MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hello!mz ts-t 125vagy 150-st vagy ezt 125 vagy 150 -est vásásrolnék papírok nálkül!!! küldj e-mailt!ro1and@citromail.hu
Hát ezt nem én fogom megmondani. Minden esetre a különbség a két kerék kerülete közt kb. 10%, azt is el tudom képzelni, hogy egyáltalán nincs semmi kompenzálás, 17-es kerékhez van hitelesítve az óra, és 16-osnál 5%-ot siet, 18-asnál meg 5%-ot késik, na bumm, egy ilyen kilóméteróra amúgy sem precíziós műszer. (Asszem +-10% pontossági osztályúak ezek.)
Hát ezt lenne jó tudni,h az óra, vagy a kihajtás kompenzál?
A 251es ETZnek van 16-os hátul.
A TS 18-as
szerintem a ts-nek 16-os a hátsó kereke, az ETZ-nek meg 18-as. Hogy aztán ezt a különbséget a kihajtásnál vagy az órában kompenzálták-e, azt nem tudom. Minden esetre az ETZ-t 130km/h vvégsebességre adta ki a gyár, szóval újszerű állapotú példánynál nagyságrendileg helyesnek tűnik az érték.
Az etz kilométeróra ugyanazt az értéket mutatja, mint a tsé, ha tsre szerelem fel?
Mert ma kíváncsiságból meghajtottam a vasat és óra szerint 135el ment.
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Szerintem nem rosszak ezek a fogyasztási adatok. Gondolom vegyes országút+város, azért ennyi.
Bózsér Kereskedőház, Dunyov utca. Nagyon baráti árakon szintereznek, igaz, pár napot szeretnek üldögélni a cuccon.
Én még a 2006ost vettem meg annó,de már megbántam ezért idén messzire el is kerülöm. Rengeteg hiba volt benne, abból is kimaradtak oldalak, ráadásul nem is volt benne minden motor.
Tudom nem az MZ forumra tartozik de ezt olyan sokan olvassák gondoltam megkérdem ki vette már meg az uj motorkatalógust aminet az a neve hogy "mnden motor katalógus 2007"?
És olvasta e benne hogy egy kawa ER 6 7 lityit fogyaszt? Reális ez?
De sztem az sem hogy egy Z750 8,2/100km
Nem mellesleg megjegyezném hogy az uj MZ 1000 ST fogyasztásának is 8l/100km van megjelölve.
Az én példányom hibás vagy aki megvette szintén ilyen hülyeségeket lát benne.
Az enyében a 112 oldal után a 129 jön. Ez remek.
Sziasztok! Van egy ts 125-ös öm. Robbantott ábrát hol találok hozzá? Segítsetek! Odon
Szevasztok!
Új vagyok ezen a honlapon, és eladó 250-es etz-t keresnék nem drágán. Tudtok esetleg?
Csaba
Tudtommal a gyári oldaltámaszok festettek voltak, utángyártottban léteztek, vagy léteznek krómozottak is. Tehát akármi is lehet....
Tud vki szinterezést, pest és környékén?
Kéri Laci irtam mélt!
Sziasztok, 250-es etz blokk kopletten papirokkal üzemképessen eladó. / gyujtással, karbival, vezetékköteggel/. Az ára 15000ft.
Hi!
Most raktam be tz blokkot tsembe, mert még nem sikerült az álló részt belefabrikálnom. Multkor olyan fogalmit kaptam, amiben motorszámként MZ2501 szerepel mivel "olvashatatlan" a motorszám. Az a kérdésem lenne,h ha meg állít a rendőr beleköthet-e? Mivel a motorszám az eredeti blokknál se stimmel, tehát én úgy gondolom, h egy síma közűti ellenőrzésnél nem fognak szívózni. Javítsatok ki, ha tévednék.
1200 körül. www.hubermotor.hu
Üdv!
Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy hogy működik pontosan a 251-esem elektromos gyújtása?
a hall kapcsoló pontosan melyik vezetéket szakítja meg? mert úgy tudom 3 van hozzá.
Hi! A forgó részt hogyan lehet lekapni a főtengelyről? Csak az az 1 csavar fogja?
Mennyibe kerül mostanság egy pár?
Bocs a kifejezésért de kurva buszke vagyok magamra. Színtévesztő létemre sikeresen átkötöttem tz elektróját tsbe, és eddig minden pöpec(csak 3 biztosítékot vágtam ki,de később kiderült az indexben zártak össze hátul a lemezek). Holnap pakolok bele blokkot és kiderül, h a töltés jóje.
Hi!
Törököt! Jobban fog a magyar kisiparinál. Hubernál lehet kapni.
Üdv nektek! Azt szeretném kérdezni, hogy ki, milyen fékbetét használ ETZ-n a tácsafékhez?? köszi
Etz 250-es bontott alkatrészek eladóak: Ha töbmindent viszel lehet velem eggyezkedni. / komplett blokk,hengerek,karbik,vázalkatrészek,stb../ Az alkatrészek tolnamegyében vannak.
Eladó, 250-es etz bontott henger:dugoval,gyürükkel,csapszeggel. Azonnali használatra vagy furásra, a kipumenet jó , és a hütőbordák sem töröttek. Az ára 5000ft. Tolnamegyében van.
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Bocsi már megtudom nézni a többit is tabulátor gombbal.
Heló.Az uj oldallal lenne kapcsolatban kérdésem.A bal oldali menüknek hol van gördítősávja mert nem tudom lefele megézni a dolgokat.Ahol ki van irva hogy főoldal alatta MZ klub stb.na anak nem találom a g.sávját.
Számítógéppel programozható CDI (Capacitive Discharge Ignition) gyújtás, minden tartozékával, szoftverrel, adatkábellel. Ár: 9000Ft
Bővebb tájékoztató a:
http://cdiignition.atw.hu/ címen
Akit érdekel, írjon mailt a müller_szabolcs@citromail.hu címre.
Az MZ naon faja moci:):) Nekem(helyesebben még fateré, mert nincs meg a jogsim) egy 125 TS/2-esem van. Naggyon jól megy, csak most téli álmát alussza!!!
Bővebb info:www.ramk.iweb.hu
Samee,tolmácsolnád a klubbnak,h.boldog Uj évet kivánok(és kiván valamennyi velem együtt szolgálo motoros katonatársam)Afganisztánbol.Még mindg nem tudok oda irni,a szám.gépen nem módosithatok biztonsági okok miatt.Köszi.Homz
Boldog Új Évet Mindenkinek!
Megújult a www.mzklub.hu , sok szeretettel várunk Mindenkit aki idén is velünk szeretne túrázni! :)
Samee
Helló. Én úgy kezdtem a járatást hogy 25-ös benzinnel kezdtem (5 liter).Mikor ez kifogyott, attól kezdve 30-as keveréket tankoltam. Így volt rendes kenés. A bejáratást 1500-2000 km-en keresztül kell végezni. Ezalatt az idő alatt kerülni kell a kétszemélyezést. Nem szadad egyszerre nagyon megterhelni a motort. Először lassan, minden sebességben huzatni, ha hegynek mész fokozatosan visszaváltani még akkor is ha bírná a motor. Ez nem azt jelenti hogy a motortnem szabad pörgetni, mert ha csak tötyöksz akkor ellustul. A bejáratási idő alatt a max fordulatszám 5000f/p. Ne álló helyzetbe melegítsd a motort hanem menet közben. Én így csináltam és jó lett. Az ismerőseim 2 hétig járatták a motorjaikat. Először örültek hogy mekkkora erő van benne, de 1 hónap múlva gyengébb volt mint fúrás előtt. BUÉK mindenkinek!!!!!!!
Sziasztok,
köszi a segitséget mindkettőtöknek. A karbi (ahogy leírtad) csavarokra lett szedve és átfújva kompresszorral, tiszta, jól bállított, őt lehúzom a listáról:) A többi dolgot amit javasoltál viszont végigcsinálom, remélem megtalálom a hibát. Köszi még egyszer a segítséget és:
B.Ú.É.K. 2007 mindenkinek sok motorozással!
Norbi
Üdv mindenkinek.
BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK mindenkinek.
Tavaszodjon minél hamarább.
Üdv Dlaca uet-867
Nem hinném hogy cdi-m van Mondjuk az öszintét megvallva nem is tudom mi az a cdi de tényleg ezt produkálta de rájöttem elvileg a hiva okára 250 etz n a felső sorba van egy fehér zöld és piros kábel na ebböl ha folyamatos gyujtáson a zöld drótot mozgattam akkor egy bizonyos pozicioba adott egy -egy szikrát anélkül hogy rárugtam volna ha huzamosabb ideig ott tartottam akkor egy olyan 3 mp ig folyamatosan adta a gyertya a szikrát mexakitás nélkül telefonnal még videót is csináltam róla . ASSZEM a drót van megszakadva
..."2000km keresztül rendesen bejáratott." - üdv mindenki, kérdezném a következőt: nekem egy 250-es etzm van, (beállt a hajtókar), most freissen fúrt,bejáratós. Az igazság az hogy már annyi féle bejáratást hallottam, megkérdezném Te(Ti), hogy csinálnátok(hány km? milyen keverék, milyen járás, max ford, stb.)??? köszi! BUÉK !!szevasztok...
Minden kedves motoros kollégának békés,boldog és sikerek valamint olcsó benzinben és széles útban gazdag új évet kívánok!!!
AZ alant említett helyeken "csodát" tehet egy kis WD40es kezelés.
BUÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Etz 125-ös blokk eladó. Karburátorral. Fúrt henger. 2000km keresztül rendesen bejáratott.
Heló.Olvasom a problémád és látom hogy az elektronikára gyanakszol de van egy tippem.Valahogy a levegőszűrőnél vagy a szivótoroknál esetleg viz mehetett be a karbiba vagy esetleg simán a tankba beszivárgott és ez is okozhat bajt mert mondjuk lehet pont a főfuvóka kapott be vizcseppet.Azért nem ártana az egész karbit is átfújni levegővel alkatrészeire szétszedve.Meg a viz bemehetett még akár a bovdennél is ahol bemegy a karbiba.DE ezt akkor csináld ha már télleg nem tudod mit csinálj rajta mert nem megy.Az elektronikát meg ugy nézd át hogy pl a trafó két saruját összehidalja a viz.Nem kell ehez sok viz épp elég ha egy kevés osszezárja a két sarut.Meg aztán a trafó oly módon ázhat be hogy ahova bedugod a gyujtókábelt ott lehet hogy viz van de ott belül akár be is szivároghatott sztem ez lehet a gondod.Próbálj meg egy másik trafót mindenképp.Akármilyen trafó jó(12voltos), nem kell felrögzitened odateszed valahova aztán rákötsz mindent .Meg nem ártana pipát cserélni mert az is tud ilyeneket produkálni.És ezt a legegyszerűbb cserélni itt kezdjed a szerelést.Megy a gyujtáskapcsolót nem ártana kiszáritani hátha beázott akár hajszáritóval is jó.A trafót meg vidd be radiátorra kiszáritani hátha jó lesz de nemhinném.
Meg lent a blokkba gyujtás felől nézz örül ott is szárogass ki mindent hajszáritóval ha tudod.nem tudni mit zárhat össze a viz.meg olaj is lehet bünös gyujtásnál mert az meg szigetel.
nem lesz baja, de nem is fog menni rendesen
fütyülni? Meg folyamatosan szikrázni? Nem CDI gyújtásod van?
Sziasztok!
Tudom, hog nagyon nehéz a távgyógyászat, de most mégis ezt kérem az elektronikában jártas MZ-sektől. 150-es ETZ-m olyanokat produkál, hogy kihagy a gyújtása. Álló helyzetben pörgetem nagy gázon (üresben), és egyszerűen nem pörög fel 3000f/min fölé. Menet közebn szintén itt van egy határ, nem pörög e fordulat fölé, sőt néha 2500 körül már csak "dödög". Gyertya jó, (eredeti, régi Isolator 260-as), pipa, gyújtókábel is jó.
Egyszer nagyon megáztam, és azóta nem működik a paripa. (gyújtótrafó beázhat??) a megszakító-kondi páros új, de már a az eredeti kondival megszakítóval is produkálta ezeket.
A kérdésem az, hogy trafón kívül lehet-e más ami tönkrement? Gondolom a kábeleket sem lenne baj átnézni.
bocs a sok írásért:)
Norbi
Sajna nem tudtam elérni. De majd megpróbálom újra
Kössz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|