?
Szia!
Engem a hátsókerék érdekelne ha 18"-os
A forgalmi megvan, végleg ki van vonva.
Kelleni fog még gyújtótrafó, akkumlátor, generátor is.
Sziasztok szeretnék venni egy eredeti benzincsapot aminek semmi baja sincs és lehetőleg fémből legyen a vízzsákja.Adok érte 2500Ft-ot. Itt a címem ha valaki eladja motorszerelo@citromail.hu
Én is erre gondoltam. De most eredetiség vizsgán belekötöttek a vasba, h az egy síma mezei 250es, nem de luxe. Pedig ott a fordmérő, meg a papírjaiban is ez szerepel.
Hát nem tudom,h mik kellhetnek még.
Végulis: Megszakitós gyujtás van, talán fesszab-is, diódahid van . Vagy másra gondoltál?
Mi a különbség egy mezei 250-es etz és a De Luxe között?
Minden, ami ahoz kell,h ts-t 12v-ra alakítsam.
Ja, így már értem! Furcsálltam is, hogy Te a motormágus - TS tulaj majd' egy litert akarsz beletölteni. :)
mit értesz elektronikán? tárcsafek kompletten az van.
Nekem kompeltt elektronika kellene, meg tárcsafék mindennel eggyütt.
ja, de csak azert mert 1 liternel kevesebbet ugy sem tud venni :)
onnantol kezdve meg ugyis nivoig toltom
A váz totálkár! De mi érdekelne, a csupasz váz? Mert van egy csomo bontott alkatrészem, én már abbahagytam az MZ-zést.
A hozzá való váz esetleg nem eladó?
Sziasztok van egy elado Tirisztoros gyújtásom ETZ-hez. AZ ára 6000ft TEL: 06-70-294-15-81
Sziasztok! Van egy eladó 250-es ETZ blokkom kompletten: gyujtással ,karbival, vezetékköteggel,papirokkal-vagy anélkül,( tavaly lett felujitva de karamboloztam vele)csak be kell dobni a vázba és megy!!! Az ára: 16000FT Érdeklődni csak telefonon: 06-70-294-15-81
hello!
Szeretném megültetni a Jawamat, és úgy tippelem a 16-os Mz hátsó jó bele... Erről tud nekem valaki segíteni, illetve tudok valakitől szerezni? Egy rövidebb teló is kellene hozzá, talán Pancsié... légyszi privátba írjatok! köszönöm!
Ezt épp az Index fórumról szedtem, szerintem az "MZ hogyan tovább" című könyvből van, de nem vagyok benne biztos. Azt megtalálod itt, a Szakirodalom pontban!
Rebel 56 vannak még ilyen cikkeid szeretem az ilyeneket átolvasgatni böngészgetni meg gyüjtögetem is a szerelési útmutatókat stb ha tudnál weboldalt vagy valamit mondani ahol ilyeneket lehet találni megköszönném .
ja igen majd elfelejtettem,a 250 TS az a 4 sebességes régi kiadás,a trophy az ES,és volt még ETS a pupostankos sportgép ami elég ritka.A TS 250/1 az ötsebességes és utána jött az ETZ.
vannak 250 ts blokk alkatrészeim,és dinamó is de ez biztos nem generátor,mindez pesten
Kevesebb mint 1 liter? És mennyivel, 5.5 decivel? :) / katt!/
Hellósztok érdekelnének Mz 250 Ts blokk alkatrészek.(ha jól tudom a Trophy blokk lenne ez)
Gyújtás- generátor, kuplung és a mellete lévő ferdefogazatú fogaskerék, ezenkívül berúgókar.
Papírok nélkül érdekel váz is .Csak a váz kell nem kell bele semmi kormány se
Ha valaki tudna jó pénzért akkor írjon ide vagy e-mail: sz..p@freemail.hu
Brisk, NGK, Champion gyertya nekem bevállt.
0,3mm megszakító hézag és 3mm előgyujtás az FHP elött
Olajat anyit kap amenyi elkezd kicsurogni a kitekert nivó csavarnál (váltokar közelében a deklin keresd) ez kevesebb mint 1L és én Mol Hykomolt használok probléma nélkül.
Az nemgond ha csorog, valószínüleg a primerlánc és fogaskerék van szétkopva, ha tudsz stabil gyújtást állítani akkor nem kell a főtengelyhez nyulni.
Nemrég volt szó erről itt a fórumon, de senki sem reagált a kérdésemre, pedig egy fórumtárs gyártatott és -ha jól emlékszem- 1700 pézért árulta. Talán Kobra1 volt, ha nem, akkor rosszul emléxem.
Ez így igaz! Ha %-ban fejezzük ki a felújított élettartamát az 5-80% között mozoghat. Tehát a silány munkával akár a bejáratás alatt is széteshet...
Viszont az alkatrészekkel az a gond, hogy az eredetiek jobbak voltak vagy ha jobb mint az eredeti akkor meg annyiba kerül, hogy csak a megszállott milliomosok engehetik meg maguknak (pl. 35-50 ezerFt egy henger), és még akkor sem biztos, hogy lesz olyan tartós, viszont viszonylag olcsón lehet tuningolni és irreálisan nagy teljesítményt (a konstrukcióhoz képest) kihozni belőle, persze ez már megint pénzkérdés azért.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|