hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 02. péntek 
Zsigmond

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2006-12-08 08:18:57
Úgy halottam motorosboltban adnak el ilyesmit ;-)
sorszám: 17015 (66665)
(előzmény: Rockerke, 2006-12-08 08:11:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-08 08:15:11
A verseny motorokon nincs világítás.
Utcai motorra, meg minek babetta gyujtás? A gyári gyújtásrendszere kiválló az MZnek. Versenymotorra is csak azért tesszik, mert macerás az akkut töltögetni, de az akkus gyujtás az erősebb még megszakítóval is.

Elvileg van egy világító tekercs amit a lámpákra kell kötni, de annak a leadott feszültsége szerintem nem elég stabíl, és amúgy is kicsi teljesítményü.

Amúgy van egy elvem. Ami működik azt nem kezdem el javítani ;-)
sorszám: 17014 (66664)
(előzmény: zotyi, 2006-12-07 22:04:49)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2006-12-08 08:11:33
Eladó fékkart keresek etz 125 höz:)
sorszám: 17013 (66663)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-08 08:08:54
A ZKL csapágyak jó minőségüek. És a tapasztalatom szerint megbízhatóak, tudom ajánlani.
sorszám: 17012 (66662)
(előzmény: Péter mz, 2006-12-07 21:52:43)

 
 
vkami
válasz erre | email2006-12-08 07:46:22
Bocs, hogy belekotyogok.
Ahhoz, hogy az én motorom (autóm) jobban menjen nem kell csapágyat cserélnem. Elég, ha megmosom. A "jobban megy" az érzelmi kategória. A C3 meg előírás. Hogy ZKL vagy FAG vagy magyar, az meg pénztárca és élettartam kérdése.
sorszám: 17011 (66661)
(előzmény: Péter mz, 2006-12-07 21:52:43)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-08 05:59:16
ZKL csapágyakat veszünk az összes gépünkbe ami nálunk ugye 5000-8000 1/min ig terjed a fordulat és jól bírják. most a komáromba is az van és nincs vele baj, majd ha lesz időm szétborítom az mz-t és én is ilyet teszek bele.

k-rudi:
szimeringet se cseréltem de most azt is akarok, én hiába tekergetem az alapjárat nem változik, alapjáratot a bowdenfeszítővel szoktam állítani. ha én azt a csavart tökig betekerm akkor se változik semmi.
sorszám: 17010 (66660)
(előzmény: Péter mz, 2006-12-07 21:52:43)

 
 
vkami
válasz erre | email2006-12-07 23:54:56
A Babetta gyújtása, pontosabban a tekercsei nem klépesek az akkumulátort tölteni, a teljesítménye nem elegendő az ETZ-hez.
Ha elektronikus gyújtást akarsz az ETZ-re legkézenfekvőbb az 89-től gyártott ETZ kis tuninggal.
Ha bővebbet akarsz tudni, szívesen állok rendelkezésedre emailben.
sorszám: 17009 (66657)
(előzmény: zotyi, 2006-12-07 22:04:49)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-07 22:04:49
Értem hogy ne kelljen akku a babetta gyújtáshoz, de a világítás leszívja vagy meg tom oldani másképp?
sorszám: 17008 (66656)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-12-07 21:52:43
Heló.A jó csapágyazás nagyon is befolyásolja a menetteljesitményt.Nekem pl cima csapágy volt a főtengelyemnél ráadásul magyar és már nagyon kogyogott.Nem volt az C3 as.Vettem bele másikakat ZKL (cseh)nevűt c3 as.Ezzel sokkal jobban megy.Az természetes ugye hogy lötyögő főtengellyel a gyujtás se pontos megszakitósnál.A csere után sokkal jobb lett alapjárati fordulatkörül már huzott és 4.ben még 70nél is ha odahuztam neki rendesen éreztem hogy huz.Amugy érdekelnének vélemények a ZKL csapágyról.
sorszám: 17007 (66655)
(előzmény: asztalos, 2006-12-07 05:16:49)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-12-07 21:09:50
Még szimmeringeket se cseréltél? Akkor ne csodálkozz. Az az alapjárati levegő csavarja. Úgy kell beállítani, hogy meleg motornál alapjáraton a legmagasabb legyen a fordulat.
sorszám: 17006 (66650)
(előzmény: asztalos, 2006-12-07 19:19:44)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-12-07 20:27:20
Csáó! Nem tudja valaki hogy hol lehet teljesen krómozott rezó kipuffot kapni 150-es etz-re? A moped 91-nél már néztem de max jövőre lesz de az se biztos. Sürgős lenne.
sorszám: 17005 (66646)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-07 19:19:44
valószínüleg azért nem éreztem változást. én csak furattam még akkor nem kotyogott.
most tüzetesebben megnéztem a gyujtás az oké, de a karbinál a szivató öntvénye fel volt teljesen tekeredve valszínüleg azért evett sokat. a karbin lévő egy csavarral mit szabályzok? Az ok hogy 1-2 fordulattal nyitva de mit zár és nyit?
sorszám: 17004 (66643)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2006-12-07 14:35:03
Nagyon is!
sorszám: 17003 (66631)
(előzmény: asztalos, 2006-12-07 05:16:49)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-07 11:22:41
Szerintem hatással van a menetteljesítményre,mert az én 125ös ETZ-m jobb oldala is kotyog és nem igazán akar menni 5dikben. De javulást várok a téltől,mert megcsapágyaztatom és 150-es henger,dugót kap. Csak a karbiban nem vok biztos. Elég lesz a fúvókák cseréje vagy fel kell políroznom a karbit 2mm-rel is??? Majd kiderül :D
sorszám: 17002 (66627)
(előzmény: asztalos, 2006-12-07 05:16:49)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-07 11:20:37
BÍ-BÍ az enyém meg a 17001.
sorszám: 17001 (66626)
(előzmény: Devil87, 2006-12-07 11:17:43)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-07 11:17:43
IGEN!!!!!!!
sorszám: 17000 (66625)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-07 11:17:10
Vajon az enyém lesz a 17 ezredik hozzászólás?
sorszám: 16999 (66624)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-07 08:00:01
hát a babetta gyujtásnak az lenne a lényege, hogy ne kelljen akku a motorba :)
sorszám: 16998 (66613)
(előzmény: zotyi, 2006-12-06 22:22:03)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-07 05:16:49
Zotyi nekem kicsit már kicsit kotyog a főtengely. Az befolyással van a menetteljesítményre?
többiek? vélemény?
sorszám: 16997 (66612)
(előzmény: zotyi, 2006-12-06 22:17:08)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:28:43
Heló érdekel valaki ETZ km óra új 7880 km-el ha igen írjatok
sorszám: 16996 (66610)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:22:03
EGY KÉRDÉS:ha rá herkelem a babetta gyújtást az ETZ-re hogy tudom megoldani az akksi töltését?
sorszám: 16995 (66606)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:17:08
astesz szerintem offon vannak a főtengelycsapágyak!
sorszám: 16994 (66605)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-12-06 21:31:16
Olvas vissza kicsit. ETZ250gyuri is hasonlót kérdezett ,és segitettünk neki.!
sorszám: 16993 (66603)
(előzmény: astesz0007, 2006-12-06 17:13:50)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-06 19:07:29
akkor szétnézek a gyujtás környékén, karbi xerintem jó lehet mert a gyertya gyönyörü őzbarna.

Köszi a felvilágosítást!
sorszám: 16992 (66599)
(előzmény: k-rudi, 2006-12-06 16:51:40)

 
 
astesz0007
válasz erre | email2006-12-06 17:13:50
NA hellósztok.Nekem van egy etz251-esem.Bármit csinálok vele 105-nél nem megy jobban.Ha valaki tud segíteni az akkor írjon.Kösz
sorszám: 16991 (66592)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-12-06 16:51:40
Az nem a hengerfúrás nyoma :). Direkt "karcolják" össze; így a résekben a henger, és a dugó között megmarad egy kis olaj -> hosszabb életű lesz. Az a jó, ha a hónolás sokáig megmarad. Az összekopás nem olyan mértékű, hogy az eltűnjön. Ha nem megy a motor, lehet ezer más oka is.
sorszám: 16990 (66590)
(előzmény: asztalos, 2006-12-06 05:17:26)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 10:10:38
ja,közben megkaptam és válaszoltam is.
sorszám: 16989 (66573)
(előzmény: tata21, 2006-12-06 09:51:42)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 09:51:42
Bocsi,de én nem kaptam meg. mikor küldted?
sorszám: 16988 (66572)
(előzmény: ADDI, 2006-12-06 09:49:52)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-12-06 09:49:52
Írtam neked a blokkal kapcsolatban e -mailt.
sorszám: 16987 (66571)
(előzmény: tata21, 2006-12-06 08:55:37)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 08:55:37
Sziasztok, van egy eladó etz-250 es komplett blokkom/ papirokkal, gyujtással,karbival,vezetékköteggel/ Csak be kell dobni a vázba, az ára fix 15 000ft. Érd 06702941581
sorszám: 16986 (66569)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-06 07:59:27
Sziasztok!
MZ ETZ 150-hez keresek javitási útmutatót (LEÍRÁST, nem olyat amibe csak a robbantott ábrák vannak), magyar nyelvűt.
Érdekel scannelt változat is vagy eredeti papir formátumú is.
Tud valaki esetleg segiteni?

Köszi, Norbi
sorszám: 16985 (66568)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-06 05:17:26
de a bejáratás nem azért hogy ez a nyom eltünjön tehát összekopjon?
sorszám: 16984 (66567)
(előzmény: levendel, 2006-12-05 22:36:02)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-05 22:40:10
H. Ferenc médiaokostolyás pedig elment és részletekben megtekintett (akkor még a Fehérvári úton) kb. 150 Fókusz "riportot", mielőtt megírta volna a mi pénzünkön nagyhatású tanulmányát erről a fontos témáról.
sorszám: 16983 (66560)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-04 22:35:11)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-05 22:36:02
A gyűrűket beraktad? :) A hónolóár nyoma egyébként sokáig megmarad, ha légszűrőt is használsz.
sorszám: 16982 (66559)
(előzmény: asztalos, 2006-12-05 21:13:58)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-05 21:13:58
Hello!

A felfúrt ts 125-ösömmel 4500 km mentem ami szerintem már régen túl van a bejáratáson és már a legelső km nél sem éreztem lényeges változást erőben s most szédszettem és a henger fala ugyanolyan karcos mint amikor előhoztam a boltból.

Ez normális vagy elbaszott fúrás vagy rossz bejáratás?

sorszám: 16981 (66553)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-12-05 14:34:03
HOVÁ TŰNT Trophylaci?????????????
sorszám: 16980 (66535)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-12-05 14:13:23
Ha érdekel, potolhatod is rögtön ezeket az alkatrészeket. Van egy 250es Fordulatszám-mérőm, bowdennel, blokkoldali kihajtással egyutt. Ha érdekel, dobj ide egy mailt: vale.46@freemail.hu
Képek is vannak rola, szép állapotú
sorszám: 16979 (66534)
(előzmény: Sasa 666, 2006-12-05 01:54:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-05 07:40:12
A leírt módszerek egyikével, de modern motorokon sincs mindig szintjelző.
sorszám: 16978 (66515)
(előzmény: joszty, 2006-12-04 19:47:23)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-12-05 01:54:37
Felavattam az ETZ-t. Augusztus óta van meg, pénteken estem vele először, ma meg még egyszer... Szegénykém... Letört a fordmérő fül, betörött az üvege, a lábtartó is felgörbült, alig tudtam berúgni... :(
sorszám: 16977 (66510)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2006-12-04 23:08:48
...szerintem próbálj meg valami kormánypárti oldalt (mszp.hu, szdsz.hu) azok akik írják a műsort, biztos tudják, honnan lehet leszedni... :D
a cápa pedi dc++
sorszám: 16976 (66506)
(előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-04 22:35:11
Fú, te, azért ott is lehet egyfajta felhozatal... döbbenet, hogy valaki képes legyen eltrappolni a camponához azért, hogy megnézzel a négy hónappal azelőtti mónikasót. :-(
sorszám: 16975 (66503)
(előzmény: levendel, 2006-12-04 20:25:27)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-12-04 20:57:00
Sziasztok!
ha v.kinek kell Trabigyujtás... ( fekete doboz, + a lenti panel) eladó! érdeklődni: etzrider@freemail.hu cimen. a cucc siófokon van!
sorszám: 16974 (66483)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-04 20:25:27
A G#ci hetest az ertéjeltől is megkérdezheted. Azt tudom, hogy náluk pl. van egy ingyenes vetítőterem, ahol meg lehet nézni a saját készítésű "műsoraikat" előzetes egyeztetés alapján.
sorszám: 16973 (66475)
(előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)

 
 
joszty
válasz erre | email2006-12-04 19:47:23
Oké! Levagyok beszélve rolla. Egyébként mindig tudom mennyi nafta van a tankban, még sosem maradtam az úton.
A "komolyabb" gépeken ezt hogy oldják meg?
sorszám: 16972 (66473)
(elözmény: GJózsi, 2006-12-04 09:04:03)

 
 
lakatosturbo
válasz erre | email2006-12-04 15:34:48
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem honnan lehet letölteni a heti hetes összes részét? vagy ha valakinek van torrent fájla róla az küldje már el e-mail-be a motorszerelo@citromail.hu
És még lene egy kérdésem a cápa című filmet magyarul honnan lehetne letölteni vagy küldje már valaki a torrentjét az e-mail címemre előre is köszöm.
sorszám: 16971 (66458)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 14:14:31
bocs de ennyire konkrét számokat még a saját motorjaimnál sem tudok fejből :)
Javaslom valamelyik műszaki leírásban megnézni az adott tipushoz előírt illesztést.
sorszám: 16970 (66449)
(előzmény: Devil87, 2006-12-04 12:14:30)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-04 12:14:30
Üdv! Keri a hozzászólásoddal kapcsolatban kérdeznék egyet,h nehogy megszoruljak a későbbiekben. Ha veszek zsír új 150-es hengert a dugónak 55.96mm-esnek, a gyűrűknek pedig 56-osnak kell lennie?? Köszi előre is!
sorszám: 16969 (66444)
(elözmény: GJózsi, 2006-12-04 08:39:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:24:39
még nem, döglődik a levelezésünk
sorszám: 16968 (66440)
(elözmény: GJózsi, 2006-12-04 08:24:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:19:32
7év nem is sok :)
Enyi idő után a főtengely csapágyak és a henger a dugatyúval lehet összerozsdásodva, a váltót, elég jól védi az olaj, de persze mindeképpen ki kell pucolni.

Az összes csapágy, szimering csere a ajánlott. Fúrni is érdemes, de Jawavnál egyszer lecsiszoltam a rozsdát a hengerről és még 1 évig jártam vele.
sorszám: 16967 (66438)
(elözmény: GJózsi, 2006-12-02 23:25:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:08:08
van, de szerintem aki MZzik az nem hajlando megvállni egy ilyentől :)
sorszám: 16966 (66436)
(elözmény: GJózsi, 2006-12-02 20:00:39)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu