:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hát azért kellett aku,mert nincs még tekercs de most veszek azt is és azzal lesz szikra,ha már újak benne a dolgok.és ugye a tirisztoros az jobban pörög,és megbizhatóbb magas fordulaton.
Elég tág fogalom az olajfolyás . Bárhonan folyhat . De talán a legygyengébb láncszemek az olajleeresztő csavarjának tömitetlensége vagy éppen az üresjelző körül kereshető . Nekem is folyt a 250 es tz-m ből az olaj ott az üresjelző melletti gumidugóval szigetelt lukból jött .
Én mentem avval a bizonyos robogóval és nyugott szívvel merek majd ellene gyosulni:) Sajnos még nem akart kiálni ellenem, mert még járatós vagy mit mondott.
Nem konkrétan neked szólt, csak ha van egy ilyen vita mindig hozzák a példát hozni az ellenkezőjére.
Igazad van, valóban óvatosan és nem túl nagy pofával kell elfogadni az ilyen kihívásokat, de én azért nem lennék nagyon nyugtalan ha ki kellene állnom egy bármilyen robival ami fele akkora lökettérfogatu :)
Szóval túl nagy összeget nem tennék fel :)
üdv! sztem nem minden esetben:)))
Sztem most elbeszeltunk egymas mellett...nem akarok en neked hulyeseggel peldalozni, hanem arrol irtam, hogy a mai robogokbol nagyon sokat ki lehet hozni, csak kell egy kis anyagi fedezet, tobbek kozott akar azt is, hogy lenyom egy mz-t. Felreertes ne essek szivem csucske az MZ. A lenyeg a sorok kozott, hogy mielott en pl, batran ravagnam egy kihivasra, hogy gyerunk! nem art korbeszimatolni azt a gepet amivel odaallok a rajtvonalhoz.
Gyorsulási versenyen az is számíthat, hogy a robogón az automata vált, az MZ-n meg te.Váltásnál valószínüleg te vagy a lassabb...
Itt van ujra a motoros szezon!!!!:)
Jóvan hülye példákat én is tudok hozni, mert ugye az Angol MZ versenyen 40LE-s MZk mennek, szóval ha már tuning robogókat emlegeted akkor én a tuning MZvel válaszolok.
Jelen felállásban az említett robogó adatlapja szerint 15LE-s robiról van szó, ezért ezt nem adja be nekem senki hogy ez ellen nincs esélye.
Jókis hibameghatározás :)
Mindent biztosan nem próbáltál, ha még mindig folyik.
Először is keresd meg honnan folyik.
Az a meghatározás hogy "ott az aljánál" nem sokat segít mert minden olajfolyás az aljánál csöpög le.
Tömítéseket, szimeringeket nézd meg ahol folyik ott cseréld. Ha nem látod a szutyoktól, akkor mossad le és a tiszta blokkon azonnal látszik honnan indul a folyás.
Persze ha szét van barmolva a tömítő felület a blokkon azon már a csere sem segít, csak a jó vastagon rákent szilikongumi ragasztó (FBS, szaniter szilikon...)
????
a babetta nem akku mentes gyújtásu?
Akkor minek oda akku?
Azon felül, a babetta gyújtótrafó 4V-os, a TS meg 6V szóval ha netán adna is feszültség impulzust akkor is túl keveset valószínüleg.
Szóval vagy én nem értem mit csináltál, vagy te nem érted hogy mit csináltál :)
Jól mennek a Runnerek de sokat zabál ami azt jelenti hogy vann benne erő de szerintem nm olyan tartós mint egy MZ.És nem mellesleg nem is olyan olcsó.Egyik comborámnak van ilyen Runnere 180as.Jól megy meg országuton tartja a 100at. 2 személyel 120ig képes országúton gyorsulni de nem tovább(ha jó).Meg puhák a gumik is rajta. A háveremnek 2-3 ezrenként hátsógumicsere(bár ezt embere válogatja).Szal megin az a kérdés ha ilyen dolgokra kerül a szó hogy veszel egy MZt ami tartós, kibír akár 50ezret egy motorral. Vagy veszel egy robogót és széthajtod 10000 vagy kevesebb alatt meg legyorsulod az MZket ha tudod;)
Miota egy haverom robogojat lattam, kicsit csinjan banok azzal a gondolattal, hogy robogonak eselye nincs a 250-es ETZ-vel szemben; egy aerox-a van, 50 helyett 80 ccm, de az elkepzelheto osszes tuning benne, lassan kozelit a millahoz az invesztalas, viszont 13 000-et fordul es a vege 140....(igaz a fogyasztas tobb mint az MZ-e) haaat ha 80 ccm-bol ez kijon akkor egy jol osszerakott 125-osbol meg foleg, szoval azert nagyot ne fogadj ra :-))
hali! a babette gerjesztőtekercse nem 6 voltot ad le hanem annak a töbszörösét. Pontosan én sem tudom hogy mennyit de szerintem 100 volt felett bőven. ezért nincs szikrád.
Hi!
Szedd szét és cseréld ki a tömítéseket. Máshogy szerintem nem lehet orvosolni a problémát.Honnan folyik az olaj?
hali mindenki! ha vki tud olcsón eladó(az se baj ha ingyen:) széria 250/251-es etz-t az lécci dobjon 1 mélt petya54@citromail.hu előre is köcce
üdv:petya
Hello.125-ös etz-ből nagyon folyik az olaj de nem tudom mit kezdjek vele.Mindent próbáltam de semmi sem használt. Mit tudtok javasolni
Hali!Eladó MZ ETZ 150-es alkatrészek!
e-mail:kisszirt@citromail.hu
helló!
most raktam fel a ts-emre a babetta gyújtást,és az a bajom,hogy nincs szikra.minden új.úgy van,hogy csak még gyujtótekercset nem vettem,és ezért a feltöltött ts aksimat kötöttem a fekete tirisztorra ahova a gyujtótekercs vezetéke megy.és nem értem miért nem szikrázik alaplap testel,tirisztornak is megvan a testje,de nincs szikra.nem lehet igaz,nem értem miért nincs.
Hi!
Kössz az infót mindenkitől.
Az szép teljesítmény. Na majd ma kiderül h le tudom-é nyomni
Csá! Én tavaly a 251-es ETZvel egy Gilera DNA 180-at nyomtam le! Jól rajtol, de utána 3ikban elhúz az ember mert hlye automataváltós. Szerintem abszolút van esélyed, 3szor próbáltuk meg 3szor nyomtam le :) Még a kuplungom is csúszott.
Heló.A kihajtáshoz annyit hogy ugy tudom hogy ugy vannak beállitva a kihajtások hogy 1 fordulat a spirálnak 1 méter.És ez van felirva az óra fém burkolatára is (asszem K=1m vhogy igy)kb ahol felcsavarozzuk rá a spirált vhol fel van rá irva.Szóval sztem a kihajtáson alakitanak.Pl más a csiga és a fogaskerék fogszáma a lehajtásban (Nem az órában)vagy más szögben áll a csiga csikjai és ez már elegendő állitás.De aztán ki tudja foglalkoztak e ezzel a pontossággal abban az időben.Mert én annakidején a mustangon csak kipróbáltam a lehajtást hogy jó e összekötöttem spirállal egy barkas órát de a trabanté és wartburgé is ugyanilyen óra és jót mutatott.
én egyszer gyorsultam egy 50cm3-s robogóval, igaz 125-ös ETZ-vel. hát 60ig simán elhúzott, de onnantól én voltam a jobb. ez kb azt jelenti hogy amikor felváltottam 3.ba nagyjából ott előztem meg...
hat van olyan, de konkretan ez nem olyan mert egy kisebb ccm es kisebb teljesítménynek nincs sok esélye.
125ccmbol ki lehet jóval nagyobb teljesítményt is szedni akkor nyilván le tudja hagyni a 250-es TZ-t, de én már gyorsultam 400méteren ilyen felállásban és biza csak a táv végén ért utol a 125os motor (igaz nem robi volt) Robi esetén az autómata váltó szerintem tovább ront a helyzeten, hacsak nem direkt a gyorsulásra hangolják be a váltóját. Egy manuális váltónál pedig mindig a helyzetnek megfelelően tudsz váltani, ez bizony nagy előny, ezért nincs versenymotoron autómata váltó.
Ha közel testelsz a hegesztéshez, akkor nem nagyon lehetnek kúszóáramok. Én biz amikor két éve beugrott egy haverom, hogy út közben eltört a lábtartója, heftöljem már össze, amíg hazaér, semmit nem kötöttem le róla, csak adtam neki a CO2-val, és nem is lett semmi baj.
De persze ha villannyal jobban szórja a szikrát... minden esetre ha már a tankot levetted, a karbit se felejtsd el leüríteni, abban is van vagy egy deci benya.
Helló!
egy olyan kérdésem lenne hogy ha a MZ vázát kell hegeszteni (letört a középtámasztó ütközője) akkor elég ha leveszem a tankot, az aksit meg a generátort lekötöm, vagy van még amit le kell húzni? pl trafó, egyenirányító diódasor...stb
Szilyasztok fejek!
250-es ETZ-re szeretnék oldalkocsit felrakni.De még nincs oldalkocsim se:) Az lenne a kérdésem, hogy kb mennyiért lehetne szerezni, meg hogyan lehet csatlakoztatni a paripához?
A tz-t vannak robik amik siman lenyomjak hiaba kisebb ccm-tik. Meg sok 125ös gép is.
Miért ne tudná? '79,'80-ban indult is. (Bár asszem nem ért a célba :))
a távot kibírná, hiszem egy 24órás old timer versenyen többet mennek a gépek, de a versenyt nem, mert bele kell férni a szintidőbe, az pedig gyilkos tempót diktál
na utána néztem 15LE de van belőle 200ccm-es tuning állítólag, azzal már van némi esélye az MZ ellen
nem ismerem ezt a tipust de 125ccm-ből ki lehet szedni 30LE-t de egy robogot akkor is lenyomnám mert a béna variomatik nem oda teszi a nyomatékot ahova kell és főleg induláskor az MZ normális váltója és a 250ccm alázza a szúnyogokat :)) és ugye egy jó rajtot nem lehet behozni rövidtávon. 1/4mérföldön szerintem tuti nyernél ha jól tudsz rajtolni. Ha a teljesítménye közelíti vagy alulmulja az MZ-t akkor pedig csak a lila füstödet szívhatja :)
Helló. Mivel most indul a Dakar azon tanakodtunk a haverokkal, hogy vajon egy 250-es etz végig tudná e nyomni a versenyt?
Haljátok egy surmó robogós gyerek le akar nyomni egy 125 gilera runnerrel. nekem most ts vázban van 250es tz blokk. Szerintetek sincs eséje vagy csak én vagyok hülye hozzá?
Ősszel cseréltem ki az egyik szénkefét,de ahogy nézem annak már csak a fele van meg.A másik szénkefe,ami már isten tudja milyen régi,az majdnem egész.Hát nem tudom a rugóerősséget megállapítani,nincs viszonyítási alapom.
Szeva!
Nincs annak semmi baja. Az MZ néha megtréfálja az embert :)
Kefe van elég? Vagy nem gyengék a rugók?
Üdv!Ma a jó idő örömére elővettem a ts-emet.Legutóbb 2 hete használtam,akkor problémamentesen.Most indítás után nem akart elaludni a töltésjelző,még magas fordulaton használva sem.Levéve az akkusarut,a motor leállt.Ezután elindítottam,és befújtam kontakt sprayvel a kommutátort.Azonnal megjött a töltés,jót motoroztam.Szerintetek ez alatt a 2 hét alatt mi történhetett,talán oxidáció?
hello!mz ts-t 125vagy 150-st vagy ezt 125 vagy 150 -est vásásrolnék papírok nálkül!!! küldj e-mailt!ro1and@citromail.hu
Hát ezt nem én fogom megmondani. Minden esetre a különbség a két kerék kerülete közt kb. 10%, azt is el tudom képzelni, hogy egyáltalán nincs semmi kompenzálás, 17-es kerékhez van hitelesítve az óra, és 16-osnál 5%-ot siet, 18-asnál meg 5%-ot késik, na bumm, egy ilyen kilóméteróra amúgy sem precíziós műszer. (Asszem +-10% pontossági osztályúak ezek.)
Hát ezt lenne jó tudni,h az óra, vagy a kihajtás kompenzál?
A 251es ETZnek van 16-os hátul.
A TS 18-as
szerintem a ts-nek 16-os a hátsó kereke, az ETZ-nek meg 18-as. Hogy aztán ezt a különbséget a kihajtásnál vagy az órában kompenzálták-e, azt nem tudom. Minden esetre az ETZ-t 130km/h vvégsebességre adta ki a gyár, szóval újszerű állapotú példánynál nagyságrendileg helyesnek tűnik az érték.
Az etz kilométeróra ugyanazt az értéket mutatja, mint a tsé, ha tsre szerelem fel?
Mert ma kíváncsiságból meghajtottam a vasat és óra szerint 135el ment.
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Szerintem nem rosszak ezek a fogyasztási adatok. Gondolom vegyes országút+város, azért ennyi.
Bózsér Kereskedőház, Dunyov utca. Nagyon baráti árakon szintereznek, igaz, pár napot szeretnek üldögélni a cuccon.
Én még a 2006ost vettem meg annó,de már megbántam ezért idén messzire el is kerülöm. Rengeteg hiba volt benne, abból is kimaradtak oldalak, ráadásul nem is volt benne minden motor.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|