:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Még mindig a rudós taggal vagyok elfoglalva.
A jobbos rugóstagom állító fogantyúja (1 személy - 2 személy rugókeménység változtatás) letört. Most, hogy szétszedem, alkalmasnak tartom a cserére. Lehet ilyet szerezni valahonnan?
Tokeletesen igazad van.
A sajat kalvariamrol mar irtam regebben par sort az mz klubon, hogy mivel is jar egy ilyen mutatvany. Ha valakit erdekel itt a teteles beszamolo: www.mzklub.hu aztan szerviz topic, majd futomu, vaz kerekek topic ott a 3. oldal kb. lap kozepe (2006.jan.25-i hsz)
Udv!
Lehet hogy most hüjeséget mondok de,az én ETZ-men is pöcök volt ék hejett. Hogy lehet ez? A ts-nek más a löket hossza nem? Modjuk az én ETZ-m a legelső kiadású/ 82-es/ volt.
Hello!
Tudtommal a simson ba elöl hátul ugyan olyan széles felni van... Meg itt annak a veszélye is fenn áll h 1 simson felnit nem az MZ súlyához és sebességéhez tervezték szerintem... Olyanhosszú küllőt boltba nem kapsz amivel összehozod a 16" felnit a elsőkerékagyal ezt csak csináltatni lehet, és nem otthon vágnirá a menetet mert ugye mángoroltmenet van rajt(duzzasztott). Küllöt meg valahol Békéssen csinálnak méretre kb 160FT/db. Ha valakit érdekel írjon aztán írok pontos címet és küllőméretet.
Köszöntem a gyors választ :)
ThUnDeR
100ezerért de nagyon patent állapotban van a gép.
Urak, ha jól tudom akkor a TS 250-esek főtengelyén a generátor forgórésze egy kis pöcökkel volt megvezettve ugye?? Nem olyan félhold alaku ékkel mint etézéken...
ThUnDeR
Szia közsi a választ, és mennyiért vetted ha nem titok?
Szeva!
Biztos létezik ilyen én most vettem egy 250-es 15ezerkm-rel gyári állapotban úgyhogy nem lehetetlen.Tavaszig meg van időd nézelődni.
Sziasztok! szeretnék venni egy 125/150-es ETZ-t csak gyári állapot érdekel, érdeklődnék neme tud valaki egyet elfekvőben. Végülis csak tavaszra kéne nem sürgös,/ addigra jön össze a lové/ Vagy mi a véleményetek lehet még találni ien megkimélt gépet? És ha igen kb/mennyiért?
mert nem jösz be hozzám:-)
A szürke, fekete, ezüst nem szerepel a forgalmiban (általában TSnél legalábbis) így mindegy ugyanis lehet krómozott is a sárvédő. De azért jobb megkérdezni az ocsmányirodában.
Simson kfelnit kell belefűzni... ez is egy alternatíva. Elsőt (akár) vagy hátsót (ez szélesebb). A küllőket meg mm-re árulják nem kell levágni.
van az a 2 fél darabból álló betét amin felfekszik a rugó, ha ezeket kiveszed a rugó lenyomása után akkor kényelmesen hozzáférsz a 2 anyához. A felső anyát, amihez a szilent van hegesztve úgy tudod leszedni, hogy a kontranyát letekered a menet végéig, hogy megszoruljon és akkor 2 villáskulcsal meg tudod lazítani a felsőt.
Persze picit szívás, mert ezután a kontraanyár is le kellene valahogy szedni, de nekem ezzel már nem kellet különösebben küzdenem. Vigyáz a csúszószáára és a menetre, hogy ne sérüljön.
Rugós tag szétszerelése:
az a gondom, hogy a felső szemre rá van hegesztve egy anya, ez biztosítva van egy ellenanyával, ami belül van, és amin tkp. felfekszik a rugó a külső teleszkóphüvelyen keresztül.
Az ellenanyát meglazítottam, de a másik anya, ami a szemre van hegesztve, továbbra is együtt forog a csavarral.
Pedig úgy látom, hogy a csavarról mindkét anyát le kell vennem, hogy szét tudjam szedni a rugós tagot.
Lehet, hogy a szemet le kell vágnom az anyáról?
Hogyan lehet ezt szétszedni?
Nekem csavaros megoldással van összerakva a hátsóteló, de csak a szimeringig bontottam le, tovább nem tudom hogy lehet.
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan lehet szétszerelni a TS 150 rugós tagjait? Egyáltalán szét lehet szerelni? Roncsolásmentes módszerre gondolok...:-)
Köszi a színkódokért, a RAL 3001-es piros egész reális, viszont a szürke tekintetében kicsit bizonytalan vagyok.
Józan paraszti ésszel gondolva azon vagyok, hogy vaszínűleg RAL 9006-os alu szín lehet.
Hello!
Nekem 16" os kerék van a ETZ be elöl is. Egy hátsó felnit küllőztem ki és csináltattam egyedi méretű küllőket így lett összefűzve az első aggyal.
Itt vannak róla képek: http://www.kep.tar.hu/osztro/50114527#2
Vésszatérve a témához, szerintem nem fog ősszejönni, a felni szélessége miatt.
Köszi a választ, csak azért kérdeztem mert nekem a széria hátsokerekem van kis ETZ-be való/16-os/. Végülis van elsőkerekem is/ az agyat kivágni belőle/. Csak a félreértések elkerülése mitt kérdeztem, de majd Matesz144 eldönti hogy igy is kell-e neki.
Matesz144-nek 125, vagy 150-es ETZ-be kell a 16"-os felni, mert akar egy 16"-os kereket előre.
Tehát neki az lenne a legideálisabb ha egy 16"-os felnibe fűzött ETZ első kerékaggyal ellátott kereked lenne.
Csak emlékezve a már leírtakból idéztem fel a kérdésedre a választ. :D
Nekem is van 18-as kerekem ha kell! Neked sporttársi áron!!(hátha én is indulok jövöre az mz kupán((ha lessz)))
Sziasztok MZ-sek!
Keresek olyan kipufogót ami a széria ETZ 250 teljesítményét valóban megnöveli.
Rajzot is, dobot is lehet javasolni.
Köszönöm: Zoltán
Tisztázzuk jó? 125-150-es etzbe kell neked nem? Nem 250-be ugye?
Arra szeretnélek +kérni,h. tegyél már félre légyszi egy 16-os hátsó alufelnit részemre,addig amig kitalálom h. hogy jutok el hozzád.Előre is köszi,Gabe
Szia Keri!
Én oda tom passzolni a 18-as első felnit,mert nekem nem kell.Semmi baja nincs.Érdekel?Én Hunyán lakom. matesz144@freemail.hu
meg a 251-esen is az van hátul.
Igen a 250-esen gyári méret a 18as. aszthiszem van még elsö és hátsó is. Ha érdekel jelezzd és megnézem./ a 16-os az a 125ösé/
18-as az a gyári méret ETZ-én?
Van még?
Nekem is kellene egy első+hátsó sérülésmentes alu abroncs.
Szia, most attam el egykettö 18-ast 4000ft/db-áron , anyiért odaom a 16-ost is. De ebből nem engedek,/ szerintem nem drága/ . Szerinted? Ja egyébként Pálfán lakom.
Szia Tata21!
De jó,h. itt vagy.Mit kérnél a 16-os hátsókerékért, vagy külün az alufelniért.Hol vagy helyileg?
Szia,
bele látsz az agyamba, filóztam rajta,de még jobban nem estem neki költségvetni +összekukázni hozzá a motyót ,meg sémám sincs, amin elindulnék.Tudsz segíteni?
Gyenge a szikra. Ez lehet nagyfesz kábel hiba, megszakító zárásszögének hibás beállítása miatt.Esetleg hibás érintkezés valahol a gyújtás körben. Bele játszhat ebbe a dologba hibás benzin levegő arány beállítás is.Esetleg fals levegő valahol. Ha sok a benzin, vagy kevés a levegőhöz viszonyítva, akkor csak nagyon erős szikra tud gyújtani.
Szevasztok! Etz 250-esemmel kapcsolatban érdeklődnék! Nem akar indulni! Vagyis elindul, ketyereg néhány másodpercet, azután leáll. Amit tudok: a karbi jó, benzin tökéletes 50-es keverék, trafó új benne, 5 gyertyával próbálkoztam, de semmi változás, mindegyiknél a hézag mellett adja a szikrát. Töltése is jó, akksi új. Leszedtük a pipáról az árnyékolást, meg otthoni használt gyertyát raktunk bele, akkor elindult, és ment is. Akkor 1szer tudtam vele menni kb 1h.-t. Rá egy hétre már megint nem indult. Elektromos hibára gyanakszom, de nem tudom mi lehet szar. Bárki tudna vmi hasznos észrevételt fűzni hozzá, nagyon megköszönném!
Tudtommal 30 éves kortól lehet veteránnak minősíttetni.
Szia, érdeklődnék hogy mit kérsz a ts-ért. mien állapot STB..( csak tályékozodni akarok) ÜDV: tata21
Veterán vizsgát a jármű 30éves korától lehet csinálni. Tehát most a 76-os a legfiatalabb veteránok.
Sziasztok! Volna egy eladó TS-150-em! Üzemképes jó állapotban forgalmival!
Soma bátyó! A veteránvizsgát mikortól lehet megcsináltatni? Majd ha egyszer odakerül a kistz. Most 19 éves. Mennyi kő még?
mzzzz
Sztem azért csörög mert MZ, ill. azért MZ mert csörög. Vmelyik jó lesz , osszátok be:DD
ja, az enyém is metálkék :) van még 15 éve a veteránságig, ha nálam is marad addig, annyi idő után majd belefér egy másik fényezés.
egy ES-nél, TS-nél viszont már érdemes megfontolni mik a tervek.
Ja én nem foglalkoztam ezzel:) Ami megteccet azt választottam:) meg az enyim messze van az oldtimerségtől hisz még csak 90-es:)
Egyébként én is festés előtt állok de szerintem nekem jó lesz a neolux mert nem vagyok annyira igényes, hogy többe kerüljön a festék mint a motor :-).
Ezért járok MZ-vel...
Nekem már nem csörög a 250-esem. ( Mert ősszetörtem) !!! És most jó a hangja/fogyasztása!
Nekem a forgalmiban az van, hogy piros(élénkpiros) meg, hogy kék(élénkkék) .
Ez szerintem RAL 3001 (Signal red), és RAL 5005 (Signal blue).
http://www.ostmotorrad.de/divers/ral.html
http://www.absealantsltd.com/ral_colour_chart.htm
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|