:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta
Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
Üdv!
Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
Cserélte már vki az ETZ 250 esen a megszakitós gyulytást a 251 es elektronikus gyulytására?
Mennyiből jön ki ez a variáció?
Cseréld ki a fő tengely szimeringet a berugókar felöli oldalon nálam is ez volt a szitu.
Sziasztok, 125-ös vagy 150-es ETZ-t keresek megvételre, lejárt müszaki nem akadály de egyébként pöpec legyen! Akinek van és megválna töle kérem jelezze. / reális áron, csillagászok kiméljenek/. Tolna-Fejér megye előnyben.
Ha megcsináltad azokat amiket a srácok leirtak akkor nézd meg a köv.: a karbiba van a szivató bowdwen végén egy kis gumi tömités., cseréld ki ha ugy látod.
egyébként 135 ös fuvóka kell az ETZ 250 be.
Esetleg a szívócső és a karbi találkozásánál falsot szív? Tegyél egy o gyűrűt oda, akkor ezt is kihúzhatod a létező/lehetséges hibák listájáról.
oké, kösz.
Ezt megpróbálom.
Akkor nem vegyek bele nagyobb fúvókát?
Az az érdekes, h direkt figyeltem,szétszerelésnél,h ne folyhasson máshova olaj csak az edénybe és nincs benne. Szóval már az elöző tulaj kihagyta, és működött a váltóm, igaz nem olyan puhán mint tsemen, de azt hittem ez általános a tzken. Na mindegy is kerítek egyet.
Amikor mi kihagytuk de az kis ETZ volt akkor azzal nem lehetett váltani. Csak az üresel látta. kell bele
A tanksapka lyuka van eltömödve. Vedd le vagy tegyé rá másikat és ugy probáld ki. Egy probát megér.
Ahoj
Engem érdekel. chevy001@citromail.hu v chevy001@gmail.com
Szerintem nem lehet probléma...
ha valakit érdekel,tudok képet küldeni a dugóról...
Üdv! ETZ 150-es hengeremet elvittem furatni, el is készült. Otthon vettem csak észre miután kivettem az új dugót a hengerből, hogy van rajta pár karcolás, ami szerintem akkor keletkezhetett,mikor a gyűrűt rakhatták fel rá valamivel... Okozhat ez problémát??
A csap jó mert lehúztam a karbiról a csövet és ömlött a benzin rendesen.
A karbi alját is leszedtem, és amikor megnyitottam a csapot akkor ott is jött rendesen a benzin.
Meg mindjárt az első párszáz méteren. A karbi meg nem fogy ki egyből. Sőt szerintem lehet túl magas a szint, de ettől nem kéne kifogynia. Arra gondolok hogy max gázon max fordulaton nem tud elég benzint szívni a fúvókán keresztül.
Amikor el volt tömődve akkor ugyan ezt csinálta csak már negyen gáznál és sokkal alacsonyabb fordulaton. Amikor lassan mentem akkor jó volt akkor is.
Most meg csak magas fordulaton max gázon. Onnan gondolom hogy keveset kap mert ha ráhúzom a szivatót akkor megindul.
Én a helyedben megnézném még a benzincsapot is. Lehet hogy nem enged át annyi anyagot mint amennyi kell, vagy aza szelep is lehet gáz amit az úszó szabályoz, lehet hogy az sem nyit ki eléggé.
Egy kérdésem lenne 250-es ETZ-vel kapcsolatban. Be van lőve a gyújtás, új gyertya meg minden új ami a gyújtáshoz kell. A karbi is ki van pucolva beállítva.
A szint is jó. Az a gondom vele hogy amikor max gázon és fordulaton gyorsulok akkor már majdnem a vége felé fokozattól függetlenül mintha kifogyna a benzin és meg akarna állni aztán ráhúzom a szivatót és hirtelen megindul, de ekkor már eléggé pörög kb. 5000-es fordualton.
Ja és csak max gázon csinálja. Ha normálisan megyek akkor semmi gond. Csak akkor ha nagyon pörgetem és csutkát húzok. Van valakinek valami ötlete?
Esetleg kicsi a főfúvóka bele?
Mekkora kell bele?
Előre is kösz a segítséget.
ipek
A golyós csavar nem az olaj leeresztésére szolgál, az a váltó üres állásának és a fokozatok könnyű kapcsolásának feltétele. Nem szerencsés, ha hiányzik belőle. Nekem leírhatatlan volt a különbség, amikor beletettem (Futár Petinél vettem, mert az előző tulaj kispórolta), ugyanis előtte szívatott a váltó.
A szívócsőnél lehet ez a probléma, valahol olvastam,h a hosszú szívócső lent erősíti a motort, megnöveli a nyomatékot, egyenletesebbé teszi a teljesítmény kifejtést, míg a rövid a magas fordulaton mutat jótékony hatást, de azt hiszem az kevésbé használható alacsony fordulaton.
Az r1es yamahanak, pl változó a szívócső hossza.
Hali!
Most pakolnám össze a blokkot, de nincs meg a leeresztőcsavarnál ami golyó ott volt. Amibe a olajat leengedtem teknőben nincsen,szóval gyanítom,h az előző tulaj nem rakta bele. Na mindegy is...
Az a kérdésem lenne,h az feltétlen kell oda,v nem baj ha kihagyom?
Szia!
Vélhetően megtaláltam a problémát(mindkettőt).de ez csak ma délután derül ki jó esetben. Nem használtam fel(mert eddig nem volt) az rd350-es karbi és membrán közötti gumirozott alkatrészt, így kör keresztmetszetből megfelelő átmenet nélkül mentem át négyszög keresztmetszetbe ez vélhetően oly mértékű turbulenciát okozott ami a teljesítménycsökkenéshez vezetet.(ezt már kiprobáltam és jobb lett a motor) A másik hibám: megprobáltam a karburátort az eredeti "helyén", hagyni hogy a karbi-légszürőház között ne keljen átalakítást végeznem.Vélhetően a hosszú szívócsó<>membrán nem komálta egymást ezért ment alacsony fordulaton jobban, mert ekkor a benzin-levegő keverék mozgási energiája még kicsi.
Hát figyelj, ha "elnyalódott" és tényleg kifúj, akkor igen, le kell belőle szedetni. Viszont mindenféle képpen meg kéne tartani az eredeti sűrítési arányt: én olyan alu-hengerfejtömítéssel próbálkoznék, mint amilyen a régi trabikban voltak(talán 0,5 mm vastag). Sztem ez a legegyszerűbb. Esetleg (nem tudom lehetsége-e) a h.fej égésterét utánamunkálni. Amiatt is fontos lehet; nehogy a beljebb került perembe beleérjen a dugfattyú. Csak tippek.
Sziasztok!!!
A -"lehet azt orvosolni, hogy a hengerfej (nem én általam) ferdén lett felfogatva és "elnyalódott" a széle. kifúj mellette" -témára nem tud senki semmit mondani?? Esztergáltatással próbálkozzak? Vagy (legvégső esetben) tegyek az ets-re /1es hfejet?
Köszönöm a segítséget. Délután sikerült utolérnem a Petit, és megígérte hogy hoz, csak az a gáz hogy csak Február közepén. Arra gondoltam hátha sikerül elöbb is szereznem.
Két lehetőség van. Vagy elküldöm a hengerrel együtt a Fúrósoknak, vagy itt a helyi gömbölyítővel megcsináltatom.
Gábor
Bocs a belevau hozzászólásért, de én úgy tudom, hogy az RD 350-esben nem egy membrán van, hanem hengerenként egy. Ez 175 ccm-t jelent hengerenként és némi paraszti ésszel azt is, hogy a membrán keresztmetszetét ehhez méretezték, nem 250 kcm-hez.
Mivel az Otto motor mennyiségi szabályzás elvén működik, nem meglepő, hogy alacsonyabb fordulaton és alacsonyabb sebességű gázmozgásoknál kielégítő a henger töltése, de nagyobb fordulaton erre az alulméretezett kermetszet matt már nincs lehetőség.
Nem csak itt, az összes, RD 350 membránnal elhibázott 250-es TZ hengerben.
Hi! Nálam rossz helyen keresed, mert nekem ilyenem nincs. Az egyik ismerősömnek viszont van egy olyan Trophy, ami úgy hallottam eladó. Egy kicsit ki kell pofozni talán.Majd érdeklődöm, ha érdekel.
sorszám: 17540 (68242)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-01-16 18:03:59)
KERESEK!!Mz Trophy 250/2-höz Komplett műküdöképes blokkot vagy ilyen motort!!Érd:wespe88@freemail.hu
Szia ZsoZol. Az emailed sajnos nem jött meg. Küldök egymásik címet, próbáld légyszi arra is elküldeni. Hátha ott sikerül. Köszi Odon
RD350 membránt meg ilyesmit láttam és tudom hogy kell kinézni de Zoli megoldását még nem láttam.
Csökkenő teljesítményre itt a példa zoli gépénél :)
ÜDV!
Lőttem Neked E-mailt!
írj, ha +kaptad!
Üdv!
Jó lenne, ha küldenél fényképet az elkészített közdarabról, naon kíváncsi lettem rája, (nem a vizállat) :-)
Emílben lehetne?
Zoltán
Ha megnézed az RD350 henger szívócsővét, ahova a membránt kell szerelni, akkor látható, hogy a lemezek mögött bőven marad hely. El tudom fogadni a feltételezést a membránlemezek fékeződésére. Bár én még nem találkoztam csökkenő teljesítménnyel a membránosítás után. Minimum maradt a teljesítmény, csak lentről lett nyomatékosabb, (tz125, s50, tz250) vagy határozottan erősödött a gépsárkány.
Zoltán
Futár motorosbolt. Talán postán isküldi. Lengyel dugó, gyűrű, csapszeg, csapszeg-zeger.
A hengerfejet,hogy alakítod át?
Volna egy észrevételem az oldallal kapcsolatban: ha egy régebbi hozzászólás és a rá adott válasz nem egy oldalon van, akkor előzményként más felhasználó nevét írja ki.
pl egyel lejjebb
Kössz, megoldódott a helyzet;nekiestem tolómérővel, és vmi cucc(halvány fingom nincs, mi a neve) ami a kuplung tengelyen lévő rugó alatt van, na az volt a hibás. Elvileg gond nélkül rá kellett volna csúsznia a lánckerék perselyére, ehelyett szétlapult alatta.
Sziasztok!
KRAUSER tipusú oldaldoboz egy pár eladó!Kicsit viseltes de nem törött a kulcs nincs meg hozzá.Ár 5000ft A cucc Veszprém megyében van.
Nem tudjátok hol tudnék venni 300as dugót?
A huber-re már rákérdeztem de ők csak márciusra tudnának hozni. Annyi lenne a kritérium hogy ne magyar legyen.
vigyázz, nehogy beleérjen valahoval attól hogy beljebb került!!! forgasd körbe és nézd meg alaposan!
:))) hát igen, erről beszélek, egy rendes megszakítós gyújtás is van olyan jó mint bármelyik, az MZnek ráadásul nagyon jól kitalált a megszakítója, csak akkor van gáz ha rossz minőségü kisipari megszakítót sikerül venni.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|