hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

RoŁand
válasz erre | email2007-01-05 18:56:06
hello!mz ts-t 125vagy 150-st vagy ezt 125 vagy 150 -est vásásrolnék papírok nálkül!!! küldj e-mailt!ro1and@citromail.hu
sorszám: 17376 (67797)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-05 14:01:05
Hát ezt nem én fogom megmondani. Minden esetre a különbség a két kerék kerülete közt kb. 10%, azt is el tudom képzelni, hogy egyáltalán nincs semmi kompenzálás, 17-es kerékhez van hitelesítve az óra, és 16-osnál 5%-ot siet, 18-asnál meg 5%-ot késik, na bumm, egy ilyen kilóméteróra amúgy sem precíziós műszer. (Asszem +-10% pontossági osztályúak ezek.)
sorszám: 17375 (67749)
(előzmény: chevy001, 2007-01-05 13:16:11)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-05 13:16:11
Hát ezt lenne jó tudni,h az óra, vagy a kihajtás kompenzál?
sorszám: 17374 (67732)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 12:51:33)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-05 13:14:36
Ats 250\1es is 16os
sorszám: 17373 (67731)
(előzmény: Keri, 2007-01-05 12:57:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-05 12:57:57
A 251es ETZnek van 16-os hátul.
A TS 18-as
sorszám: 17372 (67729)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 12:51:33)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-05 12:51:33
szerintem a ts-nek 16-os a hátsó kereke, az ETZ-nek meg 18-as. Hogy aztán ezt a különbséget a kihajtásnál vagy az órában kompenzálták-e, azt nem tudom. Minden esetre az ETZ-t 130km/h vvégsebességre adta ki a gyár, szóval újszerű állapotú példánynál nagyságrendileg helyesnek tűnik az érték.
sorszám: 17371 (67728)
(előzmény: chevy001, 2007-01-05 12:30:49)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-05 12:30:49
Az etz kilométeróra ugyanazt az értéket mutatja, mint a tsé, ha tsre szerelem fel?
Mert ma kíváncsiságból meghajtottam a vasat és óra szerint 135el ment.
sorszám: 17370 (67726)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-01-05 00:10:28
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!

Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2

címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
sorszám: 17369 (67701)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-04 23:26:20
Szerintem nem rosszak ezek a fogyasztási adatok. Gondolom vegyes országút+város, azért ennyi.
sorszám: 17368 (67697)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-04 23:04:05)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-04 23:24:47
Bózsér Kereskedőház, Dunyov utca. Nagyon baráti árakon szintereznek, igaz, pár napot szeretnek üldögélni a cuccon.
sorszám: 17367 (67696)
(előzmény: Kobra1, 2007-01-04 09:57:34)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-04 23:12:37
Én még a 2006ost vettem meg annó,de már megbántam ezért idén messzire el is kerülöm. Rengeteg hiba volt benne, abból is kimaradtak oldalak, ráadásul nem is volt benne minden motor.
sorszám: 17366 (67695)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-04 23:04:05)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-01-04 23:04:05
Tudom nem az MZ forumra tartozik de ezt olyan sokan olvassák gondoltam megkérdem ki vette már meg az uj motorkatalógust aminet az a neve hogy "mnden motor katalógus 2007"?

És olvasta e benne hogy egy kawa ER 6 7 lityit fogyaszt? Reális ez?
De sztem az sem hogy egy Z750 8,2/100km

Nem mellesleg megjegyezném hogy az uj MZ 1000 ST fogyasztásának is 8l/100km van megjelölve.
Az én példányom hibás vagy aki megvette szintén ilyen hülyeségeket lát benne.
Az enyében a 112 oldal után a 129 jön. Ez remek.
sorszám: 17365 (67693)

 
 
odon
válasz erre | email2007-01-04 19:20:56
Sziasztok! Van egy ts 125-ös öm. Robbantott ábrát hol találok hozzá? Segítsetek! Odon
sorszám: 17364 (67671)

 
 
nbuc
válasz erre | email2007-01-04 19:18:49
Szevasztok!
Új vagyok ezen a honlapon, és eladó 250-es etz-t keresnék nem drágán. Tudtok esetleg?
Csaba
sorszám: 17363 (67670)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-01-04 15:27:53
Tudtommal a gyári oldaltámaszok festettek voltak, utángyártottban léteztek, vagy léteznek krómozottak is. Tehát akármi is lehet....
sorszám: 17362 (67666)
(elözmény: TRibor, 2006-12-28 19:44:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-04 13:17:00
eddig nem jött meg
sorszám: 17361 (67662)
(előzmény: Kobra1, 2007-01-04 09:57:34)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-04 09:57:34
Tud vki szinterezést, pest és környékén?

Kéri Laci irtam mélt!
sorszám: 17360 (67658)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-04 09:57:11
Sziasztok, 250-es etz blokk kopletten papirokkal üzemképessen eladó. / gyujtással, karbival, vezetékköteggel/. Az ára 15000ft.
sorszám: 17359 (67657)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-03 17:14:07
Hi!
Most raktam be tz blokkot tsembe, mert még nem sikerült az álló részt belefabrikálnom. Multkor olyan fogalmit kaptam, amiben motorszámként MZ2501 szerepel mivel "olvashatatlan" a motorszám. Az a kérdésem lenne,h ha meg állít a rendőr beleköthet-e? Mivel a motorszám az eredeti blokknál se stimmel, tehát én úgy gondolom, h egy síma közűti ellenőrzésnél nem fognak szívózni. Javítsatok ki, ha tévednék.
sorszám: 17358 (67647)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-03 16:46:06
sorszám: 17357 (67646)
(előzmény: tams9, 2007-01-03 11:00:47)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-01-03 15:01:49
1200 körül. www.hubermotor.hu
sorszám: 17356 (67645)
(előzmény: chevy001, 2007-01-02 21:20:07)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-01-03 11:00:47
Üdv!
Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy hogy működik pontosan a 251-esem elektromos gyújtása?
a hall kapcsoló pontosan melyik vezetéket szakítja meg? mert úgy tudom 3 van hozzá.
sorszám: 17355 (67643)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-02 21:59:01
Hi! A forgó részt hogyan lehet lekapni a főtengelyről? Csak az az 1 csavar fogja?
sorszám: 17354 (67641)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-02 21:20:07
Mennyibe kerül mostanság egy pár?
sorszám: 17353 (67638)
(előzmény: marcee, 2007-01-02 21:16:32)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-02 21:18:07
Bocs a kifejezésért de kurva buszke vagyok magamra. Színtévesztő létemre sikeresen átkötöttem tz elektróját tsbe, és eddig minden pöpec(csak 3 biztosítékot vágtam ki,de később kiderült az indexben zártak össze hátul a lemezek). Holnap pakolok bele blokkot és kiderül, h a töltés jóje.
sorszám: 17352 (67637)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-01-02 21:16:32
Hi!
Törököt! Jobban fog a magyar kisiparinál. Hubernál lehet kapni.
sorszám: 17351 (67636)
(előzmény: Devil87, 2007-01-02 20:29:06)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-02 20:29:06
Üdv nektek! Azt szeretném kérdezni, hogy ki, milyen fékbetét használ ETZ-n a tácsafékhez?? köszi
sorszám: 17350 (67633)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-02 11:35:28
Etz 250-es bontott alkatrészek eladóak: Ha töbmindent viszel lehet velem eggyezkedni. / komplett blokk,hengerek,karbik,vázalkatrészek,stb../ Az alkatrészek tolnamegyében vannak.
sorszám: 17349 (67626)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-02 11:26:01
Eladó, 250-es etz bontott henger:dugoval,gyürükkel,csapszeggel. Azonnali használatra vagy furásra, a kipumenet jó , és a hütőbordák sem töröttek. Az ára 5000ft. Tolnamegyében van.
sorszám: 17348 (67625)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-01-02 00:39:41
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!

Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2

címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
sorszám: 17347 (67621)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-01 16:41:13
Bocsi már megtudom nézni a többit is tabulátor gombbal.
sorszám: 17346 (67616)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-01 16:39:36
Heló.Az uj oldallal lenne kapcsolatban kérdésem.A bal oldali menüknek hol van gördítősávja mert nem tudom lefele megézni a dolgokat.Ahol ki van irva hogy főoldal alatta MZ klub stb.na anak nem találom a g.sávját.
sorszám: 17345 (67615)
(előzmény: Samee, 2007-01-01 12:30:48)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-01-01 14:54:41
Számítógéppel programozható CDI (Capacitive Discharge Ignition) gyújtás, minden tartozékával, szoftverrel, adatkábellel. Ár: 9000Ft

Bővebb tájékoztató a:
http://cdiignition.atw.hu/ címen

Akit érdekel, írjon mailt a müller_szabolcs@citromail.hu címre.
sorszám: 17344 (67613)

 
 
Áki555
válasz erre | email2007-01-01 14:48:02
Az MZ naon faja moci:):) Nekem(helyesebben még fateré, mert nincs meg a jogsim) egy 125 TS/2-esem van. Naggyon jól megy, csak most téli álmát alussza!!!
Bővebb info:www.ramk.iweb.hu
sorszám: 17343 (67610)

 
 
homz
válasz erre | email2007-01-01 12:47:52
Samee,tolmácsolnád a klubbnak,h.boldog Uj évet kivánok(és kiván valamennyi velem együtt szolgálo motoros katonatársam)Afganisztánbol.Még mindg nem tudok oda irni,a szám.gépen nem módosithatok biztonsági okok miatt.Köszi.Homz
sorszám: 17342 (67608)
(előzmény: Samee, 2007-01-01 12:30:48)

 
 
Samee
válasz erre | email2007-01-01 12:30:48
Boldog Új Évet Mindenkinek!

Megújult a www.mzklub.hu , sok szeretettel várunk Mindenkit aki idén is velünk szeretne túrázni! :)

Samee
sorszám: 17341 (67607)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-12-31 16:51:49
Helló. Én úgy kezdtem a járatást hogy 25-ös benzinnel kezdtem (5 liter).Mikor ez kifogyott, attól kezdve 30-as keveréket tankoltam. Így volt rendes kenés. A bejáratást 1500-2000 km-en keresztül kell végezni. Ezalatt az idő alatt kerülni kell a kétszemélyezést. Nem szadad egyszerre nagyon megterhelni a motort. Először lassan, minden sebességben huzatni, ha hegynek mész fokozatosan visszaváltani még akkor is ha bírná a motor. Ez nem azt jelenti hogy a motortnem szabad pörgetni, mert ha csak tötyöksz akkor ellustul. A bejáratási idő alatt a max fordulatszám 5000f/p. Ne álló helyzetbe melegítsd a motort hanem menet közben. Én így csináltam és jó lett. Az ismerőseim 2 hétig járatták a motorjaikat. Először örültek hogy mekkkora erő van benne, de 1 hónap múlva gyengébb volt mint fúrás előtt. BUÉK mindenkinek!!!!!!!
sorszám: 17340 (67588)
(előzmény: etz250gyuri, 2006-12-31 12:58:22)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-31 16:50:02
Sziasztok,
köszi a segitséget mindkettőtöknek. A karbi (ahogy leírtad) csavarokra lett szedve és átfújva kompresszorral, tiszta, jól bállított, őt lehúzom a listáról:) A többi dolgot amit javasoltál viszont végigcsinálom, remélem megtalálom a hibát. Köszi még egyszer a segítséget és:
B.Ú.É.K. 2007 mindenkinek sok motorozással!

Norbi
sorszám: 17339 (67587)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-12-31 16:48:48
Üdv mindenkinek.
BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK mindenkinek.
Tavaszodjon minél hamarább.
Üdv Dlaca uet-867
sorszám: 17338 (67586)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-12-31 13:19:10
Nem hinném hogy cdi-m van Mondjuk az öszintét megvallva nem is tudom mi az a cdi de tényleg ezt produkálta de rájöttem elvileg a hiva okára 250 etz n a felső sorba van egy fehér zöld és piros kábel na ebböl ha folyamatos gyujtáson a zöld drótot mozgattam akkor egy bizonyos pozicioba adott egy -egy szikrát anélkül hogy rárugtam volna ha huzamosabb ideig ott tartottam akkor egy olyan 3 mp ig folyamatosan adta a gyertya a szikrát mexakitás nélkül telefonnal még videót is csináltam róla . ASSZEM a drót van megszakadva
sorszám: 17337 (67583)
(előzmény: Keri, 2006-12-30 20:20:42)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2006-12-31 12:58:22
..."2000km keresztül rendesen bejáratott." - üdv mindenki, kérdezném a következőt: nekem egy 250-es etzm van, (beállt a hajtókar), most freissen fúrt,bejáratós. Az igazság az hogy már annyi féle bejáratást hallottam, megkérdezném Te(Ti), hogy csinálnátok(hány km? milyen keverék, milyen járás, max ford, stb.)??? köszi! BUÉK !!szevasztok...
sorszám: 17336 (67582)
(előzmény: GJózsi, 2006-12-30 22:45:01)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-31 11:51:22
Minden kedves motoros kollégának békés,boldog és sikerek valamint olcsó benzinben és széles útban gazdag új évet kívánok!!!
sorszám: 17335 (67581)

 
 
T.Adee
válasz erre | email2006-12-31 11:41:30
AZ alant említett helyeken "csodát" tehet egy kis WD40es kezelés.
sorszám: 17334 (67580)
(előzmény: Péter mz, 2006-12-30 21:31:41)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-31 08:02:20
BUÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 17333 (67572)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-12-30 22:45:01
Etz 125-ös blokk eladó. Karburátorral. Fúrt henger. 2000km keresztül rendesen bejáratott.
sorszám: 17332 (67571)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-12-30 21:31:41
Heló.Olvasom a problémád és látom hogy az elektronikára gyanakszol de van egy tippem.Valahogy a levegőszűrőnél vagy a szivótoroknál esetleg viz mehetett be a karbiba vagy esetleg simán a tankba beszivárgott és ez is okozhat bajt mert mondjuk lehet pont a főfuvóka kapott be vizcseppet.Azért nem ártana az egész karbit is átfújni levegővel alkatrészeire szétszedve.Meg a viz bemehetett még akár a bovdennél is ahol bemegy a karbiba.DE ezt akkor csináld ha már télleg nem tudod mit csinálj rajta mert nem megy.Az elektronikát meg ugy nézd át hogy pl a trafó két saruját összehidalja a viz.Nem kell ehez sok viz épp elég ha egy kevés osszezárja a két sarut.Meg aztán a trafó oly módon ázhat be hogy ahova bedugod a gyujtókábelt ott lehet hogy viz van de ott belül akár be is szivároghatott sztem ez lehet a gondod.Próbálj meg egy másik trafót mindenképp.Akármilyen trafó jó(12voltos), nem kell felrögzitened odateszed valahova aztán rákötsz mindent .Meg nem ártana pipát cserélni mert az is tud ilyeneket produkálni.És ezt a legegyszerűbb cserélni itt kezdjed a szerelést.Megy a gyujtáskapcsolót nem ártana kiszáritani hátha beázott akár hajszáritóval is jó.A trafót meg vidd be radiátorra kiszáritani hátha jó lesz de nemhinném.
Meg lent a blokkba gyujtás felől nézz örül ott is szárogass ki mindent hajszáritóval ha tudod.nem tudni mit zárhat össze a viz.meg olaj is lehet bünös gyujtásnál mert az meg szigetel.
sorszám: 17331 (67568)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-30 16:47:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-30 20:22:17
nem lesz baja, de nem is fog menni rendesen
sorszám: 17330 (67563)
(elözmény: TRibor, 2006-12-28 15:50:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-30 20:20:42
fütyülni? Meg folyamatosan szikrázni? Nem CDI gyújtásod van?
sorszám: 17329 (67562)
(elözmény: TRibor, 2006-12-28 15:25:55)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-30 16:47:41
Sziasztok!
Tudom, hog nagyon nehéz a távgyógyászat, de most mégis ezt kérem az elektronikában jártas MZ-sektől. 150-es ETZ-m olyanokat produkál, hogy kihagy a gyújtása. Álló helyzetben pörgetem nagy gázon (üresben), és egyszerűen nem pörög fel 3000f/min fölé. Menet közebn szintén itt van egy határ, nem pörög e fordulat fölé, sőt néha 2500 körül már csak "dödög". Gyertya jó, (eredeti, régi Isolator 260-as), pipa, gyújtókábel is jó.
Egyszer nagyon megáztam, és azóta nem működik a paripa. (gyújtótrafó beázhat??) a megszakító-kondi páros új, de már a az eredeti kondival megszakítóval is produkálta ezeket.
A kérdésem az, hogy trafón kívül lehet-e más ami tönkrement? Gondolom a kábeleket sem lenne baj átnézni.

bocs a sok írásért:)

Norbi
sorszám: 17328 (67556)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-12-30 12:10:50
Sajna nem tudtam elérni. De majd megpróbálom újra
Kössz
sorszám: 17327 (67553)
(elözmény: TRibor, 2006-12-30 12:09:21)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu