MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Helló. Van valakinek olyan MZ-s tanksapkája amire az van írva hogy "World trophy winner". Köszi
HELP!!!... hogy apics@ba kell széthúzni a 250-es etz blok-tt!!!??????????
Van valakinek 150-es ETZ hengere?
Ja és a rokon oldalon már foglalkoztak vele a SIMSON . HUN REMÉLEM TUDOK VELE SEGITENI http://www.simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&mit3=cikkek&id=157&fokat=6&alkat=
Pontosan a hajszál csövek és a közelekdő edények elmélete miatt a fizikába tanultak alapján meg lehet csinálni .
Ennél tudok neked egy egyszerűbb megoldást is: tegyél egy függőleges, átlászó csövet a tank mellé, és az alját kösd a benzincsapra. A folyadék megtartja a szintjét...
Hello jozefin251
Az ötleted jó, egyszerű csak nem fedi az én elképzelésemet. Mocizás közbe vagyok kiváncsi a nafta szintre.
Gondoltam valami elektromos kütyüre ami egy bekalibrált szintnél villog, vagy esetleg a köztes ertéket is kijelzi. Mondjuk egy úszó a tankba, végén egy mikrokapcsolóval. Hátránya hogy meg kell bontani a tankot és ha nem jön össze van agy plussz luk rajta.
üdv:joszty
Én benzinmérésre trabant nívó pálcát használok a tz 250 nél és ha a 8 literes jelzésnél van akkor van benn 5 liter . Meg hát a benzincsap is jó nivó mertha át kell állitanod tartalékra akkor van benn kb 2 liter nem ?
Az attól függ!
tapasztalatból irom, nekem kétszer szorult meg a motorom. egyszer még kicsi koromba mikor szimoztam tiszta benzin került véletlen a tankba.. :DD ekkor volt az hogy szép lassan gyengült (5km belül) ,és egyszer csak megállt ,nem indult.
másik .: ETZ 250 vn ,most ősszel. Kimentem a mellettünk lévő 2/A ra hogy még egyszer menjek a vassal!
És túlhuzattam negyedikbe (direkt nem mondok számértéket...) ,és egyszer csak ppudfffudidgmb,mmrbhmbkb... meg ilyenek! :) És csusztam befogott hátsó kerékkel vagy 40 -50 m *tert. mire kapcsoltam hgy bekellene huznom a kuplungot..ekkor kigurultam ,és leszálltam .. vártam, és aztán beindult.
ugyhogy ezek vannak!
Azt hogy szoros az illesztés azt a váltóra érted? Esetleg megpróbáljak egy jó drága olajat a bezinhez kenni hogy úgy mit csinál vagy ezt már nem lehet megoldani?
:) igen! ezzel én is vagyok!
de távol álljon tőlem hogy megbántsam!
Nekem már nagyon régóta van nivóm a tankhoz minden motorhoz.Nekem is 2-3decis pontosságuak.Amugy az mz ts 125
nek ha 2liter van a tankjába hátul bent a tankban pont még összeér a benzin a két elválasztott oldal közt.Meg én gondoltam olyat is ahol a tankban belül van az a "váll" ugye alatta megy a váz ez miatt.Na ezt a vállat literenként megfesteni vmi világos festékkel pl. fehér vékony vonallal .Amugy a ts 125 nek a tankjába teljesen nyakig 14 L fér.
Helló joszty. Én az üzemagyag színtméréshez csilnáltam nívópálcát. Csutkára leengedtem a tankot, fogtam egy hármas pótanyagot, literenként visszatöltöttem a brenyát, fűrésszel bejelőlgettem a pálcán a szinteket, és kész. Nem a legpontosabb, kb. fél liter pontosságú.
No komment... Régi motorszerelő haver mondta, aki sok emzét szerelt...
ThUnDeR
hogy lehet ha megszorul,blokkol a kerék?hát ha elkezd szorulni,elősször elmegy belőle az erő,és nem tud pörögni,sztem nincs olyan h megy 90-el egyik pillanatban,a másikban meg blokk és kész.ha tágul és megszorul emiatt azt fokozatosan csinálná nem?
Szerintem még a csapágyazása is más...
A TS 250/1-esé esetleg jó az ETZ-be...
Biztos forrásból tudom hogy a TS 250-es főtengő nyugodtan beletehető etézé 250-be.. Kompatibilisek!
ThUnDeR
sorszám: 16899 (66241)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-11-30 16:08:44)
Szia Rockerke!
norbisuni@freemail.hu cimre küldheted.
Köszönöm szépen előre is!!!
Norbi
Merre, milyenek, mennyiért, stb., tehát kicsit bővebben privátban. Írj!
Így viszont biztos nem tud senki segíteni :-).
Értem én a logikát, megelőzöd a problémát, mert a végén még valaki segítene ha érdemi információt is közölnél ;-)
De ha csak lelki támaszra van szükséged abban is tudunk segíteni, csak akkor ne a motorra hivatkozz :)
No? Akarsz róla beszélni? Vagy hajlandó vagy esetleg a motor viselkedését leírni, hogy segíthessünk? :)))
Hát ezaz :D De vannak akik segítenek :)
Ha többet ír az ember se biztos, hogy érdekel vkit...
szoros az illesztés vagy nem járattad be
:)) imádom az ilyen beírásokat.
"Miért nem megy a motorom?" aztán csodálkozik ha senki nem válaszol, vagy csak poénkodik rajta.
Annak 1001 oka lehet hogy miért csak 100-al megy a 250-es.
-fúvókaméretezés, vagy eltömődés
-úszószint
-szivató szelep tömítés
-súbertű
-gázbowden
-légszűrő
-falslevegő a sívócsonknál
-falslevegő a szimeringnél
-falslevegő a karternál
-hengerfejtömítés
-hengertalptömítés
-kifújó gyertyamenet
-alacsony kompreszió
-elkokszolódott/dugult kipufogó
-gyújtógyertya
-gyújtótrafó
-megszakító
-kondenzátor
-töltés
-akkumlátor
-szoruló fék
-lapos gumi
-csúszó kuplung
-szoruló főtengelycsapágy
-szoruló dugatyú
-rossz km óra
-hátadon felejtett ejtőernyő
-stb...
Nekiállhatsz ezeket ellenőrizni, vagy ha mondasz esetleg néhány kísérő jelenséget akkor megpróbálhatjuk közös erővel szűkíteni a lehetséges hibaforrások listáját :-)
Ha meg anyira nem értesz hozzá hogy a motor viselkedését le tudd írni akkor vidd szerelőhöz.
hell...nekem van javítási útmutatóm 150eshez :) Majd elküldöm ha otthon leszek, most suli :D
Szia r.bogi-semennyire nem kompatibilis,csapagyak,generator kialakitasa miatt.Meg ha jol tudom,valamvel könnyebb az ETz-é.
sorszám: 16890 (66212)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-11-30 16:08:44)
Szia tesho.
Írjál pár sort légyszíves erről a 300-ra fúrt, 72-es dugattyús "izmos" hengerről, amihez csapszeg is jár.
Csak ezért kérdezem mert én csináltam több 300-as ETZ-t is, és tudomásom szerint a 300-as dugattyú sorozat méretei 75,50-76,00-76,50 (291ccm-299ccm).
A 72 mm-es furatátmérő az csak 264 ccm-re jön ki.
És ha jól sejtem, akkor a 72 épp egy alapméretes trabant dugó mérete, aminek a csapszege 20 mm-es ezért vagy a dugóba kellett perselyt tenni, vagy a hajtókar felső csapágyát kellett bronzperselyre cserélni. A technikai megoldás érdekel.
Az alkatrészbörzén épp ma hirdetett egy jó állapotú, komplett 250-es blokkot egy tata21 nevű tag.
Sziasztok. Az lenne a problémám hogy a mocim ( ETZ 250) 5. sebességi fokozatban olyan 4500- fölött megszorul és csak blokkol a kerék, a motor is leáll. Szerintek mi lehet a baj? Fontoss lenne nagyon.Üdv:Roli
Ha legközelebb mész vele akaszd le a fékező ernyőt! :DDD
De ha leveszed a lakatot akkor még gyorsabban megy! :))
nem lapos a kereked??? !!! :DDD
hali, tudtok valakit, aki fúr és köszörül? mi a szarért nem megy a motorom 100-nál gyorsabban? (250-es)
mit csináljak elforog a kuplung a főtengelyen?
Sziasztok!
MZ ETZ 150-hez keresek javitási útmutatót (leírást, nem olyat amibe csak a robbantott ábrák vannak), magyar nyelvűt.
Érdekel scannelt változat is vagy eredeti papir formátumú is.
Tud valaki esetleg segiteni?
Köszi, Norbi
Ja még valami. Tudok etz-hez eladó fejidomot hátha valakit érdekel.Több fajta is van lehet válogatni.
Sziasztok!
Valaki próbált már etz-re üzemanyag szintmérőt szerelni vagy csinálni?
Tudom nem létfontosságú de mint extra jó.
Sziasztok.
Találtam egy hirdetést a Szolnok megyei Szuperinfo-ba.Gondoltam bemásolom hátha valakit érdekel.
OLDALKOCSIS ETZ ELADÓ. Tel: 06-30/258-8615
Üdv minden sorstársnak
Etz-150 UET-867 Laca_D
Üdv!
250-es MZ ETZ komplett jó állapotú motorblokkot vásárolnék! Ha valaki tud ilyet az irjon. Mench@freemail.hu
Na, akkor én a nyomásra tippelek, azt mindig meg kell nézni, ha lehül az idő.
Köszönöm a válaszokat a villa nem görbült meg ellenörizem hogy nem e áll ferdén vagy félre a küllőket nem néztem valamint az agyat a nyomtávot deszkával ellenőriztem és jó akkor marad még a guminyomás is amit nem ellenőriztem . Köszönöm a válaszokat sokat segítettetek !!!!! Ja a kormánycsapágyak is jók NA MÉG 1 SZER KÖSZI MINDENKINEK
Ja, és ha küllős a kerék, ellenőrizd azt is, hogy nincs-e meglazulva.
alacsony guminyomás, kotyogó kerékcsapágy is ilyesmi érzés... "fura, régebben gyorsabban is be tudtam venni ezt a kanyart..." és nem is tudod, mi a baj.
kerekek egy nyomon futnak? Mert ha 2 nyomon, vagy 2 irányban, akkor azok tudnak furcsa dolgokat művelni :D
nekem akkor volt ilyen,a simsonnál volt ilyen,h a kormánycsapágyat kicsit túl húztam,nem éreztem h nehezbben fordulna,csak fura volt vele menni,kicsit lazítottam,egyből jó lett nekem.
Tippelek: görbe villa, vagy váz
tudtommal semenyire
sorszám: 16871 (66169)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-11-30 16:08:44)
Sziasztok egy kérdés : pereceltem eggyet kb 2 hónapja és ma dobtam össze a motort és nem is tudom hogy nehéz volt egyenesbe tartani meg kanyarodni meg valahogy nehéz volt vele menni . Ez MITŐL LEHET ? VAGY CSAK SZIMPLÁN ELSZOKTAM TŐLE ? Mert egyik kerékbe sincs 8 as meg miután elpereceltem utána hazajöttem vele és utána se volt furcsa szal nem értem please nyugtassatok meg !!!!!!!!!!!!!!!!44
Üdv emberek.
meg szeretném kérdezni hogy a ts mz,és az etz főtengely mennyire kompatibilis egymással?
elöre is köszi a választ..
Sziasztok!
ETZ 251-es henger és hengerfej kellene nekem, mindegy milyen méret csak fúrható legyen még! mzetz kukac vipmail pont hu a címem.
Szerintem is igy a jo:
átmérö X 3.14= ezt irod be az orába
Az enyém kicsivel nagyobb 60cm-nél:
600x3.14=1884
Ha jol emlékszem az én orám 1880-ra van állitva és kb.a valost mutatja.
Tavaszra gumit cserélek és lemérem ahogy irtátok és azt irom be.
Nekem a teljes átmérő 61cm a földtől a gumi tetejéig.
610mm x 3.14=1915.4 =1.9m és ez a teljes kerület.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|