:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nekem a teljes átmérő 61cm a földtől a gumi tetejéig.
610mm x 3.14=1915.4 =1.9m és ez a teljes átmérő.
Én elhiszem neked hogy 18 collos kerék x 2.54el=45.72cm=457.2mm(ez ugye a felni átmérő) szorozva ezt a 3.14 el= 1435.6 mm.(felnikerület)
Ez ugye csak a felni errejön még a gumi.Hogy jött ki neked a kb.270cm?
Ha ehhez a felni átmérőhöz (457.2mm)hozzáadom a te gumid magasságát ami 2x81mm az = 619.2mm.Na most egyszerübben:Akkor a te kereked gumistól az átmérője 619.2mm x 3.14 el =1944.2 ez 194.4cm=1.94m
ird majd le nekem azt hogy jön ki a 270.Az irásomat ne vedd kötekedésnek de én ennyit számoltam .Az én kerekem teljes átmérője 61cm a tied majdnem 62cm.
Eladó ETZ-250-hez 300-ra fúrt henger könnyített 72-es dugattyúval, hengerfejjel, keveset futott, izmos szett, csapszeggel stb.
Érdeklődni emilben.
habár mondjuk nekem sokkal irreálisabb értékeket mutatott és urgrált össze vissza
A kilóméter óra csaláshoz szeretnék hozzászólni!
Képzeljétek 190-nel is megy az MZ :-) Úgy hogy be volt állítva a kerület.
viccet félretéve:
Nekem a 251-es elektromos gyújtása megzavarta. és összevissza mért, de amint levettem a gyújtást és csak gurultam egyből pontos lett. Egyébként javított a helyzeten ha összébbütöttem a gyertyahézagot, de végül az órát vettem le mert nem akartom hogy a végén még zárlatos legyen a gyertya vagy valami.
Szóval lehet hogy nem is azért mér rosszul, mert rosszul van beállítva.
Üdv. van egykét eladó blokkalkatrészem ETz-250 hez./ hengerek,hengerfelyek, váltó, üres blokk közép stb../
az analóg óra lazán pontatlan, én a digitálisnak hinnék.
De ha nem hiszed, szerez egy GPS-t, az tényleg halál pontosan mér sebességet.
Ha ennél is pontosabb akarsz lenni, akkor a távolság mérő alapján a km kövekhez kalibrálj egy hosszabb út során
ja bocs a 18" már átmérő :)
Mondjuk a kör kerületének számítását illik tudni ennyi idősen :))) nekem pedig legszerényebb számítással is ~270cm jött ki a 18"-os kör kerületére.
Ehez jön még a gumi. Ez elég egyértelmü mert 90/90-es gumi azt jelenti hogy 90mm széles és 90*0,9 azaz 81 magas.
Nade szerintem kár számolgatni, mert a gumi megadott méretei nem stimmelnek hiszen erősen felni függő, tehát valós értéket számítással sohasem fogsz kapni.
A legjobb megoldás, ha fogsz egy krétát megjelölöd vele a gumit és az utat ott ahol érintkezik a talajjal a kerék. Előre tolod anyira, hogy megint az érintkezési pontnál legyen a jelölés, és itt is megjelölöd a talajt. Ezekután egy colostokkal leméred a két jelölés közti távolságot. Ezzel a gyakorlatban is halálprecíz lesz a műszer mérési pontossága.
Z2Zbaratom,megkaptad a cimem,amit mailben kuldtem?Szoval a titokzatos kerékátmérö tényezöt senki nem tudja biztosan(egyébként az orához mellékelt hasz.utasitásban 12"tol 2o"ig benne vannak a már kiszámolt tényezök,de mint irtam,hiába irom bele a komjuterbe,legalább 1o-15 km per orás eltérés van a digitális és az analog ora között,és minden egyes modositáskor ujra kell adni az összes adatot,az elem kivételével...ami már néha idegesitö,ezért szerettem volna tudni innen)
Ötlet:közvetlenül,akár egy cérnával is meg tudod mérni a kerék kerületét,és ez lesz a legpontosabb.A vékony cérna hozzátapad a gumi futófelületéhez.
Bizonyára a számolgatás pi-vel meg kerékátmérővel nagyon jó dolog. Én ennél póriasabb, bár szerintem pontosabb megoldást választok.
Fogok egy krétát, jelet húzok a gumira és az aszfaltra. Gurítok egy fordulatot és a keréken lévő jelnél húzok még egy jelet az aszfaltra. Aztán előveszem a collstokot, megmérem a két jel közötti távolságot.
Alaposak ismételjék meg a műveletet legalább ötször és számoljanak átlagot, esetleg szórást :)
Köszi
Én valami 188-ra emlékszem,hogy arra van állitva(ezekszerint 1880)
Tavaszal megnézem ugyis uj elsögumit akarok venni.
De nekem nincs a motoron bicikli seb.mérő.Csak segitek itt
Na lemértem a kerekem (18as felni)földtől a gumi teteje pont 61cm.Na most szorztam 3.14el=191.54
De emlékszem a biciklim kereke 26os kb 80cm magas és ha lenullázom az órát nekem autómatán 2426jönbe és én ezekkel a számokkal nem is foglalkoztam sose hogy mit jelent.Na de ekkora szám csak ugy jöhet ki ha azt a cm nem centiben szorozzuk hanem mm-ben.És akkor a biciklinél:Kb800mm(átmérő)x3.14=2512
motornál:nekem:610mm x 3.14=1915.4 igy már jó lesz minden és sztem ez a megoldás.
Igen olyan 60 cm körül van,de már nemtudom hogy irtam be.
Mérd meg pontosan és ird be menj egy kört vele ha nem jo "reszeteld le" és mehet ujra.
Én probáltam másik orával is addig állogattam amig kb. jo nem lett.
akkor nekem van egy 18 as felnim de itt a teljes átmérő számít igaz vagyis a földtöl a gumi tetejéig?Most nem mérem le de nekem kb 60cm lehet ez az érték.Na most ezt megszorozzuk 3.14 el=180egész valamennyi.Akkor hogy állitsam be? 0180?
Kerékátmérö cm X 3,14 = kod
legalábbis nekem igy van beállitva (kerékpárboltos mondta)
Az a szám (ODO) a kerék kerülete.
A versenyen többen használnak japán robogó főfékhengert. Nekem valami Yamaháról lesz, de a Suzuki is jó az ETZ-hez. Bontóból ezeket olcsobban is meg lehet kapni és problémád nem lesz ezekkel sem.
Ts 250-es oldalkocsis gépet keresek olcsón.
botondur@freemail.hu
Ja ha megvan akkor engem a 18 as kerék számjegyei érdekelnek nem a 16os.
Szerintem kérdezz meg vmi bicikliszerelőt biztos tudja.Vagy ha nem akkor megadja pl. a 24 es meg a 28as biciklikerék számait azt a 4et aztán valahogy kiszámitani ebből a te ETZ ét.16os kerékre ugye ?vagy 18:na midegy de átkell vhogy számolni ha másképp nem megy. Amugy ha sikerül ird majd meg ha 16os a kereked .Engem is érdekelnek a számjegyek ha majd rakok fel én is órát.
sziasztok,egy kérdés:van egy digitális km ora az ETZn,(olyn amit lehet venni a bringákhoz)de elemgondok miatt le nullázott minden adat.Mennyire kell beállitani a beugro 4 számjegyu szamot,ami elméletileg a kerékátmérö valamiféle tényezöje,es ezt az orához mellékelt használati utasitásban lévö táblázat tartalmazza de valahogy nemigazán annyit mutat menet közben,mint az analog km ora.Akinek van ilyen adat a birtokában,tudassa már velem.(régebben összevolt hangolva,csak elfeledtem)
Asszem, ha ennyire mondjátok, hogy segít, akkor és is pályázok egy villamerevítőre! :D
Küldtem emailt a vale.46@freemail.hu -ra és majd megbeszéljük a részleteket. Nemtudom jó emailcímre küldtem-e, ha nem akkor légyszi adj meg egy másikat. Üdv!
Ilyen RS főféket megprobálok szerezni még. Ha jol tudom van még egy a srácnak, annyi vele a bibi, hogy nincs rajta a kar. De ha komoly érdeklődő vagy, akkor rendelek hozzá kart is. Az egész művelet ára így olyan 15000 körul lenne. Ez persze nem kevés pénz, de cserébe új főféked van. ami azért nem egy utolso dolog. A fékhatást pedig már leírtam, hogy milyen. csalodni nem fogsz benne!
Sziasztok!
Etz 125-ösre keresek gyári fordulatszámmérő és km-óra tartó konzolt sürgősen, sérülésmentesen(a festés nem számít) lehetőleg Hajdú-Biharban. Írj e-mail(csepelfan@freemail.hu) vagy hívj (70/293-69229!
Keri!
a versenyzői oldalra regisztráltam, és nem jött még meg a jelszavam!
pedig már rég regisztráltam magam... elvileg! :)
segits!
Keri !
lehet hogy igénybe veszem a szolgáltatásodat! -és majd megkérlek hogy teritsd,mert nekem vizsgaidőszak kezdődik! :(
Köszi mindenkinek a segitséget !
de legfőképpen azzal van a baj hogy elmenjek a gyárba a merevitőkért ,és átvegyem!
De egy dolgot mondanom kell! a furatok nincsenek rajtuk! azt mindenkinek magának kellene ráfurni, ha nem gond.
árat majd miutűn átvettem tudok irni
Ha az segítség ide adhatod nekem egybe, aztán én majd terítem az árut.
Esetleg kimegyek érte ha neked gondot okoz Budapest megközelítése.
Egy merevítőt úgy is igértél nekem :)
Anyira bevállt az ETZ-n hogy a TS-re is akarok egyet :)
Talán tudok segíteni, Újpesten lakom.Ha elküldöd a számodat, felhívlak. Egyébként egyet tegyél akkor félre, megveszem. 1700, ugye?
igen , villamerevitöket én mondtam. meg is van! 10db elvileg le van gyártva.. de én kecsora járok suliba ,és dkeszin lakom ,és pestre kellene bemenni, .de max péntekig, én meg péntek este megyek csak haza... és most meg hatalmas hajtások vannak a sulin, de decemberben meglesznek!(remélem)
addig is kitartás!
Szóval rs125? És nemtudsz eladó föfékhengert még? vagy hogy honnan lehetne szerezni még?
A főféket úgy szereztem, hogy gyártásbol visszamaradt volt valami adminisztrácios hiba miatt, ezért volt ilyen olcso. De semmi problémája nem volt, tökéletesen működött. Fém fékcsövet meg egy Supermoto Derbiről szedtem le, mert a nyáron elbontottam vagy 4et :D Holnap megnézem, hogy rá lehet e akasztani a TZ fékrendszerre a fékcsövet.
Urak! Néhány hete szóba került a villamerevítő legyártása ETZ-re, de azóta csend van. Érdekel a dolog, meglepném magam egy ilyennel így az év vége felé :-D Kérem, aki tud, segítsen.Köszönettel.
És honnan szerezted? amúgy én most vettem tz-hez fékcsövet sajnálnám kidobni az passzol vajon rá?
Érdekelne egy MZ ES 125/150-es Trophy, lehetőleg fekete/fehér színű, nagyjábol eredeti állapotban, forgalmival. Viszonylag olcson szeretnék hozzájutni, de szívesen cserélek is alkatrészre. Elsősorban ETZ cuccokra. de sok aproság is van, pl: fém fékcső stb...
én 13ezerért vettem vadi új grimeca főféket(Aprilia RS 125) meg fém fékcsövet raktam rá, és nagyon jo lett a fékem. sehol egy csöpögés levegősödés, semmi. Nagyon jol adagolhato volt, 140ről egy ujjal simán tudtam lassítani, ha 2 ujjal ovatosan húztam, lazán elsőkerékre állt bármikor, persze amíg a gumi tapadt :D Az RMC-nél láttam multkor ilyen 13 körul hasonlo főfékeket. Szerintem azzal érdemes probálkozni, az MZ-é sokra nem valo.
Gyakorlatban is lett tesztelve, semmi baja sincs, valszeg ez volt a gond! Huhh, már azt hittem el kell merülnöm a vezetékhalmazban... :)
20ezer Kecskeméten van és a gyujtás-feszabályzo-és pár aproság hiányzik.
Majosházán 14e körül adnak egy használt főfékhengert karral, annyiból már megvan egy komplett vadiúj ETZ főfékhenger a Huber Motornál
Az én kínom igazából az, hogy 3mm hely van az anyának. Ráadásul kénytelen leszek 5-össel átküldeni az egészet, mert lánckerékben 4-es helyett 5-ös furatok vannak :P. Amúgy az a menetragasztás nem hülyeség. Na mindegy. Ha sikerül úgy elvékonyítani az anyát hogy a menetből nem szedek le, akkor én is csavarozok.
Aha értem, és nem tudnátok leírni egy pár konkrét tipust ami nagyjából oké volna? Nem vagyok otthon annyira ebben a tipus témában föleg robogóknál. Vagy esetleg leírhatnátok hogy ti konkrétan honnan szereztétek be és milyet. Előre is köszi!
Az könnyen meglehet, hogy ez volt a baj, ugyanis az a kis dobozka a fesszabályzó és a külseje le van testelve. Ha elmozdult a teteje és hozzáért a belsejéhez, akkor az zárlatot okozhatott, ami kiveri a biztit.
Ha a távolság nem gond, szerintem a majosházi bontónak nagyobb a készlete, de nem beszélek a jánoshalmi ellen sem.
ETZ250 kivágott egymás után 2 biztosítékot úgy hogy üresben járt szépen, de mikor kapcsoltam az 1-est leállt. Nem találtam más problémát, mint az ülés alatt található kis aluminium dobozkának nem volt rögzítve a teteje. Rögzítettem, de még nem próbáltam ki utcán, csak üresben járattam. Eddig jó.
Szerintetek ez lehet a baja?
Hat sok sikert hozzajuk, nekem nem igazan volt. Mikor en kerestem fofekhengert eloszor irtam nekik 2 emailt valaszra sem meltattak. Aztan egy mz klubtars ment el szemelyesen, (ott lakik a kornyeken) es elmondta milyen fofekhengert keres, de az eladonak lovese nem volt mirol van szo, (azt mondja egy nagy raktar tele alkatresszekkel, de az elado nincs valami toppon) ezek utan hagytam a p.csaba az egeszet...
Tudtok mondani pár motortipust ami kompatibilis nagyjábból az etz-vel? amúgy innen akarok venni: www.motorbonto.hu jánoshalmán.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|