:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ha alapból csak a határba vetted gyilkolni akkor nem mindegy hogy lesz-e baja a gépnek?
Amugy meg annyit tehecc a dolog érdekében hogy 500 Ft-ért hozol a méhesből egy autóközépdobot (azt az oválisat) és felrakod a könyökre. Legalább tisztes hangja lesz és picit folyt is vagyis nem kínzod vele annyira a gépet.
ui: haver 125-ösre rakta és a hangja mint egy 600-as endurónak :D
Nem egy egészséges dolog! És ezt nem a dobhártyád miatt mondom
....
Sziasztok!
Tudja valaki ,hogy a TS 250 oldalsztendere krómozott volt e vagy festett?Az enyémen van krómmaradvány és festék is.
BOCSÁNAT félreértető volt amit irtam ezt már eljátszotta nálam ez a gép de akkor csináltam valamit amitől helyre jött DETTÓUGYANEZ VOLT VELE az csak a véletlen volt h a dekni felrakás után elment megin . De akkor viszont paráztam mikor elkezdett cincogni a gyujtótrafóm és egyfolytába adta a gyertya a szikrát ugy hogy nem is rugtam a berugó kart csak a gyuszit adtam rá . Ja és ha ezt csinálta a gép akkor az volt a megoldás h megmozgattam a sarukat és jó lett egyész nyaramat kibirta de most megin kinlódik .
Heló.Van egypár tippem:A dekni letesteli a kondi és a megszakitó közti kábelt valahol(pl ha ki köszörülődött)Vagy meg van törve a kábel ha felteszed a deknit.De sztem midenképpen ott nézz körül mert azt irtad hogy akkor megy el ha a dekni fenn van.Menj egypár kört dekni nélkül hogy hadd menjen rendesen a motor.Persze ha a kuplung nem a dekniben van.A TZ ket nem ismerem.Meg nézz körül olyan helyeken ahol a kábel állandó mozgásban van pl kormánynál.De jó lenne lehet egy másik trafóval is megnézni.Meg ha megszakitós nézd meg hogy a megszakitón nincs e hajszálrepedés.Azt is lehetne cserélni.Meg cserélj egy másik gyertyára.De ez a hiba vmi érintkezési problémára utal.A gyujtáskapcsolónál is körülnézhetnél .Meg lehet kondi gond is .Ezeket nézd meg.
Úgy az egész falu tudni fogja,hogy megint a kukoricásban motorozol...
Hali!
Most vettem egy 250es tzt kint szaladgálni határban. Az lenne a kérdésem,h mi van akkor,ha leveszem a kipuffot és csak a könyököt hagyom fenn? Lehet valami baja ettől a gépnek?
Szerintem szabad. Ha egy kisebb fogóval már tudod könnyedén tudod forgatni, az már elég, úgyis odakúszik az olaj és keni.
Üdv mindenkinek srácok nem hiszem el egyszerüen megint elment a szikra a masinából ( TZ-250 ) Elöször olyat csinált hogy földelve a gyertyát ráadtam a gyujtást hogy megrogdalom hogy van e szikra na ráadtam a gyújtást erre elkezdett halkan fütyülni(ha jól hallottam a gyujtótrafó adta ) vagy nem is tudom milyen hang volt és megszakítás nélkül adta folyamatosna a szikrát . Ezután gyorsan levettem a gyuszit . Megmozgattam a drótokat ( ez ilyenkor jó szokott lenni ) most nem vált be . Dühömben kicseréltem az összes sarus érintkezést a felső sorba (fehér zöld piros ) kábelek vannak ha jól tudom . Miután kicseréltem a sarukat és fémtisztává tettem megint szépen adta a szikrát mondom frankó lessz visszaraktam a deknit megin nézem nem ad szikrát . Ismét levettem a deknit és egy fél órát kinlódtam és végül elkeseredettségemben ugyhagytam az egészet minden tudásom bennevolt de ugy látszik ez kevés EZÉR KÉREM MOST A SEGÍTSÉGET KÖSZÖNÖM ELÖRE IS
CHARLIE
etz250gyuri !
Én is az alu alól kihagyott alátéteket kérdeztem volna elsőnek. A másik tippem (azért csak tipp, mert ugye előzményeket nem írtál, mint pl. lamellákat cseréltem, azóta nem jó. stb), hogy túl vastag utángyártott lamellákat vettél, pl. valami gagyi 300 Ft/db áras tajvani szart.
Nekem az tapasztaltom, hogy bakelit lamellaköteg (tehát csak az 5 db lamella egymáson fém nélkül) kb. 14,5-14-6 mm alatt elkezd csúszni, és már nem lehet utánaállítani, DE az új lamellaköteg mérete nem lehet több 16 mm-nél mert akkor nem emel ki. A gyári DDR kuplungalkatrészek ennyi tűrést engednek meg.
Vegyél a futárboltban törk gyártmányú lamellákat, azok méretpontosak, jól beállítható velük a kuplung és olyan lassan kopnak, mint a gyári német (vagyis átlagos használat mellett 40-50ezer km :) Kicsit drága elsőre, mert kb. 6000 Ft az 5 db, de sztem megéri.
Sziasztok!
Meg tudná vki mondani, hogy a fordulatszámmérő kihajtótengelyének szabad-e szorulni a műanyag vmiben, amiben van(amivel kijön a blokkból)? :)))
ETZ125
kösz az infót mester...azt hiszem értem: elméletileg, ez az alátét szabja meg, határolja be, a konkrét mozgásteret, amit a kupl. megtehet? Amennyi az össz útja, ami az alátét vastagsága, ez az amit benyomódhat, ha húzom a kupl.-ot... asszem :D ; mert már vagy 20x szétszedtem, de még mindigy nem 100-as, az ahogy működik. ASSSZEM :D
az alu alá?, utána az alu, utána a hajlítós fém, (ami nem engedi elforogni) és végül az anya!!! ugye?
Az pedig kell 6darab 6-os alátét. Amikor felrakod a 6db rugót akkor kellenek az alátétek és utána az "alu cucc".
Helló. Azt nem tudom hogy miért csinálja ezt, de az biztos hogy a csavarokat meg kell húzni. Alátéteket raktál az "alu cucc alá?
Hiába új a lamella,lehet,hogy szorul.Vagy lehet,hogy rosszul raktad össze?
Írok ide, hátha valaki tudna nekem valami okosat mondani??? A problémám a következő: az a "K" kupplung...
ha normálisan beállítom a holtjhátékot(1-2mm) akkor alig lehet váltani, üresből egyesbe, kis gázt kell húzni különben lefullad a rohadék. Ha nincs holtjáték, akkor alig lehet berugni, úgy érzem csúszik. Álló helyzetben, így sem lehet egyesből, kettesből, üresbe rakni; a kupl. lamellák újjak és melegen is produkálja a gép, nem csak hidegen. Megfigyeltem, ha teljesen behúzom a tartócsvarokat(a kuplungon, 6db, ami leszorítja a rugós alu cuccot), semmit sem csinál a kuplung mindíg fog, ha kilazítom a csavarokat, akkor tudja azt amit tud, most...szóval, ha valaki tud 250-es etz re valami kuplung csodareceptet, az írja már meg. köszönöm
Itt, miskolcon nincs gépműhelyes ismeretségem. A csavar üzem közben nem tud leesni, ugyanis nekinyomódik a berúgó-fogaskerék. Még meggondolom.
nekem is csavarozva van,és én csavaroztam meg.lötyögött a szegecs már,ezért tettem így.és a csavar max eltörik,de nem fog kirepülni,mert nem tud kirepülni,mivel nincs hely ahol kieshetne:)
sztem ha az eltörik,csak az lesz,hogy volt erőátvitel/nincs erőátvitel.,nem hiszem hogy beakad,vagy elesel.
Én ezt a helyedben kétszer is meggondolnám... ilyesmit utoljára golyós préssel csináltam, ha nincs ilyesmid, inkább vidd el valakihez, aki meg tudja csinálni. Ha valamiért elszabadul az egyik csavar, annak csúnya vége lehet, örülhetsz, ha csak a motorod sérül meg...
Egyrészt szerszámom sincs, másrészt: amikor szétkaptam, már lötyögött az összes szegecs. Megnyúltak, és már bele is nyírt a fogaskerék furata. Sztem rendes csavarokkal ez elkerülhető.
A szegecs miért nem jó ? Szerszámod nincs hozzá, vagy egyéb okok vezettek a döntésedhez ?
Hali!
Na látod a szegecsről én sem tudok semmit; se keménység, se húzószilárdság. Semmi, amivel össze tudnám hasonlítani a csavart. Na majd otthon kitalálok vmi anyagvizsgálati módszert. Tényleg nem akarok kötözködni, de asszem 6.8 egész pontosan a folyáshatárt jelöli: 600*0,8=480 N/mm2 (már itt elszakad)
sorszám: 17290 (67484)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-12-27 02:46:03)
Menetrögzítő lakk, vagy festék v. ilyesmi. Sajnos alátét már nem fér oda, az anya menet nélküli részéből is le kell vennem 0,5 mm-t.
A biztosítást hogyan akarod megcsinálni ?
6.8-as csavar szakitószilárdsága:600N/mm2
A szegecs szakitoszilárdsága sokmindentöl függ,bár szegecset elsösorban nyirásra szoktak méretezni..ha valamit tudnál mondani a szegecsröl(anyagminöség),esetleg tovább böngészem a bibliát..
Esetleg igen, mien állapotban van? komplett? papirok? De szerintem a többit privátban kéne. JA és hol laksz?
Számítógéppel programozható CDI gyújtás. Two Stroke CDI (Capacitive Discharge Ignition) Bővebb leírás a: http://cdiignition.uw.hu/ címen. Ár 8000Ft Akit érdekel, írjon mailt, a muller_szabolcs@citromail.hu címre A weblap még fejlesztés alatt!
Ahoj!
De jó lenne, ha valaki tudna segíteni: szegecsek helyett csavarokkal rakom össze a kuplungomat. 7.0-ás csavarokat kaptam, érdekelne a szegecsek szakítószilárdsága, hogy összehasonlíthassam a kettőt.
Köcce!
Helló. Esetleg érdeelne cserébe egy 125-ös etz blokk?
Hali!Keresek mz etz 250-est!Lehetőleg Pest-megye környékén!e-mail:kisszirt@citromail.hu
sziasztok, van egy eladó 250-es etz blokkom kompletten/ karbival,gyujtással,vezetékköteggel,/ üzemképessen csak be kell dobni a vázba, papirokkal vagy anélkül. Az ára 15 000 ft.
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlen hogyan érem el Pet-et akinek itt a linkek között is ki van téve az oldala? Ez az oldal címe: free.x3.hu/mz_motorkerekparok/
Köszi!
Sziasztok, van egy ETZ 250-es hengerem és a hozzá való hengerfej, a hengeren minden menet tökéletes állapotú, viszont fúrni kell! A henger ára 2000Ft
A hozzá tartozó hengerfej, ugyanígy 2000Ft!
Akit érdekel, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre. Jövő héten készítek képeket is róluk!
Békés, Boldog Karácsonyt kívánok minden Szocimotorosnak és családjának!! Jah az olaj+benzin ötletet én mondtam de az tényleg nem jó mert nem keveredik :) Am tudnátok segíteni váltó ügyben?? Összerakom a váltót 150-es ETZ-n és lefele vált szépen felfele meg nem akart :( szétkaptam és van egy fül ami fölülről és alulról is beleakad a kapcsolódobba na annak az egyik füle le volt törve egy picit és ha azt megköszörűlöm akkor még használható? Venni fogja a sebességeket rendesen??
halika
aszem 25*62*7-es
csőváz
Micsoda ajándék!!! Ez igen ez becsületre méltó!
Boldog Karácsonyt szocimotorosok!!
Kellemes ünnepeket minden szocimotorosnak!!
Az én motorjaimat megajándékoztam új gyertyával meg egy lemosással.
Minden kedves motoros társamnak és családjának Békés,Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok!
az benzin olaj keverést nem én ajánlottam :)
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Boldog karácsonyt, olcsó benzinben gazdag új évet mindenkinek!
Épp azért kérdeztem mert én még sose hallottam róla hogy bezinnel keverjek olajat (ami egyébként lehetlen mert a hajtómű olaj nem keveredik vele.
Igen kicsit sajátos, de legalább nem sablonos. Akkor mégegyszer, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánok minden kedves motorostársamnak és családjának!
Kívánok minden kedves motoros társamnak és fórumozónak boldog békés karácsonyt!
Még nem tettem fel, mondjuk, hogy nem volt rá időm. :P (Lusta voltam még :DDD)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|