MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Üdv! Nem tudtok olyan linket vagy dokumentumot,ahol 125ös illetve 150es ETZ-hez angol alkatrészjegyzéket lehet találni?? köszi
A Skodámon finom menetes és nagy keménységü csavar volt a kuplung felfogatásnál, amit elég nagy nyomatékkel kellet lehúzni.
Menetrögzítő lakkot mindenképpen használj ilyen helyen!!!
Eladó fékkart, olajtartályt keresek ETZ 125 öshöz :) Ha vkinek lenne , írjon....
bubue@freemail.hu
robogó főfékhengert szoktak használni, a dugatyú átmérő nem árt ha hasonló mint az ETZ-n
más az áteresztő csavar menete, de át lehet vágni szabványosra (vagy adaptert szoktak gyártani még) és akkor már bármit rá lehet tenni.
nem valószínü
a boltban kapható motor és váltó olajak keverhetőek egymással nem lépnek reakcióba, persze egy előzetes keverési próbát érdemes nézni, hogy nem csapódik e ki, de én még nem találkoztam ilyennel.
A rozsda attól lehet, hogy régi az olaj. És a levegő nedvesség tartalmát előszeretettel megköti, azaz vizes lesz és ez okozhat rozsdásodást, illetve az olaj savasodását. Tehát ezért kell néha cserélni az olajat a váltóban is. Az olajcégek szerint évente én ritkábban cserélem, de egy sokat állt motorban mindig, illetve felujításkor is mindig cserélem, ez meg kb 2 évente bekövetkezik nálam.
Ha meglenne hozzá a régi forgalmi, már mennék is érte. De így sajna nem jo :( Újra forgalomba szeretném helyezni.
igen,én is féltem h a lendülettől lefordul,de!!,aztán gondoltam a kocsinál a kerekekre,annál is így van megoldva,körbe van a kerék agya körül,és annál se pördül le 150nél se,pedig ott már pörög mint egy állat.és ott sincs alátét neki...legalábbis a mi kocsinén nincs,csak ilyen kúpos a kialakítása.
na mind1 megpróbáltam,megcsináltam,meglátjuk meddig bírja.de a szegecses sem jobb,az meg kilötykölődik...pár ismerősöm panaszkodott már emiatt..
hali!! eladó mz/es 125 1972-es papír nincs csak régi rendszám a dugattyú az istennek sem akar megmozdulni benne ára 18000 ft gödöllö kék fehér nagyjából egybe van de felújítandó. stop. 06 20 992 4528
Ha meglazítod az főfékhengert tartó 2 db 5-ös imbuszfejű 6-os csavart ami a főfékhengert a kormányhoz fogja, a főfékhengert a gázmarkolat irányába nyomod és úgy meghúzod a csavarokat, akkor úgy is tud maradni a szivató ha behúzod!
Mert ugye a szivatókar a főfékhengertartó és a gázmarkolat között van. Van ott gyárilag egy lemezkarika ami domború és az feszíti oldalról a szivatót, hogy ottmaradjon, ha ez legyengül, akkor magától visszamegy a szivató. Ilyenkor kell azt csinálni amit már fent leírtam. :DDDD
nem mindegy, csak az lesz hozza jo ami hasonlit az mz rendszerehez, ( vagyis egytarcsas, feknyeregben 2 dugattyus )sok robogoe kompatibils egyebkent, masik jarhato ut csak k..vara zsebbenyulos rendelni lehet neten nemetorszagbol kimondottan mz-re valot kb 100 euro..
nekem 250 es em van 88 ota és ha a bovden kőnnyen jár pont ilyen .amugy én ujjonan vettem
És akkor tök mind1 hogy mondjuk 1.5ös intruder féktartalyat vesezem vagy mondjuk egy kis aprillia 125ét ? (érted a teljesítmény beli különbségre gondolok) Amúgy gondolom jobb a japán motor féke mint a sima tz nem?
Figyeljetek már!
251-esem van! És a szívatóm ilyen rúgós és ha ráhúzom egyból visszaugrik. amúgy működik, be is indul nagyon hidegbe is. és ha már beindult akkor már nem áll le ha nagyon hideg van akkor se.
A szívatónak ilyen az üzemszerű működése?
Etz 125-ös hiányosan papirok nélkül bontásra eladó.
06702912829
hever@tvn.hu
igen, ime pl. az enyem: http://vnet.hu/dblaci/australia/grimeca.jpg
hülye kérdés de más nyugati motort föfékhenger (egész féktartály) passzol az etz féknyereghez meg fékcsőhöz?:)
Hali! Én úgy tudom hogy csak viszonteladóknak adnak el. Azért is nincs kiírva az ára se.
Időközben elvetettem az ötletet. Nincs hely. Az anyából is sokat kellene leszdni, még alátét nélkül is.
nekem ilyen.én is így csináltam meg a kuplungkosaramat.eddig bírja teljes terhelésen is és a fordulatszámot is bírja.még nem lazult ki,nem fordult le az anya róla.
nekem hidegen 3. ba 60 nál nem is megy többet. A szivatót ugy használom:Ráhuzom +3 rugás gázadás és gyujtás nélkül aztán gyujtás rá és indul miánts elindul szivatót vissza engedem nem kell neki tovább.
Jajj elfelejtettem: ETZ-re
Üdv! Moped 91-től szokott valaki rendelni cuccokat?? A honlapjukon nincs kiírva ár. Mennyi lehet egy 150es henger??
Sziasztok!
Érdekelne egy MZ ES 125/150-es Trophy, lehetőleg fekete/fehér színű, nagyjábol eredeti állapotban. és legyen meg a forgalmija. Olcson :)
Ha valakinek akad ilyesmi, akkor kérem, hogy jelezze! köszönöm
Lehetséges, de nem valószínű.
Üdv mindenkinek! Hátsó fékkulcs érdekelne. Jó állapotú nem lekopott felületű, és a recék is jó állapotban. Ha vkinek lenne elfekvőbe egy akkor pls küldjön egy mailt: nagy_joe@hotmail.com.
Hali.
Egy gyakorlatias kérdés: A kis TS kuplungkosarát gyárilag 4-es szegecsekkel(6db) rögzítették a lánckerékhez. Sztem ez elég vacak, idővel kilötyögősödik. Elbírnák-e ezt a terhelést 4-es csavarok? Süllyesztett fejű, 8.8-as és csak a szükséges helyen menetes cuccra gondoltam. Nem tudom, hogy ilyen paraméterekkel a nyíró igényvbevételt bírja kevésbé, vagy letolja az anyát a menetről.
hy!
mi van akkor,ha 2 féle váltóolajat öntök a gépbe??ettől elrozsdásodhatott az alkatrész belül(legalább is így néz ki))és a simsonomnál is ugyanilyen,és abba is csináltam ilyet.??mert olyan mintha rozsdás lenne...és most öntöttem bele hozá egy másikat és most ilyen lett ez lehetséges h ettől van??
Szerintem ilyen időben be se melegszik rendesen, illetve legalább 50km kell neki. Akkor melegszik be ha a kipuff is teljesen atmelegedett már és akkor nem füstöl minden elég benne, jellegzetes 2 ütemű szagot hagy maga után. Ehhez még nyáron is 15-20km kell. Nyugodtan lehet hidegen is terhelni (esetleg szivatóval ha igényli). Én minimum 70 ig huzatom 3.ban (TS 150).
az üresjárati kapcsoló alá nem kell tö mités. érzéssel meghúzod és kész.
Én a 150es TS emet hidegen 2 be kb 35ig 3ba 55-60 ig szoktam huzatni nagyon hamar kipörög négyben ,egyből 80on van és kénytelen vagyok visszaengedni a gázt mert menne 100at is de ezt hidegen nem lehet megengedni.Én amugyis mire a városból kiérek 1.5 km és 40 es tempóval megyek végig mert nálunk 40 a max seb. lakotterületen.Ezalatt kissé be tud melegedni ebben az időben.Amugy az enyém is olyan hogy hidegen 3.ba 60 nál elkezd dadogni és váltani kell. Melegen minden ok.
akkor valószínüleg gyujtást kell állítani mert nekem is hidegen nem pörög de melegen egész szépen pereg.
Köszi szépen
2db krauser típusú oldaldoboz eladó 10e-ért
Azért írom be mégegyszer mert reggel elfelejtettem hogy helyikeg Öskün van (veszprém mellett).
itt tekinthető meg. http://www.vatera.hu/krauser_tipusu_oldaldoboz_15463676.html
Érdeklődni az etz521@freemail.hu-n
jah meg nekem volt olyan,hogy kopogott a motor,és beszarás,de abbamaradt full magától.....semmi..izomból ferpörög,üresben,de vagy 8ezerig simán ha nem 10 ig is üres csutka,és csak rezonál a gyűrű,de dekát nem koppan nem tom mitől múlt el de örülök végre.ilyet se sokat láttam még.szal nem főtengely volt,mert az sose múlna el magától.szóval az a kérdésem,h simsonra raknék babetta forgórészt,és olyan hallottam h az lemágneseződhet.az mitől lehet?
szánj rá egy fél napot és állítgasd a karbit meg a gyujtást...valószínűleg ez a baja.gyujtásra nagyon érzékeny az enyém.hidegen szinte olyan mintha nem kapna kaját az allján,ha nagyobb előgyújtást adok ugrik mint vadállat,de a fordulaon nem húz 6000nél már elfogy az erő,így meg ha bemelegszik 6000nél jó erős még.
lehet, hogy a váltó hosszú, de akkor a szekunder áttétel rövid...vagy a kerék kicsi
Én ezzel csak azt akartam irni, hogy ahhoz hogy a ts-t jól kihuzasd ahhoz ki kell huzatnod minden egyes sebességet!
Érdekes hogy én 50nél szoktam 4.be rakni s onnan szépen húz 80ig
A Ts hossú váltóval rendelkezik, és csakis akkor tud 4.-be tovább gyorsulni ha megvan a kellő fordultaszám.
azért van az hogy ki kell huzatni minden sebességet ,hogy 4. be is tudjon gyorsulni érezhetően.
Sziasztok! Tud valaki egy jó módszert 250-es etz tirisztoros gyújtás beállítására? ha 3mm-re állítom az előgyujtást akkor 6000-nél tortyog. 4,5 tájékán simán forog 8000 felett is. A normális távolság 3mm lenne, de akkor miért nem megy jól? Köszi
Lehet hogy nagyon kímélem és ellustul a motoroja? Nagyon ritkán padlozom meg.
Hali!
Én a ts 125-ömmel naponta járok 30-70 km-t fél éve, az esetek 75%-ában 65-70 km\h-val és érdekes dologra lettem figyelmes:
10 km megtétele után előzni szeretnék és 4.-ben nem megy 80 nál többel, 3.ban kipörög 80 ig berakom négyben és csak tartja de! ha kihúzatom 2. 3. fokozatba akkor már 95 a vége. kérdésem hogy a tíz kilóméter alatt nem melegedne üzemi hőfokra? a másik hogy 4.ben 80-tól csak akkor gyorsul ha visszaengedem a gázt. a többi fokozatban nem csinálja. Milehet?
Ki a gépészmérnök ? Én is az szeretnék lenni annak tanulok :D Na akkor lessz kitől segitséget kérnem :D
üdv mindekinek!
van pár eladó TS 125-ös mz kütyüm
első teló+kifli, gyújtás, első kerék fékkel gumival,+stb...még egy teló de az nem tudom melyik TSé kromozott és vékonyabb a szára mint az átlag ts-nek
az alkatrészek íránt e-mailben érdeklődjetek mert csak nagy ritkán olvasona fórumot!!
xr600r@freemail.hu
jo kerdes......az tuti, hogy az oldallal bajok vannak, sokan nem tudnak belepni, raadasul amikor hozzaszolast irok (de rajtam kivul masok is mondtak mar) egyszeruen elkuldesnel kileptet az oldal, igy lassan en is ott tartok, hogy irogasson akinek 6 anyja van, mert ertelme nincs :-(( no meg kulonbozo okok miatt a versenyszakosztaly attelepult erre a honlapra igy ok sem ott forumoznak mar, a tagok meg megvannak csak most sztem el van laposodva kicsit, de remelem feltamad majd halott hamvaibol az oldal, es lesz vegre aki helyrerakja a szerver hibait is
Bocs tévedtem de egy darabig nem müködött.
Beszart az mzklub.hu vagy megszünt?...
Sziasztok!
Még mindíg keresek egy TS-250-t oldalkocsival,működőképes állapotban. Ha tud valaki szóljon.Köszi.
1. De az is lehetséges, hogy a gyűrűk rojtosodtak ki. :-)
2. Tücsök lakik a nem használt blokkban. :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|