hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:08:52
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta

Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
sorszám: 17576 (68311)
(előzmény: Devil87, 2007-01-17 13:37:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:57:39
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
sorszám: 17575 (68310)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:47:24
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
sorszám: 17574 (68309)
(előzmény: zoli251, 2007-01-17 07:11:02)

 
 
Vaszilij87
válasz erre | email2007-01-18 08:43:26
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
sorszám: 17573 (68308)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:42:55
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
sorszám: 17572 (68307)
(előzmény: sméja, 2007-01-18 08:30:08)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:34:59
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
sorszám: 17571 (68305)
(előzmény: odon, 2007-01-16 16:28:07)

 
 
sméja
válasz erre | email2007-01-18 08:30:08
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
sorszám: 17570 (68304)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 08:09:08
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
sorszám: 17569 (68303)
(előzmény: optimus, 2007-01-17 16:47:06)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-01-18 05:06:23
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
sorszám: 17568 (68302)
(elözmény: chevy001, 2007-01-14 23:56:13)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-01-18 02:01:34
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
sorszám: 17567 (68301)
(előzmény: Kobra1, 2007-01-17 23:52:11)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-18 00:07:50
Üdv!

Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
sorszám: 17566 (68300)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-17 23:52:11
Cserélte már vki az ETZ 250 esen a megszakitós gyulytást a 251 es elektronikus gyulytására?
Mennyiből jön ki ez a variáció?
sorszám: 17565 (68299)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-17 23:43:59
Cseréld ki a fő tengely szimeringet a berugókar felöli oldalon nálam is ez volt a szitu.
sorszám: 17564 (68298)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-17 22:33:01
Sziasztok, 125-ös vagy 150-es ETZ-t keresek megvételre, lejárt müszaki nem akadály de egyébként pöpec legyen! Akinek van és megválna töle kérem jelezze. / reális áron, csillagászok kiméljenek/. Tolna-Fejér megye előnyben.
sorszám: 17563 (68294)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-17 19:05:54
Ha megcsináltad azokat amiket a srácok leirtak akkor nézd meg a köv.: a karbiba van a szivató bowdwen végén egy kis gumi tömités., cseréld ki ha ugy látod.
egyébként 135 ös fuvóka kell az ETZ 250 be.
sorszám: 17562 (68283)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 15:57:23)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-01-17 16:47:06
Esetleg a szívócső és a karbi találkozásánál falsot szív? Tegyél egy o gyűrűt oda, akkor ezt is kihúzhatod a létező/lehetséges hibák listájáról.
sorszám: 17561 (68279)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 15:57:23
oké, kösz.
Ezt megpróbálom.
Akkor nem vegyek bele nagyobb fúvókát?
sorszám: 17560 (68278)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-17 15:09:38)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 15:47:47
Az az érdekes, h direkt figyeltem,szétszerelésnél,h ne folyhasson máshova olaj csak az edénybe és nincs benne. Szóval már az elöző tulaj kihagyta, és működött a váltóm, igaz nem olyan puhán mint tsemen, de azt hittem ez általános a tzken. Na mindegy is kerítek egyet.
sorszám: 17559 (68276)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-17 15:11:54)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-01-17 15:11:54
Amikor mi kihagytuk de az kis ETZ volt akkor azzal nem lehetett váltani. Csak az üresel látta. kell bele
sorszám: 17558 (68275)
(előzmény: chevy001, 2007-01-17 09:21:09)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-01-17 15:09:38
A tanksapka lyuka van eltömödve. Vedd le vagy tegyé rá másikat és ugy probáld ki. Egy probát megér.

Ahoj
sorszám: 17557 (68274)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 14:51:31
Engem érdekel. chevy001@citromail.hu v chevy001@gmail.com
Szerintem nem lehet probléma...
sorszám: 17556 (68273)
(előzmény: Devil87, 2007-01-17 13:45:20)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-17 13:45:20
ha valakit érdekel,tudok képet küldeni a dugóról...
sorszám: 17555 (68269)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-17 13:37:29
Üdv! ETZ 150-es hengeremet elvittem furatni, el is készült. Otthon vettem csak észre miután kivettem az új dugót a hengerből, hogy van rajta pár karcolás, ami szerintem akkor keletkezhetett,mikor a gyűrűt rakhatták fel rá valamivel... Okozhat ez problémát??
sorszám: 17554 (68268)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 12:41:07
A csap jó mert lehúztam a karbiról a csövet és ömlött a benzin rendesen.
A karbi alját is leszedtem, és amikor megnyitottam a csapot akkor ott is jött rendesen a benzin.
Meg mindjárt az első párszáz méteren. A karbi meg nem fogy ki egyből. Sőt szerintem lehet túl magas a szint, de ettől nem kéne kifogynia. Arra gondolok hogy max gázon max fordulaton nem tud elég benzint szívni a fúvókán keresztül.
Amikor el volt tömődve akkor ugyan ezt csinálta csak már negyen gáznál és sokkal alacsonyabb fordulaton. Amikor lassan mentem akkor jó volt akkor is.
Most meg csak magas fordulaton max gázon. Onnan gondolom hogy keveset kap mert ha ráhúzom a szivatót akkor megindul.
sorszám: 17553 (68267)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-17 12:18:22)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-17 12:18:22
Én a helyedben megnézném még a benzincsapot is. Lehet hogy nem enged át annyi anyagot mint amennyi kell, vagy aza szelep is lehet gáz amit az úszó szabályoz, lehet hogy az sem nyit ki eléggé.
sorszám: 17552 (68266)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 10:58:22
Egy kérdésem lenne 250-es ETZ-vel kapcsolatban. Be van lőve a gyújtás, új gyertya meg minden új ami a gyújtáshoz kell. A karbi is ki van pucolva beállítva.
A szint is jó. Az a gondom vele hogy amikor max gázon és fordulaton gyorsulok akkor már majdnem a vége felé fokozattól függetlenül mintha kifogyna a benzin és meg akarna állni aztán ráhúzom a szivatót és hirtelen megindul, de ekkor már eléggé pörög kb. 5000-es fordualton.
Ja és csak max gázon csinálja. Ha normálisan megyek akkor semmi gond. Csak akkor ha nagyon pörgetem és csutkát húzok. Van valakinek valami ötlete?
Esetleg kicsi a főfúvóka bele?
Mekkora kell bele?
Előre is kösz a segítséget.
ipek
sorszám: 17551 (68264)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-01-17 09:54:29
A golyós csavar nem az olaj leeresztésére szolgál, az a váltó üres állásának és a fokozatok könnyű kapcsolásának feltétele. Nem szerencsés, ha hiányzik belőle. Nekem leírhatatlan volt a különbség, amikor beletettem (Futár Petinél vettem, mert az előző tulaj kispórolta), ugyanis előtte szívatott a váltó.
sorszám: 17550 (68262)
(előzmény: chevy001, 2007-01-17 09:21:09)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 09:26:05
A szívócsőnél lehet ez a probléma, valahol olvastam,h a hosszú szívócső lent erősíti a motort, megnöveli a nyomatékot, egyenletesebbé teszi a teljesítmény kifejtést, míg a rövid a magas fordulaton mutat jótékony hatást, de azt hiszem az kevésbé használható alacsony fordulaton.
Az r1es yamahanak, pl változó a szívócső hossza.
sorszám: 17549 (68260)
(előzmény: zoli251, 2007-01-17 07:11:02)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 09:21:09
Hali!
Most pakolnám össze a blokkot, de nincs meg a leeresztőcsavarnál ami golyó ott volt. Amibe a olajat leengedtem teknőben nincsen,szóval gyanítom,h az előző tulaj nem rakta bele. Na mindegy is...
Az a kérdésem lenne,h az feltétlen kell oda,v nem baj ha kihagyom?
sorszám: 17548 (68259)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-17 07:11:02
Szia!
Vélhetően megtaláltam a problémát(mindkettőt).de ez csak ma délután derül ki jó esetben. Nem használtam fel(mert eddig nem volt) az rd350-es karbi és membrán közötti gumirozott alkatrészt, így kör keresztmetszetből megfelelő átmenet nélkül mentem át négyszög keresztmetszetbe ez vélhetően oly mértékű turbulenciát okozott ami a teljesítménycsökkenéshez vezetet.(ezt már kiprobáltam és jobb lett a motor) A másik hibám: megprobáltam a karburátort az eredeti "helyén", hagyni hogy a karbi-légszürőház között ne keljen átalakítást végeznem.Vélhetően a hosszú szívócsó<>membrán nem komálta egymást ezért ment alacsony fordulaton jobban, mert ekkor a benzin-levegő keverék mozgási energiája még kicsi.
sorszám: 17547 (68258)
(elözmény: chevy001, 2007-01-16 09:36:22)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-17 00:24:14
bocsesz; dugattyú :))
sorszám: 17546 (68255)
(előzmény: k-rudi, 2007-01-17 00:22:36)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-17 00:22:36
Hát figyelj, ha "elnyalódott" és tényleg kifúj, akkor igen, le kell belőle szedetni. Viszont mindenféle képpen meg kéne tartani az eredeti sűrítési arányt: én olyan alu-hengerfejtömítéssel próbálkoznék, mint amilyen a régi trabikban voltak(talán 0,5 mm vastag). Sztem ez a legegyszerűbb. Esetleg (nem tudom lehetsége-e) a h.fej égésterét utánamunkálni. Amiatt is fontos lehet; nehogy a beljebb került perembe beleérjen a dugfattyú. Csak tippek.
sorszám: 17545 (68254)
(előzmény: GSXF, 2007-01-16 23:39:03)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-01-16 23:39:03
Sziasztok!!!
A -"lehet azt orvosolni, hogy a hengerfej (nem én általam) ferdén lett felfogatva és "elnyalódott" a széle. kifúj mellette" -témára nem tud senki semmit mondani?? Esztergáltatással próbálkozzak? Vagy (legvégső esetben) tegyek az ets-re /1es hfejet?
sorszám: 17544 (68253)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-16 23:37:09
Köszönöm a segítséget. Délután sikerült utolérnem a Petit, és megígérte hogy hoz, csak az a gáz hogy csak Február közepén. Arra gondoltam hátha sikerül elöbb is szereznem.
Két lehetőség van. Vagy elküldöm a hengerrel együtt a Fúrósoknak, vagy itt a helyi gömbölyítővel megcsináltatom.

Gábor
sorszám: 17543 (68252)
(előzmény: KRAVEN, 2007-01-16 13:30:09)

 
 
bambi99
válasz erre | email2007-01-16 22:52:32
Így van.
sorszám: 17542 (68251)
(előzmény: levendel, 2007-01-16 22:31:39)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-01-16 22:31:39
Bocs a belevau hozzászólásért, de én úgy tudom, hogy az RD 350-esben nem egy membrán van, hanem hengerenként egy. Ez 175 ccm-t jelent hengerenként és némi paraszti ésszel azt is, hogy a membrán keresztmetszetét ehhez méretezték, nem 250 kcm-hez.
Mivel az Otto motor mennyiségi szabályzás elvén működik, nem meglepő, hogy alacsonyabb fordulaton és alacsonyabb sebességű gázmozgásoknál kielégítő a henger töltése, de nagyobb fordulaton erre az alulméretezett kermetszet matt már nincs lehetőség.
Nem csak itt, az összes, RD 350 membránnal elhibázott 250-es TZ hengerben.
sorszám: 17541 (68250)
(elözmény: chevy001, 2007-01-16 09:47:17)

 
 
odon
válasz erre | email2007-01-16 19:16:06
Hi! Nálam rossz helyen keresed, mert nekem ilyenem nincs. Az egyik ismerősömnek viszont van egy olyan Trophy, ami úgy hallottam eladó. Egy kicsit ki kell pofozni talán.Majd érdeklődöm, ha érdekel.
sorszám: 17540 (68242)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-01-16 18:03:59)

 
 
mobelvagen88
válasz erre | email2007-01-16 18:03:59
KERESEK!!Mz Trophy 250/2-höz Komplett műküdöképes blokkot vagy ilyen motort!!Érd:wespe88@freemail.hu
sorszám: 17539 (68235)
(előzmény: odon, 2007-01-16 16:28:07)

 
 
odon
válasz erre | email2007-01-16 16:28:07
Szia ZsoZol. Az emailed sajnos nem jött meg. Küldök egymásik címet, próbáld légyszi arra is elküldeni. Hátha ott sikerül. Köszi Odon
sorszám: 17538 (68231)
(előzmény: ZsoZol, 2007-01-16 15:20:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-16 16:11:36
RD350 membránt meg ilyesmit láttam és tudom hogy kell kinézni de Zoli megoldását még nem láttam.

Csökkenő teljesítményre itt a példa zoli gépénél :)
sorszám: 17537 (68230)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-01-16 14:54:34)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-16 15:20:54
ÜDV!
Lőttem Neked E-mailt!
írj, ha +kaptad!
Üdv!
sorszám: 17536 (68228)
(elözmény: chevy001, 2007-01-14 20:40:09)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-01-16 14:58:11
Jó lenne, ha küldenél fényképet az elkészített közdarabról, naon kíváncsi lettem rája, (nem a vizállat) :-)
Emílben lehetne?
Zoltán
sorszám: 17535 (68227)
(elözmény: chevy001, 2007-01-15 10:40:48)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-01-16 14:54:34
Ha megnézed az RD350 henger szívócsővét, ahova a membránt kell szerelni, akkor látható, hogy a lemezek mögött bőven marad hely. El tudom fogadni a feltételezést a membránlemezek fékeződésére. Bár én még nem találkoztam csökkenő teljesítménnyel a membránosítás után. Minimum maradt a teljesítmény, csak lentről lett nyomatékosabb, (tz125, s50, tz250) vagy határozottan erősödött a gépsárkány.
Zoltán
sorszám: 17534 (68226)
(elözmény: chevy001, 2007-01-16 09:47:17)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2007-01-16 13:30:09
Futár motorosbolt. Talán postán isküldi. Lengyel dugó, gyűrű, csapszeg, csapszeg-zeger.
A hengerfejet,hogy alakítod át?
sorszám: 17533 (68223)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-16 11:01:13)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-16 12:58:57
Volna egy észrevételem az oldallal kapcsolatban: ha egy régebbi hozzászólás és a rá adott válasz nem egy oldalon van, akkor előzményként más felhasználó nevét írja ki.
pl egyel lejjebb
sorszám: 17532 (68220)
(előzmény: k-rudi, 2007-01-16 12:53:12)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-16 12:53:12
Kössz, megoldódott a helyzet;nekiestem tolómérővel, és vmi cucc(halvány fingom nincs, mi a neve) ami a kuplung tengelyen lévő rugó alatt van, na az volt a hibás. Elvileg gond nélkül rá kellett volna csúsznia a lánckerék perselyére, ehelyett szétlapult alatta.
sorszám: 17531 (68219)
(elözmény: chevy001, 2007-01-13 20:15:47)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2007-01-16 11:47:32
Sziasztok!

KRAUSER tipusú oldaldoboz egy pár eladó!Kicsit viseltes de nem törött a kulcs nincs meg hozzá.Ár 5000ft A cucc Veszprém megyében van.
sorszám: 17530 (68218)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-16 11:01:13
Nem tudjátok hol tudnék venni 300as dugót?
A huber-re már rákérdeztem de ők csak márciusra tudnának hozni. Annyi lenne a kritérium hogy ne magyar legyen.
sorszám: 17529 (68217)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-16 10:13:30
vigyázz, nehogy beleérjen valahoval attól hogy beljebb került!!! forgasd körbe és nézd meg alaposan!
sorszám: 17528 (68216)
(elözmény: chevy001, 2007-01-15 19:19:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-16 10:12:12
:))) hát igen, erről beszélek, egy rendes megszakítós gyújtás is van olyan jó mint bármelyik, az MZnek ráadásul nagyon jól kitalált a megszakítója, csak akkor van gáz ha rossz minőségü kisipari megszakítót sikerül venni.
sorszám: 17527 (68215)
(elözmény: chevy001, 2007-01-15 19:17:27)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu