MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Úgy halottam motorosboltban adnak el ilyesmit ;-)
A verseny motorokon nincs világítás.
Utcai motorra, meg minek babetta gyujtás? A gyári gyújtásrendszere kiválló az MZnek. Versenymotorra is csak azért tesszik, mert macerás az akkut töltögetni, de az akkus gyujtás az erősebb még megszakítóval is.
Elvileg van egy világító tekercs amit a lámpákra kell kötni, de annak a leadott feszültsége szerintem nem elég stabíl, és amúgy is kicsi teljesítményü.
Amúgy van egy elvem. Ami működik azt nem kezdem el javítani ;-)
Eladó fékkart keresek etz 125 höz:)
A ZKL csapágyak jó minőségüek. És a tapasztalatom szerint megbízhatóak, tudom ajánlani.
Bocs, hogy belekotyogok.
Ahhoz, hogy az én motorom (autóm) jobban menjen nem kell csapágyat cserélnem. Elég, ha megmosom. A "jobban megy" az érzelmi kategória. A C3 meg előírás. Hogy ZKL vagy FAG vagy magyar, az meg pénztárca és élettartam kérdése.
ZKL csapágyakat veszünk az összes gépünkbe ami nálunk ugye 5000-8000 1/min ig terjed a fordulat és jól bírják. most a komáromba is az van és nincs vele baj, majd ha lesz időm szétborítom az mz-t és én is ilyet teszek bele.
k-rudi:
szimeringet se cseréltem de most azt is akarok, én hiába tekergetem az alapjárat nem változik, alapjáratot a bowdenfeszítővel szoktam állítani. ha én azt a csavart tökig betekerm akkor se változik semmi.
A Babetta gyújtása, pontosabban a tekercsei nem klépesek az akkumulátort tölteni, a teljesítménye nem elegendő az ETZ-hez.
Ha elektronikus gyújtást akarsz az ETZ-re legkézenfekvőbb az 89-től gyártott ETZ kis tuninggal.
Ha bővebbet akarsz tudni, szívesen állok rendelkezésedre emailben.
Értem hogy ne kelljen akku a babetta gyújtáshoz, de a világítás leszívja vagy meg tom oldani másképp?
Heló.A jó csapágyazás nagyon is befolyásolja a menetteljesitményt.Nekem pl cima csapágy volt a főtengelyemnél ráadásul magyar és már nagyon kogyogott.Nem volt az C3 as.Vettem bele másikakat ZKL (cseh)nevűt c3 as.Ezzel sokkal jobban megy.Az természetes ugye hogy lötyögő főtengellyel a gyujtás se pontos megszakitósnál.A csere után sokkal jobb lett alapjárati fordulatkörül már huzott és 4.ben még 70nél is ha odahuztam neki rendesen éreztem hogy huz.Amugy érdekelnének vélemények a ZKL csapágyról.
Még szimmeringeket se cseréltél? Akkor ne csodálkozz. Az az alapjárati levegő csavarja. Úgy kell beállítani, hogy meleg motornál alapjáraton a legmagasabb legyen a fordulat.
Csáó! Nem tudja valaki hogy hol lehet teljesen krómozott rezó kipuffot kapni 150-es etz-re? A moped 91-nél már néztem de max jövőre lesz de az se biztos. Sürgős lenne.
valószínüleg azért nem éreztem változást. én csak furattam még akkor nem kotyogott.
most tüzetesebben megnéztem a gyujtás az oké, de a karbinál a szivató öntvénye fel volt teljesen tekeredve valszínüleg azért evett sokat. a karbin lévő egy csavarral mit szabályzok? Az ok hogy 1-2 fordulattal nyitva de mit zár és nyit?
Szerintem hatással van a menetteljesítményre,mert az én 125ös ETZ-m jobb oldala is kotyog és nem igazán akar menni 5dikben. De javulást várok a téltől,mert megcsapágyaztatom és 150-es henger,dugót kap. Csak a karbiban nem vok biztos. Elég lesz a fúvókák cseréje vagy fel kell políroznom a karbit 2mm-rel is??? Majd kiderül :D
BÍ-BÍ az enyém meg a 17001.
Vajon az enyém lesz a 17 ezredik hozzászólás?
hát a babetta gyujtásnak az lenne a lényege, hogy ne kelljen akku a motorba :)
Zotyi nekem kicsit már kicsit kotyog a főtengely. Az befolyással van a menetteljesítményre?
többiek? vélemény?
Heló érdekel valaki ETZ km óra új 7880 km-el ha igen írjatok
EGY KÉRDÉS:ha rá herkelem a babetta gyújtást az ETZ-re hogy tudom megoldani az akksi töltését?
astesz szerintem offon vannak a főtengelycsapágyak!
Olvas vissza kicsit. ETZ250gyuri is hasonlót kérdezett ,és segitettünk neki.!
akkor szétnézek a gyujtás környékén, karbi xerintem jó lehet mert a gyertya gyönyörü őzbarna.
Köszi a felvilágosítást!
NA hellósztok.Nekem van egy etz251-esem.Bármit csinálok vele 105-nél nem megy jobban.Ha valaki tud segíteni az akkor írjon.Kösz
Az nem a hengerfúrás nyoma :). Direkt "karcolják" össze; így a résekben a henger, és a dugó között megmarad egy kis olaj -> hosszabb életű lesz. Az a jó, ha a hónolás sokáig megmarad. Az összekopás nem olyan mértékű, hogy az eltűnjön. Ha nem megy a motor, lehet ezer más oka is.
ja,közben megkaptam és válaszoltam is.
Bocsi,de én nem kaptam meg. mikor küldted?
Írtam neked a blokkal kapcsolatban e -mailt.
Sziasztok, van egy eladó etz-250 es komplett blokkom/ papirokkal, gyujtással,karbival,vezetékköteggel/ Csak be kell dobni a vázba, az ára fix 15 000ft. Érd 06702941581
Sziasztok!
MZ ETZ 150-hez keresek javitási útmutatót (LEÍRÁST, nem olyat amibe csak a robbantott ábrák vannak), magyar nyelvűt.
Érdekel scannelt változat is vagy eredeti papir formátumú is.
Tud valaki esetleg segiteni?
Köszi, Norbi
de a bejáratás nem azért hogy ez a nyom eltünjön tehát összekopjon?
H. Ferenc médiaokostolyás pedig elment és részletekben megtekintett (akkor még a Fehérvári úton) kb. 150 Fókusz "riportot", mielőtt megírta volna a mi pénzünkön nagyhatású tanulmányát erről a fontos témáról.
A gyűrűket beraktad? :) A hónolóár nyoma egyébként sokáig megmarad, ha légszűrőt is használsz.
Hello!
A felfúrt ts 125-ösömmel 4500 km mentem ami szerintem már régen túl van a bejáratáson és már a legelső km nél sem éreztem lényeges változást erőben s most szédszettem és a henger fala ugyanolyan karcos mint amikor előhoztam a boltból.
Ez normális vagy elbaszott fúrás vagy rossz bejáratás?
HOVÁ TŰNT Trophylaci?????????????
Ha érdekel, potolhatod is rögtön ezeket az alkatrészeket. Van egy 250es Fordulatszám-mérőm, bowdennel, blokkoldali kihajtással egyutt. Ha érdekel, dobj ide egy mailt: vale.46@freemail.hu
Képek is vannak rola, szép állapotú
A leírt módszerek egyikével, de modern motorokon sincs mindig szintjelző.
Felavattam az ETZ-t. Augusztus óta van meg, pénteken estem vele először, ma meg még egyszer... Szegénykém... Letört a fordmérő fül, betörött az üvege, a lábtartó is felgörbült, alig tudtam berúgni... :(
...szerintem próbálj meg valami kormánypárti oldalt (mszp.hu, szdsz.hu) azok akik írják a műsort, biztos tudják, honnan lehet leszedni... :D
a cápa pedi dc++
sorszám: 16976 (66506)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)
Fú, te, azért ott is lehet egyfajta felhozatal... döbbenet, hogy valaki képes legyen eltrappolni a camponához azért, hogy megnézzel a négy hónappal azelőtti mónikasót. :-(
Sziasztok!
ha v.kinek kell Trabigyujtás... ( fekete doboz, + a lenti panel) eladó! érdeklődni: etzrider@freemail.hu cimen. a cucc siófokon van!
A G#ci hetest az ertéjeltől is megkérdezheted. Azt tudom, hogy náluk pl. van egy ingyenes vetítőterem, ahol meg lehet nézni a saját készítésű "műsoraikat" előzetes egyeztetés alapján.
sorszám: 16973 (66475)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)
Oké! Levagyok beszélve rolla. Egyébként mindig tudom mennyi nafta van a tankban, még sosem maradtam az úton.
A "komolyabb" gépeken ezt hogy oldják meg?
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem honnan lehet letölteni a heti hetes összes részét? vagy ha valakinek van torrent fájla róla az küldje már el e-mail-be a motorszerelo@citromail.hu
És még lene egy kérdésem a cápa című filmet magyarul honnan lehetne letölteni vagy küldje már valaki a torrentjét az e-mail címemre előre is köszöm.
bocs de ennyire konkrét számokat még a saját motorjaimnál sem tudok fejből :)
Javaslom valamelyik műszaki leírásban megnézni az adott tipushoz előírt illesztést.
Üdv! Keri a hozzászólásoddal kapcsolatban kérdeznék egyet,h nehogy megszoruljak a későbbiekben. Ha veszek zsír új 150-es hengert a dugónak 55.96mm-esnek, a gyűrűknek pedig 56-osnak kell lennie?? Köszi előre is!
még nem, döglődik a levelezésünk
7év nem is sok :)
Enyi idő után a főtengely csapágyak és a henger a dugatyúval lehet összerozsdásodva, a váltót, elég jól védi az olaj, de persze mindeképpen ki kell pucolni.
Az összes csapágy, szimering csere a ajánlott. Fúrni is érdemes, de Jawavnál egyszer lecsiszoltam a rozsdát a hengerről és még 1 évig jártam vele.
van, de szerintem aki MZzik az nem hajlando megvállni egy ilyentől :)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|